Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Claas traktorok új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Körbálázót, de milyet? új
- Horsch Terrano FX és Terrano FG kultivátorok új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Direktvetés, no-till. új
- Agrártámogatások kifizetése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Massey Ferguson traktorok új
Sziasztok! Tudnátok javasolni/ajánlani valakit, aki tanácsot adna édesapámnak SZMD motoros JUMZ traktor kuplung szerelésével kapcsolatban? Előre is köszönöm a segítséget!
Előzmény: hroberto0205 #881 hozzászólása
Szia!
Nekünk is van egy ugyanilyen traktorunk. Édesapám szeretne tőled kérdezni néhány dolgot a kuplunggal kapcsolatban. Amennyiben megoldható, elküldenéd a telefonszámod?
Köszi! Üdv, Zoltán
Előzmény: #561 hozzászólása
Köszönöm a választ, sajna nagyon messzire laksz. Sok sikert az eladáshoz!
Előzmény: #557 hozzászólása
Szia!
Érdekelne a motor, kérlek adj egy irányárat és egy elérhetőséget ahol elérhető vagy. Ha nem publikus akkor a juhaszz@freemail.hu e-mail címre küld légyszíves.
Sziasztok!
Nem tudja valaki véletlenül,hogy hol lehet JUMZ váltóhoz tömítés garnitúrát venni?
Előzmény: #539 hozzászólása
link
Előzmény: #537 hozzászólása
Helló! Elvileg ezek a debreceni cég elérhetőségei: http://www.cylex-tudakozo.hu/ceg-info/traktor-export-38827.html
Előzmény: #530 hozzászólása
És volt/van egy debreceni cég, traktorexport kft vagy valami hasonló a neve. Google segítségével lehet elérhetőséget találni, sok bontott alkatrészt hirdettek valamikor.
Előzmény: #529 hozzászólása
Szia! A hirdetések között van egy bontott kotró, igaz régebbi, de lehet, hogy tud segíteni. Egyébként mi kellene? Elbontottunk egy EO-t, van még pár apróság.
Előzmény: #624 hozzászólása
Helló! Az interusz kft tudom ajánlani, elvileg mindent tudnak a T30-hoz adni (legalább is pár éve úgy volt)
De az biztos, hogy nem lesz olcsó...
Interusz-Vladimex Kft. 2890 Tata, Szomódi út 7.
tel: /34/-382-185, /30/-457-0238, email: egri@interusz.hu
Előzmény: #9049 hozzászólása
Hidegindításnál valóban jobb a 15W-s olaj, főleg ha kopottabb a motor.
Előzmény: #9044 hozzászólása
A motorolajnak 10W-40 ásványi olajat (Hunoil gyártmány) használunk. Szerintem olajra annyira nem igényes, mivel amikor tervezték nem voltak ilyen csúcsminőségű szintetikus termékek mint manapság.
Előzmény: #9044 hozzászólása
Szívesen! Mi a trakival szerencsére kaptunk könyvet, ha valakinek kell pár oldalt be tudok szkennelni, de az egész könyvet nem vállalom, annyi időm azért nincs feleslegesen
Előzmény: #9039 hozzászólása
Szia!
Ha írsz egy email címet akkor nagyobb felbontásban is eltudom küldeni.
Előzmény: #9039 hozzászólása
Előzmény: #8949 hozzászólása
Szia!
Egy régi vásárlás utáni képet találtam hirtelen, elég rossz minőségű, de a kérdéses rész talán kivehető. Cserélni akartuk ezeket, de interusznál olyan árat mondtak, hogy leesett az állam (a váltó alatti lehajtás öntvény háza ha jól emlékszem közel 70 ezer Ft volt)
Marad így, a használati értékét nem rontja, csak rondán néz ki.
Előzmény: #8929 hozzászólása
Nagyon jó kis gép csak a barackost nem tudta művelni, oda kell a T30.
Előzmény: #8927 hozzászólása
Igen nekünk van. A nevemre kattintva a fotóalbumba van egykét kép róla. Nem nagyon szoktam fényképezni őket
Előzmény: #8923 hozzászólása
A t30ban 2750 üzemóra körül áll a mérő, a volt tulaj elmondása szerint évek óta, szóval 3000 felett van biztosan. Elég füstölős, de ezt elnézzük.
A T25be raktunk egy majdnem új motort tavaly, mivel eltört benne a főtengely, az úgy jár mint a doxa
Előzmény: #8922 hozzászólása
én is ezen az állásponton vagyok, ha csinálni kell valamit akkor az normális legyen. Mondjuk szerelni nem szeretek, azt meghagyom az idősnek
Előzmény: #8917 hozzászólása
Akkor nem is volt olyan rossz vétel
Előzmény: #8916 hozzászólása
A miénk adagoló cserekor 1800as fordulatra lett állítva.
Előzmény: #8911 hozzászólása
Akkor igencsak bele kellett nyúlni. Nekünk igazából arra kellett volna hogy a 2ből egy jót összerakhassunk. Nekem azt írta a csávó akkoriban a tiédről, hogy motorikusan nagyon jó. ezek szerint mégsem?
A T30 igazából nagyon levolt/van élve, de teszi a dolgát egyelőre. Motorgenerál lesz a közeljövőben mert hosszú munka után alig van olajnyomás.
