Válasz Sk Laci #5769. hozzászólásáramultkor,amikor nagyon beindult itt a "traktorvásárlás "téma vagy mondhatjuk úgy is:mtzvsnyugati. valaki meg beirta,hogy ez a topic nemigazán igykellene hogy kinézzen,hogy ez jó,amaz meg1rakás szar...hanem igy ahogy te beirtad most ezt a kommentet!!!---szerintem.
Válasz zoltancsizi #5750. hozzászólásáraSebességek tiszta Power shift, vagy csoportokban vált terhelés alatt?
Vannak oldaldőllős parceláitok is? Ha igen, miként viselkedik az oldaldőllésben?
Difizár van mindkét futómüvön?
Milyen a traktor teljes szélessége azokkal a gumikkal amikkel vettétek?
Válasz határjáró #5765. hozzászólásáraSzia!
Igen, van egy 6120m JD traktorom. 2018 május utolsó napján vettem meg. Pontosan nem tudom, de olyan 800 óra lehet benne. Permetezésre, mütrágyaszórásra, szállitásra, hengerezésre, néha szántásra, vetésre /gabona/ és nehézfogast /fogasboronát/ húz. Szemenkénti vetőgépem nincsen, de a szolgáltató 6430 JD-rel jár kukoricát és napraforgót vetni Monoszem 4+ nagy mütrágyatartályos vetőgéppel, de szépen viszi. Az öregebb 6430 utódja lehetne a 6120m, de az első futómüve más neki. Lehet van több minden is, de nagyon nem nézegettem, mi a különbség a 2 tipus között. Eddig jól megy a traktor, amit furcsálok, szántásnál mintha sok adblu folyadékot fogyasztana, de nincsen másik ugyan ilyen traktorom, amivel össze tudnám hasonlítani. Ami hiba volt, az a pótkocsi vonószemének beakadása 2x. De azóta többször nem akadt el. Az A csoportot nehezen veszi be.
Ami nagyon nem tetszik nála, az a hátsó kinti kiadószelepek olajra. 4x kiborítom a pótkocsit, és már tele van az olajtartályka olajjal. NH és a Zetor amióta nálam vannak 12+16 év alatt együttvéve nem csorgott el annyi olaj, mint a JD-en 1 nap alatt
Ha az olajat nem nézzük, akkor nekem a traktor nagyon tetszik. Olyan ügyes mozgékony kis traktornak látom. Célt szolgálja, amire vettem.
Válasz erdifefe #5766. hozzászólásáraViszonyitási alap jelenleg a 8320r jd-nk aminek hektárra kivetitett fajlagos fogyasztása forma forma,viszont érződik a nagyobb tömeg,nagyobb köbcenti más a fogása a 4x900/50R42 nek mint a jd n 2x600 elöl 4x650 hátul.Tavasszal szeretnénk rá ikerkereket tenni a váltómérete az 520/85R42 hogy ne legyen tul széles az uton de mégis csak növelve legyen a felület.
Válasz a4zoli@freemail.hu #5743. hozzászólására20-25 millával olcsóbb mint egy 8400JD vagy 939 Fendt.
Nem tudom hogy azt a különbséget mikor hoznák vissza a nevesebb trakik.
Fogyasztásban hogy teljesít a traktor?
Van olyan összehasonlítás amiben ugyanazon eszközt viszi mondjuk egy 8r JD vel szemben?
Ha jól tudom neked van egy JD 6120 M traktor. Mesélnél róla, hogy vagy megelégedve vele? Gondolom egy 6 soros vetőgéppel simán elboldogul. Te mire használod?
Válasz Sz.Gyula #5761. hozzászólásáraÉn leginkább a sávműveléshez vettem ezt a szerszámot, hogy kitudjak elég nitrogént rakni.
Aztán első esztendőben az időjárás miatt nem értek ide az ammóniások bérbe injektálni, mert egyébként nekünk ez az alap teknológiánk. No úgy oldottuk meg, hogy ment ki vetés előtt valamennyi pétisó vagy nitrosol teljes felületre, majd állományban végig húztunk mindent sormellé. Ez rögtön az első szezonjában volt, szóval egy jó problémamegoldó eszköz is lett belőle. Jöttek ugyanúgy az átlagok mint korábban.
