Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR415.28 FtUSD395.1 FtCHF445.63 FtGBP501 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz JD 4630 #5145. hozzászólásáraNálam "sajnos" főszivattyú volt, persze nem lett eldobva, hüvely kapott egy polítpapírt, mert lett benne egy finom kis húzás, új szerepet, mert az tört el, meg új dugattyút, mert az is kuka volt.
A jelenség az volt, hogy elkezdte a hőszivattyú elmenő könyöknél nyomni az olajat, na mondom gumigyűrű, mert valamikor volt már ilyen gond. Cseréltük, az O gyűrűt, persze ugyan úgy spriccolt, tudod gondolom milyen "jó" helyen van, mondom biztos becsípettük! 2-3 gumigyűrű után rájöttünk, hogy nem az a baj, hanem a könyök 2 rétegű, és hajszál repedés lett a gumigyűrű nútban.
Akkor jön a kis ördög, hogy: De miért repedt el? Haladók a csövön, első a cső végén a nyomás szabályozó (ha jól gondolom) szelep. Levettük hát benne egy 1 Forintos méretű kis kör lapka fele (ez volt ugye a szelep), na mondom szuper!
Akkor mértünk nyomást, ami 110 bár lett.
Az ugye nem sok, de egy fél szezont simán lenyomott, csak volt jobb előtte!
Jah, a szelep egyik darabja az egyik SCV-ben akadt el. Este kinn tárcsáztam, mondom fáradt vagyok, nem engedtem le a tárcsát! Le engedtem, erre vagy 50 métrr múlva érzem, hogy megint nem fogja a traktort! Persze folyamatosan szépen emelte ki, úgy akadt el a fém darab az SCV-ben!
Szóval volt itt már minden is! De akárki akár mit mond egy atom traktorsorozat!
Válasz A.I. #5144. hozzászólásáraA tapasztalat azt mutatja, hogy legritkább esetben van baj a főszivattyúval(nálunk eddig 1szer sem az volt), de mégis mindig mindenki azt akarja lecserélni, aztán megesett velünk is, hogy lecseréltük, és nem lett jó(pedig meg lett előtte fogadva 4-5 fölös csere után, hogy nem azzal kezdjük) és a végén kiderült, hogy olajat kellett cserélni meg szűrőt.
Ki kéne ezen is mérni a nyomásokat, mint a 55 ösön, aztán akkor előrébb lenne vele az ember, de ha lassan emel az inkább a kevés olaj miatt szokott lenni, ami vagy azért van mert nem kap elég olajat a szivattyú(a feltöltő szivattyú gyengélkedik, vagy az olajszűrő melletti szelep beragadt, egyszer jártunk, így nagy cián volt kiszedésnél már látszott, h nincs baja s feltöltő szivattyúnak), vagy a szivattyú után megy el a nyomás, esetleg az elsőbbségi szelep nem enged hátra elég olajat, ha jut hátra olaj akkor valamelyik kihelyezett kör lehet a ludas, de volt olyan is, hogy a hátulról nézve jobb oldali difiház tetején lévő szelepházat kellett cserélni.
2-3 nap alatt körbe lehetne rajta menni, és ha egyszer ki van javítva hálás masina mind1ik.
Válasz JD 4630 #5143. hozzászólásáraA 30-as szériát nem ismerem, viszont ha hasonló, mint a 50-55-ös, akkor az simán lehet főszivattyú gond is, nekem 4755-ben a hőszivattyúban el ment egy szelep 110 bár maradt a gyári 175-ből. Javítás után azért 170 meg lett!
Válasz kremzner.tomi #5142. hozzászólásáraPróbáld egyben eladni szerintem, kis szivattyút cserélni nem olyan nagy harci tett ha tudod a módját, de a lassú emelés az lehet még 2 másik dolog miatt is, 2 szelep is okozhatja, illetve láttam már olyat, hogy a kihelyezett kör volt rossz, áteresztett és ott ment el a nyomás.
