Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR415.28 FtUSD395.1 FtCHF445.63 FtGBP501 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok!
A képeken látható krumlipörgető miért töri/vágja a krumplit?
Már szinte minden beállítást kipróbáltunk, de eredménytelenül!
Van valakinek tapasztalata vele?
Válasz stefi69 #18862. hozzászólásáraOk megveszem 2500-ért,akár küldheted is postán.
A címem Dénes Miklós 8746 Nagyrada Kossuth u.44/a
T30 hoz is kéne majd,de nem most.Legalább tudom kinek van köszönöm
Válasz stefi69 #18851. hozzászólásáraDe van keménykötésű hidd el.A miénkhez olyat adtak új korában,szép világoszöld.Odaígértem valakinek,de nem találom meg sajna.De ha eladnád nekem az jó lenne,feltétlenül orosz kell.Azért mondj te egy árat először,csak ne sokat.
Tudok küldeni teljes magyar pdf-et ha kell.
Köszönöm
Ja az orbitról annyit még,hogy biztos sokkal könnyebb kormányozni vele,de nekem így is megfelel,nem akarok nagyon foglalkozni vele,csak már nagy a holtjátéka aztán néha kicsit mászkál az úton,azért akartam kicserélni a kormányműt.
Válasz atti212. #18856. hozzászólásáraHa lesz időd ,kedved tegyél fel légyszi képet a vezérlótömbről.Hogy hogyan is fér el,mert én is agyalok ,hogy az MTZ-80 nak a hidrosziv hogyan tudnám rárakni,meghajtatni.Mert hidró motort akarok majd hajtatni. És akkor kellene a 3-as vez tömb is. Jól szét kaptad a 14-est! Dolgozott most a nyáron?
Válasz stefi69 #18855. hozzászólásáraAnnyi van, hogy nem a gyári kis szivattyú van rajta (NS-10) hanem a nagyobb NS-14 es. Tehát a gyári helyén van, a vezértömb van kicserélve Mtz-re, a 3 kar miatt.
Válasz atti212. #18854. hozzászólásáraHali. Kicsit belenéztem az írásaidba. Szép lett az IFA motor! Kérdezni szeretném tőled,hogy a T-25 ön a nagy munkahengereket milyen szivattyúval nyomatod,és hogyan ,honnan van meghajtva?
Válasz t25bandit #18850. hozzászólására"Á nem gányolunk,könnyű így is kormányozni,"
Ha így állsz hozzá akkor inkább ne is csináljátok ! Egyébként sok emberke nem is gányol,hanem a gyárival megegyező minőséget produkál!
A könnyűséget meg tudom jól,hogy milyen,és szerintem itt a fórumon is jól tudják. "mihez képest könnyű"
Válasz t25bandit #18849. hozzászólásáraÉn még keménykötésűt nem láttam,de szerintem nincs is! Ha csak nem az alkatrész katalógusra gondoltál. Ez a könyv nagyon jó állapotú ,szerintem most volt először átlapozva.A borító alsó, felső ,sarka picit gyűrött, a tárolásból ide-oda rakásból kifolyólag,de csak a képen látható formában.A belseje is 100% hibátlan. 21,5cm x 14,5cm, 155 oldal.
Válasz jbognar #18846. hozzászólásáraHa ez nem oldja meg akkor tovább kell menni,tápszivattyú,majd adagoló. De kezdheted rögtön azzal is ,hogy 1 edénybe raksz pár Liter gázolajat,és felrakod a szélvédő elé,majd megfelelő méretű csővel összekötöd a tápszivattyú szívó csövével,így ejtő tartályos ként üzemel a rendszer.Ha így sem jó akkor valószínű adagoló probléma.
Válasz jbognar #18846. hozzászólásáraTakarítsd ki az üzemanyag rendszert! A tankból a búvarcsövet ki,ezzel kezd.Az összes áteresztő csavart is fújd át.Szűrőházakat stb. Jó munkát! Most pont jó az ídő!
Egy T25-ös trakiban kicserétem mindkét hengert és a dugattyút új csapszeggel. Előtte pöccre indult, a szerelés után is, aztán egy idő után az lett a jeenség, hogy indításkor nem pörög fel a motor. Elpöfög 5-10 másodpercig nagyon alacsony fordulatszámon, de hiába nyomom a gázpedált, nem reagál rá. Az 5-10 másodperc pöfékelés után általában lefullad. Kb 4-5. indítózásra nagynehezen felpörög, közepestől magas fordulatszámokon szépen jár, az alapjáratra állítva a kézi gázkart viszont foyamatosan csökken a forduatszám és lefullad. Porlasztó cseréltem már és beállíttattam. Volt már ilyen jelenségetek és tudtok rá megoldást javasolni?
