Gázolaj árak 607 Ft Benzin árak 590 Ft EUR 399.52 Ft USD 341.65 Ft CHF 428.08 Ft GBP 460.41 Ft

Fórum

Milyen traktort érdemes venni?

Létrehozta: Civil , 2009-07-29 13:28:26

Kedvencekhez Segítség

7052 hozzászólás
Nincs profilkép
#6502 B.Bali
2022-01-27 14:53:09

Válasz horvath.agro #6500. hozzászólásáraEgy "szántásos" technológiában hidd el jobban le volna tesztelve a géped.Nem mondom hogy nem bírná, nem ismerem. Csak ott szokott dolgozni extrém körülmények közt is a gép

Nincs profilkép
#6501 horvath.agro
2022-01-27 14:47:25

Válasz fexco #6498. hozzászólásárahát én nem tudom hogy mi volt, de csak azt hallottam az út túloldaláról hogy lefullad majd újra indít...
a forgóból kifelemenet majdnem mindig...
de itt gondolom az is benne volt, hogy azt hitték majd 40 centin viszi a 370r és hamar tette le a gépet a forgóból kifele, aztán a váltó azt se tudta hol van és lefulladt.

Nincs profilkép
#6500 horvath.agro
2022-01-27 14:44:07

Válasz B.Bali #6499. hozzászólásáraa nagy folyamatosan 85-100% motorterhelés körül dolgozik.

de erőltetve sosincs ebben tökéletesen igazad van.

Nincs profilkép
#6499 B.Bali
2022-01-27 14:38:43

Válasz horvath.agro #6497. hozzászólásáraBocs hogy bele pofázok, de a te gépeid meg mégse voltak erőltetve, ha jól olvastam a hsz- id

#6498 fexco
2022-01-27 14:35:55

Válasz horvath.agro #6478. hozzászólásárana ácsi,a ps-nél lefullad?--szószerint érted,hogy leáll a motor?
ha igen akkor annak a pilótának tudod mi kell?:falhoz állitani fejbelőni!
megindulok egy fokozatban,és ha már 1600-1500 alá esik kapcsolom is vissza,nemértem.
amúgy nálam egy -két emelkedő miatt kell visszakapcsolni,és csak 1et.
amúgy ha 1500alá esik a fordulat akkor meg már nagyon visítt.

Nincs profilkép
#6497 horvath.agro
2022-01-27 14:31:46

Válasz Dvili #6496. hozzászólásárainkább hagyd rá, van pár cvt-s ismerősöm akik sose váltanának powerre...

ja és a szervizesem aki kicsit jobban ért hozzá mint én vagy te, pár power váltót már szétszedett, de cvt nem volt még az asztalán...

a 892 után a földhözvernéd a segged bármelyik cvt traktortól...

üdv.

Nincs profilkép
#6496 Dvili
2022-01-27 14:26:42

Válasz horvath.agro #6495. hozzászólásáraJobb ha nem latsz bele anyagi helyzetembesmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup
Aki rendes szerelő az óva int fokozatmentestől.
Elmondja hogy powershiftest nyugodtan vedd meg, fokozatmentest meg engedd el.
Szerinted osztrák mért nem veszi híres steyertsmile thumbup

Nincs profilkép
#6495 horvath.agro
2022-01-27 14:16:51

Válasz Dvili #6494. hozzászólásáraszerintem neked csak szimplán nincs pénzed ilyen traktorra ezért haragszol a cvtre, engedd el. vegyél mást amit váltogatni kell az a biztos.

Nincs profilkép
#6494 Dvili
2022-01-27 14:07:59

Válasz horvath.agro #6493. hozzászólásáraLamellák közt folytonos a csúszás . Mindenki azt hisz amit akar. El kell adni dyna vt , cvt , ivt vagy épp valtra direct-et is valakiknek bocs ha kihagytam valamelyik fokozatmentest.
Üsd be cvt vagy fokozatmentes váltó működését . Google majd leírja neked.

Nincs profilkép
#6493 horvath.agro
2022-01-27 14:02:32

Válasz Dvili #6490. hozzászólásáranagyon el vagy tévedve a fomozatmentes váltót ílletően, az egy nettő hülyeség hogy kisebb gépet tud csak húzni.

hajtogatod ezt a csúszást, mi csúszik hol miben???

