Fórum

Chip tuning, chip tuningdoboz, traktor tuning 

Létrehozta: , 2009-02-16 12:37:33

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #325 Norbi6330 | 2015-08-21 22:58:02

    Válasz Bárány #322. hozzászólására

    Eladom. Nem veszed meg? smile smile Kidom a picsaba 1 nagy baromsag ez a chiptuning.

  • Válasz » #324 Bárány | 2015-08-21 22:56:12

    Válasz Drisa #323. hozzászólására

    Szerintem nem. (azért kérdeztem.)

  • Válasz » #323 Drisa | 2015-08-21 22:53:53

  • Válasz » #322 Bárány | 2015-08-21 22:49:21

    Válasz Norbi6330 #321. hozzászólására

    Meg se kérdezem, a Rapiddal mi lesz...

  • Válasz » #321 Norbi6330 | 2015-08-21 21:11:23

    Hali traki szétszedve EGR hűtő lyukas a kipufogó torokba fagyálló volt. De van 1 másik gond cserélni kel a turbó aktuátort is. Jó kis beruházás hirtelen.

  • Válasz » #320 Gabika6330 Pr. | 2015-08-20 12:23:48

    Válasz Agrooptima #310. hozzászólására

    EGR-t is ki tudsz kapcsolni vagy csak tuningolni? 6330 Pr.

  • Válasz » #319 Norbi6330 | 2015-08-18 19:06:55

    Válasz Drisa #318. hozzászólására

    Szerintem a fagyalonak nem kel tob orahosza hogy valahova lefejonon v kifojon, rogton megtalaja a helyet.

  • Válasz » #318 Drisa | 2015-08-18 18:25:10

    Válasz Norbi6330 #316. hozzászólására

    Akkor más a baj, ha a intercooler alatt a torokban nem ált a fagyálló, úgy hogy előtte több órát állt a motor akkor sajna más baj van.

  • Válasz » #317 Norbi6330 | 2015-08-18 18:16:14

    Válasz papa maci #314. hozzászólására

    EGR hutoje van kijukadva ot megy el a fagyallo.

  • Válasz » #316 Norbi6330 | 2015-08-18 18:14:44

    Válasz Kismumus74 #313. hozzászólására

    Igen volt nyomasprobazva levegovel es tartota.

  • Válasz » #315 papa maci | 2015-08-18 16:33:15

  • Válasz » #314 papa maci | 2015-08-18 16:29:36

    Válasz Norbi6330 #312. hozzászólására

    Itt gyakorlatilag már nagyon megadta magát a rendszer. Az EGR szelepnek is kell a hűtő közeg. A szelepen van tömítés+ két gumigyűrű..Valahol ott lesz a hiba. Van hogy a képen látható a szelepnek balra a víz cső lezárják a rendszert. Valamint zárt helyzetben szét húzzák a szelep motorjának a csatlakozóját. A gép agyából törlik az EGR szelepet..Fapados tuning..Sima hagyományos motor lett belőle. Ezt az autóknál is alkalmazzák lehet adott típusokhoz záró fedelet-dugót venni. Szerintem ott lesz a bibi..Ha ki veszed a szelepet nyilván tiszta szutyok lesz.

  • Válasz » #313 Kismumus74 | 2015-08-18 16:06:34

    Válasz Norbi6330 #312. hozzászólására

    Nyomásprobázva is volt a cooler vagy csak ledugoztátok és felöntöttétek?

  • Válasz » #312 Norbi6330 | 2015-08-18 15:49:03

    Ma levetettuk az itelkolert fagyalo nem volt sehon, meg a kolert kulon felengettuk fagyaloval es nem szivarog belole el. Na akkor mi lehet a gond?

  • Válasz » #311 Norbi6330 | 2015-08-17 21:07:44

    Válasz lala1 #309. hozzászólására

    Holnap v holnapután szétszedjük kíváncsi vagyok hogy az lesz a gond. Mire kel odafigyelni szerelésnél v utána?

