thx! szóval szted korrekt jószág.
gumi: jah, én is annak vagyok a híve, hogy a legnagyobb papucsokkal szabad csak, pláne ha kaszálókra is oda kéne tévedni néha...
Árban nem olyan nagy a különbség mert az N 121-et csak hitech váltőval lehet venni míg a T 121-nek van clasic változata is. Az N-re azért nem árt némi plussz gumi és suly. Én az N-et venném magamnak ha nem kell olyan sok talajmunkát végezni. Vigyázni kell a rendelésnél mert sajna nálunk kelet európában a kereskedők hajlamosak érdekes dolgokat lehagyni a traktorokrol mint pl hátsó sárvédő és rendes gumizás. Ezek nélkül meg igencsak ortopéd kinézetű trakik jönnek a világra. Szóval ha mégis N-es valtra lessz akkor rendelj rendes gumizást(legalább 420/70 és 520/70) és sulyokat rá. És a hitech váltó az megéri a pénzét szerintem
Régebben írta Szabi, hogy náluk szántott egy n121 meg egy t121, és egyformán fogyasztottak. Ha mindenképp ilyen nagyot akarsz, mert kell időnként a talajmunka is, akkor tényleg a 6 hengeres az igazi. 120 le feletti teljesítményt már kicsit soknak tartok egy 4 hengerestől. Azon már többször gondolkodtam, hogyha ez ilyen jó, akkor a konkurencia miért nem gyárt ilyen erőseb motorokat 4 hengeresben?
Mi az, hogy nem nagy pótkocsi? Én a hw8-at meg a románt összeakasztva 220-230 q búzával húzom a 110 lovas valtrával, napránál már csak a 85 lovas fergével húztam.
A gabonavetőgépbe kb 900 kg búza fér, és azt is a 85 lovas ferge viszi a hátán.
Írd le a munkagépeket amit vinnie kell.
Értem a gondod,ha nem kell nagy traki akkor elég az N,de a 4-s eke(Ha váltvaforgós pláne) és a 4m-s tárcsa sok lesz egy N-snek,a sulya miatt emelgeti majd az elejét amugy jó gépek hidd el
írtam másikba, mennyi ezek között a különbség fogyasztásban?
kicsit pénzkidobásnak érzek egy 6,6 literes motorral rohangálni, bálákat rakosgatni, meg silót merni napi 4 órában. ezt a T sorozatot inkább arra való, hogy kicsit megpiszkálja az ember, az lesz belőle 155 LE, és menjen talajt művelni, azt meg nem nagyon akarunk ezzel, sőt nem.
egy 4 méteres rövid tárcsát, kultit, 4-es ekét ha muszáj, egy N-es gép is elbír, nagy pótkocsink nincs, nem jobban kifizetődő taktika venni egy kisebb gépet, és esetleg azzal többet dolgozni? úgy is az a baj mindenhol, hogy nem mennek eleget a gépek, és gyakorlatilag fölösleges beruházások. annyi félresikerült sztorit láttam, hogy félek a gépvásárlástól mint a tűztől...
és árban mekkora különbség van egy N-es és egy T-s gép között? nem voltam még semerre, egyelőre csak nézegetek, egy N121-es és mondjuk egy T 130-as között mekkora a különbség?
Egy új Valtra N121-es gépet nézegetek, illetve gondolkodok a megvásárlásán, ismeritek ezt a gépet? Dolgozik vele valaki?
Erő, fogyasztás, megbízhatóság?
130-140 Le-s kategóriában mit javasolnátok, különös tekintettel az ár/érték arányra...?
Válasz #13093. hozzászólásra
bocs de nem figyeltem először,én N-esre gondoltam,de ez csak A-s amugy tényleg ennek az elődjével (valmet 465)kezdtem a valmetes életem,egy 82-est simán kidolgozott fele annyi gázolajjal és uri kényelemmel
én megeszem ezt a kis valtrát ha felemeli a maximát 9q műganyéval , oda már traktor kell nem csettegő
a kis NH td 95d ami kb ez a kategória üresen is alig bírta megemelni , de forgolódni már a betonon se tudott , és akkor még hol van a műganyé a vetőmag a granulátum meg esetleg egy kis domb a föld végén
Ez könnyebb mint az mtz valamivel, és szerintem talajmunkára nem igazán való. Minden másra tökéletes. Bár szerintem a maximát ez nem emelné meg telerakva, mivel kicsit gyenge ennek még a hidraulikája. Papíron 3300 kg-ot emel. Ami fannak van, az nem ennek az elődje, hanem az N szériának, ami ennél azért jóval többet tud, főleg az N101-től felfelé, mert a 81,2 és a 91,2 -nek sem valami túl sokat tudó sajnos a hidraulikája. (Fan a 6400-ra gondolsz ugye?)
Itt 5-ért vettek egy JCB-t a KITE-től de azért van, mit javítgatni rajta.
5 alatt már eléggé leharcoltak szerintem.
Volt az IKR-nél egy NH, jól nézett ki, mikor belenéztem anno......
15934 hozzászólás
Válasz #13132. hozzászólásra
thx! szóval szted korrekt jószág.
gumi: jah, én is annak vagyok a híve, hogy a legnagyobb papucsokkal szabad csak, pláne ha kaszálókra is oda kéne tévedni néha...
Válasz #13117. hozzászólásra
Jó lett a Claastrád Gábor. Micsiáltok? Isztok rendesen?
Válasz #13124. hozzászólásra
Árban nem olyan nagy a különbség mert az N 121-et csak hitech váltőval lehet venni míg a T 121-nek van clasic változata is. Az N-re azért nem árt némi plussz gumi és suly. Én az N-et venném magamnak ha nem kell olyan sok talajmunkát végezni. Vigyázni kell a rendelésnél mert sajna nálunk kelet európában a kereskedők hajlamosak érdekes dolgokat lehagyni a traktorokrol mint pl hátsó sárvédő és rendes gumizás. Ezek nélkül meg igencsak ortopéd kinézetű trakik jönnek a világra. Szóval ha mégis N-es valtra lessz akkor rendelj rendes gumizást(legalább 420/70 és 520/70) és sulyokat rá. És a hitech váltó az megéri a pénzét szerintem
Válasz #13130. hozzászólásra


