1997-ben gyártott 8550 Valtrákon a motoróra 10 000-nél újraszámol, vagy 10 000 felett is mutatja az órát? Mondjuk 12 000
Kapni hozzájuk még alkatrészt?
Válasz R Sándor #15581. hozzászólásáraalkatrész katalógusom van 6100-8000ig vagy t120-190 ig szerintem t-ben ugyanaz a váltó van,küldj címet és elpostázom(persze csak kölcsönbe)
Válasz Claastra. #15580. hozzászólásáraJo estét. Kellene nekem valami robbantott ábra vagy szerelési útmutató, valtra 8550-es traktorhoz . Tudsz ebben nekem segíteni ? A 3-sa power csúszik már régen, és most megcsúszkál az 1 es is, muszály lesz szétszedni, lehet belefognék ha lenne valami segítség.
Válasz Claastra. #15577. hozzászólásáraGyári felujitott Sisu motort már láttam, váltót még nem, de lehet olyan is van. Én nem nagyon hiszem, hogy 4-5 milla alatt adnának neked egy felújitott váltót. A Valtra váltók szerintem tudásukhoz képest nagyon bonyolultak, sok vas van bennük.
Válasz traktorajtóhajtogató #15575. hozzászólásáraHollandiában,direkt valtra bontó,nekem irányváltó javítás volt,itt 3,5 millát momdtak az alkatrészekre,elküldtem imélbe hollandnak az alkatrészlistát ,erre ő azt írta van gyári felújítottja,2000 euróért,itt nem is tudtak róla,hogy ilyen is van,elküldönm nekik a cikszámot,erre hát tényleg ők is tudnának
Válasz traktorajtóhajtogató #15574. hozzászólásáraVagy problémás traktor. Mindig valami baja van. Sajnos vannak ilyen nem besikerült traktorok, nemtudom, hogy azt a szerencsétlen traktort valami kezdő inasok e rákták ösze az utolsó csavarig, de az ilyen egy két hibás darab rosz fényt vet a márkára.
Ez nem csak traktornál áll fent.
Válasz Sk Laci #15573. hozzászólásáraKb 3 éve cseréltünk egy tengelyt egy T 190 váltójában kiszereléssel beszereléssel, olajjal kb 3 milla volt. Ha hibásan adják el, akkor valószínű ők is utánaszámoltak...
Válasz Agyr #15570. hozzászólásáraT191-be 3 éve egy komplet új váltót 10 000 euróért volt kapható a helyi Valtra forgalmazó szerint. Akkoriban nézegettem egy Valtrát, 3-4 évesen nagyon lelakottat, majd a forgalmazóval beszéltem, mivel ő adta el a tulajdonosnak, és ugyan úgy szervizelte is.
Üdv uraim, megjegyzem előre teljesen laikus vagyok e traktor terén, ez ügyben szeretnék elnézést kérni.
Nos lenne egy kérdésem önökhöz: Valtra 8750 váltóhibával mennyibe kerülne annak a teljes felújítása esetlegesen ha motorhoz is hozzá kell nyúlni az mennyi extra költséggel járhat, és esetleges pro és kontrák is érdekelnének.
Válasz *** HM *** #15563. hozzászólásáraNem voltam. Tavalyi is , hiába dicsérte agyon a miniszteraszony.
Gép alig van kiállitva, de tele van bolhapicos kupeccal a sálaktól kezdve a női ridikülön kersztül a serpenyőkig meg gyógykrémekig mindenféle bizbasz van, aminek semilyen köze nincsen a mezőgazdasághoz.
Válasz *** HM *** #15564. hozzászólásáraInkább fogalmazzunk úgy ,Az a kérdés milyen kapucnis nyikhaj hozzá nem értő suhanc keze alá kerül aki ha elmegy a tulaj fentebb kapcsol 3 at és a vátón mesül a tojás is.?! Biztos vagyok benne hogy arra amire tervezték jó.De nem kell 4 es ekét vagy 42cm es fogású 3 ast utána kötni aztán 12 vel húzni ,hogy meg tudjam előzni a szomszéd 300 as gépét 5-6 fejjel míg szánt.
