Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak632 FtEUR403.23 FtUSD384.62 FtCHF427.35 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz envagyok2 #7808. hozzászólásáraMondom néked, érezték az utolsó bállát amit még megbír csinálni. Van ilyen ismerősöm aki úgy tud dolgozni gond nélkül a géppel autóval asszonnyal az utolsó pillanatig, hogy aki elviszi tőle, sokszor haza sem ér vele.
Válasz mtz1221 #7805. hozzászólásáraez már jóval túl van azon a pillanaton, amikor el kellett volna adni. mondjuk ezt ezeknek meg se kellett volna venni, és akkor nem baszták volna szét.
Válasz barazdabetyar. #7806. hozzászólásáraA négyzetekre gondolsz ? Van az másnál is. Tesznek recés alátétet a csavarfejre amit meglehet a gyárban húzni, de 1 év után már kell kulcs is mindkét felére. Az én 1000 éves renómon is vannak ilyen megoldások.
Válasz griz #7794. hozzászólásáraDe itt nincs is valódi rotor, csak egy tengely ami lökdösné az anyagot a hevederek felé, sztem nem eszi olyan jól az anyagot nincs ami megragadja.
Válasz barazdabetyar. #7786. hozzászólásáraÉn egy prospektusban ezeket a kialakításokat láttam lehet ez korábbi verzió , az szimoatikus hogy a csigákkal egy tengelyen van a henger a rotorral .
Válasz mtz1221 #7789. hozzászólásáraCsak az a kérdés mennyire forog a henger tőle. Ha a közepe állítható hogy a henger levágja róla a rátekeredett szárakat, akkor nem félnék tőle.
Válasz barazdabetyar. #7788. hozzászólásáraKombájn csigájából kiindulva, nem hinném hogy gond lenne vele. Nálam a gond a renaulton hogy nincs semmi, és a fogak akadnak törnek, ha olyan az anyag. Van itt egy hengeres vikon újszerű állapotban, de ezért nem merem megvenni mert nincs semmi bedobója. És nincs már erőm csak éjjelente bálázni.
Válasz barazdabetyar. #7786. hozzászólásáraMelyik tipusa ilyet még nem láttam , kicsit fura nem biztos hogy minden fajta takarmányt eszik szépen ezt csak kipróbálva merném megvenni , szerintem .
Válasz barazdabetyar. #7780. hozzászólásáraKérdezz utána az axiálnál én régebben 6-7 éve a roundpack hálókötése felől érdeklődtem akkor 1M körül volt, a hálókötéses gépek meg 2,5től indultak (csak viszonyítás ként)
Válasz barazdabetyar. #7778. hozzászólásáraSzerintem biztos lehetséges mivel egy széria gép,nem gondolnám hogy különböznének. Ha tippelnem kellene kb a bálázó árát kérné az axiál meg egy kicsit az átalakításért (egyébként a variant nem egy egyszerű gép,biztos hiányzik az életedből egy ilyen idős gép?)
Válasz barazdabetyar. #7775. hozzászólásáraNem nem és nem. Több időt elbac a kötözésre mind ameddig teleszedeted a kamrát, és száraz törekesben, fél kis bálányit ki is szór a földre ahogy forgassa madzag nélkül.
Válasz barazdabetyar. #7775. hozzászólásáraAzzal számolj hogy, lassabb lesz (hálóval két és felet fordul a bála és kész a kötés, madzaggal meg sokszorosát még ha dupla fejes is)
Válasz envagyok2 #7773. hozzászólásáraNem hulot szét csak sok olyan felesleges dolog volt rajta, amit a zöld növény nem tolerált és akadozott berakta pucolgatni kellett. Szóval hiába a360-as ha arról is lekell szedni a felesleges dolgokat. Csinálhatnál már egy viber fiókat, sokkal könnyebben lehet ott kommunikálni.
Válasz envagyok2 #7771. hozzászólásáraHa olyanod van oda adom a számát felhívod. Valami terelő és biztonsági lemez és rács volt egy csomó, ahol megtudott akadni a zöld massza. De nem kell szerelgetni, azóta úgy megy szalmában és szárban is.
Válasz barazdabetyar. #7766. hozzászólásáravolt itt tegnap a koma, azt mondja javarészt csak elektronika és pár apróság van a 260 és a 360 között. De a 360-at is jól le kellett kopaszítani a csomagolt lucernához, úgy hogy ha találsz jó állapotú 260-ast, azt mondja vedd meg nyugodtan. 70 tehene van, neked is elég lesz.
Válasz csabahegeszt #7718. hozzászólásáraA frontfüggesztőre csináltam a fentebbi képekhez hasonlóan. 2 db 60l olajoshordó aljával összefordítva összehegesztve. Közepe kifurva, 3/4-es vascső belehegesztve tengelynek. Két végén lemezházas excetergyűrűs csapággyal. A hordók palástján 8 db kb 40 centi hosszú
30-as laposvas "taréjak" hegesztve. Nem kell semmi megjajtás, gyönyörűen forgatja a "taréjaknál" fogva a rend.