Püff neki, utolérték!
Válasz #13129. hozzászólásra
http://www.fendt.com/int/tractors_fendt400vario.asp
Válasz #13128. hozzászólásra




A valtrába 150 lovas a legnagyobb.
Lehet, hogy még csak most fejlesztik, és lassan kullognak a valtra után!!
Válasz #13127. hozzászólásra
üdv!
van a fendtnek is meg a johndeere nek is 130körüli 4 hengerese
Válasz #13124. hozzászólásra
Régebben írta Szabi, hogy náluk szántott egy n121 meg egy t121, és egyformán fogyasztottak. Ha mindenképp ilyen nagyot akarsz, mert kell időnként a talajmunka is, akkor tényleg a 6 hengeres az igazi. 120 le feletti teljesítményt már kicsit soknak tartok egy 4 hengerestől. Azon már többször gondolkodtam, hogyha ez ilyen jó, akkor a konkurencia miért nem gyárt ilyen erőseb motorokat 4 hengeresben?
Válasz #13124. hozzászólásra
Mi az, hogy nem nagy pótkocsi? Én a hw8-at meg a románt összeakasztva 220-230 q búzával húzom a 110 lovas valtrával, napránál már csak a 85 lovas fergével húztam.
A gabonavetőgépbe kb 900 kg búza fér, és azt is a 85 lovas ferge viszi a hátán.
Írd le a munkagépeket amit vinnie kell.
Válasz #13124. hozzászólásra
Értem a gondod,ha nem kell nagy traki akkor elég az N,de a 4-s eke(Ha váltvaforgós pláne) és a 4m-s tárcsa sok lesz egy N-snek,a sulya miatt emelgeti majd az elejét amugy jó gépek hidd el
Válasz #13116. hozzászólásra
írtam másikba, mennyi ezek között a különbség fogyasztásban?
kicsit pénzkidobásnak érzek egy 6,6 literes motorral rohangálni, bálákat rakosgatni, meg silót merni napi 4 órában. ezt a T sorozatot inkább arra való, hogy kicsit megpiszkálja az ember, az lesz belőle 155 LE, és menjen talajt művelni, azt meg nem nagyon akarunk ezzel, sőt nem.
egy 4 méteres rövid tárcsát, kultit, 4-es ekét ha muszáj, egy N-es gép is elbír, nagy pótkocsink nincs, nem jobban kifizetődő taktika venni egy kisebb gépet, és esetleg azzal többet dolgozni? úgy is az a baj mindenhol, hogy nem mennek eleget a gépek, és gyakorlatilag fölösleges beruházások. annyi félresikerült sztorit láttam, hogy félek a gépvásárlástól mint a tűztől...
és árban mekkora különbség van egy N-es és egy T-s gép között? nem voltam még semerre, egyelőre csak nézegetek, egy N121-es és mondjuk egy T 130-as között mekkora a különbség?
Válasz #13121. hozzászólásra



igen,mivel 13 éves kicsit kifakult,és akkor már a Claastra szin került rá
Válasz #13121. hozzászólásra



igen,mivel 13 éves kicsit kifakult,és akkor már a Claastra szin került rá
Válasz #13117. hozzászólásra
Optikai tuning?
Válasz #13119. hozzászólásra
ok. majd csörgök ebéd után
Válasz #13118. hozzászólásra
Kiadta a főnök,holnap pécsi vásár,délután leszek otthol
Válasz #13117. hozzászólásra
holnap megyek pótkocsinézőbe
}Az uj gépem





