Gázolaj árak 578 Ft Benzin árak 566 Ft EUR 384.76 Ft USD 327.55 Ft CHF 411.52 Ft GBP 438.21 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség
95056 hozzászólás
Nincs profilkép
#32156 dagadtmadar
2014-06-23 13:08:51

Válasz #32194. hozzászólásra

ezt h érted h lassúbb nem véletlen 540/1010
nekem a kis fülkés 80-ason szerintem megvan a fordulat vagyis a munkát amit csinálok vele bőven elvégzi azon a fordulaton...

Nincs profilkép
#32155 Agrárcsemete
2014-06-23 12:56:47

Üdv!
Vettem 1 kis fülkés 80 ast a 82.1 esem mellé.
Meg tudnátok mondani,h az 500as és az 1000res kardán is miért lassúbb rajta?Mert állítólag ugyanazokból az alkatrészekből áll.
Köszi

Nincs profilkép
#32154 Richard.
2014-06-23 12:37:35

Üdv! Lovastomi! nekem 550es van. ez a kérdés bennem is felmerült. jól számolsz! azt maradtam annyiban,igaz ez nagyfülkés,h. mivel sokat dolgoztam rajt ismerem,jól működik,szarért a világért sem cserélném le. inkább egy első hid vétel,de új gumival még szántani is tudom a taknyos földet,igy elköltöm másra a hid árát. Amúgy a váltót is le kellene vennem a kihajtás beszerelése miatt. kiskabinosnál lhet,h.más lenne a véleményem. sárban pótkocsizni kéne az eleje.

Nincs profilkép
#32153 LovasTomy
2014-06-23 11:00:34

Hellósztok!
Gondolkoztam kisfülkés 50/80asomba jó lenne egy hajtott első híd, de ahogy nézegettem, 4 meg 500e ft körül akarnak adni egy első hidat, tényleg ennyi az ára? akkor ha eladom az 50est meg hozzáteszem azt az 500e-t már vehetek egy nagyfülkés 82est!vagy lenne itt valakinek egy eladó hídja ettől olcsóbban?
előre is köszi

#32152 janihida
2014-06-22 23:56:02

Válasz #32190. hozzászólásra Köszi a tanácsot !....még a felnin finomíthatok de akkor is érdekes hogy új gyűrűkkel egész jó lenne így is ......ha időm lesz majd kipróbálom a karmantyús megoldást mert ez a javítókészlet molyfing .

#32151 Szeni
2014-06-22 23:48:44

Válasz #32188. hozzászólásra

Én nem tulajdonítok akkora szerepet a munkahengernek, mert ez a rendszer nem zárja a munkahengert, mikor egyenesen megy a gép, hanem mindkét ágát ráköti a visszafolyóra. Nem az a felni a hibás, amelyik oldalra üt, hanem az, amelyi le- fel. Emeld meg a kereket, tegyél elé egy bakot a guminak 2 mm-re , és meglátod, melyik a hibás. Ha csavaros a felnid, meg kell lazítani, faékekkel visszaütni középre, és visszahúzni. Bmajdnem teljesen biztos, h. ez a hibás.

#32150 Szeni
2014-06-22 23:43:25

Válasz #32187. hozzászólásra

Legfeljebb elbukod a fogadást, de ha cserébe megtudod, h. mi a titka, akkor már megérte.

#32149 janihida
2014-06-22 23:38:00

Válasz #32186. hozzászólásra Köszi !...ezeken már túl vagyok ...és nem lóg semmi a felni sem üt , az öntvény állítás rögzítő 2-2 csapot is kicseréltem már kínomban ...a munkahenger a bibis tuti ...ill a tömítése! ...de az is új ...pár éves mégis szívat!

Nincs profilkép
#32148 dagadtmadar
2014-06-22 23:37:31

Válasz #32184. hozzászólásra

a kockában hézagolt ki valamit éppen ezt kellene megtudnom h pontosan mit csinált mert egy fogadásszerűséget kötöttünk mert szerinte fórum függő vagyok :D

#32147 Szeni
2014-06-22 23:33:22

Válasz #32183. hozzászólásra

A gumigyűrűnek semmi baja, hacsak nem nyírja ki a henger belső fala. A szitálás azért van (többek között), mert üt a felnid. Fordítsd hátrafelé a mintát a kerekeken, állítsd 0-ra az összetartást, fúrjál zsírzószemet a kormányösszekötő rúdfejekre, húzd be őket úgy, h. ne kotyogjanak, és nem fogja magát riszálni az eleje egy darabig. Ha nagyon üt a felnid, cseréld ki egy jóra. Ennyi.

