Nekem az a véleményem, hogy nem! Mikor az IH-t vettük, akkor 22 misi volt a 7810-es, az IH pedig 13. Egyszerűen ekkora árkülönbséget nem hoz be a JD. De az biztos, hogy a 7x00-7x10 széria király volt a maga nemében. Egyetlen baja az volt, hogy kicsi volt az önsúlya, de a nyúzást azt bírta, az tény.
Az IH-n egy váltó lamellacsere volt, az is megelőző jelleggel, a motoron egy kartell-tömítés csere, ja meg idén kifeküdt a klímaszivattyú és cserélni kellett a hidraulika vezérlő egy emeletét, + néhány apróság, de az árkülönbségnek ez csak a töredéke. Persze feltéve, hogy normálisan van kezelve, a JD jobban bírja az abnormális kezelést. A rugózott híd az IH-nál sajna nem az ipari termelés csúcsa, a jd-t nem ismerem.
Válasz #357. hozzászólásra
jd 6000,7000 több
stx 380
bühler435
jd750a
jd 17akárhányas kukivető
ezek jelenleg vannak nekik de szinte minden volt nekik már amiket eladtak mert szétment vagy elégedetlenek voltak vele.
talajgép 1 terrano 6m,1 cousins 7 késes lazító 1 simba lexacon tárcsa.
Válasz #355. hozzászólásra
Az elmult napokba haveroméknak csináltam repceföldeket a 155 el,kifeküdt a tm 190 esük váltója 3000 körül volt benn.A 190 1 ótvar gyakorlatilag eladhatatlan,nem számítják be semmibe se.Megmondták nekik hogyha kisebb vagy nagyobb lenne akkor simán bevennék de 190 nemkell senkinek.Van itt 1 külf. cég fokozott használatban vannak náluk a trakik,itt lemérhető mi a jó meg mi nem.Ami 3 évnél többet kibir náluk az fasza gép,a jdk mind elmentek ennyit de már szakadnak meg azok közül is.
Szerintem az a rossz hírű az egy másik széria. Ezt itt gyártják a szomszédban az osztrák sógorok. A tm-et meg az mxm-et angolban nyomták egy szalagon a két trakit, azt még láttam is. Tm-em az van azt ismerem, ránézésre sokkal jobb a puma, minőségibb összeszerelés, ezt is volt szerencsém megnézni st. valentinban. A tm-től nem vagyok elájulva, pedig eléggé kelendőek még használtban is. Itt volt egy 18090-es fiat és lecserélték egy tm-190-esre, és állítólag az öreg fiat jobban húzott, mint a tm.
Ami a jd mellett szól így kapásból elsőnek az a rugg. hídja. Ha a case-nek a tm-es rugg. hídja van az akár ne is lenne, mert olyan semmitérő.
Akkor meg :PPPP Lesz...m , csak egy tipp volt valakinek ha már erről szól a topic... Inkább megyek holnap felétek strandolni és majd jól megnézem magamnak hogy termeltek arra!!!:)
csak addig amíg meg nem láttam az ápolónőt amelik ajtót nyitott a sűrgőségin...a vérzés elállt...de csak azért mert máshol volt szükség a véremre...:)))
ha már balesetezünk enegem a levehető kerekű sigma öntöződobnak a kereke nyomott fejbe leszedés közben.hajnalba már ott ültem a sűrgőségin varatokra várva...pedig azt hittem nincs keményebb dolog a fejemnél...tévedtem...:))
Én 3 hete a Mazda bt 50-es platóján vittem egy munkahengert,amiből kifolyt egy kevés olaj.Le akartam mosni,felmásztam a platóra,belocsoltam brigeciollal,le akartam lépni és azzal a lendülettel nekiestem a plató szélének,onnan le a földre. Irány röntgen,ott megállapították,hogy a felkarcsont végéből lepattant egy darab. Azt mondták nem tudnak vele mit csinálni,pihentessem. Most már fel tudom emelni a karom.
Válasz #310. hozzászólásra
Az nem semmi . Egyik ismerős meg úgy járt hogy a garázsban javította télen a kuki adaptert és észre vette hogy a kazánnak kimozdult a füst csöve , amit meg is igazított de az asztalról lefele jövet hanyatt beleesett az adapterba aminek a törő hengerei kovoltak véve és neki döntögetve az adapternak . Egyik törőhenger malacfarka eltört két bordáját amit a sürgősségin ne, vettek észre így saját felelősségre haza engedték két nap múlva vissza ment mer t még feküdni se bírt akkor derült ki hogy eltört a két bordája és az egyik megszúrta a tüdejét is .
7061 hozzászólás
Válasz #353. hozzászólásra
A JD fanoknak biztosan , de amúgy nem... Persze a Fend sem... Sztem manapság az IH a legjobb ár érték arányú gép 150-től felfelé...
