Még az udvaron levő Zetorral is kerültem egy kört, meg vagy 20 percig ültem, s nézegettem a Majort.
válasz erre >> | #3985.
1999-es gyártású 6341-esem volt, ez nem lett a méltó utódja. Már a 30-as váltó kétségeket ébresztett bennem, de biztos hamarosan fejleszteni fogják a piac érdekében. A 40-es váltó lett volna benne, lehet beneveztem volna rá.
Válasz #3983. hozzászólásra
A gyári szervó szivattyú maradhat egy orbit kell a kormány alá és a régi szervót az orrában át kell alatíttatni és akkor nem kell munkahengersem . Én most csináltatom a 8011-est ilyenre .
Üdv mindenkinek!
Én a 16145 akarnám orbitosra átalakítani az lenne a kérdésem h gyárilag milyen az orbitszivattyú rajta? Esetleg valaki tudna e nekem számokat mondani róla nagyon megköszönném! Vagy ha esetleg valakinek van elfekvőben egy ilyen szivattyúja. Mtz oprbitot tudnék szerezni esetleg az különbözik tőle másabb? Ha igen mi a különbség? Válaszokat előre is köszönöm!
Először is köszönöm neked a segítséget.
Nem tudom mert új szerzemény de az erejével ki vagyok békülve hirtelen haragú.
Most cserélni akarnánk egy 12045-re
Köszi Hús futár
Válasz #3965. hozzászólásra
lemezekkel vagy kopott lamella beiktatásával de akár egy idő után be is kophat és akkor nem lesz gond vele . Nem reég javítottad gondolom és az új lamellák pont kitömték a heleet hézag nélkül .
Üdv mindenkinek!
Én a 16145 akarnám orbitosra átalakítani az lenne a kérdésem h gyárilag milyen az orbitszivattyú rajta? Esetleg valaki tudna e nekem számokat mondani róla nagyon megköszönném! Vagy ha esetleg valakinek van elfekvőben egy ilyen szivattyúja. Mtz oprbitot tudnék szerezni esetleg az különbözik tőle másabb? Ha igen mi a különbség? Válaszokat előre is köszönöm!
Helo. A motor tobbi resze eredeti cseh csak a hengerfejet nem tudunk ra hajtani, volt ra pelda h feltettuk es mar el is volt repedve pedig meg menni se ment csak az a baj h Dunaszerdahelyen is csak azt lehet kapni mint a kornyeken mindehol.
Helo amugy idaig ahova lengyel alkatresz ment azt mindet megy egyszer szet kellet szedni, volt ra pelda h a valtoban oszzesultek a csapagyak 1 honap utan, persze ami kesobb kiderunlt h lenyel volt ugyanigy vannak a hengerfelyek is.
A dugó-hüvely garniturát amit vettem eredeti cseh dobozából bontottam ki és más alkatrészek a cseh csomagban voltak jó volt valóban szerintem is lengyel pl.a tápszívattyú ami kibirt talán 3-4 hónapot aztán ment vissza a régi.A gumiszőnyeg meg nem érdekel ha lengyel is de mostmár nem a csupasz lemezt látom.De ezeket akkor is olcsóbban megúsztam mint itthon.
Válasz #3953. hozzászólásra
és amugy nagyon szarok a lengyel alkatrészek?nálunk az egyik zetoros elkezdett lengyel mtz alkatrészt árulni,és nagyon veri a mellét hogy olyanok mint a gyári
Én itthon az Axiálnál vettem amit vettem de a többségét viszont Dunaszerdahelyen és az is eredeti cseh volt és olcsóbb is mint nálunk persze egy csavarért még nem éri meg kimenni vagy postáztatni.
Helotok.ilyen kérdésel fordulok hozzatok h zetor 72 es tipushoz nalatok hol lehet eredeti cseh hengerfejet kapni??
mert nalunk itt SK ban csak lengyel bolglit lehet kapni hozza.
Üdv!
Visszaolvasva azt írtátok aki volt bemutatón.hogy az új Major az Mtz-vel fog versenyezni azt mondták. Hát nem tudom hogy lesz ez mert az ára nem ezt tükrözi most néztem 7,3 milla+fa, nem éppen mtz ár!
Szia!
Szőlőskére járok alkatrészért. A fogyó cikkek vannak a polcon sok minden, de a ritkábban vásárolt alkatrészek is meg vannak pár nap alatt!
Milyen gépeid vannak?
Üdv!
ami biztos, hogy egy motorgenerál.82es mtz ben több erő van, és ez nem kamu.Hidegben(majdnem mind1 hány fok volt neki) jobban indult mint az új 716 os fendt.Most kb 1 perc mire nagy nehezen elindul.Nyomatékváltó sem az igazi jobb első kerék elengedte az olajat+ kerékcsapágy mert kottyanik mint a marha.Váltóban m látok bele, vesz mindent, talán azt nem harcolták le.De attól hogy ezt így leírom, lehet ha belenéznek kibújik még a szög a zsákból.Amúgy 31 éves krisztusról van szó, 12045 volt, most 16045 4 sebességes váltóval.
Érdekes, van hírdetve egy zetor 11741-es itt a környéken kereskedésben, 2006-os, 1200 üzemórával. Kérdés valaki miért akar tőle megszabadulni ilyen hamar? Talajmunkába milyenek lehetnek ezek? Helyi cégnél van kettő 12441-es, nincs velük sok gond, de ezek csak szállítanak, vegyszereznek, műtrágyát szórnak, kérdés mit szólnának szinte csak talajhoz. Persze nem mindegy a gazdaság mérete
Igen oket akkartam ajánlani csak kicsit messze lakik Holcy. Amugy a cég tulaj a multéven meghalt de a lánya és a férje viszik tovább a boltott. Elég jol dolgoznak csak nem tudom hohy menyit kérnek egy komplett javitásra . De mindég állnak traktorok a cégbe .
11636 hozzászólás
Válasz #3986. hozzászólásra
Még az udvaron levő Zetorral is kerültem egy kört, meg vagy 20 percig ültem, s nézegettem a Majort.
válasz erre >> | #3985.
1999-es gyártású 6341-esem volt, ez nem lett a méltó utódja. Már a 30-as váltó kétségeket ébresztett bennem, de biztos hamarosan fejleszteni fogják a piac érdekében. A 40-es váltó lett volna benne, lehet beneveztem volna rá.
Válasz #3985. hozzászólásra

