Válasz #5428. hozzászólásra
Azt meg tudnád mondani, hol van a difi kapcsoló?
Illetve, hogy csak taposós, vagy azt is lehet több képen.
és köszi az infót!
Majdnem jó!
A két nagy kar kozul a jobboldali a kézifék, a baloldali a kézi kuplung, amivel a hidraulikát és a kardántengelyt állítod meg, nincs köze a lábihoz :)
a két kis kar: baloldali: lent csak hidraulika, kicsit fentebb gardán és hidraulika, még fentebb üres, legfelül sebességváltóval kihajtott gardán, de nincs hidraulika.
Jobboldali: lent felező, közép üres, fent országúti.
A nagy kar ami nem kézifék a kuplung állító lehet. Ha le van tolva és kuplungolsz akkor csak a kerekek állnak meg, ha fel van húzva és úgy kuplungolsz akkor a gardán és a hidraulika is megáll.
Mint kezdő traktoros szeretnék némi segítséget kérni.
Egy 6718-as típust néztem ki, de HASONLÓ, mint az 5611-es. azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehet kardánt kapcsolni, difit kapcsolni, valamint, hogy a láb között van két kis kar és két nagyobb, ami a kézifékhez hasonlít, azok mire valók.
És mi az ami, ha nem működik, vagy csak rosszul, akkor nagy költség kijavítani.
Tegnap bent voltam az AXIAL-nál és mutattak egy honlapot ahol rengeteg zetornak fent van a robbantott ábrás alkatrész katalógusa. Igaz hogy nem magyar nyelvű de akkor is sok márkatársnak segítségére lehet úgy hogy megosztom veletek!
Csak a váltójához nincs nagyon alkatrész a gyár nem csinál már hozzá a felső tengely az már tuti nincs a 3/3-as váltóhoz az utolsók egyikét én építettem be az enyémbe .
Igen ha minden rendben van a motornál. Mártonban legyártott motorok mind ilyenek voltak. Nemkell nekik semilyen izzítás, előmelegíteni a motor hütőfolydékát, vagy hasonló. Elég eg jó állapotú akumlátor, és a -20 nem jelent semmi gondot.
Ha rendbe van rakva rendesen a motor, 5-5,5 az olajnyomás meleg motornál 80-90 C-nál. Nekem tartotta. De az a motor -20 nál is beindult minden gond nélkül.
Válasz #5408. hozzászólásra
nekem nagyon bevált , igaz annó mikor megvettem utána fél évre motor és váltó generál volt mert beállt a motorja és volt benne fogtörött fogaskerék .
4 évig használtam majdnem mindenre , húztam vele 8 tonnás kocsit 7 méteres gabonás kocsit 200 mázsa kukuval , de főleg a homlokrakója miatt használtam mert szállítani lassú . De volt hogy a 9540-es javítása alatt tárcsáztam vele xtn -tárcsával .
2 kerék hajtású ebben külömbözik a 82-estől .
Alkatrész MTZ árban itthon kisit több szlovákból kevesebb . 80 ló meg van benne a fogyasztása az kb 80-as mtz .
Válasz #5408. hozzászólásra
nekem nagyon bevált , igaz annó mikor megvettem utána fél évre motor és váltó generál volt mert beállt a motorja és volt benne fogtörött fogaskerék .
4 évig használtam majdnem mindenre , húztam vele 8 tonnás kocsit 7 méteres gabonás kocsit 200 mázsa kukuval , de főleg a homlokrakója miatt használtam mert szállítani lassú . De volt hogy a 9540-es javítása alatt tárcsáztam vele xtn -tárcsával .
2 kerék hajtású ebben külömbözik a 82-estől .
Alkatrész MTZ árban itthon kisit több szlovákból kevesebb . 80 ló meg van benne a fogyasztása az kb 80-as mtz .
Helló!
Hogy vált be nálad a 8011-es?
Miben másabb mint egy 82-es mtz?