Válasz szeki 2 #18844. hozzászólásáraa könyvben az van írva hogy t16-nál teljes fordulaton sem éri el az 540, a t25 meg 1775 fordulaton 549 es a tlt fordulat
Válasz Gege #18839. hozzászólására A t16 osomnál 1800 as fordulatnál van az 540 es tlt fordulat a vtz 2048 as nál ez 2000 res fordulatnál van oda van irva hogy /Bom/ !!
Válasz Gege #18839. hozzászólására A fordulat szám mérö órádon bevan jelölve az összes sebesség fokozat hoz tartozó fordulat s a tlt fordulat is csak nézd meg figyelmessen az órádat !!
Sziaszok. Sehol sem találom hogy a T25 tlt fordulata mikor forog 540et? Maximális motorfordulatnál? Vagyis a főtengely fordulata osztva 4 el?
Aki már szedte szét írja le legyen szives.
üdv a segítségetek kellene t25 traktoromra szeretném kiépíteni a légfék rendszer lég tartály felfogatásáról és annak elhelyezkedéséről kellene nekem fénkép meg a béka fej felfogatásáról a fénképeket előre is kössz
Válasz Myrrdin #18830. hozzászólásáraHát ezzel nem sokra megyek.engem egy olyan könyv érdekelt volna amit a traktorhoz adnak,szóval egy komplett könyv,amit meg lehet fogni ,lapozni.
De azért nagyon köszi
Sziasztok!
Eladó Iseki 160 cm es talajmaró,új kapákkal, hibátlan állapotban.
T-25 után tökéletes megoldás.Szépen dolgozik vele.
Nagykanizsa
Tel: 06302555182
Válasz Gerimur #18825. hozzászólásáraSziasztok!
A T-16-oson elöl nekem is török traktormintás gumi van, nekem kb.:50 óra van benne...még látszanak a vulkanizálási nyomok!! Nagyon meg vagyok vele elégedve!!!!!!!!!
Bátran ajánlom.
25322 hozzászólás
Sziasztok!
A képeken látható krumlipörgető miért töri/vágja a krumplit?
Már szinte minden beállítást kipróbáltunk, de eredménytelenül!
Van valakinek tapasztalata vele?
Válasz gyulaban #18875. hozzászólásáraVan 1 szép,és ránézésre jó szerelvényed,
miért akarod a 82-est kicserélni T-30-ra? Ha szabad érdeklődni.
Érdeklődnék hogy valaki tud-e T30 4x4-es traktort eladót jó állapotban. Előre is köszönőm.
2015.08.08 Barlahida
Sajnos Vlagyimirec nem volt egy sem.
Válasz t25bandit #18870. hozzászólására Nem titok.
Somogy megye, Iharosberény.
Válasz green #18869. hozzászólására Szépen dolgozik
Válasz green #18869. hozzászólásáraNekem tettszik, ahogy dolgozik.
Mibe kerül egy ilyen?
Nagy gazat ez nem forgatná le, ugye?
Válasz Gerimur #18868. hozzászólásáraTe hova valósi vagy ha kérdezhetem?
Tarlóhántás, saját gyártmányú kombinátorral. https://www.youtube.com/watch?v=VWnlZNa33c8&feature=youtu.be
Válasz t25bandit #18864. hozzászólásáraSzia t25bandit!
Akkor nem is vagyunk messze egymástól.{40Km}
Válasz adavid #18863. hozzászólásáraNekem van ha érdekel hívj 30 4676456 Kecskemét
Válasz stefi69 #18865. hozzászólásáradnsbruno@gmail.com
Válasz t25bandit #18864. hozzászólásáraAdj e-mail címet !
Válasz stefi69 #18862. hozzászólásáraOk megveszem 2500-ért,akár küldheted is postán.
A címem Dénes Miklós 8746 Nagyrada Kossuth u.44/a
T30 hoz is kéne majd,de nem most.Legalább tudom kinek van köszönöm
sziasztok Veretlenöl valakinek nics egy eladó t25 ajtoja mert az enyém el tört tejesen. vagy valaki hona tudnák 1 szerezni. előre is köszönöm
Válasz t25bandit #18861. hozzászólására2.5e ft + posta.
pdf: nekem is van, több féle változatban is. Könyvek is v 4 féle, t-30 hoz is 4x4 is.
