Értem, akkor ne is keresd a képet, el tudom képzelni. Majd meglátom melyik lesz. A készi annyiból lenne jobb, hogy az szabad, nem kell addig a kézi gázt ráhúzni
Azokat a drótokat jól be ke zsírozni,mert ha belerohad.........Az a pedálfajta nem tetszik amit anno mutattam???Tood kivíve a kézifék mellé...Te nem láttad??
Most, hogy mondod, decemberben, míg még nem volt ajtó a garázsomon, ült is egy fekete macska a trakiban többször, lehet az a köcsög vitte el a biztosítást. Látod milyen eszed van?
Tettem bele drótot, de csináltam neki egy kis vasat is kivül, amit a két-két 8 as csavar odafogat, így bármi bárhogy, a csap ott lesz a helyén.
Difizárra nincs vmi jó ötleted a pedál helyett?
Azon töröm a fejem, hogy kivezetem jobb oldalra az ülés mellé, hogy kézzel fel lehessen húzni, mostmár egyik kezem úgyis szabad lesz, nem kell bírkózni a kormánnyal
Le van biztosítva normálisan. Igen láttam a bemarást, hogy a drót a biztosítás, ami nekem nem is volt benne, de hogy hová lett???
Fater szerint lehet sose volt benne.
Igen még fel van szedve minden, mert a difizárat csinálom. Ma sikerült szétszedni a váltó fedelé a kis karját. Nem volt használva aztán összegyógyult, flex bácsi segített.
Hát oda nem ke semmiféle laposvasacska...Azt máshogy kell biztosítani....Szóval a traktorod már valaki buherálta...Valószínű kéz alól vetted a trakit mert az orosz nem hibáz ekkorát hogy nem biztosítsa!!!
Van 3 kiálló csavar, egyik elöre néz, másik hátra, harmadik alul, elképzelésem szerint ezek határozzák meg a fékszalag helyzetét, a dobhoz képest. Csak ezeket kellett szépen beállítani, hozzá beállitani a pedált, h hol keményedjen, most úgy tűnik, hogy jó. Annyi h hó van az udvaron, nem tudom, hogy betonon mennyire lesz jó a fékem, de tuti jobb mint volt.
A kis csapoknak meg csináltam rendes biztosítást, kívülre, két kis laposvas aminek nekiütközne a csap ha elindulna valamelyik irányba.
Mást nem nagyon tudok róla mondani, nem kellett szétszednem hála az égnek.
Segítségeteket szeretném kérni, elakadtam. Na nem a határban
Felszedtem a teljes padlólemezt, hogy megnézzem mi van a fékemmel, mert ugye ha teljes erőből nyomtam akkor lassította a gépet, de blokkolásra nem tudtam rávenni sehogy. A pedálok a teljes pedálút felénél felkeményedtek.
Felszedtem a két kis deknit, a jobb oldalin állítottam, de a bal oldaliból ki volt csúszva félig a két csapszeg ami tartja a fékszalag tartóit. Ezt a két csapot visszaütöttem a helyére, hogy a rugó is benne legyen. Aztán megpróbáltam megforgatni a kerékagyat de nem ment, vascsővel sikerült nagy nehezen, fogja a fék, azt a nagy kúpos anyát már le is vettem ami huzza fel a szalagot, de így is fog.
Ha tudtok adjatok vmi ötletet, mert most nem vágom mitévő legyek.
Köszönöm! Tényleg nem tünik nehéznek. a váltó jobb oladlán van egy nagy csavar én ezt gondolom a beöntönek. 10L olaj kell bele ha jól tudom! milyen olajat használtok a motorba és váltóba? Első karbantartásra készülök ezért vagyok ilyen tudatlan?
most hívott egy csávó hogy lenne eladó tárcsája számomra 140-150 széles 2x8 sima leveles,oldalra hidraulikával kitolható(munkahenger hiányzik,ellopták) 20 holdat dolgoztak vele, szolnokon vásárárolták valamikor újjan 100.000-et kér érte. valami eredeti orosz tárcsa zsírozható csapágyakkal. Szerintetek?
Válasz #4061. hozzászólásra
Szeva Józsi.
A váltóba 10 lityi hajtóműolaj dukál.
A beöntőnyílás a váltó jobb oldalán,fehér vagy sárga színre lefestett csavar alatt van.
Munkahenger javítókészletet legutóbb 500ft-ért vettem.
Szétszedheted nyugodtan a munkahengert! Egy dugattyú lesz a szár végén, anyával rögzítve, semmi nem hullik szét.
Ha a szár olajos akkor biztosan a dugattyú gumigyűrűje is átenged, ennyi üzemórától nem kophatott ki a tolattyú. . .a vezértömbben.
Leszeded a gépről, lecsavarozod a 4 db 12 es anyát, akkor szét kell tudni huzni az egészet, nem bonyi, csak tiszta helyen csináld és vigyázz h a szár meg ne sérüljön!
Aztán a dugattyút leszeded a rúdról, a szár végébe dugsz vmi vasat, azt satuba, vagy bárhová, hogy tudd lecsavarni az anyát, ha lejött a dugattyú , a szárat ki tudod húzni, és ahonnan kijött azt a gumigyűrűt is ki tudod bányászni!
