Gázolaj árak 607 Ft Benzin árak 590 Ft EUR 399.04 Ft USD 339.9 Ft CHF 428.45 Ft GBP 459.98 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93603 hozzászólás
#1703 Szeni
2009-12-13 19:24:11

Válasz #1702. hozzászólásra

Az nem kerül annyiba

#1702 Paldoo.
2009-12-13 19:15:23

Válasz #1701. hozzászólásra

Ami a laabadköszt Van. hehehehe

#1701 Szeni
2009-12-13 19:13:11

Válasz #1700. hozzászólásra

mi az a jojstrik?(nem vagyok túl jó angolból):-))

#1700 Vadmalac
2009-12-13 18:34:36

Válasz #1699. hozzászólásra

Egy joystick 165.000+áfa, és valszeg az új vezérműtömbök mind ilyenek, mint az enyém. Tehát pár 1000 Ft-ot megérne, ha mondjuk esztergáltatni kéne rajta valamit pl.

#1699 Szeni
2009-12-13 16:29:48

Válasz #1698. hozzászólásra

az a kérdés,mennyire akarsz v. tudsz bele nyúlni a tömbbe

#1698 Vadmalac
2009-12-13 16:17:36

Semmi ötlet vezérműtömb ügyben?

Nincs profilkép
#1697 rsándor
2009-12-12 19:17:12

Az mtz munkahengerbe gyárilag van 1 leesés gátló a nyomott ág közcsavarába van 3 kis stift meg 1 alátét egy ilyen közcsavart betesz a nyomott ágba és nem fog leesni az áru de ugan ugy fog emelni mert a szűkités egyirányu

#1696 Vadmalac
2009-12-12 10:52:47

Az új léptetővillák nehéz mozgatását így magyarázták el nekem, ahogy a képen van. Vagyis a fölső rész az új villa, a régi meg ami már bekopott. Vagyis az új nehezebben ugrik ki a pozíciójából. Állítólag meg szokták reszelni, és akkor az alsóra hasonlít kicsit, és akkor könnyebben jár. Én valami ilyesmire gondolok a vezérműnél is. Vagy hülyeség? Egyébként nálam gyárilag nem áll meg csak nulla és úszó állásban mindhárom kar, tehát ez nem jelentene gondot.

#1695 atti212
2009-12-11 21:51:43

Sziasztok!

Lehet nem szakszerű amit mondok, de nálam működött.

Nekem is nagyon nehezen mentek a vezérműtömb karjai, hát lekaptam az alját, ahová a tolattyúk végei mennek, itt vannak a rugók, amik a golyós helyzetmeghatározót feszítik be a vájatokba. A végén van egy-egy kúpos csavar, valamelyiken imbuszos, valamelyiken (nagy) lapos csavarhúzós. Na ezen lazítottam, mert önmagában a tolattyút könnyi mozgatni, de ez a rugós izé a végén, na az kegyetlen ruszki műszer smile blink
Lényeg h ezután nekem könnyű lett, és ugye "résnyire" is be tudom így lőni, viszont nem marad meg a kar magától emelési és süllyesztési helyzetben, na dehát valamit valamiért.

Ha nagy hülyeséget irtam akkor bocsi, de nekem bevált smile thumbupcool

#1694 Joci7
2009-12-11 18:10:16

Válasz #1693. hozzászólásra

Hidd el,ha jót veszel simán müködik.

#1693 Vadmalac
2009-12-11 18:01:08

Válasz #1691. hozzászólásra

Én értem, hogy mit mondasz, csak az általam vásárolt szűkítő ezt nem oldotta meg.

#1692 Vadmalac
2009-12-11 18:00:17

Válasz #1687. hozzászólásra

A pilóta ugyanaz, mert saját magam dolgoztam ezekkel a gépekkel. De ismerősöm is panaszkodott, aki körbálákat rak vele, hogy mikor beszart a kék Mtz, át kellett rakni a rakodót a 820.2-re, és azzal csak emelni lehetett a bálát, meg gyakorlatilag földhöz vágni. Mert ha engedni akarta, akkor akár milyen finoman próbálta, egyszer csak zuhanni kezdett, ha elengedte a kart, akkor hirtelen megállt, de olyat rántott a traktoron, hogy csak na. Ezért mondom, hogy valami különbség van a 2 vezérmű között. A kékkel ráteszi 1 ujját a karra, óvatosan elkezdi tolni, és megy a kar, aztán szépen lassan elkezni engedni lefelé. A másikkal meg inkább eltörik az ujjad, mintsem a kar megmozduljon, egyszer csak kiugrik, és jön a zuhanás. Na erre mondjon valaki gyógyírt.
Hallottam már olyan, hogy ha valakinek új villát tesznek a váltóba, egy ideig az is nehezen jár, míg be nem kopik. Csináltak erre olyat, hogy megreszelték, hogy valami golyó könnyebben járjon. De nem tudom pontosan, hogy miről is van szó.

