Fórum

MTZ orbitosra alakítása 

Létrehozta: Balázs, 2008-02-23 20:42:49

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #779 sörhas | 2018-07-09 08:42:58

    Válasz ..MZ/X.. #778. hozzászólására

    Azt tudom.Mondjuk engem kimondottan ez a személy érdekelt volna.

  • Válasz » #778 ..MZ/X.. | 2018-07-08 23:12:56

    Válasz sörhas #777. hozzászólására

    Habi oldalán ott van kompletten cikkszámokkal.

  • Válasz » #777 sörhas | 2018-07-08 18:43:12

    Üdv.
    Valaki már egyszer megirta itt nekem a tel számot de nem találom sehol.
    Az mtz orbit komplet szerelékhez.
    Nyíregyháza és ha jól rémlik valamilyen Pista.
    Mégegyszer ha lehetne.
    smile helpsmilie

  • Válasz » #776 dagadtmadar | 2018-06-25 21:08:54

  • Válasz » #775 dagadtmadar | 2018-06-22 17:57:30

    Válasz dagadtmadar #751. hozzászólására

    Üdv újra!

    Elérkezett az idő hogy szép lassan elkezdjem az alkatrészeket begyűjteni az átalakításhoz.
    mivel szűkös a keret lehet 2 részletben történik meg a dolog így lehet csak jövő tavaszra lesz meg az alsó munkahengeres dolog...

    Nos a kérdésem az, hogy véleményetek szerint melyik orbit szivattyút lenne érdemes venni?
    160-at szemeltem ki néztem a habi, rahoker, és keletagro kínálatát ki melyik típust ajánlaná?
    (keletagro danfoss drága...)

    Köszönöm!

  • Válasz » #774 t-16m | 2018-05-30 12:37:07

    Biztos hogy stabilabb a 80 as alsó munkahengerrel mint felsővel. A felső az szerintem egy rossz konstrukció mivel elég nagy a munkahenger átmérője így azt lassabban tölti meg az orbit, plussz ott marad az a rengeteg játék mint a sima kormányzásnál. A 82 esnél ha nagyon nagy kátyúba mész vele akkor se moccan meg a kerék a helyzetéből. Az egy tolórudas meg azért jobb mert két gömbcsuklónak kevesebb játéka van mint a négynek, plusz az irányítókar alsó anyája is szeret fellazulni így az is lötyöghet. A 80-as hídba kevesebb a lógási esély mint a 82-ben. Szerintem alsó munkahengerrel 80-al álom lehet közúton döngetni. Nem is értem a gyár miért erőltette ilyen sokáig a rendes kormányműveket, mikor a nyugatra szánt gépek meg orbitosak voltak.

  • Válasz » #773 lakatos gabesz | 2018-05-30 12:16:34

    Válasz gyufi76 #769. hozzászólására

    Es az egy íranyitókaros miért jobb mint a kettő?

  • Válasz » #772 Celtises | 2018-05-30 11:58:50

    Válasz t-16m #771. hozzászólására

    Azt tudom, hogy a 82-esnél jó. Én azt látom, hogy amióta megszüntettem a mechanikus kapcsolatot a kormányban azóta bizonytalan, minden úthibát érzek a kormányon.Az olaj nem tart ellen.Ráadásul a 80-asnak könnyű is az eleje.A hídközepem már újfajta.Nem tudom, hogy lenne-e érdemi változás a felső munkahengereshez képest. Az egy tolórudas megoldás jobbá tenné valószínű.

  • Válasz » #771 t-16m | 2018-05-30 11:47:10

    Válasz Celtises #770. hozzászólására

    Alsó munkahengeresnél nincs biztosabb kormánya az mtz-nek. Alsó munkahengeresnél nem kell aggódni azon ,hogy 9-ben teljes gázon elkezd tapsolni vagy valami, nagyon stabil. A mi 82-esünk most lett megorbitozva de ég és föld a különbség. Bátran merem ajánlani. 80-nál még nem is olyan drága az orbitos hídközép mint 82-nél.

  • Válasz » #770 Celtises | 2018-05-30 11:13:53

    80-as kormánya alsó munkahengeres megoldással mennyire stabil és biztonságos. Mondjuk az egy tolórudas megoldással?
    Most a felső munkahengerre van kötve az orbit, de nem az igazi. Könyűségre jó, de 8. felett nem túl biztonságos. Lassú munkánál jó.
    Arra gondolok elsősorban, hogy az alsó munkahengeres nagy sebességnél mennyire biztos?

