Válasz #70. hozzászólásra
Vegyél egy Magnumhoz egy bontott nyelestengelyt,vagy lehajtást,vagy bármit töredék áron!
Erre próbáltam utalni mikor leírtam az érveimet,hogy miért a JD 4650 mellett voksolok.
És ezzel nem mondtam azt hogy a Magnum rossz ,de a JD előnyösebb.
Szerintem ha a 80-as évek traktorairól beszélünk,akkor egy jó 4650-es JD traktornál nincs jobb.
Nem szidhatok más márkákat,egy gyártót sem,mert nem ismerem azokat,de hogy ezek tuti jó,és szívós gépek az biztos.
A javítások,és az alkatrészek ára meg mindig attól függ ki-kivel,és miből javít.Úgyhogy nem minden rémhír igaz,de bele is lehet nyúlni ezt sem vitatom.
Röviden ez a véleményem.
Ezt szeretem mikor olyas valaki mond véleményt akit nem tartanak élből "elfogultnak" ,főleg mert nincs neki és mert ésszerű érvekkel támasztja alá.
Egyébként tényleg van hozzá minden alkatrész, volt is,de árban még mindig erős értéket képvisel ,ez persze függ hol gyártják .
én a jd-re szavaznék, ha egy 4650-el dolgozol egy napot, neked sem lessz kérdés.
a jd 4650 egy jó kiforrott technika
ráadásul egyre olcsóbb minden hozzá
szerintem a másikról még a fejed is fordítsd el
Nekünk a Fiat 180-90-esnek két éve, 9000 üzemóránál kiment a váltó aljában egy csapágy, akkor láttuk a belsejét, tiszta új volt. Úgy ment vissza minden, ahogy volt. Egyszer láttuk a jd váltóját belülről, alig kellett bele valami, nem telt ki 2M-ból. A Fiat egy kicsivel gyengébb, de ha azt számítom, h. ezek a gépek már sokat mentek, és nincs még 4-5 M.-m , hogy utánahajítsam, akkor én is inkább a Fiatra szavaznék, illetve mindenképpen a nyugatról behozottak között néznék szét először. Nem tudom, hol van a Fiatban sok elektronika, én még nem találkoztam vele. A JD-ben van egy kicsi.
Szerintem is ha van Fiat akkor olyat kell mellé venni.
180-80-at kizárólag!!! A 90-esnél sok az elektronikai hiba, míg a régebbi egyszerű mechanikus rendszer.
Barátomnak van 180-80-as, fillérekért vette, kellett is javítani de legnagyobb költség rá a gumizás volt, megy mint a doxa, jól bír és ikrekkel jót is fog
Köszönöm a segítségeteket, nekem pár napot dolgozna évente, ezért nagy pénzt nem termelne ki a homokos földjeimből, és az elektronika kevesebb legalább a régi gépekben .
4755 a kényelmesebb és nekem is ilyen van DE a Fiat azért félárban van ehhez mert nagy JD-ét nem kapsz öt millka alatt...
JAAAA a 25 év alatt 4,8 milliót költöttem rá összesen a szűrök,olaj,gumik, klímatöltés fagyállók ,műszaki vizsgák,adók kivételével...
Ez a téma jól eltünt évekre, nekem is van 1880-as Fiatom, de biztosítéknak akarok mellé másik hasonló erőben lévő gépet, ha szezonban baja lenne, ne álljon meg az élet amig szerelőre várok . Nézegettem JD 4650-est is, fogyasztás kb mennyivel nagyobb %-ban ugyan olyan munkában a Fiat-tól, és váltó javítás mibe kerülne JD -nál ?
AHAN !!!!!!!!!
értelek
az is jó ám :)))
baker te ilyen távolságból is kapsz kvótát
én meg aki helyben vok nem vett be:)))))))))))
a hülye köscöge !!
elnézést de nem csipem a palit
Szerintem a barna fiat is jó nekünk is van az első barnákból.Ott hátul a képen. Van a faluban mindegyikből és szerinten mindegyik jó eben a kategóríában.
88 hozzászólás
Válasz #85. hozzászólásra
Ha nem akarsz kitojni magaddal, olyat vegyél, amelyikhez találsz a környéken nem átb*szos szakit, aki rendben tartja.
Válasz #86. hozzászólásra
Mert nincs a pénztárcámhoz való.
Válasz #85. hozzászólásra

