Ez az, hogy olyan hülye gépparkunk van. Nagyon sok munkagépünk van a felsoroltakon kívül is. Szinte az összes technológiára bevagyunk rendezkedve. És az a baj, hogy az erőgépeket nehéz összeválogatni hozzájuk.
Ott a Rapid is. Azt minden gond nélkül vinnék a 7R-ek. Szerintem az elé tenni egy 8R-t pocsékolás. Van egy 7530 Premiumunk. Szerintem az is vinné, igaz még nem próbáltuk. De mikor vetés van a 7530 is vet egy 4m-es Lemkennel. Akkor ott van az NZ Aggressive. Annak is bőven elég lenne egy 7R. Ahogy a Carriernek is elég. A lazítónak is elég lenne egy 7R mert. Lazább talajokon bírná. Kötöttebbekre meg menne a vezérgépünk az Agrisemmel. Az ekének meg a Swift-nek kellene leginkább a 8R. Az ekét meg keveset használjuk, évről-évre egyre kevesebbet szántunk. Ha meg nagyon szántani kell vele akkor az utolsó ekefejet levesszük aztán megy 6 fejjel. Azt már csak elbírná valahogy a 7R. Akkor szinte oda lyukadok ki, hogy csak a Swift elé kellene a 8R. Az elé viszont nagyon. De ha meg azt eladjuk és veszünk egy 2méterrel kisebbet akkor pont azt a tulajdonságát szüntetjük meg amit szinte legjobban szeretünk, hogy lehet vele haladni.
2004-es évjárat, 9700 órával.
Olyan nagy bajai nem voltak. A legnagyobb javítás egy teljes motor generál volt.
Nem is az a baj vele, hogy sokat kellet szervizelni hanem az, hogy majd most már sokat kell szervizelni.
Azért már minden részén lehet érezni, hogy kopik. Csapszegek, csapágyak, fogaskerekek. Minden.
Akkor félő, hogy lassan a váltója is szétfordul. Hátramenetet nem mindig veszi be. Azt már semmi esetre se szeretnénk megvárni. Akkor ha jövőre is beakarjuk fogni már egy garnitúra új gumit is felkellene rá rakni. Hátra mindenképpen, de előre is kellene.
Akkor pár hete olyat csinált, hogy menet közben leállt. Aztán beindult egyből újra, de mégis csak valami miatt leállt.
Jó gép, szeretjük nagyon, de ennyi elég neki. Bátor ember lesz aki majd bemeri vállalni használtan
Őszintén Magyar gazdának, vezérgépnek nem is szívesen adnám el. Nekem ne szidja senki az anyámot miatta.
Szerintem minimum egy 8295R-t vegyél!!!
Ezek nagy eszközök súly és lóerő is kell eléje.
A carrier meg rapid nem nagy etwas, az NZ-sem önmagában de a lazító főleg meg a 7fejes eke azért kemény történet...a swift-ről nem is beszélve
Többek által ismert ember nyilatkozik úgy, hogy az új 8260R nem tud többet mint a jóöreg 8210 szóval valami nem tiszta ezeknél a lóerőknél.
Hát pontosan az, hogy a régi több volt vagy legalábbis annyi amit kiírtak rá, az új meg kevesebb és eleve lágyabb.
Hogy ne érjen meglepetés minden féle képpen kérj demót mielőtt megveszed. papiron erősebb de a vonóereje kissebb mint a régebbi azonos lóerejüeknek .
8220 nak 1003 Nm a nyomatéka 1200 fordulaton míg a 8260 R nek 1217 Nm de 1500 on ...na itt a trükk......
Egy 8220-at váltana. Ezt már muszáj cserélni. Öreg is meg az üzemóra is sok már. Kidolgozta ez már az árát.
Hogy-hogy erősebb egy 8210 mint egy 8260R?
Ezeket a gépeket a Swift kivételével simán vitte a 8220. A Swift sok talajon keményen megfogta azért.
