Nem fog hátravágódni! Én a tárcsámat felemelt állapotban akasztom le akkor majdnem tudom kézzel tologálni! :)
Hasonlóan mondtam a szállítást mint a bal alsó képen van amit belinkeltél azon az oldalon!
Válasz #1234. hozzászólásra
50centi magasan kell lennie a vonórúdnak és van egy szerkezet, amikor tárcsázom mindig vízszintesen áll a váz így ugyanolyan a munkamélység elől-hátul, aha dombon fel-le megyek akkor is nem ismerem a működését de jó...szállításnél le kell szinte teljesen engedni az mtz hidraulikáját így orra bukik de amúgy meg a rögtörők alacsonyan vannak.....
Lehet szállítani hidraulikáról bármelyik vonatott tárcsát! A hátulját vagyis a tárcsát felemeled teljesen és utánna emeled a gép hidraulikáját és igy állítod be szállításra, hogy jó legyen! Én így csinálom!
Milyen tárcsád van ird le a tipusát?
A tárcsa meg a hashúzó az nem.
Az viszont tényleg hülyeség, hogy a hidraulikával nem lehet lefele nyomatni.
Gumiszerelés miatt kell tartani egy mtz-t is! :)))
Éppen tudnám vonólapon is húzni, de szállítani nem, mivel ezek a gépek munkahengerei csak egy oldalúak (kiv. Fendt no meg az MTZ), és így szállítás közben felcsapódna az eleje a tárcsának.
Az, hogy úszóban húzva többet visz az eleje, pedig a rugó már szinte koppra van állítva, hogy nyomja bele a hátulját/emelje az elejét. Elől 19, hátul 18 fokos a tárcsasor. Elől csipkés, hátul sima lapok vannak.
Nem lesz rögösebb, de ne cseréld ki! Nem fogod észrevenni a külömbséget, és nem olcsójáték. Gondolj a nehéz IH-ra! Azok is telilevelesek hátul, pedig ott már vannak wektorok:).
Igazad van, én is így gondolkodok.
Az a baj, hogy nincs semmi szakírás, dokumentum, táblázat a tárcsa beállításáról.
Még az is megoszlik, hogy melyik sort kell nagyobb szögre állítani.
Nekem az a meglátásom, hogy a vonórúdon a rugó a talajegyenlőtlenségből adódó feszültségeket hivatott kiegyenlíteni. Nem pedig arra, amire Te próbálod használni vajnyi kevés sikerrel. Szerintem próbálkozz a tárcsatagok állításával!
Nem. Ezzel a beállítással keresztbe nem is tudok jó munkát csinálni, mert ha egy nagyobb keréknyomhoz ér a tárcsa, akkor az eleje a levegőbe marad, annyira ki van emelve.
Most kinek higgyek? Josey meg azt mondja, hogy az elsőnek kell 5 fokkal kisebb szög, és akkor farolni sem fog.
Nekem ezzel az egyforma beállítással nincs gond a munkával, de azt akarom elérni, hogy az első sor ne menjen annyira mélyen, és jobban lemenjen a hátulja.
Volt már fordítva is hogy elől 15 hátul 20 fok de úgy ne dolgozott igazán jól meg ment félre a tárcsa! A szélső hátsó tárcsa lap túl sokat dobott az előző rendre és korcot hagyott! Igy szépen dolgozik alig lehet megszámolni a rendeket! Szépen összefed!
Azt írtad, hogy neked az első 20 a hátsó meg 15 fokra van állítva, mert a könyve ezt írta. Miért nem állítod át az elsőt 15-re, hátsót 20-ra, és akkor nem kellene pótsúlyozni?
5146 hozzászólás
Válasz #1245. hozzászólásra
Hol van ezen az 5 cupánt?
Itt látszik jobban az a rugós állító:
http://www.agrarkapu.hu/termek.php?bid=11&tfid=92&taid=1014&tid=2991#nowhere
Válasz #1241. hozzászólásra
Az szerintem ugyanaz a rugós állító mint a többi tárcsán is van, csak máshová van felhelyezve.
Válasz #1240. hozzászólásra
A tárcsám szállítási helyzetben!
