Válasz Vinkó75 #18027. hozzászólásáraBeszéltem a kiállításon egy Kités ismerőssel a gépről, de csak futólag. Olyanon gondolkozok amit itt Zolicsizi tett föl hogy pl. növelte a ládák fordulatát, meg ilyenek. Ezt a gyáriak megcsinálták-e? A szemveszteség csökkentése miatt jó ötletnek tartom, de félek hogy a 190-es láda fordulatot,nem birják a ládák. A Claas 220-al forgatja a ládákat, de lehet hogy ott kissebb a lengőtömegek súlya. Ha viszont bírná, akkor nyogodt szívvel átalakítanám az enyémen is.
Válasz Claassic #18026. hozzászólásáraHmmmmm...... még a gyártó oldalán is olyan dolgokat látok mint a tavalyi gépeken. Alulétra elég szerencsétlenül néz ki rajta. Vario adapter,kicsit Sampós külső.
Eladó a képen látható Howard Fx-2017 típusú szintezős homlokrakodó. Kanállal, euró felfogó kerettel, joystickos vezérléssel, konzollal, használati utasítással és felfogató csavarjaival.
A felfogató konzol módosításával bármilyen típusú traktora felszerelhető.
Több információt telefonon.
Tel:06-30/94-23-507
Válasz Zolicsizi #18015. hozzászólásáraKirály csak legyen jó!kúpkereket sosem cseréltem csak csapágyat!abban igazad van hogy kicsit hangos de a fülkében nem hallani.
Válasz 6620 #18013. hozzászólásáraA facsapágy hellyett a sima golyóssal mindig ugyanakkora lesz a kúpkerekeknek a foghézaga ezáltal nem kopnak annyira és simábban csendesebben mennek.
A fordulatszám növeléssel pedig nem hullik le annyi mocsok a rostákra ezáltal tisztábban fog dolgozni a kombájn meg nem fog a kukoricában a csutka a ládák közé szorulni mivel nem lesz ideje.
Válasz Zolicsizi #18006. hozzászólásáraHúúúúú ez ismerős. Aratás előtt egy héttel megjárattam ismét a gépet. Szépen lassan olyat szólt mint egy lánctalp. Szétszedem akkor látom (ha jól emlékszem )sima és colos csapágy is volt rajta. Ez viszont csini lett !
Válasz GREVEN #17993. hozzászólásáraIgazából csak azt nem értem, az oldal kezelőknek ez nem tűnik fel? Már az is zavaró ha valahol 1ft, vagy ár nincs is feltüntetve.Alapból görgetem tovább. Az az igazi mikor az eladó úgy kezdi, mennyit adnék érte. Kapásból nyomom ki a telefont ! Erre nincs időm. Ma egy sima okos telefonnal akár a bolygó másik feléről is rendelek(alkatrészt) max 3 hetes átfutással. Max 5 perc ! Erre majd neki állok a telefonba pénzért...pénzről alkudozni.
Válasz GREVEN #17993. hozzászólásáraCsak 1995 üzemórával az olajszűrőn meg ott van hogy 3412-nél lett cserélve,csak az a szomorú hogy van olyan aki ezt el is hiszi neadjisten még utal is lóvét előre.
Válasz csoppika #17986. hozzászólásáraNem tudom, hogy ez a szerelvény mennyire megy tényleg amúgy, mert az alsó húzóra van akasztva a pót. Lehet hogy csak a telep körül szaladgál. Meg talán még naprával megrakva is több lenne a bruttó súly, mint 40 tonna.
Válasz Vadmalac #17975. hozzászólásáraSzerintem ez a szerelvény itt a hossza miatt nem biztos, hogy mehetne hivatalosan...
"c) vontatóból vagy mezőgazdasági vontatóból és két pótkocsiból álló járműszerelvénynél: 22,00 méter,
d) tehergépkocsiból és két pótkocsiból álló járműszerelvénynél, továbbá csuklós lassújárműnél: 24,00 méter."
A két kocsi kb 20 méter...
Válasz Vadmalac #17983. hozzászólásáraKözben a link meg lemaradt:
https://www.youtube.com/watch?v=JU1L-ydIlmk
(Jól teleböfögtem ezt a topicot hirtelen. )
Válasz Vadmalac #17975. hozzászólásáraNekem ez lenne a tökély, annyi, hogy én kintebb forgatnám a kerekeit mert így keskenyebb mint egy 250-es univerzális traki.
25276 hozzászólás
Válasz Vinkó75 #18027. hozzászólásáraBeszéltem a kiállításon egy Kités ismerőssel a gépről, de csak futólag. Olyanon gondolkozok amit itt Zolicsizi tett föl hogy pl. növelte a ládák fordulatát, meg ilyenek. Ezt a gyáriak megcsinálták-e? A szemveszteség csökkentése miatt jó ötletnek tartom, de félek hogy a 190-es láda fordulatot,nem birják a ládák. A Claas 220-al forgatja a ládákat, de lehet hogy ott kissebb a lengőtömegek súlya. Ha viszont bírná, akkor nyogodt szívvel átalakítanám az enyémen is.
Válasz Claassic #18026. hozzászólásáraHmmmmm...... még a gyártó oldalán is olyan dolgokat látok mint a tavalyi gépeken. Alulétra elég szerencsétlenül néz ki rajta.
Vario adapter,kicsit Sampós külső.
Tudja valaki hogy a 2017-es W sorozatú kombájnokon milyen változtatásokat csináltak?
Válasz GREVEN #18020. hozzászólásáraA quicke rakodók kezelőterminálja.
Válasz GREVEN #18021. hozzászólásáraNincs. Kisebb gépekben ahol nincs CommandArm konzol ott van a műszerpulton.
Válasz GREVEN #18020. hozzászólásáraHomlokrakodót és/vagy kihelyezett hidraulika kört vezérel.
Válasz GREVEN #18019. hozzászólásáraSzerintem az ikerkereket rögzíti valamilyen furfangos módon.
Van különbség a könyöklön lévő autopower és a jobb oldali konzolon levő autopower váltó között?
Válasz GREVEN #18019. hozzászólásáraMásik kérdés, ugyanennél a gépnél a fülkében micsoda az a jobb oldali ajtónál lévő kis computer szerű dolog?
Ezen miféle hátsó felni van?
Sziasztok ha valakit esetleg érdekel!











