Gázolaj árak 601 Ft Benzin árak 590 Ft EUR 401.77 Ft USD 366.84 Ft CHF 428.08 Ft GBP 479.39 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

89843 hozzászólás
Nincs profilkép
#56943 rocska64
2018-02-13 05:58:50

Válasz B.J. #56937. hozzászólásáraEste be állítom az idő kapcsolót és reggel meleg a motor(max egy órára)smile thumbupcool

Nincs profilkép
#56942 Claastra.
2018-02-13 05:57:00

Válasz B.J. #56937. hozzászólásáravegyél egy időzítő kapcsolót,én annó az Ifát "beprogramoztam" 1-2 órával indulás elött ,és még hősugárzót is kapcsolt a fülkében ,mire indulni kellett indult is és a dér is leolvadt az ablakrol

Nincs profilkép
#56941 rsandor
2018-02-12 21:53:56

Válasz csontii #56938. hozzászólására Ne dugd be éjszakára mert egy szutyok hőfokszabályzó van benne és ha összeég akkor széfőzi a motort, és az meg elvetemedik, járt már így ismerősöm.Elég fél vagy max 1 óra reggel,de hát hideg sincs minek a vízmelegítő??

#56940 mtz892mtz
2018-02-12 21:46:08

Válasz B.J. #56937. hozzászólására Fél óra szerintem is elég neki,még ha hidegebb is van.. én is kb addig szoktam. Észre lehet venn ,ha már jó langyos a blokk,vagy is a felsó része,akkor már jó..

Nincs profilkép
#56938 csontii
2018-02-12 21:37:59

Válasz B.J. #56937. hozzászólásáraÉn csak egy félórára szoktam bedugni.

Nincs profilkép
#56937 B.J.
2018-02-12 21:24:51

Sziasztok!
Az MTZ vízmelegítőt, éjszakára belehet dugni, vagy elég a reggeli indítás előtt egy órával?

Nincs profilkép
#56936 dávidka234567
2018-02-12 20:19:20

Milyen piros festéket ajánlatok az kisfűlkés mtzre és mennyit?

#56934 t-16m
2018-02-12 12:46:29

Válasz mtz1221 #56929. hozzászólásáraEz valami fiat licensz? Első ránézésre nagyon hasonlít rá.

#56933 Tomi81
2018-02-12 07:40:36

Válasz mtz1221 #56932. hozzászólásáraNem csináltam vele semmit. Illetve vettem egy szűrőt, de még nem tettem bele. Várom a jó időt.

#56932 mtz1221
2018-02-11 22:49:05

Válasz mtz1221 #56931. hozzászólásáraMi lett a hidraulikáddal,megjavult ??

#56931 mtz1221
2018-02-11 22:48:19

Válasz Tomi81 #56930. hozzászólásáraHasználtat igen az 1221.2-ből elég sok hozzátok megy el,újból meg nem tudom.Esetleg olyant aminek nálatok nincs forgalmazója,meg megfelel a normáknak.

#56930 Tomi81
2018-02-11 21:47:54

Válasz mtz1221 #56929. hozzászólásáraÉn meg az összkerekesre. Ha tőletek magyarországra be lehet traktort hozni?

#56929 mtz1221
2018-02-11 21:28:28

Válasz máris szomszéd #56928. hozzászólására4000 cm3-ia motorja biztos hogy erősebb.Egyszerűen nem lehet mtz helyett semmit találni kis egész évi csettegős munkákra.Pedig 100 hektárig felesleg mtz-vel rázatni magát az embernek.EZT bevállalnám,de olyan rohadék banda árulja őket hogy leköpnének hátulról,mihelyt kifizetted.

#56928 máris szomszéd
2018-02-11 21:12:28

Válasz mtz1221 #56925. hozzászólásáraHát igen az alkatrész a gyenge pontja.Egyébként van még a régiekhez is csak várni kel rá.
Igazából azzal van baj mint minden kínai termékkel hajlamosak trehánykodni.
A foton-lovol megvette az olasz goldinit és kiakarnak alakítani kizárólagos olasz központú alkatrész ellátást horror áron.
Itt nem árulnak 604-est de látom nálatok szélesebb a paletta.
Hivatalos mérés alapján elmondható,hogy a 45 lovasnak 60 ló fölötti a motorja gondolom a többinek is kevesebb van megadva a valósnál.
A magán véleményem az,hogy simán le tudnák söpörni az mtz-ét a piacról ha akarnák kényelemben és tartósságban is.Főleg a mostani mtz-ket.

