Fórum

Zetor 5611 traktor 

Létrehozta: N, 2008-05-25 16:02:49

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #1640 bjoco250 | 2021-05-18 21:25:09

    Sziasztok! Váltóba/hidraulikába Ti milyen olajat használtok? Többféle tanácsot kaptam már..sima 80W90-es hajtóműolaj vagy pl. ami jelenleg is benne van, többfunkciós Agri Utto 10W30as olaj. Szerintetek melyik jobb? Köszönöm a válaszaitokat.

  • Válasz » #1639 Gepi  | 2021-05-17 15:10:18

    Válasz 359trafic #1637. hozzászólására

    Mindenféleképpen leszedett lehajtásnál kell szerelni, a hátsó kis ablakra van ráfogatva a szalag.

  • Válasz » #1638 359trafic | 2021-05-17 14:31:32

  • Válasz » #1637 359trafic | 2021-05-17 14:28:30

    Válasz Gepi #1636. hozzászólására
    Ez a része rendben.
    A hátsó kisablakon összerakható?
    Vagy ki kell venni a hajtást?
    Úgy tűnik számomra. smile sweatdrop
    Szét szedett áll. került ide.

  • Válasz » #1636 Gepi  | 2021-05-17 12:56:22

    Válasz 359trafic #1635. hozzászólására

    Tessék itt egy kép róla:


    https://www.kubikzetor.cz/katalogy-zetor/ur-i-proxima/5511-5647/rejstrik-11/rucni-brzda-p10/?p=90



    Amikor először tettem össze akkor én is gondolkodtam rajta de már a másik felén mikor csináltam már egyszerűbb voltsmile laugh

  • Válasz » #1635 359trafic | 2021-05-16 21:09:16

    Még mindig...
    Kézi fék szalagot hogyan kell visszaszerezni?
    Napok óta nem tudom megfejtenismile surrender
    A fékszalagfeszítö emelő be szerelése, be akasztás a talányos... smile blush

  • Válasz » #1634 359trafic | 2021-04-13 21:19:24

    Válasz Gepi #1633. hozzászólására
    "Gondos" gazdája volt.
    Csavarok, agyak lögyögnek, porvédő sehol.
    Felni furatok kitágulva, felnin repedések, gumik kuka. ( ez a legkevesebb, viszonylag olcsón szerezhető új!)

  • Válasz » #1633 Gepi  | 2021-04-11 18:12:59

    Válasz 359trafic #1631. hozzászólására

    Mire van szükséged gumira vagy felnire?

  • Válasz » #1632 mogyi9668 | 2021-04-11 13:22:54

    Sziasztok!

    Párom már egy jó ideje szerencsétlenkedik a Zetor K25 géppel, melyet szét kellett kapni, mert megfőzte a motort. Viszont most, hogy összerakná, a himbatengelynél nem jön fel olaj. Ahol az olajtartó poharak vannak szembe állva a jobb kéz felöli száraz volt, pedig járatta egy kicsit, hogy biztosan legyen mindenhol olaj, de a himba tengelynél nem jelenik meg. Hogyan tudnánk ezt megoldani úgy, hogy ne keljen szét szedni ismét darabjaira? Az olaj furatok át lettek mosva, sterimozva, fújkálva kompresszorral, mindent csináltunk vele és sajnos semmi. smile sad Köszönöm a gyors választ! Szép napot! smile rolleyes

  • Válasz » #1631 359trafic | 2021-04-10 10:15:01

    Üdv!
    Keresek első kereket is...smile sad

  • Válasz » #1630 359trafic | 2021-04-07 13:18:10

    Válasz kavics64 #1627. hozzászólására

    Köszönöm!
    Én is így gondoltam.
    Egyenlőre nincs adagolós....

  • Válasz » #1629 Gepi  | 2021-04-05 20:15:55

  • Válasz » #1628 B.Sanyi63 | 2021-04-04 11:13:20

    5611 váltó átalakított keresek

  • Válasz » #1627 kavics64 | 2021-04-04 10:51:22

    Válasz 359trafic #1626. hozzászólására

    De a porlasztókat is szedd ki ,mert nekem rosszak a tapasztalataim a csúcsokkal is ! Ha csepegnek ,vagy nem jól porlasztanak a henger melett is lefolyhat a gázolaj ! De meglátod ha kiszeded a porlasztókat és úsznak a gázolajban akkor a csúcs is hibás ! Az adagolóshoz amúgy is célszerűbb vinni a porlasztókat is . De a munkájára vállaljon garanciát is ! A zetor alkatrészekkel nincsenek jó tapasztalatim !

