Válasz bgergo39 #4387. hozzászólásáraIgen rossul gondolod, hidroakksi kuka, kalibráláskor kiemel leenged, beáll a szintre,de mivel a hidroakku nem tartja meg a nyomást ezért leenged!
Válasz rtamas1976 #4386. hozzászólásáraAzon gondolkoztam még esetleg a szelepek alá nem e szorult valami és emiatt nem emel. Hidroakkumlátorra nem gondolnék mert akkor szerintem kalibrálás során se emelt volna vagy rosszul gondolom?
Sziasztok.
TM 175, Olyan problémám lenne, hogy volt kint a szervízes, kalibrálva lett a váltó és a híd rugózás is(akkor emelte), viszont akkor még adott volt egy sensor hiba a váltó baloldalában lévő, kicseréltük váltó tökéletesen működik viszont az első hidat nem emeli meg. Kábelek széthúzva kitakarítva összedugva. Valakinek valami ötlete?
Úgy fest igen, mert azóta n jött vissza a hiba. A váltóban 3db sebesség jeladó van. Nekem azt a tippet mondták, hogy a bal oldali tank mögötti a rossz, ami a váltó bal oldalába van beledugva.
Sziasztok.
Nekem olyan problémám van a 6.155-el, hogy az eleje mindig hajt. A viszajelző lámpa egy pilanatra kialszik mikor kiengedem a kéziféket aztánvilágít meg hajt is. Járt már valaki így?
Válasz bgergo39 #4370. hozzászólásáraNem gondolnék erre se a "szervízes" se, ő a sebességváltó szenzorra gondol. Odáig még nem jutottunk el még, de ha továbbra is fentáll a hiba az lesz a folytatás.
Sziasztok, 2003as New Holland tm175 gépről lenne szó, valaki találkozott már olyan hibával hogy 12ig felvált a gép és 13ba viszont nem mindig? Van olyan hogy egésznap jó aztán gondol egyet és nem vált. Csatlakozokat széthuztuk kitakaritottuk befujtuk majd össze és továbbra is fent áll a hiba.
Válasz fexco #4368. hozzászólásáraAz biztos, hogy az autocommand nagy találmány. Főleg heterogén talajokra. Rengeteg időt és/ vagy üzemanyagot lehet vele megtakarítani.
Válasz $HMP$ #4360. hozzászólásárahát ha 1napos,akkor tuti semmi meg amúgy se.kb én is max 1850en pörgetem,de általába 1700.
1900felett megnő a fogyasztása rendesen.
meg amióta jött mellé egy fokozatmentes az meg 1400on teszi a dolgát---fejjebb nemigen pörgeti magát....szóval ja.....
Válasz rtamas1976 #4365. hozzászólására13.al fordulsz is ?
Azt megnézném!
Ha a tartomány fogod váltogatni le-fel egésznap, sokjót nevárj!
Mondjuk van ismerős aki váltókat is javít!
Alkatrészt meg kapni hozzá!
Viccet félretéve hanyagold.
Válasz $HMP$ #4354. hozzászólásáraNemszerencsés!
Pont 13. a tartomány váltás.
Az álmos könyv szerint nemhasznál neki.
Terhelés alatt.
Nagyobb szerszám kellene!
Csaknem szarik be a tarcsa ha 12.4 helyett 13folott megy .
Terheles alatt nem valtogatna az ember nos annyi.
Csakhogy nincs e vlm titok hogy 13masban nem egeszseges neki....
Válasz sopalak #4350. hozzászólásáraEz T5. 95
Arra gondolok, hogy ha ez be van kapcsolva akkor kijelzi ha regenerál.
Könyve sajna nincs nem ujonnan vettem. Köszönöm a segítséget.
Válasz KooL #4348. hozzászólásáraAkkor ezen kézzel is lehetne indítani regenerálást? Jelenleg pont egy t5.100ban ülök, ebben nem lehet ilyen menüpontot elérni .
Válasz sopalak #4347. hozzászólásáraIgen T5.
De nem kiadta hibaként, hanem a menüben állítható.
Ki be lehet kapcsolni ha bekapcsolom egy ilyen lámpa zölden világit a műszerfalon.
Válasz KooL #4345. hozzászólásáraEltömődött szerintem is, de utána nézek még ennek a piktogramnak konkrétan. Nem allitottátok le sokat mikor regenerálni akart? T5?
Válasz KooL #4345. hozzászólásáraElvileg részecskeszűrő hiba.
Nem akarlak írogatni de kezdj el keresni valakit aki javít szűrőt. Mert az új az ökör ára tán.
Válasz Gergő, #4342. hozzászólásáraForgásszenzornak mérni kéne ellenállását, mert ha nincs neki, akkor sajnos kuka.
Viszont ha direktben adsz áromot a mágnesnek, akkor a forgásérzékelőt, meg az egész agyát megkerülöd a gépnek.
