Nekünk a 275-ös mögé nagy a 7 késes, idén. 30 cm-en tudja csak vonszolni!
Nem csak a nyírócsavarok, hanem az egész kések szakadtak le, a váz elrepedt, stb.
Carrier 650, 6,2 IH.
Fralaz? Nem tetszik h alul vannak a kések. Meg olyan IH -szerűnek tűnik. Milyen a késosztása? Minkamélység?
jaaaa azthittem nagyobb a quadtrac bocsi!
Milyen nagy tárcsáid vannak?
A 9kést azért írtam mer Feco annyit húz a nagyződdel.
Szerintem a Fra-Laz 4,2-es 7késsel nekvaló lenne és bírni meg bírja az már biztos!
215lóval 3késsel megyünk, van olyan hol majdnem xarik előtte, meg a 11tonna is majdnem kevés mert jár keze lába pedig száraz a főd most.
De kegyetlen mocsok összetaposott nyirok a főd.
A gyári 8,8-as nyírócsavarokat 10.9-re cseréltem ebből már nem szakad el csak néha-néha
A tavalyi nem volt jó. Az idei jobb lesz. kopp-kopp.
Egy nehézkultivátor megy utána(topdown, vagy Centaur), de abból is csak 4 méteres h elhúzza 30 cm-en. És vigye gyorsan. Ha 12vel húzza, akkor kb 4 ha/óra, az 24 óra alatt kb 100 ha!!!!
Ez NDP-n belül támogatott gép lesz. 2 héten belül saját talajon lesz nyúzópróba, nyerjen a jobbik.
És jövőre talán egy nagy lazító megy mögé. Addig csak megtalálom a legmasszívabb lazítót a piacon! 9 késes? Talán. De Túrkevén is 7 késest VN XXS-t vettek a 700-as challenger után, mondván h a nehéz talajon levesznek 2 kést!!!!!
Van már 2 nagy tárcsám, egyelőre elég. Amúgy megy a 370 paci nem lenne elég a 12 méter elé!
meg is veszed?
bakker Neked igen jó volt akkor a tavalyi éved
Az a baj egy ilyen géppel,hogy nem is megvenni a sok hanem eszközparkot keríteni utána!
Mert amid mostvan mindent összekötve is elhúzza kb
Mondjuk egy nagy 9késes lazító, egy Framest szupernehéz tárcsa, vagy az a Condisk mármint diskripper valami 12méteres borona, 12-es Carrier....
Nekem nincs, de láttam hogy van egy eladó. De a másik csornai 300-as rábát tavaly vette meg valaki és tudom hogy nagyon nehezen,vagy egylátalán nem tudták a motorját felújítani. Minden cég azt mondja minden van, de amikor kell nincs. Neked mi a tapasztalatod 300-as motor ügyileg?
Válasz #1724. hozzászólásra
ha a száraz földön is kapartok, akkor ott előbb vagy utóbb valami megadja magát, miért nem vesztek le kést vagy veszitek kicsit feljebb?
Kapcsolhatóról még nem hallottam. Gondolom én is,hogy nehezebben fordulna. Megkéne próbálni feltölteni a kerekeket folyadékkal,de akkor félő,hogy a kardánkeresztek nem birnák sokáig.Itt is csak az eleibe vannak difizárak elég szokott lenni. milyen lazítót húztok? ilyenkor jól jönne egy helyzet-erőszabályzós hidraulika
Nekem a Rábán gyárilag van egy szelep a munkahengerhez vezetö csövön azt pedig a hidraulika kar vezérel és a beállított helyzetnél zár. De a távtartós megoldás egyszerűbb. Önzáró difizárat lehet kapni Nádudvaron a Wixabo-nál kb 250 nettóba,azt könnyen be lehet építeni
1. Ti hogyan oldjátok meg a Rába mélységhatárolását? Nekünk állandóan leszakadt a mélységhatároló kerék, így távtartót csináltunk a munkahenger szárra. Ti csináltátok már ezt? Persze, készül a brutál erős kerék konzol is.
2. Rábába hátsó difizárat, hogyan lehetne megoldani?
De azért az is hozzátartozik hogy Te valószínűleg ebben nőttél fel. Ha most én vennék egy rábát hogy azzal dolgozok majd és mindent rendbe kellene raknom. Teljes tipusismeretlenségemmel, alkatrész források nélkü... hát nem kívánok senkinek se ilyen szitut. :)
3158 hozzászólás
Válasz #1754. hozzászólásra
Nekünk a 275-ös mögé nagy a 7 késes, idén. 30 cm-en tudja csak vonszolni!
Nem csak a nyírócsavarok, hanem az egész kések szakadtak le, a váz elrepedt, stb.
Carrier 650, 6,2 IH.
Fralaz? Nem tetszik h alul vannak a kések. Meg olyan IH -szerűnek tűnik. Milyen a késosztása? Minkamélység?
Válasz #1756. hozzászólásra




Lasan tényleg eljutunk oda mint az usa-ban hogy a 200 lovas gépe már csak szálitani meg vetni fogjuk használni..

