Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR415.28 FtUSD395.1 FtCHF445.63 FtGBP501 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Valaki tudna abban segíteni, hogy honnan lehetne keríteni Zetor Crystalhoz egy nyogvó csapágycsészét. Most felújítom a motort és sajnos valaki bele kontárkodott az elözö tulajnál és a vezérlés melletti elsö csapágycsésze helyett a másodiké van az elsö helyére téve, ami ugye véknyabb és az olajzó lyuk sincs rajta. Ha valakinek lenne egy törött blokkja amiböl ezt eladná nekem megköszönném. Tudom ezután majd illik vonalba fúratni a blokkot. Már ez is le van beszélve. A blokk lehet 6 és 4 hengeres is amiböl származna a csapágycsésze.
Válasz Filler #5753. hozzászólásáraTe szerencsésebb vagy. Nekem központi olajzású. Leeresztett a karterba vagy 20 lityi gázolajat úgyhogy cserélni kellett az olajat is. A gumigyűrű nem tömít az adagolóelemen. Sajna csak adagolós tudja javítani mert nem tudod ugyanúgy visszatenni az elemet és akkor már el is ment a beállítás.
A 120-as crystalnak az adagolójából folyik kifelé a gázolaj az olaj szintjelzőjénél. Ez még külön feltöltéses nem a motorolajból kapja az anyagot az olajzásra. Itthon lehet-e ezt orvosolni vagy szedjem le és adjam oda egy adagolósnak?
Válasz jocek26 #5750. hozzászólásáraÉn Mogul 15W40-est tettem bele a 6245-be. Nem sokkal drágább mint a record, és szerintem jobb. Az új Zetorokhoz is ajánlják.
8011 zetorba motorolajat cserélnék, milyet lenne érdemes? Jó áron van Rekord névre hallgató, nem valami ismert de állítólag sokan teszik öreg trakikba szerintetek milyen? Vagy milyen lenne jó ebbe a gépbe?
Válasz arpi12 #5739. hozzászólásáraRemélem nem kell megpróbálom ugyanúgy visszatenni ahogy kivettem, meg minden elemet az eredeti helyére nem összekeverve. Aztán majd kiderül...
Válasz arpi12 #5739. hozzászólásáraRemélem nem kell megpróbálom ugyanúgy visszatenni ahogy kivettem, meg minden elemet az eredeti helyére nem összekeverve. Aztán majd kiderül...
Válasz jocek26 #5738. hozzászólásáraNem kell spéci én már cseréltem de a6-tos csavaroknál ami tartja az adagolóelemet ovális a lyuk és én ezért bejelöltem és igyekeztem a gyári helyére visszarakni gond nélkül működik
Zetor 8011 adagoló tetején az adagolóelemeknél szivárog a gázolaj, szétszedtem és ahogy nézem az adagolóelemeken van két gumigyűrű, az tömít. Ha simán ezeket az o gyűrűket kicserélem szerintetek az jó megoldás, vagy ide valami spéci o gyűrű kell? Előre is köszi !
Helo. Vettem egy 7245 valtot difit.nem volt benne a hidraulika szivattyu.van nekem szinten 72-ese.beletettem ,de nemlehet bekapcsolni,mert a ket fogaskerek nem csuszik egybe.gyartottak ezekbol tobbfajta meretet? a katalogban nincs mas.
Sziasztok.
6 hengeres szívó motort szeretnék turbósra alakítani.Ehhez keresek az átalakításhoz szükséges alkatrészeket,elsősorban a szívó/kipufogó torok érdekelne.
Minden megoldás érdekel.
Válasz lala #5731. hozzászólásáraÁltalánosságban minden egy 9540-es helyére szeretnék valami új gépet és egyenlőre Zetor HSX vagy New Holand T.6 4 hengeres verziója közt vacillálok .
Válasz Lalli #5721. hozzászólásáraAhol használják ott szeretik. Szívós traktorok a méretükhöz képest. A motor és a fődarabok mindegyikben ugyanazok. A váltó belsejében vannak különbségek. Szerintem MTZ-hez képest álomgépek. Honnan írsz?
