Gázolaj árak 594 Ft Benzin árak 588 Ft EUR 400 Ft USD 339.1 Ft CHF 428.45 Ft GBP 462.32 Ft

Fórum

Becenév: lupijani84
Csatlakozott: 2021-12-03 06:56:10
Utolsó belépés: 2025-03-23 20:26:38
Fórum hozzászólás: 74

Fórumhozzászólásai

Előzmény: Proxy111 #7978 hozzászólása



Bocsánat hogy nem válaszoltam szezon van és sok a dolog. Úgy vettem észre hogy széles kombány rendet báláztam ahol nem kell a jobb és bal oldalát külön külön szedetni csak menni kellett rajta és csinálta a kúpos bálákat. Én megjavítottam magamnak őket. Valójában ha a kis munkahegernek olajos a szára mentén vagy szedi a port akkor biztosan nyomás vesztés van. Azt a szára tömítés ki lehet cserélni benne de ellőtte nyomás mentesíteni kell illetve javítás után fél kell tölteni vissza. Viszont ahhoz kell egy speckó csatlakozó amit megint magam csináltam mert sehol ojat nem kaptam. Egyébként 50 bár a töltőnyomásnak kell Bene lenni. Van egy videóm majd megpróbálom feltenni.

Előzmény: Proxy111 #7975 hozzászólása



Nekem a 1250-es csinálta ezt a jelenséget. Végül arra jöttünk rá hogy hátul a két kis hidroaksis munkahengerből az egyik elengedte a nyomást és az az oldal hamar megnyílt.

Előzmény: UE-28 #7865 hozzászólása



Láttam már sokkal rosszabbat is ami müködött. Meglehetősen sok megfordult már a mühelyünkben RP javításra. Másodsorban nekünk is van kettő króne RP 1250 amit üzemeltetünk. Az a tanácsom hogy nézd meg a kést hogy elég éles e mert ha rojtosra vágja a hálót a szálak föltudnak menni és feltekeri.

Előzmény: szolomajeristvan1990 #11597 hozzászólása


Ne haragudj de neked a 7340-en nem a motoron van a hidraulika szivattyú? Mert ez a régebbi típushoz való. Ugyanis ha a motoron van a szivattyú akkor neked csak a vezérlő kell illetve rá csövezni.

Előzmény: dstarovojt660 #438 hozzászólása



Tudok segíteni nekem volt építve ns szivattyú

Előzmény: csabahegeszt #6718 hozzászólása



Szia úgy látom hogy te se kaptál kérdésre választ. Az én gondolatom az 1800/db krone rp1250-el csinálva. Szecskázva meg 2000/db.

Szép jó napot. Körbálázás tarifáról szeretnék érdeklődni kinek mi az elképzelése.

Előzmény: Sinka424 #432 hozzászólása



Ha indítózáskor fehéren füstöl akkor valószínűleg izzítógyertya hiba lesz. Ritkán szokott adagoló probléma lenni. De viszont ha kevés az adagolóba az olaj előfordulhat hogy nem teszi oda az indító töltetet.

Előzmény: balazs19993 #428 hozzászólása



Értem ez esetben ha emlékeim nem csalnak nekem meg van a régi szívesen át adom. Nem tudom mijen állapotban van nekem nem kell de hátha tudol vél valamit kezdeni, valamelyest működött az biztos. Ha érdekel keres imail len.

Úgy látom bejött az új hulladékgazdálkodás. Ezt találtam a földem végébe ma délután.smile hammer

Előzmény: balazs19993 #426 hozzászólása



Szia a mienk is így járt végül át lett alakítva fogaskerék szivattyúra amit a hűtő alá építettünk be és a főtengelyröl kapja a hajtást. Jobb is lett mert pedál benyomásra nem áll meg a hidraulika. Nézd vissza a hozzászólásaimat ott van fent kép róla.

Előzmény: balazs19993 #424 hozzászólása



Szia két dugattyús szivattyúja van és ha valamelyik nem szállít akkor rángat nagyon. Pedál benyomásra azért áll meg mert tlt meghajtó tengelye működteti és azt is oldja a tengelykapcsoló.

Előzmény: msz.norbi #83891 hozzászólása



Szia saját tapasztalat nekem a fűtés felől lopta a szivattyú a levegőt és emelte a hűtő vizet. Ugyanis elzárt fűtés csapnál a szivattyú vákumot képez a visszatérő oldalba. Nekem fent a radiátornál volt kirepedve a cső.

Ma reggelre 49mm Újkígyós . Nem emlékszem mikor volt utoljára ennyi egyszerre.smile laugh

Előzmény: Sinka424 #412 hozzászólása



Nyilván sok a kartergáz. Ha gyűrűzni vagy henger perselyt is cserélni akarsz akkor hengerfej le olajteknő le feloldod a hjtókarokat és kihúzgálod a dugattyúkat. Az olajteknő bontásnál a két alsó kuplung harang tőcsavart ki kell venni mert nem jön le tölle. A hengerpersely-hez kihúzót kell gyártani. A főtengely egy másik téma. Ha valami érdekel még akkor írjál.