Nincs profilkép
#6492 Dvili
2022-01-27 14:00:41

Válasz MrPoke #6491. hozzászólásáraHidrohajtást ne hasonlítsd traktor fokozatmenteshez.
Nem egyről beszélünk.
Kombájn nem húz maga mögött 8-10-15 fejes ekét megy előre és kész.
Gazdaságokban is vannak takarmánykiosztós traktorok bontatlan tízezer órásak vajon miért?? Nulla erőlködés egy szántáshoz képest.
Mindenki olyat vegyen amire pénze van, de nagy újdonságok nincsenek. Tőlem isteníthetik fokozatmentest de életben se veszek traktorban olyatsmile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#6491 MrPoke
2022-01-27 13:50:07

Válasz Dvili #6490. hozzászólásáraSajnos nem. El vannak nagyon maradva. Egyetemen nem tanítanak már semmit. Csak papírt adnak, aztán ha dolgozni szeretnél, végezz el valami képzést....

Simán elmenne a kombájnok 10e órákat hidrohajtás felújjítás nélkül. Pedig az is mind fokozatmentes.....

Nincs profilkép
#6490 Dvili
2022-01-27 13:47:01

Válasz dnsv #6489. hozzászólásáraVan mtz-m .
Nem vk maradi sem.
De fokozatmentest nem vesz aki ért hozzá.
Régen egyetemen úgy tanították fokozatmentest az vegyen aki nem tud váltani,
kényelmes, vetéskor kardánfordulat folytonos kanyarban is , de ezzel vége is előnyének.
Csúszás folyton. 6000 óra után bármikor lehet váltócsere.
De istenítse aki akarja fokozatmentest.
Én hiszek egyetemi tanáraimnak, valószínüleg egy műszaki tanszék vezetőjének a hozzá értőt teszik meg.smile thumbup

Nincs profilkép
#6489 dnsv
2022-01-27 13:38:23

Válasz Dvili #6484. hozzászólásáraVenni kell akkor lovat, szekeret és akkor nincs gond a váltófelújítással. smile thumbup

Azt nem értem, ha ilyen maradi vagy, hogy fujj új technológia, akkor mi a bajod az MTZ-vel. Valami frusztráltság lehet egy MTZ-s ember miatt a múltadból, gondolom. Mert azt aki MTZ-t vesz azt te nyiltan hülyézed le, közbe meg rettegsz minden új dologtól. Érdekes figura lehetsz te is.

Nincs profilkép
#6488 Dvili
2022-01-27 13:36:07

Válasz Bazzs72 #6485. hozzászólásáraLegalább te megírod az igazat, ha más nem.

Nincs profilkép
#6487 MrPoke
2022-01-27 13:34:30

Válasz Bazzs72 #6485. hozzászólásáraÉn nagyon féltem a CVT váltótol. Mert az volt előttem ami az autókbol megismertem. Egy automata váltó és a köztük lévő fokozatott egy acél variátor változtatja a sebességet.
De miután utána jártam rá kellet jönnöm a Fendt nél szó sincs erről.
Viszont a JD IVT szinén egy hitvány valami, mert meghagyta a hagyományos sebességváltót de berakott egy hidro hajtást is. Így kb csak bonyolította a dolgokat.
Fokozat mentes váltó csak 2 fajtát szabad venni. Dupla axial szivattyús hidraulikus rendszert. Max egy lo/hi fokozattal. Vagy pedig elektro disel.

Én az utóbbit venném ha gyártana bárki.
Motoron 1db generátor. A kerékagyakban 1-1 villanymotor és kész....

Nincs profilkép
#6486 MrPoke
2022-01-27 13:21:03

Válasz horesz #6477. hozzászólásáraÍgy van, nagyon oda kell figyelni, mert okos az a rendszer, de ha nehéz munkát végez akkor bizony képes törni a hátulját.

Fendt CVT megoldása szerintem az eggyik legjobb. Egyszerű mint egy faék. Nincs ami elromoljon. Persze idegesítő ha elmegy valaholl a nyomás, de azért van a garancia, meg a biztosítás.
A 2db axial szivattyú/motor pedig sokat kibír. 12k óra van a 820 ban és megvan a nyomás. Megfelelő olaj és szűrő csere.

Ami nekem nagyon hiányzik a sebesség tartomány vezérlés. Nem tudom vane valami ami tudja ezt de jó lenne. :D vagy én vagyok hülye a trakihoz.

#6485 Bazzs72
2022-01-27 13:20:37

Válasz horvath.agro #6478. hozzászólásáraTöbb traktorunk van a portán. De csak egynek van IVT váltója. Sajnos úgy esett hogy eddig egy váltót kellett cserélni gazdálkodásunk alatt. Az pont a nagy JD IVT váltója volt. Ez 2021-ben történt, nettó 6 millióba került a csere Kite szakszervíz által.

