Gázolaj árak 588 Ft Benzin árak 585 Ft EUR 404.04 Ft USD 358.94 Ft CHF 431.97 Ft GBP 477.78 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

92921 hozzászólás
#1671 Paldoo.
2009-12-10 21:38:52

Válasz #1670. hozzászólásra

Nem.
Ő vájt russziából hozattatta!smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile biggrinsmile biggrinsmile biggrin
trakkis a Te embered.......

#1670 1025
2009-12-10 20:57:44

Válasz #1668. hozzászólásra

Hali
Jól emlékszek te hoztál angliából trakit???

Nincs profilkép
#1669 Inas
2009-12-10 20:57:26

Válasz #1668. hozzászólásra

Űdv és mivel vittétek haza? vagy mint hogy?,Mer behuzni nem nagy kunszt lett volna!Én is vettem egy 50-es mtz-t 350 E é háromszög rendszámal haza hoztuk kamional megcsinálgatam rajta ezt azt jött rá egy vevő 500 -é eladtam!!

Nincs profilkép
#1668 kistrakis
2009-12-10 20:35:18

Válasz #1663. hozzászólásra

Az érdekess az hogy én is ott voltam ,de eküdözött hogy ilyen meg olyan fasza gép ,mondom akkor nem hozok bele akksit ,mert egy nehéz ,meg kb még egy 100 km es út lett volna,de ha beindítjuk kiderülnek a turpisszságok ,de hát mondom halálra dícsérta a gépet ,ha nem nézett volna olyan jól ki ,akkor kételkedhettünk volna is benne ,meg így akksi nélkül meg 3 szög rendszámmal tényleg -e körül mennek a gépek ,még az ára sem volt alacsony,nah mindegy utána vagyunk mint kan a tökének ,megcsináljuk a tanulság mindeképp megvolt.

Nincs profilkép
#1667 kistrakis
2009-12-10 20:27:50

Válasz #1663. hozzászólásra

hÁT INKÁBB JÓHISZEMŰ VOLT ,AZ VOLT A BAJ,AMÚGY LEHET HA BEVALLJA A TULAJ MI A BAJ A GÉPNEK AKKOR IS MEGVESSZÜK ,MERT MONDOM MUTATÓS VOLT KÍVÜLRŐL ,MEG én megcsinálom neki faszán műszakilag.

Nincs profilkép
#1666 kistrakis
2009-12-10 20:26:01

Válasz #1664. hozzászólásra

50-ES MTZ-ÉK,azok kb 3-400 körül mennek a rendszám nélküliek,meg ebbe akksi sevolt az 45 ropi volt még plusszba bele
Amúgy meg nézett még 2 50 est de e mellett döntött mert kívülről jól néz ki ,új gumik ,jó festés ,új ponyvatető
nem gondoltam volna ilyen műszaki állapotba lesz,de mostmár fasza lesz a gép.

Nincs profilkép
#1665 jancsi &
2009-12-10 20:04:38

Válasz #1663. hozzászólásra

Ja persze apummal 19 éve mi is egy loval kezdtük a gzdálkodást nem is erről van szó. Hanem, hogy abban az árban más MTZ is meg kellett volna nézzen.smile huh

#1664 Szeni
2009-12-10 20:00:12

Azt meg mindenki tudja h. 300-ért nem kell MTZt venni mert az úgy is csak ócskavas

#1663 Szeni
2009-12-10 19:58:36

Válasz #1662. hozzászólásra

Nem az a gond,mindenki kevés pénzzel kezdte.Az a hiba hogy nem vitt magával egy gépészt.Most megtanulta h.az is egy szakma

Nincs profilkép
#1662 jancsi &
2009-12-10 19:53:21

Válasz #1660. hozzászólásra

Nem volt más 300.000Ft MTZ50-es amibe vállogatni.smile confused

#1661 Szeni
2009-12-10 18:34:40

Válasz #1660. hozzászólásra

Ha másra nem is de tanulságnak jó lesz

Nincs profilkép
#1660 kistrakis
2009-12-10 18:22:42

Segítségeteket szeretném késrni.Egyik ismerős vett egy mtz 50-est,mivel ez az első trakija,így nem is ért hozzá,meg nem is próbálta ki ,mert akksi nélkül volt hirdetve,és így nem volt rá lehetőség,de az eladó esküdött hogy minden jó csak akksi kell bele.Mikor elhoztu beletettem az új akksit ,nem indult önindító rossz volt,azt megcsináltuk úgy sem.Behúztuk nagy nehezen beindult ,de a motorba nem volt kompresszió,szétszedtük ,valamelyik dugón nem volt gyűrűsmile blink,szerintem eltört nekik mikor szétszedték,és nem tettek bel másikat.A váltót is fel kellett újítani mert vizes olaj volt benne ,szóval ott tart a haver hogy 200 ropit már ráköltött,de még most is szar a kormány meg hidraulika.Kérdés mi ilyenkor a tehendő,vásárlástól 2 hét telet el,az eladó azt mondta miért nem próbáltuk ki,ügyvédnél nem voltunk mert az többe kerülne mint a javítatás ,és nem is volna biztos hogy tudnánk bizohnítani.Mostmár nagy nehezen összeál a gép de mégegyszer kerül majd annyiba havernak mint amennyibe a gép ,mert az 50 -es 300 ropi volt ,és a javítattás is lesz annyiba ,illetve az alkatrész ,mert ingyen csinálom neki mivel így is nagyot szívot,szóval tanulság ne vegyetek akksi nélküli gépet,amúgy kívülröl nem gondoltam volna ilyen tréé állapotban van,mert jó í festés ,meg szín alatt tárolt ,meg új gumik ,én sem gondoltma volna ilyen állapotban van,de a látszat ezek szerint csalsmile cursing

