Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR409.84 FtUSD390.63 FtCHF441.5 FtGBP497.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz mtz1221 #5091. hozzászólásáraNem sok.
Klíma rendszer(55-öst kompatibilis a mai előírásokkal), elektronika a hidraulikán,
Megnövelt vezérműtengely, hengerfej adagoló stb.
Kb. 10 év a két széria között és egy kicsit több kakaó.
Válasz Gépesített paraszt #5089. hozzászólásáraJó estét. 4650 és a 4755 között szerkezetileg, évjáratilag mennyi különbség van ??? Csak érdekeségképpen mert itt Vajdaságban a tsz-ekben csak 4755-ös volt, 4650 lehet egy sem.
Válasz lakatos gabesz #5081. hozzászólásáraMegoldódott még akkor, csak olyan terjedelmes volt, hogy amikor rámentem, azt hittem nem történik semmi, közben a háttérben dolgozott!
Szuper, átnyálaztam, de még néhányszor biztos át fogom.
De ahogy gondoltam, az enyémnél tuti szar valami a kuplungszelep körül, mert ott elveszik a nyomás, de csúnyán.
Karácsony másnapján majd hívlak, ha gondolod, meg megengeded azért csak átmérném a tiédet is két ünnep között, csak hogy tisztán lássak!
Válasz lakatos gabesz #5063. hozzászólásáraalapvetően a membránfelület számítana és nem a liter. csakhogy a jd- ben lufis van, azt meg már nemnagyon gyártják! ezért raktam membránost. hydac- osok feltöltötték Bpesten nitrogénnel, amikor vettem. a levegő azért nem jó, mert tűzveszélyes. a defektes akkut nincs értelme pumpálni. mert a lufi nélkül nem hatékony! arra találták ki, hogy a csoportok közti váltásnál bekövetkező hirtelen nyomásváltozás ne károsítsa a váltót! sokkal lágyabban vált, ha működik!!
pár 10ezer forint lehet a két aksi/ én kb 8 éve vettem nemtom mennyi lehet most/ és a váltó nem csattog, és az ülés hiperszuper kényelmes!
Válasz Zsolty 79 #5077. hozzászólásáraAz enyém után van egy nagy pálcás henger, sokat nem ér, nem is szeretem, most is le kellett löknöm, mert bepakoltam.
Szerintem ez kimondottan őszi vas eke helyett(már így 2 ősz után hatalmas tapasztalattal)!
Jól tolerálja a lágy talajt, illetve a nagy szármaradványt!
Az biztos, hogy én mostmár 2 búza közé is fogom használni, mert nagyon jól keveri be a szármaradványokat a felső 10-20 centinél.
Kukorica tarlón zúzotton simán húzható, nem dugul, és nem fekete lesz, de nekem tetszik a munkája, ha lesz időm, majd futózok idei kukorica tarlót(nem 2 tonnás volt a termés).
Mi visszaalakítottuk a húzót a gyári klasszikus "fityegős" IH-ra, és hasi húzóról húzom, tehát fixről.
Itt a húzót lehet pakolászni, az is befolyásolja a minkamélységet, a tárcsasor 3 állásban helyezhető mechanikusan(6000-es), az újabbakon (6500), ott már hidraulikusan emelhető süllyeszthető az is.
A kiemelés hidraulikus(enyémen nem gyári, mert 2 munkahengert mókoltak rá), ha kellene, akkor lehetne klipszetni a munkahengert szárat, nem szóltam, fel szoktam emelni a futóművet, aztán hajrá, vagy csak úszóba teszem.
Idén nem sokat húztam, mert a 4755-ös szívat, de a két kicsivel elrántottunk vele vagy 10 hektárt. (6910 magában is elhúzta a forgózáskor, nem a kedvence, de elvitte).
Nem egy Horsch, de nekem így kicsiben nagyon is megteszi.
