Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak650 FtEUR394.32 FtUSD369.41 FtCHF405.19 FtGBP457.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gumóka #8360. hozzászólására
Nálam láttad! Ezt a 14 es re csináltam,de alakítottam át 106 maszkot is ilyenre a havernak!Ott lent megszűnik a vákuum,és a kefe leszedi mindenféle fúvatás nélkül!
Egy srác rámonyákolt egy mtz fülke ventilátort elszívónak. Megcsapágyazta, emlékeim szerint a toklászvisszahordóról hajtotta meg. Működni működött, csak az egy kicsit kicsi szerintem.
Ha emlékem nem csal, akkor a főtengelyről jött ki egy tengelyhosszabítás a hűtő elé, aminek a végére egy gumilap volt felcsavarozva, azt forgatta a hűtő előtt.
Csak épp gondolkodom, 106-nál lehet macerás lenne kivitelezni a hely miatt.
Itt kefe volt a 108-ra rátéve,a tx66-ról lett koppintva, ott gyárilag volt a dobon.
De valahol mintha láttam volna olyat is, hogy a dob belsejében, alul külön volt egy álló lemez, dobívre hajtva, negyed részen talán, hogy azon a ponton ne tudjon levegőt szívni, így ott elvileg leesne a szemét.
Egy kefét aplikáltam már rá, tisztán tartja a dobot, de gondolom sok szemetet át is piszkál a lyukakon, az meg a hűtőbe köt ki. Egy jó elszívó volna az igazi.
Válasz Csavarkulcs #8352. hozzászólására
A helyzet nem katasztófális. Hűtő jó,és tiszta belül is, motor erős, indul, nem kokszol.
Ha minden körülmény ellene van, pl tele tartály, vizes föld, 35 fok,rossz szélirány, meg 7-800 méter húzos domb, akkor a tetejére már eléri a 95 fokot. Gondoltam kicsit segíthet.
Motor állapota-hűtő állapota. És szerintem az adagoló és a töltés állapota. Nem rossz a sűrűbordás hűtó sem..csak azt többet kell fúvatni. Ha hűtő kell bele..lehet bele csináltatni kicsit szélesebbet is. Így több hűtőfolyadékot vesz fel. Annyi hogy a körszita hajtásánál kell mókolni. Lehet az adagolóval kezdeném..majd egy pontos töltés állítással. Gondolom a motor nincs nagyon megkopva.
Sajna azzal főzünk amink van.
Igazából dombnak felfelé, hülye melegbe, rossz széliránnyal szokott elege, melege lenni, azért gondoltam talán segítene valamit.
Válasz Tomi.. #8343. hozzászólására
Ne,A csapágyat is összetöri,meg akkora szívással lesz,hogy mindent rá szív a hűtőre!Ki van az számolva,mennyi levegő kell a hűtésre!
Különösen nincs mechanikai sérülés. Viszont kicsit csapágyas volt.kapott új csapágyat ma... A meghajtó tengely és a dob között volt pici illesztési próbléma. De a hiba nem szünt meg, viszont feltünt hogy a másik fele is üt. Ebből az következik hogy a dob üt?és viszi magával a 2 csonkot is
Válasz Gumóka #8338. hozzászólására
Azért kell kivenni a dobot,mert ha a csapágyakon fekszik,nem mutatja meg,hogy pl a közepe hol üt! Csak két vég között támasztva! De lehet elszakadt 2 csavar,és a tengelyvég azért üt! A sérülésnek meg beszerelt állapotban is láthatónak kell lennie,ha valóban felkapott valamit!
Nem emlékszem már rá, a dob széle és váz között mennyi hely van, de szerintem befér oda is az indikátor a ferde feletti takarólemezt kinyitva talán meg lehetne mérni.
Vagy más nincs, le kell venni a verőléceket.
Válasz Gumóka #8333. hozzászólására
Igen,használtam ilyen mérőórát,jó dolog, csak talán még az a kérdés hogy a csonk, vagy a dob görbülhetett, azt viszont nem tudom házilag hogy lehetne biztosan kimérni
8383 hozzászólás
Válasz medikus #8382. hozzászólására
Válasz jambo #8381. hozzászólására
Ez is egy ötlet!
Válasz medikus #8378. hozzászólására
Egyszerübb kivenni az egészet, mint ott görcsölni
Válasz Gumóka #8379. hozzászólására
Nevezhetjük bár minek! Rángatni kell!!
