horesz adatlapja

Becenév:horesz

Csatlakozott:2009-06-15 14:47:03

Utolsó belépés:2018-03-01 17:53:07

Fórum hozzászólás:796

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-07-11 10:54:57

    Válasz Bárány #46262. hozzászólására

    Minden bizonnyal címet tévesztett, mára nem hívtam... smile sweatdrop Viheted mindenestül. smile rolleyes

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-07-11 10:23:20

    Válasz Gandhy #46256. hozzászólására

    Hozzánk délutánra jeleztek esőt, ahhoz képest volt már 6 mm. Repce aratás elnapolva...

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-06-30 19:50:05

    Válasz Nyomasek Bobo #45741. hozzászólására

    7 mm eső, meg egy adag ebből szárazon...smile hammer

    jég

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-06-25 21:32:05

    Válasz Gandhy #45467. hozzászólására

    Összesen 2 mm csepergett össze, szerintem több nem is lesz. Csak egy kicsit frissült a levegő.

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-19 20:20:50

    Válasz MFM #943. hozzászólására

    Fergusont váltotta a JD? Hova került, azt szabad tudni?

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-18 21:02:46

    Válasz lac* #925. hozzászólására

    Évek óta az előírt olajcsere periódusokat csinálja a szerviz. Régebbi gépeken 500 kis szerviz, 1000 nagy, ott mindent cseréltek. Most az újaknál 600 és 1200-nél van ugyanez. Motorok köszönik szépen jól vannak. 2016-os gépek is, pedig bennük 8000 óra felé ketyeg. Most kaptak előírás szerint új injektorokat. Én miben látom, hogy nincs bajuk a kitolt szervizperiódussal? Amit te is írtál, gépeinkbe csak a szerviz által előírt minőségű olajak kerülnek (még ha drágábbak is), és prémium üzemanyagot kapnak (OMW schwehatról). Az új 942-esek MAN motorjaiba pl már nem jó az a motorolaj amit az összes többibe használunk, oda másfajta kell.

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-15 07:10:52

    Válasz Wilde #834. hozzászólására

    Steyr-ről volt szó, a case, nh más tészta világviszonylatban is sok futkos.

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-14 23:14:27

    Válasz horvath.agro #832. hozzászólására

    Nem mondta senki. De figyelmetlen voltál, kolléga már kb eldöntötte, hogy fendt gépet szeretne venni (esetleg case magnum). Plusz valahol írta, hogy az axiál elérhetőbb nekik. ( bár javítson ki a kolléga ha rosszul emlékszek. ) Szóval, itt nem azt kérdezte hogy milyen traktort kellene venni 400 hektárra, hanem hogy a felsorolt fendt gépek közül melyik lenne a jobb választás, esetleg gyakorlati tapasztalat az adott típusról.

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-14 22:37:25

    Válasz mtz1221 #814. hozzászólására

    Azért nagy szégyen lenne annak a motornak ha pár ezer üzemóra alatt tönkrement volna... Főleg az 5 cm tárcsázásba...
    Nem rosszak a steyr traktorok, meg a CNH többi gépe sem, (ezt senki nem vitatta, igaz nem egy világmárka) de minden gépet a maga helyén kell kezelni. Egy kis gazdánál megfelelő gépparkkal, odafigyeléssel sokáig hű társak.

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-14 22:30:46

    Válasz Domi.106 #812. hozzászólására

    Axiál oldalán kicsit körbenézel, kicsit több órával de van 933 is hasonló árban, mint amit küldtem 826-ost.

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-14 22:26:46

    Válasz Drisa #804. hozzászólására

    Inkább megéri egy ilyet venni, mint egy újat. Ezek általában manaxos gépek, használták 3 évig, most eladják, jön helyette a legújabb. Nagyon minimálisan alkuképesek.

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-13 21:38:53

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-13 21:34:24

    Válasz Domi.106 #795. hozzászólására

    Hát nem egy olcsó darabok az egyszer biztos, mondjuk manapság mi olcsó...? Csak újban gondolkodtok? Egy pár 1000 üzemórás manaxos használt gép azért lényegesen olcsóbb. Haver is egy ilyen manaxos 936-ost vett tavaly ősszel.