Hibái és fenntartási költsége,valamint teljesítménye?Könnyű munkában,hogy áll fogyasztásilag?
Bocsi a sok kérdésért de váltás előtt állok.
A csillagon is át kellett rakni. Az első kerekek 14,9, a hátsó 18,4 szélesek. Miliméterben nem tudom biztosra ha jól emlékszem 380 és 460 mm szélesek. Ezekkel a kerékméretekkel nyugodtan fog mozogni a 75 cm-es sorokban.
Köszönöm a tanácsokat! Most az lenne a kérdésem hogy hol érdemes az ajtóüveghez gumit venni? Axiálnál van? Olyanra gondolok ami j is, mert a t25ben cseréltem már szélvédőt de ahhoz amit kaptam gumit az se volt jó hozzá
Tegnap néztem a gépet és nem emlékszem rá hogy a kerekeket összébb lehet e tenni. Vagy a csillagot megfordítva vagy valahogy. Úgy van hogy vennék egyet, de jó lenne ha tudnék vele vetni meg sorba bemenni.De majd max holnap viszek mérőszalagot
Nekem 11441 van. A kerekek össze vannak húzva, a 70 cm -és sortávnál nagyon kell figyelni oldaldőlléses területen, a 75 cm-es sortávban vígan jáhatsz méteres kifejlett napraforgóban is, nem töri a szárat. De az első sárvédők felfogatásával már gond lessz.
Sziasztok. Van valakinek Forterra 135 ös gépe? Sorba befér? Gondolom alapbol nem, de össze lehet a kerekeket fordítani hogy beférjen? Pl kukoricába. Köszi
Válasz #5395. hozzászólásra
Úgytudom nekem van egy ilyenem. Holnap megnézem. Nem tudom az ország melyik részéről vagy, de ha eljösz érte elviheted. Nemtudom hogy 120, vagy 160-é de a külseje talán egyforma.
Kedves Zetorosok!
Eladó a képen látható 16145-ös Zetorhoz való elsőhajtás ház! Sajnos sérült(ahogy a képen is látható) de a belseje tökéletes állapotban van.
Na kösz mindenkinek, ha szétkapom hétvégén (talán) okosabb leszek.
Szétszedésnél itt is vannak ilyen apró meglepetések mint a váltófedél levételénél a kis gumigyűrűk meg a váltórögzítő kis rugók golyók?
Sziasztok bocsi hogy csak igy bekapcsolodok hozzátok csak azért irok mert keresek zetor crystal w34 15L es felnit ha tud valaki segiteni ebben azt nagyon szépen megköszöném
Szia! Az enyém is valami hasonlót produkált. Amikor kinyomtam a kuplungot, akkor nem emelt ki teljesen, és fura "síró" hangja volt. Széthúztuk, és a rossz kuplungtárcsa mellett a nyelestengelyt megtámasztó csapágy volt a rossz. Meg is állt, és lekoptatta a nyelestengelyt. Meg kellett perselyezni. Ha nem is ez a baja, érdemes kicserélni a csapágyat, pár száz forint.
Válasz #5383. hozzászólásra
az biztos sajnos hogy szét kell tolnod a gépet és akkor többet tudsz majd , beállítási adatot nem tudok de ha kell utána kérdek .
elvileg láthattad a bordákat mert végig bordás a tengely , most azon agyalok hogy 3 M-8-as csavar lenne az állító része a kuplungnak és amit én mondtam az meg a gardán kuplungnak az állítója lenne .
Belátok a szivattyú felől.
Mintha a tengelyen a bordákat láttam volna egy kis szakaszon a csapágytól a motor felé eső részen.
A csavarok a főtengellyel párhuzamosak, a fejük a csapágynak ér neki majdnem a motor felőli oldalon.
azt nem tudom milyen csavart láthatsz te ott mert ha jól emlékszem akkor KB 19 vagy 21-es fejű csavarokkal lehet állítani a békákat de azt egy nagy biztosító alátét biztosítja amit egy 8-as csavar fog fel .
