Én anno a régi gépemhez vettem nyíregyen az ukránoktól egy 56l hidroszivatyút meg böszme munkahengert a gép farára 30000ft-ért.
( le is téptem vele a gép farát)
Jók még ezek a picok én rendszeresen járok a környékbelikre csak ott nem nagyon látok t-25 cucot.
Hát az borsodhoz igen messze van.
Járok Nagyecsedre majd visszafelé megállok nyíregyházán és ott szétnézek a piacon. Vannak orosz meg ukrán árusok hátha náluk lesz valami okosság.
Válasz #12132. hozzászólásra Naná hogy, baráti! Nálunk jó a "bolha" mert ,sok mindent olcsón meglehet szerezni csak ki kell fogni.
Pl: ott vettem az MTZ vonópadot is a függesztőkkel együtt "baráti áron".
Válasz #12127. hozzászólásra Szia Bucó!Nekem a tompított és a reflektor egy háromállású kapcsolón van.Kösd át. Én az irányjelzőt kötöttem át a kormányoszlopra.
A lámpabúrák nekem is ki vannak fakulva főleg a hátsók. Elsőket egyszer kaptam a "bolhán" potom pénzért de, azokat műszaki vizsgáig nem akarom felszerelni{még4év.}
Uaz lámpát én sem tudok de, ha nem kapok lecserélem más típusra.
A műszerfal világítás, a tompítottat és a helyzetjelzőt is ugyan az kapcsolja nekem. A tompított miatt vagyok csak bajban. Az autóknál is külön van, ezért nem tudom fognak e vele szőrözni?
A hidraulika meghajtásába 3dl hajtómű olaj kell.A szuszogón keresztül ami egyben a beöntője is, kell felönteni.A rendszerbe 7-liter hidraulika olaj kell.A motor olaj is jó bele.{könyv szerint.}
Hello nekem itt 1 dl-t írtak hozzá a srácok én hajtóművet tettem bele pontosan én sem tudom milyen kell bele.Nekem azóta sem folyik belőle.Szerintam nagyon hígat ne tégy bele ruszki gépbe az nem áll meg ez a sűrűt szereti.Én a váltóba is vettem hajtómű olajat egyfolytában okádta a szuszogónál olyan híg volt tettem hozzá "c"-olajat az olyan mint a méz azóta sincs gondom vele.
Hello nekem a szivattyú hajtásában nem volt olaj és a tömítés sem volt jó ott tudott falsot szívni, de neked akkor biztos a rendszer tömítettségével lesz a galiba. A szívóágat nézd át szerintem meg a szivattyúnál a tömítéseket.Nem akarok beleokoskodni csak én a saját tapasztalatomból beszélek.:-)
Válasz #12114. hozzászólásra Hali! Akkor habosodik az olaj ha valahol idegen levegőt szív vagy terhelés alatt valahol nyomja az olajat.{Én most szívtam vele a tartályba levegő került} A repedést a nyomócsövön megszüntettem azóta jó!
Hello ilyen gondom nekem is volt vele és egy idő után már sehogy nem fog emelni vagy az olaj túl híg vagy esetleg a szivattyút kell cserélni.Én egyszer simmeringeztem , de sokáig nem ment ha kopott akkor vége, de azt nézd meg az olaj nem habosodik -e akkor biztos a szívattyú rossz.Én a 80-as Mtz kormányszervó szivattyúját tettem rá de abból is az erősebbiket nekem bevált alapjáraton is böszmét emel:-)
Válasz #12109. hozzászólásra
Ezek szerint felesleges az adagoló csere. Egy új tápsziv 2,5-3-eft,+ cserélj nyomástartót .Az önindítót meg lehet ,hogy elég kitakarítani is,vagy egy áttételest rá.Vagy próbáld ki az MTZ-indítóval hogy indul. /ha a rövidebb tipus van rajta/.
Hali
Komárom Megye Bakonyszombathely én is tudnék rossz adagolót meg a volánnál meg is tudják csinálni padon. Igazából azért gondoltam megkérdezni nekem a T25-ön az újabb fajta kör adagoló van és azt mondták róla, hogy takarékos.Én faaprítót hajtók vele+ szártépőzök nehéz talajmunkát nem csinálok vele arra van egy 550-esem.
A legnagyobb bajom vele visszaengedi a nyomást nehezen indul meg szerintem gyengébb mint amikor vettem+ a tápszivattyú is cserés lenne.
A felfogatását néztem az MTZ-nek hogy hasonló igazából a jobb indítás már sokat számítana.Izzítás nincs bekötve mikor vettem egy kisöregtöl akkor simán röffent most meg már+2 fokba is alig.
A fogyasztást is azért kérdeztem most üzemóránként az aprítón eszik 1,5 litert óránként kb.
Amúgy köszönöm, hogy írtál amúgy milyen soket kell rajt alakítani tényleg felstimmel rá vagy csak úgy látszik?
Köszönöm válaszod:-)
Fel lehet rá rakni! Kell egy kicsit alakítani de megoldható.Ha adagolót akarsz cserélni,akkor csak is MTZ-t rakj fel.Merre laksz? Tudok adagolóst aki megcsinálja,/postai úton is/.Kell 1 adagoló /lehet rossz is/.De ő is beszerzi ha kell.
Sokkal jobb indítás! Szebb járás!Harapósabb a motor! Fogyasztás :beállítás kérdése. /már régi kipróbált dolog/
BUÉK minden traktoros kollégának.
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok esetleg van-e tapasztalata valakinek abban, hogy az MTZ 50 adagoló miként viselkedik a T25-ön.
Gondolok itt fogyasztásra esetleg nő vagy csökkent valamint erőben számít-e a csere.Láttam párról képet, de a felfogatást pontosan nem esetleg át kell e alakítani valamit hozzá.Valamint érdemes-e átszerelni.A gyáriját már fel kéne újítani és azért gondolkodom a cserében.
Előre is köszönöm segítségeteket.
Válasz #12099. hozzászólásra Szia jasi! Ez az alátét nagy hiánycikk nagyon kevés helyen van. Tudok neked egy ilyen alátétet ha, érdekel.Az árát nem tudom!Holnap 2-körül engem hívnak hogy, meghozták-e vagy sem.Ha kérhetek tőled egy telefonszámot az email címemre akkor én felhívlak.{Cím a nevem alatt}. Elküldöm az enyémet Így egyszerűbb.
Válasz #12099. hozzászólásra Hali!Igen nekem is eltört a seeger gyűrűvel együtt.Én a VLADIMEX KFT-nél rendeltem meg,akkor 1300ft volt az ára és szerencsém volt, mert csak egy volt nekik.Borítékban küldték,így olcsóbb volt a postaköltség.Sőt ha kéred szakmai tanácsot is adnak,érdemes meghallgatni őket. Tata,Szomódi út 7.Tel.szám:34/382-185 Üdv!
A mezőkön áldást, a hazában békét, az emberek szívében boldog egyetértést. Ezért fohászkodunk, ezért ver a szívünk, adjon az Úr Isten Boldog Új Esztendőt!
25336 hozzászólás
Válasz #12139. hozzászólásra

