Fórum

Rendsodrók, rendképzők, rendterítők 

Létrehozta: pit, 2009-03-23 20:32:16

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #1256 ..MZ/X.. | 2018-10-25 11:18:06

    Válasz B.J. #1252. hozzászólására

    Híg zsír, melegen olyan az állaga mint a méznek.

  • Válasz » #1255 mtz1221 | 2018-10-25 10:27:04

  • Válasz » #1254 B.J. | 2018-10-23 17:57:26

    Válasz VMisi #1253. hozzászólására

    Köszi Misi!
    Közben megnéztem a havernál, sima olaj (piros) van benne Kuhn GA. De nivo azon sincs!:)

  • Válasz » #1253 VMisi | 2018-10-23 17:43:06

    Válasz B.J. #1250. hozzászólására

    Sima zsírt felhígítottam olajjal, hogy olyan nehezen folyós legyen. Ha beledugsz egy vékony pálcát, akkor legyen benne 2-4 cm. A krone gépkönyv szerint minden évben kell utánatölteni.

  • Válasz » #1252 B.J. | 2018-10-23 17:05:17

  • Válasz » #1251 ..MZ/X.. | 2018-10-23 16:58:13

    Válasz B.J. #1250 hozzászólásvára

    Nekünk az ilyen hajtóművekben nullás zsír van.

  • Válasz » #1250 B.J. | 2018-10-23 14:30:14

    Sziasztok. A zárt hajtóműves rotoros rendsodróknál olajat, vagy zsírt kell használni a házban. Pld Kuhn, VN gépeknél? Nincs rajtuk nívópálca, nem tudom meddig kell lenni a házban az olajnak.

  • Válasz » #1249 mtz1221 | 2018-06-14 21:47:36

    Válasz Full Random #1246. hozzászólására
    Nekem a termósból volt 10 évig az a 165-ös lengyel kasza után 2 rendet vitt.Valamikor úgy volt hogy 500 euróig nem kellett vámot fizetni.De le kell érdeklődni,szerintem neked 20%-al olcsóbban oda kell hogy adják.

  • Válasz » #1248 _NB_ | 2018-06-14 15:10:44

    Válasz _NB_ #1247. hozzászólására

    Lemaradt, ez ha jól látom az olasz rendsodró másolat talán török.

  • Válasz » #1247 _NB_ | 2018-06-14 14:47:34

    A nevesebb gyártók termékeit megnézni, hogy ők hogyan oldották meg szerkezeti elemeket azután nézni a kisebb gyártók termékeit, keresni a köztes megoldást.


    Enorossi


    Wolagri (videós nem állt a helyzet magaslatán :)


    Termometal




    (egyik sem ajánlat, nincs tapasztalatom velük)

  • Válasz » #1246 Full Random | 2018-06-14 12:54:02

    Válasz mtz1221 #1245. hozzászólására

    Nem életképtelen ötlet. +40km ahoz képest amit linkeltem. A 4 kerék mekkora szélességet fog fel? Ztr 140 után 2 rendet a 3.? -esetleg.
    A hirdetésben euróban van megadva, azzal ott leher fizetni? Határon számlával simán át lehet hozni?

  • Válasz » #1245 mtz1221 | 2018-06-14 12:36:37

    Válasz Full Random #1235. hozzászólására
    Gyere át hozzánk futóval adára,és nem sokkal többért vehetsz újat.Normális anyagból,kerékmérettel.
    Mak kiralj,/Termometal.

  • Válasz » #1244 ..MZ/X.. | 2018-06-14 12:35:19

    Válasz UE-28 #1237. hozzászólására

    Kérdés mire találták ki.smile biggrin
    Átmenetileg jó de kínlódni kell vele. Nagy rendet nem igen sodorsz vele, max 1-1-et. Alacsony a váz és begyűlik alatta aztán príma halmokat köp ki. Vastag rendet nem is hajlandó normálisan összeszedni. Ha kicsit tempózol akkor már sokat elhagy. A váza bili anyag.
    Viszont olcsó, terített területet tűrhetően összeszedi. Ha más nincs meg lehet oldani a munkát vele.

  • Válasz » #1243 subikiss | 2018-06-14 12:31:23

    Válasz ..MZ/X.. #1241. hozzászólására

    Lentebb van kép, én már összeraktam nincs róla képem, semmi tömítés, annyira azért értek hozzá nyugi smile biggrin csak nem tudtam hogy kezdjek hozzá, mert még sose csináltam ilyet, de mostmár látom. Én se értem, hogy hogy gondolták a kenését, de fúrok egy lyukat ledugom a csövet aztán kap mindig zsírt.