Azért gondolom, hogy elég lenne talán egy 7260R mert igaz, hogy könnyebb gép (ahogy mondod kb 4t-vel) de viszont erősebb.
Szerintem meg ráirják hogy 200 hp és nem lök ki csak x g szenet óránként ezáltal teljesíti a normákat , közben meg közel sincs a 200 hoz és ezért lök ki csak annyit.
Nem kell ide semmilyen rosszallĺs. Csak 1jo pčlda Van 2 emberne 10-10ha széna renden,közös gčppark, a hazug meteurolňgia meg elkezdi josolgatni a 7es esöt délutŕntňl. Kičt csin elöbb sorsot hůznak? Az a tiszta,ha megveszed magadnak,mčgha egy ňcska szar is. Ami meg nem megy valaki megcsinŕlja bérbe. Mŕs egy közös eszterga a szinbe mint egy betakaritogčp,szŕmtalan kitettsčggel.
Mi az oka hogy az új traktoroknál feltüntetett lóerő a valóságban közelében sincs a valóságnak? Vagy ez gyártó specifikus? Természetesen névleges teljesítményt nézek...
Ehhez tudni kellene hogy eddig milyen traktor húzta.Mennyi a különbség a 7r és 8r között? Azt tudom,hogy tonnában majd 4 gondolom ez euróban is kb 40 ezer. Azt tudnod kell,hogy a 8260 r nem erősebb mint egy 14000 órás 8210 es, vagyis ha 8 ast veszel akkor nagyobbat vegyél.
Nekem volt Jumz8270 de azon üvegszálas gépháztető volt meg más fülke keret nélküli üvegekkel.Ennek ugyanolyan a fülkéje meg a gépházteteje mint a 65-ösnek de a sárvédők már mások.Amit itthon forgalmaztak 8270 kóddal az csoportváltós 4előre egy hátra és háromfelé tudod felezni,difizár taposós volt ja és azon volt turbó.
Igen ugyan az Nincs erő szab, 540 a fordulat.A hidraulika nagyon kényelmes kézre esik.A vezértömb meg mtz és a munkahenger is az . A kényelem meg megint azonos nem John Deer ez
Válasz #2593. hozzászólásra
hány órával adtad el?menyivel ment?a hidrolika sima egy karos vagy szabájzós volt?az is ugrált mint az emtz az rossz uton?a hidrolika munkahenger hanyas volt milyen gyorsan emelt?kardán 540en mekora fordulaton ment?a motornak mekora fordulatja volt
Nem az a váltó a sebesség se az ,kevesebbet eszik .mint az mtz és szebb hangja van A hidraulika kar az enyémben az ülés mellett volt jobb oldalt a vezértömb ,meg kint hátul a fülkén!!
Válasz #2590. hozzászólásra
ugyan az a váltó mint az emtézébe vagy csak hasonló?,a difije az emtzéé vagy milyen,menyit zabált a motor?hogy indult télen?
Mondom ,hogy jó a sebesség úgy van ,mint az mtz-be csak más az erő átvitel a terepet nem is használtam benne csak ritkán felező nincs. Nekem első kerék hajtás nélküli volt azért adtam csak el, amúgy sose váltam meg volna tőle
Sajnos ez itt nem megy ,dolgoztam pár hónapot Izraelben egy Moschaw-ban ezek 1000-2000fő körüli faluszerűségek ahol szinte mindenki mezőgazdasággal foglalkozik (virág,zöldség,fűszer,HALTENYÉSZTÉS!!!medencében) van saját orvosi rendelő bolt minden amit akarsz.Közösen raktároznak szállítanak stb. targoncát pl. nem vesz mindenki külön hanem kb.10gazda használ egyet amit közösen vettek de szépen beosztják ki mikor használja a hűtőház dettó.Saját benzinkútjuk van mert az üzemanyagot is közösen veszik jelentős kedvezménnyel.Na valami ilyesmi kéne nálunk is.Voltak itt nálunk is próbálozások pl.6szőlősgazda összedobott pénzt új traktorra meg gépparkra de csak a veszekedés lett belőle.Apró dolgokat egy haverommal mi is bartellozunk de a nagyobb dolgokba ez már nem megy ez sajnos magyarország itt sajnos szeretik az emberek átbaszni egymást.