Én anno a régi gépemhez vettem nyíregyen az ukránoktól egy 56l hidroszivatyút meg böszme munkahengert a gép farára 30000ft-ért.
( le is téptem vele a gép farát)
Jók még ezek a picok én rendszeresen járok a környékbelikre csak ott nem nagyon látok t-25 cucot.
Válasz #12138. hozzászólásra Itt is van orosz ,ukrán lengyel,román,szlovén.
Válasz #12137. hozzászólásra
Hát az borsodhoz igen messze van.
Járok Nagyecsedre majd visszafelé megállok nyíregyházán és ott szétnézek a piacon. Vannak orosz meg ukrán árusok hátha náluk lesz valami okosság.
Válasz #12135. hozzászólásra Zala megye,Nagykanizsa,minden vasárnap.
Válasz #12119. hozzászólásra
Hali bocs összakevertem az adagolóba kell 1 dl a meghajtóba 3dl kell.
Válasz #12133. hozzászólásra

Hol van ilyen jó piac?
Válasz #12126. hozzászólásra

Haj.
Én 400 literes függesztett axit hajtattam vele.
Vitte.
Válasz #12132. hozzászólásra Naná hogy, baráti! Nálunk jó a "bolha" mert ,sok mindent olcsón meglehet szerezni csak ki kell fogni.
Pl: ott vettem az MTZ vonópadot is a függesztőkkel együtt "baráti áron".
Válasz #12131. hozzászólásra