Válasz medikus #8378. hozzászólására
Húzókalapács Mester!
Negatív kalapács!
Válasz pzolika9005 #8375. hozzászólására
Hegessz hozzá egy ütőkalapácsot! Azzal ki tudod rángatni! Valószínű!
Válasz pzolika9005 #8375. hozzászólására.
Vedd ki a féltengelyt dobbal együtt.
Válasz pzolika9005 #8375. hozzászólására
Talán ki kell fúrkálni, de ez csak egy kókányoló tipp!
Jó estét . Dominátorrol hogy lehet le venni a fék dobot ha le törött az orros ék ? Milyen megoldások léteznek ?
Válasz medikus #8373. hozzászólására
Ennyi.
Válasz Tomi.. #8372. hozzászólására
A szőr a lényeg!
Válasz medikus #8371. hozzászólására
Valami állatnak a szőre, talán ló.
Válasz Tomi.. #8369. hozzászólására
Jó,ha nem műanyag! Az kemény arra hogy folyamatosan súrolja a szitát!
Válasz vasvarikriszta #8367. hozzászólására
Egy olyan széles portvis mint a szita! Abból van egy csík kivágva!6-7 éve biztos fenn van!
Válasz vasvarikriszta #8367. hozzászólására
Nekem ilyesmi van pár éve.
Válasz medikus #8364. hozzászólására
Válasz medikus #8365. hozzászólására
üdv olyan kérdésem volna a kefe ami lesepri a szemetet honnan való?És elég tartós? köszönöm a segítséget.
Válasz Tomi.. #8362. hozzászólására
Nálam a főtengelyről van meghajtva,nem a felhordó ládák meghajtásáról! Így forog,amikor jár a motor!
Válasz medikus #8364. hozzászólására
Válasz Gumóka #8360. hozzászólására
Nálam láttad!
Ezt a 14 es re csináltam,de alakítottam át 106 maszkot is ilyenre a havernak!Ott lent megszűnik a vákuum,és a kefe leszedi mindenféle fúvatás nélkül!
Válasz hashtag #8361. hozzászólására
Volt rongyom is. Az első simán elvásott, a másodikat feltekerte a variátor. Lehet valami farmert kellett volna oda akasztani.
Válasz Gumóka #8360. hozzászólására
Egy srác rámonyákolt egy mtz fülke ventilátort elszívónak. Megcsapágyazta, emlékeim szerint a toklászvisszahordóról hajtotta meg. Működni működött, csak az egy kicsit kicsi szerintem.
Válasz Tomi.. #8357. hozzászólására
Azért írtam, ez nem dörzsöli àt a szemetet, csak elzavargatja. De mindenki úgy tuningol ahogy tud, próbàlj ki több verziót
Válasz Tomi.. #8359. hozzászólására
Ha emlékem nem csal, akkor a főtengelyről jött ki egy tengelyhosszabítás a hűtő elé, aminek a végére egy gumilap volt felcsavarozva, azt forgatta a hűtő előtt.
Csak épp gondolkodom, 106-nál lehet macerás lenne kivitelezni a hely miatt.
Itt kefe volt a 108-ra rátéve,a tx66-ról lett koppintva, ott gyárilag volt a dobon.
De valahol mintha láttam volna olyat is, hogy a dob belsejében, alul külön volt egy álló lemez, dobívre hajtva, negyed részen talán, hogy azon a ponton ne tudjon levegőt szívni, így ott elvileg leesne a szemét.
Válasz Gumóka #8358. hozzászólására
Mire gondolsz?
Sosem láttam 512 közelről.
Válasz Tomi.. #8357. hozzászólására
Valami olyasmit kéne ráépíteni pluszba, mint az E-512-kön volt.
Hátha...
Válasz hashtag #8356. hozzászólására
Egy kefét aplikáltam már rá, tisztán tartja a dobot, de gondolom sok szemetet át is piszkál a lyukakon, az meg a hűtőbe köt ki. Egy jó elszívó volna az igazi.
Válasz Tomi.. #8353. hozzászólására
Felkötsz egy rongyot a tisztítódob fölé, aztàn rálóg a dobra, és piszkálgatja a töreket, nem fog a tisztítódob körül keringeni egy paplan.
Válasz Tomi.. #8343. hozzászólására
A gyári lapát szögén melegen tekerjetek kicsit. Nekem úgy lett megcsinálva, és sokkal jobb lett.