Válasz #13115. hozzászólásra
inkább egy kisebb T sorozatot,mint a nagyobb N-est,de mire is kell igazán?
Egy új Valtra N121-es gépet nézegetek, illetve gondolkodok a megvásárlásán, ismeritek ezt a gépet? Dolgozik vele valaki?
Erő, fogyasztás, megbízhatóság?
130-140 Le-s kategóriában mit javasolnátok, különös tekintettel az ár/érték arányra...?
Válasz #13113. hozzászólásra
nem tudom
meg akarod venni?
Válasz #13112. hozzászólásra
szomszédba eladtáh már a telóst?
Válasz #13092. hozzászólásra
annyért nem érdemes tartaniuk. megveszem 1,1 milláért és kerestek is rajta
Válasz #13110. hozzászólásra
majd csörgök,kb délelőtt saccolom ,8-ra megyek.....
Válasz #13107. hozzászólásra
Na persze hogy,sajnos parasztünnep 14 mili
Válasz #13106. hozzászólásra

nem is akartam azt venni
Válasz #13093. hozzászólásra
bocs de nem figyeltem először,én N-esre gondoltam,de ez csak A-s amugy tényleg ennek az elődjével (valmet 465)kezdtem a valmetes életem,egy 82-est simán kidolgozott fele annyi gázolajjal és uri kényelemmel
Válasz #13106. hozzászólásra
holnap benézzek?
Válasz #13105. hozzászólásra



má neharagudj de annyiért már traktort is lehet venni
Válasz #13076. hozzászólásra
miskolci cég 4,8 +fa ért hirdeti a 892.2 őt
Válasz #13102. hozzászólásra

Kis Le, kis cm3, kicsi munka oszt ez a nyitja
Válasz #13101. hozzászólásra
9-10g fajsúlytól függően.
Válasz #13100. hozzászólásra

Viszont nagyon xarúl fogyasztanak ezek, szinte semmit!
Válasz #13097. hozzászólásra
A te gépedbe mennyi megy?
Válasz #13098. hozzászólásra

Nem is írtam le de valahogy a maximához párosították. Szó se róla nagyon xarúl nézz ki ez a típus.
Válasz #13097. hozzászólásra

Az még nem nagy csak nagyobb
Válasz #13094. hozzászólásra

Azért leírni azért nem kell!
Válasz #13095. hozzászólásra
igen,a nagytartályosba!
Válasz #13095. hozzászólásra

Még 15 is !!!!!!!
Válasz #13093. hozzászólásra
9 q műkaki belefér a maximába?
Válasz #13093. hozzászólásra

Ennek bőven elég ha a kerék normális körülmények közt csak 3-5 cm-en megsüllyed a magágyban......
Válasz #13089. hozzászólásra
én megeszem ezt a kis valtrát ha felemeli a maximát 9q műganyéval , oda már traktor kell nem csettegő
a kis NH td 95d ami kb ez a kategória üresen is alig bírta megemelni , de forgolódni már a betonon se tudott , és akkor még hol van a műganyé a vetőmag a granulátum meg esetleg egy kis domb a föld végén
ez szerintem MTZ kategória , MTZ-hez közeli áron
Válasz #13091. hozzászólásra

Kb évi 20 ü.ó-t használják..........
Működik persze !
Válasz #13090. hozzászólásra
és működik még az ismerősödnél?
Válasz #13087. hozzászólásra









Akkor inkább ne add el a hunirakkot......
Egy ismerősöm jó pár éve 1 milláért vett 1 ilyent és akkor még az 1 milla ért is valamit !!!
Válasz #13072. hozzászólásra
Ez könnyebb mint az mtz valamivel, és szerintem talajmunkára nem igazán való. Minden másra tökéletes. Bár szerintem a maximát ez nem emelné meg telerakva, mivel kicsit gyenge ennek még a hidraulikája. Papíron 3300 kg-ot emel. Ami fannak van, az nem ennek az elődje, hanem az N szériának, ami ennél azért jóval többet tud, főleg az N101-től felfelé, mert a 81,2 és a 91,2 -nek sem valami túl sokat tudó sajnos a hidraulikája. (Fan a 6400-ra gondolsz ugye?)
Válasz #13084. hozzászólásra


rt se adnám
Azt még a két fergáé
Válasz #13085. hozzászólásra
van a kiténél claas 3,9-ért
Válasz #13082. hozzászólásra

tehetek én róla, hogy bejött az élet?
Válasz #13083. hozzászólásra
Itt 5-ért vettek egy JCB-t a KITE-től de azért van, mit javítgatni rajta.
5 alatt már eléggé leharcoltak szerintem.
Volt az IKR-nél egy NH, jól nézett ki, mikor belenéztem anno......