melyikkel lehet?
Régen voltak azok az öntvény nagy kerekek mint a JD-ken, azt miért nem gyártják már?
ahol a felnit nem az agyrl szerelted le hanem körbe a ráf alatt.
Jó nagysúly is volt meg biztosan nem tört volna az ikrekkel
Most már mindegy........
Továbbra is az a véleményem amit már régebben jeleztem....ha nem bírja nem kell, sőt tiltani kéne az ikrezését...én el is tettem őket jó mélyre a tanya egyik sarkába......
Nem a tonnás lazító alatt döglik meg, hanem amiatt mert az iker támaszkodik fel. Akár a földút, akár guminyomás, akár amiatt mert az iker új, és a belső kopott. Elég vele elmenni tíz kilométert.......
Itt a cimborámék T180-as valmettel folyamatosan dupláznak hátul, majdnem mindig rajtavan az ikerkerék és a felni is mint a papír olyan vékony, mégis bírja 5éve hiba nélkül. Pedig csak 4csattos a kerék is igaz nincs nehéz függesztett eszköz, egy 20mázsás grubber ami a legnagyobb
Nem félsz attól hogy ekkora keréksúllyal hanyatesik a trakid!?!?!?
Egyébként igen fasza munka le a kalappal!
Ha egyszer megint lesz őj traktor az erősített ikrezéshez való hátsó felnikkel fogom kérni az biztos!
legalább nehezebb lesz a gép hehe
Egy 6499 és 8650 között mekkora árban a differencia?
kb mindkettőben ugyanaz van (mellsőhídrugó légfék kockafej fronthidró tonnás orrsúly)
A nag mint írtad 130körül kezd alakulni, hát a kisebb?
Első difi nyeléről eltűnt a borda... de már vagy 3000órát így nyomott le nálam hogy mindig csak bejlágoltam. Most megérett az idő neki hogy rendbe tegyem. Nálad mi a baj?
ha már gumáztok akkor lenne nekem is egy témához kapcsolódó kérdésem: 3655ös 20.8as hátsó gumija helyett fel lehet tenni az 580/70est? Felniszélességet ne kérdezzetek, még nem jutottam oda hogy megnézzem. De ha valaki tudja hogy mekkora felniszélességtől lehet feltenni az 58/70es gumit akkor azzal az infóval is sokat segít. Azért kérdem maúgy mert van egy ilyen 50%os gumim és most találtam hozzá párját ócsóé. Csak nem akarom úgy megvenni ha nem tudom hogy biztosan jó lesz méretileg. Amúgy ami nálam van az egy 180/90es fiatról van leszedve amin gyárilag szintén 20.8as gumák vannak.
Válasz #11748. hozzászólásra
Szevasz Pisti!
Akkor gumi témában kompromisszumot kell kötnünk a lóerő miatt. Természetesen a fizika fölülír sokmindent,mert ugye azt nem lehet becsapni.
Én azt értem hogy Te mit szeretnél, más kérdés hogy nem birja az abroncs.
Az iker szerelgetése meg ekkora méreteknél neméppen életbiztosítás. Arról nem is beszélve hogy kétemberes mutatvány.A manapság megszokott kapcsos megoldásról nem is beszélve. Hosszútengelyest meg nem adnak európába.
Vmisi!
megnéztem a luxfórumot. Volt ott egy hozzászóló 6495-ről rakott be képeket, kegyetlen nagy vas orrsúllyal a fronthidrón, illetve 6,2-es IH tárcsát húzott tarlón gyűrűshengerrel maga mögött.
Ki az az ürge?
Ide nemnagyon szokott írni. Ismeri valaki?
Drenthe azért Pistabátyjád is huszonéve gépkezelő traktoros, nemcsak a laptop mögűl divatol a rendes gumikkal.
Mienken 650/65 R42 elől meg 540/65 R30 gurigák vannak.
Ősszel minig sokáig szántunk mert a két ferga tud csak ekézni aztán a kukorica aratás is sokáig szokott elnyúlni. Amikor már senki sehol semmivel nemtud szántani mi még nyomjuk váltóműszakba!!!!! Pont fain a 650-es gumi, hiddel!
Amit meg Te kérdezel az egy 300 lóerős traktor bammeg, nem pálya rá a kicsiméret.
Ha keskeny gumit akartok és jó szántó traktort akkor aztmondom egy 6499-es kell oda!
Nem akkora teljesítmény mint a 8000es, de azért 230 lópaci már nem semmi és ócsóbb is azért. Felkell dobatni rá egy fronthidraulikát nagy orrsúllyal amit ha kell tavaszi melónál rögtön ledobsz róla és kész. Erre mehetne kicsit kisebb gumi, bár én 620-tól keskenyebbet erre se...
Persze minden ott dőlik el, de a 8000-es nagy súlya és ereje elnyalja a kis gumit sokkal hamarabb mint gondolnád
170000ért már van életképes szép kecses begyes?
Húhaaa .....tudja ezt neked -7taták egyikének- a Katája??????
Vagy má nem olvasgat h. lemered írni... 1 életképesnek a tarifáját ide?
Szasza Te meg ne aludj díresek megesznek nagyon konyulsz........ harcra föl!
24488 hozzászólás
Válasz #11786. hozzászólásra
melyikkel lehet?
Régen voltak azok az öntvény nagy kerekek mint a JD-ken, azt miért nem gyártják már?
ahol a felnit nem az agyrl szerelted le hanem körbe a ráf alatt.
Jó nagysúly is volt meg biztosan nem tört volna az ikrekkel
Válasz #11784. hozzászólásra
nem adod el őket?
Válasz #11785. hozzászólásra
Szia!
Szarakszik a postám
Válasz #11784. hozzászólásra
ennél a pántnál tiltják az ikrezést.
Mintha már mondtam volna!
Válasz #11782. hozzászólásra
Hi!
Írtam emailt.
Válasz #11782. hozzászólásra