Válasz #2584. hozzászólásra
Összefogásról írsz ez szép és jó de ez lett szétverve ez itt a lényeg.Összefogás itt nehezen fog menni mert mindenki a saját érdekét nézi.
igazából nem értem a gazdálkodókat.
mondjuk a fakitermelőket sem.
mindkét ágazatban komoly probléma a drága masinák beszerzése,
mindkét ágazatban azért vannak nagyok akik új gépeket vesznek, és pár évente azért cserélődik is ami van.
miért nem alakítanak ki érdekszövetséget, hoznak létre egy marginális , önfenntartásra elegendő profittal rendelkező közös felvásárló kft-t vagy más céget, és hoznak be közvetlen a gyártótól csoportosan új gépet?
incsen kupec, és úgy olcsóbb is.
ugyanakkor a használt , vagy már nem használt masináikat egymás közt vagy másokkal értelmes áron eltudnák boltolni.
arról nem beszélve hogy lehetne közös alkatrész beszerzés is.
biztos vagyok benne ha a newholland gyárhoz kimenne valaki hogy venne tudomisén.. 10 darab új 160 lovas traktort, az ár egyből változna.
motorfűrészt minimum párban veszek, azok a gépek amik 270 be kerülnek ha kettőt veszek, 240 be megáll.
nemhiszem hogy hasonlóak lennének az arányok, de biztosan kedvezőek.
arról nem beszélve hogy a használt gép piacról is akkor ki lehetne szorítani a csalókat.
nekünk pl. erdőre olyan mtz ami mezőgazdaságban lelakott még bőségesen jó. mivel az esztétika senkit nem érdekel ebben a szakmában :) meg a kopott gumi sem. 4000 üzemórás mtz az itt még vadi újnak számít.
Válasz #2576. hozzászólásra
Horvátországban ez a történet most indul.Kiváncsi leszek hogy kezelik majd.Friss hír:az unio Horvátorszg esetében kezdeményezi a tulzottdeficit eljárást.Magyarország is évekig ebbe volt!Hozzánk is behozzák,hozták? a szemetüket.
3 éve vettünk egy 8550-es Valtra-t 6000 üzemórával 3,2 milláért. Amikor elhoztuk, kicseréltünk benne egy szivattyút, meg a hengerfejtömítést. Ez cirka 800 ezer volt. Azóta, csak gázolaj kellett bele.
Ez már visszahozta az árát...
egy csepp tévedés azért itt van.
az EU termelése így is meghaladja a fogyasztást sokmindenből.
ezért felvesznek új tagokat, a vámmentesség garantálja hogy a náluk már amúgyis feleslegessé vált dolgokat -szinte mint hulladék kezelés- az új tagokhoz vigyék, ezzel a helyi termelőknek rémesen alákínálva, és tönkretéve azokat. ahogy ezek a termelők kopnak, úgy drágul az import hulladék is.
utána, amikor kellően nagy tömegű munkanélküli van, akkor egy régi tagállam "együttműködési program" keretén belüli multi cége itt, ahol alig maradt munkahely adómentesen és állami támogatásból létesít egy üzemet EU normák szerint mélyen nevetséges fizetésekkel. Így a helyi kormány amelyik ezt hagyja, elmondhatja hogy mekkora fasza gyerek, mert munkahelyet teremtett, az emberek piszok olcsón dolgoznak és a régi EU-s tag meg örül, hogy nem az ő országát szennyezi az üzem, és piszok olcsón termelnek olyan dolgokat amiket otthon csak drágán lehetne. Ebből leszen az EU-n kívüli export termék, a vámokat hiába teszik rá mert a csóróvá tett országban olyan alacsony bérekért dolgozik a munkaerő, és annyira nem kell adót fizteni hogy így is bőségesen megéri nekik.
