Válasz Faragó János #5996. hozzászólásáraIsmerős a szitu. Nekünk is van ilyen csoda,igaz én szeretek vele rakodni. Nekem is benn áll a karám közepén már vagy másfél hónapja a növendék bikák közt....Legközelebb onnan foytatom.
Válasz Faragó János #5956. hozzászólásáraPumpáláskor fel keményedik a rendszer ? Ifánál volt hogy a 3-dik (új) nyomástartót dobtam el. Végül azokat is tunindoltam erősebb rugóval.
Próbál az ember segíteni,ami nem is egyszerü távgyógyításnál. Amit elmakogtam a kollégának az 5 perces mutatvány lenne,de már 24.-e óta vajudik a dolog....
De reméljük,hogy megoldódik.
Válasz Faragó János #5992. hozzászólásáraAdagoló gázkarról vedd le a faudi fejet,és ott próbáld húzni a gázt. Úgy mit érzel? Rugóerőn keresztül fordítja a fogasléc az elemeket,tehát ha valami bevan rohadva,akkor is rátudod húzni a gázt,csak érzed a rugó ellenállását,és visszatér alap helyzetbe. Ha rugótörés,vagy egy csapszeg esett ki az adagolón belül,akkor viszont ellenállás nélkül megy a gázkar. De a lényeg,hogy belekell kukkantani,hogy reagál e a gázkarra a fogasléc.
Válasz Faragó János #5989. hozzászólásáraPedig ez az őskövület nem igényel túl nagy szakmai felkészültséget.
Még annyit megkellene nézni,hogy az adagoló oldalát lekellene venni ott a helyén,a kézi tápszivattyú mögött ami van. Két csavar fogja a deknit,azon van a szuszogó is,ha jól emlékszem. Megkell nézni,hogy ha ráhúzod a gázt,akkor húzza e a fogaslécet,vele együtt fordulnak e az elemek.A másik amit nézni kellene a nyiláson át,hogy hajtatáskor azok a rugós akármik mozognak e le-fel az elemmel együtt. Előfordulhat,hogy a szabályzórészben szétesik valami,de ahhoz már úgy is lekell venni az adagolót.
Válasz Bandita29 #5987. hozzászólásáraDèlutån megprobålom Mert Mår teljesen le meritettem Az akkumulåtorokat.boldog karåcsonyi ünnepeket kivånok mindenkinek,ès köszönöm a segitsèget
Válasz Faragó János #5984. hozzászólásárapumpáláskor nem szabad ott jönnie,de nem is az adagolónál kell meglazítani,hanem a porlasztónál,hogy nyomja ki a levegőt a nyomócsőből,ha forgatod önindítóval a motort,lazítsd meg a nyomócsövet és addig tekertesd amíg tista gázolaj nem jön a lazításnál,utána gyorsan visszahúzod a csövet és valószínűleg elindúl
Válasz Bandita29 #5981. hozzászólásáraa rudazat nincs széthulva néztem.ami idegesit hogy az adagolo tetején van 2 6-os csavar azon jönn a gázolaj 5 centivel arrébb a résolaj csövön van gázolaj,le vettem a porlasztohoz mennö 2 csövet ott semmi nincs.fater azt mondja öntsek rá meleg vizet lehet le fagyott benne valami,ilyen probléma vajon lehet vele?
Válasz Faragó János #5979. hozzászólásáraEgy hét állástól nemhiszem,hogy leragadjanak az elemek. A bakelit tárcsa köti össze az adagolót a motorral. Elvileg akkor is nyomna az adagoló ha hiányzik,csak rosszkor. Rakj össze mindent készre,gázt fullra,meg rá a dusítót,és indítás közben óvatosan féktisztítót a légszűrőbe,hogy a motor felpörögjön. Ha csak levegősödés baj van,akkor így kidolgozza.
Egyébként a gázt ráhúzza az adagolóra?Nemcsak a rudazat esett szét valahol?
Válasz Faragó János #5975. hozzászólásáraElég ha annyi vizet kap ami a tankban lecsapódik. Kifogy a gázolaj, egy minimális nedvesség marad az elemeknél, és a nagyon pontosan összeillesztett felületek egy kis felületi "rozsdától" már nem tudnak olyan könnyen csúszni hogy a rugó visszanyomja őket.
De ez minden adagolónál igaz.
Válasz Faragó János #5961. hozzászólásáraA Weimart nem ismerem,de az IFA-nál a hosszú állás után a tápszivattyúba a golyó leragad. Szerencsés esetbe óvatos kopogtatás után felszabadul.Ha nem le kell venni és szétszedni.Ilyenkor úgy sem árt az ülepítő poharat tisztítani.