  • Válasz » #1626 359trafic | 2021-03-28 09:11:27

    Válasz lorant90 #1625. hozzászólására

    Köszönöm!
    Ma leengedem.
    Keresnem kell egy adagolóst....

  • Válasz » #1625 lorant90 | 2021-03-27 20:02:35

    Válasz lorant90 #1624. hozzászólására

    Ha bizonyos h gazolaj , akkor az adagolo mefhatas feloli oldalan rossz a szimering , rosszak az elementek , leengedig a gazolajat az olajterbe es igy bekerul a karterba. Vagy a porlasztok de annak csekely az eselye.

  • Válasz » #1624 lorant90 | 2021-03-27 19:48:38

    Válasz 359trafic #1623. hozzászólására

    Biztos h gazolaj? Nem lehet viz? Nem szürke?

  • Válasz » #1623 359trafic | 2021-03-27 19:38:56

    Üdv!
    Kezdő zetoros vagyok.
    Ma került ide egy 5611.
    Lehetséges hogy a gázolaj bekerült a motor olajba?
    A nívónál full tele van. smile sweatdrop

  • Válasz » #1622 Buvargabi | 2021-02-24 21:01:49

    Válasz picipityu #1621. hozzászólására

    Regulátornàl keresse a hibàt,talàn a rugókat kellene megnéznie,kicsit feszítteni.de ezt neki kéne tudni!99%,hogy ott a baj!

  • Válasz » #1621 picipityu | 2021-02-24 20:46:09

    Válasz Buvargabi #1620. hozzászólására

    Naftarendszer teljesen tiszta. Új szűrők, új szűrőház, új tápszivattyú, új adagolóelemek, új porlasztók, gyakorlatilag a tankon kívül minden új, még az adagoló belseje is.
    Ennek az adagolósnak adok még egy esélyt. Aztán, ha nem tudja helyrehozni, akkor tovább lépek.
    ...és nagyon köszi a segítséget!!! smile thumbup

  • Válasz » #1620 Buvargabi | 2021-02-24 16:34:42

    Válasz picipityu #1619. hozzászólására

    Jó messze vagy tőlem.ma voltam az adagolósnàl,rákérdeztem a problémàdra és ő is a reguràtor-szabàlyzó,röpsúly- részét mondta.vidd vissza az adagolóshoz és nézze àt.mikor dadog a motor nem dobàll fehér füstöt? ...én pont fölötted lakom,csak az északi hatàrnàl-Komàrom.ha tovàbbra sem juttok semmire,akkor esetleg postàzhatod az adagolót,vagy egy "görbe" napot csinàltok és lebeszélem,hogy megvàrásra megcsinàllja. ...gondolom a naftarendszer ki van tisztítva.

  • Válasz » #1619 picipityu | 2021-02-24 06:44:56

    Válasz Buvargabi #1618. hozzászólására

    Baranya megye nyugati felében. smile cowboy

  • Válasz » #1618 Buvargabi | 2021-02-24 06:05:50

  • Válasz » #1617 picipityu | 2021-02-23 22:14:38

    Válasz Buvargabi #1616. hozzászólására

    Hát, itt mindenki MTZ-s. Én vagyok Zetoros csak.
    Holnap után lesz időm, kiviszem az erdőre kicsit megrúgatom a dombokon. Aztán ha nem változik a dolog, akkor visszamegyek az adagolóshoz.
    Én már arra is gondoltam, hogy talán a javítás előtti rossz beállítások miatt lerakódott koromnak kell esetleg kiégnie? Nem tudom...
    Nem tudom mire gondolt az adagolós, hogy "be kell állnia".smile confused

  • Válasz » #1616 Buvargabi | 2021-02-23 21:46:56

    Válasz picipityu #1615. hozzászólására

    Hm,ilyet még nem hallottam,hogy beàll a rendszer!ami beszokott àllni az én vagyok!smile lol
    Holnap én is meek adagolóshoz,majd ràkérdezek nàla is.szerintem nyugodtan vidd neki vissza! Nincs valakinek a közelben ilyen traktorja?

  • Válasz » #1615 picipityu | 2021-02-22 20:43:41

    Válasz Buvargabi #1614. hozzászólására

    Ma addig jutottam, hogy felhívtam az adagolóst és elmondtam neki a "tüneteket".
    Annyit mondott, hogy menjek vele egy darabig, 3-4 napig, vegyes terhelés mellett.
    Aztán, ha nem javul a dolog, akkor visszatérünk rá.
    Állítólag be kell állnia a rendszernek...

