Válasz Timar85 #877. hozzászólásáraAz azért van mert kevés olajat nyom a szivattyú neki. 3 másodpercnél több kell neki a kormányzáshoz még közepes fordulat mellett is.
Alapjáraton ne is próbáld gyorsabban tekerni.
Mondhattad volna előbb is, hogy ha csak gyorsan tekered akkor nehéz a kormány.
Ha továbbra is gond van vagy szorulás kissebb tekerés mellett akkor az orbit a hibás.
Válasz Timar85 #883. hozzászólásáraSzerintem nyomás szabályzót.
De nehogy félre értsd, otthon ne szedd szét csak ha értesz hozzá, mert könnyen hidromotor lehet mire összerakod
Válasz Timar85 #877. hozzászólásáraLehet rossz az orbit. A kék mtz-s kép az enyém 6-7 éve alakítottam át eredeti gyári szivattyú ha jól emlékszem NS 10 és egy danfos orbit mert pont volt otthon egy vadi új olyan.
Válasz Timar85 #876. hozzászólásáraKivettem a szelepet es direkt bekotottem az atfojot a tartalyba..es mukodik...csak nemertem miert nem birom hiretelen gyorsan tekerni..akkor nehez ha hirtelek megtekerem
Válasz Sanyee #875. hozzászólásáraHat nem vettem le mert kepeken lattam hogy ugy van osszerakva es enis csak racsavartam...a nyomast a munkahengereknel mertem...
Válasz Sanyee #871. hozzászólásáraNallam is igy van beszerelve tisztara mint a kepen...anyi hogy a difim levegos nem olajos...tehat a viszafojoszelep hadjam benne??
Válasz Timar85 #869. hozzászólásáraAlul van egy dugózás rajta, azzal állítod a nyomást. (Kisebb nyomás több olaj.)
Vagy egyszerűen csak kiiktatod és direktbe kötöd a szivattyútól az orbitot.
Lásd kép:
Válasz Timar85 #867. hozzászólásáraKoszi az infot...tehat akkor 100bar marad es lehet hogy a szelepen kell nyitni...es azt hogyan kell??mivel ki iktattam az olaj kerek meghajtast levegos a difim...
Válasz Timar85 #867. hozzászólására80 barral is kéne mennie csak akkor kicsit lassabban tekered. Esetleg még azt megpróbálhatod, hogy nyitsz a nyomásszabályzó (kormányoszlop bal olalán fennt)szelepen, hogy több átfolyásod legyen.
Meg azt is megnézhetnéd, hogy mennyire központos az új csigatangely vége.
Mi 4 mtz-ét orbitoztunk meg habitól vett alkatrészekkel,hbr-es orbittal mindegyik jól működik.Lehet mázlink van?
Már nézegettem is,hogy a kisfülkés ötvenesne lecserélem a kormánykerekét kisebbre,könnyebb lenne ki-beszállni.
Válasz Timar85 #864. hozzászólásáraEgyiknél jártunk így, de azt garanciába cserélték. Sajnos ha nem a tengelynél szorul akkor az orbittal lehet a gond.
Sziasztok!vadi uj orbitot kapott a ruszki...miert van az hogy neha nehezebb neha konyebb tekergetni a kormanyt??pedig mindenbol ujjat vettem...es 100bar nyomason dolgozik...
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/14850/Olajcso_csatlakozo_hidraulika_szivattyu_3_as.html
Most ezzel lehet helyettesíteni és így ha erőszabályzós akkor meg marad a csatlakozás oda is.
Válasz envagyok2 #856. hozzászólásáraRégebben volt szó teflonos,széles tömítésről!
Csinálsz a szivattyúra egy csatlakozót,a közepébe meg behegesztesz egy közcsavart,olyat amilyet csatlakoztatni akarsz hozzá! akkor biztos nem feszül!