#1659 Szeni
2009-12-10 16:59:09

Válasz #1658. hozzászólásra

Igen.Talán egy kicsit gyorsít.

#1658 atti212
2009-12-10 16:46:42

Itt az 1-es a szervó szivattyú ugye? Így szemre ez gyorsítást jelent főtengelyhez viszonyítva? Köszi

#1656 atti212
2009-12-09 08:48:59

Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki, hogy mtz-n a kormányszivattyú, milyen fordulaton megy és miken keresztül, honnan kapja a hajtást? 1:1 ben kapja a főtengely fordulatát, vagy van benne áttétel? Gyorsítás-lassítás?

Köszönöm

Nincs profilkép
#1655 mtz52
2009-12-09 08:11:35

A gumik mérete Elöl: 8.3x20
Hátul:15,5 R 38

#1654 kese
2009-12-08 20:25:52

nem tud senki eladó mtz 80 magyar kézikönyvet ????

#1653 Június Cézár
2009-12-07 23:45:38

Válasz #1648. hozzászólásra

Igen lehet ha az első kerék kisebb, vagy forduláskor gyorsabban forog, akkor lehet benne valami!

#1652 Claas fan
2009-12-07 22:53:37

Válasz #1651. hozzászólásra

ezért kérdeztem a gumiméretet,de nem irta meg sajnos

#1651 Szeni
2009-12-07 22:50:36

Válasz #1649. hozzászólásra

jó a meglátás!!!!

#1650 Szeni
2009-12-07 22:49:58

igazán ígérhetnétek már valamit ezért a sok segítségért,legalább 1 sört:-)))

#1649 Claas fan
2009-12-07 22:42:48

Válasz #1648. hozzászólásra

én ugy gondolom ,hogy akkor van gond ha nagyobb az elsőkerék az eredetinél ,de nem mindig gondolom jól

#1648 Szeni
2009-12-07 22:37:31

Válasz #1646. hozzászólásra

Valójában nem a "hajtás" kapcsol be hanem .....az első kerék kisebb mint a szinkron hajtáshoz kellene ezért gyorsabban forog.Ha lassabban forogna(pl kapar a hátulja)akkor bekapcsol a szabadonfutó mert a hátsó fele (a szabadonfutóban)utoléri az első felét és "megtolja" előre 'összeütköznek' de ez az ütközés akkor is létrejön mikor az első "nekitolat" a hátsónak:az első kezék kisebb így nagyobb a fordulat.Gorsabban forog hátrafelé és utoléri a hátulját és nekiütközik:bekapcsol,és onnantól nem hagyja h.gyorsabban forogjon,hanem csúszik az első kerék.Így tudod megnézni legegyszerűbben h. jó-e az első hajtása egy traktornak.Ha a betonon megcsúszik a kerék akkor jó,ha a hajtás csúszik meg azt meg észreveszed mert mikor megcsúszik akkor megrándul a gép

#1646 Június Cézár
2009-12-07 22:12:11

Válasz #1645. hozzászólásra

Nem arról van szó, hogy hátrafelé bekapcsol az első hajtás?

#1645 Szeni
2009-12-07 22:10:36

Válasz #1643. hozzászólásra

Nem értettem h. ezt mire mondtad

Nincs profilkép
#1644 mtz52
2009-12-07 22:10:19

Válasz #1637. hozzászólásra

A pedálon nincs semmilyen pozicionálás, ha elkapar a hátsó kerék nem kapcsol automatikusan az eleje csak akkor ha előre tolom a pedált, a kioldás pedig amikor kinyomom a kuplungot és megállok a rugó visszarántja a pedált és kiold .Szerinted a két kardán közt levő ( kuplung ) szerkezetnek nincs köze ehez a jelenséghez.

#1641 Június Cézár
2009-12-07 22:01:41

Válasz #1638. hozzászólásra

Deeee a szabadonfutó hátra nem hajt!!!!!

#1640 Szeni
2009-12-07 22:00:48

Válasz #1639. hozzászólásra

márpedig ha így van ákkor lehet h. egy belső hézagolóval v. eleve kiképzéssel nem is lehet a kapcsoló fogaskereket előre tolni kikapcsolt állásig.Ha lesz kedve a kollégának játszani vele,majd megtudjuk.