Ha 6000 Ft a kukorica, te sem mondod, hogy nekem elég az 5000 is, hanem még bepróbálkozol 6200-zal. Közben az állattartók meg hosszában vágják fel az ereiket.
Ez a kapitalizmus, ezt akartuk. Vagy nem?
Az EU elsősorban a saját termelését támogatja. Egy ilyen támogatással piacot teremt a gyártóknak. A pénz végül őnáluk landol, a magyar paraszt, kereskedő csak ennek némi pozitív "mellékhatása".
Azért nem elég nekik mert hajlandóak a vevők többet is adni érte!
ilyen egyszerű!
Ha nem venné meg senki engednének.......de nem ez a szitu.. megveszik ENNYI!
SŐT a drágább jobban fogy.......
Minden annyit ér amennyit adnak érte!
Ha nem érné meg a 33M-t az a traktor amit írtál, nem venné meg senki mivel van olcsóbb alternatíva nem igaz???!!!!!
A kommunikációban van egy kis áthallás, mert ilyenkor nem csak a parasztot támogatják, hanem a fél országot vele együtt.
Tudod van támogatás, ne gondold hogy az nálunk marad gazdáknál!!! Mindenki arra feni a fogát, a gépkereskedők sem kivételek!!Hát 6190R JD 33 milla+fa, hol a picsába ér az annyit???????????
7064 hozzászólás
Válasz #2613. hozzászólásra
Ez az, hogy olyan hülye gépparkunk van. Nagyon sok munkagépünk van a felsoroltakon kívül is. Szinte az összes technológiára bevagyunk rendezkedve. És az a baj, hogy az erőgépeket nehéz összeválogatni hozzájuk.
Ott a Rapid is. Azt minden gond nélkül vinnék a 7R-ek. Szerintem az elé tenni egy 8R-t pocsékolás. Van egy 7530 Premiumunk. Szerintem az is vinné, igaz még nem próbáltuk. De mikor vetés van a 7530 is vet egy 4m-es Lemkennel. Akkor ott van az NZ Aggressive. Annak is bőven elég lenne egy 7R. Ahogy a Carriernek is elég. A lazítónak is elég lenne egy 7R mert. Lazább talajokon bírná. Kötöttebbekre meg menne a vezérgépünk az Agrisemmel. Az ekének meg a Swift-nek kellene leginkább a 8R. Az ekét meg keveset használjuk, évről-évre egyre kevesebbet szántunk. Ha meg nagyon szántani kell vele akkor az utolsó ekefejet levesszük aztán megy 6 fejjel. Azt már csak elbírná valahogy a 7R. Akkor szinte oda lyukadok ki, hogy csak a Swift elé kellene a 8R. Az elé viszont nagyon. De ha meg azt eladjuk és veszünk egy 2méterrel kisebbet akkor pont azt a tulajdonságát szüntetjük meg amit szinte legjobban szeretünk, hogy lehet vele haladni.
Válasz #2612. hozzászólásra


2004-es évjárat, 9700 órával.
Olyan nagy bajai nem voltak. A legnagyobb javítás egy teljes motor generál volt.
Nem is az a baj vele, hogy sokat kellet szervizelni hanem az, hogy majd most már sokat kell szervizelni.
Azért már minden részén lehet érezni, hogy kopik. Csapszegek, csapágyak, fogaskerekek. Minden.
Akkor félő, hogy lassan a váltója is szétfordul. Hátramenetet nem mindig veszi be. Azt már semmi esetre se szeretnénk megvárni. Akkor ha jövőre is beakarjuk fogni már egy garnitúra új gumit is felkellene rá rakni. Hátra mindenképpen, de előre is kellene.
Akkor pár hete olyat csinált, hogy menet közben leállt. Aztán beindult egyből újra, de mégis csak valami miatt leállt.