Az nagyon baráti ár volt.
Válasz #12130. hozzászólásra Én az irány-helyzet jelzőt 800ft vettem kompletten égőkkel együtt a bolhán.
Válasz #12129. hozzászólásra
Most találtam a neten búrát csak drága, ennyiért a habinál komplett újat adnak.
http://bolthely.hu/autoalkatresz/fokat/4e5294cc0cfx6_elektromossaghttp://
Válasz #12127. hozzászólásra Szia Bucó!Nekem a tompított és a reflektor egy háromállású kapcsolón van.Kösd át. Én az irányjelzőt kötöttem át a kormányoszlopra.
A lámpabúrák nekem is ki vannak fakulva főleg a hátsók. Elsőket egyszer kaptam a "bolhán" potom pénzért de, azokat műszaki vizsgáig nem akarom felszerelni{még4év.}
Uaz lámpát én sem tudok de, ha nem kapok lecserélem más típusra.
Gerimur
Hali a lámpaburáid voltak már cserélve? Az enyémeket nagyon kiszívta a nap. Nem tudod hol lehet ilyet kapni?
Esetlg az uaz-é jó rá?
Válasz #12125. hozzászólásra
Szia Gerimur!
A műszerfal világítás, a tompítottat és a helyzetjelzőt is ugyan az kapcsolja nekem. A tompított miatt vagyok csak bajban. Az autóknál is külön van, ezért nem tudom fognak e vele szőrözni?
Tisztelt Kollégák!
Mekkora axiál ventillátoros permetezőt lehet feltenni a kicsikére? Én egy max. 300 literesre gondoltam, főleg mert domboldalon használnám.
Válasz #12122. hozzászólásra Azt nem tudom hogy, baj-e.Nekem a helyzetjelző egybe van a műszerfal világítással.
A hidraulika meghajtásába 3dl hajtómű olaj kell.A szuszogón keresztül ami egyben a beöntője is, kell felönteni.A rendszerbe 7-liter hidraulika olaj kell.A motor olaj is jó bele.{könyv szerint.}
Válasz #12117. hozzászólásra Nagyon szívesen!
Hali!

A nagy műszerfalason (94év) a hejzetjelző meg a tompított nekem egy kapcsoló kapcsolja nem bej ez műszakin?
Válasz #12119. hozzászólásra
Hello nekem itt 1 dl-t írtak hozzá a srácok én hajtóművet tettem bele pontosan én sem tudom milyen kell bele.Nekem azóta sem folyik belőle.Szerintam nagyon hígat ne tégy bele ruszki gépbe az nem áll meg ez a sűrűt szereti.Én a váltóba is vettem hajtómű olajat egyfolytában okádta a szuszogónál olyan híg volt tettem hozzá "c"-olajat az olyan mint a méz azóta sincs gondom vele.
Válasz #12119. hozzászólásra
Szia. A betöltő nyílás mögött van egy csavar, ha kicsavarod az a nívója. Oil ügybe a szakirodalom motor olajat ír hozzá.
és a hidraulika meghajtásba menyi olaj kell??
és milyen???
kösszönöm szépen a válaszokat
Válasz #12113. hozzászólásra
köszi a képeket
Hali
Válasz #12114. hozzászólásra
Hello nekem a szivattyú hajtásában nem volt olaj és a tömítés sem volt jó ott tudott falsot szívni, de neked akkor biztos a rendszer tömítettségével lesz a galiba. A szívóágat nézd át szerintem meg a szivattyúnál a tömítéseket.Nem akarok beleokoskodni csak én a saját tapasztalatomból beszélek.:-)
Válasz #12114. hozzászólásra Hali! Akkor habosodik az olaj ha valahol idegen levegőt szív vagy terhelés alatt valahol nyomja az olajat.{Én most szívtam vele a tartályba levegő került} A repedést a nyomócsövön megszüntettem azóta jó!
attes habosodik is
és lett probálva másik szivattyuval is
Szia jasi! Teszek ide az ígért rajzokból de, délután ha, több időm lesz meg a {fényképezőbe tudok elemet venni} küldök a címedre.



Válasz #12111. hozzászólásra
Hello ilyen gondom nekem is volt vele és egy idő után már sehogy nem fog emelni vagy az olaj túl híg vagy esetleg a szivattyút kell cserélni.Én egyszer simmeringeztem , de sokáig nem ment ha kopott akkor vége, de azt nézd meg az olaj nem habosodik -e akkor biztos a szívattyú rossz.Én a 80-as Mtz kormányszervó szivattyúját tettem rá de abból is az erősebbiket nekem bevált alapjáraton is böszmét emel:-)
sziasztok
olyan kérdésem lenne a hidraulikám nagyon lasan emel mi lehet az oka?
(olaj van bene)
Válasz #12109. hozzászólásra
Ezek szerint felesleges az adagoló csere. Egy új tápsziv 2,5-3-eft,+ cserélj nyomástartót .Az önindítót meg lehet ,hogy elég kitakarítani is,vagy egy áttételest rá.Vagy próbáld ki az MTZ-indítóval hogy indul. /ha a rövidebb tipus van rajta/.
Válasz #12107. hozzászólásra
Hali
Komárom Megye Bakonyszombathely én is tudnék rossz adagolót meg a volánnál meg is tudják csinálni padon. Igazából azért gondoltam megkérdezni nekem a T25-ön az újabb fajta kör adagoló van és azt mondták róla, hogy takarékos.Én faaprítót hajtók vele+ szártépőzök nehéz talajmunkát nem csinálok vele arra van egy 550-esem.
A legnagyobb bajom vele visszaengedi a nyomást nehezen indul meg szerintem gyengébb mint amikor vettem+ a tápszivattyú is cserés lenne.
A felfogatását néztem az MTZ-nek hogy hasonló igazából a jobb indítás már sokat számítana.Izzítás nincs bekötve mikor vettem egy kisöregtöl akkor simán röffent most meg már+2 fokba is alig.
A fogyasztást is azért kérdeztem most üzemóránként az aprítón eszik 1,5 litert óránként kb.
Amúgy köszönöm, hogy írtál amúgy milyen soket kell rajt alakítani tényleg felstimmel rá vagy csak úgy látszik?
Köszönöm válaszod:-)
Pont ijen az enyém is csak az t16m traktor,pöc röf.
Válasz #12105. hozzászólásra