Miért nem egy másik MF?
Eltelt 5 év!Érvek,ellen érvek?
Melyiket vennétek?JD 4650 vagy Fiat 180-ast.
Sziasztok.
Én is gondolkodok valamelyik gép vásárlásán.
A 4650 akkor hány lóerős valójában? Én 160-at tudtam. Tud annyit mint az említett másik két típus?
Válasz #82. hozzászólásra
http://www.traktorpool.co.hu/details/traktorok/John-Deere-4755/2294844/
Ez meg dupláját futotta, + gumizás 1.5 milla
Válasz #81. hozzászólásra
http://www.traktorpool.co.hu/details/traktorok/John-Deere-4755/2294865/
így van. Viszont ez nagyon keveset ment. pöpecül néz ki.
Válasz #79. hozzászólásra
De azért ne felejtsük el hogy ezek nagyon jó gépek de azért már nem fiatalok és a kopások használodások csak jönnek elö.
Válasz #78. hozzászólásra
Ha megtudod légyszi közöld már velem, meg amit tudsz egyebeket is. Köszi.
Válasz #77. hozzászólásra

Igen 4755 volt. 1 darabig elvoltak vele. De aztán később mindig akkor állt műhelyben amikor a legjobban kellett volna
Válasz #76. hozzászólásra
Nézegettem, hívtam is tegnap du-tán, de nem vették fel, hangpostára váltott, így sajna nem tudtam meg az árát .
Válasz #76. hozzászólásra
Én úgy emlékszem Istvánéknak ilyen volt régebben öt kérdezd meg a mai napig sajnálja hogy eladta.
Válasz #75. hozzászólásra

ezt érdemes lenne megnézni. Gondolom 5-6 millió körül lehet, de nagyon patent-nek néz ki
A most hírdetésben fentlévő JD 4755-ök közül tud valaki infót, hogy érdemes lenne megvenni ?
5000...majdnem bánni kezdtem,de ezentúl csak hernyótalpas...
Válasz #70. hozzászólásra
Vegyél egy Magnumhoz egy bontott nyelestengelyt,vagy lehajtást,vagy bármit töredék áron!
Erre próbáltam utalni mikor leírtam az érveimet,hogy miért a JD 4650 mellett voksolok.
És ezzel nem mondtam azt hogy a Magnum rossz ,de a JD előnyösebb.
Válasz #71. hozzászólásra
ja,úgy 88 körül,csak a vasfüggönyön azok nem juttak át,csak a szarvas,kombájnba meg a domingó...
Válasz #70. hozzászólásra
talán az 55-össel
Válasz #66. hozzászólásra
A Magnumok is gurultak már akkor...
Válasz #67. hozzászólásra
A gyári az hány ezer üzemóra...
Még egy kis adalék:

Nem tudok annyi JD-t felújítani,amennyire igény volna
Ha van kész gépem,két héten belül elviszik.
Egy kis adalék: két napja volt itt egy 4755-ös gyári állapotú John Deer hirdetve ötmillióért ééés 12 órán belül elvitték...
Üdv!
Szerintem ha a 80-as évek traktorairól beszélünk,akkor egy jó 4650-es JD traktornál nincs jobb.
Nem szidhatok más márkákat,egy gyártót sem,mert nem ismerem azokat,de hogy ezek tuti jó,és szívós gépek az biztos.
A javítások,és az alkatrészek ára meg mindig attól függ ki-kivel,és miből javít.Úgyhogy nem minden rémhír igaz,de bele is lehet nyúlni ezt sem vitatom.
Röviden ez a véleményem.
Válasz #64. hozzászólásra
azért egy jó fiat is jó, csak kevés van belőle
én is a johnira szavaznék 4650-es van nekünk is,de néztem a vétel előtt olaszt is azt inkább hagyjuk,régen is szarok voltak de most.........
Válasz #62. hozzászólásra
Ezt szeretem mikor olyas valaki mond véleményt akit nem tartanak élből "elfogultnak" ,főleg mert nincs neki és mert ésszerű érvekkel támasztja alá.
Egyébként tényleg van hozzá minden alkatrész, volt is,de árban még mindig erős értéket képvisel ,ez persze függ hol gyártják .
én a jd-re szavaznék, ha egy 4650-el dolgozol egy napot, neked sem lessz kérdés.