Válasz #1238. hozzászólásra
Nem fog hátravágódni! Én a tárcsámat felemelt állapotban akasztom le akkor majdnem tudom kézzel tologálni! :)
Hasonlóan mondtam a szállítást mint a bal alsó képen van amit belinkeltél azon az oldalon!
Válasz #1238. hozzászólásra
menj fel az omikron oldalára ott a középnehéz v elmnkálóval,olyan van nekünk
Válasz #1239. hozzászólásra
Van erről valahol valami fénykép, leírás?
Válasz #1234. hozzászólásra
50centi magasan kell lennie a vonórúdnak és van egy szerkezet, amikor tárcsázom mindig vízszintesen áll a váz így ugyanolyan a munkamélység elől-hátul, aha dombon fel-le megyek akkor is nem ismerem a működését de jó...szállításnél le kell szinte teljesen engedni az mtz hidraulikáját így orra bukik de amúgy meg a rögtörők alacsonyan vannak.....
Válasz #1237. hozzászólásra
Terra-kombi
http://www.alfa-gep.hu/index.php?a=91&h=178
Ezt kézzel tudom mozgatni ha ki van emelve teljesen, szerintem hátravágódna akkor ha az elejét leengedem.
Válasz #1236. hozzászólásra
Lehet szállítani hidraulikáról bármelyik vonatott tárcsát! A hátulját vagyis a tárcsát felemeled teljesen és utánna emeled a gép hidraulikáját és igy állítod be szállításra, hogy jó legyen! Én így csinálom!
Milyen tárcsád van ird le a tipusát?
Válasz #1235. hozzászólásra
Ezt a tárcsát nem hiszem hogy lehetne úgy szállítani, mert amikor fel van emelve akkor van egyensúlyban.
Válasz #1232. hozzászólásra
az új MTZ -kel se lehet nyomatni,és mégis hidraulikáról húzzák.
Válasz #1233. hozzászólásra
Igen V tárcsa. Mi az az automatikus szintező?
Válasz #1232. hozzászólásra
V tárcsád van???
nekem a V tárcsán automatikus szintező van mindig vízszintesen áll a váz, ez egy omikron 2.8as középnehéz
Válasz #1231. hozzászólásra
A tárcsa meg a hashúzó az nem.
Az viszont tényleg hülyeség, hogy a hidraulikával nem lehet lefele nyomatni.
Gumiszerelés miatt kell tartani egy mtz-t is! :)))
Válasz #1230. hozzászólásra
De idióta találmány!
Válasz #1229. hozzászólásra
Éppen tudnám vonólapon is húzni, de szállítani nem, mivel ezek a gépek munkahengerei csak egy oldalúak (kiv. Fendt no meg az MTZ), és így szállítás közben felcsapódna az eleje a tárcsának.
Válasz #1227. hozzászólásra
Pasz! nem ismerem. Nincs olyasmi vonó lap, mint az MTZ-n meg a zetoron?
Válasz #1227. hozzászólásra
vonólaprol,a hidraulikáról húzd úszóban.
Válasz #1226. hozzászólásra
Hashúzó mögött ami van.
Válasz #1225. hozzászólásra
Mi az az alsó tárcsahúzó?
Válasz #1224. hozzászólásra
Az alsó tárcsahúzón húzom, nem tudom állítani a magasságát, de vízszintes a vonórúd.
Válasz #1222. hozzászólásra
És ha magasabbról húzod? Úgy hogy a vonórúdon utánna állitasz a rugón, hogy magasabban áljon a rúd.
Válasz #1220. hozzászólásra
Le kell jól zsírozni a csavarokat, akkor kicsit gyorsabb:)!
Válasz #1219. hozzászólásra
Az, hogy úszóban húzva többet visz az eleje, pedig a rugó már szinte koppra van állítva, hogy nyomja bele a hátulját/emelje az elejét. Elől 19, hátul 18 fokos a tárcsasor. Elől csipkés, hátul sima lapok vannak.
Válasz #1218. hozzászólásra
Nem lesz rögösebb, de ne cseréld ki! Nem fogod észrevenni a külömbséget, és nem olcsójáték. Gondolj a nehéz IH-ra! Azok is telilevelesek hátul, pedig ott már vannak wektorok:).
