Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 397.3 Ft USD 337.72 Ft CHF 424.99 Ft GBP 456.41 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93655 hozzászólás
Nincs profilkép
#7155 dwed
2011-03-07 18:31:45

Válasz #7153. hozzászólásra

Így a legkényelmesebb az bizti! Csak egy kicsit birkózni kell vele! smile thumbup smile thumbup smile thumbup

#7154 Hogel
2011-03-07 18:30:43

Azigen. Akkor szedjem le még a motorháztetőt is?
Kivágom az egészet akkor.

#7153 atiss
2011-03-07 18:24:58

Válasz #7151. hozzászólásra

AKKOR EGYSZERÜBBEN 6 DB 16 OS CSAVAR AZ AJJÁN +OLAJ CSÖ LEKÖT MEG HA VAN DIFICSÖ LEKÖT ÉS KORMÁNYMÜ EGYBEN AZ IRÁNYITOKAR NÉLKÜL LEEMEL UTÁNNA NEM FOG ZAVARNI A HÜTŐ BIZTI!!smile biggrin

#7152 wyctor77
2011-03-07 18:22:14

Válasz #7150. hozzászólásra
jájá,já nyet pominyájes für belarusz tráktóren...nür for IMT na asszem érthetően leirtam

#7151 Hogel
2011-03-07 18:19:47

?????ezt most nem értem.Levettem az első deknit, koronás
anyát.igy előre ki csúszna, de a hűtőtől nem jön ki az excenteres ház.

#7150 atiss
2011-03-07 18:19:45

Válasz #7149. hozzászólásra

FÉLSZ A KIHIVÁSTOL????EZ A VALÓ VILÁG!!SZAKMAILAG????smile lolsmile lol

#7149 wyctor77
2011-03-07 18:17:28

dobd ki az egészet ugy ahogy van...orbit....munkaheenger és megvan oldvasmile laugh

#7148 atiss
2011-03-07 18:14:48

Válasz #7146. hozzászólásra

MIÉRT NEM BONTOD LE AZ ELEJÉT ES A TETELYÉT !KIHUZNI A KÖZEPÉT(PITMANN TENGELY)UTÁNNA AZ EGÉSZ ELEJÉVEL KIJÖN A CSIGA KORMÁNY KOCKA MUNKAHERNGER STB..DE AKORMÁNY IRÁNYITOKAR ANYÁJÁT LE KELL VENNIA KART LEKOCCINTANI A KUPROL ÉS DARABOKBAN AZ EGÉSZ!!!!!!!!!!!!!!!!!smile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#7147 dwed
2011-03-07 18:14:04

Válasz #7146. hozzászólásra

Szia! A csapágyaknak szabad mozognia, a csigatengely excenteressége miatt.

#7146 Hogel
2011-03-07 18:08:12

Sziasztok, még mindig kormánymű kérdés.Ma megint szédszedtem, levettem a szervó fedelet, fogasív fogasléc ki.De a csigatengelyt nem tudom kivenni, mert amikor húznám ki csapágyházastól, nekiütközik a hűtőnek.
Hogy lehet kivenni, a hűtőt nem szeretném lebontani emiatt.Azért akarom kivenni, mert amikor mozgatom a kormányrudat, észrevettem, hogy a 2 db csapágy kb fél centit csúszkál előre hátra.Az nem normális ugye?

#7145 wyctor77
2011-03-07 13:47:04

ez nagy f@szt adkota....szerbiából bevitt dugattyúk átnevezve....jópénzért ott eladva...PTP trsteniksmile whistling...csak szólok...

#7144 Hogel
2011-03-07 10:31:15

Köszönöm Camel Driver és Lacus 704, ezzel a módszerrel sikerült pöpecül beállítani.
Már csak az a kérdésem maradt, hogy a 2 első kerék miért nem minden traktoron ál "V" alakban?
Nem kopik így a kerék külseje hamar el?

