Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- GPS működése új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- SPC-6 vetőgépek új
- Szója termesztése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Bodza ára új
- Kukorica vetési idők ki mit, mikor? új
Cikkajánló
Hirdetés
Szerencsejáték-e a növénytermesztés? Avagy: lapot húzunk 19-re?
Ez a játék a bőrünkre megy.
Hirdetés
1243 hozzászólás
Válasz Tom250 #1242. hozzászólására
Köszönöm szépen.
Válasz ...:::Pisti:::... #1241. hozzászólására
Csak fizikai formában van meg a könyv, főtengelyre nem találtam benne lehúzási nyomatékot, pedig én is kerestem benne anno.
Én ez a sorrend alapján húzta le, elsőre is. persze fokozatosan emelve a nyomatékot és többször végigmenve a sorrenden.
Még egy tipp, amikor teszed fel a hengerfejet, féktisztítóval fémtisztára tisztítsd meg a felületet és akkor szépen odafog tapadni a hengerfej tömítés és biztosan nem fog kifújni később.
Válasz Tom250 #1239. hozzászólására
A főtengely lehúzási értékeket meg tudnád nekem nézni, ha meg kérlek.
A hengerfejnél ez a sorrend az első lehúzásnál is?
Vagy csak utána húzáskor?
Köszönöm.
Ez a könyv esetleg elektronikusan nincsen meg neked?
És már nincs is több kérdésem, kérésem.
Köszönöm
Válasz Tom250 #1239. hozzászólására
Köszönöm szépen
Válasz ...:::Pisti:::... #1238. hozzászólására
Szia, a 1059-es hozzászólásban tettem be képet a hengerfej lehúzási sorrendjéről és ott a lehúzási nyomaték is megvan adva.
Esetleg meghúzási nyomaték.
Nyugvó, és hajtókarcsapágy
Hengerfej
Köszönöm
Válasz A.I. #1236. hozzászólására
Igen
És ilyen fortélyokra, ha vannak.
Hogy mire kell figyelni
Válasz ...:::Pisti:::... #1235. hozzászólására
Nincs mit!
Erre gondoltál egyébként?
Válasz A.I. #1234. hozzászólására
Köszönöm szépen
Válasz ...:::Pisti:::... #1232. hozzászólására
Nézd csak!
22 percnél szereli a zsinórt.
Válasz ...:::Pisti:::... #1232. hozzászólására
Szia
Fészbukon van olyan csoport úgy látom, hogy Jumz tulajdonosok.
Ott próbáltad?
Üdv mindenkinek
Jumz főtengely beszerelésnél mire kell odafigyelni?
Burman zsinór még nekem újdonság, kell e belőle vágni, ha kilóg vagy azok a kis gumi zászlócskák, amik tömítenek...
Tippek trükkök érdekelnének, nehogy valamit rosszul rakjak össze.
Köszönöm szépen előre is
Tisztelt Kollégák!
Érdeklődnék volna- e valakinek javításija a jumz 6km- hez pdf- ben?
Válasz Zsolty 79 #1228. hozzászólására
Ja
Válasz R Sándor #1227. hozzászólására
Szia most nézem írtál nem volt netem egész nap holnap de felhívhatlak?
Válasz Zsolty 79 #1226. hozzászólására
Sikerül beállítani? Még tegnap este elküldtem a számot.
Válasz R Sándor #1225. hozzászólására
zsolty-2580@freemail.hu
Válasz Zsolty 79 #1224. hozzászólására
Nem a nyom csapágy és kiemelő villa között kérded? Azt én mindig egy gyufaszalnyira állítottam, a rugós biztositasu csavart meg teljesen betekerem és 4 kattanàst vissza így kiemelt a kardán is meg a váltó kuplung is. Ha van kérdésed , adsz egy email címet adok tel számot. Van egy olyan betegsége a jumznak hogy az állító csavaron megszakad a menet, ilyenkor hiába allitgatod 5 10 kuplubgolas után nem emel ki , a csavarokat ha jól emlexem, ki lehet cserélni széthúzás nélkül.
Üdv mindenkinek valaki pontos mm beállítást tud -e mondani nyomólap és kiemelő villa között esetleg rajzos ábra előre köszönöm
Válasz hegedus.gabor.73 #1222. hozzászólására
Ha jól emlékszem a kisgém emelésekor spanol rá a fordító láncra , ha mindent ugy raktál vissza mint ahogy volt annak műkodni kell. mozgasd meg a gémeket és utána nézd meg a lánc feszességét.
Sziasztok! A Jumz EO 2621 fordítóláncot cserélem. Amikor feltettem, pont passzolt, feszes volt. Majd kipróbáltam mindkét oldalra és ettől az egyik oldalon 2 láncszemnyit tágult (azaz annyira laza lett). Nem tudom, hogy mitől, esetleg a munkahengerek levegősek lehettek? Illetve most mit csináljak? Vágjak ki két szemet és úgy lesz jó? Nem szeretném az új láncot tönkre tenni sem, ha esetleg kivágok 2 szemet utána meg valamiért túl rövid lesz. Találkozott már valaki ilyennel? Köszönöm.