Egy durva hátrány a vonulás, mert a 4 méteres(13 kapa) nyomtáv szélessége vagy 3,6m és úgy, hogy nincs útpatka, rossz lehúzódni, mert rögtön árokba megy a kapák meg szikráznak az úton, na meg a falvakon átvergődni...
Válasz A.I. #5075. hozzászólásáraszia erről a Conser tillről engem is érdekelne a véleményed milyen gép és milyen elmunkáló van utána ha van netán mélységet hogy tudod állítani ?
Válasz lakatos gabesz #5073. hozzászólásáraSzia
Átjött, de nem tudom megnyitni, tovább küldtem az asszonynak, nálla meg valami hozzáférési kérelmet ír ki?
Na hogy ez mi lehet.
Válasz lakatos gabesz #5063. hozzászólásáraHa már váltó, én most benne vagyok csúnyán(4755).
A felső fokozatoknál ahogy írod lehet az akkumulátor is, pumpáld fel(nem lenne szabad, csak nitrogénnel, de a levegő 78%a is az), illetve a modulátor szelep, azt nem nagy karrier leszedni, csak le kell engedni az olajat, 7 csavar, van benne 4 szelep, át kell nézni, kipucolni, le kell mérni a rugók hosszát, van referencia méret, ha kell megnézem neked.
Merre gazdálkodsz egyébként? Ha nem lennél messze, lehet kérnék egy nagy szívességet.
Válasz lakatos gabesz #5063. hozzászólásáraSzép a vas,a hidraulika nem egyszerű. A vezérlőjét a Motorrola készítette. Műszerész megoldotta de elmondta nem lesz hosszú életű. Igaza is lett. 4650 mechanikusára át kell építeni. 8000 széria 13 nál ugrott.
Válasz Horváth Róbert_55088 #5058. hozzászólásáraÉs ez hány literes ami a johnin van.
Nekem 4755van tavaszal vettem váltoja elég agresszív volt fujtam ebbe az aksiba 12ig egész jó viszont mindegyik ugrik 12 felett?meg 15 14 ből ha váltok vissza elég nagyot ugrik meg csattan az mitől lehet?
Valaki jart már úgy a 3pont nem emel nem reagál se a gombra se a karra?
Egyenlőre átkötötem a kihelyezet körre
Válasz _Felhasználó_ #5059. hozzászólásáraNah, ha már...
Egy traktor lehet mondjuk 700 vagy 17000 kg.
Szóval kellene egy típus, mert így igen csak nagy lehet a szórás.
Kaszával, vadriasztóval, a gép önsúlyával mondjuk 1től 20 tonnáig.
Egyik témát sem találtam megfelelőnek a kérdéshez, talán itt kapok választ.
Meg tudjátok mondani, hogy mennyi minimálisan egy kaszálást végző gép össztömege mindennel felszerelve? (vadriasztó lánccal is)
(Valamint, ha létezik Magyarországon átlagosan / jellemzően használt kb. össztömeg, az is érdekelne.)
Válasz sulla #5057. hozzászólásárakicsavarod az akkut és esztergáltatsz egy közcsavart, mert colos! a másik végére csináltatsz csövet! tizen báros váltóolaj nyomás! hátul felcsavarozol egy laposvasat a nagymunkahenger végére 2 lyukkal és rácsavarod a nitroval feltöltött hiroakkukat! az uj hidac aksi örökélet +
Válasz sulla #5052. hozzászólásáraHydac Budapest azonos liter,de nem fér el a helyén, ezért hidrocsővel kivezetni és a hátulján tartót kialakítani. Egy lufi van benne, ami elszakad. Használtnak sincs értelme. A sebváltónyomást kiegyenlíti az egyik, a másik az ülést rugóztatja. A világ legkényelmesebb ülése!!
Válasz jamo #5053. hozzászólásáraÜdv.
Kérdeznélek,hogy az ilyen hidroaksik levételénél oda kell figyelni vmire?A levétenél nem megy el az olaj+a gáz.Konkrétan egy Mf5465 -nek a váltó oldalán(alján) ami van azt kellene megnézetnem.