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-12 19:51:30

    Válasz Nyomasek Bobo #44735. hozzászólására

    Eddig kb Szombathelytől északra 4 mm, Sopron mellett is 4 mm.

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-09 10:16:08

    Válasz horvath.agro #5709. hozzászólására

    Nincs ezzel semmi gond. Én visszaülök az iskolapadba szövegértést tanulni, de akkor nyugodtan csatlakozz egy pár illemtan órára. Ez a kétféle vélemény van az enyém és a helytelen stílus nem nyerő. És nem megsértődni kell ha valaki szóvá teszi, hanem elgondolkozni, hogy miért is tettek ki abból a facebook csoportból... Részemről lezártam a témát, meg az offolást is, megígérem többet nem szólok! Szép napot! smile smile

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-08 16:46:55

    Válasz Mötözö #5689. hozzászólására

    Engedd el, úgy sem tudsz jót mondani... Én is csak azért néztem be ide mert láttam valaki írt ebbe a topikba, gondoltam megnézem steyr az isten megjelent-e, és nem csalódtam. :)

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-06 22:43:01

    Válasz horvath.agro #781. hozzászólására

    OK... A váltócserés traktor CVT-s steyr volt...

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-06 22:12:00

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-06 22:01:24

    Válasz envagyok2 #776. hozzászólására

    Sín ott van robog is rajta vonat... az ipari vágányt amióta én ott vagyok 1x éve nem használták. smile smile Ahol én melózok, ott semmit mert nem vásárol fel, valamennyi bértárolás van de ott más a felvásárló.

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-06 21:57:02

    Válasz horvath.agro #751. hozzászólására

    Bármelyik váltóra azt írni hogy örök darab szintén nagy butaság. Én is ismerek olyan emberkét aki steyr fan de vastagon, CNH gépei vannak a legnagyobb olyan 160 le kb. De egy a baj, az a 160le inkább 140 v még annyi se, mert ugye nem a valódi lóerőt írják ki az oldalára... Ebből következtetve nem nagyon bírja a 160-200 lovas traktorok gépeit, és így lett nála is 3000 óra és váltócsere... De persze ezt nem veri nagy dobra szinte 7 pecsétes titok.

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-06 21:51:00

    Válasz envagyok2 #772. hozzászólására

    Vasút mögötti cég? :) Ezen most gondolkodóba estem... de gyanítom a hegyfalui telepre gondolsz. Ha igen akkor még mindig ott.smile smile

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-05 22:52:27

    Válasz Batka #743. hozzászólására

    Úgy ahogy mondod, lejjebb írtam is mindegyiket emberek rakják össze, a hiba benne lehet. Ebben igazad van, de aki hozzá fér és megengedheti magának hülye lenne kihagyni az osztrák szervizt. Bár hozzáteszem a CNH vonalat is osztrák szerviz látta el, képzettségben ott sem volt hiány, inkább csak sok volt a dolguk. Amúgy az axiállal is jó a kapcsolat félreértés ne essék, Claas gépekhez ők járnak, plusz rengeteg alkatrész, olajok...stb szintén tőlük jön. Inkább úgy látom kicsit túlvállalták magukat, nagy már az a vevőkör akit ki kell szolgálni, és mire egy jó szervizest kinevelnek az idő, és lassú folyamat...

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-05 22:19:46

    Válasz Gandhy #44647. hozzászólására

    Egy húszassal északabbra a porvihar után megkarcoltuk a 10mm. smile cool

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-05 22:05:43

    Válasz ZuzoBayer #738. hozzászólására

    Örök igazság mindenki addig nyújtózkodik ameddig a takaró ér. :) Én is szívesen látnék egy efendit az udvarba, persze mint saját gép. :) De sajna aranyáron van mint írtad, de egyszer talán... :). Minden traktor elvégzi a feladatát, és mind megtalálja a helyét ezen kár is vitázni. :) Ja és ugye a saját magad egészsége megfizethetetlen! :)