#32146 janihida
2014-06-22 23:30:33

Válasz #32182. hozzászólásra Úgy jöttem rá ,hogy minden ki lett cserélve ...kormányösszetartás 0 (MTZ552) , gumigyűrű csere után hurrá végre jó....de csak pár napig :(


#32145 Szeni
2014-06-22 23:27:43

Válasz #32177. hozzászólásra

Milyen hézagolásról beszélsz?

#32144 janihida
2014-06-22 23:27:38

Válasz #32180. hozzászólásra Nem csinált még valaki kétirányú karmantyút a munkahengerre?....tapasztalatom szerint többet érne, mert javítókészlettel kb. 3 nap után szitál megint ...jah és új az egész rendszer mégis szitál az eleje rettenet .....már az következik ,hogy valami komolyabb helyen gyártatok hozzá karmantyút!

#32143 Szeni
2014-06-22 23:26:16

Válasz #32180. hozzászólásra

És erre hogy jöttél rá?

#32142 Szeni
2014-06-22 23:25:12

Válasz #32178. hozzászólásra

A munkahenger felújítással nem kell egy percet se várni, Nem sok idő, és alapvető, h. jó legyen. Amúgy is hamar megeszi a gumigyűrűt. A lényeg a precíz munka. Mostanában olyan javítókészletet lehet hozzá kapni (ami egy kalap sz... se ér ) amiben a gumigyűrű két oldalán lévő teflon karika nem ér össze. Ha azt beteszed, nem bírja tovább 1 hétnél a gumigyűrű. Én vettem egy emelő munkahenger javító készletet, abban van jó nagy karika, azt vágtam pontos méretre. A szivattyú nem gyakran adja meg magát, be lehet mérni, mit tud. A vezérlőtolattyú kopását pedig jól lehet érezni a kormány rásegítés gyengülésén.Az esetek 75%-ában a gyengülés oka a kormánykocka, és csak 25-ben a szivattyú

#32141 janihida
2014-06-22 23:21:27

Válasz #32175. hozzászólásra hali! Azt mondja már meg nekem valaki , hogy miért csak egy gumigyűrű van a munkahengerben ...meg két műanyag karika....az egész nem ér semmit! Ide-oda szitál az eleje az enyémnek is és arra jöttem rá hogy az olaj átmegy a dugattyún is és a szárnál vissza a kormánymű házba is !

#32140 Szeni
2014-06-22 23:15:24

Válasz #32172. hozzászólásra

Azt csak az ismerősöd tudja, h. mit akar vele csinálni. Ha megcsinálja a tiedet is, akkor látni fogod.

#32139 PBandi
2014-06-22 23:11:54

Válasz #32175. hozzászólásra

Ezalatt kocka csere és munkahenger felújítást kell érteni?Ja meg persze a fogaskerékszivattyú.

Nincs profilkép
#32138 dagadtmadar
2014-06-22 22:54:45

Válasz #32176. hozzászólásra

értem akkor valószínűleg a hézagolás azért volt h a kopás tüneteit enyhítse így a szelepek előbb nyitnak a kormány elfordítására és a munkahenger előbb kap olajat h rásegítsen a kormányzásra?
mert közben a javítási könyvet is olvasgattam és kb ez jött le h csak ez lehet a hézagolás oka.

#32137 Szeni
2014-06-22 22:51:33

Válasz #32174. hozzászólásra

Egy darabig igen, de a további kopások után vezérlést kell cserélni.

#32136 Szeni
2014-06-22 22:48:17

Úgy látom, senkinek sincs kedve írni,teljesen lezüllik ez a topik sajnos, pedig szebb napokat is megértünk.......szóval az a fránya rugó egyáltalán nem olyan nagy szám az egész szerkezetben, még akkor sem ha 3 van belőle.Bárki látja, h. a rugók a vezérlő tolattyú házában vannak, és a házra - és a csapágygyűrűn keresztül a kormányrúdra támasztanak fel. A szerepük pedig annyi, h. a kormányt visszapörgessék középállásba, hogyha elengedjük. A rugók semilyen kapcsolatban nincsenek az olaj vezérléssel, tehát arra semilyen hatással nincsenek.