Válasz barazdabetyar. #7766. hozzászólásáraElső a széria szám,második kettő a bála átmérő
Tehát 260-360 ugyan az a bálaátmérő csak a 360 egy frissebb technológia de azt nem tudom megmondani hogy mi változott rajtuk, úgy tudom még szérián belül voltak erősített kivitelek is (talán a 3-as széria volt hajlamos arra hogy leszakadt a kamra ajtó mert elkopott valami) de ez csak itt olvastam valahol a forumon
Válasz barazdabetyar. #7758. hozzászólásáraJó felé tapogatsz. 260-280-360 és hagy mennyen. Nagy teheneseknek mind az van majdnem, fáj a szívem nézni mit tudnak 120-150 lóerővel maguk előtt.
7809 hozzászólás
Válasz envagyok2 #7808. hozzászólásáraMondom néked, érezték az utolsó bállát amit még megbír csinálni. Van ilyen ismerősöm aki úgy tud dolgozni gond nélkül a géppel autóval asszonnyal az utolsó pillanatig, hogy aki elviszi tőle, sokszor haza sem ér vele.
Válasz mtz1221 #7805. hozzászólásáraez már jóval túl van azon a pillanaton, amikor el kellett volna adni. mondjuk ezt ezeknek meg se kellett volna venni, és akkor nem baszták volna szét.
Válasz barazdabetyar. #7806. hozzászólásáraA négyzetekre gondolsz ? Van az másnál is. Tesznek recés alátétet a csavarfejre amit meglehet a gyárban húzni, de 1 év után már kell kulcs is mindkét felére. Az én 1000 éves renómon is vannak ilyen megoldások.
Válasz mtz1221 #7805. hozzászólásáraKi van vágva az oldala.Az miért?Egyesek szerint,híres világmárka.
Válasz barazdabetyar. #7804. hozzászólásáraBálázót amit tudták mikor kell eladni ?
Ki mit lát a képeken,meg a videón?
Válasz barazdabetyar. #7800. hozzászólásáraMilyen a heveder rajta??? Azt fájdalmas cserélni rajta anyagilag!


Válasz mtz1221 #7801. hozzászólására2008-as,de 2015-be lett beüzemelve.
Válasz barazdabetyar. #7800. hozzászólásáraJó lesz az.
Rendfelszedő az újabb, nincs már kényszerpálya benne ?
Válasz mtz1221 #7799. hozzászólására6 millió
Válasz barazdabetyar. #7798. hozzászólásáraÁra ?
Válasz mtz1221 #7797. hozzászólására
Ez lesz.
Válasz barazdabetyar. #7796. hozzászólásáraMire vársz vele ?
Válasz mtz1221 #7791. hozzászólásárahttps://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/szalastakarmany-betakaritas-gepei/kuhn-vb2160-korbalazo/h_7466131?ref=d8444338
Válasz griz #7794. hozzászólásáraDe itt nincs is valódi rotor, csak egy tengely ami lökdösné az anyagot a hevederek felé, sztem nem eszi olyan jól az anyagot nincs ami megragadja.
Válasz barazdabetyar. #7786. hozzászólásáraÉn egy prospektusban ezeket a kialakításokat láttam lehet ez korábbi verzió , az szimoatikus hogy a csigákkal egy tengelyen van a henger a rotorral .
Üdv!
Gallignani zenit bálázóval (vagy klónjával) van valakinek tapasztalata?
Válasz mtz1221 #7791. hozzászólására10 ezer eur,
Válasz mtz1221 #7790. hozzászólásáraNa most jól felbasztad a vizemet.
30 másodperc egy szalma bála neki. Mi pénz egy ilyen ?
https://youtu.be/qZYn6hYu1-0
Válasz mtz1221 #7789. hozzászólásáraCsak az a kérdés mennyire forog a henger tőle. Ha a közepe állítható hogy a henger levágja róla a rátekeredett szárakat, akkor nem félnék tőle.
Válasz barazdabetyar. #7788. hozzászólásáraKombájn csigájából kiindulva, nem hinném hogy gond lenne vele. Nálam a gond a renaulton hogy nincs semmi, és a fogak akadnak törnek, ha olyan az anyag. Van itt egy hengeres vikon újszerű állapotban, de ezért nem merem megvenni mert nincs semmi bedobója. És nincs már erőm csak éjjelente bálázni.
Válasz griz #7787. hozzászólásáraKuhn VB2160 Kipróbálni egy év lenne,mire minden anyagba végigpróbálod.
Válasz barazdabetyar. #7786. hozzászólásáraMelyik tipusa ilyet még nem láttam , kicsit fura nem biztos hogy minden fajta takarmányt eszik szépen ezt csak kipróbálva merném megvenni , szerintem .
Válasz mtz1221 #7785. hozzászólásáraKuhn
Válasz barazdabetyar. #7784. hozzászólásáraMin van ilyen rendfelszedő ?
Ez,hogy eszi az anyagot?
Ez mi a szar?hol a módi
Üdv.
Érdeklődnék, valaki használ kuhn fb 2130-as bálázót ???
Tapasztalatokra lennék kíváncsi...
Mennyire bevált, megbízható gépek ???