Kommersz kinézete van a hidroaksinak, vagy valami speckó? Mert ha kommersz akkor az beszerezhető. Anno krone bálázóba kellett vennem párat. 40ekörül vol db--ja. Nem a világvége. Bele van ütve a nyomása és a mérete talán literbe megadva de erre azért nem esküdnék meg. Én a hydac kft-nél vettem, van új, de a használtat is ellenőrzik, és ha nem ereszt át akkor beállítják benne a névleges nyomást. Azt pumpálni házilag nem tudod, egy membrán választja el az olajteret a gáztértől olajteret nyomja a hidraulika rendszer a gáztér nyomása adott nyugalmi állapotban. Az ellen dolgozik az olajtér. Remélem érthetően írtam.
Válasz sulla #5049. hozzászólására7800asban van itt egy ilyen cserés megoldás, hogy másik légrugós ülést raktak be, traktoros feje a plafont éri, a lába meg a padlót nem.
Nem cserélgetném, keress rá, Agroinform hirdetések között is van Valbert néven bontott cucc, és újra is tud árat mondani, lehet aztán dönteni, vagy keresni másik gyártó hasonló méretű hidroaksiját.
Válasz sulla #5046. hozzászólásáraNekem a "legközelebb" Püspökladány van, ahol bontott is lehet, illetve szerintem van is.
Biztos fel lehet pumpálni, mert akkor álló motornál ugyan úgy gond lenne vele, mint leszerelve, mert olaj csak akkor nyomja, ha jár a motor és tölt a szivattyú.
Válasz mtz1221 #5048. hozzászólásáraNem vagyok biztos benne hogy be lehet rakni másik ülést mert egyben van a traktor hidraulika rendszerével az ülés emelés funkció illetve ez a hidroakkumulátor.
5196 hozzászólás
Válasz lakatos gabesz #5094. hozzászólásáralegörgetsz a lap aljára vagy rákattintassz a nevemre. már vagy 3x leírtam!
Válasz mtz1221 #5091. hozzászólásáraNem sok.
Klíma rendszer(55-öst kompatibilis a mai előírásokkal), elektronika a hidraulikán,
Megnövelt vezérműtengely, hengerfej adagoló stb.
Kb. 10 év a két széria között és egy kicsit több kakaó.
Válasz Horváth Róbert_55088 #5092. hozzászólásáraÉs az is elfért neked a helyén vagy máshova kelett rakni?
Válasz Gépesített paraszt #5089. hozzászólásáraMennyire vagy a 4755 ös menetkuplungjának nagy bűvölője?
Mert az enyém az most kimondottan szívat engem.
Válasz lakatos gabesz #5082. hozzászólásáraBevittem a gyárit a Hydac- hoz. Kaptam feltöltött aksit.
Válasz Gépesített paraszt #5089. hozzászólásáraJó estét. 4650 és a 4755 között szerkezetileg, évjáratilag mennyi különbség van ??? Csak érdekeségképpen mert itt Vajdaságban a tsz-ekben csak 4755-ös volt, 4650 lehet egy sem.
Válasz A.I. #5088. hozzászólásáraMajd egyszer beérik talán.
Válasz máris szomszéd #5087. hozzászólásáraCsak ezeket bűvölöm.
4650 4755 4955
Válasz Gépesített paraszt #5086. hozzászólásáraSzia
Kisebb tesója is megtenné(8430), de ez jelen világban megmarad gondolatnak sajnos.
Válasz Gépesített paraszt #5086. hozzászólásáraCsak ezzel a mérettel foglalkozol?
Esetleg 3350-es vagy hasonló kaliberű? Hat henger szívó vagy turbós 100 le felett.
Válasz A.I. #5008. hozzászólásáraÜdv!
Ilyen trakira gondolsz?
Itt nálam megtalálhatod ha keresed.
Békés Boldog Karácsonyt Kívánok minden ismerősömnek,barátomnak,és kollégának!