Válasz #353. hozzászólásra
Nekem az a véleményem, hogy nem! Mikor az IH-t vettük, akkor 22 misi volt a 7810-es, az IH pedig 13. Egyszerűen ekkora árkülönbséget nem hoz be a JD. De az biztos, hogy a 7x00-7x10 széria király volt a maga nemében. Egyetlen baja az volt, hogy kicsi volt az önsúlya, de a nyúzást azt bírta, az tény.
Az IH-n egy váltó lamellacsere volt, az is megelőző jelleggel, a motoron egy kartell-tömítés csere, ja meg idén kifeküdt a klímaszivattyú és cserélni kellett a hidraulika vezérlő egy emeletét, + néhány apróság, de az árkülönbségnek ez csak a töredéke. Persze feltéve, hogy normálisan van kezelve, a JD jobban bírja az abnormális kezelést. A rugózott híd az IH-nál sajna nem az ipari termelés csúcsa, a jd-t nem ismerem.
Válasz #358. hozzászólásra
A 7000 jd-knek mi a vége ??? 10? 20? 30?
Válasz #357. hozzászólásra
jd 6000,7000 több
stx 380
bühler435
jd750a
jd 17akárhányas kukivető
ezek jelenleg vannak nekik de szinte minden volt nekik már amiket eladtak mert szétment vagy elégedetlenek voltak vele.
talajgép 1 terrano 6m,1 cousins 7 késes lazító 1 simba lexacon tárcsa.
Válasz #356. hozzászólásra
Akkor mik is vannak a szomszédban ??????
Válasz #355. hozzászólásra
Az elmult napokba haveroméknak csináltam repceföldeket a 155 el,kifeküdt a tm 190 esük váltója 3000 körül volt benn.A 190 1 ótvar gyakorlatilag eladhatatlan,nem számítják be semmibe se.Megmondták nekik hogyha kisebb vagy nagyobb lenne akkor simán bevennék de 190 nemkell senkinek.Van itt 1 külf. cég fokozott használatban vannak náluk a trakik,itt lemérhető mi a jó meg mi nem.Ami 3 évnél többet kibir náluk az fasza gép,a jdk mind elmentek ennyit de már szakadnak meg azok közül is.
Válasz #354. hozzászólásra
Szerintem az a rossz hírű az egy másik széria. Ezt itt gyártják a szomszédban az osztrák sógorok. A tm-et meg az mxm-et angolban nyomták egy szalagon a két trakit, azt még láttam is. Tm-em az van azt ismerem, ránézésre sokkal jobb a puma, minőségibb összeszerelés, ezt is volt szerencsém megnézni st. valentinban. A tm-től nem vagyok elájulva, pedig eléggé kelendőek még használtban is. Itt volt egy 18090-es fiat és lecserélték egy tm-190-esre, és állítólag az öreg fiat jobban húzott, mint a tm.
Ami a jd mellett szól így kapásból elsőnek az a rugg. hídja. Ha a case-nek a tm-es rugg. hídja van az akár ne is lenne, mert olyan semmitérő.
Válasz #353. hozzászólásra
nem gondoltam volna , hogy ekkora az árkülömbség köztük
a puma az nem a rosszhírü TM190 alapjaira épül?
Szerintetek egy mai Jd 7830 vagy 7930 megér-e 30.000 euróval többet(cca. 8,2 milla forint), mint egy case puma 195 vagy 210 ????????
(A ferga meg a jd egy árban van durván.)
Válasz #351. hozzászólásra
KI TUDJA HA FUTJA AKKOR MÉG UGY IS :dd
Válasz #349. hozzászólásra
de a felével már biztos nem lennél olyan imponáló
Válasz #347. hozzászólásra
PERSZE Ö DÖNTI EL UGYIS !!
Válasz #345. hozzászólásra
na ha ezen múlik a csaj akkó nem ke...
Válasz #347. hozzászólásra
OKÉS !!!!!!!
JÓ IDÖ LESZ RÁD .DDDDDD
Válasz #342. hozzászólásra
Akkor meg :PPPP Lesz...m , csak egy tipp volt valakinek ha már erről szól a topic... Inkább megyek holnap felétek strandolni és majd jól megnézem magamnak hogy termeltek arra!!!:)
Válasz #345. hozzászólásra
AZ NAGYON .DDDDDDDDDDDD
MÁST KELENE INKÁBB HEGYEZGETNI .
Válasz #344. hozzászólásra
Jah!