Válasz #1754. hozzászólásra



én meg csak t130ra engedem feltenni mert az se viszi rosszabbul mint a t180,és fele annyi nafta
Válasz #1753. hozzászólásra
Szerintem elviszi a nagy carriert egy ilyen gép már.
.Szabi. mesélte hogy a 270-es kocka IH-val a 850-es Carrierrel vígan dolgozott.
Válasz #1754. hozzászólásra
Bele betegednél ha ezt a 215 lovat nem erőltetnéd ????
Válasz #1753. hozzászólásra
Búza alá is 30centin akarsz kultizni?
vagy szántást kiváltani abszolút?
Válasz #1753. hozzászólásra
jaaaa azthittem nagyobb a quadtrac bocsi!
Milyen nagy tárcsáid vannak?
A 9kést azért írtam mer Feco annyit húz a nagyződdel.
Szerintem a Fra-Laz 4,2-es 7késsel nekvaló lenne és bírni meg bírja az már biztos!
215lóval 3késsel megyünk, van olyan hol majdnem xarik előtte, meg a 11tonna is majdnem kevés mert jár keze lába pedig száraz a főd most.
De kegyetlen mocsok összetaposott nyirok a főd.
A gyári 8,8-as nyírócsavarokat 10.9-re cseréltem ebből már nem szakad el csak néha-néha
Válasz #1752. hozzászólásra
A tavalyi nem volt jó. Az idei jobb lesz. kopp-kopp.
Egy nehézkultivátor megy utána(topdown, vagy Centaur), de abból is csak 4 méteres h elhúzza 30 cm-en. És vigye gyorsan. Ha 12vel húzza, akkor kb 4 ha/óra, az 24 óra alatt kb 100 ha!!!!
Ez NDP-n belül támogatott gép lesz. 2 héten belül saját talajon lesz nyúzópróba, nyerjen a jobbik.
És jövőre talán egy nagy lazító megy mögé. Addig csak megtalálom a legmasszívabb lazítót a piacon! 9 késes? Talán. De Túrkevén is 7 késest VN XXS-t vettek a 700-as challenger után, mondván h a nehéz talajon levesznek 2 kést!!!!!
Van már 2 nagy tárcsám, egyelőre elég. Amúgy megy a 370 paci nem lenne elég a 12 méter elé!
Válasz #1748. hozzászólásra


meg is veszed?
bakker Neked igen jó volt akkor a tavalyi éved
Az a baj egy ilyen géppel,hogy nem is megvenni a sok hanem eszközparkot keríteni utána!
Mert amid mostvan mindent összekötve is elhúzza kb
Mondjuk egy nagy 9késes lazító, egy Framest szupernehéz tárcsa, vagy az a Condisk mármint diskripper valami 12méteres borona, 12-es Carrier....
kuuvasok della!
Válasz #1750. hozzászólásra
,mittudomén milyen tipus azt mondta a traktoros 605 ló,klima cuccra vártak amerikábol
Válasz #1749. hozzászólásra
Majd akk grat, ha a portámon lesz!
Milyet próbáltál, mi volt vele a baj?
Válasz #1748. hozzászólásra


de problémák voltak már



gratula ,egy Chalt kipróbáltam(beleültem)
Válasz #1747. hozzászólásra

Válasz #1745. hozzászólásra





talán azt bótóltad?
Válasz #1744. hozzászólásra
vajon miért?
Válasz #1742. hozzászólásra

tudom.
Válasz #1743. hozzászólásra
boly rt kicserélte chalengerre őket
Válasz #1741. hozzászólásra
Hát, ha már lúd......
Válasz #1740. hozzászólásra
Szolnokon is hirdetnek egyet magtar nal ha jól tudom...
Válasz #1740. hozzászólásra
Nem aprózod el az már igazi nagy gép
Válasz #1739. hozzászólásra
Szóban állapodtam még csak meg. Quadtrac.
Válasz #1738. hozzászólásra
Szeva
mit veszel már megint ?
Válasz #1735. hozzászólásra