11626 hozzászólás
Zetor 120/121-45 ülés, esetleg Somogy környékén nincs valakinek eladó?
Válasz #5429. hozzászólásra
Szia!
Taposs a difi és a kézifék kar mellet van a pedál!
Válasz #5428. hozzászólásra
Azt meg tudnád mondani, hol van a difi kapcsoló?
Illetve, hogy csak taposós, vagy azt is lehet több képen.
és köszi az infót!
Majdnem jó!
A két nagy kar kozul a jobboldali a kézifék, a baloldali a kézi kuplung, amivel a hidraulikát és a kardántengelyt állítod meg, nincs köze a lábihoz :)
Válasz #5426. hozzászólásra
köszönöm, sokat segítettél!
Válasz #5425. hozzászólásra
a két kis kar: baloldali: lent csak hidraulika, kicsit fentebb gardán és hidraulika, még fentebb üres, legfelül sebességváltóval kihajtott gardán, de nincs hidraulika.
Jobboldali: lent felező, közép üres, fent országúti.
A nagy kar ami nem kézifék a kuplung állító lehet. Ha le van tolva és kuplungolsz akkor csak a kerekek állnak meg, ha fel van húzva és úgy kuplungolsz akkor a gardán és a hidraulika is megáll.
Sziasztok!
Mint kezdő traktoros szeretnék némi segítséget kérni.
Egy 6718-as típust néztem ki, de HASONLÓ, mint az 5611-es. azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehet kardánt kapcsolni, difit kapcsolni, valamint, hogy a láb között van két kis kar és két nagyobb, ami a kézifékhez hasonlít, azok mire valók.
És mi az ami, ha nem működik, vagy csak rosszul, akkor nagy költség kijavítani.
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Tegnap bent voltam az AXIAL-nál és mutattak egy honlapot ahol rengeteg zetornak fent van a robbantott ábrás alkatrész katalógusa. Igaz hogy nem magyar nyelvű de akkor is sok márkatársnak segítségére lehet úgy hogy megosztom veletek!
http://www.kubikzetor.cz/produkt/
Válasz #5420. hozzászólásra

Hello! Szép állapotba van, mennyi óra van benne és mennyiért sikerült venni, tudod esetleg?
Válasz #5421. hozzászólásra
Jó kis gépek ezek nekem is van egy 9540-es .
Csak a váltójához nincs nagyon alkatrész a gyár nem csinál már hozzá a felső tengely az már tuti nincs a 3/3-as váltóhoz az utolsók egyikét én építettem be az enyémbe .
Válasz #5418. hozzászólásra

A haver most vette patent a gép
Válasz #5418. hozzászólásra


Válasz #5418. hozzászólásra
Igen ha minden rendben van a motornál. Mártonban legyártott motorok mind ilyenek voltak. Nemkell nekik semilyen izzítás, előmelegíteni a motor hütőfolydékát, vagy hasonló. Elég eg jó állapotú akumlátor, és a -20 nem jelent semmi gondot.
Válasz #5416. hozzászólásra
nekem is indult akár fél fordulat is elég volt .
Válasz #5413. hozzászólásra
kicsit nagyollom azt az ingadozást de még jó lesz az .
Válasz #5406. hozzászólásra
Ha rendbe van rakva rendesen a motor, 5-5,5 az olajnyomás meleg motornál 80-90 C-nál. Nekem tartotta. De az a motor -20 nál is beindult minden gond nélkül.
Válasz #5414. hozzászólásra
már ki van cserélve de még nem próbáltam ki mert 2,5 éve felújítás alatt van a gép .
Ami biztos hogy a fogaskerék csere miatt nem fog 40 felett menni kb olyan 32-35-öt csak .
Hús Futár irtad a hozzászolásodban hogy lassú a gép.
Miért nem cserélitek ki a fogaskereket a 4-ét.
Akkor megy tán 40-42-öt is. Azt mondják.