Szívás lenne, ha levágna 1 darabot az uborkából, és össze jönne a csajjal :)))
Válasz #343. hozzászólásra
CSAK NE LEGYEN VÉSZESEN KOMOLY :DD
Válasz #341. hozzászólásra
remélem történik velem valami baleset a közeljövőbe...:)
Válasz #340. hozzászólásra
A POWER APRÓPÉNZ 2 MISI :)))))
A RÁBA VISZONT LEGALÁBB JÓ NÉZ KI FRISS FESTÉSSEL IS A FIAT MEG NEM
Válasz #339. hozzászólásra
Ne szomorkodj!!!!!
Hosszú még az idő télig, még megsérülhetsz sokszor, hátha!
Válasz #296. hozzászólásra
Jobban járna , pláne ha kiesik alóla a power váltó.... Húzós lenne. A Rába is újra festett!!!:):):)
Válasz #338. hozzászólásra
hát én nem örűltem ennyire neki...pedig nagyon felkészűltem hogy körbeudvarlom a csajt...mindent megterveztem...hát mindhiába..:(
Válasz #337. hozzászólásra
háááááááá
NA EZ MÉG JÓBB .DDDDDDDDDDD
Válasz #336. hozzászólásra
de tényleg nagyon jó buxa volt...alig vártam már hogy mehessek vissza varatszedésre...de rábactam...egy dagatt nyanya nyitott ajtót...:(
Válasz #335. hozzászólásra
HAAAA :dd
EZ JÓ:))
Válasz #334. hozzászólásra
csak addig amíg meg nem láttam az ápolónőt amelik ajtót nyitott a sűrgőségin...a vérzés elállt...de csak azért mert máshol volt szükség a véremre...:)))
Válasz #333. hozzászólásra
NA AKKOR VOLT EJNEBEJNE GONDOLOM !?
Válasz #332. hozzászólásra

ez volt a tettes..:(
ha már balesetezünk enegem a levehető kerekű sigma öntöződobnak a kereke nyomott fejbe leszedés közben.hajnalba már ott ültem a sűrgőségin varatokra várva...pedig azt hittem nincs keményebb dolog a fejemnél...tévedtem...:))
Válasz #329. hozzászólásra
azt meséltem, hogy 1x megvágtam magam borotválkozás közbe?
Válasz #329. hozzászólásra
:DDDDDDD
Én meg megkarcoltam a karomat mikor a jd-be raktam befele a dőrzsbetéteket!!!!!!!
Na volt ám jondérország kúrva anya!!!!!
NA MI VAN ITT ??
MINDENKI HADIROKKANT :)
Válasz #318. hozzászólásra
még jó hogy a papucsból,és nem a lábodból folyt a vér...
Válasz #321. hozzászólásra
Az orbetéten van egy kiálló vas,ami szeli a barázdafalat.Na abba.
Válasz #304. hozzászólásra
Hello
Remélem mielöbb meggyógyulsz.
sokat feküdni és nem erőltetni MÉGVÉLETLEN SE!!!
Mielőbbi jobbulást minden lesérült gazdának.
Válasz #322. hozzászólásra
ja, hát én csak úgy ész nélkül nem iszok....
Válasz #320. hozzászólásra
Mi a faxnak kell mindennek az értelmét keresni...
Válasz #318. hozzászólásra
az jó kopott eke!!
Válasz #319. hozzászólásra
annak mi értelme????
Válasz #318. hozzászólásra
Én általában józanul dolgozom.)))
Válasz #317. hozzászólásra
Én kb.2 hete az ekébe léptem bele,úgyhogy folyt a papucsból a vér.
Waze, táppénzre mentek mire kezdődnek a melóhegyek!
én meg megvágtam az ujjam, és véres lett a kukadapter.
Válasz #314. hozzászólásra
Az is fasza .
Én 3 hete a Mazda bt 50-es platóján vittem egy munkahengert,amiből kifolyt egy kevés olaj.Le akartam mosni,felmásztam a platóra,belocsoltam brigeciollal,le akartam lépni és azzal a lendülettel nekiestem a plató szélének,onnan le a földre. Irány röntgen,ott megállapították,hogy a felkarcsont végéből lepattant egy darab. Azt mondták nem tudnak vele mit csinálni,pihentessem. Most már fel tudom emelni a karom.
Válasz #310. hozzászólásra
Az nem semmi . Egyik ismerős meg úgy járt hogy a garázsban javította télen a kuki adaptert és észre vette hogy a kazánnak kimozdult a füst csöve , amit meg is igazított de az asztalról lefele jövet hanyatt beleesett az adapterba aminek a törő hengerei kovoltak véve és neki döntögetve az adapternak . Egyik törőhenger malacfarka eltört két bordáját amit a sürgősségin ne, vettek észre így saját felelősségre haza engedték két nap múlva vissza ment mer t még feküdni se bírt akkor derült ki hogy eltört a két bordája és az egyik megszúrta a tüdejét is .
Válasz #310. hozzászólásra
Az car ügy :(
jobbulást!