Hirdetés
Fórum
- Forgatás nélküli talajművelés új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Szója termesztése új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Kukorica terményárak új
- New Holland Clayson kombájn új
- Kukorica FAO 300-as csoport új
- S.O.S. új
- Búza termény felvásárlási árak új
Cikkajánló

Wagyu, a világ legdrágább és legkülönlegesebb marhahúsa – miért kerül ennyibe?
A világ legkülönlegesebb marhahúsa az olíva wagyu: csupán 2200 szarvasmarhát...
1229 hozzászólás
Válasz Zsolty 79 #1228. hozzászólására
Ja
Válasz R Sándor #1227. hozzászólására
Szia most nézem írtál nem volt netem egész nap holnap de felhívhatlak?
Válasz Zsolty 79 #1226. hozzászólására
Sikerül beállítani? Még tegnap este elküldtem a számot.
Válasz R Sándor #1225. hozzászólására
zsolty-2580@freemail.hu
Válasz Zsolty 79 #1224. hozzászólására
Nem a nyom csapágy és kiemelő villa között kérded? Azt én mindig egy gyufaszalnyira állítottam, a rugós biztositasu csavart meg teljesen betekerem és 4 kattanàst vissza így kiemelt a kardán is meg a váltó kuplung is. Ha van kérdésed , adsz egy email címet adok tel számot. Van egy olyan betegsége a jumznak hogy az állító csavaron megszakad a menet, ilyenkor hiába allitgatod 5 10 kuplubgolas után nem emel ki , a csavarokat ha jól emlexem, ki lehet cserélni széthúzás nélkül.
Üdv mindenkinek valaki pontos mm beállítást tud -e mondani nyomólap és kiemelő villa között esetleg rajzos ábra előre köszönöm

Válasz hegedus.gabor.73 #1222. hozzászólására
Ha jól emlékszem a kisgém emelésekor spanol rá a fordító láncra , ha mindent ugy raktál vissza mint ahogy volt annak műkodni kell. mozgasd meg a gémeket és utána nézd meg a lánc feszességét.
Sziasztok! A Jumz EO 2621 fordítóláncot cserélem. Amikor feltettem, pont passzolt, feszes volt. Majd kipróbáltam mindkét oldalra és ettől az egyik oldalon 2 láncszemnyit tágult (azaz annyira laza lett). Nem tudom, hogy mitől, esetleg a munkahengerek levegősek lehettek? Illetve most mit csináljak? Vágjak ki két szemet és úgy lesz jó? Nem szeretném az új láncot tönkre tenni sem, ha esetleg kivágok 2 szemet utána meg valamiért túl rövid lesz. Találkozott már valaki ilyennel? Köszönöm.
Válasz B.Sanyi63 #1219. hozzászólására
Ha a kuplung beállítása nem megy ,felhivsz elmondom ha úgy jobban tudok segíteni.
Nagyon szívesen

Válasz ...:::Pisti:::... #1215. hozzászólására sikerült be rakni köszönöm a segítséget
üdv BS Ajka
Válasz ...:::Pisti:::... #1217. hozzászólására akkor csak az ablak maradt és le kel venni a lemezeket ha adnál egy számot fel hívnálak az enyém 30 5464777
Válasz B.Sanyi63 #1216. hozzászólására
Hát úgy tuti nem fog menni
A lemezek hosszára nem engedik mozdulni.
Még az ablakon is elég berakosgatni
Válasz ...:::Pisti:::... #1215 én úgy szeretném be rakni hogy nem veszem le a tetőt hanem elölről betolni.. esetleg úgy nem lehet? Köszönöm szépen a választ előre is.
Válasz B.Sanyi63 #1214. hozzászólására
De mi nem sikerül?
Nem értem
Válasz ...:::Pisti:::... #1213. hozzászólására én kuplungoztam és csapágy csere is volt és most vissza szeretném rakni de sehogy nem sikerül
Válasz B.Sanyi63 #1212. hozzászólására
Hello
Felül van egy lemezzel lezárt ablak.
Az akksi tartótól eggyel hátrébb.
Onnan lehet berakni,
Igaz nekem a fülke le volt véve
érdeklődnék ki hogyan szereli be a nyeles végére a gumituskót van valami speciális szerszám ehhez a művelethez válaszokat előre is köszönöm
Válasz B.Sanyi63 #1209. hozzászólására

Visszább leírtam a beállítás menetét
Válasz B.Sanyi63 #1209. hozzászólására

Visszább leírtam a beállítás menetét
érdeklődnék a jumz kuplung be állítása felől mik a méretek előre is köszönöm
Válasz Tom250 #1207. hozzászólására
Igen, megvolt a boldogság gondolom.
Most hogy mondod, nekem is lehet az kapott ki a 4esből másfél fogat.
Meg találtam egy jó nagy fogat még az aljában. (Nem volt meg a helye, jól kitakarította az előző szaki)
Valamelyik volt a ludas
Válasz Tom250 #1206. hozzászólására
Ha jobban megnézed, látszik a csavarfejen a fogaskerék nyoma.
Válasz ...:::Pisti:::... #1204. hozzászólására


Nálam fölkapta, 10-12 km/h-s sebességnél a jobb oldali kerék egyszer csak úgy döntött hogy nem forog tovább
Én meg ráborultam a kormányra
Válasz ...:::Pisti:::... #1204. hozzászólására
Bocsi, a jobb oldalon volt
Válasz Tom250 #1202. hozzászólására

Köszönöm.
Pont most cseréltem ezeket a csavarokat, 2nek leszakadt a feje. Mindet cseréltem.
Az egyiknek a feje itt volt fel ülve ahol berajzoltam.
Méz sűrűségű olaj volt benne, még jó hogy fel nem kapta a másikat.
Válasz Tom250 #1202. hozzászólására
Ha nem a fogat kapta le valahonnan, akkor nem is rossz anyagból vannak a fogaskerekek.
Válasz Tom250 #1201. hozzászólására



Válasz ...:::Pisti:::... #1199. hozzászólására






5 alatti fokozatokban már óvatosan a terheléssel, nekem már meglett a böjtje..
Kiszáradt vízállásos részen lazításkor én is visszakapcsoltam 3-ig ahelyett hogy aláemeltem volna..
Két héttel később ásóboronázás közben kis híján kifejeltem a szélvédőt..
A mélységhatárolásért jár a plusz pont.