Igen de nagyon sokan voltak és nem lehetett körbe nézni se a majort se a hsx-et
valaki látta a kiállításon a Major traktort?
Válasz #3983. hozzászólásra
A gyári szervó szivattyú maradhat egy orbit kell a kormány alá és a régi szervót az orrában át kell alatíttatni és akkor nem kell munkahengersem . Én most csináltatom a 8011-est ilyenre .
Üdv mindenkinek!
Én a 16145 akarnám orbitosra átalakítani az lenne a kérdésem h gyárilag milyen az orbitszivattyú rajta? Esetleg valaki tudna e nekem számokat mondani róla nagyon megköszönném! Vagy ha esetleg valakinek van elfekvőben egy ilyen szivattyúja. Mtz oprbitot tudnék szerezni esetleg az különbözik tőle másabb? Ha igen mi a különbség? Válaszokat előre is köszönöm!
Tudja vaki hol találom meg egy super zetor 50-en az alávszámot?
Válasz #3980. hozzászólásra
30egynéhány éve..


Én már régen nem így ismerkedek..
Válasz #3978. hozzászólásra
Nem! Hanem fűz téged, hogy hozd a hugodat a talira! A középkorúak fiatalodnak!
Válasz #3978. hozzászólásra
de tudom a választ mint most az M1 egy jó filmben...




