Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.09 Ft USD 339.1 Ft CHF 426.26 Ft GBP 459.14 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93655 hozzászólás
#1754 kutyalaci
2009-12-19 17:37:23

Válasz #1752. hozzászólásra
Üsd bele magadnak!
smile rolleyes

#1753 kutyalaci
2009-12-19 17:34:12

Válasz #1748. hozzászólásra
Az egyik sorba v kötve a másik meg párhuzamosan.
smile bored

Nincs profilkép
#1752 szoltán
2009-12-19 16:03:55

Eggy kicsit eltérő amit kérdezni szeretnék,de MTZ-vel kapcsolatos.Van eggy MTZ aminek kicserélték a baloldali váznyúlványát gyári újra,a régi pedig elveszett.Az alvázszám pedig nem lett beüttetve.Most műszakira kellene vinni a gépet,de alvázszám nélkül??Valaki tudna-e segíteni hogyan lehetne visszaszerezni az alvázszámot??

#1751 Koppány vezér
2009-12-19 14:47:54

Válasz #1750. hozzászólásra
Szeva Jancsi&.
A motorblokk jobb oldalán van egy 1 colos dugó.
Ez a vízmelegítő rendszer alsó pontja.
A másik a blokk bal oldalán található,3 db 8-as menet között van 1 fagydudó.
A fagydugó helye lesz a rendszer felső pontja.
Én olyat készítettem 2 colos csőből ami pont becsúszik a motor és a hidraulika tartály közé közé.

Nincs profilkép
#1750 jancsi &
2009-12-19 14:31:11

Válasz #1749. hozzászólásra

Milyen az a két körös hol lehet olyat látni?smile confused

#1749 Roland Polgár
2009-12-19 11:21:34

Válasz #1747. hozzászólásra

Helló!A gyári egy körös vizmelegitő egy nagy sz...r!Jobb átalakitani 2 körösre!

Nincs profilkép
#1748 geryke89
2009-12-19 11:00:59

Üdvözletem mindenkinek el tudná valaki küldeni nekem mtzbe, hogyan van bekötve a fűtőmotor gyors és lassú fokozata?

#1747 gazsi 1
2009-12-17 19:11:02

A meleg víz saját magától kering

Nincs profilkép
#1746 jancsi &
2009-12-17 19:05:38

Jó estét!!!
MTZ vizmelegitök ről érdeklődök.
Hogyan müködnek?
Mi forgatja a vizet a blokban?
smile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused

#1745 Csaby68
2009-12-16 15:37:36

Válasz #1738. hozzászólásra Üdv.A órát( mérőt) le kel kötni testre külön.Így meg fog javulni,nem fog imbolyogni a mutató.A rendes értéket fogja mutatni.Sajnos a test gyárilag a fordulatszám mérőre van kötve.Onnan idővel nem mindig kapja meg az óra.Tehát csak ez a megoldás maradsmile thumbupcool

#1744 szabi
2009-12-16 07:58:15

Válasz #1743. hozzászólásra

Nem daciae, mart amit leltem itthon az nem volt jo, vettem egyet a traktorosboltbol...

Nincs profilkép
#1743 jancsi &
2009-12-15 22:27:53

Válasz #1742. hozzászólásra

Amit beleraktál az milyen? A dáciáé?

#1742 szabi
2009-12-15 22:16:25

Válasz #1741. hozzászólásra

ez az ora meg asszem eredeti volt(89-es a traki).
igen, biztositekon keresztul van taplalva 12 volt-al.
Ez az ora legalabb reagalt valahogy smile biggrin , nem mint a regi, ami hala istennek csak az utolso parcella szantasanal halt meg.

Nincs profilkép
#1741 jancsi &
2009-12-15 22:13:10

Válasz #1739. hozzászólásra

Elvileg jó kellene, hogy legyen. Azdt még meg kellene nézni hogy az ora pozitv vezetékje kiolvadó biztositón kersztül jön-e.
Nálam ora soha nem romlott el inkább a gombák szoktak vacakolni de nagyon ritkánn.

#1740 szabi
2009-12-15 22:09:52

Válasz #1738. hozzászólásra

az elobb asszem rosszul irtam, tehet kontakton a mutato a skala aljan van. mikor kiveszem a kulcsot emelkedik 3-4 mm es mikor visszadugom a kulcsot visszaesik a skala aljara. igy kell tehat mukodnie vagy nem? (nem emlekszem/nem figyeltem hogyan mukodott mikor meg jo volt a regi ora)

#1739 szabi
2009-12-15 22:00:18

Válasz #1738. hozzászólásra

kb ez a tunet nalam is.....

Nincs profilkép
#1738 jancsi &
2009-12-15 21:50:29

Válasz #1737. hozzászólásra

Kimentem megnéztem. Amikor kontaktot rá adom a mutatő a fehér mező elejére emelkedik amikor kiveszem a kulcsot a mutatő imbolyogva közepénn áll meg a skálának.