#56927 medikus
2018-02-11 20:45:27

Válasz mtz1221 #56925. hozzászólásáraAkkor majd vegyél Rennert!!!!!smile lol

Nincs profilkép
#56926 rsandor
2018-02-11 20:42:15

Válasz Mtz 550E #56920. hozzászólására Inkább az lehet hogy a blokkod nem sík rakd össze melegítsd meg a motort minnél jobban persze figyel a vízre hogy legyen benne és aztán teljes lehűlés után próbálj meg húzni a hengerfejcsavarokon, de csak nyomaték kulccsal nehogy beleszakítsd a csavart. Így hátha megáll a folyás.

#56925 mtz1221
2018-02-11 20:31:34

Válasz máris szomszéd #56923. hozzászólásáraÉn egy 604 TU kéket néztem ki magamnak,ha odajutok.Ebben van 11.2R24 első kerék.Az a gondom mi van ha olyan tempóban fejlesztenek hogy 2 év múlva nem lesz alkatrész a régebbiekhez.A motorhoz találtál mindent ??

#56924 Tomi81
2018-02-11 20:09:56

Válasz viktorschandl46 #56917. hozzászólásáraBoldogulni fogsz vele. Ugyan az. A hidraulikába van annyi különbség, hogy lefelé nem tud nyomni, csak simán leenged

#56923 máris szomszéd
2018-02-11 18:44:56

Válasz mtz1221 #56922. hozzászólásáraKb 2000.
Amit fel tud emelni,targonca torony+ kb 5 mázsa.

https://www.youtube.com/watch?v=UpkyXErXZPk


Olajnyomás probléma volt most van szétszedve a nyugvó csapágyakat kell cserélni de a gyári rosszabb mint ami benne volt.Így odavan a blokk és faragnak bele.
Ez a kopás egyáltalán nem jellemző rájuk szerintem a rátett turbó meghogy ha megyünk versenyre szeretünk a dobogóra állni nem tesz neki jót.
Simán vennék újra annyi,hogy ha szürke fotonok elfogynak csak a kék lovolok lesznek és azoknak nem olyan a sebesség tartománya.
Próbáltam az újakat az importőrnél jobbak mint a szürke.

#56922 mtz1221
2018-02-11 16:35:32

Válasz máris szomszéd #56921. hozzászólásáraFotonodba menyi óra van?? 4 soros ekézőt amin van 440 literes tartály fel tudná-e venni ?? vennél még 1x ??smile offtopic

#56921 máris szomszéd
2018-02-11 16:27:29

Olyan velem is előfordult egyszer,hogy a kis önindítónak beesett a bendixe és szépen kiütötte az öntvényt.Ettől függetlenül nem cserélem le egyiket se,elég neki egy 80 amperes aksi,hogy induljon.

Nincs profilkép
#56920 Mtz 550E
2018-02-11 15:23:54

Válasz rsandor #56919. hozzászólásáraEsetleg a sikolás lehet rosszul megcsinálva? Hogy nekem szivárog a fagyálló a hf tömitésnél? Ezekkel a hüvely sorral mint neked is van nem szokott gond lenni ahogy mondják!

Nincs profilkép
#56919 rsandor
2018-02-11 14:57:07

Válasz zscsizmadia1 #56900. hozzászólásáraCserélném csak még a régi lehet keményebb anyagból van mint az újsmile cursing, de egyébként be szoktam tekerni kézzel és ha be lehet akkor valószínű nincs megnyúlva a csavar /nagyon/.Ha az ember bemegy egy csavarboltba és vesz egy 8.8-as csavart úgy viszi a vasfűrész mint a sz@rt,/ezelőtt 10-15 évvel még csúszott rajta/ és nem a fűrészlap keményebb, hanem a csavar lett lágyabb .

#56918 laci 300
2018-02-11 10:50:12

Válasz turbos #56801. hozzászólásáraCsak ajánlani tudom nagyon jó!

Nincs profilkép
#56917 viktorschandl46
2018-02-11 10:47:45

Sziasztok! Én azt szeretném kérdezni, hogy a 820.1 mennyiben tér el a 80-astól? Mennyire lehet javítani a 80-82-eshez kiadott javítási könyv segítségével? Azt mondjék, a 243-as motor nem sokban tér el a 240-től. Valakinek esetleg tapasztalata? Váltó, hidraulika, stb. mennyiben más? Köszi!

Nincs profilkép
#56916 a2457
2018-02-11 02:31:19

Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #56904. hozzászólásáranekem olyan újabb fajta magneton áttételes van ami már árnyéka sem a régi magnetonoknak. mivel erővel foglalkozom így értelemszerűen télen is van indítgatva eleget.
nincsen gond, régóta teszi a dolgát.
kinyírni legesleginkább azzal lehet ha nem elég vastag kábellel van bekötve, ha fostos a testkapcsoló, rosz az indító kapcsoló.
nem darál, nem szarakodik és nem olvad el benne semmi. pediglen ha nagy a hideg és éppen nincsen melegítésre lehetőség akkkor kell tekertetni van hogy több mint fél percig.

nem szerelnék fel én mást, de a vellanyt hozzáigazítanám. magyarul korrekt kábelezés,testelés, indító kapcsoló.