a jd 4650 egy jó kiforrott technika
ráadásul egyre olcsóbb minden hozzá
szerintem a másikról még a fejed is fordítsd el
Nekünk a Fiat 180-90-esnek két éve, 9000 üzemóránál kiment a váltó aljában egy csapágy, akkor láttuk a belsejét, tiszta új volt. Úgy ment vissza minden, ahogy volt. Egyszer láttuk a jd váltóját belülről, alig kellett bele valami, nem telt ki 2M-ból. A Fiat egy kicsivel gyengébb, de ha azt számítom, h. ezek a gépek már sokat mentek, és nincs még 4-5 M.-m , hogy utánahajítsam, akkor én is inkább a Fiatra szavaznék, illetve mindenképpen a nyugatról behozottak között néznék szét először. Nem tudom, hol van a Fiatban sok elektronika, én még nem találkoztam vele. A JD-ben van egy kicsi.
Válasz #59. hozzászólásra

Tudjuk, neked csak a Fiat jöhet szóba
ez nekem már 10 éve nem kérdés......
Szerintem is ha van Fiat akkor olyat kell mellé venni.
180-80-at kizárólag!!! A 90-esnél sok az elektronikai hiba, míg a régebbi egyszerű mechanikus rendszer.
Barátomnak van 180-80-as, fillérekért vette, kellett is javítani de legnagyobb költség rá a gumizás volt, megy mint a doxa, jól bír és ikrekkel jót is fog
Köszönöm a segítségeteket, nekem pár napot dolgozna évente, ezért nagy pénzt nem termelne ki a homokos földjeimből, és az elektronika kevesebb legalább a régi gépekben .
4755 a kényelmesebb és nekem is ilyen van DE a Fiat azért félárban van ehhez mert nagy JD-ét nem kapsz öt millka alatt...
JAAAA a 25 év alatt 4,8 milliót költöttem rá összesen a szűrök,olaj,gumik, klímatöltés fagyállók ,műszaki vizsgák,adók kivételével...
Válasz #52. hozzászólásra
Fiat mellé ugyanolyat vennék .......
Válasz #52. hozzászólásra
Nálunk együtt megy a fiat 180-90 es, és egy 4755-ös. Fogyasztásban egyformák
Válasz #52. hozzászólásra
4755-öst nézegess
váltó pár 100-astól 4-5 misi ha mindent újra pakolsz, új cuccal
mohácson van a Gépesített Paraszt nevű kollégánk szerintem vele beszélgess, nála van hozzá szinte minden, meg ad is el feljavított gépeket
fogyasztásban nem fogsz nagy különbségeket tapasztalni
Ez a téma jól eltünt évekre, nekem is van 1880-as Fiatom, de biztosítéknak akarok mellé másik hasonló erőben lévő gépet, ha szezonban baja lenne, ne álljon meg az élet amig szerelőre várok . Nézegettem JD 4650-est is, fogyasztás kb mennyivel nagyobb %-ban ugyan olyan munkában a Fiat-tól, és váltó javítás mibe kerülne JD -nál ?
Válasz #49. hozzászólásra
igazad van
innye
Válasz #50. hozzászólásra
AHAN !!!!!!!!!
értelek
az is jó ám :)))
baker te ilyen távolságból is kapsz kvótát
én meg aki helyben vok nem vett be:)))))))))))
a hülye köscöge !!
elnézést de nem csipem a palit
Válasz #48. hozzászólásra
VETMagot termelek csak..
Válasz #47. hozzászólásra
IGEN !!!!
bár nekünk még nem volt .de látam már és vetetünk is már másnak ilyet
jó fajta
nem is tudtam hogy te csemegézzel
üdv a klubban :))
TRISTAR , ismered??????
Válasz #43. hozzászólásra
milyen fajta????
Válasz #40. hozzászólásra
Azt hordják.
Válasz #18. hozzászólásra
Szerintem a barna fiat is jó nekünk is van az első barnákból.Ott hátul a képen. Van a faluban mindegyikből és szerinten mindegyik jó eben a kategóríában.
Válasz #42. hozzászólásra
jaaaaaa, én jövőhéten küldök érte egy kaminont, de hogy mikor lessz elvetve az még nagy talány :-)
Válasz #41. hozzászólásra
A borsót kul...tól!!!!!!!!
Válasz #40. hozzászólásra
Ro-bol??? én meg Bigétöl vettem a Pétisót.
Válasz #39. hozzászólásra
Értem !!
Vetömagot már horgyák ahogy látom !!!
Válasz #38. hozzászólásra
nem, mert megfogdtam, hogy ezentúl csak szántóföldi bemutatókra megyek, mert a többi az csak mese