#32135 PBandi
2014-06-22 21:57:24

Válasz #32171. hozzászólásra

Erre én is kíváncsi lennék bár az enyém csak indítástól számított 1 óra után kezd el szarakodni amikor már meleg az olaj.Lehet ,hogy 68-as olaj megoldaná a problémát.

#32134 jaminka
2014-06-22 17:39:01

Válasz #32167. hozzászólásra

Akkor milyen olajat vegyek bele?

Nincs profilkép
#32133 dagadtmadar
2014-06-22 16:38:25

Válasz #32171. hozzászólásra

igen én is erre lennék kíváncsi mert nem tudom h mit és miért csinált vele, mert nem értem sem a működési elvét sem azt, h hogyan lesz könnyebb a kormányzás a hézagolástól!

smile hammer
Nem azt kérdeztem h szabad-e vagy sem, de ha már felhoztátok miért is nem szabad?
miben változik meg a vezérlő kocka működése?
szóval a kérdéseim:
Hogyan működik a vezérlő kocka, mit csinál?
Mit csinált vele az ismerős?
Miért lett ettől a kis bütyköléstől könnyebb a kormányzás?
Miben változtatta meg ez a szerelés az eredeti működéséhez képest?
Miért nem szabad ezt csinálni vele?

Köszönöm a választ!

#32132 Szeni
2014-06-22 13:58:23

Ha már vitatkoztok arról a rugóról a kormánykockában, akkor miért nem írja már be valaki, h. mire való. Legalább oszlana egy kicsit a köd.

#32131 gjoni
2014-06-22 11:47:03

Válasz #32169. hozzászólásra

Beszarok rajtatok ilyen pufó meg ,olyan gyárilag ki van számolva hozzá és polcról van ,a sima saválló meg jó a turbósra ennyi a szívó motor meg ordít vele kinek mi a tűrési határa de nekem már az osztrák zománcos pufó is zavaró volt egész nap a gyárival sokkal halkabb ,de ugye a fiatalok szeretik ha sportos a hangja smile cowboy

Nincs profilkép
#32130 a2457
2014-06-22 11:34:11

Válasz #32167. hozzászólásra

sajnos jól látod, bár ha minden igaz a 2-3 henger kipuffogó öteme el van tolva -nyilván, ha nem akkor azzal nem kell már töődni ugye- majdhoynem fölös lenne neki külön kiállás :)

ha túlhangos a kipuffogó, de ragaszkodsz az egyenes átmenőhöz, akkor azt lkehet hogy perforált cső legyen a bele neki.
jó sűrűn kiluggatva, szabálytalan mintával. eköré megy a kögyapot, és kívülről egy teli cső. nem csökken a keresztmettszet, de a hangját azt leveszi neki.

az a baj hogy túlnagy csodát szoktak ettől várni.-
a helyzet az hogy sokszor bőven el van baszkurálva ez a kipussfogósdi.
nekünk ami van kisbusz azon spec rettenetes volt.
ott pont az utazó tempómnál fogta a motort, buktam kb 2-3 % ot.
most nyerek a nulláshoz képpest 5% körül.
de azért a majdnem 9 helyett a kicsivel 8 fölötti fogyasztás azért ér valamit. :)

nagy meló nem volt vele, 4 -> 1 a rendszer, pajtásom hegesztőiskolába mestermunkának csinálta.
hely volt, kapott egy bazinagy légyszűrőt, ami nemtudom mié volt mert csak kaptam és be lehetett passzintani. a légszűrő csonk ki lett vezetve hogy ne a motortér meleg levegőjét szíjja be.

nem volt akkora ügy :D
pénzbe nem került szinte, 2 óra matek meg egy fél délelőtt szerelgetés.
behozza az magát.
de ha gyártatni kellett volna s kifizetni mindent az életbe nem termeli ki magát szerintem :D

Nincs profilkép
#32129 klimaszervíz
2014-06-22 11:07:45

Válasz #32163. hozzászólásra
Én se mondtam hogy szabad, csak nehogy azt higgye az illető hogy mi nem tudjuk smile rolleyes

Nincs profilkép
#32128 Richard.
2014-06-22 10:43:18

A2457! Értem én amit iró! Mtz amúgy nem a legjobb,mert a 2,3 henger egy likon megy ki. Ott meg már nagyobb fordulaton nagyobb a nyomás,mint a másik kett!nél,az meg már hátrány. Jó,ez nem versenygép! Az enyém belül szétdült,üres dobvan,mßg a cső! Becsukott ablaknál halk! smile thumbup kevesa! Amit irsz az vmi optikai csalódás. Próbáld meg egy sebességben,amiben erölködik,de gázadásra még gyorsule. Aztán másik pufi,ugyanqz sebesség ha folytja,nem gyorsul,akko nem jó a cső. Otthon máshogy nem tudod. Jaminka,szerintem karmantyuzd meg a dugattyút,cseréld ki a rossz csapágyat,állitsd be a holtjátékot,álló,meg járó motornál,meg mérj,olajnyomást. De ezt ne felemelve! Akkor jónak kéne lenni. Különben megőrülsz!