Mindig féltem az IVT váltótól (Gazdatársak véleménye), mert elromlik, drága a javítása, nem való nehéz munkára, lényegesen nagyobb értékvesztésen megy keresztül a traktor eladáskor, a PS váltohoz képes 20-30 lóerőt elpazarol jellegéből adódóan...stb
Minden félelmemet leküzdvén mégis megvettük, mert azt is mondták (KITE), hogy mindig az ideális motorfordulaton dolgozik, jobb a menetteljesítménye, lényegesen kevesebbet fogyaszt, olcsóbb a vételára.

Idén Tervezünk venni egy kis JD-t, újat, kifejezetten könnyű munkára. Azt DirectDrive váltóval kértem. Mert az a tapasztalatom, hogy a munka minősége valóban jobb vele! Nem vitás. De! Nehéz munkára, szántani, lazítani stb... senkinek, de senkinek nem ajánlom. Én megszívtam, más ne tegye! Drága tudás ez.

Nincs profilkép
#6484 Dvili
2022-01-27 13:08:39

Válasz Gandhy #6481. hozzászólásáraKivéve mikor 700000 ben nem
All meg valtófelújítás egy kocsinal.smile thumbup

Nincs profilkép
#6483 Gabesz78
2022-01-27 12:43:01

Akinek 1x volt automataváltós kocsija,soha többé nem akar manuálisat.Nekem jelenleg CVT van a kocsimban.

#6482 Gandhy
2022-01-27 12:22:40

Válasz Gandhy #6481. hozzászólásárade hamarosan úgyis lefő a váltók kora, az amperszagban már nem lesz egyáltalán

#6481 Gandhy
2022-01-27 12:20:38

Válasz horvath.agro #6480. hozzászólásárakeveset jársz Pesten, napi 2 óra a dugóban araszolva és máris követelnéd az automatát smile laugh

Nincs profilkép
#6480 horvath.agro
2022-01-27 12:07:31

Válasz Gandhy #6479. hozzászólásáraautóban természetesen csakis manuális.

#6479 Gandhy
2022-01-27 11:55:44

Válasz horvath.agro #6478. hozzászólásárasportosabb autóba is csak az kérjen manuális váltót, aki tud kilinccsel előre vezetni smile lol

Nincs profilkép
#6478 horvath.agro
2022-01-27 11:38:14

Válasz Bazzs72 #6473. hozzászólásárajd esetén az ivt lehet hogy nem jobb mint a ps, de a cvt-t nem véletlen építik a 620 lovas quadtrakba.

és én a ps váltóról csak annyit tudok mondani, hogy 8370r jd a 4 méteres tigerrel ps váltóval 4x döglött meg mire a föld végére ért, mert mikor fogott egy nehezebbet a tiger a ps már azt se tudta hol van és lefulladt a picsába...

nekem a cvt meg szépen játszik a fordulattal, motorterheléssel, sebességgel de soha nem fullasztja le a traktort vagy erőlteti.

másik:
4110 steyr power váltóval 14 tonnás póttal idén lépten nyomon elakadt kuki aratáskor
én mellette a 4110 cvt-vel 18 tonnás pótot vígan húztam elakadás nélkül.

power oda jó ahol homogén a terület vagy homok van, betalálod valahova és egész nap ott megy, heterogén táblán meg lefullad ha fog egy keményebbet...

Nincs profilkép
#6477 horesz
2022-01-27 08:48:58

Azért itt olvasva a hozzászólásokat, vannak érdekes megállapítások vario váltó terén... Az azt hallottam, meg a többi hasonló véleményt el kellene felejteni. Nem mindenben értek egyet horváth-al, de én is ha lenne rá keret, csak variost vennék magamnak is. Tizen x éve dolgozok a jelenlegi melóhelyen, és már csak a varios fendt gépek maradtak, meglehet Gandhy kolléga környékén is garázdálkodtunk már...
Azt meg kell érteni egy ilyen gép már nem arról szól hogy beülök beteszem 6ba és megyek... az ördög a részletekben van, a beállításokba. Ezeket a gépeket meg kell tanulni jól vezetni és használni! Akkor sokáig hű és megbizható társ lesz. Igaz a cégnél tudok ellenpéldát is, nem kellően hozzáértő pilóták is vannak rajtuk, de ennek ellenére a 2016-os fendt gépek most lesznek cserések 8-9000 + üzemórával és motor váltó bontatlan... Pedig nálunk kapnak rendesen.
És a talajmunka oroszlán részét 2 db fendt mt végzi, 8m tiger, 12m joker, 12m köckerling és társaival, közel 6000 hektáron! 3 megyére kiterjedve, mindenféle talajon és domborzaton.

