Üdv Zé! Csak egy valamit ne csinálj! A motor mosás! Mert egy "régebbi" motorban (kivétel ha nem új), a "kosz" az tömít! És lehet hogy több a kár mint a haszon! A motorban meg mindig marad olaj, főleg ha egy kicsit is rossz szögben áll!
Így van, mindent lehet csak akarni kell.
A kulcsot biztosan lehet másolni,elviszed egy kulcsmásolóba és szerintem megoldják a problémádat,Valószínú,hogy nem lesz ráírva a márkanév,de picit többért azt is gravírozzák már.Itt Szegeden van jó kulcsmásoló, ha érdekel megadom az elérhetőségét.Ezzel mondjuk egy ötletet is adtál,én is lemásoltatom a kulcsot majd.
Egy kulcsom van a traktorhoz. Biztonság kedvéért jó lenne még egy.
Másoltatott már valaki kulcsot? Vagy egyáltalán lehet ezeket a kulcsokat másoltatni?
Köszi
Szevasz Pityu.
Hát igen nem mindegy milyen talajon használjuk.
Hát igen akkor maradna az egy kés. Vagy a két gép. Mert annak idején nagy traktorral kettővel lazítóztunk. Vagy pl trágyát szórtunk. Mindent meg lehet oldani csak akarni kell.
Az olajszűrő a koromszemcséket nem szűri ki, csak kb 20mikron-os méretig szűr. Nem gond, ha olajcsere után sötét lesz az új olaj is. Ha zavar, akkor csinálj egy olajöblítést valami olcsó tesco-s olajjal, járatod pár percig, utána leengeded és mehet bele a jó olaj.
A légszűrőt nem érdemes kompresszoral fújni, mert rosszabb lesz a hatásfoka utána a szűrőnek, magyarul több port enged át. 1300-1400ft-ért lehet már venni.
Ügyesek vagytok szép munkákat végeztetek.Azt a lazítót nem tudom,hogy nálunk itt a kötöttben elbírná e húznia gép...Az biztos,hogy megfogná rendesen.
BanDom-az ekéden látható egy előhántó ekefej, és egy csoroszlya is, melyikre gondoltál tuningon?Mind a kettő hasznos dolog amúgy.
Azt hiszem a tegnapi és a ma hajnali eső után aki még nem szántotta meg a földjeit az egy jó ideig nem is fogja,szinte egész este esett az eső,lehet az is,hogy idén nem kell a földel babrálni már erre felé.Az lehet,hogy homokon még nincs ilyen gond.
Uraim!
Egy másik fórumon vetődött fel a kérdés valójában hány "lovas" a kiszemelt traktor..JÓ LENNE EZT EGYSZER ÉS VÉGÉRVÉNYESEN TISZTÁZNI! Az SI mértékrendszer nem változik évente.
Ne csináljunk már úgy, mint akik nem jártak iskolába. :)
1LE= 736W= 0,746KW Tehát: 100LE=74,6KW
Ha KW-ban van megadva a teljesítmény akkor szorozni kell 1,34-el.
Nekem Hinomoto C174-es trakim van.
A User manual szerint a:
PTO Horsepower 15LE=11,19KW
Bare Engine Horsepower 18LE=13,42KW
A típus nevében a LE van megadva szerintem, mégpedig a motorteljesítmény és a PTO kihajtás számtani közepe.
Ez az én trakimnál 16,5 LE,szépítve 17LE.
A kereskedők részéről ez egy nem túl becsületes marketing fogás, hogy a típusban lévő számot KW-ként értelmezi megszorozza az 1,34-el és máris jobban mutat a menyasszony.
Ne hagyjuk magunkat átverni!
Vèlemènyt kèrnèk!
Az olajcserèk után amit üzemmelegítès után engedek le új szűrők cserèjèvel mondjuk a lègszűrőt fújatom nagynyomású levegővel nem mindíg cserèlem az olaj koszos fekete lessz újra!
Mi lehet ennek az oka?