#1691 Joci7
2009-12-11 17:55:10

Válasz #1684. hozzászólásra

Az a lényege.hogy emelésnél szabadon áramlik az olaj,süllyesztésnél szűkíted a keresztmetszetet,tehát változik a sebesség.

#1690 Vadmalac
2009-12-11 17:52:17

Válasz #1686. hozzászólásra

Nem raktam mindkét ágba, csak kiokoskodtam hogy melyik ágba kell tenni hogy megfogja a süllyesztéskor visszafelé áramló olajat, de a próbánál egyszerűen nem történt semmi. Ugyanúgy esett a 3 pont. Átnéztem 3x, hátha nem jól raktam bele, de elméletileg jó volt. Ezért kínomban kipróbáltam az összes variációban, ahogy lehetett, de sehogy nem csillapított semmit. Gyárilag 4mm-es furat volt rajta. Szerintem ez lehetett a baj. De szétszedni nem lehetett, hogy behegesszem a lyukat, és kisebbet fúrjak rajta. Tehát ugrott egy 1000-es.smile crying smile biggrin

#1689 Joci7
2009-12-11 17:50:46

Sajnos nem látszik,de a jobb oldali emelő mh.-hez van bekötve.

#1688 Joci7
2009-12-11 17:48:09

Válasz #1685. hozzászólásra

Enyémen ilyen van,kiválóan működik.Holnap dobok fel képet,közelit.

#1686 Június Cézár
2009-12-11 17:37:46

Válasz #1684. hozzászólásra

Mind 2 ágba elég fölösleges volt.
Nincs szakember, aki segítene gyakorlatban?

#1685 Vadmalac
2009-12-11 17:36:43

Válasz #1683. hozzászólásra

Na ilyen állíthatósat még nem láttam. Ez a 3 pontra nem rossz, de homlokrakodóra nem okés. Pl. mikor a vetőgépet kanállal tankoljuk és centizni kell, akkor nem lökhetem fel úszóba. Ezért jó a joystick-os vezérlés.
De mi lehet más a 2 féle vezérműtömbben?

#1684 Vadmalac
2009-12-11 17:33:53

Válasz #1681. hozzászólásra

Vettem gyári visszacsapószelepet, beépítettem mindkét ágba minden irányba, hátha valahogy működik, de mintha nem is lett volna benne. De mint mondtam ez nem megoldás, mert mondjuk egy szalma bála súlyához beállítva szépen engedné, egy 10q-s raklap meg ugyanúgy lezuhanna. Amúgy sem hallottam még olyat, hogy valaki úgy pakolja dolgokat, hogy emeli, aztán ha le akarja tenni, föllöki úszóba. Jó a bálát még talán. De azt se egészséges.

#1683 Joci7
2009-12-11 17:31:21

Válasz #1678. hozzászólásra
Hidraulika boltba veszel egy két irányú visszacsapó szelepet ,azt hiszem így hívják.Az egyik irányba szabad átfolyású a másikba állítható/tekerentyü van rajta/.Ezt bekötöd az egyik emelő mh. csövébe,ha 2 körös akkor jobb a süllyesztő ágba.Kb.6-10000 ft.Mtz 3 pont munkahengernél is jó megoldás,be lehet állítani a süllyesztés sebességét,persze annál ahol ki van véve az erőszab.

#1682 Június Cézár
2009-12-11 17:13:40

Válasz #1680. hozzászólásra

Miért nem ért sz...-t se?

#1681 Június Cézár
2009-12-11 17:12:47

Válasz #1678. hozzászólásra

Kell 1 visszacsapó szelepes szűkítő, mint a hátulsó munkahengeren, nem nagy ügy.

#1680 Vadmalac
2009-12-11 17:12:07

Válasz #1679. hozzászólásra

Zuhanásgátlóval már próbálkoztam a 3pont munkahengernél, de szart se ért. De homlokrakodónál mindenféleképpen kell a vezérmű általi finom vezérlés. Az a baj, hogy a cső szűkítésével a különféle súlyok nem azonos sebességgel süllyednének, emelésnél meg fogná a szivattyút erősen. Külön joystick beszerelése meg 165.000+áfa.

Nincs profilkép
#1679 Inas
2009-12-11 17:07:43

Válasz #1678. hozzászólásra
le kel szűkitenni az olajnak az utját, vagy zuhanás gátlót bele!szerintem de majd a nagyok!!