Válasz #1217. hozzászólásra
Az a baj, hogy kicsit macerás állítani, mert 5 cupánt fog egy tárcsasort.
Válasz #1216. hozzászólásra
Végül is mi a gondod? Már nem emlékszem.
Válasz #1214. hozzászólásra
Egyre többet agyalok ezen is, hogy ki kellene cserélni a hátsó sort is csipkésre, csak attól tartok, hogy rögösebb munkát csinálna esetleg.
Válasz #1216. hozzászólásra
Az a biztos, hogy kimész és próbálgatod. A többi csak duma.:) Az biztos, hogy, ha kemény a föld más hol kell hútzi, mitha omlik.
Válasz #1215. hozzászólásra
Igazad van, én is így gondolkodok.
Az a baj, hogy nincs semmi szakírás, dokumentum, táblázat a tárcsa beállításáról.
Még az is megoszlik, hogy melyik sort kell nagyobb szögre állítani.
Válasz #1206. hozzászólásra
Nekem az a meglátásom, hogy a vonórúdon a rugó a talajegyenlőtlenségből adódó feszültségeket hivatott kiegyenlíteni. Nem pedig arra, amire Te próbálod használni vajnyi kevés sikerrel. Szerintem próbálkozz a tárcsatagok állításával!
Válasz #1212. hozzászólásra
Elől hátul csipkés jobb mert a csipke miatt húzza magát belefelé a földbe a tárcsa. Ha hátul is csipkés van akkor a hátulját jobban húzza belefelé!
Válasz #1212. hozzászólásra
szerintem jobb,soltvadkerti.Vadkert agrós.
Válasz #1211. hozzászólásra
Hátul a csipkés szerinted jobb mint a sima?
Milyen gyártmányú a tárcsa?
Válasz #1210. hozzászólásra
elöl hátul csipkés,610-es.
Válasz #1207. hozzászólásra
Milyen lapok vannak rajta? csipkés, sima?
Válasz #1208. hozzászólásra
Nem. Ezzel a beállítással keresztbe nem is tudok jó munkát csinálni, mert ha egy nagyobb keréknyomhoz ér a tárcsa, akkor az eleje a levegőbe marad, annyira ki van emelve.
Válasz #1206. hozzászólásra
szerintem,ha a rugót összehúzod emeled a hátulját.
Válasz #1206. hozzászólásra
a hátulja mivel az puhában megy.
Válasz #1205. hozzászólásra
Melyik megy mélyebbre általában? A rugóval melyiket emeled/nyomatod?
Válasz #1204. hozzászólásra
szerintem a mélység soha nem lesz egyforma.
Válasz #1203. hozzászólásra
És a mélység egyforma?
Nekem így a rugó szinte koppra be van tekerve, hogy az elejét emelje ki.
Válasz #1201. hozzászólásra
nekem elöl hátul 18fok.
Válasz #1200. hozzászólásra
A húzópont így is elég jól odébb van rakva, így húzom egyenesen.
Válasz #1198. hozzászólásra
Most kinek higgyek? Josey meg azt mondja, hogy az elsőnek kell 5 fokkal kisebb szög, és akkor farolni sem fog.
Nekem ezzel az egyforma beállítással nincs gond a munkával, de azt akarom elérni, hogy az első sor ne menjen annyira mélyen, és jobban lemenjen a hátulja.
Neked mennyire van állítva?
Válasz #1196. hozzászólásra
aaaabiztos! Keresztbe fordul, mint állat:)
Válasz #1197. hozzászólásra
Volt már fordítva is hogy elől 15 hátul 20 fok de úgy ne dolgozott igazán jól meg ment félre a tárcsa! A szélső hátsó tárcsa lap túl sokat dobott az előző rendre és korcot hagyott! Igy szépen dolgozik alig lehet megszámolni a rendeket! Szépen összefed!
Válasz #1197. hozzászólásra
a hátsónak kisebb szög kell
Válasz #1195. hozzászólásra
Azt írtad, hogy neked az első 20 a hátsó meg 15 fokra van állítva, mert a könyve ezt írta. Miért nem állítod át az elsőt 15-re, hátsót 20-ra, és akkor nem kellene pótsúlyozni?