Nem lehet valamivel átmosni?
Arra kondolok hogy a motorban maradt kosz megmarad valahol ès ezzel keveredik az új olaj!
De akkor mit csinál a szűrő?
Egyszer azt hallottam hogy ez a csapágyak kopásának jele!
Kezdek aghódni!
Festèst akarok csináltatni
Ès azt kèrdeznèm hogy vámpapíros gèpet bármilyen szinúre lefújathatom?
Válasz #20907. hozzászólásra
Már a vontató csapatba nem jelentkezem,de kisebb nehezéknek elmegyek a magam 65 kilójával.Megjegyzésként:A nagygépesek a lazitózás a száraz talajban látják hatékonynak.
Szamoca 1!
Szerezz be némi pálinkát( a törkölyt és a szilvát nem szeretem),valamint szarvashúst üzemanyagnak, én megyek lazítózni! Írd meg az időpontot és a helyet. Szigorúan traktorkímélést szem előtt tartva!
Sziasztok.Teljes mértékben igazat adok Szamócának, a trakto az traktor, hiába csak maróztak vele, a japók is használják másra, igaz nem sűrűn.Egy MTZ kialakítása(82-es mondjuk) sokkal kevésbé robusztus, mint ezeknek a kis gépeknek.Az enyém például (MT 1601D) minden zokszó nélkül húzza a hattyúnyakas bagodit, 20-as fogással, 18-20 centire.Ehhez idén hozzá jött a malter állag, néhol pedig a videón lévő talaj fosóhomoknak számít ahoz képest, amiket kifordítottam idén.Ezt 620 kiló önsúlyal, és 60 kiló orrsúlyal, óránként kb 1,5 literrel....ugyhogy tudnak ezek a kis ,,vackok" vadkan módban is üzemelni, és nem lessz gondjuk tőle Mondhatnám hogy szamuráj
Válasz #20902. hozzászólásra
Ja azt elfelejtettem hozzáírni,hogy nehogymár én húzzam a lazítót.Vagy szerintem tudom mi a megoldás szólok egy két fórum társnak és elébe állunk és húzzuk. Szerintem ez a megoldás. Volna rá jelentkező???? De természetesen én is megyek neki segíteni.Másik megoldás ne használjuk másra csak marózásra.
Válasz #20901. hozzászólásra
Ennyi erővel ne használjuk szántásra
tárcsázásra
kombinátorozásra
pótkocsi húzásra
Mert a japán nem erre találta ki. Akkor kár megvenni. Ugyan is ha már szettél szét ilyen gépet akkor tudod hogy minden túl méretes benne. Mert én már láttam egyet kettőt szétszéve. Sőt még szereltem is őket. De egyébként mindenki arra használja amire akarja.De ez csak az én véleményem.
Szoktam dolgozni egy nagyobb gazdánál neki az mtz-n is így egybe voltak viszont ott alul es oldalt is pluszba volt ráhegesztve vastag laposvas(30x15) plusz merevités gyanánt mivel nehéz vetőgépet vitt vele.
Válasz #20888. hozzászólásra Szia!
Nekem egy Hinomoto E232 típusom van, elvileg 23 lőerős. Bár csak két kerék hajtású, amire én használom, vonatásra, tárcsázásra, talajmarásra, szántásra homokon, arra kitűnő.
Szerintem a hőkezelés nem jó ötlet. (véleményem és tudásom alapján nem is lehet, mivel igen nagy valószínűséggel sima ST-s melegen hengerelt lapos acélból készülnek ezek a vonólapok, amit csak pl. nitridálni lehetne, az meg csak pár tized mm felületi keménység.) Jobb neki, ha kicsit rugalmas. Inkább ez engedjen, mint valami más, amit macerásabb és költségesebb javítani, cserélni.
Sziasztok!
Kinőttem a 16 le-s trakimat ezért szeretném lecserélni egy kicsit nagyobbra. Mit javasoltok milyen márkát vegyek? Esetleg nem tudtok 21-25le közti trakit vmi jót?