Válasz Tom250 #1198. hozzászólására
Jól megy.
Huhh, nálunk vinné így a jumzom.
De jó lenne
Tarlón 4be, almás kertbe 3ba térdel lefelé csórikám.
Pedig motor váltó új, 1 éves.
Válasz B.Bali #1197. hozzászólására
A lazított részen megyek a kerékkel, így vissza is zárja amennyire kell.
Válasz Tom250 #1196. hozzászólására nem
Hogy csinálod, hogy kijöjjön a 75cm a lazított részen mész, vagy meg közölöd?
Lazítózás 50cm-en



Lehet hogy nő egy-két ősz hajszálam mire végzek.
Válasz Tom250 #1194. hozzászólására
Köszönöm a segítséget,lehet hogy még zaklatlak a kérdéseimmel!
Válasz gyopos #1193. hozzászólására
4-5 éve nem szántok egyáltalán. 3 évente csinálok egy lazítást 45-50cm-en egy egykéses lazítóval. így elég a 25cm-es gruberezés.
És mivel nincs szántás, nincs eketalp sem.
Válasz Tom250 #1192. hozzászólására

Köszönöm szépen a segítséget!Én a szántást szeretném ki váltani, legalábbis 1-2 évente.
Válasz gyopos #1191. hozzászólására





Ez egy 7 kapás Rabewerk gruber.
Merem hozzá ajánlani, szerintem nagyon szép munkája van.
Viszonylag ritka belőle a 7 kapás, de ha az ember sokat keresgél, előbb utóbb talál egyet!
Mélységtől függően nyúl 1-től 3-ig viszi.
Max mélység kb 25-28cm
Összeszedtem pár képet és videót a munkájáról:
Tavaszi gruberezés (2-es fokozatban). Repce elővetemény, előtte decemberi fagyon kapott egy tárcsát az árvakelés.
Kukorica sekély tarlóhántás kb 5-7cm mélyen (3-as fokozatban), a szárbomlás serkentése céljából, még az őszi mélyművelés előtt.
Tavaszi alapművelés kukorica alá (3-as fokozatba) Ősszel szintén gruberezve volt 20-25cm-en. Ez után még kapott egy ásóboronát és mehetett a vetőgép
Kukorica őszi"mély"művelés kb valahol 15-20cm között. Itt MTZ-vel húztam. (ez már egy másik év)
Válasz Tom250 #1112. hozzászólására
Szia,most szeretnék én is egy grubert venni,tanácsot kérnék hogy mik a tapasztalataid.Látom 7 kapa van,írtad 24 cm a kapa osztás,milyen mélyen tudsz vele dolgozni és hányasban viszi a gép?Előre is köszi
Válasz hegedus.gabor.73 #1189. hozzászólására
Szívesen
Válasz ...:::Pisti:::... #1188. hozzászólására
Szia Pisti! Köszönöm szépen a válaszodat! Üdv, Gábor
Válasz hegedus.gabor.73 #1187. hozzászólására
Szia. Szinte minden van hozzá,
Traktorker Felsőzsolca például.
Postáznak is
De pl itt egy ukrán oldal a sok közül, hogy lásd hogy mindent gyártanak, úgyhogy ide is importálnak belőle
Alkatrész
Sziasztok! A Jumz traktoroknak milyen jelenleg az alkatrészellátottsága? Érdemes venni egy 1978-as kiadású 2621-est? Köszönöm!
Válasz ND #1185. hozzászólására
Köszönöm szépen a választ, ez igaz, csak most vettem észre. Még új "Jumzos"vagyok, ezért nem megy a beazonosítás elsőre :)
Akkor azt hiszem rábizom a kérdést a szállítókra.
Válasz balkay #1183. hozzászólására
A 2621 az a nagyfülkés, a te képeden a kis fülkés van. Lehet ezért is más a súlya
Válasz balkay #1183. hozzászólására
Elnézést: oldat-oldalt
Válasz Gepi #1182. hozzászólására
Köszönöm az szuper oldat. Bár ezek szerint felszereltségfüggő a súly, mert ennek 5.3 tonnát írnak. Eszerint amit nekem mondtak az csak a traktor súlya.
Válasz balkay #1181. hozzászólására
Itt megtalálod a műszaki adatokat:
http://hard-machines.ru/ekskavatory/eo-2621-ekskavator-proshedshiy-ispytanie-vremenem.html
Tiszteletem.
Érdeklődnék hogy egy Jumz 6M 1978-as évjáratú árokásónak, tolólappal az elején, mennyi lehet a súlya? Az orosz oldalakon nézegettem de 3.1-3.9 tonnáig adtak adatokat. A szállításhozz kéne a súly. A képen láthatóval azonos felszereltségű a gép. Előre is köszönöm.[kep1]
Tiszteletem.
Érdeklődnék hogy egy Jumz 6M 1978-as évjáratú árokásónak, tolólappal az elején, mennyi lehet a súlya? Az orosz oldalakon nézegettem de 3.1-3.9 tonnáig adtak adatokat. A szállításhozz kéne a súly. A képen láthatóval azonos felszereltségű a gép. Előre is köszönöm.