Jó sokáig kerestél pótot Bt66 de idén mindketten megoldottuk sőt Elitjocko is ahogy figyelgetem.
Látom az ANS re tettél okos kis fogófület is nagyon jó ötlet!
Fogok rá hegeszteni mert a keresztbe dugott seprűnyél sokszor törik:)
elég nehéz le- fel akasztgatnom .
Bencsiki: emlékszel a lucira amit egyidőben vetettünk?
Brutálisan jó lett a 2.évre! köszi a tanácsokat nem győzöm hordani a nyulaknak.
Szerintem ez egy olyan dolog amit majd a találkozón megvitathatunk.
A traktorra piros v fekete rendszám kell.
Egyéb ritkán használt önjáró eszközre, ha minimálist közúton is használod lehet zöld rendszám pl kombájn önjáró permetező stb
A műtrágyaszóró a gép eszköze ezt csak azért mert ez mindig kérdés, eke tárcsa kombinátor bálázó stb ezekre nem kell rendszám. Ez így van.
Tudtommal a piros rendszám géphez kötődik a zöld pedig SZEMÉLYHEZ.
Így szerintem eladáskor nem lesz rajta rendszám /mármint a zöldön/, csak ha az új tulaj is megkéri rá.
Válasz #18513. hozzászólásra
Üdvözlet mindenkinek.
A kettő rendszám között anyagilag az első forgalomba helyezéskor nem nagy különbség van, ha jól tudom. Hosszabb távon jelentkezik a különbség, mert a piros rendszám 5 év műszakit kap, a zöldet meg három évente újítanod kell. A piros viszont kap törzskönyvet aminek anyagi vonzata van, a zöldre nem adnak.
Gyakorlatilag a piros rendszámos esetleg vontathat ha bejegyzik, a zöldell nem lehet vontatni.
Ráadásul a zöldhöz van egy úgynevezett indító napló amit minden közlekedéskor vezetned kell.
Összességében én a pirosat egyszerűbbnek és praktikusabbak találom. Hirtelen ennyi.
Múltkor én is szétszedtem az egyik komposztálót. Eltoltam 2 talicskával, mire rájöttem, hogy nem vagyok normális. Nem bánom, hogy csináltam én is szállító ládát.
Ahogy az általam linkelt képen is látod, a traktoron a tartó ott is házi megoldás. Semmi extra nincs benn, kell egy szem a végére, ami a kis kart mozgatja és kell egy kis fül, ami a bowden külsőt rögzíti. A legnagyobb kérdés, az szerintem inkább az, hogy neked a marón mennyire hiányzik.
Üdv. mindenkinek.
Mindíg gondban voltam ha kkellett egy kis anyagot mozgassak.
Gondoltam csinálok egy könnyű szállítóládát meg egy raklap emelővillát.
A múlt heti munkám ilyen lett:
Az hosszirányú szintezéshez igen, de kell az elektromos csatlakozó is, ha a tiéd olyan.
Kerestem netes képeket, mert nekem most burgonya vető van fenn, nem tudok fotózni.
Az elektromos csatlakozó bekötése:
Ez pedig a bovdené a traktoron és a marón:
Az ülés felőli pedig a "mélység" állító kar, vagy erő szabályozó, kinek hogy tetszik.
Aztán lehet játszani a bovden feszítésével, mekkora mozdításra szintezzen, meg lehet a simító lap rugóinak erősségével szabályozni mennyire egyengesse a talajt.
Szép vet.Egy észre vételem van de nem rosszból mondom.5-10 fokot fordíts a nyomjelző tárcsáján hogy jobban lásd a a jelet.Szép a gép meg az spc is.Gratulálok hozzá.
Válasz #18489. hozzászólásra
Köszi. Hát nagyon igyekeztem valóbaan szép és jó állapotba hozni, én is azt hiszem hogy sikerült is, de valóban: qrwa (bocsi) sokat dolgoztam azon hogy ilyen állapotba hozzam.
Válasz #18487. hozzászólásra
Egyébként nekem is tetszik a trakid, nagyon jól néz ki a gép. De ha nekem a Mitsun nem volna első hajtásom akkor azt hiszem nagy bajban lennék. Vagy abban az esetben én is ahhoz igazodnék én is ami van.
Az "új" pótom már (azt hiszem) full készen van, így billent:
Az 5 éves ANS pótkocsi-keresés végülis sikerrel járt. De ha mindent belszámolok, akkor 750-800 Eurómba biztos belekerült.
Hello zoli82!
Tudom hogy így sokkal olcsóbb a traki, de Neked nem hiányzik az első hajtás??? Vagy annyival nehezebb és erősebb a gép hogy nem is hiányzik???
Valami hasonlót nekem is ki kell találni.
A réginél volt kerék és az megtámasztotta mikkor letettem ,ennél meg nincs.
De letett hogy csak kereket kéne szerezni.
Nem a tartószerkezeten volt a hangsúly bár praktikus sima felületen,hanem a munkaeszköz gyors le és felcsatlakoztatása,kardánnal együtt.Kitámasztó láb a rotához nekem is van.