#1678 Vadmalac
2009-12-11 16:59:21

Na itt az újabb kivesézni való:
A régebbi 94-körüli Mtz-kben (főleg barnában és kékben)olyan volt a vezérműtömb, hogy pl. homlokrakodónál ha teher volt rajta, akkor is lehetett a kart finoman mozgatva lefelé engedni. Az újabbaknál meg olyan, hogy terhelés alatt feszül a kar, nyomod-nyomod, de akármilyen óvatos is vagy, egyszer csak pattan egyet, és akkor levágódik az egész. Meg lehet-e oldani valahogy, hogy ezekkel a vezérműtömbökkel is lehessen finoman dolgozni. Mert elég nagy gáz, hogy egy raklap műtrágyát nem lehet lerakni rendesen. smile confused

#1677 Paldoo.
2009-12-10 21:49:23

Válasz #1676. hozzászólásra

Aha szóval itt beeteti a népet????????
A kisgecoooo!!!!

Nincs profilkép
#1676 K.P.
2009-12-10 21:48:14

Válasz #1674. hozzászólásra


dehogynem !!!
nem beszél az soha igazat (nem az a fajta)smile lol
de engem nem ver át, nem vagyok én Paldoosmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#1675 lac*
2009-12-10 21:47:54

Válasz #1674. hozzászólásra

Ahogy mondod szerintem. Kamu az egész

#1674 Paldoo.
2009-12-10 21:43:46

Válasz #1673. hozzászólásra

Szted.
Engem nem vág át.
Nem kamuzott én aszondom.

Nincs profilkép
#1673 lac*
2009-12-10 21:42:07

Válasz #1672. hozzászólásra

a trakkis csak kamuzott állandóan

#1672 Paldoo.
2009-12-10 21:40:07

Válasz #1671. hozzászólásra

Kevered a neveket...
trakkis se vett, vagy igen Sza-bolcs?

#1671 Paldoo.
2009-12-10 21:38:52

Válasz #1670. hozzászólásra

Nem.
Ő vájt russziából hozattatta!smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile biggrinsmile biggrinsmile biggrin
trakkis a Te embered.......

#1670 1025
2009-12-10 20:57:44

Válasz #1668. hozzászólásra

Hali
Jól emlékszek te hoztál angliából trakit???

Nincs profilkép
#1669 Inas
2009-12-10 20:57:26

Válasz #1668. hozzászólásra

Űdv és mivel vittétek haza? vagy mint hogy?,Mer behuzni nem nagy kunszt lett volna!Én is vettem egy 50-es mtz-t 350 E é háromszög rendszámal haza hoztuk kamional megcsinálgatam rajta ezt azt jött rá egy vevő 500 -é eladtam!!

Nincs profilkép
#1668 kistrakis
2009-12-10 20:35:18

Válasz #1663. hozzászólásra

Az érdekess az hogy én is ott voltam ,de eküdözött hogy ilyen meg olyan fasza gép ,mondom akkor nem hozok bele akksit ,mert egy nehéz ,meg kb még egy 100 km es út lett volna,de ha beindítjuk kiderülnek a turpisszságok ,de hát mondom halálra dícsérta a gépet ,ha nem nézett volna olyan jól ki ,akkor kételkedhettünk volna is benne ,meg így akksi nélkül meg 3 szög rendszámmal tényleg -e körül mennek a gépek ,még az ára sem volt alacsony,nah mindegy utána vagyunk mint kan a tökének ,megcsináljuk a tanulság mindeképp megvolt.

Nincs profilkép
#1667 kistrakis
2009-12-10 20:27:50

Válasz #1663. hozzászólásra

hÁT INKÁBB JÓHISZEMŰ VOLT ,AZ VOLT A BAJ,AMÚGY LEHET HA BEVALLJA A TULAJ MI A BAJ A GÉPNEK AKKOR IS MEGVESSZÜK ,MERT MONDOM MUTATÓS VOLT KÍVÜLRŐL ,MEG én megcsinálom neki faszán műszakilag.

Nincs profilkép
#1666 kistrakis
2009-12-10 20:26:01

Válasz #1664. hozzászólásra

50-ES MTZ-ÉK,azok kb 3-400 körül mennek a rendszám nélküliek,meg ebbe akksi sevolt az 45 ropi volt még plusszba bele
Amúgy meg nézett még 2 50 est de e mellett döntött mert kívülről jól néz ki ,új gumik ,jó festés ,új ponyvatető
nem gondoltam volna ilyen műszaki állapotba lesz,de mostmár fasza lesz a gép.