  • Válasz » #769 gyufi76 | 2018-05-10 21:38:50

    Válasz dagadtmadar #765. hozzászólására Helló Mindenki! Ez a komment amit "dagadtmadár" írt teljesen rendben van!!! Semmi értelme a műszerfal alá berakni az orbitot! Az orbit nem fossa az olajat, és ha egy csövet cserélni kell 2 perc alatt megoldható, nem 2 óra alatt!!!! Ami nem mellesleg műszaki vizsgán is megállja a helyét. A két irányítókaros verziót el kell vetni!!!! Valaki írta , hogy nem hegesztene, be merem vallani mindenkinek , hogy én hegesztettem már tartót a hídra, és tökéletes. Akkor más a helyzet ha van a tulajnak több százezer átalakításra , akkor legyen gyári -nak mondott valószínű import hídközép százpárezerértsmile angry A pénztárcája dönti mindenkinek az átalakítás mértékét! JÓ munkát " dagadtmadár" többen is a te verziódat támogatjuk!!!! Üdv!

  • Válasz » #768 dagadtmadar | 2018-05-10 21:36:29

    Válasz Gepi #767. hozzászólására

    moruczdenes"kukac"gmail"pont"com

  • Válasz » #767 Gepi  | 2018-05-10 21:27:19

    Válasz dagadtmadar #765. hozzászólására

    Neked van a "megosztásod" mindenféle gépkönyvelsmile offtopic? Van egy-két könyv pdf-ben amit szeretnék megosztanismile flowers.
    Hogyan tudnám eljuttatni hozzád?smile surrender

  • Válasz » #766 prütyi | 2018-05-10 21:22:12

    Válasz dagadtmadar #765. hozzászólására

    Nem is kokányolás. A kokányolás a gyárban történt mikor kitalálták, hogy az összes modelnél meghagyták ezt a béna kormányművet. Persze a canadába szánt 52-esek is már orbitosak voltak, de azoknak is az oszlopon volt eredetileg az orbit. A függőleges tengely nekünk is benne maradt. Minden más levakolásra került. Egy másodpercre se fogod megbánni az áttalakítást ezt garantálom. Az orbitos 82-es után az 52-est szörnyű vezetni kormányzás szempontjából.

  • Válasz » #765 dagadtmadar | 2018-05-10 21:02:56

    Válasz prütyi #764. hozzászólására

    Nos a véleményem az h 50e-es orbittartó helyett választom a pár 1000Ft-os közbetétet a toronyhoz.
    A torony most lett újra szimeringezve így nem fogom kivenni a tengelyt csak leszedem róla az irányítókart és így 1 irányítórudas lesz a gép
    mivel a régi könyöktengely el van kopva azt is kicserélem erősítettre új perselyek hídközép 16-os szivattyú van a gépen ezért kap egy 160-as orbitot
    a difi jeladó fogasív felső munkahenger ki lesz herélve és csak vakolva lesz.
    Difi át lesz alakítva levegősre.
    a régi torony olajtartály funkcióját el fogja látni és az orrába legalább kis többlet súlyt jelent úgy gondolom sokszor 10kg is sokat számít :D
    Köszönöm a tanácsokat de ha már valami működik fölösleges költségbe nem verem magam és szerintem ezzel nem "kókányolok"

  • Válasz » #764 prütyi | 2018-05-10 20:42:28

    Válasz Claastra. #762. hozzászólására

    Nekem tökmindegy,hogy az elején van e vagy a "gyári" helyén,csak tegye a dolgát. Ki a faszom hegesztette a hídat? Semmi pénzért nem hegesztenék a hídon semmit. Szerinted egy 94-es gépen már nem volt rajta a helye? Én inkább azt tartom kokányolásnak hogy két irányítórúd megmarad. Simán fennt állhat a szítálás veszélye. Érdekes hogy az öreg 52-esből a kormányoszlop azért néhol néhol folydogál mégis a hűtője porszáraz? Az más kérdés mikor az olajhűtőt éri valami mert akkor biztos hogy taknyos lesz a hűtő. Ha lesz pénz akkor az 52-es is kap egy orbitozást hídközép cserével megfejelve, mert a két kormánymű között ég és föld a különbség.

