Fórum

MTZ orbitosra alakítása 

Létrehozta: Balázs, 2008-02-23 20:42:49

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #769 gyufi76 | 2018-05-10 21:38:50

    Válasz dagadtmadar #765. hozzászólására Helló Mindenki! Ez a komment amit "dagadtmadár" írt teljesen rendben van!!! Semmi értelme a műszerfal alá berakni az orbitot! Az orbit nem fossa az olajat, és ha egy csövet cserélni kell 2 perc alatt megoldható, nem 2 óra alatt!!!! Ami nem mellesleg műszaki vizsgán is megállja a helyét. A két irányítókaros verziót el kell vetni!!!! Valaki írta , hogy nem hegesztene, be merem vallani mindenkinek , hogy én hegesztettem már tartót a hídra, és tökéletes. Akkor más a helyzet ha van a tulajnak több százezer átalakításra , akkor legyen gyári -nak mondott valószínű import hídközép százpárezerértsmile angry A pénztárcája dönti mindenkinek az átalakítás mértékét! JÓ munkát " dagadtmadár" többen is a te verziódat támogatjuk!!!! Üdv!

  • Válasz » #768 dagadtmadar | 2018-05-10 21:36:29

    Válasz Gepi #767. hozzászólására

    moruczdenes"kukac"gmail"pont"com

  • Válasz » #767 Gepi  | 2018-05-10 21:27:19

    Válasz dagadtmadar #765. hozzászólására

    Neked van a "megosztásod" mindenféle gépkönyvelsmile offtopic? Van egy-két könyv pdf-ben amit szeretnék megosztanismile flowers.
    Hogyan tudnám eljuttatni hozzád?smile surrender

  • Válasz » #766 prütyi | 2018-05-10 21:22:12

    Válasz dagadtmadar #765. hozzászólására

    Nem is kokányolás. A kokányolás a gyárban történt mikor kitalálták, hogy az összes modelnél meghagyták ezt a béna kormányművet. Persze a canadába szánt 52-esek is már orbitosak voltak, de azoknak is az oszlopon volt eredetileg az orbit. A függőleges tengely nekünk is benne maradt. Minden más levakolásra került. Egy másodpercre se fogod megbánni az áttalakítást ezt garantálom. Az orbitos 82-es után az 52-est szörnyű vezetni kormányzás szempontjából.

  • Válasz » #765 dagadtmadar | 2018-05-10 21:02:56

    Válasz prütyi #764. hozzászólására

    Nos a véleményem az h 50e-es orbittartó helyett választom a pár 1000Ft-os közbetétet a toronyhoz.
    A torony most lett újra szimeringezve így nem fogom kivenni a tengelyt csak leszedem róla az irányítókart és így 1 irányítórudas lesz a gép
    mivel a régi könyöktengely el van kopva azt is kicserélem erősítettre új perselyek hídközép 16-os szivattyú van a gépen ezért kap egy 160-as orbitot
    a difi jeladó fogasív felső munkahenger ki lesz herélve és csak vakolva lesz.
    Difi át lesz alakítva levegősre.
    a régi torony olajtartály funkcióját el fogja látni és az orrába legalább kis többlet súlyt jelent úgy gondolom sokszor 10kg is sokat számít :D
    Köszönöm a tanácsokat de ha már valami működik fölösleges költségbe nem verem magam és szerintem ezzel nem "kókányolok"

  • Válasz » #764 prütyi | 2018-05-10 20:42:28

    Válasz Claastra. #762. hozzászólására

    Nekem tökmindegy,hogy az elején van e vagy a "gyári" helyén,csak tegye a dolgát. Ki a faszom hegesztette a hídat? Semmi pénzért nem hegesztenék a hídon semmit. Szerinted egy 94-es gépen már nem volt rajta a helye? Én inkább azt tartom kokányolásnak hogy két irányítórúd megmarad. Simán fennt állhat a szítálás veszélye. Érdekes hogy az öreg 52-esből a kormányoszlop azért néhol néhol folydogál mégis a hűtője porszáraz? Az más kérdés mikor az olajhűtőt éri valami mert akkor biztos hogy taknyos lesz a hűtő. Ha lesz pénz akkor az 52-es is kap egy orbitozást hídközép cserével megfejelve, mert a két kormánymű között ég és föld a különbség.

