Arra is melózunk.
A telefonos segítség itt is megy,ha olyan az ügyfél.Nekem teljesen mindegy hogy én vagyok ott,vagy bárki más,ha értelmesen válaszol,és azt csinálja amit mondok.
És itt még fizetni sem kell ezért,bár többen javasolták már,hogy vegyek emelt díjas telefon vonalat:-))
Sajnos nagyon kevés emberrel lehet manapság megcsinálni ezt.
Merre lakol?
A 8000-es jédémet még nem látta a szerelő, ha valami gubanc van telefon, mese aztán mikor megyek a kitéhez fizetek neki a segitségért.Mondjuk a power váltót lehet nem szednénk szét és javitanánk meg tel.-on
H.Biharba szervizeltek gépet????
Na csak azért mert fontos a jó szerviz. Itt a szomszédban kijött a vagány gyerek bukarestből az austro dizeltől, leiskolázott mindenkit majd szétkapta a váltót de az összerakás után kimaradt egy alkatrész. Majdnem sirva ment haza mert aztán a székölyök is erőre kaptak mikor látták a tanácstalan szagértőt és majdnem elhuzták a nótáját.
Róluk beszéltem nagyon amatőrök szerviz O , Vilitöl vettem az Mtz-t.
Olyan nincs hogy nem adsz el , a kérdés hogy vállaljátok e a szervizt meg nekem mennyire éri meg kifizetni a szerviz kiszállási költségét.
szeva Pisti ! 6 hengeres Mf-et amit akciózik az Austrodiesel 49.ezer juróért érdemes venni? vagy inkább 5480-ast ,mennyi az árkülömbség?. de az csak 4 hengeres?
"ISO: Power test done at the flywheel: fan, alternator and starter motor not fitted.
DIN: Power test done at the flywheel: flywheel, alternator and starter motor fitted
and the fan fully engaged.
ECE R24: Power test done at the flywheel; flywheel, alternator and starter motor
fitted. Fan fitted but not engaged.
OECD: Power test at power take off on a complete tractor (full engine, transmission
and hydraulics)
ISO ECE R24 DIN OECD
Engine hp at 2000 rpm 315 305 300 279
ok, nem baj nem nagyon surgos a traki, lassan befejezem a szantasokat is, ma vegre sikerult megcsinaljam a vezertombot, es ha nem esik a heten szantogatok..... ugyhogy ha nincs utad arra, csak zt miatt ne menj, nem olyan surgos (nekem :) )
Na megkaptam a táblázatomat
Standard ISO 14396 ECE R24 DIN 70020
Radiator no yes yes
Visco fan no yes no
Fixed fan no no yes*
Alternator yes, no load yes, no load yes, no load
Exhaust no yes yes
Air filter yes yes yes
15934 hozzászólás
Válasz #4333. hozzászólásra
Megkérdezem G.kollégám bevállalja-e.
Így jó lehet?
Válasz #4331. hozzászólásra
Nagyvárad , Deb.-töl 70, B.ujfalutol35km
Válasz #4330. hozzászólásra
Igen ez jó dolog.Valamikor nekem is fontos volt,meg zavart ha nézik amit csinálok.Ma akárhányan nézhetik:-))
Válasz #4328. hozzászólásra
Arra is melózunk.
A telefonos segítség itt is megy,ha olyan az ügyfél.Nekem teljesen mindegy hogy én vagyok ott,vagy bárki más,ha értelmesen válaszol,és azt csinálja amit mondok.
És itt még fizetni sem kell ezért,bár többen javasolták már,hogy vegyek emelt díjas telefon vonalat:-))
Sajnos nagyon kevés emberrel lehet manapság megcsinálni ezt.
Merre lakol?
Válasz #4327. hozzászólásra
Az emefes munkaruha miatt volt olyan magabiztos:-)
Válasz #4327. hozzászólásra
:-)))
Ha kimarad alkatrész,mi mindig bedobáljuk a karterbe:-))
Válasz #4326. hozzászólásra
A 8000-es jédémet még nem látta a szerelő, ha valami gubanc van telefon, mese aztán mikor megyek a kitéhez fizetek neki a segitségért.Mondjuk a power váltót lehet nem szednénk szét és javitanánk meg tel.-on
H.Biharba szervizeltek gépet????
Válasz #4326. hozzászólásra
Na csak azért mert fontos a jó szerviz. Itt a szomszédban kijött a vagány gyerek bukarestből az austro dizeltől, leiskolázott mindenkit majd szétkapta a váltót de az összerakás után kimaradt egy alkatrész. Majdnem sirva ment haza mert aztán a székölyök is erőre kaptak mikor látták a tanácstalan szagértőt és majdnem elhuzták a nótáját.
Válasz #4325. hozzászólásra
Akkor Sanyi felhív,oda tartja a géphez a telefont,én meg sugárzom az enerdzsit:-)))
Különben nincs mégis:-))
Válasz #4324. hozzászólásra
De ha mégis...
Válasz #4323. hozzászólásra
Azt megveheted bárkitől.
Nem egy szervizigényes gépek.
Olyan "olaj-víz van benne,akkor megy")))
Válasz #4322. hozzászólásra
((((((((((((-:
Válasz #4321. hozzászólásra
Ha itt megveszed,meg átgurítod a határ innenső oldalára szervizre.:-))
Válasz #4320. hozzászólásra
Róluk beszéltem nagyon amatőrök szerviz O , Vilitöl vettem az Mtz-t.
