Gázolaj árak 607 Ft Benzin árak 590 Ft EUR 398.41 Ft USD 338.41 Ft CHF 426.8 Ft GBP 459.56 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93609 hozzászólás
#17009 Szeni
2012-07-22 11:08:05

Válasz #17007. hozzászólásra

smile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused A kukorica aratástól nem érsz rá kipróbálni egy traktort?????????????? smile wackosmile wackosmile wackosmile lolsmile lolsmile lol

#17008 Sötét Paraszt
2012-07-22 11:06:37

Válasz #17004. hozzászólásra

Olajnak mindig folyni kő, ha kopott, ha nem, különben nem keni semmi a szerencsétlent hehe.?

Nincs profilkép
#17007 Tamás105
2012-07-22 11:05:38

Válasz #17002. hozzászólásra

kösz de még lekel vágni a naprát meg kukitsmile thumbup

#17005 Szeni
2012-07-22 10:54:17

Válasz #17003. hozzászólásra

Dehogyis nincs.Bemész a fateroddal Gyarmatra az agrogazdához,mondanak neked vagy 15 címet,és valahol kipróbálod

#17004 Szeni
2012-07-22 10:50:44

Válasz #17001. hozzászólásra

Az MTZ adagoló elem dugattyún van alsó visszaveze horony(résolajhorony) vagy mi a bánatnak hívják,mint Bosch adagolókon, ami a kopott elem mellett viszajövő résolajat viszaviszi a szívó ágba???????????????????????????????????Na mondja,nem jaikus mester úr

Nincs profilkép
#17003 Tamás105
2012-07-22 10:47:36

Válasz #17002. hozzászólásra
csak egy a baj mindenki leragatt nálunk a 820 meg 820.2 környéken nincsen smile nonono

#17002 Szeni
2012-07-22 10:43:53

Válasz #16998. hozzászólásra

Mondtam,h. mielőtt vesztek traktort,próbáld ki a 1025-öst,hogy lehet vele váltani a közúton egy jól megrakott póttal,mert lehet h. utána már nem lesz kérdés az h. melyiket válasszátok.

#17001 ATIS78
2012-07-22 10:42:13

Válasz #16999. hozzászólásra

magyarul fogalmad sincs a témától....
akkor meg miért értetlenkedsz....smile sneaky

Nincs profilkép
#17000 Tamás105
2012-07-22 10:41:51

Válasz #16995. hozzászólásra

és menyi az árra az a lényeg ?? sac per kábé

#16999 Szeni
2012-07-22 10:40:49

Válasz #16997. hozzászólásra

Néha nagyon fárasztó vagy

Nincs profilkép
#16998 Tamás105
2012-07-22 10:40:35

Válasz #16996. hozzászólásra

baros lászló mezőgazdasági szakközép iskola smile mellow (Mátészalka)

#16997 ATIS78
2012-07-22 10:38:44

Válasz #16993. hozzászólásra

a folyadék az összenyomhatatlan ezen alapszik a hidraulika !!!
az adagoló nem más mint egy nagynyomású szivattyú!!!
ha az adagoló elő állítja azt a nyomásértéket aminél az üzemanyag át tudja préselni magát a porlasztó tű és fúvóka háza között akkor működik....ha nem akkor nincs befecskendezés....
egyépként 210-ről 175 -re levitt nyomáson turbós helyet hagyományosnál már működik rendesen a dolog...
De érdemben hozzá tudsz szólni vagy csak laikusként ....borzolod az idegeimet....smile biggrin

#16995 mtz1221
2012-07-22 10:37:35

Válasz #16990. hozzászólásra
az nincs felétek nincs a motor ugyanaz a válto hasonlit a 920aséra (egyszerü kezelni az uton is) a hátulja meg a 1221esé biztos nem tördeli a féltengejt meg difit

Nincs profilkép
#16994 Tamás105
2012-07-22 10:35:29

Válasz #16993. hozzászólásra

nem sokat egyenlőre csak 30 ha de még van egy jópár ha dzsungelsmile smile

#16993 Szeni
2012-07-22 10:33:07

Válasz #16988. hozzászólásra

Hány hektárt kellene neki megcsinálni?

