Szerintem elbeszéltek egymás mellett. A bobiba változtatható szállítási mennyiségű, szervós dugattyús szivattyú van a meneteléshez annak horror áron van a felújítása. A manituba pedig az emeléshez van szivattyú nagy valószínűséggel fogaskerekes. Azt felújítani nem biztos hogy lehet de a fogaskerék szivattyúk viszonylag olcsók és kis szerencsével kiváthatóak más tipussal is ha a beépítés megengedi. Ha megvannak a szivattyú adatai akkor a szervo zrtnéél érdemes először szétnézni. Bolgár hidraulika dolgokat árulnak viszonylag jó áron és a minőség is jó. Fogaskerékszivattyúból nagy a palettájuk.
Egy tömítést nyomott ki az oldalán, azért kaptuk szét, de annyira nincs semmi ellenállása a szivattyúknak, hogy nem tudom megéri-e visszarakni ilyen kopottat. Ha ennyiből kijönne a 2 még bőven megéri felújìtani a gépet. Bár nem hiányzik hogy ennyit kifizessek...
ha találsz hozzá egyáltalán akkor is a gép ára lesz kb megéri inkabb a régit felujjitatni már elég jo munkákat végeznek ..... nekünk a kisbobihoz mondtak 5-700ezerft ot a menetelö szivattyuhoz de lehet cska ijesztgettek
Válasz #102. hozzászólásra
Kösz a segítséget akkor majd megpróbálom valahogy lebontani. Különben tényleg szutyok helyen van a kipufogó is meg a turbó is lábatlankodik!
Istify -nek adós vagyok még egy válasszal a töltés az jó 13,6-14,1v az üzemanyagtartályban nincs nyomás.
Decsi-nek is gázolajszűrőt azt nem találtam a tápszivattyúnál, egyébként a durva szűrőjét kicseréltem kamionéra, meg a finomszűrőjét is újra.
Leszedtem a visszatérőcsövet is azon nyomja visszafele az anyagot így a szűrőproblémát kizárnám.
Na szóval, a Turbója is jó, mértem 08-1.1 baros nyomást, viszont az adagolót vezérlő cső ami a szívótoroktól megy az adagolóig az lyukas volt!Megjavítva
Most egy kicsit javult a dolog de még mindég nem az igazi.Beszéltem már 3 adagolóssal is de amikor meghallják, hogy nem Bosch hanem Lucas mindegyik azt mondja vigyem máshová.Még az állítócsavart sem találom rajta ahol egy kicsit lehetne neki több naftát adni.
Válasz #99. hozzászólásra
Kösz a válaszokat, de nagyon úgy fest a turbó lessz a ludas. Hétfőn már többet tudok.Ha jók a sejtéseim változó geometriás, lehet egy tisztítástól megjavul.Majd írom a fejleményeket.
Válasz #96. hozzászólásra
Igen turbós Perkins van benne, de nem tudom, egyáltalán működik-e a turbó.Gondoltam már arra is, hogy a szívóágára beépítenék egy nyomásmérőt. Ha jól tudom kb 1.bar körüli nyomást kellene mérnem.Az is lehet, hogy rosszak a porlasztók.
Sziasztok!
Múlt héten vásároltam egy 1999-es évjáratú Manitou 730-as rakodót, keresek hozzáértő szerelőt Kiskunhalas, Szeged környékit.
Talán valakinek van itt is ötlete Problémák!:
Erőtlen, sebességeket nehezen szedi, egyidejűleg nem tud előre menni és emelni.
Érdekelne még milyen olajakat kell bele használni például a hidraulikába jó-e a sima 46-os vagy valami spéci kell bele?
Kérem aki tud segíteni írjon.
Kösz előre is.
A héten 150-et hozott a Komatsu ,mert a magtári jöcöbö kétszer is bexart(3éves),csakis a legegyszerűbbet szabad megvenni,mechanikus joy,nuku pover,mert mindent elpusztítanak a kezelők
és mennyire kell pörgetni a motorját hogy lendületes legyen a rakodás???
A régi rakodó szívó perkins volt de azt nemnagyon kellett taposni el boldogult kisebb gázokon is jól.
Voltak bérbe rakodni egy kis Caterrel meg egy nagy Johndeere rakodóval is azoknak taposták a gépészek mint állat csak süvített a szerkezet de úgy haladt igazán. Turbós motorok ugye kívánják a gáztot
powershiftes klímás joystickos, igaz a hűtőjét kitakaríthatták volna koszosan nem teccett a szememnek egyébként korrekt a szerkezet, remélem jól fog bírni túrni a kupacban meg emelni gyorsan haladósan.
Kicsit azért több mint a Tiednek a fele ára. Működik mindene, jók a gumik, motorja patent füst és különösebb kartergáztól mentes, összes olaj szűrő frissen lecserélve, rendszámmal névre írva jön majd haza jövőhéten.
Powershift váltós egyébként, 4fokozatot lehet csavarni az irányváltó kar végén.
220 hozzászólás
Válasz #119. hozzászólásra
szerintem nem.
Válasz #118
Nem hidrohajtasos a mani ?
Szerintem elbeszéltek egymás mellett. A bobiba változtatható szállítási mennyiségű, szervós dugattyús szivattyú van a meneteléshez annak horror áron van a felújítása. A manituba pedig az emeléshez van szivattyú nagy valószínűséggel fogaskerekes. Azt felújítani nem biztos hogy lehet de a fogaskerék szivattyúk viszonylag olcsók és kis szerencsével kiváthatóak más tipussal is ha a beépítés megengedi. Ha megvannak a szivattyú adatai akkor a szervo zrtnéél érdemes először szétnézni. Bolgár hidraulika dolgokat árulnak viszonylag jó áron és a minőség is jó. Fogaskerékszivattyúból nagy a palettájuk.
Válasz #116. hozzászólásra
Nekem csak egyre mondtak es a tiedbe lehet 2 szer nagyobb van
Válasz #115. hozzászólásra