Üdv mindenkinek! Kivételes szerencsében volt a múlt héten! Meg kellett szántanom egy kb 20-éve nem művelt területet. (kb 10-év lucerna, egy része traktorátjáró =MTZ, és 1 éve fűnyíróval kényeztetve)De viszont volt egy friss eke-tuningom. Egy öreg bácsi adta nekem hogy tegyem fel, mert így az ekének csak borítani kell a földet és nem tépni. És mivel elismert kertszántó veterán hallgattam rá (kb-évi 120kertje volt lovakkal). Az első húzásnál a Yani első és hátsó kereke nem ment egy nyomon, de a többi rendben ment (difizárral). Készítettem pár fotót.
Válasz #20874. hozzászólásra
Nekem Mtz-vel volt ilyen, a megoldás új lapockák, meg egy ígéret, hogy többé nem száguldozok 3 fejes függesztett ekével tökön-babon keresztül. Lehet gyári hibás is az anyag, szerintem edzd le, vagy csináltasd meg valakivel. Ha elküldöd postán, leedzem neked. Elméletben a hátránya ugyanaz lesz mint az előnye, merevebb lesz az anyag, így erőhatásra nem hajlik majd, hanem csak törik( nagyon sokat kell kapjon hozzá).
Szia,üdvözöllek a fórumon.Örülök,hogy regisztráltál.
Az altalajlazítást az eketalp miatt kellett csinálni.Aztán jött a trágyázás,sajnos a trágyaszóráskor,rendesen összevágta a gép a földem.Ráadásul kézzel kellett leszórni egy részét a trágyának,ami így lepényes volt.Ezért döntöttem a bemarózás mellett.
A kérdésedre pedig az eke olyan könnyen ment a földbe,mint még soha,a második barázdában ahol a videót is csináltam kinyitottam az ekét a maximális fogásszélességre,aztán úgy is maradt,a gép nem erőlködött,viszont kapart elég sokat,mivel orrsúly szinte nincs,meg a terület frissen lett marózva ennek tudtam be ezt a jelenséget.Az altalajlazítás még november elején volt valamikor,az miatt nem kéne,hogy kaparjon a gép.
Az biztos,hogy sokkal mélyebben tudtam megcsinálni a szántást mint eddig,a beforgató lemez sem látszik ki a talajból.Később egy lyukkal lejjebb raktam a tarlókereket,de így is meg volt a 25cm-es mélység.A barázdán ez annyira nem látszik ,mert ez az eke omlós barázdafeneket hagy maga után,a föld egy része visszaomlik,előnye,hogy kisebb az utolsó barázda mélysége is,kevesebbet kell eltüntetni is.
Üdv Steve!!! Regisztráltam a fórumon! (egyúttal üdv mindenkinek!) Szépen beforgattad az anyagot a talajba! (tavasszal lájkolják majd a növények) Egyébként könnyebb volt így szántani hogy előtte mélylazítóztattad? (ha erről a területről van egyáltalán szó a videóban) Csak érzésre. A difit leszámítva a laza talaj miatt?
Hát tegnap én is kész lettem volna a szántással de sajna fogtam az ekével egy beton tuskót és szó szerint az eke KETTÉ tőrt. nem fényképesztem le mert tiszta depis lettem. De már kész van az új tengely csak össze kell rakni.
Válasz #20875. hozzászólásra
Ők olyan lovat használtak. Én meg ilyet nagyon szeretek ezekkel a traktorokkal dolgozni.
https://www.youtube.com/watch?v=cImj3f1tAnc
Válasz #20873. hozzászólásra Tetszett, ahogy lepattansz a "száguldó" trakiról, majd vissza. Mintha őseinket láttam volna, lepattanni a ló nyergéből, és vissza!
Válasz #20869. hozzászólásra Én is erre gondoltam, hogy gyenge az anyag, pedig a "gyári" tárcsát használom, amit kiajánlottak hozzá, és a vonó is "gyári". Neked mi volt a megoldás? Egy új vonó, esetleg valami más?