Válasz JD 4630 #5141. hozzászólásáraMondom az alap történetet.Hozzàm került,volt vele baj.Ami làtható baja volt rendbeszedtem,neki àlltam dolgozni vele,had adja ki a bajàt.Csinàltattam új hűtőt bele,Benedek doktortol való hozzà egy bontott főszivattyú(s még szàmtalan szakmai segítség amit ezúton is köszönök neki).Jött a kiszezon,tovàbbra is csak nehezen emelt, feltöltő szivattyú is tropa,vagy falsot szív valahol.Itt félretettem,de annyira megfogott a zöldsàrga,hogy beszereztem egy 4755-öt.A 30-as azóta àll.Papírjai nincsenek.
Van bele kötve mechanikus motorolajnyomàs mérő,legmelegebb időbe sem esett 3 bàr alà a nyomàs talajlazítót húzva sem.A forgattyús rész szerintem jó lehet.A motor olajat nem evett,viszont a vadonat új hűtőt telihànyta rozsda darabokkal,úgyhogy vihetem kitisztítani.Erő van benne,1 önindító àtnézést igényel,és indítható.
Válasz kremzner.tomi #5139. hozzászólásáraAz a baj sok része lesz, ami fabatkát sem ér, kár, hogy eggyel kevesebb lesz megint, annyira nem tűnik lelakottnak, papírja/rendszáma van?
Melyik része rossz?
Ami szerintem ér belőle valamit az a főtengely, de az is csak akkor ha az újabb és nem repedt vagy görbe csapágyas, a főszivattyú és a váltó, hátsó kerekek, a többi része lutri, hogy elmegy e valaha.
Válasz JD 4630 #5137. hozzászólásáraNem üzemképes, nyugodtabban adom el darabokban.Magam sem tudom milyen hiba jöhet még elő ha valaki fel akarja tàmasztani,nem akarok senkit becsapni.Amit kibontok és làtom hogy jó csak azt szeretném eladni.De ha valakit egyben is érdekel rajtam nem múlik szívesen elmondom amit én csinàltam,cseréltem rajta de a többi előzményt nem tudom.
Válasz Horváth Róbert_55088 #5130. hozzászólásáraJárj utánna. Igaz nem jd de perkinst már cseréltem, ott a traktorénak más az adagoló szabályzó része, és azon volt a főtengely első részén is + kis lendkerék az ékszíjtárcsán.
Válasz Gépesített paraszt #5126
Üdv .előtte egy ismerős átórázta az egészet hogy milyen olajnyomások vannak szépen is ment most tavaszal csinálta ezt két alkalommal van hogy 4napig semmi baja nem volt.rudazat helytelen beálitása okozhat ehez hasonlot?biztos be kell állitani mert neutral az nincs egyből egyesbe indul előre is meg hátra is.
Sziasztok.4755 traktornál találkozott már valaki olyannal ha dolgozok vele vagy másfél 2 órát felmelegszig a váltóolaj és kirakom parkba és vissza sebbeségbe nem vesz egy sebbeséget se se előre se hátra probálkozva kitolom párszor a kart bermely sebeségbe elindulna megtorpan aztán probàlkozva tovább elindul és vesz minden sebbeséget?hidegen semmi tünet csak ha bemelegszik.
Válaszotokat előre is köszönöm
Üdv.
Lenne egy 4630 kis kerekeshez való kormányoszlopom amiben a szelepek rendbe vannak rakva és beállítva. Ha esetleg valakit érdekel: hejjatamas79@gmail.com itt megtalál.
Válasz szasz.norbert.zsolt #5116. hozzászólásáraHa előtte jó volt, mikor le lett állítva, tehát nem volt gyanú, hogy esetleg valamelyik kuplung csúszik, akkor remélhetőleg "csak" szelep tapadt meg!
még annyit, hogy a rudazat eltörése után volt-e használva? Mert annak a hossza is okozhat gondot.
(Mondjuk az, hogy ha lefékezed, akkor előre sem megy, sem a motor nem fullad le, nem túl bíztató jel sajnos, mert az még csúszásra utal)
Válasz A.I. #5111. hozzászólásáraKöszönöm én is erre gondoltam.