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-05 21:59:52

    Válasz Batka #734. hozzászólására

    Ez így van ahogy leírod! :) mert a másik 1/3 árat behozza a szerviz később smile cool (Volt a cég életébe egy kis kirándulás CNH földre, fendt helyett 2/3 áron vett flotta, most koptak ki mert kicsit sokat álltak a műhelybe és sajnos nem csak pár szenzor miatt főbb darabokkal is gondok voltak. Ezt megelégelte a vezetés és visszatért a bajor gyártóhoz. Amúgy versenybe volt a CNH és a JD is, de végül a rugalmasság, és a fendt osztrák szervizes csapata régóta nyújtott magas minőség és gyorsaság efendi felé döntötte a mérleget, plusz az az 5 év gari se volt semmi :D )

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-05 21:50:54

    Válasz ZuzoBayer #732. hozzászólására

    smile thumbupcool
    Céges flotta:
    2x516, 4x718, 2x724, 1x828, 2x942, 2x1165MT

    (1xTD5.105, 3xT7.225 még megmaradt futkosónak, de érik a cseréjük)

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-05 20:30:43

    Válasz horvath.agro #719. hozzászólására

    Azt hittem a steyr az isten!? Amúgy azok szokták ennyire köpködni a fendt-et akik v nem mentek sose ilyennel, és mástól hallotta. Vagy mentek, de buták voltak hozzá és inkább szar gép... Ha 6000 hektáros
    nagy gazdaságban tudnak bizonyítani, és újra megveszik őket akkor a hiba máshol van. És mielőtt értelmetlen vitákba kezdünk, hogy ki mit hallott az teljesen mindegy. A kérdező leginkább olyan véleményre kíváncsi, ami gyakorlati tapasztalatból származik, nem pedig hallomásból.
    És el kell felejteni azt, hogy x v y 40 éves traktoros rutinnal van, mai modern traktorok már másfajta tudást is igényelnek, és igen kézbe kell venni azt a kézikönyvet, el kell menni a tanfolyamra (ha lehet)... stb. Ettől függetlenül, mint minden traktort ezt is emberek építik, alkatrészt emberek gyártják, tehát hibázhatnak, benne van a pakliba.

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-05-04 21:17:12

    Válasz Domi.106 #713. hozzászólására

    A kettő közül, talajra és pláne kötöttebbre 824 v erősebb tesója. Milyen gépekkel kellene boldogulnia? Terep egyenes v dombos?

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-04-08 21:28:31

    Válasz határjáró #27487. hozzászólására

    Korábban ibc-be hozták, utóbbi időbe átálltak hogy begördül a tartálykocsi, meglövi a két ibc-t és megy. Egyszerű, kényelmes, gyors...

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-04-04 22:09:04

    Válasz Gandhy #1657. hozzászólására

    Hasonló előtét lazítót már én is nézegettem a 3 méteres rt elé. De én mondjuk pont a másik kettő fajtát a 6 késest (U608) és a 4 késest (U602).

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-04-04 20:28:04

    Válasz hasutas1 #43972. hozzászólására

    A szél korábbi busszal jött, az egész hétvégét kivette... cserébe tegnap volt 2x 10 csepp. Jó volna az az 5mm is, csak valami essen végre smile sweatdrop

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-04-04 20:25:43

    Válasz .Richard. #2143. hozzászólására

    Mindig vannak újak, és egyre több ahogy elnézem smile rolleyes

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-04-04 20:24:18

    Válasz Sk Laci #2144. hozzászólására

    Hölgyek lesznek az idénymunkások smile thumbup megszoksz v megszöksz...

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-04-04 12:10:33

    Az új gazda és gazdasszony versenyzők: :)

    Bemutatkoznak a gazdák...

