Szevasztok, olyan problémám lenne, hogy a kis Zetorom nem nyom elég olajat a kiadó szelepen, de a függesztőszárakat gond nélkül emeli, terhelve is. A szivattyúja döglődik, vagy állítani kellene a vezértömbjén valahol? Egy szürőt takaritottam ki ami az ülés alatt van az a mágneses, és új hidraulika olajjal töltöttem fel teljesen. Egy kis munkahengert nyom ki félig, és megáll a tudomány, hiába játszok a gázzal mellé.
Valaki ötlet, megoldás!?
Válasz #4588. hozzászólásra
valami baleset volt Öregmajor és Kisszállási bekötő között a meggyesnél valami szippantó meg egy egy suzuki ha jól hallotam
Válasz #4588. hozzászólásra
valami baleset volt Öregmajor és Kisszállási bekötő között a meggyesnél valami szippantó meg egy egy suzuki ha jól hallotam
Motorolaj hőcserélőt, ha nincs elrepedve a ház ne vegyél újjat, csak a két végét, hozzá tömítést, belső részt nyomáspróbázd le, ha rossz, csak akkor cseréld, de jó hűtős még azt is javítja, így kb. 12 eft-ból megúszod az egészet. Egyébként alkatrészben jó ár Szlovákia, Bíróék: 00421917659716, postán elküldenek mindent!
Az első az üzemanyagsziattyúba meg, abba a kis pohárkába, míg a második az üzemanyagszűrő. De van a durvább és a finomabb szűrőbetét. Így kérjed. elvileg lennie kell a boltban.
Sziasztok!
Egy kis info kellene.
12045-re saccra mennyibe fájhat egy motorolaj hőcserélő újonnan?
Függesztő lakatot vett valaki mostanában? Milyen áron mozoghat?
Merre érdemes ezekben az ügyekben érdeklődni?
Bontott műszerfal burkolatok , órák, hátsó üveg és levegőszűrő ház nincs valakinél elfekvőben?
A válaszokat előre is köszönöm.
Srácok ha jól emlékszem itt agroinformon olvastam valamelyik fórumon, a 12045-ös hidraulikájának a hátsó kar állásait, de most nem tudom megtalálni keresővel, az egész fórumot meg nem akarom átolvasni érte. Esetleg akinek eszébe van az letudná írni még egyszer hogy hogy is vannak ezek benne? Előre is köszönöm. Jah és az is segítség lenne ha egy kis magyarázatot tudnátok adni a működéséről.
Helló mindenkinek, az 5611 a kihelyezett szelepen nem bír emelni, amúgy a hidraulikája szépen teszi a dolgát. Most töltöttem gel új olajjal teljesen, és a szűrőjét is kitakarítottam teljesen. Gázadásra sem emel többet. Kinek mi a javaslata?!
hát a miénk papirforma szerint 1994 zetor 12145, de nincs rajta pót üzemanyagtartály (pedig jóljönne). Illetve a műszerfalon az órán kivűl lévő visszajelzőkből csak 4 darab van de a 12145-ös gépkönyvben több szerepel ott majdnem kivan rakva a műszerfal felső fele visszajelzőkkel
Kösz mindenkinek, kb egy éve van nálam eddig nem sokat ment, elindult meg húzta amit kellett de van rajta pár dolog amit meg kellene csinálni aztán látok rajta új dolgokat is. Ez előző hely(ek)en azért pár dolgot belepiszkáltak ami biztos nem gyári megoldás.
Válasz #4547. hozzászólásra
Ha jól emlékszem a kardántengelyt kapcsolja össze, és te a kórmány alól kapcsolod be vagy ki a meghajtást a lamelláknál hátul. 6 éve adtam el az utolsó Crystálomat, neharagudj de 100 százalákosan nem emlékszem rá. Nálam állandóan be volt kapcsolva, nem kapcsolgattam ki meg be.
Válasz #4544. hozzászólásra
mindben ott van a derekában az én 8011-esem igencsak a gyártás elejéről való mert nyúl béka ritka bordás meg a keskeny difi a gép de ezen is ott van
Válasz #4544. hozzászólásra
Nincsen benne tlt kapcsoló. A sürü és a ritka kardáncsonkok cseréjével kapcsolod az 540 vagy 1000 fordulatot. Ha lyukban nem volt semmi akkor 540 fordulaton van bármilyen kardánvég /sürü vagy ritka/ van a hátulján betéve.
Eddig úgy tudtam, hogy a TLT 540/1000 kapcsoló az a fülkében van jobb oldalon a kézifék mögött egy kétállású kar ? Eredetileg ez a kék 12045 a gép nem 12145.
11636 hozzászólás
Szevasztok, olyan problémám lenne, hogy a kis Zetorom nem nyom elég olajat a kiadó szelepen, de a függesztőszárakat gond nélkül emeli, terhelve is. A szivattyúja döglődik, vagy állítani kellene a vezértömbjén valahol? Egy szürőt takaritottam ki ami az ülés alatt van az a mágneses, és új hidraulika olajjal töltöttem fel teljesen. Egy kis munkahengert nyom ki félig, és megáll a tudomány, hiába játszok a gázzal mellé.
Valaki ötlet, megoldás!?
Válasz #4588. hozzászólásra
valami baleset volt Öregmajor és Kisszállási bekötő között a meggyesnél valami szippantó meg egy egy suzuki ha jól hallotam
Válasz #4588. hozzászólásra
valami baleset volt Öregmajor és Kisszállási bekötő között a meggyesnél valami szippantó meg egy egy suzuki ha jól hallotam
Válasz #4587. hozzászólásra
mi volt tegnap öregmajor felé ,vagy 50 traki terepjáró stb????
Válasz #4567. hozzászólásra
Nem igaz mert kaptam érte 62ft-ot mert volt benne 200 liter gázolaj , most abból furikázik az egész család meg a rokonyok
Válasz #4566. hozzászólásra
igen el
Motorolaj hőcserélőt, ha nincs elrepedve a ház ne vegyél újjat, csak a két végét, hozzá tömítést, belső részt nyomáspróbázd le, ha rossz, csak akkor cseréld, de jó hűtős még azt is javítja, így kb. 12 eft-ból megúszod az egészet. Egyébként alkatrészben jó ár Szlovákia, Bíróék: 00421917659716, postán elküldenek mindent!
Válasz #4582. hozzászólásra
Az első az üzemanyagsziattyúba meg, abba a kis pohárkába, míg a második az üzemanyagszűrő. De van a durvább és a finomabb szűrőbetét. Így kérjed. elvileg lennie kell a boltban.
Sziasztok!
Egy kis info kellene.
12045-re saccra mennyibe fájhat egy motorolaj hőcserélő újonnan?
Függesztő lakatot vett valaki mostanában? Milyen áron mozoghat?
Merre érdemes ezekben az ügyekben érdeklődni?
Bontott műszerfal burkolatok , órák, hátsó üveg és levegőszűrő ház nincs valakinél elfekvőben?
A válaszokat előre is köszönöm.
Válasz #4580. hozzászólásra