Előzmény: Sinka424 #410 hozzászólása



Szabad érdeklődni mire vagy kíváncsi? Nincs robbantott rajzom de nincs egy alkatrésze se amit ne láttam volna. Lehet tudok segíteni.

Előzmény: Facsar Bálint #2268 hozzászólása



Nálunk szerintem arról szól kit hogy lehet megvágni . Van egy felügyeletes ismerős aki azt mondta hogy van egy köhém rendelet a rakodókra ami irányadó és alkalmazható. Akkor egy rendeletet ha akarom alkalmazom ha akarom nem? Ezt már nem értem. A tény, hogy engem megvágtak. Egyébként most már hogy rendbe van minden így Öt évente műszaki élőt rakodógép felülvizsgálati jegyzőkönyvet kell kérni amit egy mérnök csinál meg. Ez már keserűség meg bánat ,úgy érzem nincs még vége hogy ne legyen egyszerű az élet.smile sad

Előzmény: Facsar Bálint #2266 hozzászólása



Szia engem 2019-ben àlítottak meg a rendőrök szintén 80-as mtz-vel rakodó rajta de nem volt bejegyezve a forgalmiba. A forgalmit elvették a rendszámot meg nekem kellett leadni, természetesen két hét múlva kaptam egy 150000-es bírságot mert feljelentettek. Aztán szigorított kpm vizsga,hogy vissza kapjam a forgalmit illetve a rendszámot, vettem egy másik rakodót mert a kis osztrák rakodónak nem voltak papírjai és újra kpm vizsga,hogy a rakodót bejegyezék. Azért kellett kétszer vinni kpm vizsgára mert csak forgalomban lévő gépre jegyzik be a rakodót. Ez Békés megyében történt én így jártam.smile hammersmile hammersmile hammer

Előzmény: lala #4271 hozzászólása



Köszönöm szépen a válaszodat. Van nekem is ott állító csavar, gondolkodtam rajta hogy valami nyomásállító lehet a függesztőnek csak nem mertem tekergetni. De megpróbálom majd hátha változik valamit.

Üdv a kollégák kérdéssel fordulok hozzátok. Adott egy New holland t5040 traktor a fügesztöhidraulika felmelegedés követően nem hajlandó emelni. Cseréltem már szivattyút, felbontottam hátul a fedelet munkahengertömítést cseréltem, természetesen olaj-szűrőcsere is volt. De a jelenség megmaradt.

Előzmény: lupijani84 #393 hozzászólása



Szia hidraulika szivattyú nem a gyári hanem egy ns14-es balraforgó főtengely végére szerelve mert kell a töblet olaj hogy meggyőze a kormányt és a hidraulikát egyszerre. Az a kis kocka a jobb oldalon három csővel az egy prioritás szelep mejnek feladata hogy a szivatyútol kapott olajat ketté ossza hidraulika és kormány felé. A szelep egyébként állítható a kormány irányába hogy megfelelő litert kapjon a töbletet a hidraulika kapja. Gyakorlatilag egymástól független tudnak működni egy szivattyúrol. A kormányszelep az egy opc50 orbit a munkahenger 40mm dugattyúval és 180mm lökethosszal van. Nagyvonalakban ennyi ha részletek is érdekelnek írjál ha van időm válaszolok.

Előzmény: lupijani84 #393 hozzászólása



Előzmény: hunteer2 #391 hozzászólása

Előzmény: hunteer2 #391 hozzászólása



Szia nézd vissza a hozzá szóllásaimat ott már egyszer leírtam. Mindenesetre tudok segíteni csak nem mindig nézem a fórumot mert sokféle tevékenységünk van.

Előzmény: janglij #389 hozzászólása



Szerintem hengerfej tömítés lesz a probléma.

Előzmény: borsos.akos93 #22753 hozzászólása



R.A.G.T texerot vetettem két darabba 3x15-ös műtrágya 300kg/ha magágy készítéskor és 2.35t/ha lett a termés. Békésben ahol lakom amit nem zúztak vagy sillóztak le 50-1000kg volt a termés az öntözöttek 5-6tonnát bírtak kicsikarni a tengeriből.

Előzmény: barazdabetyar. #54018 hozzászólása



. 09.10 hajnalba

Előzmény: Miért nem esik? #50742 hozzászólása



Eggyet értek veled. Ha az emberiség belenyulkál a természet bolgába az revansot fog venni és megdüntet.

