Válasz #3086. hozzászólásra
Hallotam jót is rosszat is de aforgalmazó annyit mondott hogy régiek rosszabak voltak és mire jött egy javított frankó széria addigra nem kell a kutyának sem .
Válasz #3084. hozzászólásra
Az bírja de azért egy olyan hajtásláncba amit a 114-esben van a 110 lóvat éppen bírja azért a 135 ló már nagyon sok szerintem , A hozzá való gépek meg ugyan azok mint a 100 lovasé ezért nem biztos hogy gazdaságos az üzemeltetése talajon . Az hogy bálázóhoz vagy vegyszerezőhöz kell a nagyobb teljesítmény oda jó csak a 135-ös .
A hozzávaló szerszámokkal nyugodtan lehet talajmunkát
is végezni.Barátomnak 11441-se van kb 80Ha-on mindent
azzal csinál évek óta, és semmi probléma nem volt.
Ebbe van könnyebb és nehezebb művelésű terület is.
Válasz #3079. hozzászólásra
Köszi.
Hétfőn hívtam őket,mert a haszongép.hu-n találtam 1et,de már nem aktuális a dolog.
Használtban gondolkodom,és árfekvésben még ez márka a legelérhetőbb ebben a kategóriában.
3misitől felfelé hirdetnek közben közben.
Mikor volt eladó,nem volt meg a rávaló.
Sajnos nincs.Nagyon kevés lett Magyarországon eladva,
és ennek is nagy részét már kivitték az országból.
Ha véletlenül felbukkan néha egy a hirdetésekben,
még ha magas áron is, rögtön lecsapnak rá a "nepperek".
Esetleg a Vas Ottóékat érdemes volna megkérdezni.
Tudom.
Zetoros korszakodból nincs véletlenül ismerősöd akinek van ilyen gépe?
Felvenném vele a kapcsolatot.
Nem ismerem a gépet,ezért jó lenne minél több infó.
az az igazsag hogy most romlott el a New Holland traktor ventilatorjan a viszkokuplung 525 euro-plussz afa, a zetorra meg 171 euro plussz afa.hozzam a legkozelebbi szerviz minimum 50 km re van es nem kell mondani hogy od vissza szamoljak a kilometert.Az en lakhelyemhez legkozelebb es a legjobb szervizhalozata a John Deernak es a Zetornak van,ebbol a kettobol kellett valasztanom.Eleg nagy volt a kulonbseg a ketto gep kozott.
azert mert van egy 165 os New Hollandunk is es ha veletlenul kiesik par napra akkor tudja helyettesiteni valami,a 114 es forterra is elhuzza a 6 m. es kombinatort de elegge megfogja, a 8 leveles boronat is elhuzza valamint szantani is tudnek vele rendesen.
az ara szlovakiaban 42 000 euro ,csutortokon megyek erte ha meglessz teszek fel kepet,van mar egy 114 es forterrank az bevalt 3500 M.ora van ajta 5 ev alatt
Mire aktuális lesz addigra nem lesz időm kérdezni, mert akkor meg olyan gyorsan történnek majd az események hogy hipp hopp lesz egy másik gép a tanyán, ez nálunk valahogy mindig igy megy JD is úgy jött hogy nem gondolkozott rajta az öreg semmit. Mondták ennyiért van ha kell vigye, másnap megvoltak a papirok. Tárcsa szintén. Időben utána kell kérdezni mindennek, mert aztán nem lesz rá idő.
Ha én ülök bele csak tartós lesz. Nem ütöm vágom én az MTZt se. Én is szeretem őt ő is szeret engem, zetorral sem lenne másképp. Persze fater a főnök szóval még a holnap sem biztos nem hogy a jövőév, de azért kérdeznem kell.
Nagybátyám is most nézeget egy 16145-t. A 95-ös MTZ oda csinált a 3 fejes váltva pergetős Vogel eke elé.
Tudom hogy nagy zetoros vagy, te most milyet próbálsz épp tönkre tenni?
pont olyan tartós amekkora állat ül rajta
oldzetoros kis állat elég tartós
nagy mtzs állat kevésbé tartós
megaztán nem mindegy milyen egyedet faxolsz ki magadnak
jó egyed elég tartós
nemjó egyed nem elég tartós
Csak tervek vannak mint mindig... kellene egy mindenes traktor az orosz csoda helyett. Idén már nem de ha jövőre nem lesz földvásárlás akkor lehetséges. 100-as körül gondolkodtunk. Ez szimpibb mint egy Case.
Nem tudom hazudnak-e, Sanyi bácsi sem panaszkodott még...
Aztán ha föld lesz akkor megint lefújva az akció és szegeljük Ivánt tovább
Fórumon vazze. Élőben szerintem még senki sem látott. Szanberg gyerek szédit itt minket, hogy mennyire pacsiztok, de szerintem vagy olyan csúnya hogy ne akarjon látni téged. Amúgy én olyan 38-ra tippelem a zetor árát. Azt nem tudod véletlen hogy ezek milyen tartósak? Csak van olyan mint egy nyugatibb tipus.
ahogy mondod vegyel //nyugatit// az jobb de legalabb 15 000 euroval dragabb es ami a legfontosabb a szervizkoltsegek is majdnem a duplaja,masodsorban nekem csak permetezesre,mutragyazasra,vetesre,sorkozmuvelesre meg szallitasra.
Még a töprengés résznél vagyok ebben, még nem tartok ott h tuti összeépítem.
Csak van egy ilyen motorom ami zsír új állapotú. Egy 2 hengeres lenne jó ebből a motorból, dehát 3-asom van.
Válasz #3040. hozzászólásra
A motor elméletileg tényleg 5211-esé . Nem tudom de gondold át alapból egy 20-25 lovas motor váltójára akarsz rakni egy 50 lovas motort szerinted mennyire szeretné .
11636 hozzászólás
Válasz #3086. hozzászólásra
Hallotam jót is rosszat is de aforgalmazó annyit mondott hogy régiek rosszabak voltak és mire jött egy javított frankó széria addigra nem kell a kutyának sem .
Ezekről valami infót, van Valakinek?
EZAZ