  • Válasz » #1614 Buvargabi | 2021-02-21 13:47:53

    Válasz picipityu #1613. hozzászólására

    Majd írd le,hogy hogyan sikerült megoldani!ha kérdés van írj nyugodtan

  • Válasz » #1613 picipityu | 2021-02-20 20:39:55

    Válasz Buvargabi #1612. hozzászólására

    Semmi baj! smile smile Köszönöm a segítséget!

  • Válasz » #1612 Buvargabi | 2021-02-20 17:54:18

    Válasz picipityu #1611. hozzászólására

    Igen!felvidéki vagyok,itt 1-2 dolgot màshogy mondunk.smile thumbup

  • Válasz » #1611 picipityu | 2021-02-19 21:07:33

    Válasz Buvargabi #1609. hozzászólására

    A pumpa alatt a komplett adagolót érted?

  • Válasz » #1610 Buvargabi | 2021-02-19 14:44:08

  • Válasz » #1609 Buvargabi | 2021-02-19 14:42:45

    Válasz picipityu #1608. hozzászólására

    Meg kéne nézni vagy inkàbb kicserélni a pumpán a regulàtort.lehetséges,hogy legtöbbet azon a fordulaton ment ahol most dadog amotor és megkopott a regulátor azon a ponton,ès most,hogy minden belett àllítva előjőtt a hiba.esetleg ha van egy ismerős kinek van hasonló trakija meg kell kérni,hogy egy próba erejéig kölcsönözné e a pumpàt.

  • Válasz » #1608 picipityu | 2021-02-17 21:05:47

    Válasz Buvargabi #1607. hozzászólására

    Szelephézag állítás előtt nem csinálta. Előtte kéken füstölt, hidegen nagyon, melegen kicsit kevésbé, de úgy is kéklett rendesen.
    Amióta úgymond rendbe lett téve, nincs kék füst, csak indításkor kb. 2-3 percig, aztán elmarad. Nagy gázadásnál, vagy nagyobb terhelésnél ( rakott pótkocsi dobnak felfelé) fekete füst van.
    Viszont jóval "keményebb" lett a hangja, hamarabb veszi a lapot és úgytűnik az ereje is jobb lett.

  • Válasz » #1607 Buvargabi | 2021-02-17 15:05:38

    Válasz picipityu #1604. hozzászólására

    Szelepàllítàs előtt is csinàlt?nézd àtt újra a szelephézagokat.füstje milyen színű?

  • Válasz » #1606 picipityu | 2021-02-16 20:46:53

    Válasz Gepi #1605. hozzászólására

    Az adagolós rendbe tette, de nem tudom mit cserélt, vagy nem cserélt benne.
    Valószínű, hogy csak a tömítéseket cserélte és beállította. Az előtöltés is be lett állítva 21°-ra. A tápszivattyú új, a gázolajszűrők újak, porlasztók újak.

  • Válasz » #1605 Gepi  | 2021-02-15 09:19:21

    Válasz picipityu #1604. hozzászólására

    Az adagolóban a röpsúly lett cserélve?

  • Válasz » #1604 picipityu | 2021-02-14 21:10:53

    Sziasztok!
    Szeretném kérdezni, hogy szerintetek mitől lehet egyenetlen járása a Zetorom motorjának enyhe terhelés mellett?
    Most tettem rendbe az üzemanyagrendszert meg a szelephézagot.Alapjáraton egyenletes a motor járása, teljes terhelésnél is annak tűnik, de enyhe terhelés mellett úgy kb. 1500-as fordulaton "hupogva", egyenetlenül jár.
    Mi lehet a probléma?
    Van valakinek valami tippje?
    Köszönöm!

  • Válasz » #1603 bjoco250 | 2021-02-14 18:07:00

    Válasz Buvargabi #1601. hozzászólására

    Szia. Hát még nem mentem bele jobban. De amugy most nézegettem a 2 adagolót is. Ami fent van jelenleg az elvileg PP4A8P115g-2443 --> 6711; 6718; 6745; 6748 - ezekhez való. Ami korábban fent volt tartalák adagló az meg PP4A8P115g-2446 --> 5911-hez való papír szerint. Lassan már teljes lesz a fogalom zavar smile laugh ..de végülis mind a kettővel jó volt..gondolom akkor baj nem lehet.