Előzmény: janihida #79364 hozzászólása



Voltak olyan szivattyúk amely mindkét fedél szerelhető ott meg lehet fordítani a forgásirányt mert ott van neki a résolalycsatornája aminek mindig a szívó oldal felé kell hogy nézzen másképp kilöki a szimeringet.

Előzmény: boloke0123 #3752 hozzászólása



Tömör anyag az agynak,lézervágott kazánlemez középre,és hengerelt 12-es kazánlemez vagy vastag falú cső kívülre. Egy kis esztergályos munka ,furatolás az agyba ékhorony bele a külselyét meg domborúra szabályozni. Nem tartom lehetetlennek.

Előzmény: istenes98 #79098 hozzászólása



A mienken jx80 van szerelve.

Előzmény: Adrián m #79002 hozzászólása



Horgos húzosujkoloval ki lehet venni.

Előzmény: nagykszabolcs #360 hozzászólása



Örülök neki hogy sikerült megoldani.smile thumbup

Előzmény: nagykszabolcs #356 hozzászólása



Szerbusz Szabolcs nézd meg a hozzá
szólásaimat ott megnézheted,hogy én milyet tettem fel.

Előzmény: lorant90 #11107 hozzászólása



Megtanultuk!!!! Már bánom hogy nem kérdeztem zetoros kollegák véleményét,persze az alkatrész kereskedőnek meg minden eladó.smile cursingsmile cursing

Előzmény: lupijani84 #11087 hozzászólása



utángyártott főtengely nem bírta sokáig a 161-es ben. Ha csak lehetséges ne vegyenek utángyártott főtengelyt.

Előzmény: farkasandras71 #351 hozzászólása



Szerbusz András a szívó szelep 0.25 a kipufogó 0.30 mm. Esetleg mérjetek kompressziót, a 30 bár az optimális 25-nél már gyengül 25 alatt már lehet kartergáz is. Meglehetősen magas neki a sűrítési végnyomása.

Előzmény: nagykszabolcs #349 hozzászólása



Egy kiállás van a régi szivattyú helyén,belül rézszita szűrőt tettem onnan megy a szivattyú szívó oldalára.A váltóba multi G olaj ment az valto- hidraulika olaj.

Előzmény: nagykszabolcs #346 hozzászólása



Balra forgó szivattyú kell mert szembe fordítod a főtengelynek. A hidraulikának elég a 10 ccm-es szivattyú (orosz esetében ns10-re halgat).

Előzmény: csabesz73y #11086 hozzászólása



Az adagoló meghajtó tengely meglehetősen hosszú benne, ha beállt a kompresszor akkor előfordulhat,hogy megtekerte és késik az előbefecskendezés.

Előzmény: nagykszabolcs #342 hozzászólása



nekem ns14-es szivattyú van fent (MTZ szervó szivattyú) de a kormányt is az viszi. Ha csak hidraulikához akarod használni akkor elég az ns10-es is mert 14-essel gyors lesz.

Előzmény: B-brikett #78090 hozzászólása



A gyártónak az volt a célja vele,hogy kenje a szívószelepek tányérját mert sokkal gyorsabban kopnak a kipufogóhoz képest ugye a kipufogószelepen van egy koromréteg ami lassítja akopást. Viszont ha beteg a porlasztócsúcs akkor a megnövekedett resolaj megjelenhet a szelep fedél azon részén ahol a szívótorok van. A túrbo meg nyomja a levegőt azért buborékol.És persze befelé is tudja nyomni a himbák felé.

Előzmény: nagykszabolcs #342 hozzászólása



Majd körbefotozom és felrakom.

Előzmény: nagykszabolcs #338 hozzászólása



Nem váltva forgató csak a jobbos felyet használjuk magasított egyedi vászon előhántóval.Erősen tragyazott földön is mindent lefordít.

Előzmény: nagykszabolcs #336 hozzászólása



Szia nekünk Bagodi 21 25-ös van kétfelyes de van pon 25 is ha szigorú a föld azt használjuk.

Előzmény: Dzsanosi #11075 hozzászólása



Holnap kereslek.

Előzmény: lupijani84 #11059 hozzászólása



Üdv a fórumtársaknak 161 vagy 121-es zetor motort keresek vagy legalább motorblokk és főtengely már segítség lenne.Ha valaki tud valamit kérem jelezze.Nagyon megköszönném.smile helpsmilie

Előzmény: robert93 #11056 hozzászólása



Vagy 8éve csináltuk a cimborámnak a 10045-öst és a harmadik helyére ment a négy,a negyedik maradt az lett a három,a második helyére ment egy kicsit hosszabb sebesség,az egyes meg maradt.Nem emlékszem rá hogy a második fokozat milyen fogszammal lett beszerelve de létezik hozzá hosszabb.

Előzmény: prütyi #77697 hozzászólása



Miért akarja lecserélni a motorpált?Egyébként fel lehet tenni csak anyomócsövek elhelyezkedése kicsit másabb.

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]