A hidraulika beöntőjét hátul találod közvetlen a fülke alatt, elég rossz hely, de ezvan. A nivó pálcája csavaros, a beöntő nagy csavar mellett nem messze, egy 14 es fejű csavar, vagy lehet még kisebb.
A váltó beöntőjét most per pill nem tudom megmondani, de ha más sem tudja akkor megnézem.
tudomásom szerint kemény munkát nem sokat végzett, ezt bizonyíthatja az is,hogy a felfüggesztése nincs szét kopva, amit tudok az fűkaszállás, permetezés, meg még kitudja
86-os évjárat! 2850 üzemóra! a munkahenger szárán van olaj!, akkor ez már gyanus lehet. Bátran szétszehetem nem esik szét semmi? a váltóba hol öntsem az olajat, van nivoja, és ugyan ez a kérdés a hidraulikával is!?
Hello!
Vagy a munkahengered enged át lassan, vagy a vezérműtömbben van a tolattyú megkopva.
Én a munkahenger javítással kezdeném. Én szétszedtem, megmértem a gumigyűrűket (mivel ebben nem karmantyúk vannak) vittem a kis papíromat a csapágyboltba és adtak mindenfélét hozzá.
Ha ezután is visszaenged akkor a vezérműtömb tolattyúja van megkopva, azzal nem tudsz kezdeni semmit. Akkor csak csere, vagy átkötés a másik karra.
Mennyi idős a gép? Hány üzemórás? Rengeteg hidraulikázás kell ahhoz h a tolattyú elkopjon, munkahenger esélyesebb, kezdd azzal!
Sziasztok! Kellene egy kis segítség! Enged a hidaraulikám a t25-nél, kb egy nap alatt alaphelyzetbe kerül. Mit cseréljek, hogyan? van a m.hengerhez javítókészlet?
Üdv Skacok!
Találtam nektek valamit,1 őrült orosz traktoristát 1 őrült orosz traktorral(Belorus T-40)
http://www.youtube.com/watch?v=juweRG6ELJ0&feature=related
Kicsit hasonlít a T-30ra,de csak 1 nagyon kicsit.
Ati ha megkérdezhetem hogy milyen munkahengert használtál föl az orbit kormányzáshoz? T30 munkahengert?
Jól sikerült a gép néztem a videót, én MTZnél követtem el ezt az átalakítást, csak kicsit drága volt az anyagköltség.
Most egy darabig tuti nem Most cigiszünet lesz, na meg átvezetékelem az egész gépet, nem bírom a ruszki elektronikát.
Viszont szívesen elmondok bármit, hogy mit hogyan csináltam és mit kell hozzá beszerezni ha netán ilyenre folyamodsz vagy bárki más.
Kitartás meg türelem az nagyon kell hozzá!!!
Olyasmi... Zoli mondta a keretet, Te mondtál csövet, ezekből lett ez. Köszi az ötleteket, Neked is Zoli!
Hát elvoltam vele kicsit az tuti, meg az agyam is át lett dolgozva rendesen, sokszor majdnem hűtőborda kellett rá. . .De legalább nem sorvadt addig sem
Kicsit más a gép így, csak még szokatlan, de reménykedem benne, hogy hozzá fogok szokni, nem akarnám visszaszerelni a régit. . sok idő az
Látom összejött a technika...A cső systéma elvén építetted fel a tartókonzolt.De hóba én is hátradölve tekerem a vlagyi kormányát..Sokat dolgoztál rajta vazze...Maszekba is válalsz szervógyártást???
Nem vettem meg, mert istenigazából, nem SOS, leghamarabb ősszel szántanék, addig meg csak találok.
Nem érzem úgy, hogy az év bizniszét szalasztanám el.
Amúgy az eke ok kb. 2 ha-t szántogatott vele 2 év alatt és az ember is korrekt. 50 a vége.
Én egy veszek tőle sok mézet + kp-ra akartam rávenni, de kedvesen elhajtott az ötletemmel.
Erre bedurcultam
25342 hozzászólás
Válasz #4093. hozzászólásra
Értem, akkor ne is keresd a képet, el tudom képzelni. Majd meglátom melyik lesz. A készi annyiból lenne jobb, hogy az szabad, nem kell addig a kézi gázt ráhúzni
Válasz #4092. hozzászólásra
Lábbal működik az is...Csak sokkal kényelmesebb a lenyomása,nem kell egészen magadalá húzni a lábod...ki van víve oldalra a taposókája...
Válasz #4091. hozzászólásra
Pedig azt megnézném! Ha másnem, meséld el, hogy nagyjából hogyan volt.
Ne törd magad ha nincs meg, megoldom.
Válasz #4090. hozzászólásra
pffú még rég raktam fel a képeket..koppány látta tuti..az a baj hogy én sem találom itt a gépemen a képeke...
Válasz #4087. hozzászólásra
Nem láttam, itt van a t25 fúrumban? Kb merre keressem?
Válasz #4088. hozzászólásra
Gyertek holnap!!!Nekem a temetés mindig jobban tetszett...
Válasz #4086. hozzászólásra