  • Válasz » #310 Agrooptima | 2015-08-17 15:12:10

    Sziasztok!
    Tóth Richárd vagyok, 15 éve csak és kizárólag chiptuninggal foglalkozom. 2001-ben alapítottam a Rigotech Autósport és Vezérléstechnikai Bt-t. Több mint 4.000 autó, teherautó beállítását végeztem el. A mezőgazdasági gépek beállítása nagyban eltér az autókétól (a programozás megegyezik, de a határértékek beállításához ismerni kell a gép mechanikai tűréshatárait). Ezt felismerve alapítottuk az Agrooptima Szerviz Kft-t, mely kizárólag mezőgazdasági gépek beállításával foglalkozik. Az Agrooptima létrehozása, „kiemelése a Rigotech Bt.-ből” jelentős tőkebevonás, fejlesztés, és új tevékenységek bevezetése miatt volt szükséges. Mérnök kollégáim megvizsgálják a gép szerkezeti felépítését, pontosan meghatározva, hogy meddig lehet húzni a gépet, hogy az élettartama ne csökkenjen. Honlapunkról díjmentesen letölthető a Traktortuning Technikák című könyv kivonata, melyből megismerhetőek a különböző tuning módszerek, és a gyártók „trükkjei”.
    Bővebb információ a honlapunkon: http://www.agrooptima.hu
    További kérdések esetén szívesen állunk a rendelkezésetekre privátban, vagy akár itt a fórumon is.

    Tisztelettel,
    Agrooptima Szerviz Kft csapata
    http://www.agrooptima.huhttp://www.agrooptima.hu

  • Válasz » #309 lala1 | 2015-08-16 22:27:59

    Drisa-nak igaza lesz!
    Az intercooler lyukas,ott eszi meg a vizet,és el is van tömődve (azzal a zöldes kocsonyás valamivel,amit senki nem tud,honnan lesz),s ezért nem jut kellő hűtővíz a hidr olajhűtőre. Vagy a kis villanyszivattyú nem keringteti rendesen a hűtőközegt. Lehet több probléma ért meg egyszerre. Indításkor nem csinál olyat néha,mintha gyenge lenne az akksi?

  • Válasz » #308 Berente Antal | 2015-08-16 22:18:04

    Válasz .Feco. #305. hozzászólására

    Azután gondolom nem dícsérted meg. Kellett-e másik kenyérkereset után néznie?

  • Válasz » #307 Norbi6330 | 2015-08-16 22:03:41

    Válasz Bárány #301. hozzászólására

    Ma Böszörménybe beszéltem 1 kitésel Nagy Zoli 2008 ba ö szervizelte elsőnek a trakimat, elmondtam neki a problémát és ö is ugyan ezt mondta, úgyhogy szerelés lesz utána vallatás.

  • Válasz » #306 .Feco. | 2015-08-16 19:09:07

    Válasz .Feco. #305. hozzászólására

    Mármint a hűtő szívta magára a kaszalekot...

  • Válasz » #305 .Feco. | 2015-08-16 19:06:22

    Válasz 4964 #304. hozzászólására

    Frontkaszaval kaszált gyepet júniusban. Amikor felszállt a harmat a fű megszáradt es a kaszábol kirepülő kaszalekot magára szívta a kaszalekot. Unta, hogy ki kell szállni a melegben le söprögetni...

    Két nap utan szólt a Kite hogy a telematikan a traktor mar többször jelezte a szerviznek, hogy túl meleg a motor es váltóolaj is, de mar késő volt...

  • Válasz » #304 4964 | 2015-08-16 17:52:37

    Válasz .Feco. #300. hozzászólására

    Nagy vonalakban megírhatnád hogy mi volt az a dolgozói hanyagság.

  • Válasz » #303 papa maci | 2015-08-15 11:35:38

    Válasz Norbi6330 #299. hozzászólására

    Batyám ! Kézifék és nézzétek át ! Ne kínozd !