Válasz #3084. hozzászólásra
Az bírja de azért egy olyan hajtásláncba amit a 114-esben van a 110 lóvat éppen bírja azért a 135 ló már nagyon sok szerintem , A hozzá való gépek meg ugyan azok mint a 100 lovasé ezért nem biztos hogy gazdaságos az üzemeltetése talajon . Az hogy bálázóhoz vagy vegyszerezőhöz kell a nagyobb teljesítmény oda jó csak a 135-ös .
Válasz #3083. hozzászólásra
A hozzávaló szerszámokkal nyugodtan lehet talajmunkát
is végezni.Barátomnak 11441-se van kb 80Ha-on mindent
azzal csinál évek óta, és semmi probléma nem volt.
Ebbe van könnyebb és nehezebb művelésű terület is.
Válasz #3052. hozzászólásra
Arra jó lesz tuti de ha kötött talajaid vannak ne nagyon erőltesd vele a talajmunkát szerintem .
Válasz #3081. hozzászólásra

Köszi.
Őt is hívtam,sajnos régi a hirdetés.
A trakit Lengyelbe vitték.
Válasz #3080. hozzászólásra
esetleg EZ ?
Válasz #3079. hozzászólásra

Köszi.
Hétfőn hívtam őket,mert a haszongép.hu-n találtam 1et,de már nem aktuális a dolog.
Használtban gondolkodom,és árfekvésben még ez márka a legelérhetőbb ebben a kategóriában.
3misitől felfelé hirdetnek közben közben.
Mikor volt eladó,nem volt meg a rávaló.
Válasz #3078. hozzászólásra
Sajnos nincs.Nagyon kevés lett Magyarországon eladva,
és ennek is nagy részét már kivitték az országból.
Ha véletlenül felbukkan néha egy a hirdetésekben,
még ha magas áron is, rögtön lecsapnak rá a "nepperek".
Esetleg a Vas Ottóékat érdemes volna megkérdezni.
Válasz #3077. hozzászólásra

Szia LGW.
Tudom.
Zetoros korszakodból nincs véletlenül ismerősöd akinek van ilyen gépe?
Felvenném vele a kapcsolatot.
Nem ismerem a gépet,ezért jó lenne minél több infó.
Válasz #3076. hozzászólásra
Üdv Koppány Vezér
Ez nem lesz egyszerű, főleg ha nem akarsz irreálisan
sokat fizetni érte.
Üdv.