Nincs profilkép
#32127 a2457
2014-06-22 10:11:10

a 3 darab teljesen "nyitott" kipuffogó csak akkor jóötlet ha kizárólag üveghangon kívánsz dolgozni.
Traktorpullinghoz ez jó ötlet, de mezőgarázdasági munkához kevésbé :)


legjobb valahova 1800 fordulat köré hangolni.

ha valaki leméri nekem hogy a kipuffogó szeleptől addig a pontig ahol a gyári gyűjtő van mekkora a távolság (elég mm pontosság) , meg leméri nekem a szelep időzítését a kipuffancs szelepnek, és a gyűjtőcső elptti rész belső átmérőjét, akkor ki tudom pötyögni hogyan is nézzen ki egy mtz kipuffogó.

állhat ez bárminemű diesel vagy bengás 4 ütemű motorral is.
szükségem van még a hengerek számára, meg a lökettérfogatra is.

aztán kis türelem és csillámpor, lehet menni hegesztetni savállóból.


A rezgéstől törő kipuffogóra meg az lenne a javaslatom, hogy maga a kipuffogó rész ami le szokott törni, meg a gyűjtő közé kell venni egy felxibilis tagot. a felső kipuffancs részt meg külön rögzíteni.
nem nagy cucc, és akkor a rezgéstől nem fog törni.
emilyet e:

http://www.carmania.hu/images/data/flex_cso_kipuf.jpg

többet ésszel senemmint erővel.

#32126 kevesa
2014-06-22 09:16:42

Válasz #32161. hozzászólásra

Én sem értettem ezt miért csinálja csak meglepő volt hogy amikor felraktam és mentem vele akkor 2000 fordulat mellett a 30 nem vitte ez tűnt fel legelőször.
A kuplung nem csúszik az órák is jók.
terhelés alatt még igazán nem volt próbálva.

Szőlő van itt is is olyan művelet ahol igazán nagy erő kellene maximum a 10 leveles tárcsa ahová kell némi erő de azt játszva viszi.

#32125 jaminka
2014-06-22 08:11:06

Válasz #32160. hozzászólásra

Szia!A földön kézzel nem bírtam mozgatni de ha fent volt akkor meg tudtam és nem is olyan nehezen,de ugy hogy az eleje fel volt emelve.Most már úgy vagyok vele ha nem lesz jó kivágom az egész kormányoszlopot a p*csába.Amikor a szivattyút hoztam a bontóból akartam hozni egy dugattyút is csak nem volt nála!Egyenlőre most nem tudok csinálni semmit mert nincs itthon olaj,amúgy én hidraulika olajat szoktam belerakni!

#32124 Gabesz2
2014-06-22 06:38:34

Válasz #32158. hozzászólásra

Ez az amit nem szabad!smile cursing

Nincs profilkép
#32123 Richard.
2014-06-21 22:58:05

A2457 irására reagálva! Böszörményi traktorhúzón volt 50s külsejű mtz ha jól láttam, 3 különálló pufi csonkal! You tubon nézzétek meg! Na,ilyet kéne csinálni! smile lol

Nincs profilkép
#32122 Richard.
2014-06-21 22:48:06

Kevesa! Olvastam az irásod! Én nem értem. Tom,az én bajom! Ha 2000ezret pörög a motorod,9be mész régi pufival 30kmes sebességet,akkor,h. Lhet,h.2000ezret pörgő motorral9ben csak 28at megy uj pufival? V.a műszzereid szartak be,v.Csuszik a kuplungod. V. Ez vmi hidrodinamikus mtz?Kipufogó 2 azonosan mért, fordulaton,azonos sebességben,haladó jármü sebességére nix hatással! Érted? A kipufit terheléskor láto meg. Röviden ennyi.