Annó sisu diessel volt szerelve azt hiszem modt is az van benne.Az nagyon jó motor.Mivel ez alapvetően farmenetes erdészeti gép is ezért olyan brutál benne minden.Nem rossz választás hidd el nekem.Itt csak a pénztárca szab határt.Ha tehetném gondolkozás nélkül megvenném.
Válasz *** HM *** #15558. hozzászólásáraLátom voltál Nyitrán. Javult valamit a kiállitás szintje? Magasabb szinten volt, mint tavaly? JD hiányzott szerintem, mert különben nem rendeznének 3-4 én nyílt napokat.
Válasz *** HM *** #15557. hozzászólásáraMegfelelő a fülke méret.Inkább olyan Jd s nincs olyan faxa nagy tágas mint egy arion.De nagyon élhető és igényes gép.Az N ára vagy 2 éve demós kiállításos gép (3éves de 100 órás egy Q60 valahanyas rakodóval a kezdett leíródni könyvelésilag akcióba közel 95000 euro!!! +afa!27-30 m fele.Én azt hittem mond rá vagy 19m de úgy seggre ültem hogy visszabüffent a capuccino amit az irodába kaptam.Egyébként nagyon nagyon jó gép.Rendkívül masszív egy normális gazdánàl tulajdonos kezeléssel (olyannál persze aki a szaros lapáton át at 55o es mtzn a szügyig olajtól az asztmáig a portól mindent kijárt és tudja ezt értékelni )Örök élet meg egy nap!Mivel én néztem láttam tudom miről beszélek led csomag stb.Aki ilyet vesz szerintem nem csalódik!A qucke rakodójukat használom döbbenetesen masszív és adaptív .Tultesz a piacon sok márkán pontos és tartós az is.
Válasz Diesel Tibor #15559. hozzászólásáraTraktor mivel van felszerelve.
első rugózott híd, első hidr. 3 pont, rugózott kabin, kerékméretek, 3,4 külső pár külső hidraulikus kivezetés, légfékrendszer, navigáció, hátsó vontatóhorog pótkocsihoz, pitonfix, 80 félgömb pótkocsicsatlakozó / pontos megnevezése nem jut az eszembe/,......... többi lehetséges felszerelés.
Válasz Sk Laci #15554. hozzászólására132. Érdekes ez a szervíz dolog. Traki választásnál sosem volt szempont, hogy milyen messze van a szervíz. Olyat kell venni, amit nem kell javítani!
Válasz VMisi #15536. hozzászólásáraMegírnád az M 7 kubota melyik tipusát vetted a JD 120m árán?
Én a hozzáállás és a szerviz közelsége miatt vettem JD. Nehéz volt a döntés, mert a NH piszokul jó árajánlatot adott. De viszont a 100 km+ távolság....hát nem tudom. És azon cég szervizeseivel már volt nem ép örömteli tapasztalatom, hiába engedte el őket a tulaj a gyatra munkájukért.
100-as N valtrára adtak ajánlatot, hát az árára mit ne mondjak. De ha valai 120-ra kér ajánlatot, miért a 100-ra adnak???
A szlovákiai kubu képviselet hozzáállását már a multban megírtam.
Válasz Claastra. #15540. hozzászólásáraMárkától függetlenül a francia valóban puha ülést gyárt.De a gerincnek egy keményebb jól tartó ülés ágy kell.Nem feltétlen deszka de nem is pille hab..A gramner elég jó ülést gyárt minden gépbe .
Válasz Sk Laci #15533. hozzászólásáraSajnos használtan nem kapni ilyet jó állapotban. Sok éven át kerestem t130, 140-et vagy utódait, de hiába. Az újak tényleg nagyon drágák, de valóban nagyon jó, szerethető gépek. Ìgy lett inkább új, viszonylag felszerelt m7kubu egy alap m120 zöldség árán.
15934 hozzászólás
1997-ben gyártott 8550 Valtrákon a motoróra 10 000-nél újraszámol, vagy 10 000 felett is mutatja az órát? Mondjuk 12 000
Kapni hozzájuk még alkatrészt?
