Sziasztok!
Tudna esetleg valaki segíteni? 2 db hátsó kerékre lenne szükségem lenne valakinek eladó? Olyan is jó aminek rossz már a mintája.
Vagy esetleg tudja valaki,hogy az rs 09 hátsó kereke helyére minek a kerekét lehet felrakni(van-e esetleg másik típus aminek passzol rá a kereke)?
Üdv
ldeczi.anik@gmail.com
Sziasztok!
Tudna esetleg valaki segíteni? 2 db hátsó kerékre lenne szükségem lenne valakinek eladó? Olyan is jó aminek rossz már a mintája.
Vagy esetleg tudja valaki,hogy az rs 09 hátsó kereke helyére minek a kerekét lehet felrakni(van-e esetleg másik típus aminek passzol rá a kereke)?
Üdv
Válasz #928. hozzászólásra
KÖSZÖNÖM
Nekem tetszik!!
Ha valakit érdekel beszállok, mert magam nem venném meg, de ha kell segítek reprodukálni, hogy meg legyen akinek még kell. MERT a tudás mindenkié.
Hát most egyenlőre nem tudok rá mit mondani,mert várok egy telefont,miszerint jönnek megnézni a masinát.Van bőven érdeklődő,csak vevő is legyen.Igaz az érdeklődőből lesz a vevő.Ha elviszik egyben akkor az övék.
Most találtam ezt a hirdetést hátha tudja valamelyikőtök használni. Szerintem egy kicsit sokba kerül de ha páran összefogtok feltalálták már a fénymásolót.
Ja a félreértések elkerülése érdekébe nem én árulom
Most kérdeztem, nagybátyámnak is van kettő. Ikerkerekes volt a gépe mikor vette. Mondj valami árat mennyit ér meg neked és továbbítom felé. Nekem se és neki se lövésünk sincs mit érhet két RS felni.
Dekompresszor nem szivathat? Olyan nincs hogy ha az egyik beindul és forgatja a másikat akkor előbb-utóbb indulnia kell annak is. Ha nem akkor ott valami nagy baj van. Amikor megy az egyik henger lazítsd meg a másik henger nyomócsövéét és nézd meg tolja e befelé a gázolajat.
Én 1x suttyósuttyó koromban a szerpentin tetején kitettem üresbe és legurultam vele a hegyről... hát... még egyszer nem fogok tenni ilyet biztosan... úgy visít a váltója mint a légószíréna, bepattog az eleje és alig lehet irányítani, az amúgy hibátlan fék nem bírja megállítani, lassítani is alig. Szóval egy picit lehet hogy lehetne gyorsítani rajta de senki ne akarjon száguldozni vele mert nem lesz jó vége. Ja és másnap megint a hegyen volt dolgom vele, kitört a hátsó tengelycsonkja... bele se merek gondolni hogy mi lett volna ha előző nap törik ki mikor repesztek lefelé...
4hengeres van kettő is, felújításra szoruló állapotban. Mentek mikor ki lettek véve, csak ették az olajat, füstöltek, nehezen indultak. És már tizenéve csak állnak. De komplettek, semmi nem hiányzik róluk.
Az Rs-09 tényleg ennyire nehezen indul? Mert akkor inkább elzargatom azokat akik ilyet akarnak velem javíttatni. Inkább egy Vlagyimirec motort javasolnék a helyébe, annál elég ha nagyjából össze van hajigálva. Ha a befecskendezési szög megfelelő akkor izzítás nélkül is 100% hogy beindul. Magyarán egyszerű mint a faék.
Azért ez nem egy sportmotor :)De ha rájössz, mit kell cserélni, oszd meg velem is, van mikor én is megkergülök...