Válasz Tomi.. #8353. hozzászólására
Próbát megér.
Válasz Csavarkulcs #8352. hozzászólására
A helyzet nem katasztófális. Hűtő jó,és tiszta belül is, motor erős, indul, nem kokszol.
Ha minden körülmény ellene van, pl tele tartály, vizes föld, 35 fok,rossz szélirány, meg 7-800 méter húzos domb, akkor a tetejére már eléri a 95 fokot. Gondoltam kicsit segíthet.
Válasz Tomi.. #8348. hozzászólására
Motor állapota-hűtő állapota. És szerintem az adagoló és a töltés állapota. Nem rossz a sűrűbordás hűtó sem..csak azt többet kell fúvatni. Ha hűtő kell bele..lehet bele csináltatni kicsit szélesebbet is. Így több hűtőfolyadékot vesz fel. Annyi hogy a körszita hajtásánál kell mókolni. Lehet az adagolóval kezdeném..majd egy pontos töltés állítással. Gondolom a motor nincs nagyon megkopva.
Válasz Tomi.. #8349. hozzászólására
Jobb lett,de végül hoztak új hütőket ritkább lamellákal utána nem volt gond.
Válasz Tomi.. #8345. hozzászólására
Akkora szívás lesz,hogy a maszk nem tisztul le,az erős vákuumtól! De próba!
Válasz jetta #8347. hozzászólására
És ért valamit? Jobb lett a hűtés?
Válasz Csavarkulcs #8346. hozzászólására
Sajna azzal főzünk amink van.
Igazából dombnak felfelé, hülye melegbe, rossz széliránnyal szokott elege, melege lenni, azért gondoltam talán segítene valamit.
Válasz Tomi.. #8343. hozzászólására
Nyugodtan mi jd4650 lapátot tettünk rá semmi baja nem volt.
Válasz Tomi.. #8343. hozzászólására
Szerintem tegyél rá turbót, ne kínlódjon az a motor. Egy majdnem fele akkora turbós Merci motor a Rába motort megeszi. És nem egy szamovár.
Válasz medikus #8344. hozzászólására
Átmérőbe ugyan akkora, csak egy lapáttal több van. Súlyra meg még a fele sincs.
Válasz Tomi.. #8343. hozzászólására
Ne,A csapágyat is összetöri,meg akkora szívással lesz,hogy mindent rá szív a hűtőre!Ki van az számolva,mennyi levegő kell a hűtésre!
Szerintetek?
Fel merjem rakni?
6 hengeres ifáé.
Válasz jambo #8341. hozzászólására
Nem hiszem, egy kialakítás beli különbség biztos van, a Rába tudtommal száraz perselyes.
Sziasztok! Mennyire nehéz meghüvelyezni 1 Rába motort? Nagyobb szaktudást igényel mint 1 mtz hüvelyezés?
Válasz medikus #8339. hozzászólására
Különösen nincs mechanikai sérülés. Viszont kicsit csapágyas volt.kapott új csapágyat ma... A meghajtó tengely és a dob között volt pici illesztési próbléma. De a hiba nem szünt meg, viszont feltünt hogy a másik fele is üt. Ebből az következik hogy a dob üt?és viszi magával a 2 csonkot is
Válasz Gumóka #8338. hozzászólására
Azért kell kivenni a dobot,mert ha a csapágyakon fekszik,nem mutatja meg,hogy pl a közepe hol üt! Csak két vég között támasztva! De lehet elszakadt 2 csavar,és a tengelyvég azért üt! A sérülésnek meg beszerelt állapotban is láthatónak kell lennie,ha valóban felkapott valamit!
Válasz medikus #8336. hozzászólására
Igazad van, a két tengelyvég külön van. Már régen tanultam kombájnozni
Válasz medikus #8336. hozzászólására
Tudom!
Válasz Gumóka #8335. hozzászólására
vagy ki kell venni komlett! A csonkok cserélhetők!
Válasz jambo #8334. hozzászólására
Nem emlékszem már rá, a dob széle és váz között mennyi hely van, de szerintem befér oda is az indikátor a ferde feletti takarólemezt kinyitva talán meg lehetne mérni.
Vagy más nincs, le kell venni a verőléceket.
Válasz Gumóka #8333. hozzászólására
Igen,használtam ilyen mérőórát,jó dolog, csak talán még az a kérdés hogy a csonk, vagy a dob görbülhetett, azt viszont nem tudom házilag hogy lehetne biztosan kimérni