Jó kérdés,
..Aki dolgozik nem ér rá pénzt keresni...
Válasz #3975. hozzászólásra

Te dolgozni jársz ide Sanyi bácsi?
Válasz #3976. hozzászólásra
semmi problem és ha bajod van kérdezz nyugodtan
Akkor fogadjátok elnézésemet és köszönöm a segítségeteket.
Amúgy itt sok jó dolgot lehet találni
Válasz #3969. hozzászólásra


Tudod olyan mint egy munkahely megy a munka is, meg a viccelődés is ezerrel.
Válasz #3972. hozzászólásra
Annyira azért nem vagyok még benne a dologban
Válasz #3971. hozzászólásra
nagyon meg vagyok vele én is elégedve párszor kihúzta a gazdaságot a bajból .
Válasz #3970. hozzászólásra
Semmi baj, nem tudhatja mindenki a kapcsolatokat.
Ha Zetorom lenne csak téged szerződtetnélek.
Először is köszönöm neked a segítséget.
Nem tudom mert új szerzemény de az erejével ki vagyok békülve hirtelen haragú.
Most cserélni akarnánk egy 12045-re
Köszi Hús futár
Válasz #3969. hozzászólásra
Mi baj Kabi bácsi csak szivat engem személyesen ismerjük egy mást ugye Dezső bácsi ?
Bírom az olyan embert aki nem mond semmit de beleszól hát nem intelligens
Válasz #3967. hozzászólásra
nem csak sajnos tapasztaltam már
Válasz #3965. hozzászólásra
Persze, már változtathatja a nick nevét ZETORFATER-ra!
Válasz #3965. hozzászólásra
lemezekkel vagy kopott lamella beiktatásával de akár egy idő után be is kophat és akkor nem lesz gond vele . Nem reég javítottad gondolom és az új lamellák pont kitömték a heleet hézag nélkül .
Szia gondoltam hogy te mondod meg a választ
De a hézagon lehet valahogy állítani
Válasz #3961. hozzászólásra
valszeg nincs elég hézag a lamellasorban így ha marad bene kis olaj akkor hajt
Válasz #3962. hozzászólásra

30-t ír a katalógusa
Ezekbe az új Zetor Majos 80-ba csak 30km/h -s a váltó?
Vagy rosszul halottam, olvastam.
zt szeretném kérdezni zetor 8011 gépen a TLT bekapcsol de le állitáskor nem mindig kapcsol ki mi lehet ennek az oka
Üdv mindenkinek!
Én a 16145 akarnám orbitosra átalakítani az lenne a kérdésem h gyárilag milyen az orbitszivattyú rajta? Esetleg valaki tudna e nekem számokat mondani róla nagyon megköszönném! Vagy ha esetleg valakinek van elfekvőben egy ilyen szivattyúja. Mtz oprbitot tudnék szerezni esetleg az különbözik tőle másabb? Ha igen mi a különbség? Válaszokat előre is köszönöm!
A felhasználó kérésére törölve.
BNC (4849)
2013-01-23 13:38:04
Moderálta: BNC (4849) 2013-01-23 13:38:25
Válasz #3955. hozzászólásra
Helo. A motor tobbi resze eredeti cseh csak a hengerfejet nem tudunk ra hajtani, volt ra pelda h feltettuk es mar el is volt repedve pedig meg menni se ment csak az a baj h Dunaszerdahelyen is csak azt lehet kapni mint a kornyeken mindehol.
Válasz #3953. hozzászólásra
Helo amugy idaig ahova lengyel alkatresz ment azt mindet megy egyszer szet kellet szedni, volt ra pelda h a valtoban oszzesultek a csapagyak 1 honap utan, persze ami kesobb kiderunlt h lenyel volt ugyanigy vannak a hengerfelyek is.
Válasz #3953. hozzászólásra