Amúgy köszi a segítséget, megalkudtam a gépre!
Válasz #1735. hozzászólásra

Pedig elég jól muzsikál benne!
Válasz #1731. hozzászólásra
Nekem nincs, de láttam hogy van egy eladó. De a másik csornai 300-as rábát tavaly vette meg valaki és tudom hogy nagyon nehezen,vagy egylátalán nem tudták a motorját felújítani. Minden cég azt mondja minden van, de amikor kell nincs. Neked mi a tapasztalatod 300-as motor ügyileg?
Válasz #1732. hozzászólásra
Á nem hiszem.
Válasz #1733. hozzászólásra
Tárcsáztam. Partra felfele szólalt meg, olyan 2000-es perdületnél.
Válasz #1730. hozzászólásra
szántott vagy lazitott?? közben?
Válasz #1730. hozzászólásra
megy bele a JD motor?
Válasz #1729. hozzászólásra
Neked van?
Meg történt amitől féltem, meg szólalt a motor a Rábámban. Egy pukkanás, gőzfelhő és kész.
Válasz #1670. hozzászólásra
Érdeklődnék, sikerült a 300-as motorját felújítanod? Sikerült alkatrészeket kapnod hozzá?
Rába 250 eladás
Nyitotta: korni 2011-07-27 20:49:58
Új hozzászólás
válasz erre >> | #1. hozzászólás, korni küldte be 2011-07-27 20:49:58-kor |
korni
Sziasztok!Azt szeretném kérdezni mennyire eladható gépek ezek,mert lesz egy nekem eladó.
Válasz #1726. hozzászólásra
mert nem volt megfelelő mélységállítónk. De remélem az új gumikkal jóval később kapar meg!
Válasz #1724. hozzászólásra
ha a száraz földön is kapartok, akkor ott előbb vagy utóbb valami megadja magát, miért nem vesztek le kést vagy veszitek kicsit feljebb?
Válasz #1724. hozzászólásra
bocsi, elektromos.
Válasz #1723. hozzászólásra

Pedig van. Azt hiszem levegős difizár.
7 késes Sogemát(attila.típusú). Feltöltésre én is gondoltam, vagy orrsúlyra. Az a baj h a lazító lehúzza a Rába farát, az meg szenved és kapar.
Válasz #1722. hozzászólásra
erőszabályzós hidraulika
Kapcsolhatóról még nem hallottam. Gondolom én is,hogy nehezebben fordulna. Megkéne próbálni feltölteni a kerekeket folyadékkal,de akkor félő,hogy a kardánkeresztek nem birnák sokáig.Itt is csak az eleibe vannak difizárak elég szokott lenni. milyen lazítót húztok? ilyenkor jól jönne egy helyzet-
Válasz #1721. hozzászólásra
Önzáró? Elöl is az van. Akkor nem tudna elfordulni, nem? Inkább kapcsolható kellene.
Válasz #1720. hozzászólásra
Nekem a Rábán gyárilag van egy szelep a munkahengerhez vezetö csövön azt pedig a hidraulika kar vezérel és a beállított helyzetnél zár. De a távtartós megoldás egyszerűbb. Önzáró difizárat lehet kapni Nádudvaron a Wixabo-nál kb 250 nettóba,azt könnyen be lehet építeni
Válasz #1712. hozzászólásra
IMI!
1. Ti hogyan oldjátok meg a Rába mélységhatárolását? Nekünk állandóan leszakadt a mélységhatároló kerék, így távtartót csináltunk a munkahenger szárra. Ti csináltátok már ezt? Persze, készül a brutál erős kerék konzol is.
2. Rábába hátsó difizárat, hogyan lehetne megoldani?
RÁBÁSOK-figyelem osztoműbe milyen méretü szimering kell? Köszi!
Válasz #1703. hozzászólásra
önköltség nem bérmunka
Válasz #1697. hozzászólásra





Te szasza ismered a képről a fiatalasszonyt??????
Válasz #1715. hozzászólásra

egy hét ajtócsapkodást megérne az biztos
Válasz #1714. hozzászólásra



Jahh , nem gyenge ...
Bírnám...
Válasz #1713. hozzászólásra
Már én is figyeltem...Szép menyecske,meg kell hagyni
Válasz #1697. hozzászólásra

Te ! Itt lentebb ki ez a drágaság aki privibe akar veled freemail-ezni ?
Válasz #1711. hozzászólásra
Na igen én ebben nőttem fel.
Válasz #1709. hozzászólásra
De azért az is hozzátartozik hogy Te valószínűleg ebben nőttél fel. Ha most én vennék egy rábát hogy azzal dolgozok majd és mindent rendbe kellene raknom. Teljes tipusismeretlenségemmel, alkatrész források nélkü... hát nem kívánok senkinek se ilyen szitut. :)