Válasz A.I. #5083. hozzászólásáraPersze nyugodtan keres aztán átméregeted!
Válasz lakatos gabesz #5081. hozzászólásáraMegoldódott még akkor, csak olyan terjedelmes volt, hogy amikor rámentem, azt hittem nem történik semmi, közben a háttérben dolgozott!
Szuper, átnyálaztam, de még néhányszor biztos át fogom.
De ahogy gondoltam, az enyémnél tuti szar valami a kuplungszelep körül, mert ott elveszik a nyomás, de csúnyán.
Karácsony másnapján majd hívlak, ha gondolod, meg megengeded azért csak átmérném a tiédet is két ünnep között, csak hogy tisztán lássak!
Válasz Horváth Róbert_55088 #5079. hozzászólásáraKöszönöm a válaszodat.esetleg cikkszámot tudtán adni vagy milyen típus stb.
Előre is köszönöm
Válasz A.I. #5076. hozzászólásáraSikerült megnyitni?
Kaptam kérelmet már jóváhagytam.szerintem most már megtudod nyitni
Válasz A.I. #5078. hozzászólásáraköszönöm a választ
Válasz lakatos gabesz #5063. hozzászólásáraalapvetően a membránfelület számítana és nem a liter. csakhogy a jd- ben lufis van, azt meg már nemnagyon gyártják! ezért raktam membránost. hydac- osok feltöltötték Bpesten nitrogénnel, amikor vettem. a levegő azért nem jó, mert tűzveszélyes. a defektes akkut nincs értelme pumpálni. mert a lufi nélkül nem hatékony! arra találták ki, hogy a csoportok közti váltásnál bekövetkező hirtelen nyomásváltozás ne károsítsa a váltót! sokkal lágyabban vált, ha működik!!
pár 10ezer forint lehet a két aksi/ én kb 8 éve vettem nemtom mennyi lehet most/ és a váltó nem csattog, és az ülés hiperszuper kényelmes!
Válasz Zsolty 79 #5077. hozzászólásáraAz enyém után van egy nagy pálcás henger, sokat nem ér, nem is szeretem, most is le kellett löknöm, mert bepakoltam.
Szerintem ez kimondottan őszi vas eke helyett(már így 2 ősz után hatalmas tapasztalattal)!
Jól tolerálja a lágy talajt, illetve a nagy szármaradványt!
Az biztos, hogy én mostmár 2 búza közé is fogom használni, mert nagyon jól keveri be a szármaradványokat a felső 10-20 centinél.
Kukorica tarlón zúzotton simán húzható, nem dugul, és nem fekete lesz, de nekem tetszik a munkája, ha lesz időm, majd futózok idei kukorica tarlót(nem 2 tonnás volt a termés).
Mi visszaalakítottuk a húzót a gyári klasszikus "fityegős" IH-ra, és hasi húzóról húzom, tehát fixről.
Itt a húzót lehet pakolászni, az is befolyásolja a minkamélységet, a tárcsasor 3 állásban helyezhető mechanikusan(6000-es), az újabbakon (6500), ott már hidraulikusan emelhető süllyeszthető az is.
A kiemelés hidraulikus(enyémen nem gyári, mert 2 munkahengert mókoltak rá), ha kellene, akkor lehetne klipszetni a munkahengert szárat, nem szóltam, fel szoktam emelni a futóművet, aztán hajrá, vagy csak úszóba teszem.
Idén nem sokat húztam, mert a 4755-ös szívat, de a két kicsivel elrántottunk vele vagy 10 hektárt. (6910 magában is elhúzta a forgózáskor, nem a kedvence, de elvitte).
Nem egy Horsch, de nekem így kicsiben nagyon is megteszi.
Egy durva hátrány a vonulás, mert a 4 méteres(13 kapa) nyomtáv szélessége vagy 3,6m és úgy, hogy nincs útpatka, rossz lehúzódni, mert rögtön árokba megy a kapák meg szikráznak az úton, na meg a falvakon átvergődni...