meg egy ilyet
Válasz #4580. hozzászólásra

találtam egy ilyet is
Válasz #4572. hozzászólásra
Ez a centrifugális olajfilter szűróje. Az üzemanyagszűrő máshogy néz ki, és kettő van belőle.
Válasz #4575. hozzászólásra
06202359559
Válasz #4577. hozzászólásra

szívesen
Válasz #4572. hozzászólásra


Köszi AGRO SZAKI mondom a tulajnak és meg látjuk. Az az igazság nem is volt benne
Válasz #4565. hozzászólásra
Helló, a függesztőkarok emelnek rendesen.
Lala küldtem önnek egy levelet kérem olvassa el!!!
HSX 140 van valakinek ?
Válasz #4571. hozzászólásra

Válasz #4570. hozzászólásra


Srácok ha jól emlékszem itt agroinformon olvastam valamelyik fórumon, a 12045-ös hidraulikájának a hátsó kar állásait, de most nem tudom megtalálni keresővel, az egész fórumot meg nem akarom átolvasni érte. Esetleg akinek eszébe van az letudná írni még egyszer hogy hogy is vannak ezek benne? Előre is köszönöm. Jah és az is segítség lenne ha egy kis magyarázatot tudnátok adni a működéséről.
Vigyázat, mert kettő van. Egy durvább és egy finomabb szűrő. Mindkettőt illik cserélni, hamár ott vagy.
Válasz #4568. hozzászólásra


ilyen
Űdv úrak!!!!
Lenne egy kérdésem.6211-es üzem anyag szűrő milyen kell bele???
Válasz #4566. hozzászólásra