  • Válasz » #763 mtz1221 | 2018-05-10 19:36:44

    Válasz prütyi #761. hozzászólására
    Haha,pont azért teszik a műszerfal alá hogy ne a hűtőbe tocsogjon az olaj.smile angry

  • Válasz » #762 Claastra. | 2018-05-10 19:31:52

    Válasz prütyi #761. hozzászólására

    Qrva egyszerű,az orbitnak ott a helye ha máshová rakod gányolás és én nem vagyok a gányolás híve,még talán hegesztitek az elsőhidat is ne kisértsétek a jóistent,hozták átalakítani az mtz-t mondtam semmi akadálya de az orbit a helyére kerül,és nagyon meg van elégedve a tulaj,és a béremmel együtt kijött 180-ból,jó a hídon rajta volt a helye aminek ott kell lennie

  • Válasz » #761 prütyi | 2018-05-10 18:33:10

    Válasz Claastra. #760. hozzászólására

    Mi simán felraktuk előre az oszlopra az orbitot. Miért lenne jobb bent a műszerfal alatt? Hogy ott csúnyálkodjon négy cső a motor felett? Teljesen tökéletes helyen van az ott elől. Aki a hosszú kormányrudat nem bírja lógásmentesen megcsinálni annak nem ajánlom,hogy mtz-vel foglalkozzon. Nem beszélve arról hogy a hidraulika miatt így is szutykos a dereka akkor meg nehogy már a kormány miatt is ott tocsogjon az olajtól, illetve széthúzásnál sem kell oldani a kormányrendszer ha előre van feltéve az orbit.

  • Válasz » #760 Claastra. | 2018-05-10 06:59:45

    Válasz ..MZ/X.. #758. hozzászólására

    Szerintem is ,nem kell a rudazat,csak a baj,hogy 50e ft a tartó,de nem kell átmenőtengely,meg orbittartó,,összekötőt nem vettem meghagytam a függőlegestengelyt,csak egy munkahengeres irányítókart vettem(82.1-re)

  • Válasz » #759 Gabik | 2018-05-09 21:26:46

    Sziasztok!Meg tudnátok mondani hogy mennyi a C-50 és a C-63 munkahenger munkaútja,magyarán a lökethossza?
    Köszi a segítséget!

  • Válasz » #758 ..MZ/X.. | 2018-05-08 23:41:41

    Válasz dagadtmadar #756. hozzászólására

    Ha már csinálod akkor az orbitot a műszerfal alá tedd, felesleges a hosszú rudazat.

  • Válasz » #757 Gepi  | 2018-05-08 22:05:41

    Válasz dagadtmadar #751. hozzászólására

    Nekem annyi kérdésem lenne az ns 14 szivattyú 30,3 az ns 16 szivattyú 34,4 liter/perc tud könyv szerint. Az orbithoz elég az ns 14 szivattyú szerintem.

  • Válasz » #756 dagadtmadar | 2018-05-08 20:40:20

    Válasz gyufi76 #754. hozzászólására

    Nagyon köszönöm mindkettőtök segítségét!
    Augusztus derekára remélem minden meglesz mert munka mellett hobbynak szánom :D
    előbb bevásárlás aztán 1-2 nap összerak :D
    A tornyot természetesen meghagyom a difi levegős lesz mindenképp!
    Természetesen képek lesznek!

  • Válasz » #755 gyufi76 | 2018-05-08 20:37:08

    Válasz Gergő80 #753. hozzászólására. Na ez teljesen okés , így le ellenőríztem magamat és hibáztam smile angry A 10 es csavarokat nem írtam , a közbetét tömítést nem írtam. Teljesen jó a lista amint írtam a diffizárat kilökni, és tuti jó lessz! Remélem tudtam segíteni , ha bármi más kérdésed lenne írj nyugodtan! Üdv!

