Válasz Norbi6330 #23380. hozzászólásáraNálam most hibakód van, de majd megoldja aki ért hozzá!
Bár a szerelő aki kiolvasta azt mondta ezzel mehet míg világ a világ!
Valami 4,6 volt fesz kéne neki minimum és csak 4,59et érez, kap, így reklamál, de hibátlanul működik, és már nem is villog, mert meguntam és megoldottam cigányban, ne villogjon ott állandóan!
Válasz A.I. #23379. hozzászólásáraNem reklámozni akarom a céget hétfőn lebeszéltem velük mindent, csütörtökön már jöttek is ki, igaz kombájn és traki volt csinálva. Kombájnbol a dpf et iktatták ki a traktorbol 99 le böl csinált 117 le és érezhető az erő és nincs hibakód.
Válasz Norbi6330 #23375. hozzászólásáraKi is jött, az nem rossz! Akivel én(apám) meséltem, az annyit mondott, csípjem le az ecu-t, küldjem vagy vigyem el, aztán a hibáját, amitől megy a gép, csak folyamatos hibakód ad, (standard traki, villog az izzítás lámpa) azt 50-60 ezerért kiírják, megírják, átírják, optimalizálás meg 250.
De ha van olyan aki kijön...
Azt jobbnak tartom én is, mert akkor utánna rögtön be lehet indítani a technikát!
Válasz gcastle #23376. hozzászólásáraCsak egy olyan fiatal, hogy ennyire komoly legyen, a többi még öreg fakocka típus, de azok is szuperek a maguk szarvasos módján!
Válasz picus #23371. hozzászólásáraVan különbség, főleg az összes tisztítófelület nagyságában, motorteljesítményben. Az újabbak a sok emissziós marhaság miatt egyre gyengébbek, viszont 2016-tól növelték a rosta felületet. Az enyémben van 350 csépelt óra, nagy gondja nem is lehetett... Nálam gyári software-rel fél határral tudott kevesebbet óránként 2,5-3,5 literrel több gázolajjal, mint optimalizálás után... A cég az előző írásomban!
Válasz gcastle #23369. hozzászólásáraMotorvezérlőt ti okosíttattátok?
Tudnál segíteni mibe fájt, illetve ki csinálta?
Nekem traktorét kellene íratni hibakód miatt, illetve lehet akkor ég, optimalizálás sem rontaná el, csak akit erre javasoltak, az 250-300 között mondott, el kellene kezdenem érdeklődni lassan, tud-e valaki olcsóbbat.
Válasz noi24 #23356. hozzászólásáraA gyári hűtőfolyadékát is cserélni kellett alighanem 3 évente,ha jól emlékszem (8100) Valamint a gyári adalékolt.Hogy kavitáció ne tudjon létrejönni a hüvelyfalon. Gondolom a mai fagyálók ezt szintén tudják. (Vagy nem).
Válasz Gazda 59 #23347. hozzászólásáraBe kell szereznem egy kézikönyvet,nincs mese,ezeknél alighanem irányjelző-vészvillogó,és hasonló variációk vannak.
Válasz noi24 #23356. hozzászólásáraÚgyis a végére járok, csak az a furcsa, hogy vízpumpa gumigyűrű csere után dolgozott ripperrel, tárcsával, ásóboronával, pótkocsizott és minden rendben volt, aztán 15 perc alatt újra győzött a gravitáció...
Válasz gcastle #23354. hozzászólásáraHelló! Környezetemben hallottam két db 8030-as traktorról olyat hogy a víz összefolyt az olajjal,és mindkettőnél a hüvely körüli tömítések voltak a ludasok. Mindkettőben tizenezer üzemóra volt.
Ha a tiednek az a baja 6800 üzemóránál az lehet attól is hogy az előző tulaj sima fagyállót töltött bele nem John Deere-t. Úgy tudom hogy JD-be csak JD fagyállót mert szetmennek a gumitömítések.
Válasz kopasz1 #23350. hozzászólásáraHa nem akarsz vele elhúzni egy 9 késes artiglió magnumot
Meg egy 4 m top downt
Meg egy 6 f vf ekét húzgálni kötött földbe akkor jó lessz...