Nincs profilkép
#7143 szolnoky
2011-03-07 10:15:32

A DAKOTA hidraulikus támasztórudak előnyösen használhatóak a mechanikus támasztórúdak (harmadikpont) kiváltására , a felfüggesztő háromszög fülkéből történő állítására.
http://www.szolnoky.hu/hu/mtz_t.html
Szolnoky László 303086217

PL. MTZ-re való DM 70/40/220 46000,-FT+ÁFAdakota tdakota t

Nincs profilkép
#7142 szoltán
2011-03-07 08:07:43

Válasz #7139. hozzászólásra

Üdv! a koronás anyát 2mkp-nyomatékkal kell meghúzni!Gyári adat.

#7141 Claastra
2011-03-07 07:34:05

Válasz #7138. hozzászólásra

Emberek ,a kormány nem játék,minden faluban van emtézé szakértő,szoljatok neki biztosan segit,ez csúcs semmi szakmai tapasztalattal nyulkáltok fékhez, kormányhozsmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursing

#7140 Zoli29
2011-03-07 06:01:38

sziasztok

360/70R24 ezekbe a gumikba ki hány bár nyomást rak?

Köszi

#7139 Camel Driver
2011-03-06 23:07:14

Válasz #7136. hozzászólásra

Nekem nagynehezen sikerült beállítani leírom mit csináltam:a félholdnál amit mondtál hogy állítottál csak a másik felén tehát a kormányrúd végén van egy dekni 4 csavar fogja 14-es kulcs azt kicsavarod leveszed a deknit majd fogsz 2 12es anyát egyet egyet ráraksz a kiszerelt csavarokra úgymond pótolod a deknit átlósan behajtod a 2 csavart meghúzod majd a koronás anyából kiveszed a biztosítót és az anyát addig szorítod míg a kormánykerék holtjátéka nem csökken 30fokra. Lebiztosítod dekni vissza és lehet próbálni , mikor a deknit levetted egy picit folyni fog az olaj ne ijedj meg nem sok pláne ha nincs elég a rendszerben remélem világos volt.Vigyázz ne szorítsd meg túlságosan a koronás anyát mert nehéz lesz a kormány

#7138 Hogel
2011-03-06 22:51:22

nem tudom hogy egyre gondolunk e

http://mtz50.kzsolt88.fotoalbum.hu/?get=/viewlarge/pictureid/9974330

ezen a képen melyk az, amire gondolsz?

#7137 Lacus704
2011-03-06 22:43:51

Válasz #7136. hozzászólásra

6 liter kell bele pontosan a szűrő aljáig közepég lesz kb. ott kell állítani ahol a kormány rúd csatlkozik a kormány oszlophoz. meg lehet könnyen találni hasonló egy a nagy anyához azt lehet csavarni jobbra balra. ha ez sem segít akkor kormány munkahenger javító készlet a csigát meg lécet kopástól függően kell szerintem cseréllni

#7136 Hogel
2011-03-06 22:28:36

Hát próbáltam a bordástengelyután, azon az excenteres kütyün, az nem jelentett semmit.Utánna próbáltam a szervó tetelyén, azt a kontraanyás csavart beljebb tekerni, de az nem ment beljebb.Ennyit tudok.Van még más is?

#7135 Hogel
2011-03-06 22:27:00

Az olajnak a beöntőnyilásban lévő szűrő aljáig kell lenni?Mert ha belenézek, akkor nem látok semmit, innen gondolom, hogy nem sok olaj lehet benne.

#7134 Lacus704
2011-03-06 22:25:19

Válasz #7130. hozzászólásra

Mért akarod szervó nélkül? Ne kisérletezz vele.
Egyébként a holtjátékon is lehet állítani ha esetleg még segít rajta valamit.
Azt tudod hol kell?

#7133 Hogel
2011-03-06 22:25:02

Egy hibátlan trakinál kb hány foknyi a kormánykerék holtjátéka álló motornál?És ugyanannyi beindított motornál is?