Fel lehet rá rakni! Kell egy kicsit alakítani de megoldható.Ha adagolót akarsz cserélni,akkor csak is MTZ-t rakj fel.Merre laksz? Tudok adagolóst aki megcsinálja,/postai úton is/.Kell 1 adagoló /lehet rossz is/.De ő is beszerzi ha kell.
Sokkal jobb indítás! Szebb járás!Harapósabb a motor! Fogyasztás :beállítás kérdése. /már régi kipróbált dolog/
Válasz #12105. hozzászólásra
!
A havernak olyan van rajta semmi gond vele kettő le van vakolva belőle és ennyi ő már így vette
BUÉK minden traktoros kollégának.
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok esetleg van-e tapasztalata valakinek abban, hogy az MTZ 50 adagoló miként viselkedik a T25-ön.
Gondolok itt fogyasztásra esetleg nő vagy csökkent valamint erőben számít-e a csere.Láttam párról képet, de a felfogatást pontosan nem esetleg át kell e alakítani valamit hozzá.Valamint érdemes-e átszerelni.A gyáriját már fel kéne újítani és azért gondolkodom a cserében.
Előre is köszönöm segítségeteket.
Válasz #12083. hozzászólásra
BÚÉK. Minden fórumozónak
Köszönöm!
Arra a rögzítő csapra gondoltam én is.
Ha időjárás engedi /udvaron van/ holnap megnézem.
Üdv.
Válasz #12083. hozzászólásra
BÚÉK. Minden fórumozónak
Köszönöm!
Arra a rögzítő csapra gondoltam én is.
Ha időjárás engedi /udvaron van/ holnap megnézem.
Üdv.
Válasz #12099. hozzászólásra Szia jasi! Ez az alátét nagy hiánycikk nagyon kevés helyen van. Tudok neked egy ilyen alátétet ha, érdekel.Az árát nem tudom!Holnap 2-körül engem hívnak hogy, meghozták-e vagy sem.Ha kérhetek tőled egy telefonszámot az email címemre akkor én felhívlak.{Cím a nevem alatt}. Elküldöm az enyémet Így egyszerűbb.
Tatán a vladimex-nél már nem foglalkoznak t-25 ös el ott már csak kioti traktorokal
Válasz #12099. hozzászólásra Hali!Igen nekem is eltört a seeger gyűrűvel együtt.Én a VLADIMEX KFT-nél rendeltem meg,akkor 1300ft volt az ára és szerencsém volt, mert csak egy volt nekik.Borítékban küldték,így olcsóbb volt a postaköltség.Sőt ha kéred szakmai tanácsot is adnak,érdemes meghallgatni őket. Tata,Szomódi út 7.Tel.szám:34/382-185 Üdv!
Válasz #12064. hozzászólásra
hol lehet ezt beszerezni?

Hali. ez a 43 számozású belső bordás alátét neked eltört? vagy kellett cserélned? mert nekem is szükségem lenne egyre
BUÉK minden kedves T25-os tulajdonosnak sok szeretettel
Kiskér.
A mezőkön áldást, a hazában békét, az emberek szívében boldog egyetértést. Ezért fohászkodunk, ezért ver a szívünk, adjon az Úr Isten Boldog Új Esztendőt!
B.Ú.É.K! Mindenkinek!
Válasz #12087. hozzászólásra Hali!Vannak régebbi képek. Minimális a változtatás,így lett megcsinálva:




Boldog Újévet és bő termést kívánok mindenkinek!
Válasz #12092. hozzászólásra



Boldog, sikeres, termésben gazdag új évet kívánok minden T25 gazdájának!
Boldog Újévet Kivánok mindenkinek Szeki.