Válasz Claastra. #15582. hozzászólására Ok nagyon köszönöm holnap felhívlak és megbeszéljük ha úgy jó neked.
Válasz R Sándor #15581. hozzászólásáraalkatrész katalógusom van 6100-8000ig vagy t120-190 ig szerintem t-ben ugyanaz a váltó van,küldj címet és elpostázom(persze csak kölcsönbe)
Válasz Claastra. #15580. hozzászólásáraJo estét. Kellene nekem valami robbantott ábra vagy szerelési útmutató, valtra 8550-es traktorhoz . Tudsz ebben nekem segíteni ? A 3-sa power csúszik már régen, és most megcsúszkál az 1 es is, muszály lesz szétszedni, lehet belefognék ha lenne valami segítség.
Válasz traktorajtóhajtogató #15579. hozzászólására Irányváltóról volt szó,remélem váltóra nem lesz szükség,az masszív benne,a 3emeletes bolygóműkerék a kényes része
Válasz Claastra. #15577. hozzászólásáraGyári felujitott Sisu motort már láttam, váltót még nem, de lehet olyan is van. Én nem nagyon hiszem, hogy 4-5 milla alatt adnának neked egy felújitott váltót. A Valtra váltók szerintem tudásukhoz képest nagyon bonyolultak, sok vas van bennük.
Válasz Claastra. #15577. hozzászólásárahttps://www.traktorpool.de/details/Traktoren-Zubehoer-Komponenten/Valtra-Valmet-onderdelen/4302307/
Válasz traktorajtóhajtogató #15575. hozzászólásáraHollandiában,direkt valtra bontó,nekem irányváltó javítás volt,itt 3,5 millát momdtak az alkatrészekre,elküldtem imélbe hollandnak az alkatrészlistát ,erre ő azt írta van gyári felújítottja,2000 euróért,itt nem is tudtak róla,hogy ilyen is van,elküldönm nekik a cikszámot,erre hát tényleg ők is tudnának
Válasz traktorajtóhajtogató #15574. hozzászólásáraVagy problémás traktor. Mindig valami baja van. Sajnos vannak ilyen nem besikerült traktorok, nemtudom, hogy azt a szerencsétlen traktort valami kezdő inasok e rákták ösze az utolsó csavarig, de az ilyen egy két hibás darab rosz fényt vet a márkára.
Ez nem csak traktornál áll fent.
Válasz jozef19 #15572. hozzászólásáraHol találsz olyan bontott váltót, ami jó is és nem kell hamarosan abba is euró ezreket beleborítani?
Válasz Sk Laci #15573. hozzászólásáraKb 3 éve cseréltünk egy tengelyt egy T 190 váltójában kiszereléssel beszereléssel, olajjal kb 3 milla volt. Ha hibásan adják el, akkor valószínű ők is utánaszámoltak...
Válasz Agyr #15570. hozzászólásáraT191-be 3 éve egy komplet új váltót 10 000 euróért volt kapható a helyi Valtra forgalmazó szerint. Akkoriban nézegettem egy Valtrát, 3-4 évesen nagyon lelakottat, majd a forgalmazóval beszéltem, mivel ő adta el a tulajdonosnak, és ugyan úgy szervizelte is.
Válasz traktorajtóhajtogató #15571. hozzászólásáraAkkor van bontott váltó...
Válasz Agyr #15570. hozzászólásáraAttól függ mi a gond vele. Ha nagy gáz van, akkor itt 3-4 milla is lehet és lesz is...
Üdv uraim, megjegyzem előre teljesen laikus vagyok e traktor terén, ez ügyben szeretnék elnézést kérni.
Nos lenne egy kérdésem önökhöz: Valtra 8750 váltóhibával mennyibe kerülne annak a teljes felújítása esetlegesen ha motorhoz is hozzá kell nyúlni az mennyi extra költséggel járhat, és esetleges pro és kontrák is érdekelnének.
a válaszokat előre is köszönöm
Válasz *** HM *** #15563. hozzászólásáraNem voltam. Tavalyi is
, hiába dicsérte agyon a miniszteraszony.