Most már mindegy........
Továbbra is az a véleményem amit már régebben jeleztem....ha nem bírja nem kell, sőt tiltani kéne az ikrezését...én el is tettem őket jó mélyre a tanya egyik sarkába......
Válasz #11781. hozzászólásra



Ezzel azt akarod kihangsúlyozni hogy kibaxott erő van a gépben!
de tudod még melyik tépte szét az ekédet!!!?!!!?!?!?!?!
Válasz #11781. hozzászólásra
Nem a tonnás lazító alatt döglik meg, hanem amiatt mert az iker támaszkodik fel. Akár a földút, akár guminyomás, akár amiatt mert az iker új, és a belső kopott. Elég vele elmenni tíz kilométert.......
Válasz #11779. hozzászólásra

Nincs olyan nehéz..........de megdöglött a tonnás lazító alatt is a szomszédban.......
Itt a cimborámék T180-as valmettel folyamatosan dupláznak hátul, majdnem mindig rajtavan az ikerkerék és a felni is mint a papír olyan vékony, mégis bírja 5éve hiba nélkül. Pedig csak 4csattos a kerék is igaz nincs nehéz függesztett eszköz, egy 20mázsás grubber ami a legnagyobb
Válasz #11777. hozzászólásra
nomeg a 40mázsás függesztett duplasoros boronád...
Válasz #11775. hozzászólásra
Napszúrást kaptál?
Válasz #11776. hozzászólásra




Ez már az erősített volt gyárilag...............csak nem gondolták, hogy itt tényleg erő is van..........
Válasz #11773. hozzászólásra


Nem félsz attól hogy ekkora keréksúllyal hanyatesik a trakid!?!?!?
Egyébként igen fasza munka le a kalappal!
Ha egyszer megint lesz őj traktor az erősített ikrezéshez való hátsó felnikkel fogom kérni az biztos!
legalább nehezebb lesz a gép hehe
Válasz #11774. hozzászólásra


Szerelőid ámultak egyet......
No meg azt mondták, hogy minőségibb a sárga........így piros festék nem kell..........
Válasz #11773. hozzászólásra
Célnak teljesen megfelel!
Ilyen lett.........


Válasz #11771. hozzászólásra
jóreggelt!
Válasz #11770. hozzászólásra

A tettes...állítólag
Válasz #11768. hozzászólásra
iker?
Válasz #11768. hozzászólásra





csak festékhiba
Ilyen volt..........
.JPG)
Válasz #11766. hozzászólásra
ár-érték arányban jobb a 8600
Válasz #11764. hozzászólásra
Egy 6499 és 8650 között mekkora árban a differencia?
kb mindkettőben ugyanaz van (mellsőhídrugó légfék kockafej fronthidró tonnás orrsúly)
A nag mint írtad 130körül kezd alakulni, hát a kisebb?
Válasz #11751. hozzászólásra

18-as felnire jó 580-650-ig minden.
Elől 540es van a nagyon nálunk és 15coll széles a felni ebben majdnem biztos vagyok. Ezekből induljál ki
Válasz #11763. hozzászólásra
max1
Válasz #11761. hozzászólásra

1-2 miller ?
Válasz #11761. hozzászólásra






Válasz #11760. hozzászólásra
Sajnos annyi nem, mint amennyit szeretnél.
Érdemesebb újat venni!
Válasz #11759. hozzászólásra
Kevés órás demo gépre mennyi jöhet le még ebből az árból?
Válasz 11758 hozzászólásra
Szerintem jól látod!
Viszont én sem vagyok gumiszakértő!
Válasz #11748. hozzászólásra
Igen , az a gond , hogy lehet nem bírná már el...
Az elméletem valszeg megdől úgy 230-250 lóerő felett , és max 10-11 tonna + kisebb függ. ekéig. Sajna...
Válasz #11756. hozzászólásra



persze arra aki 1idős honne háhhááhá
de nem lehetett kihaniiiiii
Válasz #11755. hozzászólásra

