Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 396.04 Ft USD 337.84 Ft CHF 424.27 Ft GBP 453.51 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93679 hozzászólás
#46229 rigás
2016-10-21 22:39:29

Válasz ..MZ/X.. #46225. hozzászólásáraÍííígen!
Nepper ügyileg maximálisan igazad van!
Ők robbantották a használt pótkocsi árakat is és még sok minden mást is a használt gép piacon.

Az is igaz amit a saját gépről írtál, de egy lepukkant 82-es alatt valószínű egy lepukkant a híd is. Na most híd felújítás + papírozás...
Viszont a logikád jó a mai ócskavas árak mellett egy lepukkant mezítlábas fedezheti ezen költségeket.smile rolleyes

Nincs profilkép
#46228 a2457
2016-10-21 22:38:47

Válasz polej #46222. hozzászólásáratámogatnám a dolgot, megmondom őszintén azt látom hogy évről évre akik új mtz-ket vesznek egyre kevésbé elégedettek.

meg azért akárhogyan is de a gép nemsokat változott igazán, viszont az anyagminőség sokat romlott..
mindíg félünk a nyugatitól, de azért a tendencia nem igazolja azt a tévhitet hogy ami orosz az nagy és erős meg tartós.
inkább úgy szokott lenni hogy ha orosz akkor lehet tudni hogy folyton van valami baja.

Nincs profilkép
#46227 polej
2016-10-21 22:29:09

Válasz Richard. #46224. hozzászólásáraKonkrétan nem ajánlott semmit csak azt, hogy új MTZ-t ne vegyek. smile confusedsmile oops

#46226 rigás
2016-10-21 22:20:55

Válasz polej #46222. hozzászólásáraAzért ha komolyan belegondolunk igaza volt, még ha csak valami hirtelen őszinteségi roham fogta is el mert ugye neki eladó!

Most ott tartunk,hogy lehet venni új MTZ-ét ami már rossz, meg lehet venni használtat szinte ugyan annyiért ami még épp működik.

akik az ismerősi körömben újat vettek azoknak csak a 820.4 tulajok elégedettek úgy ahogy, akik nagyobba ruháztak be azok szentségelnek...

magam a használt IH-kat Valtrákat meg egyéb olcsóbb kategóriás nyugatikat nézegetek...

#46225 ..MZ/X..
2016-10-21 21:56:33

Válasz rigás #46221. hozzászólásáraA gond az, hogy a bontósok elszálltak magukkal, 400e-ért akarnak 30 éves lefutott első hidat adni lerúgott gumikkal. Erre rádob az ember még egy 100-ast 2 gumi, 2 felni + a híd javítása. Újabb kb 50 a papírozás. Így valóban nem éri meg.
Pozitívum, hogy az ember a saját gépét ismeri, jó esetben karban is tartja. Egy új gépnél elölről lehet kezdeni a javítást, az előző tulajok gányolását kijavítani stb...
Érdemes egyébként inkább egy leharcolt papír nélküli komplett trakit venni és kibontani a hidat. Aládobni egy mezítlábas hidat és eladni.

Nincs profilkép
#46224 Richard.
2016-10-21 21:48:12

Válasz polej #46222. hozzászólásáranem mondta az ismerősét,hogy van nála 1000órás ,nyugati, ,5milláért? biznisz van..smile thumbup

#46223 ..MZ/X..
2016-10-21 21:38:43

Válasz polej #46222. hozzászólásárasmile scaredsmile scared
Rossz napon voltál, nem akartak neked eladni.smile lol
Tény, hogy javítani kell már az elején, de még mindig egyszerűbb mint a nyugatiban fődarabba belenyúlni x1000 órásan.

Nincs profilkép
#46222 polej
2016-10-21 21:33:56

Válasz polej #46206. hozzászólásáraHali! Ma voltam a kereskedőnél a 892.2 ügyében. Képzeljétek azt ajánlotta, hogy ne vegyek új MTZ-t mert nagyon rosszak és csalódnék benne, azt ajánlotta, hogy ezért a kb 6,5 millió forintért (klímával, jó légrúgós üléssel stb.) inkább vegyek egy jó állapotú használt nyugati trakit. Valóban ilyen rosszak a mostani MTZ-ék???? Szerintetek igaza lehet????????smile surrendersmile helpsmilie

#46221 rigás
2016-10-21 21:27:34

Válasz Matyi50 #46213. hozzászólásáraÉn még ugyan nem, de itt a fórumon olvastam már sokat a témáról.
A lényeg, hogy papírozással együtt nem kifizetődő, egyszerűbb és elméletileg olcsóbb ha eladod a 80-ast és veszel egy rendezett papírokkal rendelkező 82-est.