#1737 szabi
2009-12-15 21:41:20

Válasz #1735. hozzászólásra

es igy mukodott amig az orameg nem ment

#1736 szabi
2009-12-15 21:40:45

Válasz #1735. hozzászólásra

ugyanugy tettem be, mint annak idejen a villanyszerelo.

Nincs profilkép
#1735 jancsi &
2009-12-15 21:38:27

Válasz #1733. hozzászólásra

Mit kötöttél és hová?

#1734 szabi
2009-12-15 21:30:26

Betettem az uj elektromos vizmerot, es mikor kiveszem a slusszkulcsot az ora mutatoja bal sarokba leesik hirtelen, mikor visszatszem, a mutato emelkedik 3-4 mm. Ez igy kell mukodjon, vagy elk.rtam valamit?? smile blushingsmile blushingsmile biggrin

#1733 szabi
2009-12-15 21:30:01

Válasz #1732. hozzászólásra

Betettem az uj elektromos vizmerot, es mikor kiveszem a slusszkulcsot az ora mutatoja bal sarokba leesik hirtelen, mikor visszatszem, a mutato emelkedik 3-4 mm. Ez igy kell mukodjon, vagy elk.rtam valamit?? smile blushingsmile blushingsmile biggrin

Nincs profilkép
#1732 jancsi &
2009-12-14 20:15:52

Válasz #1731. hozzászólásra
Azért a gomba nem nagy pénz és azdt ujat kell venni.

És mielőt be szerelődik az egész össze kel kötni és kiprobálni lobbanó vizbenn és egy pontos higanyos hőmérővel le ellenőrizni.
Én több TAF-ban alakitottam át elektromosra az olaj meg viz orákat és mindig kint öszeállitottam és le ellenörizte mind a hőmérőt mind az olajnyomás mérőtt.

#1731 szabi
2009-12-14 20:07:20

Válasz #1730. hozzászólásra

mar maga az auto nincs, de van egy rakas megmaradt alkatresz, es szerintem van kozte ilyen ora is, ami jo ....

Nincs profilkép
#1730 jancsi &
2009-12-14 19:47:41

Válasz #1727. hozzászólásra

Van Dacia donornak?

#1729 szabi
2009-12-14 19:46:01

Válasz #1728. hozzászólásra

azok nem daciaval jartak, hanem moszkviccsalsmile biggrinsmile biggrin

#1728 Koppány vezér
2009-12-14 19:44:31

Válasz #1725. hozzászólásra
Dacia óra piros,fehér,zöld színskálával?
Ha ezt észre veszi vette vólna a szekuritáte?

smile biggrinsmile lolsmile biggrinsmile lolsmile biggrinsmile lol

#1727 szabi
2009-12-14 19:43:13

Válasz #1725. hozzászólásra

akkor me van oldva a helyzet

#1726 Vadmalac
2009-12-14 19:38:09

Válasz #1714. hozzászólásra

Úgy látom, hogy ettől tovább szétszedés nélkül nem tudunk jutni, úgyhogy addig is köszönöm a segítséget!
smile smile

Nincs profilkép
#1725 jancsi &
2009-12-14 19:35:11

Válasz #1723. hozzászólásra

Ugyan az a gomba is meg a régebbi (kerek) ora is esetle annyi akülömbség hogy a dacia orán számok a traktorénn meg szinek (fehér, zöld, piros). Mindenn talál még a gomba menete és az ora átméröje is.smile thumbupcool

#1724 Claas fan
2009-12-14 19:22:03

Válasz #1723. hozzászólásra

gombával együtt biztos belehet

#1723 szabi
2009-12-14 19:19:30

Válasz #1722. hozzászólásra

a dacia orat nem lehet beletenni?smile biggrinsmile biggrinsmile biggrin

Nincs profilkép
#1722 jancsi &
2009-12-14 18:47:33

Válasz #1719. hozzászólásra

A hőgomba 15ron az ora 30ron még kell 3*2mm kábel 1,5m hosszu.

#1721 szabi
2009-12-14 18:26:28

Válasz #1720. hozzászólásra

sikerult, a nyomastartoszelep volt sz@r

#1720 Claas fan
2009-12-14 18:25:09

Válasz #1718. hozzászólásra

olajnyomás sikerült? egyszerübb szerintem a mechanikus hőmérő

#1719 szabi
2009-12-14 18:24:18

Válasz #1717. hozzászólásra

Sehol sem kaptam eredetit, ahol meg volt, ott csak 1 volt az pedig 60 pinz volt

#1718 szabi
2009-12-14 18:23:31

Válasz #1717. hozzászólásra

Olcsobbnak nem olcsobb,

Nincs profilkép
#1717 jancsi &
2009-12-14 18:13:07

Válasz #1715. hozzászólásra

UTB-re elerktromos jobb olcsobb pontosabb, tartósabb és beszerelni is egyszerübb.smile thumbupcool

#1716 Június Cézár
2009-12-14 15:00:59

Válasz #1715. hozzászólásra

Mind a 2.
Szerelni jobb az elektromost.