Nincs profilkép
#6476 MrPoke
2022-01-27 08:10:43

Válasz hajdugazdasag #6475. hozzászólásáraHát ha nem kapcsolsz tempomatot akkor nem mozdul a traktor. :) Legalábbis az enyém. És így van be állítva ahogy mondod szépen felemeltem az alap fordulatot. Csak nekem van, hogy magasabb fordulaton jár mert a 10% terhelésre van beállítva, és emelni a fordulatott a teljesítmény emeléshez.

Nincs profilkép
#6475 hajdugazdasag
2022-01-27 08:00:12

Válasz MrPoke #6458. hozzászólásáraamikor ilyenek a körülmények, mint amit írsz, magasabb minimumfordulatot kell megadni a TMS-nek, jellemzően, 1600-1650-et és akkor nem csinálja ezt... a többit viszont ne állítsd, tehát továbbra se fix sebesség legyen, és a felső tartományt se állítsd feljebb. ha figyelemmel követed a pillanatnyi fogyasztást látod, hogy hiába marad a motorfordulat 1600 körül akkor is csökken a pillanatnyi fogyasztás, mert a motorvezérlés is teszi a dolgát amikor kell. Amúgy ha ehhez 14% határterhelést választol ki akkor szinte mindig 1500-1700 között lesz a motorfordulatod, ami a nyomatékcsúcs tartománya, tehát itt a legstabilabb a motor, a váltó pedig folyamatosan dolgozik lejjebb-feljebb, ez a dolga...

Nincs profilkép
#6474 Dvili
2022-01-26 21:04:42

Válasz Bazzs72 #6473. hozzászólásáraEgyetértek vetni biztosan jobb vele , kardánfordulat egységes marad.

#6473 Bazzs72
2022-01-26 20:59:55

Válasz Dvili #6471. hozzászólásáraNekünk IVT váltós JD is van. Összességében az a véleményem hogy a Power Shift hosszabb élettartamú, főleg ha nehéz munkára szánják. Ez biztos! De ha nem dolgozik keményen csak vet, permetez, szállít stb. akkor nem kell félni tőle.

#6472 Bazzs72
2022-01-26 20:56:33

Válasz robert.cserepes #6470. hozzászólásáraFelénk vannak Fendt gépek. És túl gyakran vannak az Axialban javításon. Jellemzően váltó gonddal. Úgy tudom a nehéz munkát nem bírják.

Nincs profilkép
#6471 Dvili
2022-01-26 19:59:13

Válasz VW passat #6469. hozzászólásáraCsak a powershiftes egy sebességbe be és nincs váltogatás. Így örökös lesz a traktor. Lehet magyarázni bármit fokozatmentesről hogy könnyebb kezelni de ezzel vége is előnyének

Nincs profilkép
#6470 robert.cserepes
2022-01-26 13:57:25

Vélemény fendt vario 824?jó gépek?

#6469 VW passat
2022-01-26 13:11:09

Válasz horvath.agro #6460. hozzászólásáraNagyon fontos a megfelelő munkagép és a gépkezelő hozzáértése az optimális értékek eléréséhez(sebesség, munkamélység, leterheltség, motorfordulat, stb.).

Nálam nem sokat megy a gép (azt is álltalába már csak este, éjszaka, mert akkor van időm), ezért kényelem szempontjából bevállalnám, hogy minél komfortosabb legyen a munka, ne kelljen oda vissza kapcsolgatni a fokozatokat. Terhelés alatt nem igazán szoktam elváltani, megvárom míg lecsökken a terhelés és úgy váltok főleg fölfelé. Megindulok a föld végén, alig bír elfelé indulni, 10-20m emelkedő, +power 100m lejtő, -power ismét domb, +power ismét lejtő, de 50m és vége a földnek.

Környékünkön a domborzati viszonyok és a változatos talajok miatt a talajmunkás traktorokat fokozatmentes váltóról lecserélték PS váltósra. A fend már lassan kihal nagytraktorba környékünkön, sőt már egyet sem tudok.

#6468 VW passat
2022-01-26 12:47:56

Válasz Batka #6461. hozzászólásáraLehetséges, ők alkalmazottak voltak. Csak a föld végén beszélgettünk kicsit.