Válasz A.I. #5075. hozzászólásáraszia erről a Conser tillről engem is érdekelne a véleményed milyen gép és milyen elmunkáló van utána ha van netán mélységet hogy tudod állítani ?
Válasz lakatos gabesz #5073. hozzászólásáraCsak meg lesz, csak nagy és kicsit behalt az eszköz.
Válasz lakatos gabesz #5073. hozzászólásáraConser tillről nincs fotóm, meg videóm se, de holnap lefotózom, csak kinn van külső telephelyen.
Válasz lakatos gabesz #5073. hozzászólásáraSzia
Átjött, de nem tudom megnyitni, tovább küldtem az asszonynak, nálla meg valami hozzáférési kérelmet ír ki?
Na hogy ez mi lehet.
Válasz A.I. #5072. hozzászólásáraElküldtem
Válasz lakatos gabesz #5071. hozzászólásáraSzia
Most néztem csak, átküldtem.
Köszi előre is.
Válasz A.I. #5069. hozzászólásáraEmail cimed küld már el légyszíves
Válasz A.I. #5069. hozzászólásáraElküldtem
Válasz lakatos gabesz #5068. hozzászólásáraSzia.
Küldenél egy telószámot akár emailben felhívnálak, egyszerűbb lenne.
Válasz A.I. #5067. hozzászólásáraBorsod megye Pácin.azt megkösszöném
Mi ezt a modulátor szelepet hol is található?
Válasz lakatos gabesz #5063. hozzászólásáraHa már váltó, én most benne vagyok csúnyán(4755).
A felső fokozatoknál ahogy írod lehet az akkumulátor is, pumpáld fel(nem lenne szabad, csak nitrogénnel, de a levegő 78%a is az), illetve a modulátor szelep, azt nem nagy karrier leszedni, csak le kell engedni az olajat, 7 csavar, van benne 4 szelep, át kell nézni, kipucolni, le kell mérni a rugók hosszát, van referencia méret, ha kell megnézem neked.
Merre gazdálkodsz egyébként? Ha nem lennél messze, lehet kérnék egy nagy szívességet.
Válasz JD 4630 #5065. hozzászólásáraOtt vált a munka és az országúti fogozatok közt. Valahogy így tudnám mondani.
Válasz Csavarkulcs #5064. hozzászólásáraEz is 13-nál ugrik.
Válasz lakatos gabesz #5063. hozzászólásáraSzép a vas,a hidraulika nem egyszerű. A vezérlőjét a Motorrola készítette. Műszerész megoldotta de elmondta nem lesz hosszú életű. Igaza is lett. 4650 mechanikusára át kell építeni. 8000 széria 13 nál ugrott.
Válasz Horváth Róbert_55088 #5058. hozzászólásáraÉs ez hány literes ami a johnin van.
Nekem 4755van tavaszal vettem váltoja elég agresszív volt fujtam ebbe az aksiba 12ig egész jó viszont mindegyik ugrik 12 felett?meg 15 14 ből ha váltok vissza elég nagyot ugrik meg csattan az mitől lehet?
Valaki jart már úgy a 3pont nem emel nem reagál se a gombra se a karra?
Egyenlőre átkötötem a kihelyezet körre
Válasz _Felhasználó_ #5061. hozzászólásáraNincs mit, ha írsz típust biztos kapsz azért ettől pontosabb választ is.
Válasz A.I. #5060. hozzászólásáraKöszönöm a választ! (Jelenleg jobban nem tudom konkretizálni - laikus vagyok)
Válasz _Felhasználó_ #5059. hozzászólásáraNah, ha már...
Egy traktor lehet mondjuk 700 vagy 17000 kg.
Szóval kellene egy típus, mert így igen csak nagy lehet a szórás.
Kaszával, vadriasztóval, a gép önsúlyával mondjuk 1től 20 tonnáig.
Egyik témát sem találtam megfelelőnek a kérdéshez, talán itt kapok választ.