Nincs profilkép
#56915 zscsizmadia1
2018-02-10 22:23:15

Válasz csferri #56908. hozzászólásáraIsten mencs meg töle van elég belöle csak agyalok hogy is megy ebbe a nagy szigorba,még iván is dizel botrányba keveredik.smile thumbupsmile thumbup

#56914 medikus
2018-02-10 22:21:50

Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #56904. hozzászólásáraEzek a bendixek ritka szemét fajták!Volt hogy 1 hónapot sem bírt ki.Csak az a jó fajta(persze nem látsz bele)amelyikben spirálrugó tolja ki a görgőket.A trapéz rugósban elfordul egy rugó,és már kuka is!smile cursing

Válasz zscsizmadia1 #56907. hozzászólásáraÉn max. a Magnetont venném, abból is a nagyobb teljesítményűt, semmi egyéb bum-bum márkást nem, de lehet akkor már tenni kellene hozzá, aztán valami komolyabbat rá.

Abba azért bele lehet sz.rni ha alig bír ki pár indítást. (De ebbe a hitvány bendixbe is a régi típusú nagyhoz is. Amúgy amióta újra volt perselyezve, miegymás teker mint a bolond. smile lol)

#56912 Büresz
2018-02-10 22:18:33

Válasz ..MZ/X.. #56906. hozzászólásáraNem is olyan régen téma volt.

#56911 Büresz
2018-02-10 22:17:43

Válasz ..MZ/X.. #56901. hozzászólásáraAz alkatrészek már csak ilyenek.smile whistling

Nincs profilkép
#56910 .Richard.
2018-02-10 22:17:34

Válasz medikus #56903. hozzászólásáraEgyik ismerősöm mikor vett rà Darált. Flexel jobban leèleztem a kiskereket,aztán a koszorùt a gyàri formàban,utána mindig bemenet. Nem reccsent. A nagy inditò fogàhoz kèpest ezè tökéletes egyenes. Eleve szar. Kapar magának helyet. Aztán az enyémet is àtfaragtam. Mondjuk, nekem szarabb volt a koszorùt. De így jó.

#56909 medikus
2018-02-10 22:17:19

Válasz ..MZ/X.. #56906. hozzászólásáraTalálkoztam olyannal is!eltört a tengely!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#56907 zscsizmadia1
2018-02-10 22:14:42

Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #56904. hozzászólásáraVan tényleg hogy hamar behal a kis indító is.Itt is van sokféle gyártmány és nem mind faca.Nekem 550-es mtz-én sok éve megy hiba nélkül a kinai pl..

#56906 ..MZ/X..
2018-02-10 22:13:30

Válasz medikus #56903. hozzászólásáraSzerencsére nem.
Hallottam ilyen bulikról meg olyanról is, hogy leszakadt a bendix és kilökte az öntvényen keresztül.smile blink

Nincs profilkép
#56905 zscsizmadia1
2018-02-10 22:11:16

Válasz ..MZ/X.. #56901. hozzászólásáraMeg átalakítani amit elvileg tökéletesre tervezett valaki nagytudásu mérnök.Olyan alkatrészeket ami pontosabb illesztést igényel érdemes szakemberrel megméretezni beépítés elött hogy jó e.Pl fötengely,blokk.

Válasz zscsizmadia1 #56902. hozzászólásáraEzt nagyjából én is tudom, de ha valóban pár indítás után lepotyognak akkor mire megyek vele?

A régivel igazából az a bajom, hogy a mostani bendixek alig bírják egy évnél tovább, aztán utána megint nem mindig kapja el elsőre. smile cursing (Meg ehhez kell a 2 db. 100-as aksi.)

#56903 medikus
2018-02-10 22:08:40

Válasz ..MZ/X.. #56901. hozzászólásáraSzereti a fogaskoszorút is leesztergálni!Olyan nem volt?smile lol

Nincs profilkép
#56902 zscsizmadia1
2018-02-10 22:07:05

Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #56898. hozzászólásáraJobb az áttételes nem nyírja az akkut annyira mint a régi indító motor.Meg jobban is teker igy gyengébb akkunál meg rosszul induló motornál is nagyobb az esély hogy életre kel iván hdegebb időbe is.smile whistling