Gép alig van kiállitva, de tele van bolhapicos kupeccal a sálaktól kezdve a női ridikülön kersztül a serpenyőkig meg gyógykrémekig mindenféle bizbasz van, aminek semilyen köze nincsen a mezőgazdasághoz.
Válasz R Sándor #15567. hozzászólásáraMegemeltem a hidralikát teljes magasságig meg vissza le és helyre jött a" drága"
Válasz R Sándor #15522. hozzászólására Ma megnéztem rosszúl írtam neked a kódokat mert a 31- és a 32 a két erőszabályzó csapszeg, bocsi.
Válasz szantofold22 #15565. hozzászólásáraA 4 es es 3 as ekét széthúzva utána kötni a kis N re értem.
Válasz *** HM *** #15564. hozzászólásáraInkább fogalmazzunk úgy ,Az a kérdés milyen kapucnis nyikhaj hozzá nem értő suhanc keze alá kerül aki ha elmegy a tulaj fentebb kapcsol 3 at és a vátón mesül a tojás is.?! Biztos vagyok benne hogy arra amire tervezték jó.De nem kell 4 es ekét vagy 42cm es fogású 3 ast utána kötni aztán 12 vel húzni ,hogy meg tudjam előzni a szomszéd 300 as gépét 5-6 fejjel míg szánt.
Annó sisu diessel volt szerelve azt hiszem modt is az van benne.Az nagyon jó motor.Mivel ez alapvetően farmenetes erdészeti gép is ezért olyan brutál benne minden.Nem rossz választás hidd el nekem.Itt csak a pénztárca szab határt.Ha tehetném gondolkozás nélkül megvenném.
Válasz szantofold22 #15561. hozzászólásáraAz a kérdés mit bírnak talajon az egyes váltók meg a belük...


Kaszálni meg pöcsölni nem dicsőség évi 500órát...
Válasz Sk Laci #15562. hozzászólásáraMé te nem voltál?
Gyenge az egész volt agrosalon most ide nem jöttek a kupecek.
Válasz *** HM *** #15558. hozzászólásáraLátom voltál Nyitrán. Javult valamit a kiállitás szintje? Magasabb szinten volt, mint tavaly? JD hiányzott szerintem, mert különben nem rendeznének 3-4 én nyílt napokat.
Válasz *** HM *** #15557. hozzászólásáraMegfelelő a fülke méret.Inkább olyan Jd s nincs olyan faxa nagy tágas mint egy arion.De nagyon élhető és igényes gép.Az N ára vagy 2 éve demós kiállításos gép (3éves de 100 órás egy Q60 valahanyas rakodóval a kezdett leíródni könyvelésilag akcióba közel 95000 euro!!! +afa!27-30 m fele.Én azt hittem mond rá vagy 19m de úgy seggre ültem hogy visszabüffent a capuccino amit az irodába kaptam.Egyébként nagyon nagyon jó gép.Rendkívül masszív egy normális gazdánàl tulajdonos kezeléssel (olyannál persze aki a szaros lapáton át at 55o es mtzn a szügyig olajtól az asztmáig a portól mindent kijárt és tudja ezt értékelni )Örök élet meg egy nap!Mivel én néztem láttam tudom miről beszélek led csomag stb.Aki ilyet vesz szerintem nem csalódik!A qucke rakodójukat használom döbbenetesen masszív és adaptív .Tultesz a piacon sok márkán pontos és tartós az is.
Válasz Diesel Tibor #15559. hozzászólásáraTraktor mivel van felszerelve.
első rugózott híd, első hidr. 3 pont, rugózott kabin, kerékméretek, 3,4 külső pár külső hidraulikus kivezetés, légfékrendszer, navigáció, hátsó vontatóhorog pótkocsihoz, pitonfix, 80 félgömb pótkocsicsatlakozó / pontos megnevezése nem jut az eszembe/,......... többi lehetséges felszerelés.