  • Válasz » #754 gyufi76 | 2018-05-08 20:30:45

    Válasz dagadtmadar #751. hozzászólására
    A folytatás: kell 1 db 20x1,5 x 1 m hidraulika tömlő nyomó ágba , 1db 20x1,5x 50cm es a visszatérő ághoz , Én javaslom a gyári olajos difi átszerelését levegősre. Így a visszatérő helyére egy 20x1,5 90 fokos pipa kell. A C50 és C63 közötti különbség: C50 munkahenger átmérő 50 szár átm 25mm , csap átm 25mm C63: munkah. átm. 63 , szár átm 30 , csap átmérő 30 mm és a munkaút 2 cm el rövidebb. Maradj a gyárilag C 50 nél!!!!
    Az orbitot és munkahengert összekötő két csövet én hidraulikásnál gyártatom, a végére 16 os szemet préseltetek és ott veszem az átereszcsavarokat és réz alátéteket is. A motoron lévő kormányrúd tartóját ha nincs pótold. Ezen átalakítás után tuti egyújas kormányod lesszsmile thumbup Az alkatrészeket a HABINÁL megvásárolhatod első vásárlás -10 % szerintem egy bruttó 150 ből simán kijön! Üdv,és jó munkát, meg képeket az átalakításról!

  • Válasz » #753 Gergő80 | 2018-05-08 20:28:10

    Válasz dagadtmadar #751. hozzászólására
    nekem ez a leírás van elmentve remélem segít

  • Válasz » #752 gyufi76 | 2018-05-08 20:17:11

    Válasz dagadtmadar #751. hozzászólására

    Helló! Akkor kezdjük:-) A hosszú nyomtávkart kell mindkét oldalit cserélni, kell az összekötő, egy orbitos hídközép, egy munkahenger tartó 80 ashoz, egy C-50 munkahenger ami párhuzamos csatlakozású, kell a tartóba egy 27-25 mm es kúp az irányítókarhoz szintén de kompéettet vásárolj amin rajta van az anyák. A tartóhoz nem adják de vegyél 2 db 14 mm es illesztőstiftet.Kell 4 db M 16x 30 csavart 4 db 16 rugósalátétet Ennyi kell alulra. Felül hagyd meg a régi kormányművet mert az a tuti, ne hagyd rábeszélni magad a kókány zártszelvény oszlopra! Tehát a régi kormányművet "kibelezed" a lemenő tengely helyére esztergáltatsz egy metamid dugót, a munkahenger fedelével vakolod a helyét, vásárolsz egy 160 as orbitot a közcsavarok ha nincsenek akkor azt is , de vigyázz mert az orbit menete 1/2" menet!!!! Kell egy közbetét , egy csigatengely kiváltó tengely de ennél fontos , hogy a hűtő felől tegyél rá csapágyat 6205 csapágy ezt is vegyél.

  • Válasz » #751 dagadtmadar | 2018-05-08 19:09:30

    Üdv!
    egy kis segítségere lenne szükségem...
    Kis mezítlábas 80-as gépünket szeretném orbitosra alakítani.
    Nem kókányolva hanem úgy rendesen hídközép cserével irányítórúddal, új könyöktengelyek, nyomtávkar... stb stb...
    Nos az első dolog az h lehet 2 hosszban nyomtávkart kapni 39 és 45 cm-es melyiket ajánljátok?
    valamint jelenleg 16-os szivattyú van rajta és 160 as orbitszivattyút szeretnék feltenni.
    A következő kérdésem az lenne h a c-50-es vagy a c-63-as munkahengert kellene berakni ezeknek egyforma-e a munkaútja?
    a gép ősszel rakodózik szeretnék egy könnyű de megbízható kormányzást.
    Olvastam olyat h az orbitszivattyú és a munkahenger variálásával lehet a kormány könnyedségét variálni csak azzel egyenes arányosan nő vagy csökken a kormányfordulat száma (nos ez engem nem igazán érdekel ha mondjuk 1-2-vel többször kell körbetekerni a kormány ha cserébe nagyon lassú mozgáskor is teherrel a rakodón könnyen tudom kormányozni a gépet. )
    Ennyi lenne az igényem és most jön a nagy kérés aki csinált ilyet annak véletlen nincs egy listája h pontosan mire van szükségem?
    a fő elemeket már összeírtam a többi lenen a lényeg tengely közbetét csapok csapágyak szelepek szűkítő ha kell stb stb....
    még egyszer hangsúlyozom semmi kókányolást utólag legyártott dolgot nem akarok beépíteni csak és kizárólag gyári elemeket.
    pénzben gondolom 200-250-ból összehozható
    Előre is köszönöm a segítséget! :)

  • Válasz » #750 Camion Cópé | 2018-03-27 09:38:22

    Válasz gyufi76 #749. hozzászólására

    Szia. Előfordulhat, meg teljes terhelés nem kapott, majd a szőlőben a homokon kiderül. Egyenlőre nem lötyög semmi, mindet alkatrészt kicseréltem. Egyébként a régi szerkezettel sokszor jártam így, föleg a homokban. Gondoltam rá hogy ha esetleg nem lesz jó, akkor szerkesztek rá valami ütközőt. Majd tapasztalatokat megírom.

