Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak632 FtEUR403.88 FtUSD387.45 FtCHF426.08 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv!
Valaki meg tudja mondani, hogy a 4630as JD-nek hány kiló lehet a váltója, és hátulja?
A motortól hátrafelé kompletten, a két "sonka" nélkül. Egy körülbelőli szám már nekem jó lenne.
Nem veszem tolakodásnak,úgyhogy nyugodtan kérdezz adott esetben
Örülök hogy vannak még rajtam kívülis akik összefelé próbálják rakni őket,nem pedig szétdobálni barbár módon
Értem.Hát ha ennyit foglalkozol velük,akkor nem csodálom,hogy így kened-vágod ezt a JD témát.Örülök is neki, legalább van kitől tanácsot kérni,ha elromlik rajtuk valami.Persze csak akkor,ha nem veszed tolakodásnak a kérdéseimet.
Még egyszer kösz.
Abszolut nem gyengéjük a motor,csak sokszor nem egyszerű jóra megcsinálni.Mondjuk ha rendesen megpusztult akkor elég kényes dolgok vannak amit tudni kell összerakásnál.
Én ezeket javítom,újítom fel régóta,meg sokat dolgoztam is már velük.1990 óta gyakorlatilag a mindennapjaimban szerepet játszk a 4650-es traktor
Hát nem olyan csini,mint ami az avatarodon van,meg van is néhány dolog,amit illene megjavítanom rajta,de legtöbbször idő,pénz,vagy "kedv" ezek hiánya miatt és már el is marad.Pedig masszív gépek ezek és meghálálják,ha törődik velük az ember.Bár ezt a többi gépről is el lehet mondani.Amúgy műkszik rajta minden,nem sok baj volt vele eddig.A múltkor tárgyaltátok itt,hogy a motor a gyengéjük. Ezt én is így tapasztaltam eddig.De ha megint bírja hat évig, akkor .
Válasz #995. hozzászólásra
Még nem próbáltam sosem,hogy ez valójában mekkora nyomaték is
Csináltam már nyomatékkulcs nélkül is,mert ugye nem volt épp,akkor egy kisebb erővel végighúztam,utána meg végülis lehet érezni a csavaron,mert tényleg szinte megáll.
Egyéb állapota jó a JD-nek?
Szia. Ma délelőtt megcsináltam. Szerintem is jobb ez a módszer,meg gyorsabb.Mint írtad is nálad már kipróbált, többszörösen bevált módszer.Csakis jó lehet.
Egyébként a végén rápróbáltam nyomatékkulccsal is. 35 kilónál még lekattant de csavar nem mozdult. 40 kilónál már nem kattant, de nem volt erőkar se, meg szusz se.
Üdv!
16 után ha nem nyúlanak a csavarjaid 90 foknál meg is állnak.Ha rányúlsz utána biztos törik! Főleg a hosszu!
Azért ilyen sorrendben húzzúk,mert amikor keresztirányba húztuk még annó akkor volt hogy kiment a tömítés egy idő után. Így meg sosem.
Még zárójelben megjegyzem hogy sok tíz hengerfejet húztam már így,és ez bevált.
Szia! Köszönöm.
Legutóbb hat éve csináltam, akkor középről spirál alakban haladva húztam meg.Nem tudom mennyi induló nyomatékkal, aztán megfelelő szünetekkel 2x 90 fok.
Recsegett rendesen, de tökéletes lesz ez így is.
16 Nm,ezután 90 fok.
Nem tudom a nagykönyv hogy írja,de mi soronként haladva húzzuk,középen elindúlva elejétől,majd mellette vissza,az egyik szélén le,a másik szélén vissza.
Sziasztok!
4650-es motor hengerfejcsavar meghúzási nyomatékát szeretném megtudni tőletek. Nem találom az okosságot, pedig le van írva valahol,hála istennek ritkán kell. Előre is köszönöm.
Válasz #985. hozzászólásra
Gyárilag nem parafa,de azzal szoktuk pótolni.Akkorát teszünk rá,hogy beférjen az adó nyílásán,és az fenn is tartja szárat.
Általában mikor üres,vagy kevés van a tankban,és nagy pisztollyal tankolják,a vastagon zúduló üzemanyag lesodorja az úszót a szárról,ezért hiányzik.
Ahol a turbó csatlakozik az intercoolerhez,attól kicsit hátrébb belülről.
Azt tudnod kell róla,hogy abban egy kis szerkezet van aminek a vége egy fúvóka,ami elporlassza a hidegindítót.
Ha anélkül használod,akkor kopogni fog a motor tőle ha épp el nem találod a dózist,meg a megfelelő időt.
Üdv!
Valaki meg tudná mutatni képen, hogy a 4630nak hol a gyári hidegindító helye? Elvileg annyit tudok, hogy az intercooler alatt kellene, hogy legyen de ott nem látom. Esetleg rosszul tudom?
azt szeretem pedig!!!szögrerakni meg pláne!
én már csináltam de nem nagy kunc ha tudod persze mi merre hány méter
gondlom volt baja rossz gépnek mikor gincsolták
Válasz #958. hozzászólásra
Akkor inkább jobb ha hallgatsz,nem??
A héten voltam segíteni egy ismerősömön,a nagy hős szerelője leszedte az adagolót,és nem tudta felrakni úgy hogy jó is legyen
5209 hozzászólás
Válasz #1008. hozzászólásra
Mérd meg mennyit fordul...
Válasz #1007. hozzászólásra
Azt sem tudja senki,h. a viszkó kuplung kb hány százalékosan adja át a hajtást?
Üdv mindenkinek.Meg tudná valaki mondani,mennyit kell fordulni egy 4755-ös hűtő viszkó ventillátorának?
Persze. Lehet tudok venni az enyémhez tartalékalkatrészt, közel vas árban:), és így tudom mire számítsak.
Válasz #1004. hozzászólásra