Bár a kar volt lekötve és kézzel mozgatva de semmi változás nem történt.
Le lesz szedve a vezértömb.
Ált egy évet a gép. Beindításkor már nem működött.
Válasz máris szomszéd #5114. hozzászólásáraNem lenne rossz választás az a gép, ha lehetne még makulátlant találni, de sajnos egyre fogynak.
Az meg akkor neked nem lenne gond, hogy a féltengely túllóg(az úgy se tapos), a kereket meg össze lehet úgy tenni, hogy ne legyen 2,5(miénken eléggé szét van állítva, de így sem több 2,3 méternél, ettől még vagy 10-10 cmet még simán beljebb lehet tenni).
Válasz A.I. #5109. hozzászólásáraKertészetbe,de nem sorban járásra. Csak kellene valami keskenyebb de masszív gép aminek a nyomát elvinné egy 250cm-es 9 késes szárnyak nélküli grúber féle 40 mélyen ,szárnyakkal meg sekélyen (még nincs ilyen grúberem). A 7 késest egy nagy kerekű 892-es nehezen de eltudja vinni itt homokon,csak nem szereti,kár kínozni.
Igazából kicsit nagy lenne a 4650-es de nekem tetszik a gép (egy nem tetszik,mi a fenéért nincs rajta gyárilag gázpedál?). Ez olyan régi gép mánia kicsit,nincs rá nagy szükség,de egy kifejezetten jó állapotúért még pénzt is adnák.
Válasz A.I. #5112. hozzászólásáraLehet mellé lövök, de ez a fékezés dolog is lehet sajnos komolyabb gond is.
Legjobb lenne kimérni a gépet alaposan.
Azért először mozgasd meg azt az előre hátra szelepet, kösd le róla a kart és mozgasd meg, hátha!
Egyébként hogyan kezdődött, volt valami előzmény?
Válasz A.I. #5111. hozzászólásáraKözben megnéztem, (ha csak nem valami szivátgás van egyéb egységeknél) akkor az a szelep van megragadva, azt írja az okosság.
Válasz szasz.norbert.zsolt #5110. hozzászólásáraElsőre azt mondanám, hogy jobb oldalt a fülke alatt van a váltó szelep ház, abban van egy szelep, ami eldönti, hogy előre vagy hátra menet fog dolgozni! (Előre-hátrameneti szelep, a két rudat közül az első mozgatja)
Szerintem ott lesz a gond.
Nem nagy túl nagy meló leszedni kompletten az egységet, olajat elengedni, meg eg, óra bontás kb.
Sziasztok! Van egy 4650 traktor amin nincs tolatás. A gép előre megy tolatási sebessegekben is. Ha a féket nyomom akkor meg semerre nem megy. Valaki találkozott már ilyen problémával? Mi okozhatja ezt?
Köszönöm előre is a segítséget!
Válasz máris szomszéd #5107. hozzászólásáraAhogy a kolléga írja, a hosszú féltengelyesek 305-310 között vannak, mondjuk én is tudok olyan 4000es traktort, amit a nemzetközi szállítás miatt 250re kurtítottak flexel. Ilyenkor kicsit a "sírás kerülget".
A gumizása a hazaiaknak szinte kivétel nélkül 20.8x38 hátul szerintem.
A miénk kereke úgy van kirakva, hogy szinte 3 sor kapás megy a hasa alatt.
Kertészetbe keresel jól emlékszem múltkor írtad valahol?
Válasz Josku #5102. hozzászólásáraTiszavasváriban van egy cég, javít John Deere elektronikát(pl motorvezérlőt), lehet azzal is boldogulnának csak nem ugrik most be a cég neve.
Válasz Josku #5102. hozzászólásáraNekem más problémám van áramellátasal van baj azt kellene kiszürni miért nincs hátra áram.egyenlőre átvan kötve az egyik kihejezett köröl megy
Válasz lakatos gabesz #5063. hozzászólásáraSajóládi kollégám gépe sem emelt, kiderűlt hogy elektronikai problémás, vez.panel cserés lenne, de nagyon drága, használtan meg nincs.