Sajna nem,pedig ráértem volna-elfeledkeztem róla!Pedig a lányomnak az évfolyamtársai mind ott voltak!!!!!!Huúúú!
Válasz #4083. hozzászólásra
Azokat a drótokat jól be ke zsírozni,mert ha belerohad.........Az a pedálfajta nem tetszik amit anno mutattam???Tood kivíve a kézifék mellé...Te nem láttad??
Válasz #4085. hozzászólásra
Szia!!!Nekem nem kell álarc!!!Így is futnak előlem a csajok...Voltál járáson???
Válasz #4082. hozzászólásra



Szia Jancsika! Te is beöltöztél busónak!Mintha te lettél volna az ,aki a lába között kolompot himbáztatva simogatta a csajokat!
Válasz #4082. hozzászólásra

Most, hogy mondod, decemberben, míg még nem volt ajtó a garázsomon, ült is egy fekete macska a trakiban többször, lehet az a köcsög vitte el a biztosítást. Látod milyen eszed van?
Válasz #4082. hozzászólásra

Tettem bele drótot, de csináltam neki egy kis vasat is kivül, amit a két-két 8 as csavar odafogat, így bármi bárhogy, a csap ott lesz a helyén.
Difizárra nincs vmi jó ötleted a pedál helyett?
Azon töröm a fejem, hogy kivezetem jobb oldalra az ülés mellé, hogy kézzel fel lehessen húzni, mostmár egyik kezem úgyis szabad lesz, nem kell bírkózni a kormánnyal
Válasz #4081. hozzászólásra
Evitte a cica...Akkor miért nem úgy biztosítottad???Az a gyári biztosítás...egy másfeles elektródából csinálhattál volna ...
Válasz #4080. hozzászólásra
Le van biztosítva normálisan. Igen láttam a bemarást, hogy a drót a biztosítás, ami nekem nem is volt benne, de hogy hová lett???
Fater szerint lehet sose volt benne.
Válasz #4079. hozzászólásra
Na akkor szedd le azt a lemezt a fék tetejéről,és biztoosítsd le normálisan...A csapokon láttad azt a bemarást??
Válasz #4078. hozzászólásra
Igen még fel van szedve minden, mert a difizárat csinálom. Ma sikerült szétszedni a váltó fedelé a kis karját. Nem volt használva aztán összegyógyult, flex bácsi segített.
Válasz #4076. hozzászólásra
Ki vagy még trepnizve???
Válasz #4076. hozzászólásra

Miért nem kérdezted meg jancsikát????
Válasz #4074. hozzászólásra
Van benne rajz! De kivül látszik a gépen a 3 csavar. Én sem tudtam eddig, hogy mire jó.
Válasz #4072. hozzászólásra
a két felső csavarral azt is állítod hogy ne fogjon be a fék,vagy előre vagy hátra...
Válasz #4072. hozzászólásra

Azt hiszem,hogy most már megkeresem a gyári könyvét,hátha van benne erről rajz.
Válasz #4072. hozzászólásra

