Válasz Mf-es? #2738. hozzászólásáraHogy JOSEY szavaival éljek, ez is kezd egyre jobban "divatba" jönni. Lemken, Väder, meg a többi nagy is kijött vele az éven, és nagyon dicsérik (Igaz még csak kereskedőtől hallottam, gyakorlati tapasztalatról még nem.) Mondjuk én sem gondolom rossznak, de csak is úgy, ha két henger sor van egymás után eltolva, ahogyan a képeken is van. ( A Vädernak van egysoros is "Single SoilRunner, meg a kétsoros Double SoilRunner elnevezéssel, ezt írja: "A Väderstad legújabb fejlesztésű hengertípusa".) Kíváncsian várom én is a gyakorlati tapasztalatokat!
Válasz gergő07 #2721. hozzászólásáraBorzasztó szorosan van illesztve. Mi is úgy huzzatukle hogy van egy vastag kazán lemezből egy lehozatónk. Közepében 20 csavar. Előfeszít azután nagy Samu neki, előfeszít újra Samu, stb.
Válasz gergő07 #2729. hozzászólásáraA telihenger szárazba csinál szép munkát, kicsit lágyabb talajon nekem nem annyira tetszett a munkája. Az ékgyűrűs kicsit univerzálisabb szerintem.
Válasz gergő07 #2732. hozzászólására4-5 éve volt és akkor volt 1,5 milla asszem. így lett ezzel a brutál hengerrel 5,2 milla a5 méteres tárcsa. A tárcsát franciáktól marha jó áron kaptam...(agro alfa segítséggel) :)
Válasz gergő07 #2729. hozzászólásáraitt magyarba mindenkinek ezt az ékgyűrűt ajánlják mert az a legolcsóbb a kereskedőnek, de könnyű is és el is kopik. Kint minden tárcsára szinte meg gépre már tele hengereket vesznek....
Válasz lackó0 #2723. hozzászólásáraÉn anno a terradiscet franciáknál vetem újonnan de az 5m-es függesztett volt, és csak a hordószerkezetet kellett megvennem akkor még a gyárban meg lehetett venni és csak alátettem és kész is volt.. mert amúgy tök ugyanaz lego volt.
Csak hát a vogel meghalt...mármint cég egyedül eddig az ekéket kezdték újragyártani Amazon néven.
Alakított már valaki 3 méteres Vogel&Noot TerraDisc pro-t féligfüggesztettre? Esetleg gyárt valaki ilyesmit amit utólag fel lehet szerelni? Ékgyűrűs henger van rajta és igen emelgeti a traktor elejét.
Minden véleményt és információt - cégek, fényképek, honlapok - szívesen fogadok!
Meg mire kierőszakolja az ember a csavarokat a küllök közül. Nem lehet odaférni,forditani kell mert csak egy keskeny hézagon lehet hozzáférni.
Nehéz, tehetetlen vasdarab .
Amig csak lehet ne legyen benne részed és zsírozzál éjjel nappal.
Válasz Feri #2717. hozzászólására Itt ami nálunk van azokkal volt gond,tavaly ősszel hoztak egy 160 pacist annak a motorja állt meg tavasszal úgy hogy bekellet vinni a szervizbe.Most ősszel meg az első hidat darálta össze húzza is a gazda az orrát.Egy másik gazdának van egy 140 lovas annak 3 évesen élsóhíd már szét hullott, hidraulika is szórakozót nekik.
Voltunk olyan ügyesek,hogy mi el is törtünk egy csapágyházat. Nem szabvány házas, hanem valami erősített és pár mm-el szélesebb a simától, valami nagyon ökör ára volt neki, nem akarok hülyeséget mondani,de alig lehetett kapni és iszonyu drága volt.
Úgyhogy nagyon óvatosan velük, nincs minden csapágyboltba polcon.
Válasz Feri #2694. hozzászólására Mi ez az agresszió én csak le írtam a véleményem.Itt is van tízen éves carrier és még egyben van tárcsát meg csapágyakat cserélnek és kész egy hegesztés sincs rajta ez ember függő hogy vigyáz rá vagy szétszaggatja. Sajna nekem nem sikerült annyit össze szedegetni hogy rt vegyek Itt csak komoly gazdáknál van rt (doktorok,egyenruhások,pártkatonák,tsz vezetők) egyszerű prosztó gazdáknál nem jut ilyesmire.