  • Válasz » #1242 ..MZ/X.. | 2018-06-14 12:29:08

    Válasz Full Random #1235. hozzászólására

    Amik jók azok az olaszok, faza, enorossi stb, de ez nem török, lengyel árkategória.
    A lényeg, hogy nagy legyen a csillagkerék átmérője és a váz magasan legyen. A legjobb az lenne ha hátulról lenne a kerék tengelye.
    2 faluval odébb egy muki vett 4 kerekes fazát valami kínai 30-40 lovas kisgép után. Nagyon jó munkája van bitng vastag renden is. A csillagkerekek majd 1,5 m átmérőjűek és a váz is elég magasan van. Nem torkollik be mint a lengyel. Van rajta egy kerék a függesztőkeret alatt, így lehet úszóban hasítani vele.

  • Válasz » #1241 ..MZ/X.. | 2018-06-14 12:16:03

    Válasz subikiss #1236. hozzászólására

    Dobj róla pár képet.
    A két lemez burkolat között van a pálya? Karok konzolján alul felül tömítés?

  • Válasz » #1240 D-032-a | 2018-06-14 12:05:10

    Válasz subikiss #1236. hozzászólására
    Igen. A belinkelt prospektusban Pro Line és Compact Line változatok vannak. A tiéd sima Andex 463 tipus.

  • Válasz » #1239 UE-28 | 2018-06-14 12:01:48

    Válasz UE-28 #1237. hozzászólására

    5 csillagkerekes zöld-sárga.

  • Válasz » #1238 UE-28 | 2018-06-14 12:01:48

    Válasz UE-28 #1237. hozzászólására

    5 csillagkerekes zöld-sárga.

  • Válasz » #1237 UE-28 | 2018-06-14 12:00:48

    Válasz Full Random #1235. hozzászólására

    Nekem új, lengyel volt, nettó 100 at megért, és arra amire kitalálták arra maximálisan jó.

    Kertek, szabálytalan kis parcellákba jó, ha nem mész 25-el a disznótúrásban baja sem lesz és nem is nagyon hagy el.


    Mégegyszer hangsúlyozom, hogy ár érték arányban amire kitalálták jó!

  • Válasz » #1236 subikiss | 2018-06-14 11:39:56

    Válasz ..MZ/X.. #1234. hozzászólására

    Nyitott a kényszerpálya, az a két lemez van alul fölül és alattuk a pálya, tiszta por meg kosz volt minden odabenn.

  • Válasz » #1235 Full Random | 2018-06-14 11:08:01

    Sziasztok, Létezik vállalható munkát végző függesztett csillagkerekes rendsodró?
    Töröm a fejem venni egyet, alapvetően szolnoki 6 csillagoson gondolkodtam de visszaolvasva ezt félre teszem mert eléggé szidjátok s hagyom.

    Erre mit mondanátok így képek alapján? Minden-minden gondolatotok érdekel!
    kiszemelt gép
    AZért függesztett jöhet csak szóba mert mert 2-3-4 ezer négyzetméteres árokpartos 3 szögeket sodrok vele ztr 140 után. Eddig török 120+áfás rendsodróval sodorgattam amit kölcsön kértem de az nem az igazi, jobban gombócol mint a szolnoki.

    Várom válaszaitokat)

  • Válasz » #1234 ..MZ/X.. | 2018-06-13 14:13:08

    Válasz subikiss #1233. hozzászólására

    A kényszerpálya egy zárt házban van olajfürdőben. Valószínűleg a karoknál valamelyik szimering/o-gyűrű/tömítés elment és elengedte az olajat.
    A görgők zárt csapágyazásúak. Az olaj a kényszerpályát és a karok csapágyait vagy perselyeit keni.
    Nekem is a lineren elkezdett taknyolni, meg lett tömve 00 zsírral azóta elvan.

  • Válasz » #1233 subikiss | 2018-06-13 13:35:10

    Válasz ..MZ/X.. #1231. hozzászólására

    A kényszerpálya vagy a görgők a zártak?

  • Válasz » #1232 ..MZ/X.. | 2018-06-13 13:29:44

    Válasz ..MZ/X.. #1231. hozzászólására

    ITT is zárt olajfürdőt ír a 463-ra.

  • Válasz » #1231 ..MZ/X.. | 2018-06-13 13:27:59

    Válasz subikiss #1229. hozzászólására

    Szerintem az zárt olajfürdős lesz. Nincs rajra feltöltő/leeresztő csavar?
    A karok görgőit végig kellene nézni nincs-e köztük beteg a szárazon futás miatt.

  • Válasz » #1230 D-032-a | 2018-06-13 13:19:08

    Válasz subikiss #1229. hozzászólására
    A pálya kenése akkor oké lesz. A görgőket, a zsírzás miatt kérdeztem, de akkor az is oké.