  • Válasz » #763 mtz1221 | 2018-05-10 19:36:44

    Válasz prütyi #761. hozzászólására
    Haha,pont azért teszik a műszerfal alá hogy ne a hűtőbe tocsogjon az olaj.smile angry

  • Válasz » #762 Claastra. | 2018-05-10 19:31:52

    Válasz prütyi #761. hozzászólására

    Qrva egyszerű,az orbitnak ott a helye ha máshová rakod gányolás és én nem vagyok a gányolás híve,még talán hegesztitek az elsőhidat is ne kisértsétek a jóistent,hozták átalakítani az mtz-t mondtam semmi akadálya de az orbit a helyére kerül,és nagyon meg van elégedve a tulaj,és a béremmel együtt kijött 180-ból,jó a hídon rajta volt a helye aminek ott kell lennie

  • Válasz » #761 prütyi | 2018-05-10 18:33:10

    Válasz Claastra. #760. hozzászólására

    Mi simán felraktuk előre az oszlopra az orbitot. Miért lenne jobb bent a műszerfal alatt? Hogy ott csúnyálkodjon négy cső a motor felett? Teljesen tökéletes helyen van az ott elől. Aki a hosszú kormányrudat nem bírja lógásmentesen megcsinálni annak nem ajánlom,hogy mtz-vel foglalkozzon. Nem beszélve arról hogy a hidraulika miatt így is szutykos a dereka akkor meg nehogy már a kormány miatt is ott tocsogjon az olajtól, illetve széthúzásnál sem kell oldani a kormányrendszer ha előre van feltéve az orbit.

  • Válasz » #760 Claastra. | 2018-05-10 06:59:45

    Válasz ..MZ/X.. #758. hozzászólására

    Szerintem is ,nem kell a rudazat,csak a baj,hogy 50e ft a tartó,de nem kell átmenőtengely,meg orbittartó,,összekötőt nem vettem meghagytam a függőlegestengelyt,csak egy munkahengeres irányítókart vettem(82.1-re)

  • Válasz » #759 Gabik | 2018-05-09 21:26:46

    Sziasztok!Meg tudnátok mondani hogy mennyi a C-50 és a C-63 munkahenger munkaútja,magyarán a lökethossza?
    Köszi a segítséget!

  • Válasz » #758 ..MZ/X.. | 2018-05-08 23:41:41

    Válasz dagadtmadar #756. hozzászólására

    Ha már csinálod akkor az orbitot a műszerfal alá tedd, felesleges a hosszú rudazat.

  • Válasz » #757 Gepi  | 2018-05-08 22:05:41

    Válasz dagadtmadar #751. hozzászólására

    Nekem annyi kérdésem lenne az ns 14 szivattyú 30,3 az ns 16 szivattyú 34,4 liter/perc tud könyv szerint. Az orbithoz elég az ns 14 szivattyú szerintem.

  • Válasz » #756 dagadtmadar | 2018-05-08 20:40:20

    Válasz gyufi76 #754. hozzászólására

    Nagyon köszönöm mindkettőtök segítségét!
    Augusztus derekára remélem minden meglesz mert munka mellett hobbynak szánom :D
    előbb bevásárlás aztán 1-2 nap összerak :D
    A tornyot természetesen meghagyom a difi levegős lesz mindenképp!
    Természetesen képek lesznek!

  • Válasz » #755 gyufi76 | 2018-05-08 20:37:08

    Válasz Gergő80 #753. hozzászólására. Na ez teljesen okés , így le ellenőríztem magamat és hibáztam smile angry A 10 es csavarokat nem írtam , a közbetét tömítést nem írtam. Teljesen jó a lista amint írtam a diffizárat kilökni, és tuti jó lessz! Remélem tudtam segíteni , ha bármi más kérdésed lenne írj nyugodtan! Üdv!