#16992 Szeni
2012-07-22 10:31:14

Válasz #16970. hozzászólásra

Nem értem ezt a gondolatmenetet,h. nem tudja előállítani az elem a nyomást,ezért üti?smile confusedsmile confusedsmile confused .Mit csréltél eddig rajta?Porlasztót kompletten,v. csak csúcsot?A Rába porlasztónál láttam,h.a gázolaj csatornába van téve valamilyen vasrúd.Gondolom azért,h. kitöltse a furatot,és a gázolaj csak az oldalán lévő lelapoláson menjen,ezzel csökkentse az adagoló,és a porlasztó csúcs közötti gázolaj tömegét,és ezzel csökkentse a hidraulikus ütést is a nyomócsőben.Ilyen ütés jön létre akkor is,ha bárhonnan levegő kerül a rendszerbe.Ez jöhet vissza a porlasztótól,ha be van égve,és jöhet az adagoló felől is.Eddig mit csináltatok vele?

#16991 Szeni
2012-07-22 10:31:13

Válasz #16970. hozzászólásra

Nem értem ezt a gondolatmenetet,h. nem tudja előállítani az elem a nyomást,ezért üti?smile confusedsmile confusedsmile confused .Mit csréltél eddig rajta?Porlasztót kompletten,v. csak csúcsot?A Rába porlasztónál láttam,h.a gázolaj csatornába van téve valamilyen vasrúd.Gondolom azért,h. kitöltse a furatot,és a gázolaj csak az oldalán lévő lelapoláson menjen,ezzel csökkentse az adagoló,és a porlasztó csúcs közötti gázolaj tömegét,és ezzel csökkentse a hidraulikus ütést is a nyomócsőben.Ilyen ütés jön létre akkor is,ha bárhonnan levegő kerül a rendszerbe.Ez jöhet vissza a porlasztótól,ha be van égve,és jöhet az adagoló felől is.Eddig mit csináltatok vele?

Nincs profilkép
#16990 Tamás105
2012-07-22 10:30:56

Válasz #16989. hozzászólásra

1021 ????????? az meg milyennnn ????????,,,,, vidi kép ???,,
smile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile smilesmile smilesmile smilesmile smilesmile smile

#16989 mtz1221
2012-07-22 10:28:23

Válasz #16988. hozzászólásra
mifelénk az 1021et szeretik nagyon

Nincs profilkép
#16988 Tamás105
2012-07-22 10:25:54

Válasz #16978. hozzászólásra

szia mi gondolkozunk a a 952/2 meg az 1025 ön de csak talajmunkára kéne eke tárcsa kombinátor mélylazító meg (pótkocsizás) neked erre melyik gép vált be jobban???? mert látom 952.2 dicséred smile smile

#16987 mtz1221
2012-07-22 10:24:13

Válasz #16983. hozzászólásra
a gyári elöre meghajtottat vagy az utángyártot hejszenen meghajthatot töri ?

#16986 Czanik Sanyi
2012-07-22 10:08:50

Válasz #16985. hozzászólásra

Sokszor nagyon egyszerű az ok,smile thumbupcool csak nehezen jövünk rá.smile biggrinsmile lol

#16985 ATIS78
2012-07-22 10:06:23

Válasz #16984. hozzászólásra

Sanyi bácsi itt nem ilyen egyszerű a történet....

#16984 Czanik Sanyi
2012-07-22 10:04:56

Válasz #16970. hozzászólásra

Régen a Csepeleknél sűrűn előfordult, De hogy miért azt nem tudom, egyenletlen motorjárás is okozhatja, de ahogy írod vagy adagoló vagy porlasztó is lehet.

#16983 ATIS78
2012-07-22 09:54:11

Válasz #16970. hozzászólásra

Valaki esetleg érdemben hozzá tud szólni a felvetésemnek??????smile confused

#16982 gjoni
2012-07-21 21:51:41

Válasz #16971. hozzászólásra

Nincsen ,de egyértelműen jobban dolgozik . A földön lévő szár maradványokat is felszippantja ,és szecskának vágja!