Én úgy tanultam, hogy ki tud alakulni az eketalp betegség. De mond ha nincs igazam. A másik meg hogy talajmaró előtt hasznos mert nem a marónak kell megtörni a földet hanem a lazító elvégzi. A harmadik pedig az hogy kiszedi a gyökereket a földből.
35470 hozzászólás
Válasz #20911. hozzászólásra
Üdv Zé! Csak egy valamit ne csinálj! A motor mosás! Mert egy "régebbi" motorban (kivétel ha nem új), a "kosz" az tömít! És lehet hogy több a kár mint a haszon! A motorban meg mindig marad olaj, főleg ha egy kicsit is rossz szögben áll!
Így van, mindent lehet csak akarni kell.

A kulcsot biztosan lehet másolni,elviszed egy kulcsmásolóba és szerintem megoldják a problémádat,Valószínú,hogy nem lesz ráírva a márkanév,de picit többért azt is gravírozzák már.Itt Szegeden van jó kulcsmásoló, ha érdekel megadom az elérhetőségét.Ezzel mondjuk egy ötletet is adtál,én is lemásoltatom a kulcsot majd.
Üdvözlöm az Urakat!
Egy kulcsom van a traktorhoz. Biztonság kedvéért jó lenne még egy.
Másoltatott már valaki kulcsot? Vagy egyáltalán lehet ezeket a kulcsokat másoltatni?
Köszi
Válasz #20915. hozzászólásra
Szevasz Pityu.
Hát igen nem mindegy milyen talajon használjuk.
Hát igen akkor maradna az egy kés. Vagy a két gép. Mert annak idején nagy traktorral kettővel lazítóztunk. Vagy pl trágyát szórtunk. Mindent meg lehet oldani csak akarni kell.
Válasz #20911. hozzászólásra
Az olajszűrő a koromszemcséket nem szűri ki, csak kb 20mikron-os méretig szűr. Nem gond, ha olajcsere után sötét lesz az új olaj is. Ha zavar, akkor csinálj egy olajöblítést valami olcsó tesco-s olajjal, járatod pár percig, utána leengeded és mehet bele a jó olaj.
A légszűrőt nem érdemes kompresszoral fújni, mert rosszabb lesz a hatásfoka utána a szűrőnek, magyarul több port enged át. 1300-1400ft-ért lehet már venni.
Sziasztok
Ügyesek vagytok szép munkákat végeztetek.Azt a lazítót nem tudom,hogy nálunk itt a kötöttben elbírná e húznia gép...Az biztos,hogy megfogná rendesen.
BanDom-az ekéden látható egy előhántó ekefej, és egy csoroszlya is, melyikre gondoltál tuningon?Mind a kettő hasznos dolog amúgy.
Azt hiszem a tegnapi és a ma hajnali eső után aki még nem szántotta meg a földjeit az egy jó ideig nem is fogja,szinte egész este esett az eső,lehet az is,hogy idén nem kell a földel babrálni már erre felé.Az lehet,hogy homokon még nincs ilyen gond.
Uraim!
Egy másik fórumon vetődött fel a kérdés valójában hány "lovas" a kiszemelt traktor..JÓ LENNE EZT EGYSZER ÉS VÉGÉRVÉNYESEN TISZTÁZNI! Az SI mértékrendszer nem változik évente.
Ne csináljunk már úgy, mint akik nem jártak iskolába. :)
1LE= 736W= 0,746KW Tehát: 100LE=74,6KW
Ha KW-ban van megadva a teljesítmény akkor szorozni kell 1,34-el.
Nekem Hinomoto C174-es trakim van.
A User manual szerint a:
PTO Horsepower 15LE=11,19KW
Bare Engine Horsepower 18LE=13,42KW
A típus nevében a LE van megadva szerintem, mégpedig a motorteljesítmény és a PTO kihajtás számtani közepe.
Ez az én trakimnál 16,5 LE,szépítve 17LE.