  • Válasz » #754 gyufi76 | 2018-05-08 20:30:45

    Válasz dagadtmadar #751. hozzászólására
    A folytatás: kell 1 db 20x1,5 x 1 m hidraulika tömlő nyomó ágba , 1db 20x1,5x 50cm es a visszatérő ághoz , Én javaslom a gyári olajos difi átszerelését levegősre. Így a visszatérő helyére egy 20x1,5 90 fokos pipa kell. A C50 és C63 közötti különbség: C50 munkahenger átmérő 50 szár átm 25mm , csap átm 25mm C63: munkah. átm. 63 , szár átm 30 , csap átmérő 30 mm és a munkaút 2 cm el rövidebb. Maradj a gyárilag C 50 nél!!!!
    Az orbitot és munkahengert összekötő két csövet én hidraulikásnál gyártatom, a végére 16 os szemet préseltetek és ott veszem az átereszcsavarokat és réz alátéteket is. A motoron lévő kormányrúd tartóját ha nincs pótold. Ezen átalakítás után tuti egyújas kormányod lesszsmile thumbup Az alkatrészeket a HABINÁL megvásárolhatod első vásárlás -10 % szerintem egy bruttó 150 ből simán kijön! Üdv,és jó munkát, meg képeket az átalakításról!

  • Válasz » #753 Gergő80 | 2018-05-08 20:28:10

    Válasz dagadtmadar #751. hozzászólására
    nekem ez a leírás van elmentve remélem segít

  • Válasz » #752 gyufi76 | 2018-05-08 20:17:11

    Válasz dagadtmadar #751. hozzászólására

    Helló! Akkor kezdjük:-) A hosszú nyomtávkart kell mindkét oldalit cserélni, kell az összekötő, egy orbitos hídközép, egy munkahenger tartó 80 ashoz, egy C-50 munkahenger ami párhuzamos csatlakozású, kell a tartóba egy 27-25 mm es kúp az irányítókarhoz szintén de kompéettet vásárolj amin rajta van az anyák. A tartóhoz nem adják de vegyél 2 db 14 mm es illesztőstiftet.Kell 4 db M 16x 30 csavart 4 db 16 rugósalátétet Ennyi kell alulra. Felül hagyd meg a régi kormányművet mert az a tuti, ne hagyd rábeszélni magad a kókány zártszelvény oszlopra! Tehát a régi kormányművet "kibelezed" a lemenő tengely helyére esztergáltatsz egy metamid dugót, a munkahenger fedelével vakolod a helyét, vásárolsz egy 160 as orbitot a közcsavarok ha nincsenek akkor azt is , de vigyázz mert az orbit menete 1/2" menet!!!! Kell egy közbetét , egy csigatengely kiváltó tengely de ennél fontos , hogy a hűtő felől tegyél rá csapágyat 6205 csapágy ezt is vegyél.

  • Válasz » #751 dagadtmadar | 2018-05-08 19:09:30

    Üdv!
    egy kis segítségere lenne szükségem...
    Kis mezítlábas 80-as gépünket szeretném orbitosra alakítani.
    Nem kókányolva hanem úgy rendesen hídközép cserével irányítórúddal, új könyöktengelyek, nyomtávkar... stb stb...
    Nos az első dolog az h lehet 2 hosszban nyomtávkart kapni 39 és 45 cm-es melyiket ajánljátok?
    valamint jelenleg 16-os szivattyú van rajta és 160 as orbitszivattyút szeretnék feltenni.
    A következő kérdésem az lenne h a c-50-es vagy a c-63-as munkahengert kellene berakni ezeknek egyforma-e a munkaútja?
    a gép ősszel rakodózik szeretnék egy könnyű de megbízható kormányzást.
    Olvastam olyat h az orbitszivattyú és a munkahenger variálásával lehet a kormány könnyedségét variálni csak azzel egyenes arányosan nő vagy csökken a kormányfordulat száma (nos ez engem nem igazán érdekel ha mondjuk 1-2-vel többször kell körbetekerni a kormány ha cserébe nagyon lassú mozgáskor is teherrel a rakodón könnyen tudom kormányozni a gépet. )
    Ennyi lenne az igényem és most jön a nagy kérés aki csinált ilyet annak véletlen nincs egy listája h pontosan mire van szükségem?
    a fő elemeket már összeírtam a többi lenen a lényeg tengely közbetét csapok csapágyak szelepek szűkítő ha kell stb stb....
    még egyszer hangsúlyozom semmi kókányolást utólag legyártott dolgot nem akarok beépíteni csak és kizárólag gyári elemeket.
    pénzben gondolom 200-250-ból összehozható
    Előre is köszönöm a segítséget! :)