Mindezt nem saját, hanem az ebben a témában véleményt nyilvánító, és tapasztalatukat megosztó kollégák hozzászólásai után írom.

#46220 anca
2016-10-21 21:12:36

Válasz mtz1221 #46218. hozzászólásáraKapcsolo kar rögzitett állásban van-volt.

#46219 rigás
2016-10-21 21:06:11

Válasz colizoli #46214. hozzászólásáraAz izzító indító problémádra az előttem írók már válaszoltak.
Az önindító problémád is összefügghet az indító kapcsoló hibájával. De ha a hiba kapcsoló csere után is marad, akkor az önindító nagy áramú kapcsolója van beégve és kontakthibázik.

#46218 mtz1221
2016-10-21 20:22:36

Válasz anca #46216. hozzászólásáraA kis szűrők tiszták? Egyik percről a másikra ment el a nyomás,vagy lassanként?Az oldalán nem lett véletlenül átkapcsolva a pumpa hajtás?

#46216 anca
2016-10-21 18:38:22

1025-ösnél elment a válto olajnyomás nincs difizár,elsöhatás,tlt.Szelepeket kiszedtem nem láttam rendellenességet.Válto bontás?????????smile confused

#46215 mtz1221
2016-10-21 12:48:07

Válasz colizoli #46214. hozzászólásáraPróba égővel nézd meg az indítókulcsot.Össze szoktak ragadni a lapkái ettől a nagy kínai minőségtől.Nekem már 7éve ilyen van benne,direktbe relé nélkül és bírja.

#46214 colizoli
2016-10-21 06:24:20

Sziasztok
Volna 2 kérdésem.
Miért van az, hogy a kis önindító első inditásra csak csattan egyet utána semmi, utána mégegyszer indítózok és akkor indit rendesen?
Miért nem tudok izzitani? Tehát az indítókulcsot picit forditva már megy is az öninditó. A gyújtáskapcsoló tavaly lett cserélve, akkor müködött rendesen.smile helpsmilie

Nincs profilkép
#46213 Matyi50
2016-10-20 22:34:23

Alakított már át valaki 80ast-82esre papírozással? Típusmódosítás,engedély stb. mennyibe fáj? Gondolom anélkül megbukna...

#46211 mtz1221
2016-10-20 20:28:54

Válasz polej #46206. hozzászólásáraHa java részt rakodózni fog,akkor csak is irányváltósat.Avval ugyanolyan sebességgel fog hátra is menni mint előre. Hagyományossal a rakodás rémálom a lassú hátramenet miatt.

Nincs profilkép
#46210 polej
2016-10-20 19:58:45

Válasz masina #46208. hozzászólásáraköszi! sokat segítettél! smile coolsmile thumbupcool

#46209 gjoni
2016-10-20 19:56:07

Válasz zsoltrs #46207. hozzászólásáraPont azt csináljuk fékbetét szimering csere ,mert halott volt a fékerő.

Nincs profilkép
#46208 masina
2016-10-20 19:48:33

Szia. Engem nem győzött meg, ezért maradtam a régi verziónál. Nincs benne gyorsító-lassító szett. Marad a 9 seb+terep. Az irányváltó kar furcsa mód bal oldalra fordul, durva hosszú váltóút, ami borzasztóan kényelmetlen. Ezen kívül nagyon nehéz a kuplungja ( a 892-ben a nagyobb nyomaték miatt erősebb kuplungszerkezet van). Ha sokat fogsz homlokrakodózni, akkor inkább 820.4-et vegyél. Könnyű kuplung, plusz lassító-gyorsító szett.
Az ideális szerintem egy 892.2 lenne lassító-gyorsító szettel nem pedig gyorsító-lassító szettel (e miatt nagyobb a végsebessége 40 kmh körül, amit nem tudsz kihasználni mert ezeken a jó utakon pattog a traktor), könnyű kuplunggal. De ez csak az én véleményem.

#46207 zsoltrs
2016-10-20 15:16:54

Elég ramaty a 80-as fékerejesmile crying.
Cserére szorul vagy van lehetőség után állításra?

Köszi

Nincs profilkép
#46206 polej
2016-10-20 12:20:34

Sziasztok! Szeretnék venni egy 892.2 Belarus trakit ami homlokrakodós lenne, csak azt nem tudom eldönteni, hogy a mechanikus irányváltós szabad e választani? Kinek mi a tapasztalata? Köszönöm a válaszokat!