#7132 Lacus704
2011-03-06 22:24:06

Válasz #7130. hozzászólásra

Lehet! Nekem beszart a szivattyú nem dolgozott semmit. és menet közben lehet kormányozni csak rohadt nehéz.
Álló helyzetben nem lehet csak ha gurulnak a kerekek

#7131 Lacus704
2011-03-06 22:22:30

Válasz #7129. hozzászólásra

HA felöntöd és mégsem az a gondja könnyen le lehet engedni akár egy vödörbe is amit visszaönhetsz simánsmile rolleyes

#7130 Hogel
2011-03-06 22:21:56

Most nézegetem a robbantott ábrát, és nem tudom elképzelni, hogy hogy lehetne szervó nélkül kormányozni.
Tuti hogy lehet?

#7129 Hogel
2011-03-06 22:20:45

Természetesen felöntöm, csak mivel most értem el ennek a javításához, nem tudom, hogy cseréljek e előtte csigát meg fogasívet, vagy csak öntsem fel olajjal.Mert ugye elég drága az olaj ahhoz, hogy 2X kelljen felöntenem.

#7128 Lacus704
2011-03-06 22:19:22

Válasz #7125. hozzászólásra

ha leáll a szervó akkor is lehet kormányozni csak elég nehézkesen! baleset veszélyes! olaj kell bele és ha nem szűnik meg a hiba akkor tovább kell keresni.

#7127 Lacus704
2011-03-06 22:18:10

Válasz #7125. hozzászólásra

Holtjáték amiatt nem nő meg csak nehezebb a kormány.

#7126 Lacus704
2011-03-06 22:17:00

Válasz #7125. hozzászólásra

Ez meg milyen kérdés? olajnak lenni kell a szervóban különben a szivattyú nem tud dolgozni megfelelően levegőt nyom és igy akadozhat a kormány is! fel kell önteni rendesen! a kormány nem játék!

#7125 Hogel
2011-03-06 22:12:33

Sziasztok, kezdő MTZ-s ként egyre több kérdésem van.
1. Sima szervós mtz 80 asnál /nem orbitos/ ha menet közben beszarik a szervó és leáll, akkor egyáltalán nem lehet kormányozni?
2. Milyen tünete lehet annak, ha a szervóban a 6 liter olaj helyett csak pl 2-3 l van? Megnőhet attól a holtjáték?Úgyértem ki-ki hagyogathat a szervó?

#7124 wyctor77
2011-03-06 22:08:58

na de jóccakátokat reggel korán virradsmile laugh

#7123 Lacus704
2011-03-06 22:08:43

Válasz #7121. hozzászólásra

Én úgy vagyok vele h saját kezembe bízok. ha meghúzom rendesen bent tartva ahogy kell az nem lazul felsmile thumbupcool 10 perc pihi után ismét próba kizárt a meglepetés

#7122 Lacus704
2011-03-06 22:07:20

Válasz #7121. hozzászólásra

hátt nem mai cucc volt az biztos.smile lol

#7121 wyctor77
2011-03-06 22:02:42

Válasz #7120. hozzászólásra
jó régi lehet....ugy örököltem,gondolom hitler tankjait szorongathatták velesmile laugh

#7120 Lacus704
2011-03-06 22:00:51

Válasz #7119. hozzászólásra

aha az gondolom nem csalsmile lol ez csak a kattogós fajta volt

#7119 wyctor77
2011-03-06 21:57:58

Válasz #7118. hozzászólásra
hát én mindig utána lemérem a mutatóssal is...ddig stimmeltsmile laugh

#7118 Lacus704
2011-03-06 21:56:45

Válasz #7117. hozzászólásra

De de. Csak egy haver is ezzel szarakodott egy hengerfej pakolásnál csak szarul kattogott valami miatt és nem volt egyforma a nyomaték egy csavarnál semsmile biggrinsmile biggrin végül egy kölcsönkért kulcsal lett rendesen lehúzva rendesen. ez a szar benne h nem is tudod h biztosan jól kattan e vagy sem

#7117 wyctor77
2011-03-06 21:52:02

Válasz #7116. hozzászólásra
nem is arról van szó h nemlehet....de mért n használni ha már megvan?smile laugh

#7116 Lacus704
2011-03-06 21:50:04

Régen nem voltak nyomaték kulcsok még is hengerfejeztek MTZ-t meg autókat és faxa volt csak tudni kell azt is.
Pl én is az utolsó hengerfejet nyomaték kulcs nélkül raktam össze. Krova+hosszabbító cső 5-8mp-ig megtartva húzgáltam meg 2x utána húzva ellenőrzés képpen. Azóta belement vagy 30 óra keény szántás meg szárzúzás és semmi gond nincs vele. lekopogom!smile thumbupcool