  • Válasz » #302 Drisa | 2015-08-15 10:07:07

    Válasz Norbi6330 #299. hozzászólására

    Nekünk az intercooler volt lyukas és ott a torokra folyt a fagyalló. Mielőtt nagyon megijednel vedd le és a torokra benyúlva van egy kis perem ha ott áll a fagyalló akkor az lyukas. Persze ez csak akkor van ha hagynod állni jó pár órát.

  • Válasz » #301 Bárány | 2015-08-15 09:54:18

    Válasz Norbi6330 #299. hozzászólására

    Úgy, ahogy .Feco írja! Én be sem indítanám, és qva gyorsan hívnám a szerelőt. Lehet, hogy a fagyálló ott lötyög a hengerekben.
    Ez itt most nem egyszerű Rapid gond.
    Azért majd írd meg, mi volt!

  • Válasz » #300 .Feco. | 2015-08-15 08:40:36

    Válasz Norbi6330 #299. hozzászólására

    Szerintem rohadt gyorsan szerezz egy igazi szerelőt, es nézzetek át az egészet! Nagyon el tudnak eszkalálódni a gondok, ha nem javítják ki őket időben.

    Nehány éve egy zöld gépre 14 milliót költöttünk egy dolgozói hanyagság miatt...

  • Válasz » #299 Norbi6330 | 2015-08-15 08:35:03

    Válasz papa maci #294. hozzászólására

    Tegnap hogy ki let probalva 2792.07-2791.02 kodokat irkalta ki szerintem az EGR szelep ki van jukadva, mert a fagyalo ot megy el. Volt olyan teleontottem a kiegyenlitot fagyaloval, tetunk 1 kort es ki is ment a fagyalo, lealitotuk utana beindit es a kipufogon omlot a fagyalo goz. Szerintetek?

  • Válasz » #298 Dekalb | 2015-08-15 08:24:25

    Válasz szanberg #295. hozzászólására

    szóval akkor Te győzd meg a többieket hogy kiaz a Rigotech Ricsi egy vérprofi

  • Válasz » #297 Feri | 2015-08-15 08:07:56

    Válasz szanberg #296. hozzászólására
    440lexi 270Le ből 320Le lett
    T180 Valtra 180-210 lett
    T151 Eco Valtra 150böl 180 lett
    Honda Accord 150-190 lett
    T-191 Valtra 200 lovat adott le tuning nlkül,az nem módositottuk,De az előző gépeknél nagyon jó lett a szoftver módósitás!

  • Válasz » #296 szanberg | 2015-08-15 07:18:04

    Mondjuk traktoromat nem lövetném be mert minek, ígysem kevés a kakaó inkább kikapar nehéz munkánál, könnyűnél meg több a gép mint az igény.

  • Válasz » #295 szanberg | 2015-08-15 07:16:42

    Válasz Dekalb #286. hozzászólására

    Én sokat variáltam ezen de végülis mondom megpróbálom mert egészen addig nemtudom milyen lesz.
    Így hát a Cater C13-as motor vezérlőjét elvittem hozzá és mondom varázsoljunk valamit. 460lóerő gyárilag maximumban, most 500-ra lett állítva. Megjegyzem ez a motor ezekkel az injektorokkal turbóval mindennel gyárilag 540 lóerőn is dolgozik így tehát egy nagyon kényelmes tartalékot hagyattam is benne. Nem is feltétlen a fullpull maximum lóerő kellett hanem az ügyesség.

    Alapból kicsit buta a cater motor. Megy mint barom csak nem teljesen olyan a karakterisztikája mint kellene, meg a nagy rotoros kombájnokat ha megnézitek ez még igencsak régivágású ezzel a szerény lóerővel, az új kategória társaik 550-600-620 lovasak, mert rotorosnál mégjobban kell a plussz kakaó mint ládásnál.