Válasz medikus #853. hozzászólásárahidr. szivattyú fém nyomócsövét érdemes kicserélni gumira? akkor könnyebb felrakni, és nem nyomja ki azt a kerek gumi tömítést alóla? ilyen méretre gyárott gumicsövet árul valaki, nem tudod?
Válasz mtz1221 #846. hozzászólásáraNem tudom hogy nálatok milyen gyakori ez a jelenség,de nálunk a környéken egyszer se történt még ilyen. A szerbektől vásárolt első generációs 52-es elsőhídamon pedig már fele akkora sincs az ütköző úgy szét van verődve. Az a pár mm azért nem egy egetrengető dolog. Egy homlokrakodó vagy tolólap hamarabb megrepeszti a kuplungharongot mint hogy a híd oda verődik a bölcsönek. A mi két mtz pedig párszor azért kapot azoktól az ütközöktől, de köszönik szépen jól vannak. Ha lesz időnk biztos növelünk rajta mert már láttam olyat is hogy nem irányítókar tört hanem a reduktorház ez miatt egy lengyel képen,de sajnos nem találom.
Válasz Büresz #843. hozzászólásáraSzerintem maximum csak úgy lehetne kiküszöbölni hogy ne érjen bele az összekötő a vázba, hogy a hídon vagy a bölcsön növelni az ütköző magasságát csak így a híd kevesebbet tud billenni,de legalább nem törné a összekötőt meg az irányítókarokat. A mi orbitosunk is beleér,de még nem volt időnk foglalkozni a proplémával.
Válasz Büresz #841. hozzászólásáraKépet tudnál küldeni??
Esetleg ezt kilehet küszöbőlni valahogyan? Meg az orbit bekötésről valaki egy részletes képet,legyen kedves.
1039 hozzászólás
Válasz Timar85 #887. hozzászólásáraSzerinted nyomas szabajzoval van gond az orbitban??
Válasz Timar85 #886. hozzászólásáraEddig csak akkor volt nehez mikor gyorsan akartam tekerni..vagy hirtelen elforditani...
Válasz Sanyee #885. hozzászólására
Válasz Sanyee #885. hozzászólásáraKoszi a segitseget
Válasz Timar85 #877. hozzászólásáraAz azért van mert kevés olajat nyom a szivattyú neki. 3 másodpercnél több kell neki a kormányzáshoz még közepes fordulat mellett is.

Alapjáraton ne is próbáld gyorsabban tekerni.
Mondhattad volna előbb is, hogy ha csak gyorsan tekered akkor nehéz a kormány.
Ha továbbra is gond van vagy szorulás kissebb tekerés mellett akkor az orbit a hibás.
Válasz Timar85 #883. hozzászólásáraSzerintem nyomás szabályzót.
De nehogy félre értsd, otthon ne szedd szét csak ha értesz hozzá, mert könnyen hidromotor lehet mire összerakod
Válasz ...:::Pisti:::... #881. hozzászólásáraNem valalja ez a gond..nem csereli be..azert is kerdezem hogy mit kellene benne cserelni??
Válasz Timar85 #880. hozzászólásáraÜdv.
Otthon szét ne szedd szerintem.
Vidd vissza, cseréljék ki
Válasz Timar85 #880. hozzászólásáraÜdv.
Otthon szét ne szedd szerintem.
Vidd vissza, cseréljék ki
Válasz Timar85 #879. hozzászólásáraEs szerinted mit kellene cserelni az orbitban??hogy mar nekelyen masikat vasarolnom...??
Válasz Zoli26 #878. hozzászólásáraHat ez nem semmi,mindenbol ujjat vettem es meg a vegen az orbit basztat...ez van mikor HBR..
Válasz Timar85 #877. hozzászólásáraLehet rossz az orbit. A kék mtz-s kép az enyém 6-7 éve alakítottam át eredeti gyári szivattyú ha jól emlékszem NS 10 és egy danfos orbit mert pont volt otthon egy vadi új olyan.