A kereskedők részéről ez egy nem túl becsületes marketing fogás, hogy a típusban lévő számot KW-ként értelmezi megszorozza az 1,34-el és máris jobban mutat a menyasszony.
Ne hagyjuk magunkat átverni!
Itt van a videó amit ígértem.
https://www.youtube.com/watch?v=TgFodCFLlFU
Válasz #20903. hozzászólásra
Jövőre nekem is kell lazítózni. Egyébként csak jobb együtt "lazítani" 
Hali, hogy összejöjjön az önsúly, megyek én is.
Vèlemènyt kèrnèk!
Az olajcserèk után amit üzemmelegítès után engedek le új szűrők cserèjèvel mondjuk a lègszűrőt fújatom nagynyomású levegővel nem mindíg cserèlem az olaj koszos fekete lessz újra!
Mi lehet ennek az oka?
Nem lehet valamivel átmosni?
Arra kondolok hogy a motorban maradt kosz megmarad valahol ès ezzel keveredik az új olaj!
De akkor mit csinál a szűrő?
Egyszer azt hallottam hogy ez a csapágyak kopásának jele!
Kezdek aghódni!
Festèst akarok csináltatni
Ès azt kèrdeznèm hogy vámpapíros gèpet bármilyen szinúre lefújathatom?
Válasz #20908. hozzászólásra
Szia Krizol.
Én miinden őszel igy csinálom így marad tavaszig. Tavaszal trágya,műtrágya. És utánna talajmaró.
Válasz #20907. hozzászólásra


Válasz #20907. hozzászólásra
Már a vontató csapatba nem jelentkezem,de kisebb nehezéknek elmegyek a magam 65 kilójával.Megjegyzésként:A nagygépesek a lazitózás a száraz talajban látják hatékonynak.
Válasz #20903. hozzászólásra
Szamoca 1!
Szerezz be némi pálinkát( a törkölyt és a szilvát nem szeretem),valamint szarvashúst üzemanyagnak, én megyek lazítózni! Írd meg az időpontot és a helyet. Szigorúan traktorkímélést szem előtt tartva!
Válasz #20905. hozzászólásra


Végre valaki.
Köszi.
Sziasztok.Teljes mértékben igazat adok Szamócának, a trakto az traktor, hiába csak maróztak vele, a japók is használják másra, igaz nem sűrűn.Egy MTZ kialakítása(82-es mondjuk) sokkal kevésbé robusztus, mint ezeknek a kis gépeknek.Az enyém például (MT 1601D) minden zokszó nélkül húzza a hattyúnyakas bagodit, 20-as fogással, 18-20 centire.Ehhez idén hozzá jött a malter állag, néhol pedig a videón lévő talaj fosóhomoknak számít ahoz képest, amiket kifordítottam idén.Ezt 620 kiló önsúlyal, és 60 kiló orrsúlyal, óránként kb 1,5 literrel....ugyhogy tudnak ezek a kis ,,vackok" vadkan módban is üzemelni, és nem lessz gondjuk tőle
Mondhatnám hogy szamuráj
Itt van egy kis szántós videó. Mitsubishi Mt21 BEA21/25 Mitsubishi MT2201 lovas eke. A videó ma készűlt.Ja és nem homok.
https://www.youtube.com/watch?v=zVPe1cXuBBE
Válasz #20902. hozzászólásra
Szerintem ez a megoldás. Volna rá jelentkező???? De természetesen én is megyek neki segíteni.Másik megoldás ne használjuk másra csak marózásra.

Ja azt elfelejtettem hozzáírni,hogy nehogymár én húzzam a lazítót.Vagy szerintem tudom mi a megoldás szólok egy két fórum társnak és elébe állunk és húzzuk.