  • Válasz » #750 Camion Cópé | 2018-03-27 09:38:22

    Válasz gyufi76 #749. hozzászólására

    Szia. Előfordulhat, meg teljes terhelés nem kapott, majd a szőlőben a homokon kiderül. Egyenlőre nem lötyög semmi, mindet alkatrészt kicseréltem. Egyébként a régi szerkezettel sokszor jártam így, föleg a homokban. Gondoltam rá hogy ha esetleg nem lesz jó, akkor szerkesztek rá valami ütközőt. Majd tapasztalatokat megírom.

  • Válasz » #749 gyufi76 | 2018-03-26 21:22:53

    Válasz Camion Cópé #744. hozzászólására
    Helló! Egy javaslatot tennék neked. kár volt, hogy hagytad magad rábeszélni a két összekötős verzióra. A difizár miatt ha elfordítod a kormánykereket oldjon a difizár azt megértem de meghagytad a gyárilag szar lötyögős rúdfejeket és a kormánytengely aljára felfogatott irányítókart ami folyton lelazul. Amúgy könnyen megszokod majd szerintem:-) Üdv!

  • Válasz » #748 Agromanó | 2018-03-26 18:08:57

    Válasz Vinkó75 #747. hozzászólására

    a második része világos volt, csak azt nem tudtam, hogy így a kenyér szervó működik-e. köszi! smile smile

  • Válasz » #747 Vinkó75 | 2018-03-26 18:02:08

    Válasz Agromanó #746. hozzászólására

    Átmegy kenyér szervósba,nincs mi hajtsa a szivattyút,ha áll a motor.

  • Válasz » #746 Agromanó | 2018-03-26 17:54:54

    Üdvözlet

    orbitos 82-es ha mondjuk elromlik és vontatják, működik a kormány?
    olyan mtz-re gondolok, ami nem gyárilag orbitos, hanem utólag van rászerelve

  • Válasz » #745 csizizoli | 2018-03-25 20:30:22

    Válasz Camion Cópé #744. hozzászólására vHali csak nehogy ugy járj a két összekötössel mint én hogy az egyik irányba a kerék majd bebicsaklik teljesen alászedve én igy jártam és kicseréltem egy összekötösre.

  • Válasz » #744 Camion Cópé | 2018-03-25 18:51:02

    Válasz Sanyee #706. hozzászólására

    Szia. Most végezten az 550E traktorom átalakításával. Nem hiszem hogy jobban alá lehetne szedni. A keletagros rábeszélt a 450 mm-es nyomtávkarra, hogy azzal majd jobban alá lehet tekerni. Szerintem baromság, méghozzá azért mert a 390mm-es és a 450mm-es kétkaros nyomtávkar elülső karja, amire a munkahengert kötöd egyforma méretű. Ezzel közel azonos mértékben fordítja be a kereket mint a gyári kormányszerkezet. Meghagytam a régi 2 kormányősszekötő rudat is, azért mert így továbbra is funkcionál az autómata differenciál zár. Annyit kell csinálni hogy a régi,fenti munkahengert ki kell herélni(fúrtam a dugattyúra és a munkahenger belső fedelére egy-egy 10mm-es furatot hogy az olaj szabadon mozogjon). Ezt azért kell meghagyni, hogy a fogaslécet az eredeti pozicióba tartsa, ami vezérli a diffi nyitását és zárását. Annyit kell még csinálni hogy a kormánytengelyről le kell vágni a csigaívet, mert aggat az új sima összekötő tengelynek. Érdemes kicserélni a kormánykeréktengelyen a bordás hüvelyt és a bordás tengelyt a mehchanikus holtjátékok kiküszöbölése végett. Most probálgatom, furcsa hogy elég érzékeny de hozzá kell szokni a régi szar után. Ha kell képeket is tudok küldeni.