Zetor traktort szeretnék vásárolni olyan 120 lóerő körülit, használtat. Az igazság az,hogy pénzel egy kicsit szűkében vagyok de a traktor kellene. Olyan 10,20 % os önerőre és egy 6 milliós gépre gondoltam kicsit több is lehet de a legjobb az lenne ha 0 Ft al elhozhatnám és utána kezdenék törleszteni. Valaki esetleg tudna nekem segíteni abban,hogy ilyen feltételek mellet tudok e venni és hol érdeklődjek?
Válasz jocek26 #5716. hozzászólásáraNézd meg a mérőóra csövének tövénél az áteresztő csavart, a blokk oldalán! Lehet, hogy csak kicsit olajsáros! 0,5-nek illene lenni alapjáraton! Ha öreg a motor akkor sűrűbb olaj mehet bele! 20W50.
Az is fontos lehet, hogy hirtelen, vagy évek alatt "kopott el" az olajnyomás?
Válasz jocek26 #5716. hozzászólásáramekkora az az alapjárat, mikor volt benne olaj cserélve, és mekkora az a fordulat amikor már mutat is valamit, és mennyi az a nyomás?
milyen olaj van benne?
rákéne tenni egy másik mérőórát is, hátha csak az szivat.
esetleg le lehet szedni az olajteknőt, hátha a szivattyúnál van valami kis gebasz..
8011-es zetornál ha üzemmeleg a motor és alapjáraton az olajnyomás alig van 0 felett, de egy kis fordulatra már feljebb megy az nagy probléma? Egyébként nem füstöl, szépen jár és dolgozik.
Válasz ZT Anti #5712. hozzászólására Gyorsított váltót gyári alkatrészekből csak a négy sebességes esetén lehet csinálni,azt viszont a gyár 140 LE-ig használta csak.
A három sebességeshez nincs gyári átépítő készlet.
Bizonyos Zetor verziókat szereltek 155 LE mellett négy sebességes váltóval,de a váltó általában nem bírja a nehéz talajmunkát,így kidobták és át építették három sebességesre.
11558 hozzászólás
Válasz Turbo Gyuszi #5762. hozzászólásáraAkkor próbáld meg a Varga Attilát Kisteleken hirdet itt egy superos 162-est hajól emlékszem
Válasz Hús Futár #5761. hozzászólásáraSzia!
Vennék újat, de szolvákiában is csak blokkal együtt adják a csapágycsészéket.
Válasz Turbo Gyuszi #5759. hozzászólásáravegyél egy új csészét azzal jobban jársz .
Válasz jocek26 #5750. hozzászólásáraA Record olajakat messziről kerüld el. Nemhogy Zetorba, még Hoffherrbe sem ajánlom. Tele van fémreszelékkel.
Sziasztok!
Valaki tudna abban segíteni, hogy honnan lehetne keríteni Zetor Crystalhoz egy nyogvó csapágycsészét. Most felújítom a motort és sajnos valaki bele kontárkodott az elözö tulajnál és a vezérlés melletti elsö csapágycsésze helyett a másodiké van az elsö helyére téve, ami ugye véknyabb és az olajzó lyuk sincs rajta. Ha valakinek lenne egy törött blokkja amiböl ezt eladná nekem megköszönném. Tudom ezután majd illik vonalba fúratni a blokkot. Már ez is le van beszélve. A blokk lehet 6 és 4 hengeres is amiböl származna a csapágycsésze.
Segítségeteket elöre is köszönöm!
Üdv!
Gyula 06-30/995-1113.
Válasz Filler #5753. hozzászólásáraTe szerencsésebb vagy. Nekem központi olajzású. Leeresztett a karterba vagy 20 lityi gázolajat úgyhogy cserélni kellett az olajat is. A gumigyűrű nem tömít az adagolóelemen. Sajna csak adagolós tudja javítani mert nem tudod ugyanúgy visszatenni az elemet és akkor már el is ment a beállítás.
Válasz vinferi #5756. hozzászólásáraHengerenként 12-15 ezer forint.
A huvelyezes+dugo mennybe kerulne? Nem ismerem az arakat, mert Erdelybol irok.
Válasz vinferi #5754. hozzászólásáraa gyűrűzéssel az a baj hogy úgy is szét lesz szedve annyira hogy teljesen akkor már mehet bele új hüvely+dugó
A Zetor 5911-es traktor motorjat szeretnem meggyuruztetni, milyen gyuruk kellenek?