Eladó a képen látható Howard Fx-2017 típusú szintezős homlokrakodó. Kanállal, euró felfogó kerettel, joystickos vezérléssel, konzollal, használati utasítással és felfogató csavarjaival.
A felfogató konzol módosításával bármilyen típusú traktora felszerelhető.
Több információt telefonon.
Tel:06-30/94-23-507
Válasz 6620 #18016. hozzászólására2 szezon után a 2 facsapágy teljesen kuka volt meg a kupkerekeket is megforgattuk igy tiszta lappal indulunk....
Válasz Zolicsizi #18015. hozzászólásáraKirály csak legyen jó!kúpkereket sosem cseréltem csak csapágyat!abban igazad van hogy kicsit hangos de a fülkében nem hallani.
Válasz 6620 #18013. hozzászólásáraA facsapágy hellyett a sima golyóssal mindig ugyanakkora lesz a kúpkerekeknek a foghézaga ezáltal nem kopnak annyira és simábban csendesebben mennek.


A fordulatszám növeléssel pedig nem hullik le annyi mocsok a rostákra ezáltal tisztábban fog dolgozni a kombájn meg nem fog a kukoricában a csutka a ládák közé szorulni mivel nem lesz ideje.
Válasz Mf-es? #18003. hozzászólásáraCikkszámot,nem tud valaki?
Válasz Zolicsizi #18007. hozzászólásáraSzerinted miben fog változni?
Válasz Zolicsizi #18006. hozzászólásáraÁhá facsapágy helyett :)
Válasz Vinkó75 #18009. hozzászólásáraNem!!Saját az ötlet és a gyártás is!

Válasz Vinkó75 #18009. hozzászólásáraNem!!Saját az ötlet és a gyártás is!

Válasz Zolicsizi #18007. hozzászólásáraEz gyári variáció ?
Válasz Zolicsizi #18006. hozzászólásáraHúúúúú ez ismerős. Aratás előtt egy héttel megjárattam ismét a gépet. Szépen lassan olyat szólt mint egy lánctalp. Szétszedem akkor látom (ha jól emlékszem )sima és colos csapágy is volt rajta.
Ez viszont csini lett !

Ládafordulatot pedig 150röl 190re megemeltük.

Egy kis tuning a téli javítások közepette!