Meg tudjátok mondani, hogy mennyi minimálisan egy kaszálást végző gép össztömege mindennel felszerelve? (vadriasztó lánccal is)
(Valamint, ha létezik Magyarországon átlagosan / jellemzően használt kb. össztömeg, az is érdekelne.)
Válasz sulla #5057. hozzászólásárakicsavarod az akkut és esztergáltatsz egy közcsavart, mert colos! a másik végére csináltatsz csövet! tizen báros váltóolaj nyomás! hátul felcsavarozol egy laposvasat a nagymunkahenger végére 2 lyukkal és rácsavarod a nitroval feltöltött hiroakkukat! az uj hidac aksi örökélet +
Válasz Horváth Róbert_55088 #5055. hozzászólásáraJó ötlet ez a kivezetés. Sima hidraulika csővel? Hány bar-os legyen? Keresztmetszet lényeges? (3/8, 1/2)
Válasz jamo #5053. hozzászólásáraIgen érthető, köszönöm. Ilyen palack kinézete van neki.
Válasz sulla #5052. hozzászólásáraHydac Budapest azonos liter,de nem fér el a helyén, ezért hidrocsővel kivezetni és a hátulján tartót kialakítani. Egy lufi van benne, ami elszakad. Használtnak sincs értelme. A sebváltónyomást kiegyenlíti az egyik, a másik az ülést rugóztatja. A világ legkényelmesebb ülése!!
Válasz jamo #5053. hozzászólásáraÜdv.
Kérdeznélek,hogy az ilyen hidroaksik levételénél oda kell figyelni vmire?A levétenél nem megy el az olaj+a gáz.Konkrétan egy Mf5465 -nek a váltó oldalán(alján) ami van azt kellene megnézetnem.
Válasz sulla #5036. hozzászólásáraÜdv!
Kommersz kinézete van a hidroaksinak, vagy valami speckó? Mert ha kommersz akkor az beszerezhető. Anno krone bálázóba kellett vennem párat. 40ekörül vol db--ja. Nem a világvége. Bele van ütve a nyomása és a mérete talán literbe megadva de erre azért nem esküdnék meg. Én a hydac kft-nél vettem, van új, de a használtat is ellenőrzik, és ha nem ereszt át akkor beállítják benne a névleges nyomást. Azt pumpálni házilag nem tudod, egy membrán választja el az olajteret a gáztértől olajteret nyomja a hidraulika rendszer a gáztér nyomása adott nyugalmi állapotban. Az ellen dolgozik az olajtér. Remélem érthetően írtam.
Válasz A.I. #5051. hozzászólásáraKöszönöm utána nézek!
Válasz sulla #5049. hozzászólására7800asban van itt egy ilyen cserés megoldás, hogy másik légrugós ülést raktak be, traktoros feje a plafont éri, a lába meg a padlót nem.
Nem cserélgetném, keress rá, Agroinform hirdetések között is van Valbert néven bontott cucc, és újra is tud árat mondani, lehet aztán dönteni, vagy keresni másik gyártó hasonló méretű hidroaksiját.
Válasz sulla #5046. hozzászólásáraNekem a "legközelebb" Püspökladány van, ahol bontott is lehet, illetve szerintem van is.
Biztos fel lehet pumpálni, mert akkor álló motornál ugyan úgy gond lenne vele, mint leszerelve, mert olaj csak akkor nyomja, ha jár a motor és tölt a szivattyú.
Válasz mtz1221 #5048. hozzászólásáraNem vagyok biztos benne hogy be lehet rakni másik ülést mert egyben van a traktor hidraulika rendszerével az ülés emelés funkció illetve ez a hidroakkumulátor.
Válasz sulla #5047. hozzászólásáraÍgy már minden érthető. Nem éri meg inkább új levegős ülést venni bele, ha ilyen drága ???
Válasz mtz1221 #5040. hozzászólásáraHa minden igaz ez adja az ülés rugózását. Nitrogén gáz van ráírva töltőnek.