Olyan nincs hogy nem adsz el , a kérdés hogy vállaljátok e a szervizt meg nekem mennyire éri meg kifizetni a szerviz kiszállási költségét.
Válasz #4319. hozzászólásra
Oda nem adunk el:-))
G.Sanyi,meg valamilyen Vilmos,akikkel érdemes lehet ott
Válasz #4316. hozzászólásra
Adsz el gépet Romániába is N.várad határtol 15 km.(szerviz miatt kérdezem)? itt van dealer a közelbe de nagyon amatőrök.
Válasz #4317. hozzászólásra
Ámen:-)
Válasz #4314. hozzászólásra
Há a bizti, hogy a barázdás teszt a tuti:))
Válasz #4315. hozzászólásra
Jó traktor mind a kettő.
Ha elmondod merre laksz,mondok mindkettőre referenciákat.A kollégáidmeg elmondkák ami téged érdekel.
Válasz #4314. hozzászólásra
szeva Pisti ! 6 hengeres Mf-et amit akciózik az Austrodiesel 49.ezer juróért érdemes venni? vagy inkább 5480-ast ,mennyi az árkülömbség?. de az csak 4 hengeres?
Válasz #4310. hozzászólásra
Tudod mit mondok én erre?
Teljesen mindegy mi van a prosiban,abba mindenki azt nyomat amit akar.
A barázdában meg lehet bizonyítani:-)))
Aki prosiból vesz gépet,meg irkafirkából,az számíthat meglepire néha.-)
Válasz #4309. hozzászólásra
Már épp ideje egy kis (nagy)rendet rakni
Válasz #4306. hozzászólásra
Igen,és látni hogy pánik szerűen raktak alá egy teherautó hidat előre,mindenféle kazánlemezekre.:-)) Azért néz ki olyan furcsán.
Tipikus ámerikai:-))
Válasz #4310. hozzászólásra
akkor fodirsd le....
hol van a ''fordito''?
Válasz #4308. hozzászólásra
Bammeg angolul én is tudom:))
Válasz #4245. hozzászólásra
Hamarosan lesz "Modi" az Apróban is. Rendet fogunk tenni - még egy kis türelmet...
Válasz #4304. hozzászólásra
Magyarországon elég ritka:-)Kettő van belőle debrecenben.
Teljesítmény méréshez:
"ISO: Power test done at the flywheel: fan, alternator and starter motor not fitted.
DIN: Power test done at the flywheel: flywheel, alternator and starter motor fitted
and the fan fully engaged.
ECE R24: Power test done at the flywheel; flywheel, alternator and starter motor
fitted. Fan fitted but not engaged.
OECD: Power test at power take off on a complete tractor (full engine, transmission
and hydraulics)
ISO ECE R24 DIN OECD
Engine hp at 2000 rpm 315 305 300 279
..isa pur es homu vogymuk...
(Alesi, most törlesztünk...)
:)))
Válasz #4304. hozzászólásra
De tudom h. van azon a környéken néhány. Csak asszem ennél nagyobbak.
Válasz #4304. hozzászólásra
Lopol???
Válasz #4300. hozzászólásra
no :) stolen from the internet .
Válasz #4299. hozzászólásra
Eme
Válasz #4297. hozzászólásra
Jó gépe, baja nem vala
Válasz #4298. hozzászólásra
a képet a vájt-ról te készítetted?
Válasz #4292. hozzászólásra
Hehe... Nem jó gép, vagy nem volt baj? (Persze sejtem a választ...)
Válasz #4298. hozzászólásra
Nem-e?
Válasz #4296. hozzászólásra
nem
Válasz #4292. hozzászólásra
nem?
Válasz #4285. hozzászólásra
evo!
Te debreceni vagy?
Válasz #4294. hozzászólásra
Na látod azt nem tudom de 2000 fölé nem nagyon forgatjuk esetleg 2200.
Válasz #4280. hozzászólásra
A max ford?
Válasz #4285. hozzászólásra
ok, nem baj nem nagyon surgos a traki, lassan befejezem a szantasokat is, ma vegre sikerult megcsinaljam a vezertombot, es ha nem esik a heten szantogatok..... ugyhogy ha nincs utad arra, csak zt miatt ne menj, nem olyan surgos (nekem :) )
Válasz #4291. hozzászólásra
nem
Valmet 1995-98 évjárat között kocka karosszéria kb. 150-160 le jó gépe? Nem volt bajot?
Válasz #4287. hozzászólásra
Azért mert te vagy angolul a hűtőventilátor.
Válasz #4287. hozzászólásra
Ez a nyavalyás jól összekeverte. De a lényeg igy is látható.
Válasz #4286. hozzászólásra
Különbségek
Lóerő Nyomaték
DIN 100 392
ECE 104 398
ISO 107 405
SAE 111 408
Válasz #4286. hozzászólásra
Miért kevertél bele kétszer is?
Na megkaptam a táblázatomat
Standard ISO 14396 ECE R24 DIN 70020
Radiator no yes yes
Visco fan no yes no
Fixed fan no no yes*
Alternator yes, no load yes, no load yes, no load
Exhaust no yes yes
Air filter yes yes yes
Válasz #4284. hozzászólásra
holnap megyek karcagra, ma nem jutottam el.