#6467 VW passat
2022-01-26 12:45:46

Válasz MrPoke #6459. hozzászólásáraIgen, most már van aki erre szakosodik és jelentősen olcsóbb a javítás. Ismerettségi körben még mindenkinek ennyi üzemóra körül javítani kellett, persze van kivétel, akinél még 10.000üó-nál sem kellett.
Sőt én is szemeztem egy sok üzemórás fokozatmentes váltós mindenes géppel, megmerném venni, mivel már nem 6 mFt a váltó (esetleges) javítása, de elnapoltam a vásárlást.

Nincs profilkép
#6466 MrPoke
2022-01-26 12:45:23

Válasz horvath.agro #6464. hozzászólásáraAz olyan részeken nekem sincs bajom. Azok laza földek. Itt konkrétan a 3 késes lazító 45cm mélyen, tartattva, elkapar, és megáll mikor beleérek a laposba. :D 200le
De mindegy, ez egy egyedi gond. De 12e óra és bontattlan CVT váltó rész.

#6465 mtz1221
2022-01-26 12:39:13

Válasz hajdugazdasag #6456. hozzászólásáraPedig azt hittük már valahol amerikában munkálod a 10000 hektárokat, hogy így el voltál veszve.smile oops

Nincs profilkép
#6464 horvath.agro
2022-01-26 12:33:43

Válasz MrPoke #6463. hozzászólásáraezt nem tudom, de vannak heterogen tablaim, van ahol 10 el es van hogy 20 meter utan 6 al tudom csak huzni a grubet pl, de nekem sose csinal olyat hogy visszaejti a fordulatot aztan felporog a nehezebben, nekem mondjuk 10el ahol huzza ott 1550 fordulattal megy 70% motorterhelesen amikor beleérek a nehezebb részbe ott 1750et forog 95% motorterhelesen, ha kiérek a nehéz részből akkor szépen lassan visszaejti a fordulatot.
sose fullad, sose fullad le, nem ejtegeti vagy emelgeti a fordulatot drasztikusan
rt-t mondjuk 12vel ha huzok 1550el 60%on es nehezebbe érek akkor visszalassul 10re de a fordulat marad 1550 a terhelés megy fel 80%ra például.

Nincs profilkép
#6463 MrPoke
2022-01-26 12:26:47

Válasz horvath.agro #6452. hozzászólásáraNem tudom elképzelni, hogy okosabb lenne a tied, mint egy Fendt Vario TMS. Szerintem 90% ban ugyanaz. És az sem fogja megjósolni előre, hogy a következő 1m en kétszer annyi erő kell.

Nincs profilkép
#6461 Batka
2022-01-26 11:42:01

Válasz VW passat #6457. hozzászólásáraHa közel 2x annyit etettek meg ugyanazzal a munkával a fokozatmentessel, mint a powershifttel, akkor valószínű a kormány és az ülés közt kell először a hibát keresni...

Nincs profilkép
#6460 horvath.agro
2022-01-26 11:38:03

Válasz VW passat #6457. hozzászólásáranekem a cvt sokkal kevesebbet eszik mint a poweres case ih vagy jd testvére és ugyan akkora gépeket húzunk.

jelenleg a cvt váltó rakja le legjobban az erőt a talajra, és ha valami baj lenne ahogy MrPoke mondta a legolcsóbb és leggyorsabb javítani.

Nincs profilkép
#6459 MrPoke
2022-01-26 11:25:50

Válasz VW passat #6457. hozzászólásáraEz a 6-8000 óra tévhitt... Volt egy széria amiben egy nyomócső alul lett méretezve. Sokáig váltó cserével orvosolták. De mostmár csak a csövet cserélik.

Valamint Francia, Német cégek rááltak a javításra. 1,5-2MFt ból megvan a csere. Szinte a legolcsóbban javítható váltó. Kikapod otthon szervíz nélkül, elviszed hozod a jót és mész tovább....

Nincs profilkép
#6458 MrPoke
2022-01-26 11:21:51

Válasz hajdugazdasag #6456. hozzászólásáraAttól lesz baja, hogy a lazább területen leejti a motorfordulatoz, azután mikor beleszalad a szíkfoldban, nem győz életre kelni.

Elsőnek megfullad a motor leesik a fordulat levariál, felpörget... Nem egy élmény ezeket hallani......

Ha pedig adok neki egy 1700-2200 as fordulat tartományt, és egy fix sebességet pont elveszti a lényegét a vario. Fendt TMS vezérlés van, az ennyit tud. Jó lenne valami dinamikus sebesség vezérlés is....