Köszönöm Hús Futár. :)
Vásárlás elött állok azért kérdeztem a gép amit megnéztem annak asszem hidegen 4 melegen meg 2.
Válasz #5410. hozzászólásra

A jó öreg Rozmár:
Válasz #5407. hozzászólásra
Nem rossz! lehetne több is, csak 1 alá ne menjen!
Jó olajat használj és nem lesz gond!
Válasz #5408. hozzászólásra
nekem nagyon bevált , igaz annó mikor megvettem utána fél évre motor és váltó generál volt mert beállt a motorja és volt benne fogtörött fogaskerék .
4 évig használtam majdnem mindenre , húztam vele 8 tonnás kocsit 7 méteres gabonás kocsit 200 mázsa kukuval , de főleg a homlokrakója miatt használtam mert szállítani lassú . De volt hogy a 9540-es javítása alatt tárcsáztam vele xtn -tárcsával .
2 kerék hajtású ebben külömbözik a 82-estől .
Alkatrész MTZ árban itthon kisit több szlovákból kevesebb . 80 ló meg van benne a fogyasztása az kb 80-as mtz .
Válasz #5408. hozzászólásra
nekem nagyon bevált , igaz annó mikor megvettem utána fél évre motor és váltó generál volt mert beállt a motorja és volt benne fogtörött fogaskerék .
4 évig használtam majdnem mindenre , húztam vele 8 tonnás kocsit 7 méteres gabonás kocsit 200 mázsa kukuval , de főleg a homlokrakója miatt használtam mert szállítani lassú . De volt hogy a 9540-es javítása alatt tárcsáztam vele xtn -tárcsával .
2 kerék hajtású ebben külömbözik a 82-estől .
Alkatrész MTZ árban itthon kisit több szlovákból kevesebb . 80 ló meg van benne a fogyasztása az kb 80-as mtz .
Válasz #5407. hozzászólásra

Helló!
Hogy vált be nálad a 8011-es?
Miben másabb mint egy 82-es mtz?
Hibái és fenntartási költsége,valamint teljesítménye?Könnyű munkában,hogy áll fogyasztásilag?
Bocsi a sok kérdésért de váltás előtt állok.
Válasz #5406. hozzászólásra
nem tudom mennyi kell lennie de mikor felújítottam a 8011-es motorját 3 lett az olajnyomás melegen 2
Üdv mindenkinek.
Érdeklődnék, hogy zetor 8045 hidegen illetve melegen mennyinék kéne lenni az olajnyomásnak?
Köszönöm a válaszokat előre is.
Válasz #5403. hozzászólásra
A csillagon is át kellett rakni. Az első kerekek 14,9, a hátsó 18,4 szélesek. Miliméterben nem tudom biztosra ha jól emlékszem 380 és 460 mm szélesek. Ezekkel a kerékméretekkel nyugodtan fog mozogni a 75 cm-es sorokban.
Szevasztok!
Köszönöm a tanácsokat! Most az lenne a kérdésem hogy hol érdemes az ajtóüveghez gumit venni? Axiálnál van? Olyanra gondolok ami j is, mert a t25ben cseréltem már szélvédőt de ahhoz amit kaptam gumit az se volt jó hozzá
Válasz #5402. hozzászólásra

Tegnap néztem a gépet és nem emlékszem rá hogy a kerekeket összébb lehet e tenni. Vagy a csillagot megfordítva vagy valahogy. Úgy van hogy vennék egyet, de jó lenne ha tudnék vele vetni meg sorba bemenni.De majd max holnap viszek mérőszalagot
Válasz #5401. hozzászólásra
Nekem 11441 van. A kerekek össze vannak húzva, a 70 cm -és sortávnál nagyon kell figyelni oldaldőlléses területen, a 75 cm-es sortávban vígan jáhatsz méteres kifejlett napraforgóban is, nem töri a szárat. De az első sárvédők felfogatásával már gond lessz.