Szabad tudni mire kell az infó?
Köszi! Kiindulási alapnak teljesen jó. Ennyire voltam kíváncsi.
Válasz #1002. hozzászólásra
Bocs most olvasom, h a motortól hátra, akkor 2 tonna megvan sztem.
Válasz #1001. hozzászólásra
sok
Attól függ rajta van e a fedele, és h a kuplung háza is hozzá van e?
Ha rajta közel 2 tonna.
Üdv!
Valaki meg tudja mondani, hogy a 4630as JD-nek hány kiló lehet a váltója, és hátulja?
A motortól hátrafelé kompletten, a két "sonka" nélkül. Egy körülbelőli szám már nekem jó lenne.
Előre is köszi. Üdv
Válasz #999. hozzászólásra


Nem veszem tolakodásnak,úgyhogy nyugodtan kérdezz adott esetben
Örülök hogy vannak még rajtam kívülis akik összefelé próbálják rakni őket,nem pedig szétdobálni barbár módon
Válasz #998. hozzászólásra

Értem.Hát ha ennyit foglalkozol velük,akkor nem csodálom,hogy így kened-vágod ezt a JD témát.Örülök is neki, legalább van kitől tanácsot kérni,ha elromlik rajtuk valami.Persze csak akkor,ha nem veszed tolakodásnak a kérdéseimet.
Még egyszer kösz.
Válasz #997. hozzászólásra

Abszolut nem gyengéjük a motor,csak sokszor nem egyszerű jóra megcsinálni.Mondjuk ha rendesen megpusztult akkor elég kényes dolgok vannak amit tudni kell összerakásnál.
Én ezeket javítom,újítom fel régóta,meg sokat dolgoztam is már velük.1990 óta gyakorlatilag a mindennapjaimban szerepet játszk a 4650-es traktor
Válasz #996. hozzászólásra
.
Hát nem olyan csini,mint ami az avatarodon van,meg van is néhány dolog,amit illene megjavítanom rajta,de legtöbbször idő,pénz,vagy "kedv" ezek hiánya miatt és már el is marad.Pedig masszív gépek ezek és meghálálják,ha törődik velük az ember.Bár ezt a többi gépről is el lehet mondani.Amúgy műkszik rajta minden,nem sok baj volt vele eddig.A múltkor tárgyaltátok itt,hogy a motor a gyengéjük. Ezt én is így tapasztaltam eddig.De ha megint bírja hat évig, akkor
Válasz #995. hozzászólásra
Még nem próbáltam sosem,hogy ez valójában mekkora nyomaték is
Csináltam már nyomatékkulcs nélkül is,mert ugye nem volt épp,akkor egy kisebb erővel végighúztam,utána meg végülis lehet érezni a csavaron,mert tényleg szinte megáll.
Egyéb állapota jó a JD-nek?
Válasz #994. hozzászólásra

Szia. Ma délelőtt megcsináltam. Szerintem is jobb ez a módszer,meg gyorsabb.Mint írtad is nálad már kipróbált, többszörösen bevált módszer.Csakis jó lehet.
Egyébként a végén rápróbáltam nyomatékkulccsal is. 35 kilónál még lekattant de csavar nem mozdult. 40 kilónál már nem kattant, de nem volt erőkar se, meg szusz se.
Válasz #993. hozzászólásra
Üdv!
16 után ha nem nyúlanak a csavarjaid 90 foknál meg is állnak.Ha rányúlsz utána biztos törik! Főleg a hosszu!
Azért ilyen sorrendben húzzúk,mert amikor keresztirányba húztuk még annó akkor volt hogy kiment a tömítés egy idő után. Így meg sosem.
Még zárójelben megjegyzem hogy sok tíz hengerfejet húztam már így,és ez bevált.
Válasz #992. hozzászólásra