Hát oda nem ke semmiféle laposvasacska...Azt máshogy kell biztosítani....Szóval a traktorod már valaki buherálta...Valószínű kéz alól vetted a trakit mert az orosz nem hibáz ekkorát hogy nem biztosítsa!!!
Válasz #4071. hozzászólásra
ok!
Van 3 kiálló csavar, egyik elöre néz, másik hátra, harmadik alul, elképzelésem szerint ezek határozzák meg a fékszalag helyzetét, a dobhoz képest. Csak ezeket kellett szépen beállítani, hozzá beállitani a pedált, h hol keményedjen, most úgy tűnik, hogy jó. Annyi h hó van az udvaron, nem tudom, hogy betonon mennyire lesz jó a fékem, de tuti jobb mint volt.
A kis csapoknak meg csináltam rendes biztosítást, kívülre, két kis laposvas aminek nekiütközne a csap ha elindulna valamelyik irányba.
Mást nem nagyon tudok róla mondani, nem kellett szétszednem hála az égnek.
Válasz #4070. hozzászólásra

Írd le,hogy mi is tanuljunk belőle.
Ne fáradjatok, rájöttem!
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, elakadtam. Na nem a határban
Felszedtem a teljes padlólemezt, hogy megnézzem mi van a fékemmel, mert ugye ha teljes erőből nyomtam akkor lassította a gépet, de blokkolásra nem tudtam rávenni sehogy. A pedálok a teljes pedálút felénél felkeményedtek.
Felszedtem a két kis deknit, a jobb oldalin állítottam, de a bal oldaliból ki volt csúszva félig a két csapszeg ami tartja a fékszalag tartóit. Ezt a két csapot visszaütöttem a helyére, hogy a rugó is benne legyen. Aztán megpróbáltam megforgatni a kerékagyat de nem ment, vascsővel sikerült nagy nehezen, fogja a fék, azt a nagy kúpos anyát már le is vettem ami huzza fel a szalagot, de így is fog.
Ha tudtok adjatok vmi ötletet, mert most nem vágom mitévő legyek.
Köszönöm előre is !
ok
Köszönöm! Tényleg nem tünik nehéznek. a váltó jobb oladlán van egy nagy csavar én ezt gondolom a beöntönek. 10L olaj kell bele ha jól tudom! milyen olajat használtok a motorba és váltóba? Első karbantartásra készülök ezért vagyok ilyen tudatlan?
most hívott egy csávó hogy lenne eladó tárcsája számomra 140-150 széles 2x8 sima leveles,oldalra hidraulikával kitolható(munkahenger hiányzik,ellopták) 20 holdat dolgoztak vele, szolnokon vásárárolták valamikor újjan 100.000-et kér érte. valami eredeti orosz tárcsa zsírozható csapágyakkal. Szerintetek?
Válasz #4061. hozzászólásra
Szeva Józsi.
A váltóba 10 lityi hajtóműolaj dukál.
A beöntőnyílás a váltó jobb oldalán,fehér vagy sárga színre lefestett csavar alatt van.
Munkahenger javítókészletet legutóbb 500ft-ért vettem.
Válasz #4064. hozzászólásra
Szétszedheted nyugodtan a munkahengert! Egy dugattyú lesz a szár végén, anyával rögzítve, semmi nem hullik szét.
Ha a szár olajos akkor biztosan a dugattyú gumigyűrűje is átenged, ennyi üzemórától nem kophatott ki a tolattyú. . .a vezértömbben.
Leszeded a gépről, lecsavarozod a 4 db 12 es anyát, akkor szét kell tudni huzni az egészet, nem bonyi, csak tiszta helyen csináld és vigyázz h a szár meg ne sérüljön!
Aztán a dugattyút leszeded a rúdról, a szár végébe dugsz vmi vasat, azt satuba, vagy bárhová, hogy tudd lecsavarni az anyát, ha lejött a dugattyú , a szárat ki tudod húzni, és ahonnan kijött azt a gumigyűrűt is ki tudod bányászni!
A hidraulika beöntőjét hátul találod közvetlen a fülke alatt, elég rossz hely, de ezvan. A nivó pálcája csavaros, a beöntő nagy csavar mellett nem messze, egy 14 es fejű csavar, vagy lehet még kisebb.
A váltó beöntőjét most per pill nem tudom megmondani, de ha más sem tudja akkor megnézem.
Basszus megyek vására csak kiskunfélegyházára. Milyen eladónál lehet kapni. mert hallom szokot valami orosz csávó árulni alkatrészeket vásárokban
Válasz #4062. hozzászólásra
Holnap Dabason vásár,ott kapsz komplett javítókészletet a hengerhez.
tudomásom szerint kemény munkát nem sokat végzett, ezt bizonyíthatja az is,hogy a felfüggesztése nincs szét kopva, amit tudok az fűkaszállás, permetezés, meg még kitudja
86-os évjárat! 2850 üzemóra! a munkahenger szárán van olaj!, akkor ez már gyanus lehet. Bátran szétszehetem nem esik szét semmi? a váltóba hol öntsem az olajat, van nivoja, és ugyan ez a kérdés a hidraulikával is!?
Válasz #4059. hozzászólásra