Ma végre újra hadi rendbe állt a fenevad.
Matekoztunk egy napot vele,mire a parkfék újra jó lett meg a kuplung bovdent helyrehoztuk.
De elég szar mások által félbehagyott gépet összematekozni.
Válasz Mf-es? #18003. hozzászólásáraHa John deere akkor bárhol ahol JD alkatrészt árulnak.
Válasz Mf-es? #18002. hozzászólásáraIlyen,hol kapható?
Moderátor által módosítva: 2017-03-02 15:14:03
Sziasztok!
Segítsen valaki eligazodni 3640 és 3650 közt mi a külömbség lóerőt leszámítva.
100-120 lóerős 90-es évek eleje ilyen gépeket nézegetek ........
Tapasztalat 3-as szériával??
Hali!
Hol tudok legolcsóbban venni T kombájnhoz komplett törekterítőtt?
Válaszokat előre is köszönöm!
Kívülről szép állapotba van amúgy
Válasz GREVEN #17993. hozzászólásáraIgazából csak azt nem értem, az oldal kezelőknek ez nem tűnik fel? Már az is zavaró ha valahol 1ft, vagy ár nincs is feltüntetve.Alapból görgetem tovább. Az az igazi mikor az eladó úgy kezdi, mennyit adnék érte. Kapásból nyomom ki a telefont ! Erre nincs időm. Ma egy sima okos telefonnal akár a bolygó másik feléről is rendelek(alkatrészt) max 3 hetes átfutással. Max 5 perc ! Erre majd neki állok a telefonba pénzért...pénzről alkudozni.
Válasz Kisvuk #17994. hozzászólására2412-nél kell majd cserélni.
Válasz Kisvuk #17994. hozzászólásáraBiztos akkor kell legközelebb. Long Life olaj meg szürö
Válasz GREVEN #17993. hozzászólásáraCsak 1995 üzemórával
az olajszűrőn meg ott van hogy 3412-nél lett cserélve,csak az a szomorú hogy van olyan aki ezt el is hiszi neadjisten még utal is lóvét előre.
Soha vissza nem térő alkalom.




Válasz Mf-es? #17990. hozzászólásáraüdv nem kell le venni róla mert le vizsgáztatják légfék nélkül is
Válasz Mf-es? #17990. hozzászólásáramajd megveszi rá 600ezerért a vásárló ha kell neki
Válasz Dinnyés Laci #17989. hozzászólásáraÉs miért veszi le róla?Úgy nézem,így eladhatatlan.
Válasz Mf-es? #17974. hozzászólásárakinti gép volt Kereskedő műszakiztatja
műszaki után leveszi róla
Válasz csoppika #17986. hozzászólásáraNem tudom, hogy ez a szerelvény mennyire megy tényleg amúgy, mert az alsó húzóra van akasztva a pót. Lehet hogy csak a telep körül szaladgál. Meg talán még naprával megrakva is több lenne a bruttó súly, mint 40 tonna.
Válasz Vadmalac #17985. hozzászólására4gumi 10milla hehe
Válasz Vadmalac #17975. hozzászólásáraSzerintem ez a szerelvény itt a hossza miatt nem biztos, hogy mehetne hivatalosan...
"c) vontatóból vagy mezőgazdasági vontatóból és két pótkocsiból álló járműszerelvénynél: 22,00 méter,
d) tehergépkocsiból és két pótkocsiból álló járműszerelvénynél, továbbá csuklós lassújárműnél: 24,00 méter."
A két kocsi kb 20 méter...
Válasz Vadmalac #17983. hozzászólásáraKözben a link meg lemaradt:
)
https://www.youtube.com/watch?v=JU1L-ydIlmk
(Jól teleböfögtem ezt a topicot hirtelen.
Válasz .Feco. #17977. hozzászólásáraA másik, hogy ez a 2 pót nem tudom elférne-e a hídmérlegen?
Válasz szanberg #17980. hozzászólásáraNekem inkább ez a gumi kellene rá. De a legjobb a Mitas PneuTrack lenne hasonló szélességben. Ha már álmodozunk!
Válasz Mf-es? #17974. hozzászólásáraVagy úgy, hogy ha szerelsz rá légféket, akkor ennyi vontatást kap a típusa alapján.
Válasz .Feco. #17977. hozzászólásáraNe legyél ennyire negatív!
Válasz Vadmalac #17975. hozzászólásáraNekem ez lenne a tökély, annyi, hogy én kintebb forgatnám a kerekeit mert így keskenyebb mint egy 250-es univerzális traki.
https://www.youtube.com/watch?v=U2U3H1O1mvI&t=60s
Válasz Mf-es? #17974. hozzászólásáraKülföldi és ott javarészt olajfék van.