Köszi a segítséget!
De nekem a ülés jobb széle alatti kis szárnyas anyás csavarral rögzített kar nem létezik.
Nézegettem a képeid és azért vannak eltérések a két gép között.
A visszajelző ellenőrző gombra a legalsó akkumulátor piktogramnak és felülről a második hűtő szintjelzőnek kell világítani, mivel gyújtáson az olajnyomás és a gyújtás alapból világít, legfelül meg az izzítás ugye egyértelmű.
A hidraulika csatlakozó a szokásos elven van bekötve, az ülés előtt van a hidraulika ejtésének átfolyás szabályozó csapja, az mellett (F20-on azt hiszem pont felette) van egy ledugózott kör. Ezen van nyomás, ha kitámasztod a hátsó függesztést. Aztán van még egy lehetőség, legalábbis az F18-on van, szerintem a 20-ason is. Az ülés alatt, jobbra mellette a hidraulika vezérlő karok fele is van egy komplett nyomó és visszatérő ág. Ehhez jól le kell bontani felülről mindent, hogy hozzá férj. Ez is le van dugózva. Ez akkor működik, ha az ülés jobb széle alatti kis szárnyas anyás csavarral rögzített kart áthúzod ellenkező irányba. Amíg nincs bekötve rá semmi, nem ajánlatos áthúzni, mert kinyírja a szivattyút. Ilyenkor viszont nem működik a hátsó függesztésed. Sajnos a két különálló kör ezen is csak a gyári csövek megbontásával valósítható meg.
35470 hozzászólás
Sziasztok!
Jó sokáig kerestél pótot Bt66 de idén mindketten megoldottuk sőt Elitjocko is ahogy figyelgetem.
Látom az ANS re tettél okos kis fogófület is nagyon jó ötlet!
Fogok rá hegeszteni mert a keresztbe dugott seprűnyél sokszor törik:)
elég nehéz le- fel akasztgatnom .
Bencsiki: emlékszel a lucira amit egyidőben vetettünk?
Brutálisan jó lett a 2.évre! köszi a tanácsokat nem győzöm hordani a nyulaknak.
Szerintem ez egy olyan dolog amit majd a találkozón megvitathatunk.
A traktorra piros v fekete rendszám kell.
Egyéb ritkán használt önjáró eszközre, ha minimálist közúton is használod lehet zöld rendszám pl kombájn önjáró permetező stb
A műtrágyaszóró a gép eszköze ezt csak azért mert ez mindig kérdés, eke tárcsa kombinátor bálázó stb ezekre nem kell rendszám. Ez így van.
Én mind a két verziót megcsináltam már a piros és zöld renszám között kb 100 ezer ft van.
Válasz #18513. hozzászólásra
Tudtommal a piros rendszám géphez kötődik a zöld pedig SZEMÉLYHEZ.
Így szerintem eladáskor nem lesz rajta rendszám /mármint a zöldön/, csak ha az új tulaj is megkéri rá.
Válasz #18513. hozzászólásra
Üdvözlet mindenkinek.
A kettő rendszám között anyagilag az első forgalomba helyezéskor nem nagy különbség van, ha jól tudom. Hosszabb távon jelentkezik a különbség, mert a piros rendszám 5 év műszakit kap, a zöldet meg három évente újítanod kell. A piros viszont kap törzskönyvet aminek anyagi vonzata van, a zöldre nem adnak.
Gyakorlatilag a piros rendszámos esetleg vontathat ha bejegyzik, a zöldell nem lehet vontatni.
Ráadásul a zöldhöz van egy úgynevezett indító napló amit minden közlekedéskor vezetned kell.
Összességében én a pirosat egyszerűbbnek és praktikusabbak találom. Hirtelen ennyi.
A különbség nem anyagi jellegű.
http://www.agroline.hu/konyv/ideiglenes-m-betujelu-zold-rendszamtabla-mezogazdasagbanhttp://
Mi a külömbség a piros és a zöld rendszám között anyagilag?
Válasz #18508. hozzászólásra
jó lett!már látom is a bálahordóm tervét magam előtt!
Válasz #18508. hozzászólásra
Nem bánom, hogy csináltam én is szállító ládát.
Múltkor én is szétszedtem az egyik komposztálót. Eltoltam 2 talicskával, mire rájöttem, hogy nem vagyok normális.
Válasz #18509. hozzászólásra
Megvan hozzá minden a marón is és a trakin is csak maga a bovden hiányzik.
Válasz #18506. hozzászólásra
Ahogy az általam linkelt képen is látod, a traktoron a tartó ott is házi megoldás. Semmi extra nincs benn, kell egy szem a végére, ami a kis kart mozgatja és kell egy kis fül, ami a bowden külsőt rögzíti. A legnagyobb kérdés, az szerintem inkább az, hogy neked a marón mennyire hiányzik.
Üdv. mindenkinek.