Válasz B.Sanyi63 #1219. hozzászólására
Ha a kuplung beállítása nem megy ,felhivsz elmondom ha úgy jobban tudok segíteni.
Nagyon szívesen
Válasz ...:::Pisti:::... #1215. hozzászólására sikerült be rakni köszönöm a segítséget
üdv BS Ajka
Válasz ...:::Pisti:::... #1217. hozzászólására akkor csak az ablak maradt és le kel venni a lemezeket ha adnál egy számot fel hívnálak az enyém 30 5464777
Válasz B.Sanyi63 #1216. hozzászólására
Hát úgy tuti nem fog menni
A lemezek hosszára nem engedik mozdulni.
Még az ablakon is elég berakosgatni
Válasz ...:::Pisti:::... #1215 én úgy szeretném be rakni hogy nem veszem le a tetőt hanem elölről betolni.. esetleg úgy nem lehet? Köszönöm szépen a választ előre is.
Válasz B.Sanyi63 #1214. hozzászólására
De mi nem sikerül?
Nem értem
Válasz ...:::Pisti:::... #1213. hozzászólására én kuplungoztam és csapágy csere is volt és most vissza szeretném rakni de sehogy nem sikerül
Válasz B.Sanyi63 #1212. hozzászólására
Hello
Felül van egy lemezzel lezárt ablak.
Az akksi tartótól eggyel hátrébb.
Onnan lehet berakni,
Igaz nekem a fülke le volt véve
érdeklődnék ki hogyan szereli be a nyeles végére a gumituskót van valami speciális szerszám ehhez a művelethez válaszokat előre is köszönöm
Válasz B.Sanyi63 #1209. hozzászólására
Visszább leírtam a beállítás menetét
Válasz B.Sanyi63 #1209. hozzászólására
Visszább leírtam a beállítás menetét
érdeklődnék a jumz kuplung be állítása felől mik a méretek előre is köszönöm
Válasz Tom250 #1207. hozzászólására
Igen, megvolt a boldogság gondolom.
Most hogy mondod, nekem is lehet az kapott ki a 4esből másfél fogat.
Meg találtam egy jó nagy fogat még az aljában. (Nem volt meg a helye, jól kitakarította az előző szaki)
Valamelyik volt a ludas
Válasz Tom250 #1206. hozzászólására
Ha jobban megnézed, látszik a csavarfejen a fogaskerék nyoma.
Válasz ...:::Pisti:::... #1204. hozzászólására
Nálam fölkapta, 10-12 km/h-s sebességnél a jobb oldali kerék egyszer csak úgy döntött hogy nem forog tovább
Én meg ráborultam a kormányra
Válasz ...:::Pisti:::... #1204. hozzászólására
Bocsi, a jobb oldalon volt
Válasz Tom250 #1202. hozzászólására
Köszönöm.
Pont most cseréltem ezeket a csavarokat, 2nek leszakadt a feje. Mindet cseréltem.
Az egyiknek a feje itt volt fel ülve ahol berajzoltam.
Méz sűrűségű olaj volt benne, még jó hogy fel nem kapta a másikat.
Válasz Tom250 #1202. hozzászólására
Ha nem a fogat kapta le valahonnan, akkor nem is rossz anyagból vannak a fogaskerekek.
Válasz Tom250 #1201. hozzászólására
Válasz ...:::Pisti:::... #1199. hozzászólására
5 alatti fokozatokban már óvatosan a terheléssel, nekem már meglett a böjtje..
Kiszáradt vízállásos részen lazításkor én is visszakapcsoltam 3-ig ahelyett hogy aláemeltem volna..
Két héttel később ásóboronázás közben kis híján kifejeltem a szélvédőt..
A mélységhatárolásért jár a plusz pont.
Válasz Tom250 #1198. hozzászólására
Jól megy.
Huhh, nálunk vinné így a jumzom.
De jó lenne
Tarlón 4be, almás kertbe 3ba térdel lefelé csórikám.
Pedig motor váltó új, 1 éves.
Válasz B.Bali #1197. hozzászólására
A lazított részen megyek a kerékkel, így vissza is zárja amennyire kell.
Válasz Tom250 #1196. hozzászólására nem
Hogy csinálod, hogy kijöjjön a 75cm a lazított részen mész, vagy meg közölöd?
Lazítózás 50cm-en
Lehet hogy nő egy-két ősz hajszálam mire végzek.
Válasz Tom250 #1194. hozzászólására
Köszönöm a segítséget,lehet hogy még zaklatlak a kérdéseimmel!
Válasz gyopos #1193. hozzászólására
4-5 éve nem szántok egyáltalán. 3 évente csinálok egy lazítást 45-50cm-en egy egykéses lazítóval. így elég a 25cm-es gruberezés.
És mivel nincs szántás, nincs eketalp sem.