Válasz Timar85 #876. hozzászólásáraKivettem a szelepet es direkt bekotottem az atfojot a tartalyba..es mukodik...csak nemertem miert nem birom hiretelen gyorsan tekerni..akkor nehez ha hirtelek megtekerem
Válasz Sanyee #875. hozzászólásáraHat nem vettem le mert kepeken lattam hogy ugy van osszerakva es enis csak racsavartam...a nyomast a munkahengereknel mertem...
Válasz Timar85 #874. hozzászólásáraKétféleképpen is be lehet csavarni. De azt hittem, hogy a levegős difi miatt már azt levetted!
Akkor ott mérnéd a 100 bar nyomást a visszafolyód végén vagy mi? Mert ott csak visszafolynia kéne.
Van ahol csak simán visszafolyik a tartályba:
https://www.agroinform.hu/files/forum/agroinform_20170123144624_p1090411.jpg
Próbáld meg csak ideiglenesen lecsavarni a visszafolyó csövet és beledugni az olajbeöntő kupak helyére, hogy úgy mit csinál.
Válasz Sanyee #873. hozzászólásáraTehat akkor a amin van a szuro az a szelep nelkul is mukodik??csak ugy a csovet direkt becsavarni a szelep hejere...
Válasz Timar85 #872. hozzászólásáraNem kell anélkül is működik.
Válasz Sanyee #871. hozzászólásáraNallam is igy van beszerelve tisztara mint a kepen...anyi hogy a difim levegos nem olajos...tehat a viszafojoszelep hadjam benne??
Válasz Timar85 #869. hozzászólásáraAlul van egy dugózás rajta, azzal állítod a nyomást. (Kisebb nyomás több olaj.)


Vagy egyszerűen csak kiiktatod és direktbe kötöd a szivattyútól az orbitot.
Lásd kép:
Hátra kell csak csapágy. Zöld nyíl jelöli.
Ellenőrizd le, hogy mennyire üt az új tengelyed. Lehet belefutottál te is egy mesterműve:
https://youtu.be/xB3bQyHErjE?t=479
Válasz Sanyee #868. hozzászólásáraHat egy csapagyat tettem be a szemering felol...es ha mind ketott belerakom az nem tartana egyenesen??
Válasz Timar85 #867. hozzászólásáraKoszi az infot...tehat akkor 100bar marad es lehet hogy a szelepen kell nyitni...es azt hogyan kell??mivel ki iktattam az olaj kerek meghajtast levegos a difim...
Válasz Timar85 #867. hozzászólására80 barral is kéne mennie csak akkor kicsit lassabban tekered. Esetleg még azt megpróbálhatod, hogy nyitsz a nyomásszabályzó (kormányoszlop bal olalán fennt)szelepen, hogy több átfolyásod legyen.
Meg azt is megnézhetnéd, hogy mennyire központos az új csigatangely vége.
Válasz Sanyee #865. hozzászólásáraSzerinted 100bar kell neki vagy eleg lenne 80-90bar az orbitnak?
Mi 4 mtz-ét orbitoztunk meg habitól vett alkatrészekkel,hbr-es orbittal mindegyik jól működik.Lehet mázlink van?
Már nézegettem is,hogy a kisfülkés ötvenesne lecserélem a kormánykerekét kisebbre,könnyebb lenne ki-beszállni.
Válasz Timar85 #864. hozzászólásáraEgyiknél jártunk így, de azt garanciába cserélték. Sajnos ha nem a tengelynél szorul akkor az orbittal lehet a gond.
Válasz Timar85 #862. hozzászólásáraEgyet tettem mint ahogyan katalogus szerint van...
Válasz Timar85 #862. hozzászólásáraHány csapágyat tettél a régi csigatengely helyére vissza?
Sziasztok!vadi uj orbitot kapott a ruszki...miert van az hogy neha nehezebb neha konyebb tekergetni a kormanyt??pedig mindenbol ujjat vettem...es 100bar nyomason dolgozik...