Aztán az alap teknikákat összevetve a striptillel és az állománybeli injektálással, 2019 és 2020-ban is a sávosok lettek a legjobbak kukoricából, napraforgónál meg forma forma.
Itt viszont meg kell említsem, hogy a striptillnél csökkentett mennyiségekkel dolgoztunk, viszont azt oda ahová kell igazán, illetve minden bizonnyal a később kiadott nitrogén is pozitív mérleggel bírhat, amennyiben van víz is hozzá. Azért az elmondható, hogy a folyékony halmazállapot miatt csak előnye van neki egy szilárd műtrágyás sorközműveléshez képest, hamarabb kerülhet talajoldatba és válhat felvehetővé. Igaz idén volt víz bőven, de általában száraz idők járnak május júniusban.
Szóval biztosan mondhatom, hogy pozitív a dolog, de pl homokon ahol nem tehető ki vetés előtt minden nitró, ott ez a megosztás még több eredményt hozhat. Nekünk kötött agyag van, nagyon szélsőséges idő kellhet ahhoz, hogy az előrre kirakott összes nitró elmosódjon, ilyen helyeken egy fokkal kevésbé kell odafigyelni ebben az értelemben.
Nem nagyon adnak el ilyen traktorokat mert hosszú távon sokkal stabilabbak mint bármi más, főleg a régebbiek még egyszerűbb gépek voltak ugye.
Tavaly meg kellett volna venni nekünk is az újat, csak többminden más volt folyamatban, aztán kesze kusza volt minden. Meg aztán tényleg az van, hogy nagyon célgépek, főleg hogy igazából csak a 420 Cultus amink lenne mögé eszköz, minden másból kicsik vannak egy ekkora gép mögé, szóval mellé legalább egy nagy rövidtárcsát, egy lazítót és egy magágykészítőt pl NZ vagy Kreator, kellene venni, hogy dolgozzon is párszáz órát egy szezonban, de az megint több10 mft.
Sanyi nem értette miért nem lépjük meg ezt, dehát csak ezért. Hoztam a 360 Fendtet, tavasszal ledobjuk a 4,5t súlyozást róla úgy csak 10,5 t, a 6méteres függesztett allrounderrel sem lesz annyira ciki, mégha annak elég lenne a 220-as traktor is...
Annyi, hogy egy rövidtárcsát ígyis úgyis vennünk fog kelleni, a topicjában tegnap pont erről beszélgettünk.
Nem nagyon adnak el ilyen traktorokat mert hosszú távon sokkal stabilabbak mint bármi más, főleg a régebbiek még egyszerűbb gépek voltak ugye.
Tavaly meg kellett volna venni nekünk is az újat, csak többminden más volt folyamatban, aztán kesze kusza volt minden. Meg aztán tényleg az van, hogy nagyon célgépek, főleg hogy igazából csak a 420 Cultus amink lenne mögé eszköz, minden másból kicsik vannak egy ekkora gép mögé, szóval mellé legalább egy nagy rövidtárcsát, egy lazítót és egy magágykészítőt pl NZ vagy Kreator, kellene venni, hogy dolgozzon is párszáz órát egy szezonban, de az megint több10 mft.
Sanyi nem értette miért nem lépjük meg ezt, dehát csak ezért. Hoztam a 360 Fendtet, tavasszal ledobjuk a 4,5t súlyozást róla úgy csak 10,5 t, a 6méteres függesztett allrounderrel sem lesz annyira ciki, mégha annak elég lenne a 220-as traktor is...
Annyi, hogy egy rövidtárcsát ígyis úgyis vennünk fog kelleni, a topicjában tegnap pont erről beszélgettünk.
Válasz szanberg #5755. hozzászólásáraIgen sajnos nem sok használt van még európai viszonylatban sem,ukrajnábol nem tudom hogy lehetne behozni mert ott van hatalmas választék.Nagyhegyesen tölünk 20km re van egy gazdának már most 3 is.Egy uj 405ös,egy régi kasztnis 400 meg egy másik régi kasztnis 435ös amiben már a 15literes motor van.Mondtuk neki a régi 400-ast adja el megvesszük,azt mondta az nem mostanában lesz mikor az kimegy az udvarbol.
Válasz Sz.Gyula #5756. hozzászólásáraTöbb éve használjuk, azt hiszem az első direkt megrendelésre gyártott vas a miénk volt. Teljesen fasza, felakasztjuk és húzzuk.