Ha kell még kép a váltó más részéről vagy akármiről, van. Szét volt kapta teljesen a masina.
Válasz #905. hozzászólásra
Én úgy szeretnék hasítani vele miként egy megboldogult rokkant ism. Mondta kismotor vizsgán az Öt vizsgáztatónak a - mennyivel szeretne robogni a géppel? Kérdésre. Az öreg így reagált: hogy erdőnek lássam a villanyoszlopokat. SZUPI a fotó!
Porlasztókat nem elég kicserélni,be is kell állitani,meg a befecskendezési időt is.Aztán ha van kompresszió is,üzemanyag is akkor indulnia kell.Ha mégsem,segits rá a légtorokba tartott hőlégbefúvóval.
Ha jól rémlik nem fogsz látni csak egy nagy konzolt a kulisszáét ha azt is lecsavarozod akkor látsz egy sima 4 fokozatú tolókerekes váltót, tláán a felezőt és az irányváltót. Többi más lejebb van. Szerintem kár bíbelődni vele, addig örülj míg nem kell nézned. Én csapágyaztam már át ilyet. xopás
Szeretném kérdezni a tapasztaltabb tulajdonosokat
- a váltó fedele . . .- itt arra a fedéllemezre gondolnak ami az ülés alatt van? Ahol látom azokat a csodára képes csoportkerekeket aminek a variálásával repül a masina? Mert most hogy nincs a gépemen még az a vaskarosszék lebütykölöm azt a fedelet ha érdemes.
Válasz #889. hozzászólásra
SAJNOS az én gépem még nem ment. DE AZ nem lehetséges, hogy elrakva a vezérlést és felcserélve a hengerenkénti befecskendezést megy az egyik henger s a másik pedig 180-fokot késik vagy siet Hmmm?
Szerintem talán hívd a dugulás elhárítókat, ha már az üzemagyag rendszer minden elemét kicserélted. Mond csak: dohányzol? avagy: van kompresszorod esetleg ja és még1 jó tanács: annak idején a wartburgot a kipufogóba dugott banánnal le lehetett bénítani.
3443 hozzászólás
Válasz #942. hozzászólásra
Sziasztok!
Tudna esetleg valaki segíteni? 2 db hátsó kerékre lenne szükségem lenne valakinek eladó? Olyan is jó aminek rossz már a mintája.
Vagy esetleg tudja valaki,hogy az rs 09 hátsó kereke helyére minek a kerekét lehet felrakni(van-e esetleg másik típus aminek passzol rá a kereke)?
Üdv
ldeczi.anik@gmail.com
Válasz #938. hozzászólásra
Nem is találom meg a hirdetésedet,hol van?
Melyik oldalon?
Válasz #928. hozzászólásra
van egy ötletem! Vegyük meg hárman-négyen . .. Hmm?
Válasz #938. hozzászólásra
Szia!
Az RS-hez és a Hanomághoz kellene.A nyomtáv stimmel.
Mi lenne az ára az ekének külön?
Válasz #938. hozzászólásra
Sziasztok!
Tudna esetleg valaki segíteni? 2 db hátsó kerékre lenne szükségem lenne valakinek eladó? Olyan is jó aminek rossz már a mintája.
Vagy esetleg tudja valaki,hogy az rs 09 hátsó kereke helyére minek a kerekét lehet felrakni(van-e esetleg másik típus aminek passzol rá a kereke)?
Üdv
Válasz #930. hozzászólásra
Milyen traktorhoz kellene az eke? Az én gépemnek a nyomtávolsága 120cm, ahhoz volt csinálva.Az enyém birja a két ekefejet.Külön is eladó ha kell.
Válasz #770. hozzászólásra