#6457 VW passat
2022-01-26 11:11:04

Csak egy szösszenet a fokozatmentes váltóról.
A havernak van két traki, ugyanaz a motor, lóerő (JD). Az egyik IVT, a másik powershift váltó. Az IVT váltó kényelmes, de termelékenységben nála kb. 30%-al elmarad a PS váltótól.
Az IVT váltós traktort csak azért vette, mert újat nem akart (rosszabbak mint a régiek) és tartalék, kiegészítő trakrornak vette.
Ha siet, mindig a PS váltóst használja.
Ugyanolyan méretű munkaeszközzel, mellettünk dolgozott két Fend, 826, 936, 14l/ha fogyasztással, a JD-meg 8l/ha.
Régen műszaki vezetőként sok cégnél megfordultam, álltalában azok vettek fokozatmenteset, ahol a gazda dolgozott a géppel (esetleg Fend fanok), de lóerőbe túltervezve, mert a kissebb PS váltóshoz képest talajmunkába lemaradt. Könnyű munkákhoz nagyon kényelmes de legtöbb esetben 6-8000 üó-nál váltó cserejavítás.

Nincs profilkép
#6456 hajdugazdasag
2022-01-26 10:24:04

Válasz MrPoke #6448. hozzászólásáraazt ugye tudod, hogy ez teljesen fordítva van? éppenhogy powershift az, aminek folyamatosan váltania kell heterogén körülmények között, hogy ne fulladjon meg, egy fokozatmentes gyakorlatilag bármilyen áttétellel dolgozik gyakorlatilag ugyanabban a fokozatban van, és attól hogy épp lejjebb vagy feljebb variál még nem vált semmit, mindösszesen egy hidromotor kicsit más szögben áll, illetve egy bolygóműben a napkerék kicsit lassabban vagy gyorsabban forog...

óriási téveszme, hogy a cvt váltnak attól baja lenne, hogy folyamatosan változtatja az áttételt, valójában pont ez miatt kíméli a motort és a hajtásláncot és egy beállított határértéken tartja a terhelést...

Nincs profilkép
#6455 Dvili
2022-01-26 10:21:05

Válasz HZSA #6453. hozzászólásáraMi is pont ezert vettük landinit, műtragya mindent megesz. Kivéve mechanikust. En se szeretek föld közepén nézni ha nem emelne vagy nem váltana. Mert epp egy csatlakozónal nincs kontakt

Nincs profilkép
#6454 Dvili
2022-01-26 10:18:33

Válasz horvath.agro #6451. hozzászólásáraErőgéphez képest kisebb munkagépet tesznek rá úgy örökös tehat ha 620 as gép nem 15 ekefejnel megy hanem csak kevesebbel akkor örökös lesz
360 as gepre 9 fej megy ha kevesebb azaz nincs kihasznalva mehet tobbet is mint 6000 óra a váltó. De ha maximumonvan terhelve akkor 6000 óra és csere. Köztudottak ezek. Mindenki isteníti fokozatmentest mivel hülyekre lett kitalalva. De hatranya a folytonos csúszás

Nincs profilkép
#6453 HZSA
2022-01-26 10:03:04

Válasz 72 #6449. hozzászólásáraÉvente 450 500 üzemórát , csak félek az elektronikátol mivel egy autónk 1 hete áll, laptopoznak az elektronikával ..

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Itt az áttörés a brutális aszály elleni harcban!
Itt az áttörés a brutális aszály elleni harcban!
Nulla forintos öntözés napelemmel és intelligens vezérléssel.
Módosítható-e a haszonbérleti díj? – Ezek a legfontosabb szabályok
Módosítható-e a haszonbérleti díj? – Ezek a legfontosabb szabályok
Nemcsak közös megegyezéssel, de bizonyos esetekben egyoldalúan is módosítható a...
Kubota KX027-4 / 2018 / 3041 üzemóra / Lízing 20%-tól
Kubota KX027-4 / 2018 / 3041 üzemóra /...

20.950 EUR

Önjáró lószállító 2022 évjárat Tele extrákkal
Önjáró lószállító 2022 évjárat Tele...

19.500.000 Ft

Kukorica adapter Oros Uni, 6 soros, szárzúzós eladó
Kukorica adapter Oros Uni, 6 soros,...

2.000.000 Ft

Claas Rollant 66 bálázó hálós,  széles felszedő
Claas Rollant 66 bálázó hálós, széles...

1.550.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]