#46205 Slax
2016-10-19 19:04:07

Válasz zsoltrs #46200. hozzászólásáraGyűjtemény, már volt régebben párszor linkelve.smile loveye Nem én gyűjtöttem.smile surrender

#46204 zsoltrs
2016-10-19 15:20:58

Válasz Robi3 #46202. hozzászólásáraKöszi
itt jó sok minden van

#46203 zsoltrs
2016-10-19 15:19:03

Válasz pmatyi #46201. hozzászólásáraKöszi

Csak általánosságba kérdeztem a jövőre nézve.

#46202 Robi3
2016-10-19 13:42:37

Válasz zsoltrs #46200. hozzászólásáraSzia,

itt talalsz nehanyat:
http://www.hanki-ker.hu/kezelesi_utmutatok.htm

Esetleg nem talalsz a megfelelo tipust, akkor irj es lehet nekem meg lesz.
udv
robi

Nincs profilkép
#46201 pmatyi
2016-10-19 13:25:21

Válasz zsoltrs #46200. hozzászólásáraNekem van 550\552-höz, sajna papír alapon, de ha megmondod melyik rész érdekel azt a pár oldalt beszkennelem szívesen!

#46200 zsoltrs
2016-10-19 13:23:51

Van Nektek ilyen kezelési/szerelési utasítás
80-ashoz, vagy akármelyikhez?

#46199 csoppika
2016-10-19 11:51:39

Válasz zsoltrs #46193. hozzászólásáraNekem is ilyen...de amíg műkszik...ki nem cserélem...smile sweatdrop

#46197 rigás
2016-10-19 11:25:21

Válasz zsoltrs #46196. hozzászólásáraAzt, hogy számomra ez elég ismeretlen. Viszont ha működik jól zár a fűtés is működik akkor azért a kis rozsdáért kár volna dobni mert ha kapsz valahol újat az csak rosszabb minőségű lesz.

most megyek estére leszek, át kell néznem a Rábát hátha lehet még az idén tárcsázni... meg ugye vetni...

#46196 zsoltrs
2016-10-19 11:13:05

Válasz rigás #46195. hozzászólásáraOtt egy alu lemezke van 2 szegeccsel.
Arra van ráütve a motorszám.

A sapkáról mit gondolsz?

#46195 rigás
2016-10-19 10:53:34

Válasz zsoltrs #46194. hozzászólásáraIgen, ez így első ránézésre egy D240-es 80-as motor.

A címke a másik oldalon van a centrifugál szűrő és az olajbeöntő nyílás között, alul a nívópálca magasságában.

#46194 zsoltrs
2016-10-19 10:13:11

1

Akkor ez most 80-as?

#46193 zsoltrs
2016-10-19 10:12:00

12345

#46192 csoppika
2016-10-19 08:53:05

Válasz rigás #46191. hozzászólásáraJahh...hát a 80-as hűtősapkája 1éve 3darabba van...de még mindig jobban bízok benne, mint a konzervdobozbansmile lolsmile lolsmile lol

#46191 rigás
2016-10-18 23:48:05

Válasz csoppika #46186. hozzászólásáraEzért szoktam én vastelepeket járni és összegyűjteni a még használható, vagy javítható békebeli alkatrészeket.smile rolleyes

#46190 rigás
2016-10-18 23:45:04

Válasz zsoltrs #46189. hozzászólásáraHolnap kinn leszek a telepen hozok képeket estére az lesz a legokosabb!smile wink

#46189 zsoltrs
2016-10-18 23:38:35

Válasz rigás #46184. hozzászólásáraEzt a címkét merre keressem?

#46188 zsoltrs
2016-10-18 23:37:46

Válasz zsoltrs #46187. hozzászólásáraVacak telefon, majd holnap.
Jó Éjt!

#46187 zsoltrs
2016-10-18 23:37:11

Válasz rigás #46185. hozzászólásáraMost látom h nincs kép. Pedig 3at is linkeltem. Most újra próbálom. A ceruza hegyénel lévő karom van elrozsdalva.