Nincs profilkép
#1665 jancsi &
2009-12-10 20:04:38

Válasz #1663. hozzászólásra

Ja persze apummal 19 éve mi is egy loval kezdtük a gzdálkodást nem is erről van szó. Hanem, hogy abban az árban más MTZ is meg kellett volna nézzen.smile huh

#1664 Szeni
2009-12-10 20:00:12

Azt meg mindenki tudja h. 300-ért nem kell MTZt venni mert az úgy is csak ócskavas

#1663 Szeni
2009-12-10 19:58:36

Válasz #1662. hozzászólásra

Nem az a gond,mindenki kevés pénzzel kezdte.Az a hiba hogy nem vitt magával egy gépészt.Most megtanulta h.az is egy szakma

Nincs profilkép
#1662 jancsi &
2009-12-10 19:53:21

Válasz #1660. hozzászólásra

Nem volt más 300.000Ft MTZ50-es amibe vállogatni.smile confused

#1661 Szeni
2009-12-10 18:34:40

Válasz #1660. hozzászólásra

Ha másra nem is de tanulságnak jó lesz

Nincs profilkép
#1660 kistrakis
2009-12-10 18:22:42

Segítségeteket szeretném késrni.Egyik ismerős vett egy mtz 50-est,mivel ez az első trakija,így nem is ért hozzá,meg nem is próbálta ki ,mert akksi nélkül volt hirdetve,és így nem volt rá lehetőség,de az eladó esküdött hogy minden jó csak akksi kell bele.Mikor elhoztu beletettem az új akksit ,nem indult önindító rossz volt,azt megcsináltuk úgy sem.Behúztuk nagy nehezen beindult ,de a motorba nem volt kompresszió,szétszedtük ,valamelyik dugón nem volt gyűrűsmile blink,szerintem eltört nekik mikor szétszedték,és nem tettek bel másikat.A váltót is fel kellett újítani mert vizes olaj volt benne ,szóval ott tart a haver hogy 200 ropit már ráköltött,de még most is szar a kormány meg hidraulika.Kérdés mi ilyenkor a tehendő,vásárlástól 2 hét telet el,az eladó azt mondta miért nem próbáltuk ki,ügyvédnél nem voltunk mert az többe kerülne mint a javítatás ,és nem is volna biztos hogy tudnánk bizohnítani.Mostmár nagy nehezen összeál a gép de mégegyszer kerül majd annyiba havernak mint amennyibe a gép ,mert az 50 -es 300 ropi volt ,és a javítattás is lesz annyiba ,illetve az alkatrész ,mert ingyen csinálom neki mivel így is nagyot szívot,szóval tanulság ne vegyetek akksi nélküli gépet,amúgy kívülröl nem gondoltam volna ilyen tréé állapotban van,mert jó í festés ,meg szín alatt tárolt ,meg új gumik ,én sem gondoltma volna ilyen állapotban van,de a látszat ezek szerint csalsmile cursing

#1659 Szeni
2009-12-10 16:59:09

Válasz #1658. hozzászólásra

Igen.Talán egy kicsit gyorsít.

#1658 atti212
2009-12-10 16:46:42

Itt az 1-es a szervó szivattyú ugye? Így szemre ez gyorsítást jelent főtengelyhez viszonyítva? Köszi

#1656 atti212
2009-12-09 08:48:59

Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki, hogy mtz-n a kormányszivattyú, milyen fordulaton megy és miken keresztül, honnan kapja a hajtást? 1:1 ben kapja a főtengely fordulatát, vagy van benne áttétel? Gyorsítás-lassítás?

Köszönöm

Nincs profilkép
#1655 mtz52
2009-12-09 08:11:35

A gumik mérete Elöl: 8.3x20
Hátul:15,5 R 38

#1654 kese
2009-12-08 20:25:52

nem tud senki eladó mtz 80 magyar kézikönyvet ????

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nagy István: Mi mindig a magyar gazdák oldalán állunk +VIDEÓ
Nagy István: Mi mindig a magyar gazdák oldalán állunk +VIDEÓ
Az agrárminiszter az uniós agrárköltségvetési tervezetet kritizálta.
Mire figyeljünk a kukoricában alkalmazott gyomirtók esetén?
Mire figyeljünk a kukoricában alkalmazott gyomirtók esetén?
Különösen a csemege- és pattogatni való kukorica hibridek érzékenyek a gyomirtó...
4DISC ActiCut 620 ultrasekély MinTill kultivátor
4DISC ActiCut 620 ultrasekély MinTill...

46.120 EUR

GardenGo FBM44 saját motoros fűnyíró adapter, vontatott
GardenGo FBM44 saját motoros fűnyíró...

1.150.000 Ft

Lepotica és Stanley szilva eladó termelőtől
Lepotica és Stanley szilva eladó...

350 Ft

Rendsodró
Rendsodró

140.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]