Ja meg inkább a lengyelt (ha nincs más)mint kínait mert az már a vég mert ott tutira hamisítanak bármit.
Válasz #3953. hozzászólásra
A dugó-hüvely garniturát amit vettem eredeti cseh dobozából bontottam ki és más alkatrészek a cseh csomagban voltak jó volt valóban szerintem is lengyel pl.a tápszívattyú ami kibirt talán 3-4 hónapot aztán ment vissza a régi.A gumiszőnyeg meg nem érdekel ha lengyel is de mostmár nem a csupasz lemezt látom.De ezeket akkor is olcsóbban megúsztam mint itthon.
Válasz #3953. hozzászólásra
és amugy nagyon szarok a lengyel alkatrészek?nálunk az egyik zetoros elkezdett lengyel mtz alkatrészt árulni,és nagyon veri a mellét hogy olyanok mint a gyári
Dunaszerdahelyen is csak lengyel utángyártott az alkatrész 90%-a,
a Zetor is olyan már mint az MTZ, már csak elfekvőbe van hozzá eredeti cucc
Válasz #3950. hozzászólásra
Én itthon az Axiálnál vettem amit vettem de a többségét viszont Dunaszerdahelyen és az is eredeti cseh volt és olcsóbb is mint nálunk persze egy csavarért még nem éri meg kimenni vagy postáztatni.
Üdv
Mennyiért lehetne eladni egy 5611 féltengelyt?Egyáltalán szoktak ilyet keresni?Tönkre tud az menni??Találtam itthon 1-et de nekem nem kell
Helotok.ilyen kérdésel fordulok hozzatok h zetor 72 es tipushoz nalatok hol lehet eredeti cseh hengerfejet kapni??
mert nalunk itt SK ban csak lengyel bolglit lehet kapni hozza.
Válasz #3946. hozzászólásra
Árat azt itt a géppiacon találtam Zetorwest hirdeti. Adatok pedig a www.zetor.cz.oldalon.
Moderálási elveink miatt törölve.
Czanik Sanyi (1178)
2013-01-20 11:42:42
Válasz #3908. hozzászólásra

Üdv!
ha alkatrészre lenne szükséged, érdeklődj nálam a 06/30-934-2852 es mobilszámon!
AGRO-SZAKI KFT. minden, ami alkatrész!
üdv:
Tamás
06/30-934-2852
Válasz #3945. hozzászólásra
Az árát hol találtad? Részletes adatokat hol tudnék nézni, mert én csak képeket találtam róla eddig.
Üdv!
Visszaolvasva azt írtátok aki volt bemutatón.hogy az új Major az Mtz-vel fog versenyezni azt mondták. Hát nem tudom hogy lesz ez mert az ára nem ezt tükrözi most néztem 7,3 milla+fa, nem éppen mtz ár!
Válasz #3934. hozzászólásra
Ja mégvalami! Most pénteken délután is fogok menni alkatrészért.
Válasz #3934. hozzászólásra
Szia!
Szőlőskére járok alkatrészért. A fogyó cikkek vannak a polcon sok minden, de a ritkábban vásárolt alkatrészek is meg vannak pár nap alatt!
Milyen gépeid vannak?
Üdv!
Válasz #3941. hozzászólásra

Aztán hogy képzeled elvinnéd 200kmre a traktort oszt ott hagynád?
Válasz #3939. hozzászólásra
ami biztos, hogy egy motorgenerál.82es mtz ben több erő van, és ez nem kamu.Hidegben(majdnem mind1 hány fok volt neki) jobban indult mint az új 716 os fendt.Most kb 1 perc mire nagy nehezen elindul.Nyomatékváltó sem az igazi jobb első kerék elengedte az olajat+ kerékcsapágy mert kottyanik mint a marha.Váltóban m látok bele, vesz mindent, talán azt nem harcolták le.De attól hogy ezt így leírom, lehet ha belenéznek kibújik még a szög a zsákból.Amúgy 31 éves krisztusról van szó, 12045 volt, most 16045 4 sebességes váltóval.
Érdekes, van hírdetve egy zetor 11741-es itt a környéken kereskedésben, 2006-os, 1200 üzemórával. Kérdés valaki miért akar tőle megszabadulni ilyen hamar? Talajmunkába milyenek lehetnek ezek? Helyi cégnél van kettő 12441-es, nincs velük sok gond, de ezek csak szállítanak, vegyszereznek, műtrágyát szórnak, kérdés mit szólnának szinte csak talajhoz. Persze nem mindegy a gazdaság mérete
Válasz #3938. hozzászólásra
Igen oket akkartam ajánlani csak kicsit messze lakik Holcy. Amugy a cég tulaj a multéven meghalt de a lánya és a férje viszik tovább a boltott. Elég jol dolgoznak csak nem tudom hohy menyit kérnek egy komplett javitásra . De mindég állnak traktorok a cégbe .
Válasz #3937. hozzászólásra
michalovcen csinálja még vlm banda?