Válasz kopasz1 #23353. hozzászólásáraMásodszor lett sok benne az olajemulzió... Még nem tudom, másodszor hol baltáztam el, mivel az elsőt tudom: beengedtem az udvarra! De 1-2 hét, aztán ha lesz kedvem újra lebontani a blokk síkjáig, és én mérek ki azon az istenverte 9 literes blokkon mindent, amit kell, elmesélem, hogy mi a zörgés... De szerintem idén már nem lesz kedvem újra szarvast nyúzni-zsigerelni...
Válasz kopasz1 #23350. hozzászólásáraHa alacsony a vérnyomásod, akkor csak bátran! 8-ast vegyél, abból is max az R-fülkés, de még ovál lámpásat, amelyik az ILS híddal még letérdel! Nekem is azt kellett volna a 2012-es elvileg 6800 órás commandquad-os 6090RW402 blokkos autorack-es 7230R helyett...
Válasz Pilátus" #23319. hozzászólásáraNincsen. Valami volt a kertészetre és az állattenyésztésre, de ezekkel nem foglalkozom, számomra ez a rész nem aktuális.
Államkassz: azon keresztül küldi a mez. minisztérium SK-ban az EU- pénzt a földek után /területalapú, greening,...../.
Hogy még várjam idén, vagy már csak jövőre kerül rá sor. Január elejei fizetés lenne számomra a legmegfelelőbb, de erről nem én döntök.
Válasz Celtises #23340. hozzászólásáraÉn a powershift-et akkor is kalibráltatnám... Olajcsere előtt jó volt? Ha igen, akkor az olaj zavarja be, szerintem, de ha gondolod a Kite bármikor kimegy, miután kifizettél 25e kiszállást, no meg előre 19800+fáért egy óra javítást... Nincs ismerősöd aki szarvast javít-szervizel?
Válasz Celtises #23327. hozzászólásáraLehet kalibrálni de ha a váltod kopott akkor kalibrálás után elmehet az összes sebbeség, ha sok üzemóra van a trakiba nemnis szokták bevállalni a kalibrálását épp ezért.
Válasz Celtises #23325. hozzászólásáraSzelep,vagy a bowden...esetleg hozzá kapcsolódó mechanikai kopás-nyúlás. Bakold fel,bowdwen kiakaszt és figyel. Valahogy így.
25279 hozzászólás
Válasz Norbi6330 #23380. hozzászólásáraNálam most hibakód van, de majd megoldja aki ért hozzá!
!
Bár a szerelő aki kiolvasta azt mondta ezzel mehet míg világ a világ!
Valami 4,6 volt fesz kéne neki minimum és csak 4,59et érez, kap, így reklamál, de hibátlanul működik, és már nem is villog, mert meguntam és megoldottam cigányban, ne villogjon ott állandóan
Válasz A.I. #23379. hozzászólásáraNem reklámozni akarom a céget hétfőn lebeszéltem velük mindent, csütörtökön már jöttek is ki, igaz kombájn és traki volt csinálva. Kombájnbol a dpf et iktatták ki a traktorbol 99 le böl csinált 117 le és érezhető az erő és nincs hibakód.
Válasz Norbi6330 #23375. hozzászólásáraKi is jött, az nem rossz! Akivel én(apám) meséltem, az annyit mondott, csípjem le az ecu-t, küldjem vagy vigyem el, aztán a hibáját, amitől megy a gép, csak folyamatos hibakód ad, (standard traki, villog az izzítás lámpa) azt 50-60 ezerért kiírják, megírják, átírják, optimalizálás meg 250.
De ha van olyan aki kijön...
Azt jobbnak tartom én is, mert akkor utánna rögtön be lehet indítani a technikát!
Válasz gcastle #23376. hozzászólásáraCsak egy olyan fiatal, hogy ennyire komoly legyen, a többi még öreg fakocka típus
, de azok is szuperek a maguk szarvasos módján!
Válasz gcastle #23373. hozzászólásáraKöszi, jövöre érdeklődök náluk is, ki tudja!
Válasz A.I. #23372. hozzászólásáraEgy darab 300+fa, kettőnél már adnak 10%-ot...
Válasz gcastle #23373. hozzászólásáraEzt a céget csak ajánlani tudom nálam voltak rugalmas jó cég.