Egy tömítést nyomott ki az oldalán, azért kaptuk szét, de annyira nincs semmi ellenállása a szivattyúknak, hogy nem tudom megéri-e visszarakni ilyen kopottat. Ha ennyiből kijönne a 2 még bőven megéri felújìtani a gépet. Bár nem hiányzik hogy ennyit kifizessek...
Válasz #113. hozzászólásra

ha találsz hozzá egyáltalán akkor is a gép ára lesz kb megéri inkabb a régit felujjitatni már elég jo munkákat végeznek ..... nekünk a kisbobihoz mondtak 5-700ezerft ot a menetelö szivattyuhoz de lehet cska ijesztgettek
Válasz #113. hozzászólásra

Régebbi típusu Manitou teleszkóposba nagyságrendileg mennyit kóstállhat egy pár új olajszivattyú?
Válasz #101. hozzászólásra
Jó estét!Manitouval mi a helyzet?Remélem tudtam segiteni.
Válasz #110. hozzászólásra gyártják sokfélében,valami 80ezer volt egy elektromos szivattyú annó,a mechanikus meg párezer
Válasz #109. hozzászólásra
Elképzelhető.Nekem 2001 van és ilyen tápszivattyú
van rajta.És szopatott sokáig a kis szűrő benne.
Válasz #108. hozzászólásra mienk az első 2000-res volt és elektromos volt rajta
Válasz #107. hozzászólásra
Amiről szó van az 1999 évjáratú gép az meg nem olyan új szerintem.
Válasz #106. hozzászólásra csak az ujabb gépeken nincs is ilyen tápszivattyú
Válasz #104. hozzászólásra
itt láthatod.A jobb oldali csavar alatt van a szűrő
aszem 24mm kulcs fogja.
http://automotivewaterpump.buy.xxjcy.com/iz542ed94-perkins-automotive-fuel-pumps-bcd-2697-2641a057-2641a057-images.html
Válasz #103. hozzászólásra
Kösz a tippet, egyébként Bács-Kiskun m.Kelebián van a gép.
Válasz #102. hozzászólásra
Kösz a segítséget akkor majd megpróbálom valahogy lebontani. Különben tényleg szutyok helyen van a kipufogó is meg a turbó is lábatlankodik!
Válasz #101. hozzászólásra