Válasz *** HM *** #2713. hozzászólásáraNekem is van szerencsém ilyen földekhez, sajnos nem ollan sok, de annyi elmondható azokat művelni gépszaggató egy mutatvány, de termés tök mindegy milyen idő van ott megvan mindig!
Válasz .Szabi. #2704. hozzászólásáraAz a helyzet hogy a csapágy csere az szó szerint egy nagy szar munka.kb2500-3000ha bir ki es amióta (nem akarom reklámozni) az nch kék színű zsirját használjuk hozzá jelentősen többet bír.
Válasz Drisa #2695. hozzászólásáraJa és ékgyűrűs henger van rajta az kb 8000ha-t bir utanna papír most nyűjjük a másodikat.Néha jó lenne egy gumihenger mert ez sajnos nem mindig optimális idöben beragad.....
Válasz Drisa #2695. hozzászólására6m vogel terradiscen kb 4000ha után kell cserélni az összes tárcsalapot(51centist),csinaltunk olyat hogy elöre tettünk csak ujat hatularadt a félkopott de nem volt jó...Mosr már a nagy 61centis lapok vannak rajta kb 2000ha van most benne de ez sem fog 5000ha-tol többet birni mert ha a csipke lekopik hiaba nagyobb a lap nem fog dolgozni.Annyi az elönye a kisebbel szemben hogy be kellett a vázba tenni egy betétet a szög miatt hogy egymás közé járjon az első és hatso sor igy maximális a keverés.
Válasz Drisa #2695. hozzászólásárade ezt így hekibe nehéz megmondani mert amikor pl lazítottad magágyazom vele tavasszal akkor nem eszi, amikor nedves a búza tarló akkor nem eszi de amikor szárazság van akkor zabálja mint pl most szotyi után akkor zabálta!
6395 hozzászólás
Válasz VMisi #2736. hozzászólásáraMERT drágább lett volna akkor ebben az opcióban :)
Válasz Mf-es? #2742. hozzászólásáraÖsszecsúszott a két link.
Válasz Mf-es? #2738. hozzászólásáraHogy JOSEY szavaival éljek, ez is kezd egyre jobban "divatba" jönni. Lemken, Väder, meg a többi nagy is kijött vele az éven, és nagyon dicsérik (Igaz még csak kereskedőtől hallottam, gyakorlati tapasztalatról még nem.) Mondjuk én sem gondolom rossznak, de csak is úgy, ha két henger sor van egymás után eltolva, ahogyan a képeken is van. ( A Vädernak van egysoros is "Single SoilRunner, meg a kétsoros Double SoilRunner elnevezéssel, ezt írja: "A Väderstad legújabb fejlesztésű hengertípusa".) Kíváncsian várom én is a gyakorlati tapasztalatokat!
http://katalog.rolmako.com/#p=250http://katalog.rolmako.com/#p=214Melyik a jobb a két szállító kerék elhelyezés között?Vagy nincs jelentősége?
Válasz Mf-es? #2738. hozzászólásáraHogy menyi lehet valós a szövegből?http://gepmax.hu/gepmax/2014/07/kockerling-allrounder-egy-gep-3-evszakra/
Válasz gergő07 #2721. hozzászólásáraBorzasztó szorosan van illesztve. Mi is úgy huzzatukle hogy van egy vastag kazán lemezből egy lehozatónk. Közepében 20 csavar. Előfeszít azután nagy Samu neki, előfeszít újra Samu, stb.
Válasz Mf-es? #2738. hozzászólásáraIlyen a henger az uj HD jokereken
Mélyreható tömöritést irnak rá.
És ez a henger?
Válasz VMisi #2735. hozzászólásáraIgen, szerintem is. Az acél henger nedvesbe érzékenyebb, bár nedvesbe amugy sem jo a henger szinte semmin.
Ha meg beragad, ott már nincs keresni való tárcsával.
Válasz borda77 (Joe) #2734. hozzászólásáraMiért nem vetted egyből kocsival?
Válasz gergő07 #2729. hozzászólásáraA telihenger szárazba csinál szép munkát, kicsit lágyabb talajon nekem nem annyira tetszett a munkája. Az ékgyűrűs kicsit univerzálisabb szerintem.
Válasz gergő07 #2732. hozzászólására4-5 éve volt és akkor volt 1,5 milla asszem. így lett ezzel a brutál hengerrel 5,2 milla a5 méteres tárcsa. A tárcsát franciáktól marha jó áron kaptam...(agro alfa segítséggel) :)
Válasz JOSEY #2731. hozzászólásáraazért egy mezőgazdaségi termelőt ne a divat motiváljon....