Annyi hogy ez még a kertitox menetarány automatikával volt szerelve Müller elektrik monitoros, most az újak meg a farmjackal vagy milyen cuccal vannak már. A lényeg hogy stabilan, jól működik.
Maga a váz, nyitás csukás tök profi, illetve az injektáló kocsik is, gondozásmentes agrihub csapágyazással. Nagyon magas állományban is elmegy de azt láthatod a videókon is.
Válasz kovacsdezso7012301 #5754. hozzászólásáraSzerintem meg ha lenne eladó versatile a használt piacon nem sokáig lenne fent, rögtön vinnék!!!! Meg vittem volna én magam is ha lett volna már.
Főleg ilyen 405-ös amiről beszélünk is, 900 gumizással. 550-es van most fent 54milláért Agroparknál, az amúgy jó vétel lehetne, csak nekem az iker 710-es túl széles, nem férni el vele, szimpla 710 gumi meg egy 550 plusszos traktorra hát.... vékony lenne, főleg hogy plussz súlyozott a vas.
Annó lett elbasszintva, amikor 44 M-ért adták a 2375-öst, abból kellett volna venni akkor egyet, az még korrekt áron volt, ja és most is érne 40-et...
Válasz szanberg #5753. hozzászólásáraennyiért dobálták ősszel a 300+s fendet is meg a 300+os JD-t is... De az biztos jobb tapadásúbb és LE-ben is több... de ha el akarod adni akkor bukováribb... Franc tudja.
Sima placcon ami nem annyira problémás oda szerintem a "márkás" jobban megéri, de ha dimbes dombos sáros szarság akkor meg a csuklós mindenképpen.
Válasz Szabi. #5744. hozzászólásáraMondjuk 195 a listaér ebből lejön még 10%-k és ha van már rtk-d akkor is megvan kb. 180-ból... azért az nem ollan rossz egy csuklós gépnél...egy márkás 320 Le körüli gép meg 220-nál indul. És az nem is csuklós!!!
Válasz erdifefe #5742. hozzászólására405-öst sikerült vennünk az idén.200ezer euró volt az alap amibe beépitett automata kormány lett kérve,900as gumikkal amit utólag kicsit elbasztunk,mert jobb lett volna a 710es ikerkerekezéssel kérni.Lazitohoz gruberhez jó a nagy buci kerék,szántáshoz magágykészitéshez jobb lenne a másik mert most összel próbáltunk buzamagágyat csinálni vele és a grubert 30cm-en meghuzott talajon a rövidtárcsával nagyon nyomolt kellett volna a nagyobb felfekvö felület.
Válasz ZuzoBayer #5736. hozzászólásáraSzervíz, alkatrész értékesítés megy a korábbi partnereknek, márminthogy kezelik a régi portfóliójukat, persze. De soksok éve gép értékesítés nincsen piros.
Start Agró képviseli az MF-et, ment át szerelő is katáéktól, ha új traki lett volna tőlük jött volna. A Versatile is, de volt szó 8740S-ről is, csak másfelé alakultak a dolgok.
Válasz szanberg #5722. hozzászólásáraMi is szemezgettünk drágább derékba csuklósok között de maradt a Rába az ára miatt.A két Kata a Fergusont elhagyta teljesen? Számunkra is csak ugródeszka a Deutz neki kell megkeresni a Fendtrevalót!:)
Válasz Sk Laci #5733. hozzászólásáraHát persze, mert azok összekóperálnak. Én is azért mertem ilyet venni, mert a Same már bizonyított, és csak kasztniban más.
Amúgy ez már az 5. ilyen gép a környéken, 2 Same, 2 Deutz, 1 Lambo, azaz önkormányzaté.
Válasz ZuzoBayer #5708. hozzászólásáraNekem semilyen kifogásom se nincsen a Deutz ellen, de felénk nagyon óckódnak ettől a márkától. Személyesen én sem mertem bevállalni, mikor a NH-t vettem, pedig 15 lóval erősebb és olcsóbb lett volna a nyuszitól. Same Rubin 200-at nézegettem. Ugyan azt Lamborgíni név alatt is kínálták.
Válasz szanberg #5711. hozzászólásáraNekem az nem tetszik, hogy sebváltóban hogyan lehet elfelejteni lebiztosítani a tengelyt, vagy kerékagyban kifelejteni alkatrészt?