  • Válasz » #743 csferri | 2018-03-07 20:28:04

  • Válasz » #742 apuci | 2018-03-07 20:27:25

    Válasz csferri #741. hozzászólására

    Lehet hogy április 8-tól az következik?smile w00tsmile w00tsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

  • Válasz » #741 csferri | 2018-03-07 19:17:19

    Válasz Pityesz47 #738. hozzászólására

    Mi az a kormány pihentető?

  • Válasz » #740 Pityesz47 | 2018-03-07 19:12:42

  • Válasz » #739 csoppika | 2018-03-07 18:44:31

  • Válasz » #738 Pityesz47 | 2018-03-07 18:03:04

    Üdv!

    Utólag orbitozott 82-es mtznél a kormány pihentető állandóan jár körbe. Ki lehet ezt kerülni valahogy?

  • Válasz » #737 t-16m | 2018-02-08 20:46:00

    Válasz gyufi76 #736. hozzászólására

    Álló motornál működik a kormány ilyenkor? Meghibásodás miatt haza lehet vontatni?

  • Válasz » #736 gyufi76 | 2018-02-08 20:42:47

    Válasz t-16m #735. hozzászólására
    Helló! Én mindíg csak visszakötöm a tartályba ahogyan te is akarod. Működik rendesen.

  • Válasz » #735 t-16m | 2018-02-08 19:40:32

    Sziasztok!
    Végig olvastam a fórumot és több helyen láttam, hogy az orbitból a tartályra menő cső lentre csatlakozik a tartályhoz meg fentre az eredeti helyére. A kérdésem hogy ez mindenféleképpen szükséges így megcsinálni vagy simán visszakötöm a gyári helyére egy hidraulika tömlővel és kész. A difizár kapcsolás nem lesz bekötve. Válaszotokat előre is köszönöm.

  • Válasz » #734 Mtz 550E | 2018-01-27 17:30:57

    Mtz 552 kétrészes hídhoz hídközepet esetleg tudnátok segíteni hol lehet venni elfogadható áron? Királycsapszeg furatai vannak kikopva meg nekem az ékcsavarnál is voltak vele gondjaim mert kivannak nyúlva a lyukak és az ékcsavart felkellett hegeszteni az előző gazdája a hídnak nem figyelt oda rá!

  • Válasz » #733 t-16m | 2018-01-26 19:39:49

    Sziasztok!
    Valaki esetleg tud olyan műhelyt ajánlani ahol felújítanák 82 esem elsőhídjában a királycsap furatait mert elkoptak, illetve lemarná és kifúrná a furatokat az orbit munkahenger tartóhoz emberi áron. Szolnok és Kecskemét vonzás körzetében lenne a legjobb (a kettő között lakom). Esetleges segítséget előre is köszönöm!
    Üdvözlettel: Puskás Tamás

  • Válasz » #732 Gepi  | 2018-01-25 21:09:21

    Válasz gyufi76 #731. hozzászólására

    Ez mind nagyon jó, de amikor a csapszegeket szereljük vissza akkor van a gond mert a belső csapszeget azért az nehezebb de nem lehetetlen.

  • Válasz » #731 gyufi76 | 2018-01-25 20:43:47

    Válasz Gepi #730. hozzászólására.
    Helló! Szerintem nem , de felfelé fúrni és hegeszteni nehezebb. Én minden esetben kiveszem, mert a királycsapot megcsinálom zsírozhatóra, és cserélem újra így jópár évig ehhez nyúlni nem kell.
    Annyit nem írtam, hogy a két peremeshüvelyt lehet érdemes vastag peremüre cserélni.

  • Válasz » #730 Gepi  | 2018-01-25 08:40:46

    Válasz gyufi76 #729. hozzászólására

    Minden féleképen ki kell venni a hidat? Igaz?

  • Válasz » #729 gyufi76 | 2017-12-30 19:53:04

    Válasz rushefi #725. hozzászólására

    Itt már beszerelésre kész:-)

  • Válasz » #728 gyufi76 | 2017-12-30 19:48:05

    Válasz csaba73r1 #724. hozzászólására

    Itt egy 1990 es hídra készítettem tartót. Ez egyszerűbb mint a régebbi hídra mert ehhez 100as U vas kell és egy 12 es kazánlemez. ennél a hegesztésen kívül 3db M14 csavarral rögzítettem a hídhoz.