Szia!
Nagyon köszönöm!
Válasz #932. hozzászólásra
Igen letöltöttem,köszi.
és itt találod:
http://gepkonyv.mindenkilapja.hu/blog/24608294/renderpost/24616450/rs-09-gepkonyv
ez is eladó! :) :)
Rs-09 Ersatzteil Katalog (Német) Év:1963, 330oldalas, ára: 8000ft
és csak . . . . .
Válasz #928. hozzászólásra
KÖSZÖNÖM
Nekem tetszik!!
Ha valakit érdekel beszállok, mert magam nem venném meg, de ha kell segítek reprodukálni, hogy meg legyen akinek még kell. MERT a tudás mindenkié.
Válasz #930. hozzászólásra

Letöltötted a fájlokat amiket küldtem?
Válasz #930. hozzászólásra
Ha elviszik egyben akkor az övék.
Hát most egyenlőre nem tudok rá mit mondani,mert várok egy telefont,miszerint jönnek megnézni a masinát.Van bőven érdeklődő,csak vevő is legyen.Igaz az érdeklődőből lesz a vevő.
Válasz #929. hozzászólásra
Szevasz Komari!
A váltvaforgatós ekét eladod kölön is?
Válasz #928. hozzászólásra



Sziasztok!
Most találtam ezt a hirdetést hátha tudja valamelyikőtök használni. Szerintem egy kicsit sokba kerül de ha páran összefogtok feltalálták már a fénymásolót.
Ja a félreértések elkerülése érdekébe nem én árulom
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/2119424/RS-09-Javitasi-kezikonyv.html
beköltöztek a darazsak
:)
Válasz #921. hozzászólásra
Szia rendben van mind a kettő ,annyi hogy nincs rajtuk gumi.Csörgess meg a 06hetven3829471-en és megbeszéljük.
Válasz #924. hozzászólásra


Ok. Hamarosan kapsz egy értesitést,és linket,hogy honnan töltheted le.
Válasz #922. hozzászólásra
cserkibalu@freemail.hu
Köszönöm!
Válasz #920. hozzászólásra
olvasd a 801 hsz-t.
Válasz #920. hozzászólásra

Adj egy emil cimet és küldöm.
Válasz #916. hozzászólásra

mennyibe kerülne,és milyen állapotban vannak?
Szevasztok!
Honnan tudnák letölteni gépkönyvet,alkatrész katalógust?
Vagy van valakinek eladó,bármilyen formátum érdekel.
Válasz #918. hozzászólásra
Én a tavalyi évben 10 ért vettem darabját az rs felninek, igaz volt rajta olyan gumi ami még éppen használható ha nincs más.
Válasz #884. hozzászólásra

Szia!
Most kérdeztem, nagybátyámnak is van kettő. Ikerkerekes volt a gépe mikor vette. Mondj valami árat mennyit ér meg neked és továbbítom felé. Nekem se és neki se lövésünk sincs mit érhet két RS felni.
A porlasztók be vannak állítva az adagoló is . A többi tippet meg kipróbálom. Köszi!
Válasz #875. hozzászólásra
Ha csak a felni kell van két darab!
Szeged és Baja között.
Lehet valamire csere is.
Válasz #889. hozzászólásra
Dekompresszor nem szivathat? Olyan nincs hogy ha az egyik beindul és forgatja a másikat akkor előbb-utóbb indulnia kell annak is. Ha nem akkor ott valami nagy baj van. Amikor megy az egyik henger lazítsd meg a másik henger nyomócsövéét és nézd meg tolja e befelé a gázolajat.
Válasz #907. hozzászólásra
Szóval egy picit lehet hogy lehetne gyorsítani rajta de senki ne akarjon száguldozni vele mert nem lesz jó vége. Ja és másnap megint a hegyen volt dolgom vele, kitört a hátsó tengelycsonkja... bele se merek gondolni hogy mi lett volna ha előző nap törik ki mikor repesztek lefelé...
Én 1x suttyósuttyó koromban a szerpentin tetején kitettem üresbe és legurultam vele a hegyről... hát... még egyszer nem fogok tenni ilyet biztosan... úgy visít a váltója mint a légószíréna, bepattog az eleje és alig lehet irányítani, az amúgy hibátlan fék nem bírja megállítani, lassítani is alig.
Válasz #910. hozzászólásra
4hengeres van kettő is, felújításra szoruló állapotban. Mentek mikor ki lettek véve, csak ették az olajat, füstöltek, nehezen indultak. És már tizenéve csak állnak. De komplettek, semmi nem hiányzik róluk.
Válasz #911. hozzászólásra