Ez abszurdum egy ilyen nagy márkánál. A kabát szine jelentéktelen, mert a sebváltót Belgiumban rakják össze, és az első hidat ha nem tévedek olaszok szerelik össze.
6522 hozzászólás
Válasz Sk Laci #5769. hozzászólásáramultkor,amikor nagyon beindult itt a "traktorvásárlás "téma vagy mondhatjuk úgy is:mtzvsnyugati. valaki meg beirta,hogy ez a topic nemigazán igykellene hogy kinézzen,hogy ez jó,amaz meg1rakás szar...hanem igy ahogy te beirtad most ezt a kommentet!!!---szerintem.


Válasz szanberg #5755. hozzászólásárahttps://www.zoldikerteszet.hu/fotogaleria/
Válasz zoltancsizi #5750. hozzászólásáraSebességek tiszta Power shift, vagy csoportokban vált terhelés alatt?
Vannak oldaldőllős parceláitok is? Ha igen, miként viselkedik az oldaldőllésben?
Difizár van mindkét futómüvön?
Milyen a traktor teljes szélessége azokkal a gumikkal amikkel vettétek?
Válasz határjáró #5765. hozzászólásáraSzia!
Igen, van egy 6120m JD traktorom. 2018 május utolsó napján vettem meg. Pontosan nem tudom, de olyan 800 óra lehet benne. Permetezésre, mütrágyaszórásra, szállitásra, hengerezésre, néha szántásra, vetésre /gabona/ és nehézfogast /fogasboronát/ húz. Szemenkénti vetőgépem nincsen, de a szolgáltató 6430 JD-rel jár kukoricát és napraforgót vetni Monoszem 4+ nagy mütrágyatartályos vetőgéppel, de szépen viszi. Az öregebb 6430 utódja lehetne a 6120m, de az első futómüve más neki. Lehet van több minden is, de nagyon nem nézegettem, mi a különbség a 2 tipus között. Eddig jól megy a traktor, amit furcsálok, szántásnál mintha sok adblu folyadékot fogyasztana, de nincsen másik ugyan ilyen traktorom, amivel össze tudnám hasonlítani. Ami hiba volt, az a pótkocsi vonószemének beakadása 2x. De azóta többször nem akadt el. Az A csoportot nehezen veszi be.
Ami nagyon nem tetszik nála, az a hátsó kinti kiadószelepek olajra. 4x kiborítom a pótkocsit, és már tele van az olajtartályka olajjal. NH és a Zetor amióta nálam vannak 12+16 év alatt együttvéve nem csorgott el annyi olaj, mint a JD-en 1 nap alatt
Ha az olajat nem nézzük, akkor nekem a traktor nagyon tetszik. Olyan ügyes mozgékony kis traktornak látom. Célt szolgálja, amire vettem.
Válasz zoltancsizi #5767. hozzászólására1400goodyear
Válasz erdifefe #5766. hozzászólásáraViszonyitási alap jelenleg a 8320r jd-nk aminek hektárra kivetitett fajlagos fogyasztása forma forma,viszont érződik a nagyobb tömeg,nagyobb köbcenti más a fogása a 4x900/50R42 nek mint a jd n 2x600 elöl 4x650 hátul.Tavasszal szeretnénk rá ikerkereket tenni a váltómérete az 520/85R42 hogy ne legyen tul széles az uton de mégis csak növelve legyen a felület.
Válasz a4zoli@freemail.hu #5743. hozzászólására20-25 millával olcsóbb mint egy 8400JD vagy 939 Fendt.
Nem tudom hogy azt a különbséget mikor hoznák vissza a nevesebb trakik.
Fogyasztásban hogy teljesít a traktor?
Van olyan összehasonlítás amiben ugyanazon eszközt viszi mondjuk egy 8r JD vel szemben?
Válasz Sk Laci #5727. hozzászólásáraSzevasz Laci,
Ha jól tudom neked van egy JD 6120 M traktor. Mesélnél róla, hogy vagy megelégedve vele? Gondolom egy 6 soros vetőgéppel simán elboldogul. Te mire használod?
Válasz zoltancsizi #5750. hozzászólásáragratula a technikához..
Válasz zoltancsizi #5750. hozzászólásáragratula a technikához..
Válasz Sz.Gyula #5761. hozzászólásáraÉn leginkább a sávműveléshez vettem ezt a szerszámot, hogy kitudjak elég nitrogént rakni.