Válasz Sk Laci #15556. hozzászólásáraA pénzt is elkérnéd meg a munka gépeket is vaze

Zöld N se volt olyan extra szar...

Jó ez a szín wazze.

Nincs ilyen T vagy N új senkinek?
Nem szűk a kabin szélességében?
Válasz VMisi #15555. hozzászólásáraElkérhetem privátban a traktor árát és a felszerelést?
Válasz Sk Laci #15554. hozzászólására132. Érdekes ez a szervíz dolog. Traki választásnál sosem volt szempont, hogy milyen messze van a szervíz. Olyat kell venni, amit nem kell javítani!
Válasz VMisi #15536. hozzászólásáraMegírnád az M 7 kubota melyik tipusát vetted a JD 120m árán?
Én a hozzáállás és a szerviz közelsége miatt vettem JD. Nehéz volt a döntés, mert a NH piszokul jó árajánlatot adott. De viszont a 100 km+ távolság....hát nem tudom. És azon cég szervizeseivel már volt nem ép örömteli tapasztalatom, hiába engedte el őket a tulaj a gyatra munkájukért.
100-as N valtrára adtak ajánlatot, hát az árára mit ne mondjak. De ha valai 120-ra kér ajánlatot, miért a 100-ra adnak???
A szlovákiai kubu képviselet hozzáállását már a multban megírtam.
Válasz Claastra. #15540. hozzászólásáraMárkától függetlenül a francia valóban puha ülést gyárt.De a gerincnek egy keményebb jól tartó ülés ágy kell.Nem feltétlen deszka de nem is pille hab..A gramner elég jó ülést gyárt minden gépbe .
Válasz *** HM *** #15539. hozzászólására
Nincs ezzel semmi baj
Válasz Claastra. #15549. hozzászólásáraElég nagy darab, nem hinném, hogy van annyi hely a motortérben.
Válasz *** HM *** #15548. hozzászólásáraM120 alap.
Titoktartást esküdtem. 
Válasz VMisi #15546. hozzászólásáraegy Tuaregbe beférne?
Válasz VMisi #15547. hozzászólásáraOszt az mennyi?
Válasz *** HM *** #15543. hozzászólásáraAkkor csak nem figyeltél jól.
A kisöcsi van, a legkisebb.
Válasz Claastra. #15544. hozzászólásáraKedden csinálok szívesen, akár a mediéről is. Elküldöm fb-on.
Válasz *** HM *** #15538. hozzászólásáraFigyel Paldoo!
Válasz VMisi #15542. hozzászólásáraMisi nincs fényképed a trkirol amin lázszik a 2mikronos +üzaszűrő?
Válasz VMisi #15542. hozzászólására171 tavaly mondták
Válasz *** HM *** #15541. hozzászólásáraMelyiket adják ennyiért? 172?
A kicsi tényleg alap m120 árán van.
Válasz VMisi #15536. hozzászólására86000euért nem fapad 120jd van úgyrémlik.
Vagy neked nem 86ért adták 330as folyamon?
Válasz *** HM *** #15539. hozzászólásáraNa-ná,mert autóban kényelmesebb mint a fapados németek
Válasz Claastra. #15537. hozzászólására(Köpködi... oszt rönóval jár 50 éve......)
Válasz VMisi #15536. hozzászólásáraNo ezaz.... hogyhogy nem valtrát vett ValtrásMihály?
Válasz szantofold22 #15535. hozzászólásáraA claas maradjon a kombájngyártásnál,a traktora mindíg rönó marad számomra


Válasz Sk Laci #15533. hozzászólásáraSajnos használtan nem kapni ilyet jó állapotban. Sok éven át kerestem t130, 140-et vagy utódait, de hiába. Az újak tényleg nagyon drágák, de valóban nagyon jó, szerethető gépek. Ìgy lett inkább új, viszonylag felszerelt m7kubu egy alap m120 zöldség árán.
Válasz Szabi. #15534. hozzászólásáraIgen nekem is kettő van.A claasos forumtémában érdeklődtem axion vélemény iránt.Több -kevesebb sikerrel...