Válasz borda77 (Joe) #2725. hozzászólásáraKülön a hordószerkezet mennyi volt akkor?
Válasz borda77 (Joe) #2730. hozzászólásárameg az ami éppen divat
Válasz gergő07 #2729. hozzászólásáraitt magyarba mindenkinek ezt az ékgyűrűt ajánlják mert az a legolcsóbb a kereskedőnek, de könnyű is és el is kopik. Kint minden tárcsára szinte meg gépre már tele hengereket vesznek....
Válasz borda77 (Joe) #2728. hozzászólásáraEgyetértek! Lejjebb írtam is Mf-esnek hogy zárt hengert tartom a jobbnak.
Válasz Mf-es? #2726. hozzászólásáranekem acélhenger van 660mmr az jó full agyagon is ÉS homokon is!!!
http://www.vogel-noot.hu/Termekek/Talajlazitok/TerraDig-XS-XXS/Toemoeritohenger-valasztek
Az első a képeken...
Válasz Mf-es? #2726. hozzászólásáraKötött földre ékgyűrű szerintem egyértelmüen.
Melyik henger a legtutibb rövid tárcsához?
Válasz lackó0 #2723. hozzászólásáraÉn anno a terradiscet franciáknál vetem újonnan de az 5m-es függesztett volt, és csak a hordószerkezetet kellett megvennem akkor még a gyárban meg lehetett venni és csak alátettem és kész is volt.. mert amúgy tök ugyanaz lego volt.
Csak hát a vogel meghalt...mármint cég egyedül eddig az ekéket kezdték újragyártani Amazon néven.
Válasz lackó0 #2723. hozzászólásárahello engem is erdekelne 3 meterest szeretnek, de ha lhet tagokat kapni kulon valahol
Sziasztok!
Alakított már valaki 3 méteres Vogel&Noot TerraDisc pro-t féligfüggesztettre? Esetleg gyárt valaki ilyesmit amit utólag fel lehet szerelni? Ékgyűrűs henger van rajta és igen emelgeti a traktor elejét.
Minden véleményt és információt - cégek, fényképek, honlapok - szívesen fogadok!
Válasz gergő07 #2721. hozzászólásáraIgen. Nem jött le a csapágy a tengelyről. Erőltettük és tört a háza sajna.
Meg mire kierőszakolja az ember a csavarokat a küllök közül. Nem lehet odaférni,forditani kell mert csak egy keskeny hézagon lehet hozzáférni.
Nehéz, tehetetlen vasdarab .
Amig csak lehet ne legyen benne részed és zsírozzál éjjel nappal.
Válasz GREVEN #2719. hozzászólásáraMitől ilyen nehéz a csere? Csapágy lehúzása a tengelyről? Nekem még nem kellett...
Válasz Feri #2717. hozzászólására Itt ami nálunk van azokkal volt gond,tavaly ősszel hoztak egy 160 pacist annak a motorja állt meg tavasszal úgy hogy bekellet vinni a szervizbe.Most ősszel meg az első hidat darálta össze húzza is a gazda az orrát.Egy másik gazdának van egy 140 lovas annak 3 évesen élsóhíd már szét hullott,
hidraulika is szórakozót nekik.
Válasz Drisa #2706. hozzászólásáraMi egyet cseréltünk eddig, meg egyről tudjuk hogy gyíkos kezd lenni.
Fél napos munka volt az első mire megszületett.
Voltunk olyan ügyesek,hogy mi el is törtünk egy csapágyházat. Nem szabvány házas, hanem valami erősített és pár mm-el szélesebb a simától, valami nagyon ökör ára volt neki, nem akarok hülyeséget mondani,de alig lehetett kapni és iszonyu drága volt.
Úgyhogy nagyon óvatosan velük, nincs minden csapágyboltba polcon.
Válasz Mf-es? #2711. hozzászólásáraHa jól emlékszek akkor 46 vagy 48q. Egy súlya van az 5,2-es Kühne tárcsával.
Mi még csak a fergával húztuk. Az 160/175 lovas. Nyáron kiment belőle az extra 15 ló, úgy már csak 8 km/h körül vitte.
Válasz kovacs22 #2715. hozzászólásáraTe kezdted,a Valtra alázásával.