Sziasztok. Van valakinek Forterra 135 ös gépe? Sorba befér? Gondolom alapbol nem, de össze lehet a kerekeket fordítani hogy beférjen? Pl kukoricába. Köszi
Válasz #5398. hozzászólásra
Bocs, azt hittem nekem írod, fáradt vagyok már, és nem figyeltem
Válasz #5398. hozzászólásra
ok, e-mailt írj dolali@gmail.hu, amúgy a Balaton északi partján lakom
Válasz #5395. hozzászólásra
Úgytudom nekem van egy ilyenem. Holnap megnézem. Nem tudom az ország melyik részéről vagy, de ha eljösz érte elviheted. Nemtudom hogy 120, vagy 160-é de a külseje talán egyforma.
amúgy eddig nem találtunk semmit
igazából az első féltengely ház kellene, a baloldali (Zetor 5748)
Kedves Zetorosok!


Eladó a képen látható 16145-ös Zetorhoz való elsőhajtás ház! Sajnos sérült(ahogy a képen is látható) de a belseje tökéletes állapotban van.
Válasz #5393. hozzászólásra
Mire lennél kiváncsi ?
Hello megvan valakinek elektronikus formában(pdf), a képen látható zetor üzemeltetési dokumentáció? (9540hez kellene),vagy van valakinek eladó?
Hello megvan valakinek elektronikus formában(pdf), a képen látható zetor üzemeltetési dokumentáció? (9540hez kellene)
Válasz #5390. hozzászólásra
Itt nincs nagy meglepi , csak a kormány rudazatot kösd szét valamelyik csuklópontnál .
Na kösz mindenkinek, ha szétkapom hétvégén (talán) okosabb leszek.
Szétszedésnél itt is vannak ilyen apró meglepetések mint a váltófedél levételénél a kis gumigyűrűk meg a váltórögzítő kis rugók golyók?
Válasz #5388. hozzászólásra
Hagyományos 34 colos ?
Sziasztok bocsi hogy csak igy bekapcsolodok hozzátok csak azért irok mert keresek zetor crystal w34 15L es felnit ha tud valaki segiteni ebben azt nagyon szépen megköszöném
Válasz #5383. hozzászólásra
Szia! Az enyém is valami hasonlót produkált. Amikor kinyomtam a kuplungot, akkor nem emelt ki teljesen, és fura "síró" hangja volt. Széthúztuk, és a rossz kuplungtárcsa mellett a nyelestengelyt megtámasztó csapágy volt a rossz. Meg is állt, és lekoptatta a nyelestengelyt. Meg kellett perselyezni. Ha nem is ez a baja, érdemes kicserélni a csapágyat, pár száz forint.
Válasz #5383. hozzászólásra
Na léptem aludni ha kell majd hívsz tudod a számom , egyenlőre told szét szerintem és akkor meglátod mi a baja .
Válasz #5383. hozzászólásra
az biztos sajnos hogy szét kell tolnod a gépet és akkor többet tudsz majd , beállítási adatot nem tudok de ha kell utána kérdek .
Válasz #5383. hozzászólásra
elvileg láthattad a bordákat mert végig bordás a tengely , most azon agyalok hogy 3 M-8-as csavar lenne az állító része a kuplungnak és amit én mondtam az meg a gardán kuplungnak az állítója lenne .
Válasz #5382. hozzászólásra
Belátok a szivattyú felől.
Mintha a tengelyen a bordákat láttam volna egy kis szakaszon a csapágytól a motor felé eső részen.
A csavarok a főtengellyel párhuzamosak, a fejük a csapágynak ér neki majdnem a motor felőli oldalon.
Válasz #5379. hozzászólásra
azt nem tudom milyen csavart láthatsz te ott mert ha jól emlékszem akkor KB 19 vagy 21-es fejű csavarokkal lehet állítani a békákat de azt egy nagy biztosító alátét biztosítja amit egy 8-as csavar fog fel .