    És tényleg a krumpli a nyerő, most krumplis gazdasszony jelentkezett. smile rolleyes

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-04-03 19:10:48

    Válasz Gandhy #43925. hozzászólására

    Tiéd a teve farm, én átállok struccra így megyén belül nem lesz konkurencia... smile innocent csak le kell majd őket kötni, nehogy szárnyra keljenek a hasonló tavaszi szellők nyomán... smile sweatdrop

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-04-01 20:34:47

    Válasz Hús Futár #21170. hozzászólására

    Ahogy előttem is mondta a kolléga, régen az Alpok-alja volt a legcsapadékosabb rész. Az utóbbi évekbe meg rendszerint átrobog minden kósza felhő... cserébe van szél meg meleg.smile wink

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-02-07 20:58:27

    Válasz Géza15 #6297. hozzászólására

    Ha tudsz rendszámot, akkor kérd le az infókat az ügyfélkapun keresztül. Ott elég sok mindent megtudhatsz az előéletről is.

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-01-06 23:02:53

    Válasz szanberg #5893. hozzászólására

    Egy ilyen 140 lovas gépnek nem kicsi a 80 literes szivattyú? Az úgy elég karcsúnak tűnik, azért 110-est tehettek volna rá alapból.

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-01-05 21:20:49

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-01-01 14:30:08

    Válasz horvath.agro #12142. hozzászólására

    Ha jól dolgozik, használható notill-be akkor miért adod el? Mit tud v épp nem tud ami neked kell? smile smile

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-01-01 10:35:27

    Válasz tudatlan20 #5570. hozzászólására

    smile thumbup
    Én úgy látom mindenkinek a saját gépe a tuti! smile oopssmile sweatdrop

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-01-01 10:21:21

    Válasz Mihály #5563. hozzászólására

    Egyetértek! smile smile Aki ide jön ebbe a topikba az nem azt szeretné olvasni hogy melyik traki melyiket nyomta le meg hogyan jött ki a trágyából a másik meg nem... Idejön, beírja szeretnék venni egy 100 lovas traktort 50 hektárhoz. Mindent csinálna vezérgép lenne. És akkor jön xy emberke nekem van egy ilyen trakim ez és ez volt vele ennyi ideje használom, nagyon tetszik meg vagyok elégedve ajánlom. Jön egy másik emberke: nekem ilyen gépeim vannak, ezzel már volt több gond annyira nem volt jó vétel, legközelebb mást vennék.
    De és jön egy harmadik aki lefikázza az első kettőt hogy azok szarok nekem ilyen van az mind megeszi azokat a ... na erre nincs szükség! Ezt nem kérdezte senki a harmadik emberkétől hogy véleményezze az előző kettőt.

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-01-01 08:26:46

    Válasz horvath.agro #5555. hozzászólására

    Szerintem itt az összehasonlításnak alapból nincs sok értelme, felesleges... Ez a fórum nem azért van hogy erőszakkal megváltoztassuk az emberek véleményét. Ha ő mtz-t szeretne hát vegyen, hogy miért!? lényegtelen az tetszik neki, úgy gondolja megfelelő neki. Ha kikéri a többiek véleményét, hisz fórum miért ne. Mindenki elmondja leírja, de nem úgy ahogy sok sok oldalon keresztül ment, ez szar az is, ez megeszi senki nem kérdezte. A legrondább autót is van aki megveszi, de hogy kinek mi a ronda az megint más tészta, neked ronda neki szép és tetszik nem a te v más dolga hogy lebeszéld róla. Pro és kontra. Mindenki eldönti saját maga,hogy úgy is azt vesz amit ő gondol. :)

  • Ugrás a témához » horesz | 2021-01-01 01:00:06

    Válasz horvath.agro #5543. hozzászólására

    Azért azt tudod, hogy ez jó reklám duma... az összes ugyanazon a gyártósoron készül 4 hengeres és kisebb társaik Ausztriában. (mielőtt kételkedsz, személyesen láttam, voltam a gyárba nyílt napon...) 6 hengeresek Angliába, a még nagyobb T8 és T9 meg USA-ban készül.
    Nem akartam beleszólni, de ha már tényekkel meg számokkal dobálózunk azért a kis steyr 4 henger (v három?) és 3,4 literes motor ahogy írod, nem veszi fel a versenyt a 1221-es beloval a maga 6 hengeres 7,1 literes motorjával...nem egy súlycsoport és döntsenek a számok ha már ragaszkodtok hozzá! De ettől független mint mások is mondták, van amivel egyet értek az írásaidban. :) Remélem nincs harag! :) BÚÉK! :)