#7115 wyctor77
2011-03-06 21:40:27

Válasz #7114. hozzászólásra
akk már elkell gondolkodni mélyebben hogy mi is lehet....ja nézz be disznóölő topikba...tettem fel izelitőt vajdasági tanya disznóelhalálozásrólsmile laugh

#7114 gazda001
2011-03-06 21:37:40

Válasz #7113. hozzászólásra

Ez csak természetes, nálunk nyomaték kulcs a neve, A himba sort is és a hengerfejet is azzal húzom meg.
Arra jutottam hogy 1-2 nap meló után Ha addig nem kezd el csettegnismile scaredsmile scared Mindenképpen leveszem a felső deknit és rámérek a hézagra , ha nem ment el újra akkor tényleg szemét, lazulás. stb. Ha elmegysmile mad akkor tovább kell kutakodni.smile cowboy

#7113 wyctor77
2011-03-06 21:34:04

Válasz #7112. hozzászólásra
én azt is moment kulccsal csinálom...akkor egyformára an huzva biztos....smile cowboy

#7112 gazda001
2011-03-06 21:21:53

Válasz #7111. hozzászólásra

lazák kb 4-5 tekeréssel húztam meg őket, azért hengerfejeztem 1 hete mert a saját hengerfeje elrepedt és akkor sajna nem vettem észre az "új hengerfejen" pedig akkor is lazák voltak más sztem.

#7111 wyctor77
2011-03-06 21:18:53

Válasz #7110. hozzászólásra
de az is lehet,és lazák voltak?

#7110 gazda001
2011-03-06 21:16:01

Válasz #7109. hozzászólásra

már százszor átgondoltam de nem találok ésszerű magyarázatot, leginkább a te általad írott emelőszár forgás, tűnik a legközelebbinek, vagy az hogy a himbasor rözítő tőcsavarok lazák voltak az nem lehet???smile confused

#7109 gazda001
2011-03-06 21:12:54

Válasz #7107. hozzászólásra

igaz akkor a szelepszárnak annyival alacsonyabban kellet volna állni, azt meg ha agyon lőnek sem tudom megmondani hogy lejebb volt -e nem figyeltem bassz@ meg a kutyasmile sad

#7108 wyctor77
2011-03-06 21:12:08

Válasz #7107. hozzászólásra
3 milit neked is észrekellett volna venned amikor viszed be műhejbe,ha csak nem ugy állt le a motor h alászorult valami és te meg már szedted szét...alatta is maradt....aztán kézi forgatásnál összerakás után esett kismile cowboy

#7107 gazda001
2011-03-06 21:08:16

Válasz #7106. hozzászólásra

rábával járt..... De lehet igazság az utolsó érverésemben?smile confused

#7106 wyctor77
2011-03-06 21:06:02

Válasz #7105. hozzászólásra
lehet már épp azért lett bot füle,anno kamionoztam hát azokból a gépekből nekérj,MTZ kutyaf@sza mellette decibelbensmile laugh

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Tíz éve első a repcetáblákon!
Tíz éve első a repcetáblákon!
A változó klimatikus és szabályozási környezetben csak azok maradnak versenyben,...
Hamis növényvédő szerek: veszélyes hálózatot számoltak fel
Hamis növényvédő szerek: veszélyes hálózatot számoltak fel
Az ország az Európai Unió tagja akar lenni.
KRONE AM 243 CV,  240 -es TÁRCSÁS KASZA,  FŰKASZA
KRONE AM 243 CV, 240 -es TÁRCSÁS KASZA,...

1.200.000 Ft

Gumi
Gumi

36.000 Ft

New Holland Braud SB56 szőlőkombájn
New Holland Braud SB56 szőlőkombájn

9.850.000 Ft

MTZ ACV automata vonófej, pótkocsi húzó
MTZ ACV automata vonófej, pótkocsi húzó

50.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]