Ha úgy jól működik, akkor nem a szelep vagy a mágnes a ludas. Azokat kizártad, lehet tovább keresni a hibát.
Válasz A.I. #4341. hozzászólásáraDe a szelep még lehet ludas mert csak a mágnest cseréltem , meg ez a forgás szenzor , végülis ami hátul a kardán csonk, háza, tetején van , csak az nem tudom mit mér ha minden analóg.
Mondjuk ennél meg olyankor be sem kapcsolt mikor a generátor szarakodott ,és nem volt fordulatszám a műszerfalon
4441 hozzászólás
Válasz lefi #4390. hozzászólásáraMiért hova engedi a hidroakumlátor az olajat???
Magyarázd már el hogyműködik a hiroaksi!
Válasz bgergo39 #4387. hozzászólásáraIgen rossul gondolod, hidroakksi kuka, kalibráláskor kiemel leenged, beáll a szintre,de mivel a hidroakku nem tartja meg a nyomást ezért leenged!
Válasz rtamas1976 #4388. hozzászólásáraNincs kikopva, nem gondolnám, hogy feszíti a potmétert.
Válasz bgergo39 #4387. hozzászólásáraA híd nincs kikopva ahol elfordul?
Nem feszíti a potmétert?
Válasz rtamas1976 #4386. hozzászólásáraAzon gondolkoztam még esetleg a szelepek alá nem e szorult valami és emiatt nem emel. Hidroakkumlátorra nem gondolnék mert akkor szerintem kalibrálás során se emelt volna vagy rosszul gondolom?
Válasz bgergo39 #4385. hozzászólásáraCsak ottkell keresni a hibát ahol megvolt bontva.
Sajnos más nekemsem jut eszembe.
Válasz rtamas1976 #4384. hozzászólásáraPotméteren is állított(mármint a rudazaton) a szervízes, de mozgattuk már azt is azóta.
Válasz rtamas1976 #4382. hozzászólásáraPotmétert megmozgatni?
A kalibráláskor olyan pozícióban van ahol nemjár üzem közben.
Válasz rtamas1976 #4382. hozzászólásáraIgen azt tudom mert 1,5km/h alatt nem emeli meg, próbáltuk már azt is sajnos.
Válasz bgergo39 #4381. hozzászólásáraIndulj el vele!
Nekünk a 155ös volt ilyen.
Elindultunk vele felemelte.
Ha nem akkor gyújtás le és újra próba.
Sziasztok.
TM 175, Olyan problémám lenne, hogy volt kint a szervízes, kalibrálva lett a váltó és a híd rugózás is(akkor emelte), viszont akkor még adott volt egy sensor hiba a váltó baloldalában lévő, kicseréltük váltó tökéletesen működik viszont az első hidat nem emeli meg. Kábelek széthúzva kitakarítva összedugva. Valakinek valami ötlete?
Válasz szityo #4379. hozzászólásáraSzia.
Úgy fest igen, mert azóta n jött vissza a hiba. A váltóban 3db sebesség jeladó van. Nekem azt a tippet mondták, hogy a bal oldali tank mögötti a rossz, ami a váltó bal oldalába van beledugva.
Válasz zsoltrs #4301. hozzászólásáraSzia. Meglett a hiba? Én is most úgy vagyok a tm 190-el.
Válasz Ban_ #4377. hozzászólásáraValószínűleg kihervadt a mágneskapcsoló, összeégett, vagy eltört és zárt állapotban maradt.
Néztem már. Fel is cseréltem, akkor nem jelzett semmi se ugyanúgy hajtott.
Válasz Ban_ #4375. hozzászólásáraNézzed meg a traktoron alulról a vezetéket, nincsen e lehúzódva a mágnes szelepről.
Sziasztok.
Nekem olyan problémám van a 6.155-el, hogy az eleje mindig hajt. A viszajelző lámpa egy pilanatra kialszik mikor kiengedem a kéziféket aztánvilágít meg hajt is. Járt már valaki így?
Válasz bgergo39 #4370. hozzászólásáraNem gondolnék erre se a "szervízes" se, ő a sebességváltó szenzorra gondol. Odáig még nem jutottunk el még, de ha továbbra is fentáll a hiba az lesz a folytatás.
Válasz rtamas1976 #4372. hozzászólásáraBékés megye Román határ szélén, Kötegyán.
Válasz bgergo39 #4370. hozzászólásáraMerre laksz?
Válasz bgergo39 #4370. hozzászólásáraLehet megérett már egy váltó javításra, nem?
Sziasztok, 2003as New Holland tm175 gépről lenne szó, valaki találkozott már olyan hibával hogy 12ig felvált a gép és 13ba viszont nem mindig? Van olyan hogy egésznap jó aztán gondol egyet és nem vált. Csatlakozokat széthuztuk kitakaritottuk befujtuk majd össze és továbbra is fent áll a hiba.
Válasz fexco #4368. hozzászólásáraAz biztos, hogy az autocommand nagy találmány. Főleg heterogén talajokra. Rengeteg időt és/ vagy üzemanyagot lehet vele megtakarítani.