13561 hozzászólás
Válasz Faragó János #6008. hozzászólásáraadagolóelem, nyomástartó,
probálok egy adagolorol felrakni képet,a piros nyilaknál van gázolaj a sárgánál nincs
Válasz Bandita29 #6007. hozzászólásárakifogyott akkor lelégtelenitettem,de ki szakadt a menet a szürö házbol és azota nembirom beinditani
Válasz Czanik Sanyi #6005. hozzászólásáraa tápszivattyú sziv,az adaggolo végén a résolaj csővőn jönn az üzemanyag csak fel a 2 porlasztóhoz nem megy fel
Válasz Faragó János #6003. hozzászólásáraEgyébként a hiba hogy jött elő? Gondolt egyet és megállt,vagy elfogyott a nafta és azóta van a keveredés?
Válasz Faragó János #6004. hozzászólásáraNyomástartó szelep gond lesz.
Válasz Faragó János #6002. hozzászólásárasok minden lehet...fars, tápszivattyú, adagoló, csővezetékek...stb kizárásos alapon kell csinálni sorba ..
Válasz Vinkó75 #5998. hozzászólásáranem keményedik fel,hallom ahogy fólyik visza az üzemanyag a tankba
Válasz Bandita29 #6000. hozzászólásáraénis szeretem csak már most jó párnapja szenvedek vele
Válasz Czanik Sanyi #5999. hozzászólásáraaz adaggolon a viszafolyó ágon megy az üzemanyag vissza a tankba
Válasz Faragó János #5997. hozzászólásáraMint írtam...elejétől...sorba... úgy gyorsan meg van a hiba!
Válasz Faragó János #5996. hozzászólásáraIsmerős a szitu. Nekünk is van ilyen csoda,igaz én szeretek vele rakodni. Nekem is benn áll a karám közepén már vagy másfél hónapja a növendék bikák közt....Legközelebb onnan foytatom.
Válasz Faragó János #5997. hozzászólásáraFarsot is szívhat!
Válasz Faragó János #5956. hozzászólásáraPumpáláskor fel keményedik a rendszer ? Ifánál volt hogy a 3-dik (új) nyomástartót dobtam el. Végül azokat is tunindoltam erősebb rugóval.
Válasz Czanik Sanyi #5994. hozzászólásáraÚj szüröt rajtam bele,råadåsul a håzat is cserèltem Mert bele szakadt a lègtelenitö csavar
Válasz Bandita29 #5993. hozzászólásáraMårmost råm sötètedet,råadåsul egy trägya domb közepèn van.holnap megnèzzem addig is köszönöm a segitsèget
Válasz medikus #5991. hozzászólásáraVan ilyen....

Próbál az ember segíteni,ami nem is egyszerü távgyógyításnál. Amit elmakogtam a kollégának az 5 perces mutatvány lenne,de már 24.-e óta vajudik a dolog....
De reméljük,hogy megoldódik.
Mindig a kályhától indulunk.... üzemanyag, csővezetékek, üzemanyagszűrő, adagoló, porlasztó...nézted a szűrőt?
Válasz Faragó János #5992. hozzászólásáraAdagoló gázkarról vedd le a faudi fejet,és ott próbáld húzni a gázt. Úgy mit érzel? Rugóerőn keresztül fordítja a fogasléc az elemeket,tehát ha valami bevan rohadva,akkor is rátudod húzni a gázt,csak érzed a rugó ellenállását,és visszatér alap helyzetbe. Ha rugótörés,vagy egy csapszeg esett ki az adagolón belül,akkor viszont ellenállás nélkül megy a gázkar. De a lényeg,hogy belekell kukkantani,hogy reagál e a gázkarra a fogasléc.
Válasz medikus #5991. hozzászólásáraÈrdekel rångatam probåltam de Nem csinål ugyanugy semmit .
Válasz Bandita29 #5990. hozzászólásáraEzt próbálom már magyarázni mióta!!!!!DE nem érdekli!!!Nem reagál!!!!!!!!!!!!!!
Válasz Faragó János #5989. hozzászólásáraPedig ez az őskövület nem igényel túl nagy szakmai felkészültséget.
Még annyit megkellene nézni,hogy az adagoló oldalát lekellene venni ott a helyén,a kézi tápszivattyú mögött ami van. Két csavar fogja a deknit,azon van a szuszogó is,ha jól emlékszem. Megkell nézni,hogy ha ráhúzod a gázt,akkor húzza e a fogaslécet,vele együtt fordulnak e az elemek.A másik amit nézni kellene a nyiláson át,hogy hajtatáskor azok a rugós akármik mozognak e le-fel az elemmel együtt. Előfordulhat,hogy a szabályzórészben szétesik valami,de ahhoz már úgy is lekell venni az adagolót.
Válasz Bandita29 #5987. hozzászólásárasajnos a problémám nem oldodot meg,továbbra sincs gázolaj a porlasztonál.muszály lesz szerelöt keresni
Válasz Bandita29 #5987. hozzászólásáraDèlutån megprobålom Mert Mår teljesen le meritettem Az akkumulåtorokat.boldog karåcsonyi ünnepeket kivånok mindenkinek,ès köszönöm a segitsèget
Válasz Faragó János #5984. hozzászólásáraA légterelőt kell csak levenni,és a porlasztónál kell meglazítani.