Keresek jó állapotú 5243-as keskeny nyomtávú ültetvénytraktort.
Danke pite.
Válasz #3074. hozzászólásra
7800 m ora eddig nem volt komolyabb gond. A nafta pumpa ment tonkre de az a nalunk mar nem hasznalt piros naftatol,nagyon szar minosegu volt.
Válasz #3073. hozzászólásra
mennyi ü.ó. van a Tm ben?
az az igazsag hogy most romlott el a New Holland traktor ventilatorjan a viszkokuplung 525 euro-plussz afa, a zetorra meg 171 euro plussz afa.hozzam a legkozelebbi szerviz minimum 50 km re van es nem kell mondani hogy od vissza szamoljak a kilometert.Az en lakhelyemhez legkozelebb es a legjobb szervizhalozata a John Deernak es a Zetornak van,ebbol a kettobol kellett valasztanom.Eleg nagy volt a kulonbseg a ketto gep kozott.
Válasz #3071. hozzászólásra
hmmmmmmm
keleti paraszt vagy mi?
Válasz #3070. hozzászólásra
azert mert van egy 165 os New Hollandunk is es ha veletlenul kiesik par napra akkor tudja helyettesiteni valami,a 114 es forterra is elhuzza a 6 m. es kombinatort de elegge megfogja, a 8 leveles boronat is elhuzza valamint szantani is tudnek vele rendesen.
Válasz #3069. hozzászólásra
és mi a szarnak a 135ős?
minek a bonyolultabb motor?????????
az ara szlovakiaban 42 000 euro ,csutortokon megyek erte ha meglessz teszek fel kepet,van mar egy 114 es forterrank az bevalt 3500 M.ora van ajta 5 ev alatt
Válasz #3067. hozzászólásra

Ezt az Oriont még nem is láttam.
Válasz #3065. hozzászólásra
Nézd mag ezt is.
50km/ó végsebesség!
www.crystalkft.hu/gep_termek.php?kat=orion
Válasz #3064. hozzászólásra
semmi tönkretétel semminél
élődik le magától itt minden
Válasz #3063. hozzászólásra
JD is úgy jött hogy nem gondolkozott rajta az öreg semmit. Mondták ennyiért van ha kell vigye, másnap megvoltak a papirok. Tárcsa szintén. Időben utána kell kérdezni mindennek, mert aztán nem lesz rá idő. 
Mire aktuális lesz addigra nem lesz időm kérdezni, mert akkor meg olyan gyorsan történnek majd az események hogy hipp hopp lesz egy másik gép a tanyán, ez nálunk valahogy mindig igy megy
Válasz #3062. hozzászólásra
Persze fater a főnök szóval még a holnap sem biztos nem hogy a jövőév, de azért kérdeznem kell. 

Ha én ülök bele csak tartós lesz. Nem ütöm vágom én az MTZt se. Én is szeretem őt ő is szeret engem, zetorral sem lenne másképp.
Nagybátyám is most nézeget egy 16145-t. A 95-ös MTZ oda csinált a 3 fejes váltva pergetős Vogel eke elé.
Tudom hogy nagy zetoros vagy, te most milyet próbálsz épp tönkre tenni?
Válasz #3061. hozzászólásra





majd kérdezz meg ha aktos lesz ami most nem aktos ehhhhh
mindig változik a vélemény háháhá
Válasz #3059. hozzászólásra

pont olyan tartós amekkora állat ül rajta
oldzetoros kis állat elég tartós
nagy mtzs állat kevésbé tartós
megaztán nem mindegy milyen egyedet faxolsz ki magadnak
jó egyed elég tartós
nemjó egyed nem elég tartós
Válasz #3060. hozzászólásra