#1639 Szeni
2009-12-07 21:57:04

Válasz #1638. hozzászólásra

hanem fix bicikli,és pedál a rükverc miatt.Ennel ugyanis már nem kell pozíció csak koppanásig be és kész

#1638 Szeni
2009-12-07 21:54:39

Válasz #1636. hozzászólásra

igen de a biciklit se lehet kikapcsolni rajta szerintem.lehet h. ezen sem lehet, ha nincs a pedálon egy pozícionált bekapcsolt állás

#1637 Szeni
2009-12-07 21:51:53

Meg kellene mérni a hajtásház bemenő tengelyén lévő kétirányú kar pedál felőli(hosszabbik)karjának hosszát(csapközéptől tengelyközépig)mm pontosan,és a kar elmozdulását a pedál lenyomásakor.Ebből valósz.megtudjuk h. szántáták-e egyáltalán kétfokozatú bekapcsolásra ezt a kapcsoló rendszert

#1636 Június Cézár
2009-12-07 21:48:34

Válasz #1634. hozzászólásra

Amiről Te beszélsz az hátra sose hajt.

#1635 Claas fan
2009-12-07 21:45:33

Válasz #1630. hozzászólásra

és milyen méretű gumival használod? nem ott lehet a probléma?

#1634 Szeni
2009-12-07 21:43:26

Válasz #1621. hozzászólásra

Talán az LTZ-nél van állandó bicikli hajtás.Lehet h.ennél is az van fixen benne és a pedál csak azért van h.ha elakadásnál kell a hátrahajtás akkor rálép a pedálra és pillanatnyilag hajt hátra is????????????????????????????

#1633 Szeni
2009-12-07 21:37:35

Válasz #1631. hozzászólásra

az az igazság h. nem látok semmi különbséget a manapság használt hajtáshoz képest.Ezért még mindíg azt keresem hogy hol van a két rögzített bekapcsolt állás.Az előbbi kérdésemre nem kaptam pontos választ:hogy rögzíti a bekapcsolt állapotot a pedál és hogy oldod azt,és van-e lehetőség a pedálútját v. fokozatonkénti rögzítését nézve arra h.2 rögzített bekapcsolás legyen(1.félúton , 2.teljesen lenyomva)

#1632 Mf-es moderátor
2009-12-07 19:51:57

Válasz #1631. hozzászólásra

A mostani is ilyen,csak pedálhelyett eggy rúd,amit felkell húzni.

Nincs profilkép
#1631 mtz52
2009-12-07 19:46:08

Válasz #1630. hozzászólásra
Bocs akép lemaradt

Nincs profilkép
#1630 mtz52
2009-12-07 19:44:46

Szeninek!

Erről beszéltem amikor pedált irtam.

Nincs profilkép
#1629 tm155
2009-12-06 20:44:33

Válasz #1628. hozzászólásra
Biztos halkabb,már nem emlékszek rá azzal milyen volt.
Szeretem látni hogy mennyi a füst,1 BSSt huzok vele aztán nem akarom ölni a motort gyorsításnál annyira.

#1628 kese
2009-12-06 20:39:40

de a hang is halkabb a hosszúval

??

Nincs profilkép
#1627 tm155
2009-12-06 20:37:54

Válasz #1623. hozzászólásra
erdőbe jobb a rövid de néha bekotorja a szél a füstöt,
nekem kb 3000 órát ment a 82 a röviddel de semmi baja neki.

Nincs profilkép
#1626 Králik Andor
2009-12-06 20:34:27

bocs,Jancsira gondoltamsmile rolleyes

#1625 kese
2009-12-06 20:30:53

aha

Nincs profilkép
#1624 Králik Andor
2009-12-06 20:28:51

Itt vagy?

#1623 kese
2009-12-06 20:16:18

hali hülye kérdés de szerintetek melyik kipufogo jó az mtzé-re hosszú vagy a rövid ???

Nincs profilkép
#1622 jancsi &
2009-12-06 19:54:03

Válasz #1620. hozzászólásra
Komolyabb alkatrész üzletekbenn van de jobb ha egy jó esztergályossal megcsináltatod, viszed a mit kicsavartál plusz amit még rá akarsz csatlakoztatni (elktromos gombát, vagy a mehanikus ora csövét), megcsinálja meneteket lyukakot,stb majd egy T-idom formábann össze hegeszteted (oxigén acetilén hegesztővel).
Jó szakinak ez kb 20perc.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Létszükséglet a vízgazdálkodás
Létszükséglet a vízgazdálkodás
Rendszerszemlélet a fenntartható és gazdaságos termelés érdekében.
Hirdetés
A szója gyomirtásának sarokpontjai
A szója gyomirtásának sarokpontjai
A hazai szójatermesztés térnyerése új növényvédelmi kihívásokkal jár.
Horsch Terrano 3 FX grubber
Horsch Terrano 3 FX grubber

3.500.000 Ft

Futókacsa futó kacsa
Futókacsa futó kacsa

2.000 Ft

Johndeere 8335R
Johndeere 8335R

53.000.000 Ft

Pótkocsi
Pótkocsi

480.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]