  • Válasz » #749 gyufi76 | 2018-03-26 21:22:53

    Válasz Camion Cópé #744. hozzászólására
    Helló! Egy javaslatot tennék neked. kár volt, hogy hagytad magad rábeszélni a két összekötős verzióra. A difizár miatt ha elfordítod a kormánykereket oldjon a difizár azt megértem de meghagytad a gyárilag szar lötyögős rúdfejeket és a kormánytengely aljára felfogatott irányítókart ami folyton lelazul. Amúgy könnyen megszokod majd szerintem:-) Üdv!

  • Válasz » #748 Agromanó | 2018-03-26 18:08:57

    Válasz Vinkó75 #747. hozzászólására

    a második része világos volt, csak azt nem tudtam, hogy így a kenyér szervó működik-e. köszi! smile smile

  • Válasz » #747 Vinkó75 | 2018-03-26 18:02:08

    Válasz Agromanó #746. hozzászólására

    Átmegy kenyér szervósba,nincs mi hajtsa a szivattyút,ha áll a motor.

  • Válasz » #746 Agromanó | 2018-03-26 17:54:54

    Üdvözlet

    orbitos 82-es ha mondjuk elromlik és vontatják, működik a kormány?
    olyan mtz-re gondolok, ami nem gyárilag orbitos, hanem utólag van rászerelve

  • Válasz » #745 csizizoli | 2018-03-25 20:30:22

    Válasz Camion Cópé #744. hozzászólására vHali csak nehogy ugy járj a két összekötössel mint én hogy az egyik irányba a kerék majd bebicsaklik teljesen alászedve én igy jártam és kicseréltem egy összekötösre.

  • Válasz » #744 Camion Cópé | 2018-03-25 18:51:02

    Válasz Sanyee #706. hozzászólására

    Szia. Most végezten az 550E traktorom átalakításával. Nem hiszem hogy jobban alá lehetne szedni. A keletagros rábeszélt a 450 mm-es nyomtávkarra, hogy azzal majd jobban alá lehet tekerni. Szerintem baromság, méghozzá azért mert a 390mm-es és a 450mm-es kétkaros nyomtávkar elülső karja, amire a munkahengert kötöd egyforma méretű. Ezzel közel azonos mértékben fordítja be a kereket mint a gyári kormányszerkezet. Meghagytam a régi 2 kormányősszekötő rudat is, azért mert így továbbra is funkcionál az autómata differenciál zár. Annyit kell csinálni hogy a régi,fenti munkahengert ki kell herélni(fúrtam a dugattyúra és a munkahenger belső fedelére egy-egy 10mm-es furatot hogy az olaj szabadon mozogjon). Ezt azért kell meghagyni, hogy a fogaslécet az eredeti pozicióba tartsa, ami vezérli a diffi nyitását és zárását. Annyit kell még csinálni hogy a kormánytengelyről le kell vágni a csigaívet, mert aggat az új sima összekötő tengelynek. Érdemes kicserélni a kormánykeréktengelyen a bordás hüvelyt és a bordás tengelyt a mehchanikus holtjátékok kiküszöbölése végett. Most probálgatom, furcsa hogy elég érzékeny de hozzá kell szokni a régi szar után. Ha kell képeket is tudok küldeni.

  • Válasz » #743 csferri | 2018-03-07 20:28:04

  • Válasz » #742 apuci | 2018-03-07 20:27:25

    Válasz csferri #741. hozzászólására

    Lehet hogy április 8-tól az következik?smile w00tsmile w00tsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

  • Válasz » #741 csferri | 2018-03-07 19:17:19

    Válasz Pityesz47 #738. hozzászólására

    Mi az a kormány pihentető?

  • Válasz » #740 Pityesz47 | 2018-03-07 19:12:42

  • Válasz » #739 csoppika | 2018-03-07 18:44:31

  • Válasz » #738 Pityesz47 | 2018-03-07 18:03:04

    Üdv!