Válasz Dobos Attila_48440 #860. hozzászólásáraSzeretnèk az orbitnál lévő szűrő után èrdeklődni hol vetted ès fajta!?
Válasz Celtises #800. hozzászólásáraHelló!
Válasz ufo #858. hozzászólásáraEzt 1000 forintból is meg lehet csinálni!
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/14850/Olajcso_csatlakozo_hidraulika_szivattyu_3_as.html
Most ezzel lehet helyettesíteni és így ha erőszabályzós akkor meg marad a csatlakozás oda is.
Válasz envagyok2 #856. hozzászólásáraRégebben volt szó teflonos,széles tömítésről!
Csinálsz a szivattyúra egy csatlakozót,a közepébe meg behegesztesz egy közcsavart,olyat amilyet csatlakoztatni akarsz hozzá! akkor biztos nem feszül!
Válasz medikus #853. hozzászólásárahidr. szivattyú fém nyomócsövét érdemes kicserélni gumira? akkor könnyebb felrakni, és nem nyomja ki azt a kerek gumi tömítést alóla? ilyen méretre gyárott gumicsövet árul valaki, nem tudod?
Válasz dávidka234567 #854. hozzászólásáraHidegen,melegen!Meg 60 fokon,meg megfelelő viszkozitású olajjal!


Válasz medikus #853. hozzászólásáraHidegen
Válasz dávidka234567 #852. hozzászólásáraNehéz? Gyárilag be van állítva!

Válasz medikus #851. hozzászólásáraHánybára kell?
Válasz dávidka234567 #848. hozzászólásáraBe van állítva az orbitban a nyomás!
Válasz dávidka234567 #849. hozzászólásáraOtt egy O gyűrű szokott lenni!Az zárja az olajat!Ha új,vidd vissza!
Válasz mtz1221 #846. hozzászólásáraNem tudom hogy nálatok milyen gyakori ez a jelenség,de nálunk a környéken egyszer se történt még ilyen. A szerbektől vásárolt első generációs 52-es elsőhídamon pedig már fele akkora sincs az ütköző úgy szét van verődve. Az a pár mm azért nem egy egetrengető dolog. Egy homlokrakodó vagy tolólap hamarabb megrepeszti a kuplungharongot mint hogy a híd oda verődik a bölcsönek. A mi két mtz pedig párszor azért kapot azoktól az ütközöktől, de köszönik szépen jól vannak. Ha lesz időnk biztos növelünk rajta mert már láttam olyat is hogy nem irányítókar tört hanem a reduktorház ez miatt egy lengyel képen,de sajnos nem találom.
Válasz prütyi #844. hozzászólásáraSokan kiköszörülnek az ütközőkből hogy ne törje a kuplung harangot,te meg növelnéd az ütköző magasságát.
Válasz prütyi #844. hozzászólásáraIgen az lenne a megoldás, de 10 éve működik hibamentesen.
Válasz Büresz #843. hozzászólásáraSzerintem maximum csak úgy lehetne kiküszöbölni hogy ne érjen bele az összekötő a vázba, hogy a hídon vagy a bölcsön növelni az ütköző magasságát csak így a híd kevesebbet tud billenni,de legalább nem törné a összekötőt meg az irányítókarokat. A mi orbitosunk is beleér,de még nem volt időnk foglalkozni a proplémával.
Válasz laszlofeher95 #842. hozzászólásáraSehogy se, a vastag is beleér.
Válasz Büresz #841. hozzászólásáraKépet tudnál küldeni??
Esetleg ezt kilehet küszöbőlni valahogyan? Meg az orbit bekötésről valaki egy részletes képet,legyen kedves.
Válasz laszlofeher95 #840. hozzászólásáraKicsit hozzáér. Nálam pont 10 éve hogy így megy hiba nélkül. A másiknál cseréltem vastag hüvelyesre, ott is beleér.
Válasz fexco #839. hozzászólásáraNincs és nemis lesz rajta.
De ez tuti hogy bele ér a vázba?