Szép estét zetorosok!
A 120-as crystalnak az adagolójából folyik kifelé a gázolaj az olaj szintjelzőjénél. Ez még külön feltöltéses nem a motorolajból kapja az anyagot az olajzásra. Itthon lehet-e ezt orvosolni vagy szedjem le és adjam oda egy adagolósnak?
Válasz *** HM *** #5748. hozzászólásáraPapa!
Nálunk nem szalad úgy a szekér, mint maguknál: traktor, kocsi, munkagépvétel...
Válasz jocek26 #5750. hozzászólásáraÉn Mogul 15W40-est tettem bele a 6245-be. Nem sokkal drágább mint a record, és szerintem jobb. Az új Zetorokhoz is ajánlják.
Üdv!
8011 zetorba motorolajat cserélnék, milyet lenne érdemes? Jó áron van Rekord névre hallgató, nem valami ismert de állítólag sokan teszik öreg trakikba szerintetek milyen? Vagy milyen lenne jó ebbe a gépbe?
Válasz MIHI10045 #5742. hozzászólásáramár megoldottuk.a szivattyun kellett cserelni fogaskereket egy foggal kissebbre.gyártonak ilyet is meg olyat is.
Válasz emcett #5743. hozzászólásáraNe ijedezz kapd elő a lét és locsold rájuk , legyél az egyedüli rendelő.......
Mibe kerülhet a deutz motor amit a crystalba raknak?
Ha csakúgy venni akarnák.....
Válasz jocek26 #5745. hozzászólásáranálunk se képes kicserélni az adagolós a tömítést ,amire megkérem
ezért megy tele a motorolaj gázolajjal
Válasz arpi12 #5739. hozzászólásáraRemélem nem kell megpróbálom ugyanúgy visszatenni ahogy kivettem, meg minden elemet az eredeti helyére nem összekeverve. Aztán majd kiderül...
Válasz arpi12 #5739. hozzászólásáraRemélem nem kell megpróbálom ugyanúgy visszatenni ahogy kivettem, meg minden elemet az eredeti helyére nem összekeverve. Aztán majd kiderül...
Válasz Filler #5741. hozzászólására
Válasz enalevi #5735. hozzászólásáraBiztos hogy 72-es a difi vagy a szivattyú
Válasz kanyo #5732. hozzászólásáraHello csak 160 Crystal van és 21 misi+ áfa az ára. Most kérdeztem a zetor-vasnál Debrecenben.
Válasz jocek26 #5738. hozzászólásáraNem kell spéci én már cseréltem de a6-tos csavaroknál ami tartja az adagolóelemet ovális a lyuk és én ezért bejelöltem és igyekeztem a gyári helyére visszarakni gond nélkül működik
Válasz jocek26 #5738. hozzászólásáraHello hat szerintem viheted punpashoz beallitatni aztan
Üdv!
Zetor 8011 adagoló tetején az adagolóelemeknél szivárog a gázolaj, szétszedtem és ahogy nézem az adagolóelemeken van két gumigyűrű, az tömít. Ha simán ezeket az o gyűrűket kicserélem szerintetek az jó megoldás, vagy ide valami spéci o gyűrű kell? Előre is köszi !
HD be még semmi merész nem vágott bele?
Válasz John Deere Power Shift #5734. hozzászólásáraNo nem elég a krafft?
Há honnét akarod elszivni az éltető nedvet???
Helo. Vettem egy 7245 valtot difit.nem volt benne a hidraulika szivattyu.van nekem szinten 72-ese.beletettem ,de nemlehet bekapcsolni,mert a ket fogaskerek nem csuszik egybe.gyartottak ezekbol tobbfajta meretet? a katalogban nincs mas.
Sziasztok.
6 hengeres szívó motort szeretnék turbósra alakítani.Ehhez keresek az átalakításhoz szükséges alkatrészeket,elsősorban a szívó/kipufogó torok érdekelne.
Minden megoldás érdekel.
Válasz lala #5731. hozzászólásáraÁltalánosságban minden egy 9540-es helyére szeretnék valami új gépet és egyenlőre Zetor HSX vagy New Holand T.6 4 hengeres verziója közt vacillálok .
Válasz traktorajtóhajtogató #5729. hozzászólásáraEz nagyon szép! Milyen árba mozognak? 80 le felett!