Jó gép, szeretjük nagyon, de ennyi elég neki. Bátor ember lesz aki majd bemeri vállalni használtan
Őszintén Magyar gazdának, vezérgépnek nem is szívesen adnám el. Nekem ne szidja senki az anyámot miatta.
Egyébként a Swiftet mire használod???
Válasz #2600. hozzászólásra
Szia Hulus!
Szerintem minimum egy 8295R-t vegyél!!!
Ezek nagy eszközök súly és lóerő is kell eléje.
A carrier meg rapid nem nagy etwas, az NZ-sem önmagában de a lazító főleg meg a 7fejes eke azért kemény történet...a swift-ről nem is beszélve
Többek által ismert ember nyilatkozik úgy, hogy az új 8260R nem tud többet mint a jóöreg 8210 szóval valami nem tiszta ezeknél a lóerőknél.
Hát pontosan az, hogy a régi több volt vagy legalábbis annyi amit kiírtak rá, az új meg kevesebb és eleve lágyabb.
Válasz #2609. hozzászólásra
Mennyi ü.ó. van a 8220 ban ? Milyen komolyabb meghibásodásai voltak eddig?
Válasz #2609. hozzászólásra
Hogy ne érjen meglepetés minden féle képpen kérj demót mielőtt megveszed. papiron erősebb de a vonóereje kissebb mint a régebbi azonos lóerejüeknek .
8220 nak 1003 Nm a nyomatéka 1200 fordulaton míg a 8260 R nek 1217 Nm de 1500 on ...na itt a trükk......
Válasz #2600. hozzászólásra
Akkor finomak a földek arra felé.....itt ezen vasakat a 8330 cibálja !
Egy 8220-at váltana. Ezt már muszáj cserélni. Öreg is meg az üzemóra is sok már. Kidolgozta ez már az árát.
Hogy-hogy erősebb egy 8210 mint egy 8260R?
Ezeket a gépeket a Swift kivételével simán vitte a 8220. A Swift sok talajon keményen megfogta azért.
Azért gondolom, hogy elég lenne talán egy 7260R mert igaz, hogy könnyebb gép (ahogy mondod kb 4t-vel) de viszont erősebb.
Válasz #2606. hozzászólásra
Szerintem meg ráirják hogy 200 hp és nem lök ki csak x g szenet óránként ezáltal teljesíti a normákat , közben meg közel sincs a 200 hoz és ezért lök ki csak annyit.
Egy érdekes árlistán a 7260r 139.000 eur,8260r pedig 118.000.
Szerintem forditva kéne lenni
Válasz #2604. hozzászólásra
Amiatt éppen lefele kellene csalniuk nem felfele... Nekünk új Arion 650 gyengébb mint a 10 éves 6820
Válasz #2584. hozzászólásra
Nem kell ide semmilyen rosszallĺs. Csak 1jo pčlda Van 2 emberne 10-10ha széna renden,közös gčppark, a hazug meteurolňgia meg elkezdi josolgatni a 7es esöt délutŕntňl. Kičt csin elöbb sorsot hůznak? Az a tiszta,ha megveszed magadnak,mčgha egy ňcska szar is. Ami meg nem megy valaki megcsinŕlja bérbe. Mŕs egy közös eszterga a szinbe mint egy betakaritogčp,szŕmtalan kitettsčggel.
Válasz #2603. hozzászólásra
Szerintem a károsanyag kibocsátás miatt trükköznek.
Válasz #2601. hozzászólásra
Mi az oka hogy az új traktoroknál feltüntetett lóerő a valóságban közelében sincs a valóságnak? Vagy ez gyártó specifikus? Természetesen névleges teljesítményt nézek...
Válasz #2600. hozzászólásra
Talajmunkára mindenképp jobb a 8r,mert nehezebb,nagyobb és jobban bevállt széria mint a 7r.