#56901 ..MZ/X..
2018-02-10 22:05:00

Válasz Büresz #56891. hozzászólásáraÁltalában nem szokott szerencsém lenni, ha valaminek van könnyebb meg szopósabb megoldása/hibája akkor ide tuti a cumis jut. smile angry
Ezek a hibák 5-6 gépből jöttek össze. Több hiba az etetős/rakodós gépen volt mert az minden egyes nap 15x be van rúgva.
Pótalkatrész miatt viszont már több baj volt. Új érintkező vékonyabb mint a 10x éves szétégett, ráadásul nem is réz, hanem valami futtatott hányadék. Kicsit sem voltam ideges mikor le kellett szedni 2 naponta és szétforrasztani. A 3. után vissza lett téve a gyárija meg vágtunk bele 3-as réz lemezből új mozgó érintkezőt, azóta is jó.
Ismerős mondta, az MTZ szerelés tök jó hobbi, mert neked odahaza kell készre munkálni az összes új alkatrészt, "utógondozást igényel".

Nincs profilkép
#56900 zscsizmadia1
2018-02-10 22:03:11

Válasz rsandor #56896. hozzászólásáraMeg nem árt a hengerfej csavarokat cserélni ha sokat bontogatva van a gépezet.

Nincs profilkép
#56899 .Richard.
2018-02-10 22:02:59

Válasz medikus #56894. hozzászólásáraEz az. A 150ahs kupakos volt,a kupak,kB. A szèlètől 2centire kezdődik,ugyanúgy a cella is. Azt bontàs nèlkül làttam. Majd befstam a gyönyörtől. Egy jò 75ahs volt belenyujtva. De,névről ugyanez a gyàrtò,màs szìnben,kupak nèlküli,valami pattintòs hosszú fedeles kB. 9kiloval nehezebb volt. Ez van olyan pofàtlansàg,mint ha a benzin negyede víz lenne. Ennyi erővel azt is adhatnànak.

Olvasván, mivel önindító csere előtt állok én is, még a nagy, régi dögről, akkor érdemes az áttételessel foglalkozni, vagy hagyni kell a 3,14csába?

Csak akkor melyik ami megfelelne? smile confused

Ja, ez télen is van indítva! (Melegítési lehetőség van, kemény mínuszokban nem is indítok az nélkül.)

#56897 medikus
2018-02-10 22:01:40

Válasz zscsizmadia1 #56895. hozzászólásáraA közlekedési hatóságnál még nem tudnak róla.(3 hete)smile thumbup

Nincs profilkép
#56896 rsandor
2018-02-10 21:58:28

Válasz Mtz 550E #56853. hozzászólására Mint az előzőekben leírtam a két középső henger között ment ki a tömítés kétszer egymás után kb 300 óra elteltével ezután elvittem "sík köszörűltetni" Petrillához /neki megadtam a címét meg az elérhetőségét/ aztán benzinnel megnéztem hogy nem e enged át valamelyik szelep ,mindegyik jó volt. Visszaraktam egyszerű, piros tömítőpasztával gyárilag " körbefestett " hengerfej tömítéssel 4 lépcsőben 200nm el lehúzva és azóta jó,motortömben a furatokat porszívóval szoktam kipucolni, az összes csavar lekefélve lezsírozva vékonyan /de ezt biztos tudod/ egyébként ez egy 2005-ös 820.2-es gép.

Nincs profilkép
#56895 zscsizmadia1
2018-02-10 21:58:05

Válasz medikus #56892. hozzászólásáraOlvastam valahol hogy dátumot nem tudok de az egész pici trakiktol is turbo aztán komoly dizel befecskendezö rendszert követelnek majd meg kipuff gáz kezelöt.Meg még a hiányzó LE tartomány 50-120le között felette már ugy is mind high tech.Akkor a sima Mtz hogy árusitható,amikor ott vannak annak is már az ujj modelljei amik Eusak.smile confusedsmile confused

#56894 medikus
2018-02-10 21:55:02

Válasz medikus #56893. hozzászólására2cm távtartók az oldalfal és a lemezek között!
A lényeg hogy a külső méret nem változott!smile cursing

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mi történt a magyar lencsével? Egészséges, tápláló, keresett alapanyag, mégis alig termeljük
Mi történt a magyar lencsével? Egészséges, tápláló, keresett alapanyag, mégis alig termeljük
Célzott támogatások és a feldolgozókapacitás megteremtése lehet a megoldás.
Terméseredmények, gabonaárak és egy kötelező teendő
Terméseredmények, gabonaárak és egy kötelező teendő
Az Agroinform.hu heti hírösszefoglalója.
14,5R20
14,5R20

150.000 Ft

Valtra Valmet súly,  kerék súly
Valtra Valmet súly, kerék súly

550 Ft

Eladó hízók
Eladó hízók

800 Ft

Kardántengely
Kardántengely

14.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]