  • Ugrás a témához » horesz | 2020-12-30 23:59:56

    Válasz matyi6506 #5459. hozzászólására

    Lehet benne annyi, a cégbe a 9230as case kombájnok hátsó kerekei is fel vannak töltve. Mivel a nagy adapter + a rövid mivolta miatt bólogatna főleg tele magtartállyal... Ott is kb 4-500l/db és sajna gyakran kapnak defektet, a cseréhez rakodógép kell mert marha nehéz tőle a kerék. Az anyag meg masszívan korrodálja a felnit, meg minden fémet, plusz volt szerencsénk mikor az uton kapott defektet kifolyt a lötyi, na ahhoz képest a jeges út sehol sincs.

  • Ugrás a témához » horesz | 2020-12-02 22:49:02

    Válasz später77 #4350. hozzászólására

    Árpába is beköltöztek, repce volt tervbe. Kapott egy rt, majd havertól elkértem a Dondit azzal megjártam, majd elvetettem a repcét. Most ott tartok, hogy hatalmas több m2-es foltokba letarolták a repcét... több tucat helyen. Igyekeztem nem sokat bolygatni a talajt, de valamit ki kell találnom mert csak rosszabb lesz :/

  • Ugrás a témához » horesz | 2020-10-20 22:56:42

    Válasz Hús Futár #26691. hozzászólására

    Írtam pm-be.

    Sok nincsen augusztusba érkezett a gép, akkor minden tarló le lett futva vele. Ha megvan az optimális sebesség, és nem atom szárazba húzod mindent visz. Igen, idő szűkébe voltam, így gabonáknak ezzel csináltam magágyat. Nagyon jó földet csinált, kellően nedves is volt, kicsit talán túlságosan is, de nem kötött be semmi rajta. Sima csúszócsoroszlyással gond nélkül el lehetett volna vetni. Majd éjjel kaptunk 50+ mm esőt egy zuhéba, azt hittem adtam a sz.rnak egy pofont úgy leverte. De végül nem kellett újra járni, forgóborona a kérget a tetején feltörte elkeverte és ott volt az első osztályú magágy... ment is így bele a gabona.

  • Ugrás a témához » horesz | 2020-10-20 21:47:46

    Válasz Hús Futár #26688. hozzászólására

    Sokáig én is keresgéltem, végül a kedvezőbb árfekvés miatt lengyel gépfronton keresgéltem. Rolmako tetszett szintén, bár ugye lengyelek közt egy drágább kategória... végül szerencsésen sikerült megcsípni egy szinte új függesztett 3m U671-est, jó áron. 620as lapokkal, ékgyűrűs hengerrel. Első szezonját dolgozta nálam, mindent takarított repcétől gabona tarlón át a napraforgóig, szépen aládolgozta. Kukorica még hátra van de ott is ki lesz próbálva. smile smile Ja és az odaírt 2120kg megvan...

  • Ugrás a témához » horesz | 2020-10-20 21:27:44

    Válasz Hús Futár #26685. hozzászólására

    Ő fog boldogulni a tárcsával is? Melyik Rolmakot nézted ki? smile smile

  • Ugrás a témához » horesz | 2020-10-11 23:30:02

    Válasz Nyomasek Bobo #2343. hozzászólására

    Észre veszed elég ha hátra nézel, kupacol és vonszolja magával végül már a földet is túrni fogja ha nem foglalkozol vele... de ha normális volt a vetést megelőző talajmunka és rendesen elkeverte a szárat akkor nincs hiba.
    De kisebb gazdaságban van létjogosultsága egy ilyen gépkapcsolatnak, főleg olyan embernél aki munka mellett csinálja, időt takarítasz meg. Nekem bevált, ha cserélek max a vetőgép tárcsás lesz...

Fórum szabályzat
Elolvasom »


Fórum súgó
Elolvasom »

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]