Aztán első esztendőben az időjárás miatt nem értek ide az ammóniások bérbe injektálni, mert egyébként nekünk ez az alap teknológiánk. No úgy oldottuk meg, hogy ment ki vetés előtt valamennyi pétisó vagy nitrosol teljes felületre, majd állományban végig húztunk mindent sormellé. Ez rögtön az első szezonjában volt, szóval egy jó problémamegoldó eszköz is lett belőle. Jöttek ugyanúgy az átlagok mint korábban.
Aztán az alap teknikákat összevetve a striptillel és az állománybeli injektálással, 2019 és 2020-ban is a sávosok lettek a legjobbak kukoricából, napraforgónál meg forma forma.
Itt viszont meg kell említsem, hogy a striptillnél csökkentett mennyiségekkel dolgoztunk, viszont azt oda ahová kell igazán, illetve minden bizonnyal a később kiadott nitrogén is pozitív mérleggel bírhat, amennyiben van víz is hozzá. Azért az elmondható, hogy a folyékony halmazállapot miatt csak előnye van neki egy szilárd műtrágyás sorközműveléshez képest, hamarabb kerülhet talajoldatba és válhat felvehetővé. Igaz idén volt víz bőven, de általában száraz idők járnak május júniusban.
Szóval biztosan mondhatom, hogy pozitív a dolog, de pl homokon ahol nem tehető ki vetés előtt minden nitró, ott ez a megosztás még több eredményt hozhat. Nekünk kötött agyag van, nagyon szélsőséges idő kellhet ahhoz, hogy az előrre kirakott összes nitró elmosódjon, ilyen helyeken egy fokkal kevésbé kell odafigyelni ebben az értelemben.
Válasz szanberg #5757. hozzászólásáraTudom hogy ez időjárás meg minden függő de az injektálás óta a termésátlagokon van észrevehető változás?
Válasz zoltancsizi #5758. hozzászólásáraBeszéltem velük annak idején, énis kértem
Nem nagyon adnak el ilyen traktorokat mert hosszú távon sokkal stabilabbak mint bármi más, főleg a régebbiek még egyszerűbb gépek voltak ugye.
Tavaly meg kellett volna venni nekünk is az újat, csak többminden más volt folyamatban, aztán kesze kusza volt minden. Meg aztán tényleg az van, hogy nagyon célgépek, főleg hogy igazából csak a 420 Cultus amink lenne mögé eszköz, minden másból kicsik vannak egy ekkora gép mögé, szóval mellé legalább egy nagy rövidtárcsát, egy lazítót és egy magágykészítőt pl NZ vagy Kreator, kellene venni, hogy dolgozzon is párszáz órát egy szezonban, de az megint több10 mft.
Sanyi nem értette miért nem lépjük meg ezt, dehát csak ezért. Hoztam a 360 Fendtet, tavasszal ledobjuk a 4,5t súlyozást róla úgy csak 10,5 t, a 6méteres függesztett allrounderrel sem lesz annyira ciki, mégha annak elég lenne a 220-as traktor is...
Annyi, hogy egy rövidtárcsát ígyis úgyis vennünk fog kelleni, a topicjában tegnap pont erről beszélgettünk.
Válasz zoltancsizi #5758. hozzászólásáraBeszéltem velük annak idején, énis kértem
Nem nagyon adnak el ilyen traktorokat mert hosszú távon sokkal stabilabbak mint bármi más, főleg a régebbiek még egyszerűbb gépek voltak ugye.
Tavaly meg kellett volna venni nekünk is az újat, csak többminden más volt folyamatban, aztán kesze kusza volt minden. Meg aztán tényleg az van, hogy nagyon célgépek, főleg hogy igazából csak a 420 Cultus amink lenne mögé eszköz, minden másból kicsik vannak egy ekkora gép mögé, szóval mellé legalább egy nagy rövidtárcsát, egy lazítót és egy magágykészítőt pl NZ vagy Kreator, kellene venni, hogy dolgozzon is párszáz órát egy szezonban, de az megint több10 mft.
Sanyi nem értette miért nem lépjük meg ezt, dehát csak ezért. Hoztam a 360 Fendtet, tavasszal ledobjuk a 4,5t súlyozást róla úgy csak 10,5 t, a 6méteres függesztett allrounderrel sem lesz annyira ciki, mégha annak elég lenne a 220-as traktor is...