Mindíg gondban voltam ha kkellett egy kis anyagot mozgassak.
Gondoltam csinálok egy könnyű szállítóládát meg egy raklap emelővillát.
A múlt heti munkám ilyen lett:
Ha valakit érdekel:
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/5469499/2-fejes-valtvaforgato-eke.html
szerintem jó
Válasz #18505. hozzászólásra
Üdv!
Elektromos megvan.
A bovden hiányzik.
Megtudom oldani vagy valami spec. bovden.
Meg kéne nézni egyet.
Válasz #18504. hozzászólásra




Üdv!
Az hosszirányú szintezéshez igen, de kell az elektromos csatlakozó is, ha a tiéd olyan.
Kerestem netes képeket, mert nekem most burgonya vető van fenn, nem tudok fotózni.
Az elektromos csatlakozó bekötése:
Ez pedig a bovdené a traktoron és a marón:
Az ülés felőli pedig a "mélység" állító kar, vagy erő szabályozó, kinek hogy tetszik.
Aztán lehet játszani a bovden feszítésével, mekkora mozdításra szintezzen, meg lehet a simító lap rugóinak erősségével szabályozni mennyire egyengesse a talajt.
Ma végre sikerült kipróbálni a marót is!

Gondolom a mélységállítás hoz kéne a bovden?
Válasz #18501. hozzászólásra
Értem.
Válasz #18500 hozzászólásr
Nagyon le kell esnie a fordulatnak ahoz,hogy el ejtse,de bőven marad idő a váltáshoz.
Válasz #18498. hozzászólásra
Nem akarom mélyebre mert pont ott megy a középső kocsi és nehogy nagyon kitúrja előle a földet.
Válasz #18496. hozzászólásra
Be vált? Nem ejti le a magot?
Ja és a mai szerzeményem.
Válasz #18496. hozzászólásra
Szia Balu.
Szép vet.Egy észre vételem van de nem rosszból mondom.5-10 fokot fordíts a nyomjelző tárcsáján hogy jobban lásd a a jelet.Szép a gép meg az spc is.Gratulálok hozzá.
Válasz #18496. hozzászólásra
Majd a kelésről is számolj be, kíváncsi vagyok az eredményre. (Ma mi is vetettünk, manuális kézi potyogtatós verzió
)
Tetszetős!
Ma elvetettünk 2ha kukoricát az SPC-vel.Kapott kiegészítőként nyomjelzőt így most már tökéletes.

Válasz #18479. hozzászólásra
Sok sikert kívánok nektek.
Nem kaptam meg az üzenetet,külgy léci egy sms 06302625124.
Válasz #18493. hozzászólásra Menyiért sikerült venni az ekét mert ez ujjonan nagyon drága .
Fényesedik lassan az eke.