Válasz #2600. hozzászólásra
Ehhez tudni kellene hogy eddig milyen traktor húzta.Mennyi a különbség a 7r és 8r között? Azt tudom,hogy tonnában majd 4 gondolom ez euróban is kb 40 ezer. Azt tudnod kell,hogy a 8260 r nem erősebb mint egy 14000 órás 8210 es, vagyis ha 8 ast veszel akkor nagyobbat vegyél.
Sziasztok!
Kíváncsi lennék mások véleményére, hogy az alábbi munkagépekhez milyen traktort venne.
- Vaderstad Swift 720
- Vaderstad Carrier 650
- Vaderstad NZ Aggressive 800 + Vaderstad Rexius 820
- Vaderstad Rapid A 600S
- Lemken VariOpal 8 6+1
- Lemken Zirkon 10/400 K
- Simba Flatliner 500 4,2
John Deere 7260R vagy John Deere 8260R van tervben.
Melyiket lenne érdemesebb megvenni ezekhez az eszközökhöz?
Válasz #2598. hozzászólásra
Akkor az már jobb volt mint egy 820-as MTZ.
Hasonló váltója van mint a 1025-nek?
Miért adtad el?
Válasz #2596. hozzászólásra
Nekem volt Jumz8270 de azon üvegszálas gépháztető volt meg más fülke keret nélküli üvegekkel.Ennek ugyanolyan a fülkéje meg a gépházteteje mint a 65-ösnek de a sárvédők már mások.Amit itthon forgalmaztak 8270 kóddal az csoportváltós 4előre egy hátra és háromfelé tudod felezni,difizár taposós volt ja és azon volt turbó.
Válasz #2595. hozzászólásra
Nincs erő szab, 540 a fordulat.A hidraulika nagyon kényelmes kézre esik.A vezértömb meg mtz és a munkahenger is az . A kényelem meg megint azonos nem John Deer ez
Igen ugyan az
Válasz #2595. hozzászólásra
mit nem találni róla sehol
A fene se tudja,sem
Válasz #2589. hozzászólásra
Ez ugyanaz lenne mint a 65-ös csak első hajtással?
Válasz #2593. hozzászólásra
mekora fordulatja volt
hány órával adtad el?menyivel ment?a hidrolika sima egy karos vagy szabájzós volt?az is ugrált mint az emtz az rossz uton?a hidrolika munkahenger hanyas volt milyen gyorsan emelt?kardán 540en mekora fordulaton ment?a motornak
Válasz #2591. hozzászólásra

Alkatrész az is van hozzá ,hiszen ez is belarus az első híd meg mtz ennyi!!
Válasz #2591. hozzászólásra
Nem az a váltó a sebesség se az ,kevesebbet eszik .mint az mtz és szebb hangja van A hidraulika kar az enyémben az ülés mellett volt jobb oldalt a vezértömb ,meg kint hátul a fülkén!!
Válasz #2590. hozzászólásra
ugyan az a váltó mint az emtézébe vagy csak hasonló?,a difije az emtzéé vagy milyen,menyit zabált a motor?hogy indult télen?
Válasz #2589. hozzászólásra

Mondom ,hogy jó a sebesség úgy van ,mint az mtz-be csak más az erő átvitel a terepet nem is használtam benne csak ritkán felező nincs. Nekem első kerék hajtás nélküli volt azért adtam csak el, amúgy sose váltam meg volna tőle
Valakinek ilyen volt-e már?a váltója hogy megy(ennek is oldalra vanak a fokozatok?)váltóhoz motorhoz alkatrész van-e valahol?végsebesége menyi?hidrolikája milyen?http://www.mojauto.rs/polovni-poljoprivredna/1363425_BELARUS_UMZ-8270_2002_god#
Válasz #2584. hozzászólásra
Sajnos ez itt nem megy ,dolgoztam pár hónapot Izraelben egy Moschaw-ban ezek 1000-2000fő körüli faluszerűségek ahol szinte mindenki mezőgazdasággal foglalkozik (virág,zöldség,fűszer,HALTENYÉSZTÉS!!!medencében) van saját orvosi rendelő bolt minden amit akarsz.Közösen raktároznak szállítanak stb. targoncát pl. nem vesz mindenki külön hanem kb.10gazda használ egyet amit közösen vettek de szépen beosztják ki mikor használja a hűtőház dettó.Saját benzinkútjuk van mert az üzemanyagot is közösen veszik jelentős kedvezménnyel.Na valami ilyesmi kéne nálunk is.Voltak itt nálunk is próbálozások pl.6szőlősgazda összedobott pénzt új traktorra meg gépparkra de csak a veszekedés lett belőle.Apró dolgokat egy haverommal mi is bartellozunk de a nagyobb dolgokba ez már nem megy ez sajnos magyarország itt sajnos szeretik az emberek átbaszni egymást.