Annyi, hogy egy rövidtárcsát ígyis úgyis vennünk fog kelleni, a topicjában tegnap pont erről beszélgettünk.
Válasz szanberg #5755. hozzászólásáraIgen sajnos nem sok használt van még európai viszonylatban sem,ukrajnábol nem tudom hogy lehetne behozni mert ott van hatalmas választék.Nagyhegyesen tölünk 20km re van egy gazdának már most 3 is.Egy uj 405ös,egy régi kasztnis 400 meg egy másik régi kasztnis 435ös amiben már a 15literes motor van.Mondtuk neki a régi 400-ast adja el megvesszük,azt mondta az nem mostanában lesz mikor az kimegy az udvarbol.
Válasz Sz.Gyula #5756. hozzászólásáraTöbb éve használjuk, azt hiszem az első direkt megrendelésre gyártott vas a miénk volt. Teljesen fasza, felakasztjuk és húzzuk.
Annyi hogy ez még a kertitox menetarány automatikával volt szerelve Müller elektrik monitoros, most az újak meg a farmjackal vagy milyen cuccal vannak már. A lényeg hogy stabilan, jól működik.
Maga a váz, nyitás csukás tök profi, illetve az injektáló kocsik is, gondozásmentes agrihub csapágyazással. Nagyon magas állományban is elmegy de azt láthatod a videókon is.
Válasz szanberg #5755. hozzászólásáraHello szanberg
szeretnék venni egy injektálót érdeklődnék hogy vált be a tiéd
Válasz kovacsdezso7012301 #5754. hozzászólásáraSzerintem meg ha lenne eladó versatile a használt piacon nem sokáig lenne fent, rögtön vinnék!!!! Meg vittem volna én magam is ha lett volna már.
Főleg ilyen 405-ös amiről beszélünk is, 900 gumizással. 550-es van most fent 54milláért Agroparknál, az amúgy jó vétel lehetne, csak nekem az iker 710-es túl széles, nem férni el vele, szimpla 710 gumi meg egy 550 plusszos traktorra hát.... vékony lenne, főleg hogy plussz súlyozott a vas.
Annó lett elbasszintva, amikor 44 M-ért adták a 2375-öst, abból kellett volna venni akkor egyet, az még korrekt áron volt, ja és most is érne 40-et...
Válasz szanberg #5753. hozzászólásáraennyiért dobálták ősszel a 300+s fendet is meg a 300+os JD-t is... De az biztos jobb tapadásúbb és LE-ben is több... de ha el akarod adni akkor bukováribb... Franc tudja.
Sima placcon ami nem annyira problémás oda szerintem a "márkás" jobban megéri, de ha dimbes dombos sáros szarság akkor meg a csuklós mindenképpen.
Válasz erdifefe #5742. hozzászólására215.000 Euró volt ősszel robotkormány előkészítéssel, 900-as gumizással, 6 SCV-vel, rugózott kabinnal, vonógyámmal, súlyokkal
Válasz zoltancsizi #5750. hozzászólásáraSzerintem korrekt ez is.
Válasz kovacsdezso7012301 #5747. hozzászólásáraHa egy év alatt nem emeltek árat
Válasz kovacsdezso7012301 #5748. hozzászólására


Válasz kovacsdezso7012301 #5748. hozzászólásárahttps://youtu.be/rXHcUXqSgg8
Válasz a4zoli@freemail.hu #5743. hozzászólásáraMilyen a belső tudsz róla képet küldeni meg a munka közbenről is? Jólnak néz ki ez a gép...
Válasz Szabi. #5744. hozzászólásáraMondjuk 195 a listaér ebből lejön még 10%-k és ha van már rtk-d akkor is megvan kb. 180-ból... azért az nem ollan rossz egy csuklós gépnél...egy márkás 320 Le körüli gép meg 220-nál indul. És az nem is csuklós!!!
Válasz Szabi. #5744. hozzászólásáraKár,hogy ezekben nincs kisebb.140-160 LE körüli.
Válasz GREVEN #5729. hozzászólására13 évesen 4600 órával ment el az MX170, motorral-váltóval nem volt gond, csak a carraro rugózott híddal!