  • Válasz » #1229 subikiss | 2018-06-13 12:34:29

    Válasz subikiss #1228. hozzászólására

    Fém csapágygörgők vannak, vagy nem tudom hogy hívják, zártak, ezt kérdezted?

  • Válasz » #1228 subikiss | 2018-06-13 12:32:48

    Válasz D-032-a #1227. hozzászólására

    A görgőket csak ha szét van szedve akkor lehet kenni. A pálya kenését megfogom úgy csinálni, hogy a fogaskerék háza mellé fúrok egy lyukat ami akkora hogy bele is lássak, és simán ledugok egy zsírzószárat, majd ledugózom.

  • Válasz » #1227 D-032-a | 2018-06-13 12:13:24

    Válasz subikiss #1226. hozzászólására
    Nem Vicon. (Egy Claas wsds van.) A görgők kenésére látszik-e valami megoldás? Vagy milyen csapágyazása lehet? A katalógus nem mutatja.

  • Válasz » #1226 subikiss | 2018-06-13 11:50:25

  • Válasz » #1225 D-032-a | 2018-06-12 23:30:13

    Válasz D-032-a #1224. hozzászólására
    a pályában futó görgők

  • Válasz » #1224 D-032-a | 2018-06-12 23:26:46

    Válasz subikiss #1223. hozzászólására
    Nekem se ilyen sodró van. Sem a katalógusból, sem a kezelésiből, nem derül ki, hogy hogyan tervezték a pálya zsírzását.(Vagyis én nem láttam.)
    Ha gyári megoldást nem látsz, akkor még most, ameddig lent van az alja, próbáld kinézni, hogy a pálya milyen állásában honnan tudnál, egy merev, esetleg egy egyedien hajlított csövű zsírzóval nyomni bele időnként.
    A másik fontos dolog, hogy pályában futó görgők csapágya is kenve legyen, mert ha valamelyik meg szorul a tengelyén, akkor az szétcseszi a kényszerpályát. Ahogy ezt korábban, MZ/X írta is már.

  • Válasz » #1223 subikiss | 2018-06-12 21:41:26

    Válasz D-032-a #1222. hozzászólására

    Köszönöm a segítséget. Zsir baja van leszedtem az alját tisztàn látszik hogy száraz. Reggel rakok bele zsirt és go. Csak így lehet oda zsírt juttatni?

  • Válasz » #1222 D-032-a | 2018-06-12 16:30:07

    Válasz subikiss #1221. hozzászólására

    Ha a karonkénti 3-3 csavart kiveszed, akkor az alsó "lemez" és a karok leszerelhetők.
    A hajtómű függőleges bordás tengelyét és a kényszerpálya agyát 2db hasított csap fogja össze. De most elég lenne ha a karok és az alja lejön.
    Az az érdekes, hogy a kényszerpálya kenési lehetősége nem látszik a könyvben.
    Pedig valószínűleg az nyikorog. Ha még nem szedted szét, próbálj zsírt juttatni valahogy a pályába és a karok görgőibe.
    Feküdj alá, vagy világíts bele valahol, hátha találsz zsírzó szemeket. Ha WD40-et vagy valamit betudsz fújni, és csendesebb lesz akkor ott a bibi, csak ugye dolgozni az kevés neki.

  • Válasz » #1221 subikiss | 2018-06-12 15:25:10

    Válasz D-032-a #1220. hozzászólására

    463, 98 azt hiszem. Honlapon van alkatrész könyv hozzá, csak abban, minden része ugye külön van, nem egyértelmű nekem hogy hogy kell kezdeni smile wacko

  • Válasz » #1220 D-032-a | 2018-06-12 15:11:14

    Válasz subikiss #1217. hozzászólására
    (bocs, hogy bele...)
    Robbantott ábra nem kell hozzá, vagy van alkatrész katalógusod?
    Ez Andex 463? Hányas évjárat?
    Van benne elég olaj?

  • Válasz » #1219 ..MZ/X.. | 2018-06-12 15:03:00

    Válasz subikiss #1217. hozzászólására

    Passz, vicont nem ismerem. Gondolom ha a karok csavarját kiveszed akkor ki lehet őket húzni. Ha zárt olajfürdős a kényszerpálya akkor nem árt leengedni előtte az olajat.

    Az, meg hogy meddig bírja a jó Isten tudja, attól függ mi a baja.
    Úgy kell számolgatni, hogy pl egy kúp-tányérkerék páros kb 200e + csapágyak. Kényszerpálya is ilyen körül van ha megeteted vele. Rajtad áll, hogy meddig kísérletezel vele meg mit visel el a pénztárcád.
    Én az enyémekre vigyázok mert könnyen bele lehet futni olyan javításba ami kiteszi a gép árát. Ilyenkor előkapjuk a sarokból az örek pzk-t aztán nem állunk.