Válasz #20901. hozzászólásra
Ennyi erővel ne használjuk szántásra
tárcsázásra
kombinátorozásra
pótkocsi húzásra
Mert a japán nem erre találta ki. Akkor kár megvenni. Ugyan is ha már szettél szét ilyen gépet akkor tudod hogy minden túl méretes benne. Mert én már láttam egyet kettőt szétszéve. Sőt még szereltem is őket. De egyébként mindenki arra használja amire akarja.De ez csak az én véleményem.
Válasz #20900. hozzászólásra
Minek gyilkolni igy a gépet? Majd nem győzöd később javitani a lehajtásokat.Ezeket a japokat rotallásra találták ki))
Ma lazítóztam egy kicsit. Videó is van de az majd később.
Nagyon meg vagyok elégedve a géppel.
A mai munka a Yani-val.
Válasz #20889. hozzászólásra
Szoktam dolgozni egy nagyobb gazdánál neki az mtz-n is így egybe voltak viszont ott alul es oldalt is pluszba volt ráhegesztve vastag laposvas(30x15) plusz merevités gyanánt mivel nehéz vetőgépet vitt vele.
Válasz #20894. hozzászólásra
Szia.Milyen széles a traki?
Válasz #20893. hozzászólásra

Türelem!
Elöször feltölt aztán beilleszt
Válasz #20893. hozzászólásra


Válasz #20888. hozzászólásra Szia!
Nekem egy Hinomoto E232 típusom van, elvileg 23 lőerős. Bár csak két kerék hajtású, amire én használom, vonatásra, tárcsázásra, talajmarásra, szántásra homokon, arra kitűnő.
Válasz #20892. hozzászólásra
!
Fel fogom darabolni a számítógépet
Válasz #20890. hozzászólásra
A tuning!
Válasz #20890. hozzászólásra
! Talán most
képek.
Műszaki hiba
Válasz #20887. hozzászólásra

Meg is osztod velünk?
Válasz #20885. hozzászólásra
Szerintem a hőkezelés nem jó ötlet. (véleményem és tudásom alapján nem is lehet, mivel igen nagy valószínűséggel sima ST-s melegen hengerelt lapos acélból készülnek ezek a vonólapok, amit csak pl. nitridálni lehetne, az meg csak pár tized mm felületi keménység.) Jobb neki, ha kicsit rugalmas. Inkább ez engedjen, mint valami más, amit macerásabb és költségesebb javítani, cserélni.
Sziasztok!
Kinőttem a 16 le-s trakimat ezért szeretném lecserélni egy kicsit nagyobbra. Mit javasoltok milyen márkát vegyek? Esetleg nem tudtok 21-25le közti trakit vmi jót?
Üdv mindenkinek! Kivételes szerencsében volt a múlt héten! Meg kellett szántanom egy kb 20-éve nem művelt területet. (kb 10-év lucerna, egy része traktorátjáró =MTZ, és 1 éve fűnyíróval kényeztetve)De viszont volt egy friss eke-tuningom. Egy öreg bácsi adta nekem hogy tegyem fel, mert így az ekének csak borítani kell a földet és nem tépni. És mivel elismert kertszántó veterán hallgattam rá (kb-évi 120kertje volt lovakkal). Az első húzásnál a Yani első és hátsó kereke nem ment egy nyomon
, de a többi rendben ment (difizárral). Készítettem pár fotót.
Válasz #20885. hozzászólásra

Szittya Józsi!Akkor most már tudom én is,hogy a biliket vonólapokból csinálják!!!!
Válasz #20874. hozzászólásra
Nekem Mtz-vel volt ilyen, a megoldás új lapockák, meg egy ígéret, hogy többé nem száguldozok 3 fejes függesztett ekével tökön-babon keresztül. Lehet gyári hibás is az anyag, szerintem edzd le, vagy csináltasd meg valakivel. Ha elküldöd postán, leedzem neked. Elméletben a hátránya ugyanaz lesz mint az előnye, merevebb lesz az anyag, így erőhatásra nem hajlik majd, hanem csak törik( nagyon sokat kell kapjon hozzá).
Válasz #20883. hozzászólásra

Szia,üdvözöllek a fórumon.Örülök,hogy regisztráltál.