elvitték a ....k ,60/kg
Moderátor által módosítva: 2015-04-07 15:57:25
Válasz #4565. hozzászólásra
El is ment a 106-os?
Válasz #4564. hozzászólásra
terheléssel is emel a hátulja vagy csak üresen ?
Helló mindenkinek, az 5611 a kihelyezett szelepen nem bír emelni, amúgy a hidraulikája szépen teszi a dolgát. Most töltöttem gel új olajjal teljesen, és a szűrőjét is kitakarítottam teljesen. Gázadásra sem emel többet. Kinek mi a javaslata?!
A 12145 -ön nem volt széria az pót tank, opcióként lehetett rendelni.
Gyárilag úgy van megoldva, hogy az alsó tartályból szívja a naftát, és a felső tartályból töltödik mindig tele. Már amennyi van a felsőben.
hát ezen nincs igaz mi vagyunk a 3ik tulaja első tulajánál volt sokáig majd 2évet egy erdészetben dolgozott és tavaly került hozzánk
Pedig lennie kell, már a 8145-ösön is van.
hát a miénk papirforma szerint 1994 zetor 12145, de nincs rajta pót üzemanyagtartály (pedig jóljönne). Illetve a műszerfalon az órán kivűl lévő visszajelzőkből csak 4 darab van de a 12145-ös gépkönyvben több szerepel ott majdnem kivan rakva a műszerfal felső fele visszajelzőkkel
Ha jól emléxem van ott mókolva valami a porlasztóval is, talán pár lóval erősebb is a 121-es. Vagy az már a 122? Tököm tudja.
Válasz #4556. hozzászólásra
Komfortosabb a fülke kapott egy alsó üzemanyagtartályt, új motorháztető. Nagyjából ennyi jut eszembe amit új lett a 12145 szérián.
Üdv
olyan kérdésem lenne hogy van valami számottevő különbség a zetor 12145 és a 12045 között? főleg motorikusan vagy ugyan az mindkettő?
Válasz #4554. hozzászólásra
középen üres van nem minden gépben volt menetarányos állítólag
Válasz #4553. hozzászólásra
Akkor az lehet az a menetarányos vagy motorarányos.
Válasz #4549. hozzászólásra
Az tényleg a kardánnak egy mechanikus kapcsolója ott lehetett egyes tipusoknál kerékarányos gardánt kapcsolni is
Kösz mindenkinek, kb egy éve van nálam eddig nem sokat ment, elindult meg húzta amit kellett de van rajta pár dolog amit meg kellene csinálni aztán látok rajta új dolgokat is. Ez előző hely(ek)en azért pár dolgot belepiszkáltak ami biztos nem gyári megoldás.
Válasz #4549. hozzászólásra
amit írtam kart az a bal sarokban van. A jobb oldali L kar a hydraulikához tartozok .
Válasz #4547. hozzászólásra
Ha jól emlékszem a kardántengelyt kapcsolja össze, és te a kórmány alól kapcsolod be vagy ki a meghajtást a lamelláknál hátul. 6 éve adtam el az utolsó Crystálomat, neharagudj de 100 százalákosan nem emlékszem rá. Nálam állandóan be volt kapcsolva, nem kapcsolgattam ki meg be.
Válasz #4548. hozzászólásra
Eredetileg olyan lehetett, most gömb van a végén. igen lent van a sarokban jobbra.
Válasz #4547. hozzászólásra
L alakú lapított végű kar ?
Válasz #4545. hozzászólásra
Akkor az mit kapcsol amit írtam a kézifék mögött?
Válasz #4544. hozzászólásra
mindben ott van a derekában az én 8011-esem igencsak a gyártás elejéről való mert nyúl béka ritka bordás meg a keskeny difi a gép de ezen is ott van
Válasz #4544. hozzászólásra
Nincsen benne tlt kapcsoló. A sürü és a ritka kardáncsonkok cseréjével kapcsolod az 540 vagy 1000 fordulatot. Ha lyukban nem volt semmi akkor 540 fordulaton van bármilyen kardánvég /sürü vagy ritka/ van a hátulján betéve.
Válasz #4543. hozzászólásra
Eddig úgy tudtam, hogy a TLT 540/1000 kapcsoló az a fülkében van jobb oldalon a kézifék mögött egy kétállású kar ? Eredetileg ez a kék 12045 a gép nem 12145.
Válasz #4539. hozzászólásra
A tlt 540 és 1000 átkapcsolása oda kell betolni a ritka fogazatu tengelyt es akkor megyen 1000 ha ures nincs benne semmi akkor 540
Válasz #4541. hozzászólásra

Ott figyel a Zetorka!