Nincs profilkép
#32121 Richard.
2014-06-21 22:35:45

Üdv! Jaminka! Akkor a dugattyú szorult kormánnyzáskor? 4L. Is elég,szivattyú alulrol sziv. De öntsd tele,fönt ugy van kenés. Én motorolajat használok,sürübb. Amúgy meg mindn megbontáskor mérj olajnyomást,hát attol megy! Ha az nix cserélgethetsz feleslegesen. Az úr szerint a kockában a három rugót röviditik? Meg tudja irni,h. Mi történik akkor? Szentem olyan mintha az anyát jol megtépnénk,egyik oldalra fordul,másik oldalra meg nem menne,mert keveset szúszik a tengely . Ezért kevesebb olaj menne a dugattyuhoz. Olajnyomást meg nem emelik,azt mégis könnyebben fordul. Ez vmi mágikus kulcsal csinálhatják! Amelyiken gyenge a szervó,szar mindn,lecsipem a rugót,azt jó lesz? Majd vasruddal arrébnyomom a kereket.Hát,ha mégis tévednék akkor holnap lacsipemőket. smile thumbup

Nincs profilkép
#32120 dagadtmadar
2014-06-21 22:23:09

Válasz #32158. hozzászólásra

nem nagyon értek hozzá ez hogy működik? Miért lesz ezzel könnyebb a kormányzás?

Nincs profilkép
#32119 klimaszervíz
2014-06-21 20:54:09

Válasz #32156. hozzászólásra
Rövidebbre vette a kormány vezérlő kockarugóit...

#32118 gabika82
2014-06-21 17:19:50

üdv valaki megtudná mondani nekem miért lehet a hűtö vizem tiszta olaj ha leveszem a hütősapkát az is tiszta genyó?? hengerfej tömités cserélve!!smile confused

Nincs profilkép
#32117 dagadtmadar
2014-06-21 13:43:33

Válasz #32149. hozzászólásra

hahó ide is jöhet egy kis segítség :D

#32116 kevesa
2014-06-21 13:16:02

Válasz #32152. hozzászólásra

Köszönöm ez aztán kímeritó válasz volt

Igazából ez nem tunning miatt lett hanem a gyári már kb 4. tőrt el a könyöknél és egyéb helyen és volt hegesztve most is letört és akkor ha már vettem ilyet vettem de lehet kell vennem akkor egy gyárit is.

#32115 jaminka
2014-06-21 11:19:31

Válasz #32153. hozzászólásra
és ilyen kevés olajjal is könnyebbnek kéne ,hogy legyen?

#32114 mtz1221
2014-06-21 10:19:39

Válasz #32151. hozzászólásra
Anyit próbálj még meg hogy a kocka végén az anyát csak kézel huzd meg és utána próba hogy ugy jobb e.

Nincs profilkép
#32113 a2457
2014-06-21 10:03:12

Válasz #32150. hozzászólásra

minden kipuffogó úgy műxik mint egy rezonátor.
a hossza és az átmőre arányát kell nézni.
ez határolja be hogy mekkora fordulatszámon segíti a motor munkáját, illetve mekkora fordulaton korlátozza.

ha valaki piszok jót aakrna akkor eleve a gyűtőt is le kén venni a fenébe, csinálni olyat hogy a közösítésig egyforma hosszú csövek legyenek.
ezeknek a csöveknek szintén a hossza/átmérő aránya kiadja hol lesz könyebb a motornak a dolga. ugyanehhez a fordulathoz kén igazítani a gyűjtő utáni , kipuffogót.
dobnak meg a sima perforált lemezes kőgyapotos átmenő egyenes kéne, végig ezen a részen.

elvileg ugyanígy a szívó oldalon sem ártana ha egyforma hosszú csövek mennének a légszűrőig...

fogyasztásban és teljesítményben is segítene.
ezek a véletlenszerű próbálkozások 99% ban semmi jóra nem vezetnek.

turbósnál úgy változik a dolog hogy a turbóig mennie kéne egyforma hosszú csöveknek, de légyen az minnél rövidebb. a turbó után meg szintén minnél rövidebb, és nagyobb átmérő, perforált lemezes kőgyapotos átmenő dobbal.

hamarabb pörögne fel a turbó.



szerintem tedd vissza a gyárit.
ha úgyérzed szeretnél ilyen tunnerolást csinálni végülis feltehetem hogyan kell ezt kiszámolni, savállóból le lehet gyártani végülis.
fogyasztáson segítene, hogy pontosan mennyit az mindíg kérdéses, de biztosan segít. csodát nem kell várni, meg 10-20-30% okat.
2-5% közt látnám reálisnak, ha a sívó oldalon is "könnyítünk" (főleg a légszűrő ellenálláson) akkor talán reális lehet 10% környéke.

aztán hogy megér e ez ennyit.. azt én nemtudom.