Előzmény: #8909 hozzászólása
Igazából sok apró gond hibája van, főleg az olajfolyásokkal van gond. A vétel után használható állapotba lett hozva, a festéssel várunk hátha lesz donor amiből javíthatjuk.
Előzmény: #8904 hozzászólása
Mi volt a váltójával végül is? Megérte megvenni? Mi megijedtünk hogy nagy baja van.
A miénkkel a legnagyobb baj az volt, hogy a váltó alatti lehajtás háza el volt törve, így kikötötték az első hajtást. Meg ketté tépték mtz-vel, eltört a darázsderék meg a csőváz, ezt nem tól esztétikusan javították meg. Repedt volt az egyik hengerfej is. Igazából eléggé le volt élve
Előzmény: #8905 hozzászólása
nem megy ez a kép beillesztés
de róla van szó
Előzmény: #8905 hozzászólása
nem megy ez a kép beillesztés
de róla van szó
Előzmény: #8903 hozzászólása
Előzmény: #8902 hozzászólása
Róla van szó?
Előzmény: #8900 hozzászólása
Lehetséges
Annak bordós színe volt, nem az világos piros
Előzmény: #8898 hozzászólása
Sajnos nem még. Tavaly elszalasztottunk egy váltóhibásat (a rendszám DVD-vel kezdődött ha valaki ráismer írhatna róla )
Egy jó állapotút ajánlottak 2 millió Ft-ért, azt kihagytuk
Egyébkét a miénket is vasárban vettük, azért reménykedem hogy sikerül kifogni egy másikat. Sose lehet tudni :)
Előzmény: #8896 hozzászólása
Nálunk a faluban 5 darab T30ról tudok
Népszerű gép
Előzmény: #8875 hozzászólása
Szia!
Van egy eladó üres motorblokkunk, ha érdekel. Új, még nem volt használva.
Előzmény: #8830 hozzászólása
igen ez már megtörtént, azóta nem lazultak le a csavarok
Előzmény: #8821 hozzászólása
Szia! Mielőtt jobban szétszeditek próbáld meg meghúzni a hátsó felni két részét összefogató csavarokat (remélem érthető ) Nekünk is néha letágultak és olyankor elég csúnya hangot ad ki.
Előzmény: #2 hozzászólása
Szia!
Eltudnád küldeni nekem is a SUP21 vetési táblázatot? Címem: juhaszz@freemail.hu Előre is köszönöm! Üdv, Zoltán
Előzmény: #489 hozzászólása
A kisfülkésben a műszerfal tetején, a nagyfülkésben az ülés mellett jobb oldalon vannak a karok.
Hát vásárlásnál szerintem könnyű kizárni a rossz gépet. Ősrégi konstrukció, nem sok minden mehet benne tönkre. Ha valami rossz az aránylag könnyen javítható.
Előzmény: #487 hozzászólása
Úgy tudom az átalakitáshoz cserélni kell a kuplung "harangot" (öntvényt) és a lendkereket is, mivel nem jó a fogaskoszorú osztása. Ha rosszul tudom majd kijavitanak az okosabbak.
Előzmény: #481 hozzászólása
Szia!
Szerintem az első kerék hajtás beépítése nem lenne túl gazdaságos. Mi is gondolkodtunk rajta de inkább elvetettük az ötletet. Ha jól látom szmd motoros trakit hirdetsz. A fogyasztás összehasonlításképp kellene? Milyen tapasztalataid vannak a géppel? Váltó problémáid voltak már? Üdv, Zoli
Előzmény: #68 hozzászólása
Helló! Egy gyors rajzot csináltam. Az I. a terep, II. a közút (lehet, hogy fordítva vannak, nem emlékszem pontosan) R a hátramenet.
Előzmény: #457 hozzászólása
Szia!
Nekünk ilyen fajta (1fülű) van mindkét gépen. Egy ilyen egy fülűt lehet hogy tudok ha érdekel, csak javítani kellene rajta a fül egyik oldalát befeszítette az belőle félig kicsúszott csap és letört. Elvileg javítható lenne egy ügyes lakatos meg tudja hegeszteni.
Előzmény: #455 hozzászólása
Szép... Apróhirdetések között van/volt egy Hajdú-Bihar megyei hirdetés, ott volt ilyen, nekünk csak a vonószárak kellettek volna de kompletten adták volna az egész hátsó függesztőt. Egy próbát megérne hátha megvan még.
Előzmény: #453 hozzászólása
Helló!
Milyen alkatrész kellene? Amúgy hirdetések között láttam egy bontás alatt álló JUMZot.
Előzmény: #449 hozzászólása
Volt hozzá "szerencsénk" , szerelő csinálta nem nagyon emlékszem már hogy volt, szóval nem nagyon tudok a képeken kívül segíteni.
Előzmény: #449 hozzászólása
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem A JUMZ-unk kidobálja terhelés alatt a terep fokozatokat. Hogyan lehetne ezen segíteni? Mindezt a váltójavítás óta csinálja, akkor cserélni kellett kettő fogaskereket, ezért eléggé bele volt nyúlva, talán valami akkor lett rosszul összerakva? A lényeg: mitől dobálja ki a fokozatokat?
Előzmény: #573 hozzászólása
Elküldtem
Előzmény: #7449 hozzászólása
Főként barackot hordani meg burgonyába permetezni, műtrágyázni használjuk.
Kényelmesebb rá felpattanni mint bemászni a T30ba (192 centi vagyok )
Előzmény: #7442 hozzászólása