Szia! Köszönöm.
Legutóbb hat éve csináltam, akkor középről spirál alakban haladva húztam meg.Nem tudom mennyi induló nyomatékkal, aztán megfelelő szünetekkel 2x 90 fok.
Recsegett rendesen, de tökéletes lesz ez így is.
Válasz #991. hozzászólásra
Üdv!
16 Nm,ezután 90 fok.
Nem tudom a nagykönyv hogy írja,de mi soronként haladva húzzuk,középen elindúlva elejétől,majd mellette vissza,az egyik szélén le,a másik szélén vissza.
Sziasztok!
4650-es motor hengerfejcsavar meghúzási nyomatékát szeretném megtudni tőletek. Nem találom az okosságot, pedig le van írva valahol,hála istennek ritkán kell. Előre is köszönöm.
Válasz #983. hozzászólásra
Ventillátor 3900Ft+Áfa/db új
Válasz #987. hozzászólásra



Vagy öngyújtó
Válasz #985. hozzászólásra
Gyárilag nem parafa,de azzal szoktuk pótolni.Akkorát teszünk rá,hogy beférjen az adó nyílásán,és az fenn is tartja szárat.
Általában mikor üres,vagy kevés van a tankban,és nagy pisztollyal tankolják,a vastagon zúduló üzemanyag lesodorja az úszót a szárról,ezért hiányzik.
Válasz #986. hozzászólásra




Akkor valószínüsítem hogy adót kell cserélned komplett.
Vagy söprünyél
Csak az a gond, hogy az sincs meg amire rátenném
Válasz #984. hozzászólásra
Pont ezt akartam írni, csak nem tudtam, hogy az 50esnek, is parafa-e mint a 30asnak. Mondom inkább nem dumálok bele.
Válasz #981. hozzászólásra

A kertbarátok boltjában veszel egy nagyobb parafát,és ráteszed!
Válasz #982. hozzászólásra
szia. JD 4650 fülkeventillátor mennyi lenne új/ bontott?
Válasz #981. hozzászólásra
üzemanyagszintmérő úszója csak új 18.900+Áfa
Sziasztok!

A héten leszedtem a tankot a jd-ről, és meglepődve tapasztaltam, hogy az üzemanyagszintmérő úszója hiányzik.
Valakinek esetleg lenne bontott?
Válasz #979. hozzászólásra
LÁMPABÚRA: 8700+Áfa
alá való tömités: 5930+Áfa
Válasz #978. hozzászólásra

értem.a tank elején vizszintben levő 5 égös lámpasor aljzatra mennyiért adsz új plexit,
Válasz #977. hozzászólásra
csak újjat tudok, most használt nincs.
Válasz #976. hozzászólásra

4650
egy pár, használtan persze!
Válasz #974. hozzászólásra
Milyen a johnid van?
Jobb vagy bal oldalira lenne szükség?
Válasz #970. hozzászólásra
Megvan el sem veszett:) Még ma jutottam el a gépig, hogy megnézzem.
Köszi
Válasz #973. hozzászólásra

tükörtartó kellene ha lenne
Válasz #972. hozzászólásra


Nincs sorbanállás
Még nem csaptam nyakon gépet,csak a plussz dolgokból kínálgatok
Válasz #970. hozzászólásra


öhm.öhm.
meggyeget a bontó
Reméljük! Köszi!
Válasz #969. hozzászólásra
Ha nem egyedi a géped,akkor ott lesz:D
Köszönöm, megnézem ott is:) Csak ott lesz valahol.
Válasz #967. hozzászólásra
Üdv!
Ahol a turbó csatlakozik az intercoolerhez,attól kicsit hátrébb belülről.
Azt tudnod kell róla,hogy abban egy kis szerkezet van aminek a vége egy fúvóka,ami elporlassza a hidegindítót.
Ha anélkül használod,akkor kopogni fog a motor tőle ha épp el nem találod a dózist,meg a megfelelő időt.
Üdv!
Valaki meg tudná mutatni képen, hogy a 4630nak hol a gyári hidegindító helye? Elvileg annyit tudok, hogy az intercooler alatt kellene, hogy legyen de ott nem látom. Esetleg rosszul tudom?
Válasz #925. hozzászólásra
Üdv! megtaláltam aszelepet jó hülye van! Beállítottam 160 barra! most próba aztám kiderül mi lesz. Köszönöm a segítséget!
Válasz #964. hozzászólásra
ja értem.
Válasz #963. hozzászólásra
Nem volt nagy baja,csak átnézették az adagolót.
Válasz #962. hozzászólásra








azt szeretem pedig!!!szögrerakni meg pláne!
én már csináltam de nem nagy kunc ha tudod persze mi merre hány méter
gondlom volt baja rossz gépnek mikor gincsolták
Válasz #958. hozzászólásra


Akkor inkább jobb ha hallgatsz,nem??
A héten voltam segíteni egy ismerősömön,a nagy hős szerelője leszedte az adagolót,és nem tudta felrakni úgy hogy jó is legyen
Válasz #960. hozzászólásra




emberek vagyunk!!téveszteni is emberi!
Válasz #956. hozzászólásra
Emberi mulasztás!
Felújított motor volt!
Nekem addig jó,míg ilyen gépészek léteznek!