#1715 szabi
2009-12-14 12:12:21

Elektromos vagy a mechanikus vizhofokmero a jobb?

#1714 Szeni
2009-12-13 21:58:14

de ha a belseje üres,akkor máshogy van megoldva a reteszelés(ezt nem tartom valószínűnek)

#1713 Szeni
2009-12-13 21:55:36

Válasz #1712. hozzászólásra

Na erre tippeltem én is,de valami mégis van mert a reteszelő golyót valami tertja 0-ban és úszóban.Valószínüleg a tolattyú végétől befelé megvan a zárócsavar,alatta a rugó és a kúpos dugattyú,ami kinyomja a rataszelő golyókat.Mikor szétszedtétek akkor ez a része szét volt szedve.A zárócsavart csavarrögzítővel kell berakni és külön készülékben beállítani az előfeszítését h.120 barnál engedjen vissza és adja vissza a kart.(már ha lenne ilyen funkciója)Nem lett ez a csavar nagyon behúzva????? Ha már az két éves,kopni kellett volna neki egy kicsit.Lehet h. egyszerüen engedni kell a csavaron(a csavarrögzítőt nem elfelejteni)

#1712 Vadmalac
2009-12-13 21:08:06

Válasz #1711. hozzászólásra

Ha a kioldó dugattyú az, ami a tolattyú belsejében van, (azt hiszem úgy magyarázták régebben, és ez löki vissza nulla állásba kart bizonyos nyomásnál) akkor az enyémben nincs, mert 2 éve volt már szétszedve. Nagyon meglepődtem, mert ebben az egészben gyakorlatilag nincs semmi. Egy ház, 3 tolattyú, és kész. Azt hittem sokkal bonyolultabb belülről. De részleteiben már nem emlékszem hogy nézett ki.

#1711 Szeni
2009-12-13 20:59:25

Válasz #1706. hozzászólásra
na ilyet még nem láttam.Szerintem meg lehetne csinálni az eredeti tömböt ha tudnám hogy milyen van rajta.Én ismerek vagy 4 fajtát amivel az MTZket szerelték de még ettől is több van állítólag.Ha gondolod h. van elég tudásod arra h. szétszedj egy tömböt akkor belevághatunk.Először meg kellene tudni h.milyen fajta ,utána szét kellene szedni h. lássuk mi van benne(ha nincs rögzített emelő állás akkor nem is biztos h. van benne kioldó dugattyú.)Lehet h. csak egy reteszelő kúp van benne aminek a rugóján lazítani kellene egy kicsit.Te tudod, ha elkezded esetleg segíthetek

#1710 Vadmalac
2009-12-13 20:54:31

Attilát akartam zaklatni ezzel kapcsolatban, de jött egy sms, hogy Franciaországban vagyok. smile biggrin

#1709 Vadmalac
2009-12-13 20:49:46

Válasz #1708. hozzászólásra

A tervek között szerepel, hogy ne kelljen mindig hívni valakit, ha pakolni kell. Csak tudom, hogy a vezérművel gond lesz. Egyszer már emiatt majdnem betört a fejem. Egy láncot akartam a gémről leakasztani, a koma meg lejjebb akarta engedni, hogy könnyebb legyen. Zuhant vagy 30 centit. És éppen csak úgy vágott fejbe, hogy leguggoltam egy kicsit gondolkozni. Rohadt nagy mákom volt. Na ezért kell valami megbízható pontos vezérlés.

Nincs profilkép
#1708 Művelőút
2009-12-13 20:27:34

Válasz #1707. hozzászólásra
Szevasz! Talán beruháztál 1 homlokrakodóra??? Vagy csak szaktanácsolsz valakinek?

#1707 Vadmalac
2009-12-13 20:12:20

atti212 beszélt arról, hogy a golyós helyzetmeghatározó rugóján lazított, hogy könnyebben járjon a kar. Nem lehet valahogy esztergályossal alakítani a tolattyúkon, hogy a golyó könnyebben kimozdulhasson a pozíciójából. Lentebb rajzoltam egy ábrát, hogy mire gondolok.

#1706 Vadmalac
2009-12-13 20:02:19

Válasz #1705. hozzászólásra

Ennek saját vezérműtömbje van, a traktorétól függetlenül erre van rákötve a szivattyú. Az előző képen a tömb szerintem a gém konzolja mögé van elrejtve.
Itt egy másik kép:

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Tíz éve első a repcetáblákon!
Tíz éve első a repcetáblákon!
A változó klimatikus és szabályozási környezetben csak azok maradnak versenyben,...
Hamis növényvédő szerek: veszélyes hálózatot számoltak fel
Hamis növényvédő szerek: veszélyes hálózatot számoltak fel
Az ország az Európai Unió tagja akar lenni.
Bika borjú
Bika borjú

2 Ft

Eladó 30–35 kg-os süldők
Eladó 30–35 kg-os süldők

35.000 Ft

Versatile 315
Versatile 315

49.950.000 Ft

Claas Variant 380 RC körbálázó
Claas Variant 380 RC körbálázó

7.880.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]