Válasz #2585. hozzászólásra
Ez is igaz.
Válasz #2584. hozzászólásra
Összefogásról írsz ez szép és jó de ez lett szétverve ez itt a lényeg.Összefogás itt nehezen fog menni mert mindenki a saját érdekét nézi.
Válasz #2584. hozzászólásra
Két darab régi mondás van erre
1:Közös lónak túros a háta !!!
2:Dögöljön meg a szomszéd tehene is!!!
igazából nem értem a gazdálkodókat.
mondjuk a fakitermelőket sem.
mindkét ágazatban komoly probléma a drága masinák beszerzése,
mindkét ágazatban azért vannak nagyok akik új gépeket vesznek, és pár évente azért cserélődik is ami van.
miért nem alakítanak ki érdekszövetséget, hoznak létre egy marginális , önfenntartásra elegendő profittal rendelkező közös felvásárló kft-t vagy más céget, és hoznak be közvetlen a gyártótól csoportosan új gépet?
incsen kupec, és úgy olcsóbb is.
ugyanakkor a használt , vagy már nem használt masináikat egymás közt vagy másokkal értelmes áron eltudnák boltolni.
arról nem beszélve hogy lehetne közös alkatrész beszerzés is.
biztos vagyok benne ha a newholland gyárhoz kimenne valaki hogy venne tudomisén.. 10 darab új 160 lovas traktort, az ár egyből változna.
motorfűrészt minimum párban veszek, azok a gépek amik 270 be kerülnek ha kettőt veszek, 240 be megáll.
nemhiszem hogy hasonlóak lennének az arányok, de biztosan kedvezőek.
arról nem beszélve hogy a használt gép piacról is akkor ki lehetne szorítani a csalókat.
nekünk pl. erdőre olyan mtz ami mezőgazdaságban lelakott még bőségesen jó. mivel az esztétika senkit nem érdekel ebben a szakmában :) meg a kopott gumi sem. 4000 üzemórás mtz az itt még vadi újnak számít.
Válasz #2576. hozzászólásra



Persze hogy annyiért adják amennyiért megveszik, tudják hogy dolgozni kell és úgy is megveszik, pont ezt használják ki!!
Válasz #2581. hozzászólásra
Így alakult a beszélgetés. Ha visszakeresed. traktor árak alakulásával kezdődött.
EU-os dolgot rossz helyre írtátok.

Válasz #2576. hozzászólásra
Horvátországban ez a történet most indul.Kiváncsi leszek hogy kezelik majd.Friss hír:az unio Horvátorszg esetében kezdeményezi a tulzottdeficit eljárást.Magyarország is évekig ebbe volt!Hozzánk is behozzák,hozták? a szemetüket.
Válasz #2576. hozzászólásra




Válasz #2576. hozzászólásra
Kb.ennyi a történet.
Válasz #2568. hozzászólásra


33+fa ....
Az soká keresi meg az árát...
3 éve vettünk egy 8550-es Valtra-t 6000 üzemórával 3,2 milláért. Amikor elhoztuk, kicseréltünk benne egy szivattyút, meg a hengerfejtömítést. Ez cirka 800 ezer volt. Azóta, csak gázolaj kellett bele.