5196 hozzászólás
Válasz JD 4630 #5145. hozzászólásáraNálam "sajnos" főszivattyú volt, persze nem lett eldobva, hüvely kapott egy polítpapírt, mert lett benne egy finom kis húzás, új szerepet, mert az tört el, meg új dugattyút, mert az is kuka volt.
A jelenség az volt, hogy elkezdte a hőszivattyú elmenő könyöknél nyomni az olajat, na mondom gumigyűrű, mert valamikor volt már ilyen gond. Cseréltük, az O gyűrűt, persze ugyan úgy spriccolt, tudod gondolom milyen "jó" helyen van, mondom biztos becsípettük! 2-3 gumigyűrű után rájöttünk, hogy nem az a baj, hanem a könyök 2 rétegű, és hajszál repedés lett a gumigyűrű nútban.
Akkor jön a kis ördög, hogy: De miért repedt el? Haladók a csövön, első a cső végén a nyomás szabályozó (ha jól gondolom) szelep. Levettük hát benne egy 1 Forintos méretű kis kör lapka fele (ez volt ugye a szelep), na mondom szuper!
Akkor mértünk nyomást, ami 110 bár lett.
Az ugye nem sok, de egy fél szezont simán lenyomott, csak volt jobb előtte!
Jah, a szelep egyik darabja az egyik SCV-ben akadt el. Este kinn tárcsáztam, mondom fáradt vagyok, nem engedtem le a tárcsát! Le engedtem, erre vagy 50 métrr múlva érzem, hogy megint nem fogja a traktort! Persze folyamatosan szépen emelte ki, úgy akadt el a fém darab az SCV-ben!
Szóval volt itt már minden is! De akárki akár mit mond egy atom traktorsorozat!
Válasz A.I. #5144. hozzászólásáraA tapasztalat azt mutatja, hogy legritkább esetben van baj a főszivattyúval(nálunk eddig 1szer sem az volt), de mégis mindig mindenki azt akarja lecserélni, aztán megesett velünk is, hogy lecseréltük, és nem lett jó(pedig meg lett előtte fogadva 4-5 fölös csere után, hogy nem azzal kezdjük) és a végén kiderült, hogy olajat kellett cserélni meg szűrőt.
Ki kéne ezen is mérni a nyomásokat, mint a 55 ösön, aztán akkor előrébb lenne vele az ember, de ha lassan emel az inkább a kevés olaj miatt szokott lenni, ami vagy azért van mert nem kap elég olajat a szivattyú(a feltöltő szivattyú gyengélkedik, vagy az olajszűrő melletti szelep beragadt, egyszer jártunk, így nagy cián volt kiszedésnél már látszott, h nincs baja s feltöltő szivattyúnak), vagy a szivattyú után megy el a nyomás, esetleg az elsőbbségi szelep nem enged hátra elég olajat, ha jut hátra olaj akkor valamelyik kihelyezett kör lehet a ludas, de volt olyan is, hogy a hátulról nézve jobb oldali difiház tetején lévő szelepházat kellett cserélni.
2-3 nap alatt körbe lehetne rajta menni, és ha egyszer ki van javítva hálás masina mind1ik.
Válasz JD 4630 #5143. hozzászólásáraA 30-as szériát nem ismerem, viszont ha hasonló, mint a 50-55-ös, akkor az simán lehet főszivattyú gond is, nekem 4755-ben a hőszivattyúban el ment egy szelep 110 bár maradt a gyári 175-ből. Javítás után azért 170 meg lett!
Válasz kremzner.tomi #5142. hozzászólásáraPróbáld egyben eladni szerintem, kis szivattyút cserélni nem olyan nagy harci tett ha tudod a módját, de a lassú emelés az lehet még 2 másik dolog miatt is, 2 szelep is okozhatja, illetve láttam már olyat, hogy a kihelyezett kör volt rossz, áteresztett és ott ment el a nyomás.