  • Válasz » #1602 Buvargabi | 2021-02-14 09:39:13

    Válasz Buvargabi #1601. hozzászólására

    Bocsi,összekevertelek,màsnàl volt porlasztóprobléma!smile laugh

  • Válasz » #1601 Buvargabi | 2021-02-14 09:37:24

    Válasz bjoco250 #1600. hozzászólására

    Azt kellene megtudni,hogy a deflektor hogy van kialakítva a két motor dugattyújàban.ha egyformàn akkor kellene működnie.még nem sikerült megoldani a problémàt?

  • Válasz » #1600 bjoco250 | 2021-02-13 21:39:23

    Az előbbi hozzászólásomhoz a kép.

  • Válasz » #1599 bjoco250 | 2021-02-13 21:35:48

    Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a VA-2638 és VA-2637 porlasztó között mi lehet a különbség. 5611es zetorunk van és van pluszban egy VA-2638as porlasztó szettünk, amit most egy bonott adagolóval el szerettem volna vinni felújíttatni. De most látom hogy elméletileg VA-2637 kellene bele. Köszönöm válaszaitokat!

  • Válasz » #1598 bjoco250 | 2021-02-08 17:10:56

    Válasz picipityu #1593. hozzászólására

    Köszönöm szépen a választ. ezek alapján talán már menni fog! :)

  • Válasz » #1597 bjoco250 | 2021-02-08 17:10:02

    Válasz Buvargabi #1592. hozzászólására

    Köszönöm szépen! Holnap neki is ugrok :)

  • Válasz » #1596 Buvargabi | 2021-02-08 16:46:35

  • Válasz » #1595 Buvargabi | 2021-02-08 16:44:47

    Válasz bjoco250 #1590. hozzászólására

    A legfontossabb,hogy a szelepàllítàs 20 foknàl van előírva!+-5fok nem gond,de hidegebb ne legyen!

  • Válasz » #1594 picipityu | 2021-02-08 16:44:28

    Válasz Buvargabi #1587. hozzászólására

    Köszönöm a tippet, igazad volt.
    A 811-es a durva, a 812-es a finom szűrő.

  • Válasz » #1593 picipityu | 2021-02-08 16:41:11

    Válasz bjoco250 #1590. hozzászólására

    Szia!
    Én úgy állítottam szelephézagot, hogy az 1. henger szelepváltásánál állítottam a 4. hengeren a hézagokat, a 3, henger szelepváltásánál a 2. hengerét, a 4. váltásánál az 1. hengerét és a 2. henger váltásánál a 3. hengerét.
    A kipufogószelepét 0,3mm-re, a szívószelepét 0,2mm-re állítottam a leírás szerint.
    A hézagmérőnek "húzósan" kell a szelepszár és a himba közé mennie. Sem túl lazán, sem túl keményen.
    A himba állításhoz egy széles pofájú csavarhúzó kell és egy 17-es kulcs, meg egy 0,2mm-es és egy 0,3mm-es hézagmérő, valamint egy 46-os kulcs, amivel a főtengelyt forgatod.
    Ha végeztél, forgasd ár a főtengelyt újra 2x-3x és ellenőrizd vissza a beállítást. Ha kell, finomíts rajta.

  • Válasz » #1592 Buvargabi | 2021-02-08 16:35:39

    Válasz bjoco250 #1590. hozzászólására gyújtàsi sorrend:1-3-4-2.az első dugattyú a negyedikkel,a kettes a harmadikkal megy egyszerre.amikor az egyik hengernél ollózàs van akkor kell a vele pàrban lévő hengert beàllítani.a szelephézagot 0.25mm re àllítsd.
    Vagy:kezd tekerni a motrot és figyeld,hogy az adott hengernél mikor fejeződik be a szívàs,majd tekerd a dugattyút holtpontra és állíthatod mindkettő szelepet.az első szelep a kipufogó szelep,így megy felvàltva egész végig!sok sikert!

  • Válasz » #1591 Buvargabi | 2021-02-08 16:35:38

    Válasz bjoco250 #1590. hozzászólására gyújtàsi sorrend:1-3-4-2.az első dugattyú a negyedikkel,a kettes a harmadikkal megy egyszerre.amikor az egyik hengernél ollózàs van akkor kell a vele pàrban lévő hengert beàllítani.a szelephézagot 0.25mm re àllítsd.
    Vagy:kezd tekerni a motrot és figyeld,hogy az adott hengernél mikor fejeződik be a szívàs,majd tekerd a dugattyút holtpontra és állíthatod mindkettő szelepet.az első szelep a kipufogó szelep,így megy felvàltva egész végig!sok sikert!

Fórum szabályzat
Elolvasom »


Fórum súgó
Elolvasom »

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]