Ez már visszahozta az árát...
Válasz #2575. hozzászólásra
egy csepp tévedés azért itt van.
az EU termelése így is meghaladja a fogyasztást sokmindenből.
ezért felvesznek új tagokat, a vámmentesség garantálja hogy a náluk már amúgyis feleslegessé vált dolgokat -szinte mint hulladék kezelés- az új tagokhoz vigyék, ezzel a helyi termelőknek rémesen alákínálva, és tönkretéve azokat. ahogy ezek a termelők kopnak, úgy drágul az import hulladék is.
utána, amikor kellően nagy tömegű munkanélküli van, akkor egy régi tagállam "együttműködési program" keretén belüli multi cége itt, ahol alig maradt munkahely adómentesen és állami támogatásból létesít egy üzemet EU normák szerint mélyen nevetséges fizetésekkel. Így a helyi kormány amelyik ezt hagyja, elmondhatja hogy mekkora fasza gyerek, mert munkahelyet teremtett, az emberek piszok olcsón dolgoznak és a régi EU-s tag meg örül, hogy nem az ő országát szennyezi az üzem, és piszok olcsón termelnek olyan dolgokat amiket otthon csak drágán lehetne. Ebből leszen az EU-n kívüli export termék, a vámokat hiába teszik rá mert a csóróvá tett országban olyan alacsony bérekért dolgozik a munkaerő, és annyira nem kell adót fizteni hogy így is bőségesen megéri nekik.
Így műkdik az EU.
Válasz #2573. hozzászólásra
igazad van
mi is az eu részei vagyunk..
az itteni ipar fele is ebből él beszállítóként.
Válasz #2571. hozzászólásra
Ha 6000 Ft a kukorica, te sem mondod, hogy nekem elég az 5000 is, hanem még bepróbálkozol 6200-zal. Közben az állattartók meg hosszában vágják fel az ereiket.
Ez a kapitalizmus, ezt akartuk. Vagy nem?
Válasz #2570. hozzászólásra
Az EU elsősorban a saját termelését támogatja. Egy ilyen támogatással piacot teremt a gyártóknak. A pénz végül őnáluk landol, a magyar paraszt, kereskedő csak ennek némi pozitív "mellékhatása".
Válasz #2571. hozzászólásra
Azért nem elég nekik mert hajlandóak a vevők többet is adni érte!
ilyen egyszerű!
Ha nem venné meg senki engednének.......de nem ez a szitu.. megveszik ENNYI!
SŐT a drágább jobban fogy.......
Válasz #2570. hozzászólásra




Csak azt nem értem miért nem elég nekik a 100.000ft/le vételár gépenként!!!!!!!

Ja, meg az EU saját magát és a 8,5 jurós minimál órabért a fricceknél!!
Válasz #2568. hozzászólásra
Minden annyit ér amennyit adnak érte!
Ha nem érné meg a 33M-t az a traktor amit írtál, nem venné meg senki mivel van olcsóbb alternatíva nem igaz???!!!!!
A kommunikációban van egy kis áthallás, mert ilyenkor nem csak a parasztot támogatják, hanem a fél országot vele együtt.
Válasz #2561. hozzászólásra
Nagyon humorosan fogalmazol! Bár nekem kb. 3x kell elolvasnom, hogy értsem is, hogy mit akarsz mondani.
Lehet, hogy gyenge a felfogóképességem?
Válasz #2567. hozzászólásra




Hát 6190R JD 33 milla+fa, hol a picsába ér az annyit???????????











Tudod van támogatás, ne gondold hogy az nálunk marad gazdáknál!!! Mindenki arra feni a fogát, a gépkereskedők sem kivételek!!
Nem tudom,de valami gyanús 2 éve vett egy kolléga 820-as (200ló)claast 21 misiért,most meg egy 100-150lovas gép 80-100e juró