Válasz JD 4630 #5141. hozzászólásáraMondom az alap történetet.Hozzàm került,volt vele baj.Ami làtható baja volt rendbeszedtem,neki àlltam dolgozni vele,had adja ki a bajàt.Csinàltattam új hűtőt bele,Benedek doktortol való hozzà egy bontott főszivattyú(s még szàmtalan szakmai segítség amit ezúton is köszönök neki).Jött a kiszezon,tovàbbra is csak nehezen emelt, feltöltő szivattyú is tropa,vagy falsot szív valahol.Itt félretettem,de annyira megfogott a zöldsàrga,hogy beszereztem egy 4755-öt.A 30-as azóta àll.Papírjai nincsenek.
Van bele kötve mechanikus motorolajnyomàs mérő,legmelegebb időbe sem esett 3 bàr alà a nyomàs talajlazítót húzva sem.A forgattyús rész szerintem jó lehet.A motor olajat nem evett,viszont a vadonat új hűtőt telihànyta rozsda darabokkal,úgyhogy vihetem kitisztítani.Erő van benne,1 önindító àtnézést igényel,és indítható.
Válasz kremzner.tomi #5139. hozzászólásáraAz a baj sok része lesz, ami fabatkát sem ér, kár, hogy eggyel kevesebb lesz megint, annyira nem tűnik lelakottnak, papírja/rendszáma van?
Melyik része rossz?
Ami szerintem ér belőle valamit az a főtengely, de az is csak akkor ha az újabb és nem repedt vagy görbe csapágyas, a főszivattyú és a váltó, hátsó kerekek, a többi része lutri, hogy elmegy e valaha.
Válasz JD 4630 #5138. hozzászólásáraGyőr megye, Vàsàrosfalu
Válasz JD 4630 #5137. hozzászólásáraNem üzemképes, nyugodtabban adom el darabokban.Magam sem tudom milyen hiba jöhet még elő ha valaki fel akarja tàmasztani,nem akarok senkit becsapni.Amit kibontok és làtom hogy jó csak azt szeretném eladni.De ha valakit egyben is érdekel rajtam nem múlik szívesen elmondom amit én csinàltam,cseréltem rajta de a többi előzményt nem tudom.
Válasz kremzner.tomi #5136. hozzászólásáraEgyébként merrefelé vagy?
Válasz kremzner.tomi #5136. hozzászólásáraMiért nem adod el egyben?
Sziasztok!
Lenne egy 30-asom amit elbontanàk,érdekel innen a csoportból valakiket alkatrész?
Sziasztok!
Lenne egy 30-asom amit elbontanàk,érdekel innen a csoportból valakiket alkatrész?
Sziasztok.
4755-öshöz akarok komprsszió mérőt csinálni. Ehhez keresnék komplett hibás porlasztót. Ha van valakinek engem érdekelne.
Előre is köszönöm.
Válasz Horváth Róbert_55088 #5130. hozzászólásáraJárj utánna. Igaz nem jd de perkinst már cseréltem, ott a traktorénak más az adagoló szabályzó része, és azon volt a főtengely első részén is + kis lendkerék az ékszíjtárcsán.
Válasz Horváth Róbert_55088 #5130. hozzászólásáraMost néztem, 7,6os azokban is, azt hittem, azokban nagyobb van.
Válasz Horváth Róbert_55088 #5130. hozzászólásáraAzokban nem 8,1es motor van?
56-58 végűekben van 7,6os az biztos.
Hello! Érdeklődnék rakott valaki 4650- be 2064 vagy 2066 kombájn motort?
Válasz hejjatamas79 #5128. hozzászólásáraNem az a régebbi. Csak nem volt teljesen egyértelmű, és kis kerekesből is volt ilyen is meg olyan is.
Válasz JD 4630 #5124. hozzászólásáraAmikor a kormány oszlopon van a szeleptest? Abból is 2 féle van?