Válasz stefi69 #18851. hozzászólásáraDe van keménykötésű hidd el.A miénkhez olyat adtak új korában,szép világoszöld.Odaígértem valakinek,de nem találom meg sajna.De ha eladnád nekem az jó lenne,feltétlenül orosz kell.Azért mondj te egy árat először,csak ne sokat.
Tudok küldeni teljes magyar pdf-et ha kell.
Köszönöm
Ja az orbitról annyit még,hogy biztos sokkal könnyebb kormányozni vele,de nekem így is megfelel,nem akarok nagyon foglalkozni vele,csak már nagy a holtjátéka aztán néha kicsit mászkál az úton,azért akartam kicserélni a kormányműt.
Válasz atti212. #18859. hozzászólásáraSzőlő csonkázó,/kaccsoló gép/ et.
Válasz stefi69 #18858. hozzászólásáraIgen dolgozott már, nem sokat, de azt jól csinálta.
A tömb az a régi helyén van, csak talán kicsit el van tolva jobbra, a lemezből harapni kellett ki arra emlékszem, de nagyobb átalakitás nincs benne.
Ha találok képet teszek fel.
Mit akarsz hidromtorral tekerni?
Válasz atti212. #18856. hozzászólásáraHa lesz időd ,kedved tegyél fel légyszi képet a vezérlótömbről.Hogy hogyan is fér el,mert én is agyalok ,hogy az MTZ-80 nak a hidrosziv hogyan tudnám rárakni,meghajtatni.Mert hidró motort akarok majd hajtatni. És akkor kellene a 3-as vez tömb is. Jól szét kaptad a 14-est! Dolgozott most a nyáron?
Válasz stefi69 #18855. hozzászólásáraŐ vette kis a gépből is. Megcsinál mindent.
Válasz stefi69 #18855. hozzászólásáraAnnyi van, hogy nem a gyári kis szivattyú van rajta (NS-10) hanem a nagyobb NS-14 es. Tehát a gyári helyén van, a vezértömb van kicserélve Mtz-re, a 3 kar miatt.
Válasz atti212. #18854. hozzászólásáraHali. Kicsit belenéztem az írásaidba. Szép lett az IFA motor! Kérdezni szeretném tőled,hogy a T-25 ön a nagy munkahengereket milyen szivattyúval nyomatod,és hogyan ,honnan van meghajtva?
Válasz stefi69 #18852. hozzászólásáraOrbitnak nincsen párja ....
Nincs annyi pénz a világon amiért csak a gondolatát megforditanám a fejemben h visszategyem a mechanikus kormányt...
Válasz stefi69 #18852. hozzászólására ennyi, amúgy meg van olyan is hogy hiába adott minden felszerelés ha ilyen ramatyot adnak ki a kezükből.
Válasz t25bandit #18850. hozzászólására"Á nem gányolunk,könnyű így is kormányozni,"
Ha így állsz hozzá akkor inkább ne is csináljátok ! Egyébként sok emberke nem is gányol,hanem a gyárival megegyező minőséget produkál!
A könnyűséget meg tudom jól,hogy milyen,és szerintem itt a fórumon is jól tudják. "mihez képest könnyű"
Válasz t25bandit #18849. hozzászólásáraÉn még keménykötésűt nem láttam,de szerintem nincs is! Ha csak nem az alkatrész katalógusra gondoltál. Ez a könyv nagyon jó állapotú ,szerintem most volt először átlapozva.A borító alsó, felső ,sarka picit gyűrött, a tárolásból ide-oda rakásból kifolyólag,de csak a képen látható formában.A belseje is 100% hibátlan. 21,5cm x 14,5cm, 155 oldal.
Válasz stefi69 #18841. hozzászólásáraOrbitosra?Á nem gányolunk,könnyű így is kormányozni,csak már elég nagy a holtjátéka.
Válasz stefi69 #18842. hozzászólásáraNem tudom mit érne meg neked.Keménykötésű,vagy puha?Esetleg képet nem lennél szíves feltölteni a könyvről?
Válasz jbognar #18846. hozzászólásáraHa ez nem oldja meg akkor tovább kell menni,tápszivattyú,majd adagoló. De kezdheted rögtön azzal is ,hogy 1 edénybe raksz pár Liter gázolajat,és felrakod a szélvédő elé,majd megfelelő méretű csővel összekötöd a tápszivattyú szívó csövével,így ejtő tartályos ként üzemel a rendszer.Ha így sem jó akkor valószínű adagoló probléma.