Válasz picus #23371. hozzászólásáraVan különbség, főleg az összes tisztítófelület nagyságában, motorteljesítményben. Az újabbak a sok emissziós marhaság miatt egyre gyengébbek, viszont 2016-tól növelték a rosta felületet. Az enyémben van 350 csépelt óra, nagy gondja nem is lehetett... Nálam gyári software-rel fél határral tudott kevesebbet óránként 2,5-3,5 literrel több gázolajjal, mint optimalizálás után... A cég az előző írásomban!
Válasz A.I. #23372. hozzászólásáraOkosítás...
Válasz gcastle #23369. hozzászólásáraMotorvezérlőt ti okosíttattátok?
Tudnál segíteni mibe fájt, illetve ki csinálta?
Nekem traktorét kellene íratni hibakód miatt, illetve lehet akkor ég, optimalizálás sem rontaná el, csak akit erre javasoltak, az 250-300 között mondott, el kellene kezdenem érdeklődni lassan, tud-e valaki olcsóbbat.
Válasz gcastle #23369. hozzászólásáraSzia en kicsit regebbi gepekre lennek kivancsi mongyuk 2008-2009 esekre de gondolom nemlehet tulsok kulombseg koztuk vagy megis?? Mennyire megbizhato gepek??mien hibak jelentkeztek idaig?? Napi teljesitmeny?? Fogyasztas??es miaz az okositott motorvezerlo?? Koszi a segitsegedet :D
Válasz Pilátus" #23349. hozzászólására50 euróval Ha-ja kevesebb mint Magyarországon.
Válasz picus #23367. hozzászólásáraVan egy 2015-ös gyártású, de már MY16-os okosított motorvezérlővel. Mire vagy kíváncsi?
Válasz kopasz1 #23363. hozzászólásáraÍrtam korábban, olvasd, vagy keress privátban!
Sziaszyok tudna valaki segiteni,h mik a tapasztalatok a john deere w540-550 el??
Válasz szanberg #23365. hozzászólására

Még a vére is zöld!
Ez mekkora








Valakiknek van jd 7230r
Véleményeket megköszönném
Valakiknek van jd 7230r
Véleményeket megköszönném
Válasz Vinkó 75 #23359. hozzászólásáraVan hozzá adalék, amivel nyújtható a csereintervallum!
Válasz Agrárteenager #23360. hozzászólásáraAzt nem tudom az övében van-e aktiváló kapcsoló. Van hol diag biztosíték-comandcenter....és hasonlók.
Válasz Vinkó 75 #23358. hozzászólásárahttps://youtu.be/9wGU7h0VD0k
Válasz noi24 #23356. hozzászólásáraA gyári hűtőfolyadékát is cserélni kellett alighanem 3 évente,ha jól emlékszem (8100) Valamint a gyári adalékolt.Hogy kavitáció ne tudjon létrejönni a hüvelyfalon. Gondolom a mai fagyálók ezt szintén tudják. (Vagy nem).
Válasz Gazda 59 #23347. hozzászólásáraBe kell szereznem egy kézikönyvet,nincs mese,ezeknél alighanem irányjelző-vészvillogó,és hasonló variációk vannak.
Válasz noi24 #23356. hozzászólásáraÚgyis a végére járok, csak az a furcsa, hogy vízpumpa gumigyűrű csere után dolgozott ripperrel, tárcsával, ásóboronával, pótkocsizott és minden rendben volt, aztán 15 perc alatt újra győzött a gravitáció...
Válasz gcastle #23354. hozzászólásáraHelló! Környezetemben hallottam két db 8030-as traktorról olyat hogy a víz összefolyt az olajjal,és mindkettőnél a hüvely körüli tömítések voltak a ludasok. Mindkettőben tizenezer üzemóra volt.
Ha a tiednek az a baja 6800 üzemóránál az lehet attól is hogy az előző tulaj sima fagyállót töltött bele nem John Deere-t. Úgy tudom hogy JD-be csak JD fagyállót mert szetmennek a gumitömítések.
Válasz kopasz1 #23350. hozzászólásáraHa nem akarsz vele elhúzni egy 9 késes artiglió magnumot
Meg egy 4 m top downt
Meg egy 6 f vf ekét húzgálni kötött földbe akkor jó lessz...