Annak menni kell. Nagybátyámnak van egy xar de télen is pöcc-röff. A kéthengereseken van dekompresszor.
Az Rs-09 tényleg ennyire nehezen indul? Mert akkor inkább elzargatom azokat akik ilyet akarnak velem javíttatni. Inkább egy Vlagyimirec motort javasolnék a helyébe, annál elég ha nagyjából össze van hajigálva. Ha a befecskendezési szög megfelelő akkor izzítás nélkül is 100% hogy beindul. Magyarán egyszerű mint a faék.


szia
nem tudtok eladó 2 hengeres motort?
OK! és kösz +1x
Válasz #907. hozzászólásra
De ha rájössz, mit kell cserélni, oszd meg velem is, van mikor én is megkergülök...
Azért ez nem egy sportmotor :)
Ha kell még kép a váltó más részéről vagy akármiről, van. Szét volt kapta teljesen a masina.
Válasz #905. hozzászólásra
Én úgy szeretnék hasítani vele miként egy megboldogult rokkant ism. Mondta kismotor vizsgán az Öt vizsgáztatónak a - mennyivel szeretne robogni a géppel? Kérdésre. Az öreg így reagált: hogy erdőnek lássam a villanyoszlopokat. SZUPI a fotó!
Válasz #904. hozzászólásra
nem, csak azét kérdezem, hogy feladat mi vár még rám, ha szeretném sokáig használni a gépet.
Így néz ki a dolog. De mit cserélnének itt meg? Sztem sem szabad ebben turkálni ilyen célból. Max nem hajtassz fel vele a pálylára.

Válasz #903. hozzászólásra

Persze,de annyira el van rohadva?
Uraim! Tessék mondani az a gerendely konzerválható belülről a tapasztalatotok szerint?
Porlasztókat nem elég kicserélni,be is kell állitani,meg a befecskendezési időt is.Aztán ha van kompresszió is,üzemanyag is akkor indulnia kell.Ha mégsem,segits rá a légtorokba tartott hőlégbefúvóval.
Válasz #900. hozzászólásra
akkor hagyom a nyugdíjas évekre a kérdést.
Kösz a válasz
Válasz #899. hozzászólásra
xopás
Ha jól rémlik nem fogsz látni csak egy nagy konzolt a kulisszáét ha azt is lecsavarozod akkor látsz egy sima 4 fokozatú tolókerekes váltót, tláán a felezőt és az irányváltót. Többi más lejebb van. Szerintem kár bíbelődni vele, addig örülj míg nem kell nézned. Én csapágyaztam már át ilyet.
Szeretném kérdezni a tapasztaltabb tulajdonosokat
- a váltó fedele . . .- itt arra a fedéllemezre gondolnak ami az ülés alatt van? Ahol látom azokat a csodára képes csoportkerekeket aminek a variálásával repül a masina? Mert most hogy nincs a gépemen még az a vaskarosszék lebütykölöm azt a fedelet ha érdemes.
csehszlovák 2 fejest elcingatja?? sztetek
Válasz #889. hozzászólásra
SAJNOS az én gépem még nem ment. DE AZ nem lehetséges, hogy elrakva a vezérlést és felcserélve a hengerenkénti befecskendezést megy az egyik henger s a másik pedig 180-fokot késik vagy siet Hmmm?
ha jól leltároztam itt nincs a hengerekben izzítás, csak szívótorok melegítés. Mert ugye ekkora eltérés azért nem lehetséges. Talán
Válasz #889. hozzászólásra
Szerintem talán hívd a dugulás elhárítókat, ha már az üzemagyag rendszer minden elemét kicserélted. Mond csak: dohányzol? avagy: van kompresszorod esetleg ja és még1 jó tanács: annak idején a wartburgot a kipufogóba dugott banánnal le lehetett bénítani.