#16981 Sötét Paraszt
2012-07-21 21:32:15

Válasz #16962. hozzászólásra
http://youtu.be/Qp_uyzhshw0
http://youtu.be/pGQ50CIkxME
http://youtu.be/PqEvptCTrXE

#16980 vénkabi
2012-07-21 21:28:35

Válasz #16962. hozzászólásra
A vízszintes tengelyű, egyértelműen, mert az normálisan használva mulcsozza a szárat. De ha repülsz a géppel, akkor sokat elhagy, és sz..t sem ér.
Saját gyártás viszont már rizikós, ahogy Szeni is írta. A késnek jó az Y is, de a tengely fordulatnak min. 1000-nek meg kell lenni, mert különben nem vágja, hanem feltekeri. Ja és a tengely legalább D=100-as jó minőségű vastagfalú acélcső legyen, így a súlya kapákkal együtt, 180 centisnél is már veri a mázsát. Ennél a tömegnél és fordulatnál viszont abszolut centirozottnak kell lenni, és tartószerkezet sem lehet 20-as szögvasból! Nekem egy Dragon márkájú, oldalra kitolható, rézsűzésre is alkalmas mulcsozóm van, de mikor beindul, akkor van élet a burkolat alatt!

#16979 Szeni
2012-07-21 21:09:08

Válasz #16977. hozzászólásra

Ez tényleg nagy szívás.Sokan nincsenek megelégedve az új MTZ-kkel.Akkor nincs más hátra,át kell rajta nézni mindent,főképpen az előgyújtást,a vízrendszert (esetleges öntési hiba miatt valamilyen gát nem maradt-e a blokkban),adagoló pontos beállítás.....minden,ami melegedést okozhat.

#16978 MTZ1025.3
2012-07-21 21:03:32

Válasz #16960. hozzászólásra

nekünk a külső lakatos konsztárosak nem váltak be.
nekünk a 952.2es 6000üórás és bontatlan motor,váltó.

#16977 MTZ1025.3
2012-07-21 21:02:27

Válasz #16958. hozzászólásra

azért vettük le mert attól is melegedhet, ekkor megnéztük a hüvelyeket amiknek nem válla volt hanem hosszanti repedés vagy gyártási hiba, de kicserélve se jó.

#16976 Szeni
2012-07-21 20:57:16

Válasz #16974. hozzászólásra

Igazából a szecskázót kellene átalakítani,de erre még nem volt időm,ezért a múlt szezon előtt tettem rá ezt a terelő lemezt.A lehajtott szecskázóra van téve.Annyi a lényege,h. középen,ahol indul a V alak,ott nulla magasságról induljon,és fokozatosan vastagodjon kb 25 cm-re,de semmi egyenetlenség nem lehet rajta.Az enyémen először maradt egy kis hegesztési hullám.Valamilyen gazos részen mentem,és a gaz megakadt rajta.Még az volt a szerencse,h. nemsokára üríteni kellett.Akkorra szépen berakodott.Így csak egy fél medve lett belőle,de azt is csalogattuk kifelé egy jó fél óráig,mire kimászott smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop.Középen ezért átesik rajta valamennyi csutka,de ez pont jó,mert nem is az a cél,h. kétfelé dobja,hanem az,h.terítse egy kicsit.

#16975 Szeni
2012-07-21 20:45:41

Válasz #16972. hozzászólásra

Én biztosan nem fognék bele,h. maszekba ilyet csináljak,legfeljebb akkor,ha találnék valamilyen centírozó gépet,amin az egészet meg lehetne gurítani,különben helikopter lesz abból is.

Nincs profilkép
#16974 dobó+
2012-07-21 20:37:47

Válasz #16973. hozzászólásra

Szia érdekelne ez a terelős megoldás.
A te 106-os od az szecskázós vagy a nélküli?
Le tudnád fotózni hogy oldottad meg a szélre felé terelést?
Nem torlódik fel az anyag?

#16973 Szeni
2012-07-21 20:26:37

Válasz #16964. hozzászólásra

A munkája egyértelműen a vízszintes tengelyűnek jobb,mert nem rak rendet,mint a másik,de valami miatt nem terjedt el mégsem.Ítt a környéken egy volt,annak az volt a baja,h. túlzottan félelmetes volt,ha beindult.A helikopter nudli volt hozzá,amikor felpörgött.Morgott,zörgött,remegett,porolt,és mindenki arra várt,mikor repül el.A gazdája végül eladta,és vett egy RZ-3 ast.A gond megoldása a kombájnosnál van.Jó legyen a szártépője,ne rakjon rendet,és éles legyen a kés.Nekem sikerült megoldani viszonylag a problémát.A 106-osnak rendbe raktam a szártépőjét,a hátuljára meg tettem egy terelő lemezt,ami kétfelé dobja a csutkát.Úgyhogy én egyből szántok,bár az ekén is javítani kellene egy kicsit,h. még jobb legyen.