Válasz erdifefe #5742. hozzászólására2019. első félév, listaár:

Válasz erdifefe #5742. hozzászólására405-öst sikerült vennünk az idén.200ezer euró volt az alap amibe beépitett automata kormány lett kérve,900as gumikkal amit utólag kicsit elbasztunk,mert jobb lett volna a 710es ikerkerekezéssel kérni.Lazitohoz gruberhez jó a nagy buci kerék,szántáshoz magágykészitéshez jobb lenne a másik mert most összel próbáltunk buzamagágyat csinálni vele és a grubert 30cm-en meghuzott talajon a rövidtárcsával nagyon nyomolt kellett volna a nagyobb felfekvö felület.
Válasz szanberg #5737. hozzászólásáraSzanberg kaptál árajánlatot vagy érdeklődtél a 405 -ös iránt?
Milyen árban mozog?
Válasz Saf #5740. hozzászólásáraNekem sincs velük jó tapasztalatom.
Válasz Bigiboy77 #5707. hozzászólásáraszegánát kerüld el kész passz
Válasz ZuzoBayer #5738. hozzászólásáraNekünk van most is 3 Ferga traki, meg két kombájn, illetve a 2 kubu. A kicsi áprilisban jött, a 135 meg 3.5éves.
Válasz szanberg #5737. hozzászólásáraStart Agro szomszédban van.:D Sok piros elment akkor ott is.Mondjuk Kubo is sok elmegy!:)
Válasz ZuzoBayer #5736. hozzászólásáraSzervíz, alkatrész értékesítés megy a korábbi partnereknek, márminthogy kezelik a régi portfóliójukat, persze. De soksok éve gép értékesítés nincsen piros.
Start Agró képviseli az MF-et, ment át szerelő is katáéktól, ha új traki lett volna tőlük jött volna. A Versatile is, de volt szó 8740S-ről is, csak másfelé alakultak a dolgok.
Válasz szanberg #5722. hozzászólásáraMi is szemezgettünk drágább derékba csuklósok között de maradt a Rába az ára miatt.A két Kata a Fergusont elhagyta teljesen? Számunkra is csak ugródeszka a Deutz neki kell megkeresni a Fendtrevalót!:)
Válasz Sk Laci #5733. hozzászólásáraHát persze, mert azok összekóperálnak. Én is azért mertem ilyet venni, mert a Same már bizonyított, és csak kasztniban más.
Amúgy ez már az 5. ilyen gép a környéken, 2 Same, 2 Deutz, 1 Lambo, azaz önkormányzaté.
Case traktorokrol nem esett szó.
Új pumák? Régi pumák? És a többi?
Válasz ZuzoBayer #5708. hozzászólásáraNekem semilyen kifogásom se nincsen a Deutz ellen, de felénk nagyon óckódnak ettől a márkától. Személyesen én sem mertem bevállalni, mikor a NH-t vettem, pedig 15 lóval erősebb és olcsóbb lett volna a nyuszitól. Same Rubin 200-at nézegettem. Ugyan azt Lamborgíni név alatt is kínálták.
Válasz Zetoros Gyerök #5725. hozzászólására
Válasz Sk Laci #5727. hozzászólásáraAz öreg "Gírhes"nek ilyen bajai nem voltak .
Válasz Sk Laci #5727. hozzászólásáraEz bár melyik színnél elképzelhető, sajnos. Ott is gén sok a “vendégmunkás”.......
Válasz gcastle #5723. hozzászólásáraInkább max MX150. Felette a szervizes már nem ajánlotta nekünk.
Válasz Zetoros Gyerök #5725. hozzászólásáragratulálok és sok hibamentes órát vele .
Válasz szanberg #5711. hozzászólásáraNekem az nem tetszik, hogy sebváltóban hogyan lehet elfelejteni lebiztosítani a tengelyt, vagy kerékagyban kifelejteni alkatrészt?
Ez abszurdum egy ilyen nagy márkánál. A kabát szine jelentéktelen, mert a sebváltót Belgiumban rakják össze, és az első hidat ha nem tévedek olaszok szerelik össze.
A Same "nagytestvére"!
Válasz ZuzoBayer #5708. hozzászólásáraTegnap vettük le a kamionról. Szilveszterkor jött meg. "Újévi ajándék!"


Válasz Szabi. #5721. hozzászólásáraIgen, ez igaz!
Válasz golyó 2 #5713. hozzászólásáraInkább MX150-170