Persze hogy nincs harag!
azért legközelebb, lehetőleg mással akciózzál
ugye tudod kire gondolok?
Válasz #11749. hozzászólásra


nincs harag ugye?
csak akció tudod főnök csak az
Válasz #11750. hozzászólásra
Szia Lala!
Kb igen!
Válasz #11718. hozzászólásra

Üdv! Akkor veled. Csütörtök-péntek felé megyek is értük.
Válasz #11715. hozzászólásra
Első difi nyeléről eltűnt a borda... de már vagy 3000órát így nyomott le nálam hogy mindig csak bejlágoltam. Most megérett az idő neki hogy rendbe tegyem. Nálad mi a baj?
Üdv!
Amúgy ami nálam van az egy 180/90es fiatról van leszedve amin gyárilag szintén 20.8as gumák vannak.
ha már gumáztok akkor lenne nekem is egy témához kapcsolódó kérdésem: 3655ös 20.8as hátsó gumija helyett fel lehet tenni az 580/70est? Felniszélességet ne kérdezzetek, még nem jutottam oda hogy megnézzem. De ha valaki tudja hogy mekkora felniszélességtől lehet feltenni az 58/70es gumit akkor azzal az infóval is sokat segít. Azért kérdem maúgy mert van egy ilyen 50%os gumim és most találtam hozzá párját ócsóé. Csak nem akarom úgy megvenni ha nem tudom hogy biztosan jó lesz méretileg.
Válasz #11748. hozzászólásra
Szevasz Pisti!
Akkor gumi témában kompromisszumot kell kötnünk a lóerő miatt. Természetesen a fizika fölülír sokmindent,mert ugye azt nem lehet becsapni.
Válasz #11741. hozzászólásra
Kis vicces..............
Válasz #11737. hozzászólásra
Én azt értem hogy Te mit szeretnél, más kérdés hogy nem birja az abroncs.
Az iker szerelgetése meg ekkora méreteknél neméppen életbiztosítás. Arról nem is beszélve hogy kétemberes mutatvány.A manapság megszokott kapcsos megoldásról nem is beszélve. Hosszútengelyest meg nem adnak európába.
Válasz #11720. hozzászólásra
Vmisi!
megnéztem a luxfórumot. Volt ott egy hozzászóló 6495-ről rakott be képeket, kegyetlen nagy vas orrsúllyal a fronthidrón, illetve 6,2-es IH tárcsát húzott tarlón gyűrűshengerrel maga mögött.
Ki az az ürge?
Ide nemnagyon szokott írni. Ismeri valaki?
Válasz #11741. hozzászólásra

Lábadozok...
tegnap este túl mókásra sikerűlt...
most meg etetem a csepplyányom, öklendezem a bébiételtől
Drenthe azért Pistabátyjád is huszonéve gépkezelő traktoros, nemcsak a laptop mögűl divatol a rendes gumikkal.
Mienken 650/65 R42 elől meg 540/65 R30 gurigák vannak.
Ősszel minig sokáig szántunk mert a két ferga tud csak ekézni aztán a kukorica aratás is sokáig szokott elnyúlni. Amikor már senki sehol semmivel nemtud szántani mi még nyomjuk váltóműszakba!!!!! Pont fain a 650-es gumi, hiddel!
Amit meg Te kérdezel az egy 300 lóerős traktor bammeg, nem pálya rá a kicsiméret.
Ha keskeny gumit akartok és jó szántó traktort akkor aztmondom egy 6499-es kell oda!
Nem akkora teljesítmény mint a 8000es, de azért 230 lópaci már nem semmi és ócsóbb is azért. Felkell dobatni rá egy fronthidraulikát nagy orrsúllyal amit ha kell tavaszi melónál rögtön ledobsz róla és kész. Erre mehetne kicsit kisebb gumi, bár én 620-tól keskenyebbet erre se...
Persze minden ott dőlik el, de a 8000-es nagy súlya és ereje elnyalja a kis gumit sokkal hamarabb mint gondolnád
Válasz #11743. hozzászólásra

Annyira nem tűnt fel,hogy nem voltál....
bizti vót jobb dogod is....háhá
Válasz #11742. hozzászólásra
nemsokáig max pár agyfelqurást elsütök oszt húzás garnélába el
megvan a kedved idesegondolok napokig háháhháhhá
Válasz #11741. hozzászólásra

Szia,újra a fedélzeten???
Válasz #11729. hozzászólásra





1 életképesnek a tarifáját ide? 







170000ért már van életképes szép kecses begyes?
Húhaaa .....tudja ezt neked -7taták egyikének- a Katája??????
Vagy má nem olvasgat h. lemered írni...
Szasza Te meg ne aludj díresek megesznek nagyon konyulsz........ harcra föl!
650-es gumi simán kell egy 200 + gépre az tökéletes a barázdába is, és a duplát sem szükséges mindig felrakni.