    Ha jött egy terhelés régebben először a motor ejtett a fordulatszámán. Nem sípolt be nem olyan mértékben csak ha nagyon megöltem és nem vettem visszább a tempón, de beejtett, aztán tartotta azt majd próbálta felszívni magát. Na most az agrooptima beállítás után szinte nem is mozog a fordulatszámmérő akármilyen terhelés is áll fenn. Partokon is szebben megy meg a hirtelen fellépő teljesítmény igényeket olyan kényelmesen kiszolgálja, hogy ihajj. Semmi melegedés vagy kopogás vagy baj, talán még símábban duruzsol mint a gyári programjával, szebben elsimultabban dolgozik. Idén 40fokokban elég jó búzákban kis tarlókkal dolgoztunk sokat, nem melegszik mégha nem fúvattam a hűtőt egy héten akkor sem.
    Nagyon jó! és valamennyit spórol gázolajon is

  • Válasz » #294 papa maci | 2015-08-15 05:46:40

    Válasz Norbi6330 #280. hozzászólására

    1569.31....Motor teljesítmény esés.
    2630.15....Töltőlevegő kilépő hőmérséklet vártnál magasabb (kevésbé súlyos).
    2630.00....Töltőlevegő kilépő hőmérséklet vártnál magasabb (legsúlyosabb).
    2791.07-2791.02.....EGR szelep hiba.

  • Válasz » #293 Dekalb | 2015-08-15 05:21:24

    Válasz Drisa #288. hozzászólására

    értsd már meg ehhez laptop kell ,meg 3-5 óra,majd beülsz a gépbe újra próba,és utána csak mosolyogsz-legalábbis rigotech igy csinálja,attól függ hogy mit kérsz 200-350000 lesz a tarifa

  • Válasz » #292 papa maci | 2015-08-15 05:10:38

    Válasz Norbi6330 #291. hozzászólására

    Nincs mese diagnosztika...kiolvasás-törlés. Ez a hibakód dolog itt egy váltóba került. látatlanba nem tudom mit irkál ki de lehet valami figyelmeztetés...Amivel még el lehet menni..De ehet hogy nem.

  • Válasz » #291 Norbi6330 | 2015-08-14 22:44:53

    Na ma volt 1 kis próba szántás a trakival chip nélkül is dobálja a kódokat. Mit lehetne tenni szerintetek?

  • Válasz » #290 papa maci | 2015-08-14 20:15:34

    Válasz Norbi6330 #281. hozzászólására

    Kell rá egy gyári vezérlő ! Kicsit drágább...De az hosszú életű..valamint az elvárt teljesítményhez hangolja a motort..ami ebben az esetben összetett műveletek sora. Vagy újra iratod a vezérlőt..Az olyan 300 ropi körül mozog. Kinek hogy..De ezt az (állandó hidegüzemód tuningot hanyagoljuk) A motor gyártók+ vezérlést hozzá gyártók. Lassan kezdik védelemmel ellátni a rendszert. Tehát ahhoz hogy működjön egy sufni mókerolás. Minimum rendszer szintű ismeret..Már hacker hozzáállás.A felül íráshoz.

  • Válasz » #289 .Feco. | 2015-08-14 19:58:33

    Válasz Drisa #288. hozzászólására

    Nekünk fel sem tettek... Amikor a srác neki indult a csipőfogóval az ECU vezetek-korbácsnak akkor mondtam hogy itt fejeztük be...

  • Válasz » #288 Drisa | 2015-08-14 16:14:24

    Válasz Norbi6330 #284. hozzászólására

    Nálunk 2 hét próbaidőre adták ide. Utána kellett volna fizetni 200eFt-ot. 2 nap után mondtam hogy jöhetnek érte...

  • Válasz » #287 Spetrix | 2015-08-14 15:42:56

    Válasz Dekalb #286. hozzászólására:
    Ez a traktoros oldaluk:
    www.agrooptima.hu

  • Válasz » #286 Dekalb | 2015-08-14 15:08:46

    ki mondta nektek hogy a rapiddalo kell foglalkozni,miért nem beszéltek a Rigotech chiptuninggossaol,ő az egyik legprofibb és legdrágább a szakmában,a rapid csak egy tuning doboz,hol áll az igazi chiptuninghoz...