Válasz $HMP$ #4360. hozzászólásárahát ha 1napos,akkor tuti semmi meg amúgy se.kb én is max 1850en pörgetem,de általába 1700.
1900felett megnő a fogyasztása rendesen.
meg amióta jött mellé egy fokozatmentes az meg 1400on teszi a dolgát---fejjebb nemigen pörgeti magát....szóval ja.....
Egy nap munka van.
Lehet fordulni semmi gond
Bics de nincs most kedvvvv 6m tarcsara utalni...
Válasz rtamas1976 #4365. hozzászólására13.al fordulsz is ?
Azt megnézném!
Ha a tartomány fogod váltogatni le-fel egésznap, sokjót nevárj!
Mondjuk van ismerős aki váltókat is javít!
Alkatrészt meg kapni hozzá!
Viccet félretéve hanyagold.
Válasz $HMP$ #4354. hozzászólásáraNemszerencsés!
Pont 13. a tartomány váltás.
Az álmos könyv szerint nemhasznál neki.
Terhelés alatt.
Nagyobb szerszám kellene!
Csaknem szarik be a tarcsa ha 12.4 helyett 13folott megy .
Terheles alatt nem valtogatna az ember nos annyi.
Csakhogy nincs e vlm titok hogy 13masban nem egeszseges neki....
Válasz $HMP$ #4360. hozzászólására12. 2000-en kb 11,5-12 km/ó min. kerékátcsúszás viszonylatában /kombinátornál, rövidtárcsánál /.
Válasz $HMP$ #4360. hozzászólásáraMunkagépek fogják bírni?
Válasz fexco #4358. hozzászólására16
Nem rak ra semmit ez nem olyan.
Csak kene 13kmh folott menjen nem pedig ordittatni 12esben 2000en.
Válasz fexco #4358. hozzászólásáraGondolom lassú neki a 12, meg gondolom akkor rakja rá a +kw jelzést is.
Válasz $HMP$ #4357. hozzászólására13.ba vált átt a max teljesitményre?
Tarcsa rovidtarcsa kombinator stb....
Alulmeretezett gepekkel ...mivel a 12 es lofax kicsi a sebesseg.
Válasz $HMP$ #4354. hozzászólásáraHa erőlködés nélkül bírja akkor szerintem igen
Válasz $HMP$ #4354. hozzászólásáraÉszreveszed ha nem bírja.
Helo.
T7nél lehet 13ban talajozni?
Válasz SzikiSzokeveny #4352. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz KooL #4351. hozzászólására

Válasz sopalak #4350. hozzászólásáraEz T5. 95
Arra gondolok, hogy ha ez be van kapcsolva akkor kijelzi ha regenerál.
Könyve sajna nincs nem ujonnan vettem. Köszönöm a segítséget.
Válasz KooL #4348. hozzászólásáraAkkor ezen kézzel is lehetne indítani regenerálást? Jelenleg pont egy t5.100ban ülök, ebben nem lehet ilyen menüpontot elérni .
Válasz KooL #4348. hozzászólásáraAkkor passz. Lehet a regenerálást lehet kapcsolni. A könyvébe tuti benne van.
Válasz sopalak #4347. hozzászólásáraIgen T5.
De nem kiadta hibaként, hanem a menüben állítható.
Ki be lehet kapcsolni ha bekapcsolom egy ilyen lámpa zölden világit a műszerfalon.
Válasz KooL #4345. hozzászólásáraEltömődött szerintem is, de utána nézek még ennek a piktogramnak konkrétan. Nem allitottátok le sokat mikor regenerálni akart? T5?
Válasz KooL #4345. hozzászólásáraElvileg részecskeszűrő hiba.
Nem akarlak írogatni de kezdj el keresni valakit aki javít szűrőt. Mert az új az ökör ára tán.
Helló!
Meg tudná mondani valaki, hogy a képen látható beállítás mit jelent?
Bale command plus monitor kalibráláshoz van vkinek infoja?
Elore is koszonom!
Válasz Gergő, #4342. hozzászólásáraForgásszenzornak mérni kéne ellenállását, mert ha nincs neki, akkor sajnos kuka.
Viszont ha direktben adsz áromot a mágnesnek, akkor a forgásérzékelőt, meg az egész agyát megkerülöd a gépnek.
Ha úgy jól működik, akkor nem a szelep vagy a mágnes a ludas. Azokat kizártad, lehet tovább keresni a hibát.
Válasz A.I. #4341. hozzászólásáraDe a szelep még lehet ludas mert csak a mágnest cseréltem , meg ez a forgás szenzor , végülis ami hátul a kardán csonk, háza, tetején van , csak az nem tudom mit mér ha minden analóg.
Mondjuk ennél meg olyankor be sem kapcsolt mikor a generátor szarakodott ,és nem volt fordulatszám a műszerfalon