Válasz *** HM *** #2713. hozzászólásáraAha ,meg ezek viszik is kifelé a buxából a kavicsot,gázolaj,alkatrész,gépamortizációs változatban!
Válasz Feri #2694. hozzászólására Mi ez az agresszió én csak le írtam a véleményem.Itt is van tízen éves carrier és még egyben van tárcsát meg csapágyakat cserélnek és kész egy hegesztés sincs rajta ez ember függő hogy vigyáz rá vagy szétszaggatja.
Sajna nekem nem sikerült annyit össze szedegetni hogy rt vegyek
Itt csak komoly gazdáknál van rt (doktorok,egyenruhások,pártkatonák,tsz vezetők) egyszerű prosztó gazdáknál nem jut ilyesmire.
Válasz *** HM *** #2713. hozzászólásáraNekem is van szerencsém ilyen földekhez, sajnos nem ollan sok, de annyi elmondható azokat művelni gépszaggató egy mutatvány, de termés tök mindegy milyen idő van ott megvan mindig!
Válasz Feri #2712. hozzászólásáraAhha akkor ezek aztán öntik a forintot a buxába...
Válasz Mf-es? #2710. hozzászólásáraDunai öntéstalaj-réti vályog változatai.40-60Közötti Aranyféle kötöttséggel.
Válasz GREVEN #2699. hozzászólásáraTiétek,milyen súlyú?És hány ló húzza?
Válasz Feri #2709. hozzászólásáraMilyen talajok vannak arra?Arany féle kötöttség?
Válasz Mf-es? #2702. hozzászólására200ló
Válasz Drisa #2703. hozzászólásáraezt nem értem.méterenként 440ha,
Válasz Zolicsizi #2705. hozzászólásáraPontosan milyen zsír az?
Válasz Zolicsizi #2705. hozzászólásáraMinden rövid tárcsánál rossz a henger csapágy csere? Nekünk 2000 hektárnál tört össze az első. 27+fa darabja
Válasz .Szabi. #2704. hozzászólásáraAz a helyzet hogy a csapágy csere az szó szerint egy nagy szar munka.kb2500-3000ha bir ki es amióta (nem akarom reklámozni) az nch kék színű zsirját használjuk hozzá jelentősen többet bír.
Válasz Zolicsizi #2701. hozzászólásáraA henger csapágyai mennyit bírtak?
Elég szar meló a cseréje.
Nálunk 2200 hektár után 10 cm hiányzik átmérőből... 5 méteres tehát méterenként 440 hektárt ment... cserélni kell az első sort...
Válasz Feri #2691. hozzászólásáraHány lovas volt a valtra?
Válasz Drisa #2695. hozzászólásáraJa és ékgyűrűs henger van rajta az kb 8000ha-t bir utanna papír most nyűjjük a másodikat.Néha jó lenne egy gumihenger mert ez sajnos nem mindig optimális idöben beragad.....
Válasz Drisa #2695. hozzászólására6m vogel terradiscen kb 4000ha után kell cserélni az összes tárcsalapot(51centist),csinaltunk olyat hogy elöre tettünk csak ujat hatularadt a félkopott de nem volt jó...Mosr már a nagy 61centis lapok vannak rajta kb 2000ha van most benne de ez sem fog 5000ha-tol többet birni mert ha a csipke lekopik hiaba nagyobb a lap nem fog dolgozni.Annyi az elönye a kisebbel szemben hogy be kellett a vázba tenni egy betétet a szög miatt hogy egymás közé járjon az első és hatso sor igy maximális a keverés.
Válasz Drisa #2695. hozzászólásárakb 1000-1200 hektár van a mienkbe. 1 cm hiányzik a lap átmérőből a gyárihoz képest.
Aki hiszi hiszi,aki nem az nem, ez biztos adat számomra, mert mérem a területet mit milyen gépkapcsolattal csinálok.
Válasz borda77 (Joe) #2697. hozzászólásáraNyilván vegyes használatban , tarló hantas magágy készítés.
Válasz Drisa #2695. hozzászólásárade ezt így hekibe nehéz megmondani mert amikor pl lazítottad magágyazom vele tavasszal akkor nem eszi, amikor nedves a búza tarló akkor nem eszi de amikor szárazság van akkor zabálja mint pl most szotyi után akkor zabálta!
Válasz Drisa #2695. hozzászólásáranekem a VN terra discen nemrégen cseréltem le az összeset...