#32112 jaminka
2014-06-21 09:07:19

Válasz #32132. hozzászólásra

Megnéztem a munkahengert tegnap levettem és a dugattyút kézzel nem bírtam se húzni se tolni!Olajnyomást sajna nem tudok mérni mert nincs hozzá órám,de új rajta a kocka csak jó az olajnyomás.Most már csak annyi gondom,hogy nincs itthon olaj talán 3-4 liter ha van benne de így olyan nehéz a kormány mint eddig ha majdnem tele volt!

#32111 kevesa
2014-06-21 08:48:00

Lecseréltem a gyári kipufogót a képen látottra sima alap motor nem turbós és észrevettem hogy amikor 9.be megyek már 2000 pörög a motor a 30 km/h nem viszi hanem kb. 28 megy ezt a gyári kipufogóval nem csinálta.

Lehet hogy ez az új annyira lefogja?
Ez kb olyan vastag mint a turbós kipufogó csak a könyöknél szűkül össze.

És csak szikrafogó és hangtompító van benne.

Maradhat vagy cseréljem vissza nem ártok ezzel a motornak sem a fogyasztásnak?

Nincs profilkép
#32110 dagadtmadar
2014-06-21 08:38:35

Válasz #32148. hozzászólásra

Egy fogadás keretében érdeklődöm, mert ismerősöm tudja mit kell csinálni csak azt mondja, h annyira fórum függő vagyok h tudjam meg itt h más is tudja-e és akkor megcsinálja nekem :D
2 gépe van és olyan könnyű kormánya mintha autóban ülnék :D
Egy egész napos meló után is a homlokrakodós gépe még szinte ugyan olyan mint a reggeli első indításnál és sem a szivattyúhoz, sem a munkahengerhez nem nyúlt csak a kocka belsejében csinált valamit.
Magamba nem piszkálnám, mert ahogy mondod ezzel emberéleteket tehetek kockára.
Ja + nyomást nem tekert neki!

#32109 Lacus704
2014-06-21 00:39:02

Válasz #32147. hozzászólásra

Semmit nem kell vele csinálni! Szakműhelyben kell javíttatni! Ha nem értesz hozzá ne piszkáld mer a sajátod és más életével is játszol.smile nonono

Nincs profilkép
#32108 dagadtmadar
2014-06-21 00:10:38

kis kormány kérdés
a kockába milyen hézagolót meg O gyűrűt szoktak cserélni h könnyebb legyen a kormányozás?
csak hallottam róla de hiába nézegetem a könyveimben a kockáról nem találok semmit :S
valaki képpel együtt el tudná mondani h mit kell vele csinálni?
Köszönöm

#32107 mtz1221
2014-06-20 23:40:46

Válasz #32145. hozzászólásra
Én vonalba furatnám a blokkot és kész.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Célzott védelem kukoricában és gyümölcsösben: itt a MIMIC
Célzott védelem kukoricában és gyümölcsösben: itt a MIMIC
A MIMIC gyomorméregként néhány órán belül leállítja a hernyók táplálkozását,...
Hirdetés
Gyökerektől a szemkitelítődésig – így támogatják a modern technológiák a kukoricát
Gyökerektől a szemkitelítődésig – így támogatják a modern technológiák a kukoricát
A kukorica fejlődésének minden szakaszában kulcsszerepe van a célzott...
John Deere R4030 önjáró permetezőgép
John Deere R4030 önjáró permetezőgép

69.800.000 Ft

ÁROKÁSÓ FORGÓKOTRÓ MINI KOTRÓ PÓTKOCSI RAKODÓKOCSI UTÁNFUTÓ KÖZELÍTŐKOCSI GUMIHEVEDERES GUMIKEREKES
ÁROKÁSÓ FORGÓKOTRÓ MINI KOTRÓ PÓTKOCSI...

600.000 Ft

EGYEDI HIBRID PÓTKOCSI UTÁNFUTÓ BILLENCS GYÁRTÁS 1, 5t - 4t-ig. TRAKTORHOZ PICKUPHOZ BILLENŐ
EGYEDI HIBRID PÓTKOCSI UTÁNFUTÓ BILLENCS...

1.000.000 Ft

Tárcsa eladó
Tárcsa eladó

4.600.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]