Válasz jbognar #18846. hozzászólásáraTakarítsd ki az üzemanyag rendszert! A tankból a búvarcsövet ki,ezzel kezd.Az összes áteresztő csavart is fújd át.Szűrőházakat stb. Jó munkát! Most pont jó az ídő!
Sziasztok,
Egy T25-ös trakiban kicserétem mindkét hengert és a dugattyút új csapszeggel. Előtte pöccre indult, a szerelés után is, aztán egy idő után az lett a jeenség, hogy indításkor nem pörög fel a motor. Elpöfög 5-10 másodpercig nagyon alacsony fordulatszámon, de hiába nyomom a gázpedált, nem reagál rá. Az 5-10 másodperc pöfékelés után általában lefullad. Kb 4-5. indítózásra nagynehezen felpörög, közepestől magas fordulatszámokon szépen jár, az alapjáratra állítva a kézi gázkart viszont foyamatosan csökken a forduatszám és lefullad. Porlasztó cseréltem már és beállíttattam. Volt már ilyen jelenségetek és tudtok rá megoldást javasolni?
Válasz szeki 2 #18844. hozzászólásáraa könyvben az van írva hogy t16-nál teljes fordulaton sem éri el az 540, a t25 meg 1775 fordulaton 549 es a tlt fordulat
Válasz Gege #18839. hozzászólására A t16 osomnál 1800 as fordulatnál van az 540 es tlt fordulat a vtz 2048 as nál ez 2000 res fordulatnál van oda van irva hogy /Bom/ !!
Válasz Gege #18839. hozzászólására A fordulat szám mérö órádon bevan jelölve az összes sebesség fokozat hoz tartozó fordulat s a tlt fordulat is csak nézd meg figyelmessen az órádat !!
Válasz t25bandit #18827. hozzászólásáraNekem van. Mit ajánlsz értre ?
Válasz t25bandit #18826. hozzászólásáraHirdetéstől számítva kb 3-napra elvitték.De miért nem orbitosra csináljátok meg? Inkább arra költsd a pénzed.
Válasz Gege #18839. hozzászólásáralegalábbis annak a közelében, igen.
Sziaszok. Sehol sem találom hogy a T25 tlt fordulata mikor forog 540et? Maximális motorfordulatnál? Vagyis a főtengely fordulata osztva 4 el?
Aki már szedte szét írja le legyen szives.
Válasz Myrrdin #18837. hozzászólásáraMajdnem olyan mint a t25 ös találsz több képet is sokat tettem fel..
Válasz szeki 2 #18835. hozzászólására
ez lenne az? nem sok kép van magáról a rendszerről de ez vtz traki
Hello! Első-hátsó gumikat szeretnék cserélni műszaki miatt, új, használt is szóba jöhet. Tudtok segíteni hol találok jó áron valamelyik opciót? Köszi
Válasz dávidka234567 #18834. hozzászólásáraNálam visza lapozva találsz pár képet,Szeki.
üdv a segítségetek kellene t25 traktoromra szeretném kiépíteni a légfék rendszer lég tartály felfogatásáról és annak elhelyezkedéséről kellene nekem fénkép meg a béka fej felfogatásáról a fénképeket előre is kössz
Válasz t25bandit #18832. hozzászólásárakinyomtatod
Válasz Myrrdin #18830. hozzászólásáraHát ezzel nem sokra megyek.engem egy olyan könyv érdekelt volna amit a traktorhoz adnak,szóval egy komplett könyv,amit meg lehet fogni ,lapozni.
De azért nagyon köszi
Sziasztok!
Eladó Iseki 160 cm es talajmaró,új kapákkal, hibátlan állapotban.
T-25 után tökéletes megoldás.Szépen dolgozik vele.
Nagykanizsa
Tel: 06302555182
Válasz t25bandit #18827. hozzászólásáranekem csak ez van,tessék
t-25 könyv
Válasz Gerimur #18825. hozzászólásáraSziasztok!
A T-16-oson elöl nekem is török traktormintás gumi van, nekem kb.:50 óra van benne...még látszanak a vulkanizálási nyomok!! Nagyon meg vagyok vele elégedve!!!!!!!!!
Bátran ajánlom.
Válasz Gerimur #18821. hozzászólásáraNézd meg a Petlast is. Nekem olyan van rajta, de eddig bevált nagyon.