Hol vagy helyileg? Pest megyében, Csomádon Matyókáéknál vágják cav-lucas adagolókat. Nekem már több darabot javítottak. Eddig mind 100%os-ra sikerült.
Válasz #101. hozzászólásra
Pedig lenni kell benne egy kis "körömnyi"szűrőnek
a tápszivattyúban a szívó oldali csonkba van benne.
Nekem is erőlen volt és az volt a baj.
Istify -nek adós vagyok még egy válasszal a töltés az jó 13,6-14,1v az üzemanyagtartályban nincs nyomás.
Decsi-nek is gázolajszűrőt azt nem találtam a tápszivattyúnál, egyébként a durva szűrőjét kicseréltem kamionéra, meg a finomszűrőjét is újra.
Leszedtem a visszatérőcsövet is azon nyomja visszafele az anyagot így a szűrőproblémát kizárnám.
Na szóval, a Turbója is jó, mértem 08-1.1 baros nyomást, viszont az adagolót vezérlő cső ami a szívótoroktól megy az adagolóig az lyukas volt!Megjavítva
Most egy kicsit javult a dolog de még mindég nem az igazi.Beszéltem már 3 adagolóssal is de amikor meghallják, hogy nem Bosch hanem Lucas mindegyik azt mondja vigyem máshová.Még az állítócsavart sem találom rajta ahol egy kicsit lehetne neki több naftát adni.
Válasz #99. hozzászólásra
Kösz a válaszokat, de nagyon úgy fest a turbó lessz a ludas. Hétfőn már többet tudok.Ha jók a sejtéseim változó geometriás, lehet egy tisztítástól megjavul.Majd írom a fejleményeket.
Válasz #97. hozzászólásraSzia!Üzemanyagtartályban nincs nyomás?
Válasz #97. hozzászólásra
A tápszivattyúban van egy kis üa. szűrő,az tiszta?
Elég tróger helyen van ezért ritkán takarítják.
Válasz #96. hozzászólásra
Igen turbós Perkins van benne, de nem tudom, egyáltalán működik-e a turbó.Gondoltam már arra is, hogy a szívóágára beépítenék egy nyomásmérőt. Ha jól tudom kb 1.bar körüli nyomást kellene mérnem.Az is lehet, hogy rosszak a porlasztók.
Válasz #94. hozzászólásraTurbós Perkins motor van benne?
Válasz #94. hozzászólásraSzia!Olajból csakis a hozzávalót tedd bele(Axiál)Töltés jó?Generátor.
Sziasztok!
Múlt héten vásároltam egy 1999-es évjáratú Manitou 730-as rakodót, keresek hozzáértő szerelőt Kiskunhalas, Szeged környékit.
Talán valakinek van itt is ötlete Problémák!:
Erőtlen, sebességeket nehezen szedi, egyidejűleg nem tud előre menni és emelni.
Érdekelne még milyen olajakat kell bele használni például a hidraulikába jó-e a sima 46-os vagy valami spéci kell bele?
Kérem aki tud segíteni írjon.
Kösz előre is.
Válasz #43. hozzászólásraÉrdekelne tapasztalat a JCB-ről! Kezelési, alk katalógus van hozzá?
Manitouhoz keresek trágyavillát. Tapasztalatból melyik kisiparostól szabad venni? Hol árulnak tényleg masszívat?
Manitouhoz keresek trágyavillát. Tapasztalatból melyik kisiparostól szabad venni? Hol árulnak tényleg masszívat?
Válasz #87. hozzászólásra
A héten 150-et hozott a Komatsu ,mert a magtári jöcöbö kétszer is bexart(3éves),csakis a legegyszerűbbet szabad megvenni,mechanikus joy,nuku pover,mert mindent elpusztítanak a kezelők
Válasz #87. hozzászólásra
ha pörgeted akkor nyílván gyorsabb minden, de anélkül se tetü lassú
Válasz #86. hozzászólásra
és mennyire kell pörgetni a motorját hogy lendületes legyen a rakodás???
A régi rakodó szívó perkins volt de azt nemnagyon kellett taposni el boldogult kisebb gázokon is jól.
Voltak bérbe rakodni egy kis Caterrel meg egy nagy Johndeere rakodóval is azoknak taposták a gépészek mint állat csak süvített a szerkezet de úgy haladt igazán. Turbós motorok ugye kívánják a gáztot
Válasz #84. hozzászólásra
olyasmi,
ebbe nincs AC
igen kettesben,
Válasz #83. hozzászólásra
Éjjel kapott egy 15milist kicsit szelesen belefúllad a lexi,a finottó 4000órás 6 éves 40e juró
Válasz #82. hozzászólásra

Akkor ugyanolyan lesz mint a tiéd!?!?
powershiftes klímás joystickos, igaz a hűtőjét kitakaríthatták volna koszosan nem teccett a szememnek egyébként korrekt a szerkezet, remélem jól fog bírni túrni a kupacban meg emelni gyorsan haladósan.
Kamiont magtárban kettesben rakodtok???
Válasz #73. hozzászólásra

Á besül minden megin.... vegyé kopasz zúzót ...
Finottoo meg mire megjön 2014lesz hehe
Válasz #80. hozzászólásra
az nem olyan
viszont ilyen mint neked, van közelebb is
Válasz #78. hozzászólásra
Ok köszi!
Árpa könnyebb idén. Tavaly 2635 kg volt egy ürítés a kis domiból idén pedig csak 2450.
Válasz #74. hozzászólásra

Mjad ha itthon lesz. Addig meg menj el két faluval arrébb és nézd meg
Válasz #76. hozzászólásra
bocsi észrevettem magamtol is
Válasz #77. hozzászólásra
fajsúlytól függően nyilván, de jobb búzából 10mázsa belemegy, kukoricából 9 körül.
Árpa szerintem 7-8 lehet.
Válasz #71. hozzászólásra

Szasza a rangernek miből mennyi fér a kanalába kb ? Árpa és a búza érdekelne főleg.
Válasz #75. hozzászólásra
#71. hozzászóló új szerzeményére írtam
Válasz #74. hozzászólásra
Nincs itthon a gép ,vidéken dolgozik,nem friss szerzemény 5 éve megvan
Válasz #71. hozzászólásra

képet meg nem is raksz a szerzeményről
h, csorgassa itt a nép a nyálát
Válasz #72. hozzászólásra
Cornado,vagy finotto
Válasz #70. hozzászólásra
Aztán mire ölöd helyette a stexet?
Válasz #68. hozzászólásra
Kicsit azért több mint a Tiednek a fele ára. Működik mindene, jók a gumik, motorja patent füst és különösebb kartergáztól mentes, összes olaj szűrő frissen lecserélve, rendszámmal névre írva jön majd haza jövőhéten.
Powershift váltós egyébként, 4fokozatot lehet csavarni az irányváltó kar végén.