Válasz Gépesített paraszt #5126
Üdv .előtte egy ismerős átórázta az egészet hogy milyen olajnyomások vannak szépen is ment most tavaszal csinálta ezt két alkalommal van hogy 4napig semmi baja nem volt.rudazat helytelen beálitása okozhat ehez hasonlot?biztos be kell állitani mert neutral az nincs egyből egyesbe indul előre is meg hátra is.
Válasz lakatos gabesz #5125. hozzászólásáraÜdv!
Váltóolajnyomást kell tudni, legfőképp akkor, amikor nem akar menni.
Sziasztok.4755 traktornál találkozott már valaki olyannal ha dolgozok vele vagy másfél 2 órát felmelegszig a váltóolaj és kirakom parkba és vissza sebbeségbe nem vesz egy sebbeséget se se előre se hátra probálkozva kitolom párszor a kart bermely sebeségbe elindulna megtorpan aztán probàlkozva tovább elindul és vesz minden sebbeséget?hidegen semmi tünet csak ha bemelegszik.
Válaszotokat előre is köszönöm
Válasz hejjatamas79 #5123. hozzászólásáraRakj fel fotót, mert kétféle van.
Üdv.
Lenne egy 4630 kis kerekeshez való kormányoszlopom amiben a szelepek rendbe vannak rakva és beállítva. Ha esetleg valakit érdekel: hejjatamas79@gmail.com itt megtalál.
Válasz SZMZ #5121. hozzászólásáraA generátor helyén van egy Wabco kompresszor, és a generátor 1 kis ékszíjjal kapja a hajtást.
Képet a héten valamikor készítek.
Válasz JD 4630 #3021. hozzászólására:
Sziasztok 4650 épitenénk levegő tendszert.
Valakinek van ? Honnan kap hajtást a kompreszor? Kaphatok képeket? Köszi
Válasz szasz.norbert.zsolt #5119. hozzászólásáraNincs mit.
Válasz A.I. #5117. hozzászólásáraNem eltörve volt hanem lekötve, és úgy megmozgatva.
Köszönöm a segítséget!
Válasz szasz.norbert.zsolt #5110. hozzászólásáraÜdv!
Térdre Imára!!!
Válasz szasz.norbert.zsolt #5116. hozzászólásáraHa előtte jó volt, mikor le lett állítva, tehát nem volt gyanú, hogy esetleg valamelyik kuplung csúszik, akkor remélhetőleg "csak" szelep tapadt meg!
még annyit, hogy a rudazat eltörése után volt-e használva? Mert annak a hossza is okozhat gondot.
(Mondjuk az, hogy ha lefékezed, akkor előre sem megy, sem a motor nem fullad le, nem túl bíztató jel sajnos, mert az még csúszásra utal)
Válasz A.I. #5111. hozzászólásáraKöszönöm én is erre gondoltam.
Bár a kar volt lekötve és kézzel mozgatva de semmi változás nem történt.
Le lesz szedve a vezértömb.
Ált egy évet a gép. Beindításkor már nem működött.
Válasz máris szomszéd #5114. hozzászólásáraNem lenne rossz választás az a gép, ha lehetne még makulátlant találni, de sajnos egyre fogynak.
Az meg akkor neked nem lenne gond, hogy a féltengely túllóg(az úgy se tapos), a kereket meg össze lehet úgy tenni, hogy ne legyen 2,5(miénken eléggé szét van állítva, de így sem több 2,3 méternél, ettől még vagy 10-10 cmet még simán beljebb lehet tenni).
Válasz A.I. #5109. hozzászólásáraKertészetbe,de nem sorban járásra. Csak kellene valami keskenyebb de masszív gép aminek a nyomát elvinné egy 250cm-es 9 késes szárnyak nélküli grúber féle 40 mélyen ,szárnyakkal meg sekélyen (még nincs ilyen grúberem). A 7 késest egy nagy kerekű 892-es nehezen de eltudja vinni itt homokon,csak nem szereti,kár kínozni.