  • Válasz » #285 a2457 | 2015-08-14 13:48:59

  • Válasz » #284 Norbi6330 | 2015-08-14 11:39:57

    Válasz Drisa #282. hozzászólására

    Ki van iktatva most már, én is ellene vagyok mert nincs értelme inkább nagyobb traki és kész. Most már az érdekel hogy lehet-e valami hátulütője a chipnek hogy benne volt?

  • Válasz » #283 a2457 | 2015-08-14 11:11:00

    lehet mindegyik megoldás fostos...
    igazából tökmindegy hogy a szenzor jeleit piszkálják meg vagy magát a programot, hozhat egyforma eredményt a kettő.
    van a szondáknak/szenzoroknak egy jele amire a program végén jön ki egy válasz.
    hogy a kettő közt mi történik, az kevésbé érdekes, sem az hogy hogyan. csak az hogy adott jelre adott válasz érkezzen.

  • Válasz » #282 Drisa | 2015-08-14 09:26:51

    Válasz Norbi6330 #281. hozzászólására

    Kb 3 vagy 4 éve ezt mondtam hogy szar ez a tuning. Nálunk is volt. Jobban ment de kódot dobta.

  • Válasz » #281 Norbi6330 | 2015-08-14 08:16:26

    Válasz Norbi6330 #280. hozzászólására

    Jobban terhelésnél jöttek a gondok (lazitozás, gruberezés), tegnap kimentem kaszálni vele 4 30-kor kezdetem 6 30-ra 85 fokos volt a váltó és minden fordulónál 1 fokot ment feljebb, és akkor is irkálta a kódokat, pedig a kaszálás kőnyű munka. Üresen vonulásnál is dobta a kódokat rapid kiiktatva és már nem is irkál semmit. Ennyit a chipről 1 kalap sz@r.

  • Válasz » #280 Norbi6330 | 2015-08-14 05:34:04

    Válasz Bárány #279. hozzászólására

    A gépet már úgy vettem meg hogy benne volt. A kiegyenlítőből kifogy a fagyálló, melegszik a váltó, az üzemanyag csöveken szivárogót a gázolaj. Kódok: 2791.07 2630.15 1569.31 2630.00 2791.02

  • Válasz » #279 Bárány | 2015-08-13 22:53:34

    Válasz Norbi6330 #277. hozzászólására

    Nyugodtan kiveheted.
    A hibakódok engem is érdekelnének.
    A forgalmazótól megkérdezted, miért csinálja?

  • Válasz » #278 Szeni | 2015-08-13 22:37:20

    Válasz Norbi6330 #277. hozzászólására

    Milyen hibák jöttek elő benne ??????

  • Válasz » #277 Norbi6330 | 2015-08-13 22:07:23

    Hali Van 1 jd 6330 pr traki rapid chip van benne ha kiiktatom a chipet lesz-e valami problémája a motornak? Nagyon dobálta a hibakódokat.

  • Válasz » #276 szanberg | 2015-05-27 23:29:00

    Válasz .Feco. #270. hozzászólására

    Persze, hogy erősebbek az új kombájnok, mert a régebbieknél voltak motor hiányosságok, plusz az újak szecskázóján kétszer annyi kés van, ami szintén kíván hajtóerő többletet, de jellemző manapság egyre inkább a hátsóhajtásos hidak tömkelege széria kombájnokon, megnagyobbított magtartályok amit megtöltve cipelni kell, menetközben üríteni ami szintén plusz erőt kíván...meg mittudomén zúzós napra és kukorica adapterek tárháza ésatöbbi....
    Ezért emelték 340-re az 5 ládás lexit, viszont van az a helyzet amikor az is kedvét szegi majd, hiába aránytalanul erős

Fórum szabályzat

Elolvasom »

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]