Csak tervek vannak mint mindig... kellene egy mindenes traktor az orosz csoda helyett. Idén már nem de ha jövőre nem lesz földvásárlás akkor lehetséges. 100-as körül gondolkodtunk. Ez szimpibb mint egy Case.
Nem tudom hazudnak-e, Sanyi bácsi sem panaszkodott még...
Aztán ha föld lesz akkor megint lefújva az akció és szegeljük Ivánt tovább
Válasz #3059. hozzászólásra




a szervizesek azt mondják nincs dolguk háháhháhá
hazudhatnak?
mitakarsz 80ast?
Válasz #3057. hozzászólásra
Amúgy én olyan 38-ra tippelem a zetor árát. Azt nem tudod véletlen hogy ezek milyen tartósak? Csak van olyan mint egy nyugatibb tipus.
Fórumon vazze. Élőben szerintem még senki sem látott. Szanberg gyerek szédit itt minket, hogy mennyire pacsiztok, de szerintem vagy olyan csúnya hogy ne akarjon látni téged.
Válasz #3052. hozzászólásra
Mennyi az ára 43 körül?
Ilyen melókra majdnem örökös.
Nem ideális rájuk de elcsuszik.
Válasz #3055. hozzászólásra

Megmondom én mikor lááááááááttáááááááál.....
Előző életedbe talán de akkor nemtom mi lehettem... háhháhá
Válasz #3049. hozzászólásra


Mi a megközelitő összeg ha szabad tudni?
Válasz #3051. hozzászólásra

Hecci, Te még meg vagy? Tegnap nap közben épp gondolkoztam, hogy mikor láttalak utoljára.
Válasz #3049. hozzászólásra
Van az én kornyékemen is már 2drb tobbet nem tudok roluk de minden nap mennek ugy hogy nagy bajuk nem lehet.
kinél vetted?
ahogy mondod vegyel //nyugatit// az jobb de legalabb 15 000 euroval dragabb es ami a legfontosabb a szervizkoltsegek is majdnem a duplaja,masodsorban nekem csak permetezesre,mutragyazasra,vetesre,sorkozmuvelesre meg szallitasra.
Válasz #3049. hozzászólásra






hozzá értő kell???????
mond visssza
vegyél 70000é nyugatit
Zetor nem való akarkinek
Válasz #3049. hozzászólásra
mennyit mernek érte kérni moste?
sziasztok most rendeltem 135 os forterra traktort tudna valaki valamit mondani a traktorrol,csak hozza ertot''''
Válasz #3047. hozzászólásra
Bocssss, 3. éjjel vok csemegekukizás után, nem fog az agyam elsőre.............
De má másodjára sem...........
Mindjárt megnézem
Válasz #3046. hozzászólásra


email.
Válasz #3045. hozzászólásra



Nocsak kicsit kevesebb köddel.........
Válasz #3044. hozzászólásra

Bevitted már a postát, a leveleket?
Válasz #3034. hozzászólásra

Az 52 -es válltója kissé vaskosabb, magasabb a fémtartalma
Válasz #3042. hozzászólásra
Még a két hengerest is nagyollom arra a váltóra szerezz inkább hozzá eredeti RS motort a 4 hengerest .
Válasz #3041. hozzászólásra
Még a töprengés résznél vagyok ebben, még nem tartok ott h tuti összeépítem.
Csak van egy ilyen motorom ami zsír új állapotú. Egy 2 hengeres lenne jó ebből a motorból, dehát 3-asom van.
Válasz #3040. hozzászólásra
A motor elméletileg tényleg 5211-esé . Nem tudom de gondold át alapból egy 20-25 lovas motor váltójára akarsz rakni egy 50 lovas motort szerinted mennyire szeretné .
Válasz #3039. hozzászólásra
Értelek. Kérdés h mitől lett morgós.
És azt nem tudod véletlen h az 5211 váltójában milyen szélesek a fogaskerekek?
102 mm a dugattyúátmérő és 110mm a löket. 3 hengeres a motor. Ez 5211 é ugye?
Válasz #3038. hozzászólásra
Nem egyik sem de állítóléag nagyon hamar elkezdett morogni a feljívatott váltó
Válasz #3037. hozzászólásra
Eltörte a fogaskereket? Vagy a házat?