#46186 csoppika
2016-10-18 23:32:46

Válasz rigás #46185. hozzászólásáraMeg ha lehet ne olyat vegyen, aminek az alapanyaga a whiskas dobozának gyártásából kimaradtsmile sweatdrop

#46185 rigás
2016-10-18 23:26:45

Válasz zsoltrs #46183. hozzászólásáraAkkor kapott egy régi 50-es hűtőt nem baj az csak akkor a boltba régi 50-es hűtősapkát kell kérni ennyi.
Ha ott van a kormány tengely akkor egy régi oszlopos szervód van (95-ös évjáratnál ez gyári) Ezzel sincs semmi baj ha amúgy jól működik.
Ha a régi 50-es hőtősapka sem jó rá akkor tényleg kéne egy kép különben csak pislogunk...smile blinksmile blinksmile blink

#46184 rigás
2016-10-18 23:11:40

Válasz zsoltrs #46179. hozzászólásáraElsősorban a hengerfej különbözik. A 80-asén nincsenek izzító gyertyák lévén közvetlen befecskendezésű (petrós láng hidegindítója lenne ami rövid életű szokott lenni).
Az ötvenes motor adagolója előtt van az olajbeöntő nyílás a régin. Az újon már ahogy a 80-asén ott a kompresszor van és a motor másik oldalán alul van a beöntő.
A döntő viszont a címkén lévő jel, az ötvenes D50, míg a nyolcvanas D240, újabbak D243 jeűek.

Ami még szembetűnő az a hangjuk az 50-es lassúbb alapjáraton jár és egyenletesen, míg a 80-as gyorsabb és néha "hebeg" alapjáraton viszont gázadásra gyorsabban felpörög mint az 50-es.
Amúgy ha hűl az idő észre fogod venni mert a d240-es motor nagyon nem szereti a hideget, legkézenfekvőbb megoldás ez esetben egy vízmelegítő.

Ami a forgalmit illeti, ha műszakin nem kötnek bele akkor jól van az úgy.

#46183 zsoltrs
2016-10-18 22:49:22

Válasz rigás #46181. hozzászólásáraEgyszer lett hűtő cserélve az tuti. Megy át tengely a lyukon.
A traki 95os.

#46182 rigás
2016-10-18 22:43:43

Válasz Richard. #46180. hozzászólásáraEz igaz, ezt megcsinálta az orosz is főleg a belföldre és a keleti piacra szánt gépekkel.
Aztán a téeszcsébe sem voltak válogatósak, amit bele lehetett faragni azt bele is faragták. nekem a 3 öreg kis fülkésem 3 féle van egy originál ablakos motoros abban minden a régi van egy gólyarakós 80-as blokkba fűzött 50-es cuccal 80-as derékkal, meg van egy d240es 80-as motorral kuplunggal nyeles tengellyel szerelt is.smile lol

#46181 rigás
2016-10-18 22:19:35

Válasz zsoltrs #46167. hozzászólásáraNem csak az 50-esén. Valószínű van egy 80-asod 50-es hűtővel (ha láthatnánk a lentebb említett képet az sok mindent tisztázna).
Ha orbitos a géped, akkor azon a lyukon ugye nem megy át semmi mert nincs szervóoszlop.

A 80-as és a 82-es között annyi a kölönbség, hogy a 82-es első hajtással rendelkezik a hűtőjük egyforma.

80-as ill. a 82-es hűtője abban is különbözik az 50-esétől, hogy ezek a hűtők szétszedhetőek. Lásd Prütyi alsó képén. Viszont ezekből kétféle készült a régebbieket réz alsó illetve felső résszel szerelték, míg az újakon ezek az alkatrészek már műanyagból is lehetnek, így a tanksapkák is különbözhetnek.

Nincs profilkép
#46180 Richard.
2016-10-18 22:01:20

Válasz zsoltrs #46179. hozzászólásáragyári 82,89évjárat, 80as, 94es évjárat,550es,89es évjárat. Mind a 3ban a lukas tetejű, akkor legyen50es hűtő van. smile lolTégy igazságot! Ami a polcon volt,azzal szerelték.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Mezőgazdasági túlélőstratégiák – a magyar gazdáknak cselekedniük kell
Mezőgazdasági túlélőstratégiák – a magyar gazdáknak cselekedniük kell
Technológiai és stratégiai válaszok kellenek a változó éghajlatra, ami teljesen...
Ide nem jön kombájn – egy gazda brutálisan őszinte videója
Ide nem jön kombájn – egy gazda brutálisan őszinte videója
Ha az időjárás nem kegyes, a direktvetés is kudarcot vallhat.
Nass vágó asztal 673
Nass vágó asztal 673

3.100.000 Ft

Rz3 szárzuzó eladó
Rz3 szárzuzó eladó

1.250.000 Ft

Vegyszerező,  permetező eladó
Vegyszerező, permetező eladó

165.000 Ft

CLAAS MEGA 360
CLAAS MEGA 360

28.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]