Hirdetés
Fórum
Becenév: | szervíz0 |
---|---|
Csatlakozott: | 2008-01-29 20:46:20 |
Utolsó belépés: | 2009-05-06 06:32:12 |
Fórum hozzászólás: | 28 |
Fórumhozzászólásai
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Teleszkópos rakodógépben melyik a jobb? új
- Direktvetés, no-till. új
- Fórumtalálkozó az AGROmashEXPO-n! új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Vizszintes tengelyű szárzúzó új
- IH Cyclo vetőgép új
- Claas traktorok új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
Cikkajánló
Hirdetés
Előzmény: #103 hozzászólása
Milyen van benne, elektromos, mechanikus? Milyen traktorba?
Előzmény: #96 hozzászólása
A nagy kondenzátor nem hátrány mivel éppen az a szerepe hogy minél hamarébb visszahűtsön...az viszont hogy eltakarja a hűtőd mutatja hogy milyen nehéz is egy utólag beépített klímát méretezni. Hűtsön is de a traktor eredeti működése is normális maradjon. Személyszerint a traktor tetejére helyezett kondenzátort jobbnak tarom.
hmm...egy traktor üvegfelületén nem megy be annyi hő mint egy személyautóén? Ezzel azért nem értenék egyet, már csak ha a felület nagyságát nézzük is. A ventillátornak pedig pontosan az a szerepe ha a menetszél nem tudja visszahűteni a rendszert kapcsoljon be. Ha neked 250nél is megy a ventillátor akkor elég alulméretezett klímád lehet.
Előzmény: #85 hozzászólása
Hát ezzel csak az a gond hogy az MTz (amibe a legtöbb utólag beszerelt klíma kerül)helyszükséglete nem a legnagyobb. És megjegyezném hogy elvileg R12-t már nem lehet használni :)
klímához minden egység kell a helyes működéshez sajna nem lehet spórolni. A réz csöves hűtődhöz kell még egy expanziós szelep ami szűkíti a beáramló gázcső keresztmetszetét, egyben növeli a nyomást. Mindenképp kell egy hőcserélő, ventilátoral ami visszahűti a rendszert. Nem beszélve a nyomáskapcsolóról, termosztátról, szűrőről,reléről. A többit ki lehet hagyni :)
Előzmény: #298 hozzászólása
a .3as orosz Jazda adagoló 69 mm3 névleges fordulatszámon
Előzmény: #292 hozzászólása
ja, főleg egy common-rail rendszernél...
Előzmény: #288 hozzászólása
lehet venni fém úszóházat pár százért, azért az kultúráltabb
Előzmény: #286 hozzászólása
Ez attól függ milyen adagoló van rajta
Válasz #278 hozzászóláslehet hogy csak elméleti az úszó lyukadása mégis elég sűrűn előfordul...a másik gyakori hiba az adó egyik vezetékének a forrasztása (tankon belül) elenged. Ülés ki és ki kell bontani adót.
Előzmény: #238 hozzászólása
a 480 az még nem sok, biztos fog még össze kopni.Sajnos ez a tolókerekes váltó átka. A szorzó viszont csendesebb már nem lesz.
Előzmény: #226 hozzászólása
Pontosan ezt kell tenni. Alapból annyira kicsit van ráálítva hogy fékezéskor a nyomólap annyira szét jön hogy a golyók ki tudnak ugrani szélső állásba ahonnét maguktól nem mennek vissza. Ha ráállítasz kisebb lesz a golyó útja. A zsírzsá ideig megoldás mert a ferodolpor víz kimossa
Előzmény: #235 hozzászólása
Ezt értettem ellenőrzésen, akkor a kuplungodal szerintem nem lehet baj. Én a váltó kulissza műre gondolok, az szorulhat. Ha helyben áll a gép, simán szedi a sebességet? Mennyi üzemóra van a gépben?
Előzmény: #73 hozzászólása
Sajnos az új Mtz-k szorzója legtöbbjének hangos. A kuplungot ha aláfekszel könnyen tudod ellenörizni.
Előzmény: #72 hozzászólása
AZ OROSZ INTEGRÁLT KAPCSOLÓNAK NEVEZI. EZ ÉRZÉKELI MELYIK AKKSIBAN VAN KEVESEBB ÉS AZT TÖLTI. HA ELROMLIK AKKOR CSAK AZ EGYIK AKKUMULÁTORT TÖLTI. A RÉGEBBI TIPÓSUAKON KICSI FEHÉR VOLT AZ SOKAT SZARAKODOTT. cSERÉLD KI BIZTOS HOGY AZZAL LESZ BAJ.
Előzmény: #174 hozzászólása
Menj be a traktor alá, valakivel nyomasd be a kuplungot, ilyenkor a tárcsának könnyedén kell mozogni. Ha nem akkor valamiért feszül. Ha jól vannak beállítva a villák akkor valami nincs középponbtba. A főtengely támcsapágy nem valószínű hogy ennyire ki van. Esztergába futtasd körbe a lenkereket, a kuplungszerkezetet. Nézd meg hogy a szivattyú meghajtó és a nyeles-tengely közül nem üt valamelyik?
Az Mf kerti gépeit a Same gyártja
Sokan használják úgy az mtz-t hogy az egy igénytelen gép, pedig az hálálja meg a legjobban a gondoskodást :)
1523 és 1523.3 van még 1522-t nem láttam. 1523asal már mentem, 155 le-s és csak műanyagos kasznival van. Szörnyű a kilátás előre benne.
Fagyálló ezt megoldja :) egyébként meg a kardánkereszt, ha rajta van a burkolat nem megy tele sárral sokáig bírja. Állandó egyenes vonalban hajt, nem kell kenni
Szerintem a legnagyobb probléma az hogy a kondenzátort beszorítják a traktor orrába, ahol nem tud a levegő cserélődni. Főként a .3asoknál van gond, ott amúgy is zsúfolt a hely (lev. szűrő, intercooler, akku). Én úgy gondolom hogy a fülke tetejére szerelve jobb lenne a hatásfooka, érdekelne akinek így van szerelve a véleménye.
Atesz kösz megkönnyítetted a munkám :)
Nem vettem, csak szétszedték felújításra és kérték hogy segítsek összerakni
Miért nehéz vissza tenni a motort? Nem én vettem ki, minden darabja szét volt szedve
Géza pedig ha tudnád hogy ahol a lambót gyártják ott Fergusont is gyártanak )
Sziasztok! Érdekelne mennyire kell állítani T-16 kuplung kinyomó villáit?
az orbit felfogatásánál, lekell szerelni az állításához. Bár ez az érték gyárilag be van állítva dehát az orosz nem alszik ) valami az orbitodal lehet
A kormány orbiton van két csavar amivel lehet állítani a jobb és bal oldali nyomást