Válasz kopasz1 #23353. hozzászólásáraMásodszor lett sok benne az olajemulzió... Még nem tudom, másodszor hol baltáztam el, mivel az elsőt tudom: beengedtem az udvarra! De 1-2 hét, aztán ha lesz kedvem újra lebontani a blokk síkjáig, és én mérek ki azon az istenverte 9 literes blokkon mindent, amit kell, elmesélem, hogy mi a zörgés... De szerintem idén már nem lesz kedvem újra szarvast nyúzni-zsigerelni...
Válasz gcastle #23351. hozzászólásáraMiért nem vált be
Még figyelgettem a 7r eseket 8 9000 óránál adjak el
Válasz kopasz1 #23350. hozzászólásáraVolt emberke, aki a 7-esekre azt mondta: Te, ezekkel a jenkik pótkocsiznak...
Válasz kopasz1 #23350. hozzászólásáraHa alacsony a vérnyomásod, akkor csak bátran! 8-ast vegyél, abból is max az R-fülkés, de még ovál lámpásat, amelyik az ILS híddal még letérdel! Nekem is azt kellett volna a 2012-es elvileg 6800 órás commandquad-os 6090RW402 blokkos autorack-es 7230R helyett...
Kérdés lenne kinéztem egy jd 7230r
3000 üó e 23 váltós trakit kinek mi a véleménye
Jok strapabírók ezek a tipusok
Válasz Sk Laci #23348. hozzászólásáraKösssz!
Na és az államkassza mennyit csörget /haha
Válasz Pilátus" #23319. hozzászólásáraNincsen. Valami volt a kertészetre és az állattenyésztésre, de ezekkel nem foglalkozom, számomra ez a rész nem aktuális.
Államkassz: azon keresztül küldi a mez. minisztérium SK-ban az EU- pénzt a földek után /területalapú, greening,...../.
Hogy még várjam idén, vagy már csak jövőre kerül rá sor. Január elejei fizetés lenne számomra a legmegfelelőbb, de erről nem én döntök.
Válasz Celtises #23346. hozzászólására6420 ast kalibráltattuk és nem kommand centeres.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek. Szervíz szerint ezt a fajtát nem lehet kalibrálni.
Nem Commandcenteres.
Válasz Celtises #23340. hozzászólásáraLehet kalibrálni az biztos
Válasz Celtises #23340. hozzászólásáraAmúgy a deere.com-on sokmindent megtalálsz! Van támogatás!
Válasz Vinkó 75 #23342. hozzászólásáraGondolom a tiéd nem Command centeres,de másnak segíthet.
Válasz Celtises #23340. hozzászólásárahttps://translate.google.com/translate?hl=hu&sl=en&u=http://manuals.deere.com/omview/OMAR283034_19/RW29387_00000EA_19_12MAR09_1.htm&prev=search&pto=aue
Válasz Celtises #23340. hozzászólásáraÉn a powershift-et akkor is kalibráltatnám... Olajcsere előtt jó volt? Ha igen, akkor az olaj zavarja be, szerintem, de ha gondolod a Kite bármikor kimegy, miután kifizettél 25e kiszállást, no meg előre 19800+fáért egy óra javítást... Nincs ismerősöd aki szarvast javít-szervizel?
Válasz Gazda 59 #23336. hozzászólásáraA nem elektromos vezérlésűt, hogy kalibrálják? Kézi állítással kívülről a szelepen?
Válasz Celtises #23338. hozzászólásáraNem lesz aki bekalibrálja szerintem. De kérdezz utánna.
Válasz gcastle #23337. hozzászólására11000, ez tuti.
Válasz Celtises #23334. hozzászólásáraÜzemóra mennyi? Már ami tuti...
Válasz Celtises #23327. hozzászólásáraLehet kalibrálni de ha a váltod kopott akkor kalibrálás után elmehet az összes sebbeség, ha sok üzemóra van a trakiba nemnis szokták bevállalni a kalibrálását épp ezért.
Válasz gcastle #23331. hozzászólásáraAlul van a szeleptömb.
Válasz gcastle #23333. hozzászólására6320se
Válasz Celtises #23330. hozzászólásáraMilyen szarvasod van?
Válasz Celtises #23325. hozzászólásáraSzelep,vagy a bowden...esetleg hozzá kapcsolódó mechanikai kopás-nyúlás. Bakold fel,bowdwen kiakaszt és figyel. Valahogy így.