Válasz Faragó János #5984. hozzászólásáraNem hallod?
Válasz Faragó János #5984. hozzászólásárapumpáláskor nem szabad ott jönnie,de nem is az adagolónál kell meglazítani,hanem a porlasztónál,hogy nyomja ki a levegőt a nyomócsőből,ha forgatod önindítóval a motort,lazítsd meg a nyomócsövet és addig tekertesd amíg tista gázolaj nem jön a lazításnál,utána gyorsan visszahúzod a csövet és valószínűleg elindúl
Válasz Claaastra #5983. hozzászólásáraha pumpálom akkor nem?
Válasz Faragó János #5982. hozzászólásáraadagoló tetején csak a motor forgatásakor kellene jönnie
Válasz Bandita29 #5981. hozzászólásáraa rudazat nincs széthulva néztem.ami idegesit hogy az adagolo tetején van 2 6-os csavar azon jönn a gázolaj 5 centivel arrébb a résolaj csövön van gázolaj,le vettem a porlasztohoz mennö 2 csövet ott semmi nincs.fater azt mondja öntsek rá meleg vizet lehet le fagyott benne valami,ilyen probléma vajon lehet vele?
Válasz Faragó János #5979. hozzászólásáraEgy hét állástól nemhiszem,hogy leragadjanak az elemek. A bakelit tárcsa köti össze az adagolót a motorral. Elvileg akkor is nyomna az adagoló ha hiányzik,csak rosszkor. Rakj össze mindent készre,gázt fullra,meg rá a dusítót,és indítás közben óvatosan féktisztítót a légszűrőbe,hogy a motor felpörögjön. Ha csak levegősödés baj van,akkor így kidolgozza.
Egyébként a gázt ráhúzza az adagolóra?Nemcsak a rudazat esett szét valahol?
Válasz Faragó János #5977. hozzászólásáraBocs de most mennem kell a jószágokhoz.
Válasz Bandita29 #5978. hozzászólására1 hete üzemelt.bakelit tárcsa?
Válasz Faragó János #5975. hozzászólásáraMikor üzemelt utoljára? Bakelit tárcsa a helyén van?
Válasz atisgyulai #5976. hozzászólásáraés mit lehet tenni vele?
Válasz Faragó János #5975. hozzászólásáraElég ha annyi vizet kap ami a tankban lecsapódik. Kifogy a gázolaj, egy minimális nedvesség marad az elemeknél, és a nagyon pontosan összeillesztett felületek egy kis felületi "rozsdától" már nem tudnak olyan könnyen csúszni hogy a rugó visszanyomja őket.
De ez minden adagolónál igaz.
Válasz atisgyulai #5974. hozzászólásáraNem Vettem èszre Hogy vízeslett volna,esetleg lefagyott volna valami?
Válasz Faragó János #5973. hozzászólásáraÜdv!
Lehet felszorultak az elemek az adagolóban, azért nem löknek semmit.
Esetleg nem volt kicsit vizes a gázolaj?
Válasz gazda001 #5972. hozzászólásáraBiznåm ha lenne
Válasz Faragó János #5970. hozzászólására


Inkább bízzad valami hozzáértőre
Válasz Faragó János #5966. hozzászólásáraGázkart rángasd meg!!!Felszorul a fogasléc az adagolóban!
Válasz Bandita29 #5957. hozzászólásáraA 2db 6-os csavaron jönn a gåzolaj de a porlaszto csövèn akårmeddig hajtatom Nem jelenik Meg semmi
Válasz Claaastra #5968. hozzászólásáraKönnyen lehet pumpålni,Nem kemènyedik fel
Válasz Faragó János #5967. hozzászólásárakönnyen pumpálható,vagy felkeményedik a kézipumpa?
Válasz Bandita29 #5964. hozzászólásáraköszönöm a segitséget mindjárt megyek megprobálom
Válasz Molnár István_56605 #5963. hozzászólásárade a tápszivattyúnyom mert a résolaj csövön nyomja visza a tankba az üzemanyagot.hol kell kopogtatni?
Válasz menyó #5959. hozzászólásáranem csak áfás,de az áfát itt be kell fizetni
Válasz Faragó János #5961. hozzászólásáraÚgy igen. Addig hajtatni,mig a nyomócsöveken nem kezd ütemesen folyni a gázolaj. Persze a gázkart rá kell húzni!
Válasz Faragó János #5961. hozzászólásáraA Weimart nem ismerem,de az IFA-nál a hosszú állás után a tápszivattyúba a golyó leragad. Szerencsés esetbe óvatos kopogtatás után felszabadul.Ha nem le kell venni és szétszedni.Ilyenkor úgy sem árt az ülepítő poharat tisztítani.
Válasz Bandibandi #5954. hozzászólásáraÜdv, valószínűleg le van butítva az adagolója.