  • Válasz » #1218 subikiss | 2018-06-12 13:59:52

    Válasz subikiss #1217. hozzászólására

    Meddig bírná ki, 13 ha lucerna lenne ami sürgős lenne. Utánna ráérnék szétszedni.

  • Válasz » #1217 subikiss | 2018-06-12 13:32:22

    Válasz ..MZ/X.. #1216. hozzászólására

    Nem megy nehezebben mint eddig. Hogy kell szétszedni? Három csavar fog be minden kart, azokat ha az összeset kiszedem akkor kettéjön felfele?

  • Válasz » #1216 ..MZ/X.. | 2018-06-12 12:54:01

    Válasz subikiss #1215. hozzászólására

    Az az álmos könyvek szerint sem túl jó jel.
    Ha kardán nélkül kézzel megpörgeted könnyen megy?
    Vagy a hajtásnál ment el csapágy a kúpkeréknél, vagy valamelyik vezetőförgő hagyta el magát. Egyiket sem érdemes sokáig halogatni mert ha összeakadnak odabent a cuccok piszok sokba kerül a javítás. Bontani kell és kiderül.

  • Válasz » #1215 subikiss | 2018-06-11 20:07:52

    Vicon rendképző forgas közben fémes nyikorgó hangot ad mitöl lehet az ?

  • Válasz » #1214 subikiss | 2018-06-01 13:06:05

    Válasz jocek26 #1212. hozzászólására

    Szétszedtem teljesen, és szépen összeheggesztettem.

  • Válasz » #1213 subikiss | 2018-06-01 13:05:04

    Válasz ..MZ/X.. #1211. hozzászólására

    Köszönöm, nemrég sodortam a legrosszabb kaszálót minden gond nélkül, sőt még csatorna partot is, kis túlzással semmit sem hagytam ott. Úgy látom hogy mivel magasan vannak a rugók gyakorlatilag mindent elviselnek. Piszkosul tetszik a munkája egyébként, öröm vele dolgozni.

  • Válasz » #1212 jocek26 | 2018-06-01 12:41:19

    Válasz subikiss #649. hozzászólására

    Szia! Hogyan sikerült megoldanod ezt a problémát? Előre is köszönöm.smile hammer

  • Válasz » #1211 ..MZ/X.. | 2018-05-11 12:19:17

    Válasz subikiss #1207. hozzászólására

    Tessék itt a félkész cucc.
    Törött pzk hátsó keréktartó, a törött rész le lett róla kotorva.
    A tengely belülről kap egy filc tömítést por ellen, arra egy labirint kupak megy. A hattyúnyakat meg kell melegíteni és a Z közepén meghajtani, hogy legyen utánfutása a keréknek. Felülre megy egy persely amiben forogni tud a hattyúnyak. Pár órás meló és a gyáriakhoz kétszeresen túlméretezett, szóval örök életű.



  • Válasz » #1210 ..MZ/X.. | 2018-05-09 11:58:14

    Fella TS415-öt használ valaki? Milyenek? Gyenge pontja?

  • Válasz » #1209 ..MZ/X.. | 2018-05-09 11:53:27

    Válasz subikiss #1207. hozzászólására

    Nem. Túl kicsi a kerék minden buckában fent akad legalább 6"-os kellene. Neked a viconon szerintem 16x650x8 gumik vannak.
    Vegyél egy új kereket felnistől, az egyszerűség kedvéért ugyan akkorát mint ami a gépen van. Így ha defektet kell szerelni nem kell 2 féle gumit tartani odahaza. Fűnyírótraktorokon vannak ilyen méretű kerekek, bontottan kapni olcsón. Esztergálni kell tengelyt hozzá, és megcsinálni a tartóját.
    Én pont most csinálok egyet egy cimbinek. Ezen 15x600x6-os kerék van. 25-ös köranyag a tengely. Törött pzk hattyúnyakból lesz a felső rész. Magasság állítás nem kell rá, cugpánt fogja fel, azon lehet állítani. Majd csinálok képet róla. Lényegében hulladék anyagból készül.

  • Válasz » #1208 colizoli | 2018-05-09 11:43:48

    Válasz subikiss #1207. hozzászólására

    Nem fogja bírni a kiképzést. Nincs csapàgyazva, csak ilyen müanyag perselyek, ami az 1 ha utàn szétesik.

  • Válasz » #1207 subikiss | 2018-05-09 10:34:55

    Utánfutó támkerék jó lehet rendképző 3 pontos felfüggesztéséhez a jobb talajkövetés miatt?

[bezárás x]