#16972 dárk
2012-07-21 20:25:22

Válasz #16968. hozzászólásra

Szeretnék csinálni egyet azért kérdem ám.
Lehet valahonnan azt tudni hogy maga a tengelynek mennyit kell forognia?

#16971 dárk
2012-07-21 20:22:02

Válasz #16968. hozzászólásra

Neked van ilyen?
Milyen vastag tengely van rajta?
És ez az y késes?

#16970 ATIS78
2012-07-21 20:21:05

Laci300
mi a véleményed arról,hogy egy mtz tördeli a nagynyomású csövet...mindíg a 2.hengerét!!!
elképzelhetőnek tartod,hogy az adagoló elem nem bírja előállítani a megfelelő nyomást a porlasztó nyitáshoz???és állandó hidraulikus ütést mér és ezért töri?????
Valamint ha 210 helyett simán 175 és turbós csúcs helyett hagyományos....

#16969 dárk
2012-07-21 20:20:39

ugyan az mint hátul a 3 pont csavarja az alatt is ott a biztosító alátét mégis fellazul meg az első kerekeknél a kormány baszina.Majd ezek is kapnak egy ilyen megoldást az kész.

#16968 gjoni
2012-07-21 20:19:58

Válasz #16962. hozzászólásra

vízszintes az a tutismile thumbup

#16967 dárk
2012-07-21 20:17:58

Válasz #16965. hozzászólásra

Még a krova se fér oda nem ám a csőkulcs.
Persze ha kiveszem az elejét akkor már odafér.

#16966 dárk
2012-07-21 20:16:40

Válasz #16965. hozzászólásra

Villással,ami a csövön kifért.
Volt alatta alátét vadi új mikor meghúztam most is van alatta és nem a sima hanem biztosítós természetesen,de így tökéletes ahogy most van.

#16965 prütyi
2012-07-21 20:13:29

Válasz #16948. hozzászólásra

Gyárilag lenni kell alatta biztositó alátétnek vagy te tetted oda?Ti villás kulccsal húztátok meg vagy csőkulccsal?

#16964 dárk
2012-07-21 20:11:00

Válasz #16963. hozzászólásra

És szerinted melyik?
Vagy egyik se?

#16963 Szeni
2012-07-21 20:09:01

Válasz #16962. hozzászólásra

smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol Jó a megszólítás smile thumbupsmile thumbup

#16962 dárk
2012-07-21 20:05:04

Na öregebb és fiatalabb föld túrók,lenne egy eldöntendő kérdésem hogy melyik jobb a kukorica tarlóra.
Egy vízszintes tengelyű szárzúzó vagy egy függőleges tengelyű szárzúzó?
Vagy mindenképp tárcsázni kell szántás előtt?
Hogy ne gyűjtse be az eke.

#16961 röfik
2012-07-21 18:16:06

Válasz #16956. hozzászólásra

Ényém az birja most lessz 1 éves 400 ora van benne.Hidro szivattyut cseréltek garanciába meg a közbensö támasz ment szét.Egy emelöszár tört el.smile whistling

#16960 röfik
2012-07-21 18:13:21

A mostani gyártásu mtz-ék szarok sajna.Van egy 94 évjáratu 550-esem 10 koráig alig volt baja,a motor adagolo söt még a porlaszto sem volt megbontva.Kb 4500 ora volt benne akkor.Motor fellet ujitva,kuplung,teljes eröátvitel,kormány,hidraulika szoval minden.Most birja frankon,mondjuk csak mütrágyázik,szálit,vegyszerez,meg vet kaszál,nehéz munkát nem végez.De 10 évig csak ez az egy gépünk volt s ö csinált mindent kapott rendesen.smile lol

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Fontos! Módosult a nitrátrendelet
Fontos! Módosult a nitrátrendelet
Változik a kijuttatható nitrogén mennyisége.
Öntözés, fiatal gazda, gazdaságátadás – most érdemes lépni! +VIDEÓ
Öntözés, fiatal gazda, gazdaságátadás – most érdemes lépni! +VIDEÓ
Összefoglaló cikkünk a Célra tarts! – Agrártámogatások Agroinform webinárumról.
OVP rosta
OVP rosta

400.000 Ft

Viessmann Vitoligno 150-S 30 kW
Viessmann Vitoligno 150-S 30 kW

800.000 Ft

Landini Vision 100
Landini Vision 100

8.500.000 Ft

John Deere 3in1 vonólétra
John Deere 3in1 vonólétra

125.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]