Hello!
Vagy a munkahengered enged át lassan, vagy a vezérműtömbben van a tolattyú megkopva.
Én a munkahenger javítással kezdeném. Én szétszedtem, megmértem a gumigyűrűket (mivel ebben nem karmantyúk vannak) vittem a kis papíromat a csapágyboltba és adtak mindenfélét hozzá.
Ha ezután is visszaenged akkor a vezérműtömb tolattyúja van megkopva, azzal nem tudsz kezdeni semmit. Akkor csak csere, vagy átkötés a másik karra.
Mennyi idős a gép? Hány üzemórás? Rengeteg hidraulikázás kell ahhoz h a tolattyú elkopjon, munkahenger esélyesebb, kezdd azzal!
Sziasztok! Kellene egy kis segítség! Enged a hidaraulikám a t25-nél, kb egy nap alatt alaphelyzetbe kerül. Mit cseréljek, hogyan? van a m.hengerhez javítókészlet?
Üdv!
Találtam nektek rövidebbet!
http://www.youtube.com/watch?v=DKjobhrVCt8&feature=related
Még ez is T-40-es.
Üdv Skacok!
Találtam nektek valamit,1 őrült orosz traktoristát 1 őrült orosz traktorral(Belorus T-40)
http://www.youtube.com/watch?v=juweRG6ELJ0&feature=related
Kicsit hasonlít a T-30ra,de csak 1 nagyon kicsit.
Válasz #4055. hozzászólásra

Hello!
Ugyanazt a munkahengert használtam fel amit valószínűleg Te is
Mtz orbit munkahenger> C50-es
Ennek pont annyi a lökete amennyi a T25 nek kell
Válasz #4054. hozzászólásra
néztem a videót, én MTZnél követtem el ezt az átalakítást, csak kicsit drága volt az anyagköltség.
Ati ha megkérdezhetem hogy milyen munkahengert használtál föl az orbit kormányzáshoz? T30 munkahengert?
Jól sikerült a gép
Válasz #4051. hozzászólásra
Most cigiszünet lesz, na meg átvezetékelem az egész gépet, nem bírom a ruszki elektronikát.
Hogy maszekba? Szervógyártás?
Most egy darabig tuti nem
Viszont szívesen elmondok bármit, hogy mit hogyan csináltam és mit kell hozzá beszerezni ha netán ilyenre folyamodsz vagy bárki más.
Kitartás meg türelem az nagyon kell hozzá!!!
Válasz #4051. hozzászólásra



Sziasztok!
Olyasmi... Zoli mondta a keretet, Te mondtál csövet, ezekből lett ez. Köszi az ötleteket, Neked is Zoli!
Hát elvoltam vele kicsit az tuti, meg az agyam is át lett dolgozva rendesen, sokszor majdnem hűtőborda kellett rá. . .De legalább nem sorvadt addig sem
Kicsit más a gép így, csak még szokatlan, de reménykedem benne, hogy hozzá fogok szokni, nem akarnám visszaszerelni a régit. . sok idő az
Ha erre jártok ugorjatok be, egy körre odaadom
Válasz #4049. hozzászólásra
Csá!!!
Látom összejött a technika...A cső systéma elvén építetted fel a tartókonzolt.De hóba én is hátradölve tekerem a vlagyi kormányát..Sokat dolgoztál rajta vazze...Maszekba is válalsz szervógyártást???
Válasz #4049. hozzászólásra



Sziasztok!

Készült egy újabb vidi, gondoltam megosztom veletek e nagy eseményt
http://www.youtube.com/watch?v=FMXZ4ym1hjM
Nem vettem meg, mert istenigazából, nem SOS, leghamarabb ősszel szántanék, addig meg csak találok.
Nem érzem úgy, hogy az év bizniszét szalasztanám el.
Amúgy az eke ok kb. 2 ha-t szántogatott vele 2 év alatt és az ember is korrekt. 50 a vége.
Én egy veszek tőle sok mézet + kp-ra akartam rávenni, de kedvesen elhajtott az ötletemmel.
Erre bedurcultam
Válasz #4044. hozzászólásra
Jövőhéten megyek arra majd megnézem, te miért nem vetted meg?
Válasz #4044. hozzászólásra
Bocs félre olvastam!
Válasz #4044. hozzászólásra
Na gratula hozzá pedig pont most mondta Jancsika, hogy nem vetted meg!