Válasz Hús Futár #5706. hozzászólásáraMi érdekel?
Maxterra lett volna az ujj nagy zetor??Most változott a régi krisztikére vagy mi.Amugy fain vas adblus hightec.Arany árba majd ez is lehet.
Ujra crystal.
Válasz Lalli #5726. hozzászólásáraKüldtem emailt :)
Válasz b.misi #5724. hozzászólásáraHali ! Mi univerzális hajtóműolajat használunk bele.
Válasz Celtises #5725. hozzászólásáraKöszönöm! Fejér megye, Mány!
Válasz Lalli #5721. hozzászólásáraAhol használják ott szeretik. Szívós traktorok a méretükhöz képest. A motor és a fődarabok mindegyikben ugyanazok. A váltó belsejében vannak különbségek. Szerintem MTZ-hez képest álomgépek. Honnan írsz?
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy ti milyen olajat használtok a kis zetorok hasában?
Valami univerzális olaj való bele, vagy sima hajtómű olaj?
Előre is köszönöm!
Válasz Girantus #5722. hozzászólásáraMegoldható mert meg van rajta kihajtás helye de gondolom árban ott van egy másik 8011-esnél .
Véleményetekre lennék kiváncsi !!???
8011 re első hajtást szerelni !!
Kivitelezhető????
Drága???
Dibesdomos terepen mennyire jó a 8011????
KÖSZI
Sziasztok!
segítségeteket kérné!
véleményeket, tapasztalatokat szeretnék kapni a proxima plus ès power tipusokrol!
előre is köszönöm.
Üdv!
Zetor traktort szeretnék vásárolni olyan 120 lóerő körülit, használtat. Az igazság az,hogy pénzel egy kicsit szűkében vagyok de a traktor kellene. Olyan 10,20 % os önerőre és egy 6 milliós gépre gondoltam kicsit több is lehet de a legjobb az lenne ha 0 Ft al elhozhatnám és utána kezdenék törleszteni. Valaki esetleg tudna nekem segíteni abban,hogy ilyen feltételek mellet tudok e venni és hol érdeklődjek?
Válasz jocek26 #5716. hozzászólásáraNézd meg a mérőóra csövének tövénél az áteresztő csavart, a blokk oldalán! Lehet, hogy csak kicsit olajsáros! 0,5-nek illene lenni alapjáraton! Ha öreg a motor akkor sűrűbb olaj mehet bele! 20W50.
Az is fontos lehet, hogy hirtelen, vagy évek alatt "kopott el" az olajnyomás?
Válasz jocek26 #5716. hozzászólásáramekkora az az alapjárat, mikor volt benne olaj cserélve, és mekkora az a fordulat amikor már mutat is valamit, és mennyi az a nyomás?
milyen olaj van benne?
rákéne tenni egy másik mérőórát is, hátha csak az szivat.
esetleg le lehet szedni az olajteknőt, hátha a szivattyúnál van valami kis gebasz..
Válasz jocek26 #5716. hozzászólásárakomolyabb probléma előfutára lehet a tünet
Üdv!
8011-es zetornál ha üzemmeleg a motor és alapjáraton az olajnyomás alig van 0 felett, de egy kis fordulatra már feljebb megy az nagy probléma? Egyébként nem füstöl, szépen jár és dolgozik.
Válasz Pisti09 #5710. hozzászólásárahttp://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/alkatresz/traktor-alkatreszek/zetor-crystal-alkatreszek-szeles-valasztekban/h_1857055
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/alkatresz/traktor-alkatreszek/zetor-zetor-crystal-lkt-alkatreszek-egyenesen-a-gyartotol-dunaszerdahelyen/h_3637323?ref=cf885d74
Az AGRO-BIRO-tól már rendeltem,póstai utánvét-átvételkor fizetve.
Válasz ZT Anti #5712. hozzászólására Gyorsított váltót gyári alkatrészekből csak a négy sebességes esetén lehet csinálni,azt viszont a gyár 140 LE-ig használta csak.
A három sebességeshez nincs gyári átépítő készlet.
Bizonyos Zetor verziókat szereltek 155 LE mellett négy sebességes váltóval,de a váltó általában nem bírja a nehéz talajmunkát,így kidobták és át építették három sebességesre.