  • Válasz » #727 gyufi76 | 2017-12-30 19:41:20

    Válasz rushefi #725. hozzászólására
    Helló! Ahol a munkahenger tartója van ott egy részen nincs olaj tehát át lehet fúrni a hídházat. Ha átfúrtad akkor belefúrsz M 18 as menetet. Azért mert az orbit munkahenger tartóján 18mm res lyuk van. Most készítettem egy 1990 es hídra egy tartót, arról küldök képet.

  • Válasz » #726 gyufi76 | 2017-12-30 19:32:05

    Válasz csaba73r1 #724. hozzászólására
    Helló! két fajta híd létezik amelyiken nincs gyári orbitmunkahenger tartó kiöntve. Küldj egy képet, hogy milyen hidad van. gyufi76@freemail.hu BÚÉK!!!

  • Válasz » #725 rushefi | 2017-12-30 18:04:55

    Válasz gyufi76 #503. hozzászólására

    Hogy érted azt, hogy "majd átfúrtam a hidat bele M18" ?

    Üdv.,
    A

  • Válasz » #724 csaba73r1 | 2017-12-12 13:08:06

    Válasz gyufi76 #414. hozzászólására

    szia engem érdekelnének a méretek,nekem is ilyen hidam van s ilyen megoldásban is gondolkoztam,ha elküldenéd a cimemre, csaba73r@gmail.com megköszönném

  • Válasz » #723 gyufi76 | 2017-08-16 17:01:04

    Válasz menyus #718. hozzászólására Helló! P a bemenő olajnyomásé , de valószínű a gondod az , hogy nem jó helyről adtad a bemenő , vagy ráfolyó olajat. A jumz-nak van egy kis tartálya az kevés, van egy a hidraulika szivattyú szívóágából lecsatlakozás ha arra kötötted az sem jó mert elszívja a hidraulikaszivattyú az orbit elől az olajat. a nagy hidraulikatartály aljából vedd le az olajat és legalább 16mm belső átmérőjű csővel és ahhoz vegyél közcsavart. Remélem tudtam segíteni:-)

  • Válasz » #722 Gepi  | 2017-08-13 21:19:52

    Válasz menyus #720. hozzászólására

    Nos, ha levegős akkor végállástól végállásig kell tekergetni a kormányt, hogy kidolgozza a levegőt.

  • Válasz » #721 zoli336 | 2017-08-13 21:14:37

  • Válasz » #720 menyus | 2017-08-13 20:53:26

    Elnézést kérek,igen elirtam,de az megoldódott viszont 10percig működött aztán hirtelen csak 2kézzel lehetett kormányozni tiszta erőből, megállitottam amikor pár perc mulva újra beinditottam megint működött egy darabig aztán megint csak tiszta erőből lehetett kormányozni egy ismerősöm szerint levegős a rendszer csak fogalmam nincs hogyan tudnám lelégteleniteni esetleg tudtok tanácsot adni?!Előre is köszönöm!

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobix Kft.
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Axiál
Balla Imre e.v.
Baumachinen Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Bohr
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
Diós-Gumi Kft
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Everris International
Farmcenter Kft.
Forma Hungária Bt.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Horizont Trade Kft.
Hungarpol Sp.z o.o.
Intradelog Kkt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Odisys Bt.
P.G.-MOBIL Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
Penda Kft.
Pintér László e.v.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Rotáció Kft.
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Satamo Plus Kft.
Schriffert Kereskedőház Bt.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Té-Géta-68 Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
VÉRTESKER Kft.
Wild Control Kft.
Zetor-Vas
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baywa GMZ
Bezerédi Agro Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Borsod Agroker Zrt
Bükkhegyi András
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D+V 1999 Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gumiarzenál Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kárpáti Hungary Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyírker Kft.
Oraker Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Payer Ádám e.v.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
ROSI TEH D.O.O
Royal Machines Kft.
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Seed-Imex Kft.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
T-Oriens Kft.
Tartálygyár Kft
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Turquagro Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Társkereső hirdetés
[bezárás x]