Ritkán látok eladót belőle...
köszönöm...
Válasz barazdabetyar. #7780. hozzászólásáraKérdezz utána az axiálnál én régebben 6-7 éve a roundpack hálókötése felől érdeklődtem akkor 1M körül volt, a hálókötéses gépek meg 2,5től indultak (csak viszonyítás ként)
Válasz balazoooo #7779. hozzászólására2009-es a gép.370-es variant.Olcsó lenne,és jó állapotú.
Válasz barazdabetyar. #7778. hozzászólásáraSzerintem biztos lehetséges mivel egy széria gép,nem gondolnám hogy különböznének. Ha tippelnem kellene kb a bálázó árát kérné az axiál meg egy kicsit az átalakításért (egyébként a variant nem egy egyszerű gép,biztos hiányzik az életedből egy ilyen idős gép?)
Válasz balazoooo #7776. hozzászólásáraHáló kötésre nem átalakítható?Axiálnál nincs rá orvosság?
Válasz barazdabetyar. #7775. hozzászólásáraNem nem és nem. Több időt elbac a kötözésre mind ameddig teleszedeted a kamrát, és száraz törekesben, fél kis bálányit ki is szór a földre ahogy forgassa madzag nélkül.

Válasz barazdabetyar. #7775. hozzászólásáraAzzal számolj hogy, lassabb lesz (hálóval két és felet fordul a bála és kész a kötés, madzaggal meg sokszorosát még ha dupla fejes is)
Claas variant,madzag kötéssel,jó lehet?
Válasz envagyok2 #7773. hozzászólásáraNem hulot szét csak sok olyan felesleges dolog volt rajta, amit a zöld növény nem tolerált és akadozott berakta pucolgatni kellett. Szóval hiába a360-as ha arról is lekell szedni a felesleges dolgokat. Csinálhatnál már egy viber fiókat, sokkal könnyebben lehet ott kommunikálni.
Válasz mtz1221 #7772. hozzászólásáranem, nincs, csak nem értettem, hogy mit akarsz mondani, hogy széthullott, vagy mifene.
Válasz envagyok2 #7771. hozzászólásáraHa olyanod van oda adom a számát felhívod. Valami terelő és biztonsági lemez és rács volt egy csomó, ahol megtudott akadni a zöld massza. De nem kell szerelgetni, azóta úgy megy szalmában és szárban is.
Válasz mtz1221 #7770. hozzászólásáraez mit jeéent, hogy le kellett kopasztani? lehullot róla ez meg az meló közben, vagy mit?
Válasz barazdabetyar. #7766. hozzászólásáravolt itt tegnap a koma, azt mondja javarészt csak elektronika és pár apróság van a 260 és a 360 között. De a 360-at is jól le kellett kopaszítani a csomagolt lucernához, úgy hogy ha találsz jó állapotú 260-ast, azt mondja vedd meg nyugodtan. 70 tehene van, neked is elég lesz.
Válasz lala1 #7768. hozzászólásáraKöszi
Egy képet lőhetnél róla ha nem gond
Válasz csabahegeszt #7718. hozzászólásáraA frontfüggesztőre csináltam a fentebbi képekhez hasonlóan. 2 db 60l olajoshordó aljával összefordítva összehegesztve. Közepe kifurva, 3/4-es vascső belehegesztve tengelynek. Két végén lemezházas excetergyűrűs csapággyal. A hordók palástján 8 db kb 40 centi hosszú
30-as laposvas "taréjak" hegesztve. Nem kell semmi megjajtás, gyönyörűen forgatja a "taréjaknál" fogva a rend.
Válasz barazdabetyar. #7766. hozzászólásáraElső a széria szám,második kettő a bála átmérő
Tehát 260-360 ugyan az a bálaátmérő csak a 360 egy frissebb technológia de azt nem tudom megmondani hogy mi változott rajtuk, úgy tudom még szérián belül voltak erősített kivitelek is (talán a 3-as széria volt hajlamos arra hogy leszakadt a kamra ajtó mert elkopott valami) de ez csak itt olvastam valahol a forumon
Válasz balazoooo #7765. hozzászólásáraÉs a 360-as?
Válasz barazdabetyar. #7761. hozzászólására260-280
Maximális bálaátmérő (160 és 180)
Válasz barazdabetyar. #7763. hozzászólásáraValahol katalógusból ki lehet azt deríteni. Lehet csak az évjárat és pár apróság.
Válasz mtz1221 #7762. hozzászólására360 as ismerős van itt is.260-ast néztem ki.Érdekelne mi a kettő közti különbség.
Válasz barazdabetyar. #7761. hozzászólásáraNincs rá pénzem, annyira nem másztam bele hogy tudjam. De ha kell van itt komaságban 360-as, oda adom a telszámát.
Válasz mtz1221 #7760. hozzászólására260-280-360 Ezek közt,mi a különbség?
Válasz barazdabetyar. #7758. hozzászólásáraJó felé tapogatsz. 260-280-360 és hagy mennyen. Nagy teheneseknek mind az van majdnem, fáj a szívem nézni mit tudnak 120-150 lóerővel maguk előtt.