    Utólag orbitozott 82-es mtznél a kormány pihentető állandóan jár körbe. Ki lehet ezt kerülni valahogy?

  • Válasz » #737 t-16m | 2018-02-08 20:46:00

    Válasz gyufi76 #736. hozzászólására

    Álló motornál működik a kormány ilyenkor? Meghibásodás miatt haza lehet vontatni?

  • Válasz » #736 gyufi76 | 2018-02-08 20:42:47

    Válasz t-16m #735. hozzászólására
    Helló! Én mindíg csak visszakötöm a tartályba ahogyan te is akarod. Működik rendesen.

  • Válasz » #735 t-16m | 2018-02-08 19:40:32

    Sziasztok!
    Végig olvastam a fórumot és több helyen láttam, hogy az orbitból a tartályra menő cső lentre csatlakozik a tartályhoz meg fentre az eredeti helyére. A kérdésem hogy ez mindenféleképpen szükséges így megcsinálni vagy simán visszakötöm a gyári helyére egy hidraulika tömlővel és kész. A difizár kapcsolás nem lesz bekötve. Válaszotokat előre is köszönöm.

  • Válasz » #734 Mtz 550E | 2018-01-27 17:30:57

    Mtz 552 kétrészes hídhoz hídközepet esetleg tudnátok segíteni hol lehet venni elfogadható áron? Királycsapszeg furatai vannak kikopva meg nekem az ékcsavarnál is voltak vele gondjaim mert kivannak nyúlva a lyukak és az ékcsavart felkellett hegeszteni az előző gazdája a hídnak nem figyelt oda rá!

  • Válasz » #733 t-16m | 2018-01-26 19:39:49

    Sziasztok!
    Valaki esetleg tud olyan műhelyt ajánlani ahol felújítanák 82 esem elsőhídjában a királycsap furatait mert elkoptak, illetve lemarná és kifúrná a furatokat az orbit munkahenger tartóhoz emberi áron. Szolnok és Kecskemét vonzás körzetében lenne a legjobb (a kettő között lakom). Esetleges segítséget előre is köszönöm!
    Üdvözlettel: Puskás Tamás

  • Válasz » #732 Gepi  | 2018-01-25 21:09:21

    Válasz gyufi76 #731. hozzászólására

    Ez mind nagyon jó, de amikor a csapszegeket szereljük vissza akkor van a gond mert a belső csapszeget azért az nehezebb de nem lehetetlen.

  • Válasz » #731 gyufi76 | 2018-01-25 20:43:47

    Válasz Gepi #730. hozzászólására.
    Helló! Szerintem nem , de felfelé fúrni és hegeszteni nehezebb. Én minden esetben kiveszem, mert a királycsapot megcsinálom zsírozhatóra, és cserélem újra így jópár évig ehhez nyúlni nem kell.
    Annyit nem írtam, hogy a két peremeshüvelyt lehet érdemes vastag peremüre cserélni.

  • Válasz » #730 Gepi  | 2018-01-25 08:40:46

    Válasz gyufi76 #729. hozzászólására

    Minden féleképen ki kell venni a hidat? Igaz?

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro Nova Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baywa GMZ
Bezerédi Agro Kft.
Bohr
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
Diós-Gumi Kft
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Everris International
Farmcenter Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Horizont Trade Kft.
Idea Traktor Kft.
Intradelog Kkt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kovács-ker
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Penda Kft.
Pintér László e.v.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Rotáció Kft.
Royal Marine Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szendi és Társai Mezőgazdasági Termelő Szolgáltató és Értékesítő Betéti Társaság
T-Oriens Kft.
Té-Géta-68 Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zetor- West Hungary Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobix Kft.
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Axiál
Balla Imre e.v.
Baumachinen Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Borsod Agroker Zrt
Bükkhegyi András
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D+V 1999 Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Farmgép Kft.
Forma Hungária Bt.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea-Agro Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kárpáti Hungary Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Király Ferenc e.v.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
P.G.-MOBIL Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
ROSI TEH D.O.O
Royal Machines Kft.
Royal-Kert Kft.
Satamo Plus Kft.
Schriffert Kereskedőház Bt.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Tartálygyár Kft
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Turquagro Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Vektor-Holding Kft.
VÉRTESKER Kft.
Wild Control Kft.
Zetor Vas
Zootechnika Gépgyártó Kft.
[bezárás x]