Az altalajlazítást az eketalp miatt kellett csinálni.Aztán jött a trágyázás,sajnos a trágyaszóráskor,rendesen összevágta a gép a földem.Ráadásul kézzel kellett leszórni egy részét a trágyának,ami így lepényes volt.Ezért döntöttem a bemarózás mellett.
A kérdésedre pedig az eke olyan könnyen ment a földbe,mint még soha,a második barázdában ahol a videót is csináltam kinyitottam az ekét a maximális fogásszélességre,aztán úgy is maradt,a gép nem erőlködött,viszont kapart elég sokat,mivel orrsúly szinte nincs,meg a terület frissen lett marózva ennek tudtam be ezt a jelenséget.Az altalajlazítás még november elején volt valamikor,az miatt nem kéne,hogy kaparjon a gép.
Az biztos,hogy sokkal mélyebben tudtam megcsinálni a szántást mint eddig,a beforgató lemez sem látszik ki a talajból.Később egy lyukkal lejjebb raktam a tarlókereket,de így is meg volt a 25cm-es mélység.A barázdán ez annyira nem látszik ,mert ez az eke omlós barázdafeneket hagy maga után,a föld egy része visszaomlik,előnye,hogy kisebb az utolsó barázda mélysége is,kevesebbet kell eltüntetni is.
Válasz #20853. hozzászólásra
) Egyébként könnyebb volt így szántani hogy előtte mélylazítóztattad? (ha erről a területről van egyáltalán szó a videóban) Csak érzésre. A difit leszámítva a laza talaj miatt?
Üdv Steve!!! Regisztráltam a fórumon! (egyúttal üdv mindenkinek!) Szépen beforgattad az anyagot a talajba! (tavasszal lájkolják majd a növények
Válasz #20881. hozzászólásra
Hát tegnap én is kész lettem volna a szántással de sajna fogtam az ekével egy beton tuskót és szó szerint az eke KETTÉ tőrt. nem fényképesztem le mert tiszta depis lettem. De már kész van az új tengely csak össze kell rakni.
Válasz #20868. hozzászólásra

Neked már van ilyen traktorod.
Legalábbis a márkája ilyen,csak kicsit újabb,és modernebb.Nálunk ritka.zar idő volt ma,dejó,hogy készen lettem.
https://www.youtube.com/watch?v=z4e56vwsBzY Bocsi de csak így működik
Szamóca Ezt nézd meg
Válasz #20877. hozzászólásra Hibátlan!
Válasz #20876. hozzászólásra
https://www.youtube.com/watch?v=cImj3f1tAnc
Válasz #20875. hozzászólásra
Ők olyan lovat használtak. Én meg ilyet nagyon szeretek ezekkel a traktorokkal dolgozni.
https://www.youtube.com/watch?v=cImj3f1tAnc
Válasz #20873. hozzászólásra Tetszett, ahogy lepattansz a "száguldó" trakiról, majd vissza. Mintha őseinket láttam volna, lepattanni a ló nyergéből, és vissza!


Válasz #20869. hozzászólásra Én is erre gondoltam, hogy gyenge az anyag, pedig a "gyári" tárcsát használom, amit kiajánlottak hozzá, és a vonó is "gyári". Neked mi volt a megoldás? Egy új vonó, esetleg valami más?
Válasz #20868. hozzászólásra
Ez is megy magától.
https://www.youtube.com/watch?v=s87Irw82mKk
Válasz #20866. hozzászólásra
Én úgy tanultam, hogy ki tud alakulni az eketalp betegség. De mond ha nincs igazam. A másik meg hogy talajmaró előtt hasznos mert nem a marónak kell megtörni a földet hanem a lazító elvégzi. A harmadik pedig az hogy kiszedi a gyökereket a földből.
Válasz #20849. hozzászólásra
Szia!
én ezt a szűrőt használom rajt.
https://filterabc.hu/spd/W67_1/MANN-FILTER-W67-1-olajszuro