Válasz #18479. hozzászólásra
/vicc volt/
Gratula, remélem lesz meglepetés és négyen jöttök haza.
Válasz #18490. hozzászólásra
Hát igen, nekünk is sok időbe telt nekünk a felújítás, de végre kész!:)
Válasz #18489. hozzászólásra
Köszi. Hát nagyon igyekeztem valóbaan szép és jó állapotba hozni, én is azt hiszem hogy sikerült is, de valóban: qrwa (bocsi) sokat dolgoztam azon hogy ilyen állapotba hozzam.
Válasz #18488. hozzászólásra
Nagyon ott van a kis pótkocsit!:)
Válasz #18487. hozzászólásra



Egyébként nekem is tetszik a trakid, nagyon jól néz ki a gép. De ha nekem a Mitsun nem volna első hajtásom akkor azt hiszem nagy bajban lennék. Vagy abban az esetben én is ahhoz igazodnék én is ami van.
Az "új" pótom már (azt hiszem) full készen van, így billent:
Az 5 éves ANS pótkocsi-keresés végülis sikerrel járt. De ha mindent belszámolok, akkor 750-800 Eurómba biztos belekerült.
Válasz #18486. hozzászólásra
Hát mivel az előzőn sem volt ezért nem hiányzik.
Ezzel a +5lóval és a súlya, nekem már elég lesz.
Válasz #18485. hozzászólásra
Hello zoli82!
Tudom hogy így sokkal olcsóbb a traki, de Neked nem hiányzik az első hajtás??? Vagy annyival nehezebb és erősebb a gép hogy nem is hiányzik???
Válasz #18479. hozzászólásra


GRATULA!!!!!!!!!
csak egészség legyen!!!!!!!!
És majd két év múlva nálatok is így lesz :
Válasz #18480. hozzászólásra
Valami hasonlót nekem is ki kell találni.
A réginél volt kerék és az megtámasztotta mikkor letettem ,ennél meg nincs.
De letett hogy csak kereket kéne szerezni.
Válasz #18482 hozzászól
Ehhez hasonlít, csak kicsiben!
Link
Válasz #18480. hozzászólásra
Nem a tartószerkezeten volt a hangsúly bár praktikus sima felületen,hanem a munkaeszköz gyors le és felcsatlakoztatása,kardánnal együtt.Kitámasztó láb a rotához nekem is van.
Válasz #18479. hozzászólásra



Gratula
És kis fiú vagy kis lány az új jövevény. Hirtelen nem is tudom össze számolni hány kis baba van a japán trakisoknak.
Válasz #18477. hozzászólásra

Szamóca barátja is csinált valami hasonlót.
Balu!
Ment üzenet privátban, várom a hívásod.
Holnap fekszik be a kórházba a párom, és ha minden igaz, pár nap múlva hárman jövünk haza.
SZORÍTSATOK!
Válasz #18473. hozzászólásra
Köszi a segítséget!
De nekem a ülés jobb széle alatti kis szárnyas anyás csavarral rögzített kar nem létezik.
Nézegettem a képeid és azért vannak eltérések a két gép között.
Sziasztok!
Kis érdekesség!
Válasz #18454. hozzászólásra
Szia Pityu! ha lassan vissza enged a hidraulika .mit kell állítani?
Válasz #18462. hozzászólásra


Rossz az aki rosszra gondol.
Válasz #18463. hozzászólásra
Csörgess meg léci,vagy küld el a számodat,hogy tugyunk dumálni.
Válasz #18472. hozzászólásra
A visszajelző ellenőrző gombra a legalsó akkumulátor piktogramnak és felülről a második hűtő szintjelzőnek kell világítani, mivel gyújtáson az olajnyomás és a gyújtás alapból világít, legfelül meg az izzítás ugye egyértelmű.
A hidraulika csatlakozó a szokásos elven van bekötve, az ülés előtt van a hidraulika ejtésének átfolyás szabályozó csapja, az mellett (F20-on azt hiszem pont felette) van egy ledugózott kör. Ezen van nyomás, ha kitámasztod a hátsó függesztést. Aztán van még egy lehetőség, legalábbis az F18-on van, szerintem a 20-ason is. Az ülés alatt, jobbra mellette a hidraulika vezérlő karok fele is van egy komplett nyomó és visszatérő ág. Ehhez jól le kell bontani felülről mindent, hogy hozzá férj. Ez is le van dugózva. Ez akkor működik, ha az ülés jobb széle alatti kis szárnyas anyás csavarral rögzített kart áthúzod ellenkező irányba. Amíg nincs bekötve rá semmi, nem ajánlatos áthúzni, mert kinyírja a szivattyút. Ilyenkor viszont nem működik a hátsó függesztésed. Sajnos a két különálló kör ezen is csak a gyári csövek megbontásával valósítható meg.
Válasz #18470. hozzászólásra
Látom van hidraulika csatlakozod, tennél fel képet hogy hova van bekötve? És hogy működik?
Válasz #18470. hozzászólásra
Ha azt megnyomom nekem csak egy visszajelző világit.