Igazából kicsit nagy lenne a 4650-es de nekem tetszik a gép (egy nem tetszik,mi a fenéért nincs rajta gyárilag gázpedál?). Ez olyan régi gép mánia kicsit,nincs rá nagy szükség,de egy kifejezetten jó állapotúért még pénzt is adnák.
Válasz A.I. #5112. hozzászólásáraLehet mellé lövök, de ez a fékezés dolog is lehet sajnos komolyabb gond is.
Legjobb lenne kimérni a gépet alaposan.
Azért először mozgasd meg azt az előre hátra szelepet, kösd le róla a kart és mozgasd meg, hátha!
Egyébként hogyan kezdődött, volt valami előzmény?
Válasz A.I. #5111. hozzászólásáraKözben megnéztem, (ha csak nem valami szivátgás van egyéb egységeknél) akkor az a szelep van megragadva, azt írja az okosság.
Válasz szasz.norbert.zsolt #5110. hozzászólásáraElsőre azt mondanám, hogy jobb oldalt a fülke alatt van a váltó szelep ház, abban van egy szelep, ami eldönti, hogy előre vagy hátra menet fog dolgozni! (Előre-hátrameneti szelep, a két rudat közül az első mozgatja)
Szerintem ott lesz a gond.
Nem nagy túl nagy meló leszedni kompletten az egységet, olajat elengedni, meg eg, óra bontás kb.
Sziasztok! Van egy 4650 traktor amin nincs tolatás. A gép előre megy tolatási sebessegekben is. Ha a féket nyomom akkor meg semerre nem megy. Valaki találkozott már ilyen problémával? Mi okozhatja ezt?
Köszönöm előre is a segítséget!
Válasz máris szomszéd #5107. hozzászólásáraAhogy a kolléga írja, a hosszú féltengelyesek 305-310 között vannak, mondjuk én is tudok olyan 4000es traktort, amit a nemzetközi szállítás miatt 250re kurtítottak flexel. Ilyenkor kicsit a "sírás kerülget".
A gumizása a hazaiaknak szinte kivétel nélkül 20.8x38 hátul szerintem.
A miénk kereke úgy van kirakva, hogy szinte 3 sor kapás megy a hasa alatt.
Kertészetbe keresel jól emlékszem múltkor írtad valahol?
Válasz máris szomszéd #5107. hozzászólásáraA hazaiak alapból 3,1 m körül, de van pár aminek le van vágva a hátsó tengelyéből akkor 2,5 m körül lehet.
Egy 4650-es normál gumival milyen széles? Illetve mi az elérhető legkisebb szélesség verzió?
Válasz Gumiparaszt #5105. hozzászólásáraEz lesz az, azt hiszem !
Szabit. a cég tudtommal
Válasz Josku #5102. hozzászólásáraTiszavasváriban van egy cég, javít John Deere elektronikát(pl motorvezérlőt), lehet azzal is boldogulnának csak nem ugrik most be a cég neve.
Válasz Josku #5102. hozzászólásáraNekem más problémám van áramellátasal van baj azt kellene kiszürni miért nincs hátra áram.egyenlőre átvan kötve az egyik kihejezett köröl megy
Válasz lakatos gabesz #5063. hozzászólásáraSajóládi kollégám gépe sem emelt, kiderűlt hogy elektronikai problémás, vez.panel cserés lenne, de nagyon drága, használtan meg nincs.
Válasz Horváth Róbert_55088 #5100. hozzászólásáraSajnos itt nem hozza nekem az email cimed a másik .ird mar meg nekem üzenetbe az email cimed .előre is köszönöm
Válasz lakatos gabesz #5099. hozzászólásáraHello! A .hu- t már nem használom, csak itt vagyok regisztraalva. A .com- ra írj légyszi!
Válasz Horváth Róbert_55088 #5096. hozzászólásáraSzia.irtam neked privatba!
Válasz Gépesített paraszt #5089. hozzászólásáraHát igazából tudtam,de nekem azok túl nagyok.
Azért nem adom fel,egy igazi felújítottat szeretnék.
Válasz Gépesített paraszt #5086. hozzászólásáraGyönyörű darab.